PDA

Volledige versie bekijken : Liana (Duitse)



Mosje1
23 februari 2023, 14:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif




Liana (Duitse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:65 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:Spontaan en leuk

Mosje1
23 februari 2023, 14:57
Afgelopen week heb ik Golden Gate bezocht. Het is absoluut een prachtige club met een mooie inrichting en goede voorzieningen. Het welnessdeel behoeft uitbreiding. Ik heb kennis gemaakt met Liana. Zij valt in eerste instantie niet erg op tussen alle fraaie geklede dames. Op eigen iniatief knoopte zij een gesprek aan. Heel vriendelijk, niet opdringerig en over vele zaken blijken wij gelijke opvattingen te hebben. Op de kamer was ik uitermate aangenaam verrast. Na het uittrekken van haar body (vind ik weinig sexy) kwam er werkelijk een fantastisch figuur tevoorschijn. Veel mooier dan dat ik in de lounge veronderstelde. Zij heeft mooie stevige borsten, een platte buik en heerlijke ronde billen. En...ze zoent heerlijk, pijpt fantastisch en het neuken zal ik ook niet snel vergeten. Liana is een echte aanrader en eenbezoek aan Golden Gate meer dan waard.

Dannii
15 maart 2023, 20:46
Heute war ich mit Liana zum zweite Mal auf dem Zimmer. Beim ersten Mal 30 min und heute 1 Stunde. Tolle, lustige und unkomplizierte Frau.

lekkersfan
4 oktober 2023, 01:49
Was vorige week met haar, ik vond haar opwindend in de bar, maar helemaal bloot was ze echt super aantrekkelijk. Haar ook al vaak in GT gezien maar toen niet toegehapt nu gelukkig wel.
Was afgelopen donderdag in een trio met haar en daarna nog een keer 1 op 1 van haar genoten. Ik val eigenlijk meer op b cupjes maar ik werd nu erg opgewonden van haar borsten. Herhalingsgevaar is groot!

lekkersfan
10 februari 2024, 23:33
Iemand haar wellicht de afgelopen tijd nog gezien ?