Volledige versie bekijken : HEROPENING
De Living Room gaat in mei terug openen, de nieuwe eigenaar uit het saunaclubwereldje is al aan verbouwingen bezig!
schoolmeester
2 maart 2023, 20:23
Goed nieuws, DAS bedankt.
Willem2
2 maart 2023, 20:24
Laten we het hopen maar ....... uit al mijn info gaat het heel lastig worden om de club weer open te krijgen....
Karac
13 maart 2023, 21:21
De Living Room gaat in mei terug openen, de nieuwe eigenaar uit het saunaclubwereldje is al aan verbouwingen bezig!
Moge God uw berichten zegenen
Haradamannetje
13 maart 2023, 22:00
Inshallah.
de duisburg spesjalist
14 maart 2023, 18:28
nog 2 en half maand en dan is het eind mei :rolleyes:
mentholbear
14 maart 2023, 18:40
Toch wel apart om het daar weer te proberen, gezien al dat gedoe met de overheidsinstanties waardoor er een poos geen alcohol ofzo geserveerd mocht worden en de deuren zonder slot.
Karac
14 maart 2023, 19:13
wil daar gewoon weer schreeuwen
schoolmeester
14 maart 2023, 19:59
Volgens mij ga je naar een saunaclub om te sexen.
Schreeuwen doen we op de markt.
Haradamannetje
14 maart 2023, 20:42
En welke eigenaar is dat? is dat iemand met een club die nu al stampvol dames zit?
dabass
15 maart 2023, 02:54
zijn er recente foto's?
luminous
15 maart 2023, 10:47
Gisteren voor ik naar Vaals gereden ben, ben ik even gaan kijken in Kaarst en het was daar buiten een groot stort het zag er veel slechter uit als vorig jaar in de zomer.
Alleen voor de muur die ze geplaatst hebben voor de inkom hebben ze recent nieuwe donkere blokjes gelegd, dus er is nog wel gewerkt daar.
Toen ik op het einde van de straat ging keren bleek dat het hotel aan de linkerzijde volledig gesloopt was er lag enkel nog een hoop stenen van 10 meter hoog.
Karac
15 maart 2023, 11:27
38095
de duisburg spesjalist
15 maart 2023, 19:44
En welke eigenaar is dat? is dat iemand met een club die nu al stampvol dames zit?
als ik de geruchten moet geloven zit er iemand met een hele grote sauna club achter die sauna club heeft 2 Groote bars Großer Outdoor Swimmingpool
- HAPPY HOUR -
DAGELIJKS VAN 15:00 - 18:00 TOEGANG € 40
en niet allemaal beginnen te roepen dat wordt niks gg zou het helemaal worden en die verwachting is ook niet uitgekomen ;)
JonnyFontane
15 maart 2023, 21:08
Ik wacht met geduld af
dabass
16 maart 2023, 07:03
wenn ich den Gerüchten glauben muss, gibt es jemanden mit einem sehr großen Saunaclub hinter diesem Saunaclub hat 2 große Bars Großer Freibad - HAPPY HOUR - TÄGLICH VON 15:00 - 18:00 UHR EINTRITT 40 € und nicht alle fangen an zu schreien, dass nichts gg es vollständig wäre und dass die Erwartung auch nicht wahr geworden ist ;)
Es scheint sich was zu tun. Hast du eine Besichtigung durchgeführt ?
de duisburg spesjalist
16 maart 2023, 18:17
Es scheint sich was zu tun. Hast du eine Besichtigung durchgeführt ?
waar rook is ; is vuur :biggrin:
kempie
16 maart 2023, 19:35
waar rook is ; is vuur :biggrin:
Tjsesus moet er nu weer een club afbranden.
de duisburg spesjalist
16 maart 2023, 20:35
Tjsesus moet er nu weer een club afbranden.
