Rex
15 april 2007, 23:23
Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Slank, D cup ( na een operation)
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, spreekt goed Duits
Leeftijd : 26 Jaar
Tatoeages/Piercings : kleine tatoeage op haar rechter boven arm
Service: Dik in orde Zoenen , NMC PZC, Beffen, Vingeren
Voordelen: Super figuur , Leuke, slimme en rustige dame
Deborah had ik al een aantal malen in Oedt gezien en ik had haar dus al wat langer op mijn to do lijstje staan en gisteren de knoop doorgehakt en met haar naar een tuin huisje gegaan.
Op de kamer deed ze haar strakke shirtje uit en kwamen haar mooie ronde flinke jetsers te voorschijn:rolleyes: Langzaam ging ze bovenop me zitten en kon ik er lekker mee spelen. Hierna werd ik lekker gepijpt, waarbij ik haar ook niet vergeten was.
Na elkaar lekker oraal te hebben bevredigd ging het rubbertje eromheen en heb ik haar eerst lekker rustig van voren genomen en uiteindelijk van achteren wat sneller bereden. :fuck: :fuck: Heerlijke sex met deze dame gehad. Uiteindelijk heerlijk het rubbertje met mijn romige yoghurt volgespoten...................
Leuke meid deze Deborah die nog wel een keer aan de beurt gaat komen.
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Slank, D cup ( na een operation)
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, spreekt goed Duits
Leeftijd : 26 Jaar
Tatoeages/Piercings : kleine tatoeage op haar rechter boven arm
Service: Dik in orde Zoenen , NMC PZC, Beffen, Vingeren
Voordelen: Super figuur , Leuke, slimme en rustige dame
Deborah had ik al een aantal malen in Oedt gezien en ik had haar dus al wat langer op mijn to do lijstje staan en gisteren de knoop doorgehakt en met haar naar een tuin huisje gegaan.
Op de kamer deed ze haar strakke shirtje uit en kwamen haar mooie ronde flinke jetsers te voorschijn:rolleyes: Langzaam ging ze bovenop me zitten en kon ik er lekker mee spelen. Hierna werd ik lekker gepijpt, waarbij ik haar ook niet vergeten was.
Na elkaar lekker oraal te hebben bevredigd ging het rubbertje eromheen en heb ik haar eerst lekker rustig van voren genomen en uiteindelijk van achteren wat sneller bereden. :fuck: :fuck: Heerlijke sex met deze dame gehad. Uiteindelijk heerlijk het rubbertje met mijn romige yoghurt volgespoten...................
Leuke meid deze Deborah die nog wel een keer aan de beurt gaat komen.