PDA

Volledige versie bekijken : Claire

Willem2
16 april 2007, 01:33
Naam : Claire

Nationaliteit / Taal : Kroatische/Albanese / Duits en Engels

Leeftijd : 21-24 jaar

Haarkleur / lengte : Schouderlang donker haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank/Mager / A-cup

Tatoeage/ Piercing :

Service : Knabbelbaar ;) , PZC, NMC

Extra :

Btw. Dame die ca. 1 jaar geleden nog heeft gewerkt onder de naam Claire was ook weer terug. Kan niets van haar vinden ook niet in oude doos. Schouder lang donker haar, bleekjes bijna Gothic achtig met grote donkere ogen. Als ik me niet vergis Kroatische en superslank. Twee jaar geleden wel eens met haar op de kamer geweest.

Indien je gaat zoeken kom je bij een aanwezigheidslijst in Augustus 2004. Ik denk dat ze het eind van de zomer verdwenen is uit ons zicht. Knabbel was er altijddol op maar de meeste kritieken waren niet zo lovend over haar. We zullen zien wat de toekomst zal brengen.....

Horny_one
16 april 2007, 18:26
Volgens mij was deze dame ook aanwezig in 2006 maar onder een andere naam... gelijkenis met ene *nn* uit Minsk was toen opvallend, deze claire had alleen sluik haar.

Grtz, Horny_one

Babbel
16 april 2007, 18:38
Knabbel weet het precies want dit was één van zijn lievelingetjes :luvlove: :wink:

Willi69
16 april 2007, 21:54
gelijkenis met ene *nn* uit Minsk was toen opvallend, deze claire had alleen sluik haar.
Stimmt, das ist mir auch aufgefallen. :cool:

hara1d
23 november 2007, 14:29
Gestern wieder im PHG "angetroffen". Sie ist nur noch bis Samstag einschl. da. Das wiedersehen war einfach klasse:littleang :respect1[:Engelchen