;)
gignnl
18 maart 2023, 03:57
Ja klopt,het pand van YinYang staat nu in de hens:angryfire:
cassenoisette
13 april 2023, 17:32
https://www.facebook.com/LivingRoomSaunaclub/photos/a.573514242671471/6313282168694621
Legit or not? :cool:
Willem2
13 april 2023, 17:52
https://www.facebook.com/LivingRoomSaunaclub/photos/a.573514242671471/6313282168694621
Laten we het hopen maar ....
er loopt al een tijdje iemand rond die overal rondbazuind dat het weer snel opengaat maar volgens mijn inside informatie gaat dat nog heel lang duren met alle vergunningen.
de duisburg spesjalist
13 april 2023, 18:22
Laten we het hopen maar ....
er loopt al een tijdje iemand rond die overal rondbazuind dat het weer snel opengaat maar volgens mijn inside informatie gaat dat nog heel lang duren met alle vergunningen.
volgens mijn inside informatie moet dat toch binnen 3 maanden geregeld zijn . maar zoals je zeg vergunningen :rolleyes: er is ook nog geen datum bekend .
Ascari
13 april 2023, 20:01
De website en instagram account van LR zijn ook bijgewerkt. Het is in ieder geval een stap in de goede richting
Nu snap ik ook het blok voor het gebouw, welke vast bedoelt is om pyromanen af te weren. :biggrin:
schoolmeester
13 april 2023, 20:35
Je bedoelt: het blok.
de duisburg spesjalist
13 april 2023, 21:26
Nu snap ik ook het blok voor het gebouw, welke vast bedoelt is om pyromanen af te weren. :biggrin:
na de 2 afgebrande sauna clubs GT en yy zijn er voorzorg maatregelen genomen 24 uur bewaking bij 95 % van de clubs de andere 5% hebben dat niet nodig omdat er altijd 24 uur iemand aanwezig is
Willem2
20 april 2023, 12:56
Kennelijk gaat het toch gebeuren en zal half mei de opening van Living Room plaats gaan vinden.
https://livingroom.de/
Dat is nu die planning die ik gehoord heb van het advertentiebureau die mij binnenkort de banner zal sturen.
De vergunning om een saunaclub te bedrijven is binnen.
Er wordt nog wat gebouwd aan de binnenkant en dan komen er nog instanties om dat goed te keuren ...
Maar het geheel lijkt zeer hoopvol.
mechelen
20 april 2023, 13:41
:freu:
Karac
20 april 2023, 14:16
Kennelijk gaat het toch gebeuren en zal half mei de opening van Living Room plaats gaan vinden.
Dat is nu die planning die ik gehoord heb van het advertentiebureau die mij binnenkort de banner zal sturen.
Er wordt nog wat gebouwd aan de binnenkant en dan komen er nog instanties om dat goed te keuren ...
God bless you smf
Beron
20 april 2023, 18:47
Wo sollen denn die Frauen für den neuen Living Room herkommen? Ich glaube, das Gate-Fiasko ist Warnung genug.
Willem2
20 april 2023, 19:54
@ Beron
Uit de donkere kamer in de huiskamer :rolleyes:
dabass
20 april 2023, 21:08
Wo sollen denn die Frauen für den neuen Living Room recomember? Ich glaube, das Gate-Fiasko ist Warnung genug. sollten die Acapulco/Penelope Betreiber da hinter stecken, were die wohl für genug hübsche Mädchen bereit stellen
satanic surfer
20 april 2023, 21:40
Men mag ervanuitgaan dat een trits dames uit de Cleo/Freubad/Olymp-Gruppe wordt overgeheveld vanuit la Suisse richting Kaarst om geinteresseerden een fatsoenlijke line-up te bieden de eerste weken...Dat lijkt me een quasi zekerheidje
frittentitten
20 april 2023, 21:47
Kijk eens aan.
Er komt ook eens positief nieuws over clubs binnen, ipv dat ze dicht gaan of spontaan vlam vatten
Ga ik zeker een bezoekje brengen in de zomer.
Haradamannetje
20 april 2023, 22:22
Kijk eens aan.
Er komt ook eens positief nieuws over clubs binnen, ipv dat ze dicht gaan of spontaan vlam vatten
Ga ik zeker een bezoekje brengen in de zomer.
