PDA

Volledige versie bekijken : Kwartaalcijfers Q1 2023: meer of minder besteed in saunaclubs dan in Q1 2022?

DDDD
29 maart 2023, 00:02
Heb je in het eerste kwartaal van 2023 meer of minder euro's besteed dan in het eerste kwartaal van 2022?

Het gaat alleen om het totaal aantal euro's, dus niet om het aantal bezoeken, kortere of langere kamers, hogere uurtarieven etc. De reden doet er ook niet toe (dat volgt wellicht in een andere enquete).

De enquete is anoniem, er is niet zichtbaar wat je hebt gestemd.

mentholbear
29 maart 2023, 01:51
Goeie vraag. (De)mentholbear heeft werkelijk geen idee. Hoewel het terug te vinden zal zijn aan de hand van mijn dagboekjes/verslagjes, heb ik het nooit op die manier bijgehouden. Gevoelsmatig denk ik ongeveer evenveel.

mechelen
29 maart 2023, 02:24
Voor mij beduidend minder; heeft enkel en alleen maar met gebrek aan tijd te maken... :heul:

Jester
29 maart 2023, 13:15
Ik neem aan dat je doelt op de bestedingen aan de betaalde liefde. Of doel je op alle bestedingen in het leven of wellicht alleen voor saunaclubs?

WANDELAAR5
29 maart 2023, 13:28
Ik neem aan dat je doelt op de bestedingen aan de betaalde liefde. Of doel je op alle bestedingen in het leven of wellicht alleen voor saunaclubs?

Dat staat toch in de titel? Het gaat om bestedingen in saunaclubs.

pret
29 maart 2023, 13:29
Ik zie niet in wat het nut is van deze enquête. Iemand?

Willem2
29 maart 2023, 14:08
Ik neem aan dat je doelt op de bestedingen aan de betaalde liefde.

In eerste instantie gaat het daarom.

Of doel je op alle bestedingen in het leven of wellicht alleen voor saunaclubs?

En daar mag je ook antwoord op geven en dan stuurt Badslippers je naar de Lidl of Aldi :cool:
(Heb Aldi erbij genomen want het schijnt dat Badslippers een contract met de Lidl heeft, waar het brood zo goedkoop is :rolleyes: :cool:)

Willem2
29 maart 2023, 15:09
Ik zie niet in wat het nut is van deze enquête. Iemand?

Daarmee kan je de inflatie berekenen ;)

stimpy3
29 maart 2023, 16:34
Ik ben in Q1 2022 1 x naar magnum geweest, en 1x naar PHG. In Q1 2023 3 x naar magnum, 2 x naar Samya. Overigens is het daarbij wel zo dat waar ik vroeger (pre-corona) 2-3 keer kamerde ik het nu bij max een keer hou, en ook geregeld ongepopt de tent verlaat (onder het motto "geen wip is beter en stukken goedkoper dan een slechte/matige wip"). Totale budget is ongeveer gelijk gebleven (exclusief brandstof, dat is wel duurder geworden). Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd niet te klagen heb over de service.

Shakir
29 maart 2023, 21:00
Q1 2022: 8 clubbezoeken, 11u30 kamertijd.
Q1 2023: 6 clubbezoeken, 7u30 kamertijd (en dan heb ik de 10-minuten kamertjes in Penelope nog laten meetellen als 30 min!).

De dalende trend in de hobby heeft zich ingezet omdat vooral de service te wensen over laat.
Het is tegenwoordig de verre verplaatsing niet meer waard...

yylover
29 maart 2023, 21:41
Ben inmiddels ca. 11x naar Babylon gereden, 2x Penelope en 1x SS.
Stabiele trend van ca. 1x week naar de club met af en toe een weekje overslaan om mijn budget in de gaten te houden, die overigens hetzelfde is als vorig jaar.