Zeg dat wel.. deze mensen geven gas...
de duisburg spesjalist
20 april 2023, 22:35
half mei dat wordt spanend
mentholbear
21 april 2023, 11:21
Eerst zien, dan geloven. Ik wacht rustig de eerste recensies af :rolleyes:
pietpotent44
21 april 2023, 13:01
Alles zal afhangen van de lineup.
Als die goed is, ga ik zeker weer eens. LR is mij altijd goed bevallen. Wel jammer dat het ISA hotel niet meer bestaat.
Ben benieuwd.
kempie
21 april 2023, 13:25
Men mag ervanuitgaan dat een trits dames uit de Cleo/Freubad/Olymp-Gruppe wordt overgeheveld vanuit la Suisse richting Kaarst om geinteresseerden een fatsoenlijke line-up te bieden de eerste weken...Dat lijkt me een quasi zekerheidje
Is dezelfde eigenaar. Maar die vrouewn vandaar willen hiertoch niet werken. Zou fijn zijn als hij die hiernaar toe krijgt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rheinschwimmer
21 april 2023, 14:06
Liebe Freunde des Livingroom, wie mir gerade der uns gut bekannte neue und alter Küchenchef unseres alten Wohnzimmers mitteilte, die Rede ist von Olli, soll die Wiedereröffnung des Livingroom noch im Mai 2023 erfolgen in alt bekannter Art und Weise und auch mit alten Eintrittspreisen von 50€ in einem überholten , vielleicht sogar generalüberholten Art! Wir dürfen uns anfangen zu freuen
frittentitten
21 april 2023, 19:25
We zijn nu al een hele tijd aan het hopen en discussiëren of bv de YY wel niet meer opengaat.
En hetzelfde geld voor de GT of hij weer opgebouwd word.
Na eindeloos debat gevoerd hierover en ineens binnen een aantal weken wisten we allemaal dat beide verleden tijd zijn.
Tot onze grote teleurstelling.
Nu komt er ergens een nieuwe, gerenoveerde of heropende locatie, laten we dat allemaal hier positief of neutraal tegemoet gaan.
Ik ben iig wel heel benieuwd, en ligt tenminste dicht bij de NL grens en ook dicht aan de 52er snelweg. Dat is al positief voor mij.
Ik heb een hekel om lang te rijden voor zoiets, heen valt nog mee, maar terug baal ik van.
Lodbrok
21 april 2023, 23:27
Hopelijk is de jacuzzi vervangen of de eerste klachten over de wellness zijn al te voorspellen. Zo niet over de line up, prijzen of het eten.
mentholbear
22 april 2023, 00:33
Wat was er mis met de jacuzzi?
schoolmeester
22 april 2023, 08:02
Er lag regelmatig een ijsbeer in te slapen....
Shakir
22 april 2023, 19:50
Wel jammer dat het ISA hotel niet meer bestaat.
Living Room was voor de verre ijsbeer inderdaad erg praktisch met de vele goedkope hotels in de onmiddellijke omgeving.
Ook deket was een vaste klant van ISA. Lang vervlogen tijden inderdaad, ISA is afgebroken en deket steekt onder de grond.
Met het oog op een heropening zat ik al eens te surfen naar de spotgoedkope hotels van toen in het nabijgelegen Neuss (Victoria/Mirage...), maar die zijn blijkbaar ook over kop gegaan. :frown:
Bon, ik wacht het eerst allemaal wat af. Enkel indien ze de sfeer en de servicegerichtheid van weleer weten neer te zetten zal ik nog eens binnenwippen.
BREAKING NEWS
Van een ijsbeer welke overigens geen forumlid is, heb ik begrepen dat de opening plaats gaat vinden op 11 mei.
de duisburg spesjalist
23 april 2023, 15:11
BREAKING NEWS
Van een ijsbeer welke overigens geen forumlid is, heb ik begrepen dat de opening plaats gaat vinden op 11 mei.
als de instanties alles goed gekeurd hebben ja :rolleyes:
Robwandelaar
24 april 2023, 17:30
Met het oog op een heropening zat ik al eens te surfen naar de spotgoedkope hotels van toen in het nabijgelegen Neuss (Victoria/Mirage...), maar die zijn blijkbaar ook over kop gegaan.
Ja, het waren mooie tijden destijds toen Living Room en Golden Time nog bestonden.
Ik vrees dat die tijden nooit meer terug komen.
Sedert de corona is er in Duitsland veel horeca over de kop gegaan. Gewoon pleite gegaan omdat ze in tegenstelling tot Nederland geen enkele overheidssteun hebben gehad.
Zat gisteren nog wat te googelen naar wat hotels in Triër waar ik voor de corona vaak op vakantie ging. Zeker 60% van de hotels van voor corona bestaan niet meer.
Allemaal op de fles gegaan dankzij corona.:heul:
aquarius
25 april 2023, 23:42
Es spielt wahrscheinlich für die meisten keine Rolle, aber auf der Freifläche links neben dem LR wurde ein riesige Halle gebaut, so dass im Garten des LR erst nachmittags halbwegs Sonneneinstrahlung vorhanden ist.
Ist jetzt nicht gravierend, aber zum Wohlfühlen über den ganzen Tag hinaus trägt das nicht bei.
BREAKING NEWS
Zat er een week naast opening is 18 mei :freu:
Partycrasher
27 april 2023, 17:30
Zat er een week naast opening is 18 mei :freu:
Mogen we daar op Vatertag met een team van 25 Ijsberen dat ik samenstel een feestje gaan bouwen? Ja, we mogen daar op Vatertag met een team van 25 Ijsberen dat ik samenstel een feestje gaan bouwen.
JonnyFontane
27 april 2023, 18:56
Sta ik in dat team opgesteld? #dtv
Partycrasher
27 april 2023, 19:55
Sta ik in dat team opgesteld? #dtv
Ja, jij zit in mijn team.
JonnyFontane
27 april 2023, 19:57
Top..... #teampartychrasher
Ja, jij zit in mijn team.
Wie zijn de overige 24
schoolmeester
27 april 2023, 20:12
Nu nog 25 hocky- en tennismeisjes....
Wentelt Eefje
27 april 2023, 20:22
hockey = met ey
van donkey
Partycrasher
27 april 2023, 20:40
Wie zijn de overige 24
Ik, jij, en voor de rest moet ik even dat bierviltje zoeken.
Partycrasher
27 april 2023, 20:43
Nu nog 25 hocky- en tennismeisjes....
Die komen binnenkort vanzelf. De tap in het clubhuis blijft dicht zolang zij hun schaamlippen gesloten houden voor ons.
dabass
27 april 2023, 23:07
38215
Ascari
27 april 2023, 23:37
Wie zijn de overige 24
Hint: ze zijn van glas en passen in een krat.
robgreenwings
17 mei 2023, 13:01
Zou het een goed idee zijn om op de openingsdag langs te komen of nog even te wachten tot het weer meer ingeburgerd is? Ik zie geen speciaal feest van iets op de openingsdag?
Wentelt Eefje
17 mei 2023, 21:50
Dan kijk je niet goed, 3 shows in elk geval als extra openingsattractie
JonnyFontane
18 mei 2023, 07:47
Iedereen die vandaag naar de opening van de huiskamer gaat.....veel plezier en maak een leuk live verslag.
mechelen
18 mei 2023, 08:42
Ik zie geen speciaal feest van iets op de openingsdag?
Het feit dat de club vandaag open gaat is al een héél groot feest an sich... Veel plezier iedereen, ik ga wellicht over een paar weken ook.
middagbeer
18 mei 2023, 09:31
Ja ieder een top dag ..ik ga volgende week es langs ..ben benieuwd naar de verhaaltjes.
Ben ik blij dat het echt gebeurd is!!!
MisterBond68
19 mei 2023, 10:08
Gisteren LR bezocht. Rond 11 uur stonden zo'n 15 a 20 mannen aan deur. Er waren toen ook al zo´n 15 vrouwen binnen. Allemaal met groene Saulitos bikini aan die ze later op de dag inwisselden voor hun eigen lingerie. Het aantal bezoekers liep in de loop van de dag behoorlijk op waardoor het in de late middag erg vol was. Met de managers gepraat die aangaven dat ze nu eindelijk een volledige "Bordellgenehmigung" van de stad Kaarst hadden gekregen. De plannen zijn om in het huis dat achter op tuin aansluit en vroeger een bordeel was, het restaurant te maken en er komt ook een andere ingang. Verder de experience: Veel oude gezichten gezien. Er waren DVP's uit Zwitserland, Aca gold, , Golden Gate (die niet genoemd willen worden) en Magnum. Er waren denk ik wel voortdurend zo'n 25 a 30 aanwezig. De club op zich is eigenlijk enkele weken te vroeg opengegaan. Er waren logistiek wat problemen .Zwembad zal in de komende dagen worden geplaatst. en daarna gaat men verder de verbinding naar het andere huis af te maken . Kamers waren gerenoveerd al waren de kleuren niet echt modern. Zeg maar het V&D bruin uit de 70´s. Men had schijnbaar op zo'n grote toeloop als gisteren niet gerekend want rond 17 uur was zowel de normale cola als de zero uitverkocht. Die zijn ze later bij gaan halen.
Eten was qua buffet logistiek gisteren niet echt mogelijk waardoor men voortdurend met Tapas achtige hapjes rond ging. Vanaf vandaag zou er "normaal" worden gekookt. Dat men veel op het laatste moment gedaan was werd duidelijk toen een van de ijsberen buiten tegen de muur aanstond en spullen vol verf had hangen. Ook was op bepaalde kamers pas geschilderd en had men vergeten te stofzuigen. Dat is sowieso nog een dingetje, Zeer beperkte poetsploeg 2 of 3 mensen? Vloeren waren niet schoon opkamers stonden nog glazen . Lampen waren deels nog niet uitgepakt en het poetsen is echt nog een verbeteringspunt. Tegen de avond kwam een DJ die weliswaar de volume knop hoog open draaide maar er zeker later in de avond goed de stemming inbracht toen de dames ook weer op Roemeense en Turkse muziek gingen dansen. Oude gezichten bij personeel: Olli en Bodo in keuken.. Masseur Picasso . Nicole van e receptie, werkte gisterochtend achter bar. Ontvangstdame van Rheingold deed hier ook ontvangst. Prijzen liggen vast 70 euro half 140 uur. Ik was met Morena (vroeger in GT en LR gewerkt, was laatste jaren in Ingollstadt) met een GG dame. Beide goed beide 140 euro uur.Bier was in ochtenduren nog gratis daarna 3 euro. Inkom was 50 euro. Omdat het druk was kregen mensen vanaf begin midden dag zak om spullen in te doen. De whirlpool was nog te koud.
Conclusie: Goed dat er weer een club bij is, gezien de centrale ligging en de contacten van de eigenaars zullen er altijd genoeg DVP´s zijn. Het oude LivingRoom gevoel is voor 80% terug
Verbeterpunten: Logistiek, poetsen en men zal er snel voor moeten zorgen dat de tuin met zwembad een beter aangezicht krijgen want dat is op dit moment nog Großbaustelle
Siberische tijger
19 mei 2023, 11:23
Mooi verslag MisterBond68: duidelijk en alles benoemend wat belangrijk is voor een dagje saunaclubben.
Hulde.
MrOneTwo
23 mei 2023, 21:51
Hi guys, I think I'll be at the LR next Saturday 27, someone fancy to share a drink and a chat?
bettman
25 mei 2023, 16:07
Hi guys, I think I'll be at the LR next Saturday 27, someone fancy to share a drink and a chat?
Besser hier https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point posten
aquarius
23 juni 2023, 00:02
Es spielt wahrscheinlich für die meisten keine Rolle, aber auf der Freifläche links neben dem LR wurde ein riesige Halle gebaut, so dass im Garten des LR erst nachmittags halbwegs Sonneneinstrahlung vorhanden ist.
Ist jetzt nicht gravierend, aber zum Wohlfühlen über den ganzen Tag hinaus trägt das nicht bei.
Sorry für diese Fehleinschätzung! :hammer:
Nach persönlicher Prüfung ist sogar schon vor 11:00 reichlich Sonne vorhanden. :freu: