PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen 1e maand 2007



Carpe Momentum
1 januari 2007, 16:35
PHG-day.
Na ergens in een wegrestaurant een uitsmijtertje naar binnen te hebben gewerkt om de verloren gegane reserves aan te vullen, naar PHG getogen. Ik ging om pakweg half vier naar binnen. Om een uur of zes zouden een paar vrienden arriveren. Gelukkig had ik de laatste weken wat commentaren op het forum bijgehouden met betrekking tot deze gelegenheid en de dames. Daar bovendien Big30 zijn envelop met mijn stemming en euro’s niet in ontvangst kwam nemen, had ik ook weinig vertrouwen in zijn “aanrader” Samyra. Ik was gelukkig op mijn hoede en toen ze haar naam noemde viel meteen het kwartje. Na pakweg een half uurtje was ze al gauw een keer of vijf bij me geweest met een heel arsenaal van pseudo-motieven om met haar naar de kamer te verdwijnen. Had ik niet beter geweten, dan was ik gegarandeerd voor de bijl gegaan, ze is echt heeeeel lkrr.
Ik was natuurlijk vrij groen in PHG en bij gebrek aan info-beren, besloot ik voor mezelf al vrij snel na binnenkomst met wie ik de kamer zou gaan delen. Tenminste proberen te delen. Ik moest er bijna vier uur op wachten, maar het was de moeite meer dan dik waard. Geruime tijd na het eten kon ik haar strikken. Ik begon in het duits maar daar had ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord, dus maar snel overgeschakeld op engels. Ik wist dat ik snel moest handelen dus deed ik dat ook. Na een tiental minuten kwam ze met Schlüssel, sorry the key back en volgde ik deze russische schone, wat bedeesde dame naar room sexteen.
Mmmmmmm Mila ! Een naam om nooit meer te vergeten. Ik moet echt een beetje van mijn GT-tik af , en af en toe mijn neus en zo in PHG laten zien.
Ik heb de dikke Vandaele er nog niet op nageslagen, maar als de uitdrukking “volle bak tongzoenen” bestaat, dan is mmmmmm Mila degene die deze tot in de perfektie beheerst.
Sjongjongejongejongejongejongejongejongejongejonge jonge.....enz. Op het moment dat je een keer in een recensie leest dat een beer is “klaargezoend”, dan ben ik er 1000% zeker van wie dat voor elkaar heeft gekregen. Ongelofelijk!
Het werd een oraal feest van begin tot eind, waarin ik haar ook een tijdje heb getracht te imiteren. Kan nooit van zijn leven zo goed zijn geweest als wat ik ervoor terug kreeg, maar 1-1 is 1-1 en de punten tellen!
Kortom een beregezellige avond gehad met mijn 2 vrienden en een aantal gezellige dames. Over Samira nog even heel kort. Een van mijn collega’s is ondanks mijn waarschuwing toch met haar op de kamer geweest. En ondanks de opgelegde beperkingen was hij zeker niet ontevreden. Dus voor diegenen die het erop willen wagen.......

little diablo
1 januari 2007, 19:24
Tja PHG is bij mij ook flink sterren aan het verdienen;) Het is nu zelfs al zo 1x per week PHG en nog maar 2x per week GT:p En wie weet wanneer het tij keerd. De gezelligheid en de sfeer in GT wint het voorlopig nog. En natuurlijk het bubbelen;)

Saluti L Diablo

Knabbel
1 januari 2007, 22:11
und eine Neue, für mich namenlose, die aufgrund extrem üppiger Körperfülle eigentlich für zwei durchgehen könnte :D

reicht

Anderung: kein Latoya wie von mir behauptet sondern Anastasia (Turkin)

Knabbel
1 januari 2007, 22:25
Afgelopen zaterdag toch nog even PHG bezocht om het jaar in stijl af te sluiten. Zoals verwacht aantal aanwezige dames beperkt (ca. 25) maar wel in overeenstemming met aantal aanwezige ijsberen. Het werd al gauw weer gezellig met vele aanwezige bekenden waaronder van forum: Tiga, Obelix, Rex, 11cc, Manni1A, Nemo, Jojo en Robin en zelfs de Samstagsabendgast (ich suche eine heiratsfaehige Frau). Avondeten was zoals vaker de laatste tijd subliem. Iedereen had zich dusdanig tegoed gedaan, mede vanwege late tijdstip van sereveren, dat pizza om 10u vrijwel onaangeroerd bleef. Tot mijn verbazing/verrassing/schrik bleek Hongaarse Emma sinds donderdag ook weer aanwezig te zijn. Eens kijken hoe dat afloopt de komende weken... Eerst deze week maar eens terug om het nieuwe jaar in te luiden.

Scoobert
2 januari 2007, 21:08
Daar ik behoorlijk last van mijn schouder had, vanmiddag al besloten de reis richting Oedt in te zetten.
Normaliter is op dinsdag Alexander, in mijn ogen de beste masseur, en dat mijn gevoel juist was bleek wel bij aankomst.
Aan de deur gelijk 'frohes Neues' gewenst door Nadine en Maggy (later ook nog drie smakkers gehad van Vivian :rolleyes: ) en na de omkleedpartij gelijk een afspraak gaan maken met Alex.
Gelukkig had ie tijd en na een sauna en een korte wachttijd me een uur onderworpen aan de kneedtechnieken van hem. Een soort herboren Scoobert was het resultaat.
Eten was inmiddels geserveerd en dat heb ik me ook lekker laten smaken. Aan tafel even geklets met een Belg die zijn debuur beleefde in PHG.
Menno kwam nog eens informeren waar NKG was, hij had hem al een tijd niet gezien...heb naar alle eerlijkheid geantwoord dat ik het ook niet wist.
Kort daarna me verplaatst richting bar/hal om te kijken of er nog iets leuks vrouwelijks te vinden was. Op zich niet veel meiden aanwezig, schat een stuk of 20 en het werd vond ik toch vrij druk op deze dinsdagavond qua beren.
Aanwezige dames die ik van naam ken : Mel, Mila, Liba, Loredana, Miriam, Emma, Nadja, Samira, Wan Li, Elena, Laura (blonde poolse ??), Anja en nog een stuk of 10 anderen die ik van gezicht weliswaar ken, maar de naam niet bekend is.
En opeens stond daar ook...Willem let op...Natasja .
Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was. Van de enthousiaste Natasja was ineens niet veel over.....was het eten zwaar op dr maag gevallen of iets anders....:confused:
Ik besloot dan ook maar af te zien van onze afspraak (wie weet een volgende keer) en heb nog ff staan kletsen met HM (insiders wel bekend) en besloot toen toch maar tegen half 9 de thuisreis aan te vangen.
Nogmaals drie kussen van Vivian rijker, het donker in gedoken......wie weet eind van de week nog eens op herhaling ;)

Willi69
2 januari 2007, 21:38
Freitag, der 28. Juli und Samstag, der 29. Juli: (Part I)

nkg, ebenfalls aus Hool-Land, versuchte den Hausmeister zum Schwimmen zu "überreden", war aber eindeutig zu schwach. :baeh: Vielleicht sollte er etwas mehr von dem köstlichen Grillfleisch essen... :thefinger :freu:

Willi69 du bist mir was zu "glibberig".......Aber das kommt nog. Mit ein freihaus auf dein kopf wirst du sicher nicht enttauscht werden.

:teuflisch

Muhahahahaha
Tja, das Jahr ist zu Ende, und ich bin sehr enttäuscht! :D

http://www.gay-bayern.de/gfx/smileyV2/adb1f6f0627fcc5e670787ad6dfbde58.png

Horny_one
2 januari 2007, 23:48
Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was.

Een kwartiertje wachten is dodelijk als je ze vangen wilt....dat blijkt wel weer.. Scooby, mijn advies: volgende keer meteen die hut inslepen en toeslaan!!

egon, Dr. Rammler
3 januari 2007, 07:19
:wink: :zauberkis hallo Kollegen !
erstmal nochmals ein gutes Jahr 2007 mit vielen geilen Erlebnissen wünsch ich allen.
wie aber mag es wohl mit der Besetzung am Freitag dort aussehen ??? Wollte gern das Jahr mit einem PHG-Besuch beginnen und mich auch mit den Kollegen treffen.
aber ? mag sich das denn auch lohnen ?
die Experten sind gefragt, bitte sich nachfolgend doch mal zu dem zu erwartenden Personal am 5.1. zu äussern.

hartelijk bedankt Egon :thx: :keineahnu :help: :ficken:

Tiga
3 januari 2007, 18:35
:wink: :zauberkis hallo Kollegen !
erstmal nochmals ein gutes Jahr 2007 mit vielen geilen Erlebnissen wünsch ich allen.
wie aber mag es wohl mit der Besetzung am Freitag dort aussehen ??? Wollte gern das Jahr mit einem PHG-Besuch beginnen und mich auch mit den Kollegen treffen.
aber ? mag sich das denn auch lohnen ?
die Experten sind gefragt, bitte sich nachfolgend doch mal zu dem zu erwartenden Personal am 5.1. zu äussern.

hartelijk bedankt Egon :thx: :keineahnu :help: :ficken:

Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

grs
Tiga

Big30
3 januari 2007, 18:46
Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

grs
Tiga

Ich bin kein PHG expert, weiss nur das am Freitag 5-1 wieder einige Mädchen aus Roemenien zur stelle sein werden.
Diana, Tricky und ich glaube noch 2 Freundinnen sind zu Viert abgereist und würden am Freitag wieder da sein.
Angabe ist ohne Gewähr ;)! Alles was ich sage ist ohne Gewähr :p!

Gr., Big30

Willem2
3 januari 2007, 19:24
Daar ik behoorlijk last van mijn schouder had, vanmiddag al besloten de reis richting Oedt in te zetten.
Normaliter is op dinsdag Alexander, in mijn ogen de beste masseur, en dat mijn gevoel juist was bleek wel bij aankomst.


Ik zal eens wat adressen van massagesalons voor je opzoeken :D In plaats van Alexander :lostit:


Für Egon

Aanwezige dames die ik van naam ken : Mel, Mila, Liba, Loredana, Miriam, Emma, Nadja, Samira, Wan Li, Elena, Laura (blonde poolse ??), Anja en nog een stuk of 10 anderen die ik van gezicht weliswaar ken, maar de naam niet bekend is.




En opeens stond daar ook...Willem let op...Natasja .
Gelijk kwam ze me zoenen en wenste me het beste voor 2007 toe. Ze had honger en wilde ff gaan eten dus ik liet haar verder gaan. Na een kwartiertje kwam ze terug, wrijvend over de buik....mompelend van dat ze wat veel had gehad hehe.
Bleek ik net te laat te zijn om met dr naar de kamer te gaan (tja het zou mijn premiere worden met haar), maar ze zou erna wel zich melden. Dat deed ze dan ook maar wel met de mededeling dat het niet haar dag was. Van de enthousiaste Natasja was ineens niet veel over.....was het eten zwaar op dr maag gevallen of iets anders....:confused:


Daarom heb ik Natasa 's nacht nog maar even gebeld of het wel goed met haar ging. En het ging weer helemaal goed met haar. Ze moest wel lachen dat het zo snel op het internet was gekomen. De reden van het mislopen had te maken met haar vorige gast :green_smi en inderdaad het eten dat wat zwaar op de maag viel. Dus scoobert : catch her if you can ...........:D ;)

Willem2 :wink:

bitchhunter
4 januari 2007, 14:47
Hi Leute,
die regelmässigen PHG-Besucher unter Euch möchte ich um einen kleinen Gefallen bitten.

Könnt Ihr mir sagen wenn (oder ann) die Polinnen Natalya, Jessica oder Domenica wieder da sind.

Posting, private Nachricht, trommeln oder was Euch auch immer einfällt :) ;)

Freitag bin ich wieder vor Ort in Oedt. Bis dann.

Thanks a lot!

bitchhunter

Scoobert
4 januari 2007, 19:07
Ze moest wel lachen ..........Willem2 :wink:

Of moest ze lachen dat jij al bezorgd aan de telefoon hing meteen :green_smi :thefinger

egon, Dr. Rammler
4 januari 2007, 20:19
Anscheinend wird das angebot der damen sich etwas steigern aber am 7. Januar feiert die Russische gemeinde das orthodoxe Weihnachten. Deswegen kann es sein das die damen noch nicht zurück sind. Vielleicht können andere kollegen dir weiter hilfen.

grs
Tiga
Hi Tiga. bedankt für die Antwort. Treff mich ja ca. 17 h mit Willi69, aber was Genaues wusste der auch nicht. Gruss Egon:wink:

egon, Dr. Rammler
4 januari 2007, 20:22
Hi Leute,
die regelmässigen PHG-Besucher unter Euch möchte ich um einen kleinen Gefallen bitten.

Könnt Ihr mir sagen wenn (oder ann) die Polinnen Natalya, Jessica oder Domenica wieder da sind.

Posting, private Nachricht, trommeln oder was Euch auch immer einfällt :) ;)

Freitag bin ich wieder vor Ort in Oedt. Bis dann.

Thanks a lot!

bitchhunter

Hi Freund. Freut mich zu hören. Willi69 und meinereiner sind gegen 17 h vor Ort. Gruss Egon:wink:

egon, Dr. Rammler
4 januari 2007, 20:26
Hi geachte Willem ! Mila ? Is dat so eine kleine blonde süsse Russin ? Wenn ja, hab ich die schon mal so Stücker 2 h durchgefickt. Hat gut mitgemacht. Wenn sie das ist ??? Gruss Egon :smile2: :freu:

Willi69
4 januari 2007, 21:28
Mila ? Is dat so eine kleine blonde süsse Russin?
Ja, das ist sie! :smkiss:

Knabbel
5 januari 2007, 01:24
Diegenen die nog twijfelen om te gaan... Niet doen, gewoon gaan. Inmiddels alweer redelijk aantal Poolse, Hongaarse en Duitse meiden terug en niet de minste.

Mezelf beperkt tot bekende programma van Lunchen/Massage/Sauna/Knallen/weer eten/weer sauna en aansluitend de avond vol lullen. Dit ging prima gezien aanwezigheid van MIJsbeer, 11cc en Bart. Zelfs oude mozes was er weer. Helaas alleen ook de bekende A4 poeperd. Het avondeten was weer prima maar het zitten in zijn zichtveld beperkte met tot slechts 1 bord vol. Dame die dit ter ore kwam ging nog naar hem op zoek. Indien de betaling genoeg zou zijn kwam dit goed uit, ze moest nu toch net na het eten... Is geloof ik op niets uitgelopen.

Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.

Inmiddels wel een nieuwe dame, genaamd Christina, aan het werk. Niet onaardig!

JackD
5 januari 2007, 19:35
Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.Knabbeltje, Knabbeltje, je maakt me niet blij met dit bericht.

Als Tanja de deur open deed was mijn dag al goed ... :heul:

Scoobert
5 januari 2007, 19:39
Weet niet of dit al ergens ter sprake gekomen is, maar de thekenfrauen Marion, Tanja, Lilly en al in een eerder stadium Ladja, hebben ontslag genomen. Dit vanwege gekissebis tussen de thekenfrauen onderling over met name de houding naar de klanten toe. Juist bij deze dames voelde ik me erg prettig dus ik heb wel een vemoeden hoe dit gelopen is. Jammer, maar ben wel benieuwd of ze weer ergens in het circuit opduiken.

Inmiddels wel een nieuwe dame, genaamd Christina, aan het werk. Niet onaardig!

Sjees zeg dat wist ik niet....was me wel opgevallen dat ik Ladja al een heel lange tijd niet gezien had. Maar dat ze nu ontslag hebben genomen..pfffff das slecht nieuws vind ik.
Niet dat ik de anderen niet sympathiek vind, maar Marion, Tanja, Lilly en zeker ook Ladja waren toch altijd bereid tot een leuk onderhoud aan de bar. De nieuwe Thekenfrau heb ik wle gezien, maar is eerder Thekenmeisje ....klein en slank maar op zich wel een leuke verschijning met haar brilletje

Voor de rest wel goed nieuws dan....morgen dan maar gaan kijken wie er weer is geland :P

Willem2
5 januari 2007, 21:21
Als Tanja de deur open deed was mijn dag al goed ... :heul:


Als Willem2 voor je deur staat dan is je dag pas goed ;) :D

Willi69
6 januari 2007, 13:28
Freitag, der 5. Januar 2007

Hier kommt sie endlich, die erste ausführliche Anwesenheitsliste des neuen Jahres: :freu:

Anwesende Mädels (ca. 46, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Aisha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Elena (Russland), Emma (Ungarn), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jeanette (D), Katja (Polen), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Louisa (Rumänien), Lula (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Milla (Russland), Miriam (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Raffaela (D), Rita (Kasachstan), Rosa (Russland), Sabrina (D), Samira (D/Sri Lanka), Sarah (Tunesien), Tatjana (Russland), Vicky (OE), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

little diablo
6 januari 2007, 14:19
Freitag, der 5. Januar 2007

Hier kommt sie endlich, die erste ausführliche Anwesenheitsliste des neuen Jahres: :freu:

Anwesende Mädels (ca. 46, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Aisha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Elena (Russland), Emma (Ungarn), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jeanette (D), Katja (Polen), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Louisa (Rumänien), Lula (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Milla (Russland), Miriam (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Raffaela (D), Rita (Kasachstan), Rosa (Russland), Sabrina (D), Samira (D/Sri Lanka), Sarah (Tunesien), Tatjana (Russland), Vicky (OE), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
ok ;) woensdag:freu:


Saluti L Diablo

Willem2
6 januari 2007, 14:55
Ich war Gestern von ca. 15.00 bis 16.00 Uhr im PHG. Der Parkplatz war -obwohl es doch sehr früh war - recht voll.
Das ich nur eine Stunde blieb, hatte einen einfachen Grund. Es waren für PHG-Verhältnisse sehr wenig Frauen da.
Ich bin ein schlechter Frauenzähler. Vielleicht auf 7 Eisbären eine Frau.... also rein statistisch natürlich.
Zudem waren es auch die für mich "falschen" Frauen.

Ich war im PHG mit einem Freund verabredet.
Er war noch unterwegs und ich konnte ihn telefonisch kurz vor seinem Eintreffen noch ins Golden Time "umdirigieren".

Gruß
bitchhunter


xxx

pascal
7 januari 2007, 00:11
wat een tegenvaller!
ik was voor de eerste keer in phg,ik ging er om de toppertjes te ontmoeten zoals natasa, loredana ,mila, liba, aisha en milana. een tegenvaller! geen van allen was aanwezig! eerst ging ik dan met een zekere maria,een bulgaarse jong en slank.de tweede keer met adryanne een blonde poolse en dan tweemaal met jula één met hele grote tieten en zijzelf is ook groot!en blond.pfff,waarom moest mij dit overkomen??? maria wou niet gebeft worden,adryanne deed heel erg alsof en jula,dat was nog de beste van de drie.met piercing in haar grotje en een getattoeerde roos juist erboven.zij tongkuste wel graag!iemand ooit al gehoord van deze drie???

infas
7 januari 2007, 02:20
Ik was voor de eerste keer op een zaterdagavond aanwezig en vond het maar matig.
Weinig dames aanwezig en zeker geen toppers.

Gustomass
7 januari 2007, 03:08
wat een tegenvaller!
ik was voor de eerste keer in phg,ik ging er om de toppertjes te ontmoeten zoals natasa, loredana ,mila, liba, aisha en milana. een tegenvaller! geen van allen was aanwezig! eerst ging ik dan met een zekere maria,een bulgaarse jong en slank.de tweede keer met adryanne een blonde poolse en dan tweemaal met jula één met hele grote tieten en zijzelf is ook groot!en blond.pfff,waarom moest mij dit overkomen??? maria wou niet gebeft worden,adryanne deed heel erg alsof en jula,dat was nog de beste van de drie.met piercing in haar grotje en een getattoeerde roos juist erboven.zij tongkuste wel graag!iemand ooit al gehoord van deze drie???

Kijk als er niet meer aan kwaliteitsborging gedaan wordt, waarom in de toekomst nog naar een GT of PHG gaan.
Ga nou niet allemaal naar de Partytreffs, tis er nog zo gezellig rustig , nou ja hele middag en avond sex, dansen en nog wat entertainen kun je ook niet echt rustig noemen......


Gustomass , net terug van Xanten waar het wederom te gek was....

Thanks very very much Jenny...and the crew....

Scoobert
7 januari 2007, 06:58
Gisteren ook weer naar PHG getogen, in gezelschap van Lustman. De twee carpoolijsberen waren er rond half vier waar we juist op tijd waren om nog een 'ontbijtje' konden meepikken.
Wat me toen al opviel.....zeer weinig dames (minder dan dinsdag, ik schat een stuk of 10) en nog minder ijsberen. Een ongewoon gevoel voor mij op een zaterdag in PHG :green_smi .
Met zijn tweetjes de sauna in en natuurlijk ook gekeken of er iets van onze smaak ertussen zat. Tja voor mij een bijna bekend verhaal de laatste tijd, er was dus maar heel weinig. Lustman daaentegen had nog wat moeite met kiezen, zou ik die nemen of die of toch die andere :thefinger ?
Op zo een dag mis je dan de oude groep Thekenfrauen nog eens extra.....na het eten (was wel lekker, alleen weeeer met salades) toch maar eens op jacht maar die was snel ten einde.
Ik kon niet verder komen dan 1 potentieel dame om de kamer te delen en dat was dan Asha, neem aan dat je het zo schrijft. Maar ook hier weer een aflevering van did it, done that, was there......ze bleek voor die avond zo goed als geboekt te zijn door een 'Okse', om de woorden van Manni1A te gebruiken :D .
Met hem hing ik dan ook over de balustrade in het nachtcafe, en die betreffende gast had maar liefst vier meiden om zich heen .....Jula, Kathia2 (wat ziet ze er toch lekker uit, maar ja...), Asha en nog eentje waarvan ik de naam niet ken.
De depressie sloeg bijna toe, tot het moment waarop Lustman dan eindelijk toch de kamer op kon ...ik gaf hem de tip dat een meid net terug was (sorry naam vergeten, maar was gisteren in zwarte netkousen en zwart setje gehuld met jarretels) en die kans greep hij ook met alledrie zijn benen :smile2:
Na een half uur kwam hij zeer tevreden terug en kon Manni1A dan eindelijk aan zijn bewegingen beginnen hehe.
Voor mij was het toen al besloten om naar huis te gaan. Tegen kwart over negen verlieten Lustman en ik dan ook het pand....schat dat er nog 20 mannen waren en nog minder vrouwen op dat moment.

Een behoorlijke teleurstellende dag om eerlijk te zijn...en ik vrees het ergste als men dus echt gaat beginnen met die VIP-kamers. Op zo een dag als gisteren ben je dan de toppers voor zover aanwezig dan heel de dag kwijt aan champagne gasten (of dikke sigaar rokende gasten :madgo: )......

Scoobert
7 januari 2007, 07:01
wat een tegenvaller!
ik was voor de eerste keer in phg,ik ging er om de toppertjes te ontmoeten zoals natasa, loredana ,mila, liba, aisha en milana. een tegenvaller! geen van allen was aanwezig!

Zou ik toch een volgende keer beter kijken dan wel vragen, want Mila en Aisha waren er dus wel degelijk, al was de laatste heel de avond bezet helaas.
Was ik namelijk ook zeer geinteresseerd in, maar helaas :nee:

Tiga
7 januari 2007, 08:47
Ik denk dat we gewoon ff moeten afwachten. Het is dit weekend Kerstmis voor veel orthodoxe Oost-Europese landen.

Als ik de aanwezigheidslijst van Willi69 zie dan ontbreken er nog heel wat dames die blijkbaar nog onderweg zijn of dit weekend nog een feestje vieren :D. Daarom gaan Willem2 (13 jan) en Tiga (20 jan) verspreid op onderzoek om te kijken of er al een stijgende lijn te ontdekken is :cool: Natuurlijk hopen we ook dat andere bezoekers iets roepen over de situatie.

Jorah Mormont
7 januari 2007, 11:32
Ik denk dat we gewoon ff moeten afwachten. Het is dit weekend Kerstmis voor veel orthodoxe Oost-Europese landen.

Als ik de aanwezigheidslijst van Willi69 zie dan ontbreken er nog heel wat dames die blijkbaar nog onderweg zijn of dit weekend nog een feestje vieren :D. Daarom gaan Willem2 (13 jan) en Tiga (20 jan) verspreid op onderzoek om te kijken of er al een stijgende lijn te ontdekken is :cool: Natuurlijk hopen we ook dat andere bezoekers iets roepen over de situatie.

Jansen, Little Diablo en ik gaan a.s. woensdag eens kijken hoe de situatie is.

BR, Sonny:wink:

Willi69
7 januari 2007, 13:31
iemand ooit al gehoord van deze drie???
=> Maria ( Bulgaarse) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=169)

=> Adrianne (Hongaarse) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=68)

=> zu Lula ist noch kein Bericht vorhanden, aber Manni1A könnte das nachholen... ;)

Willi69
7 januari 2007, 13:35
ik gaf hem de tip dat een meid net terug was (sorry naam vergeten, maar was gisteren in zwarte netkousen en zwart setje gehuld met jarretels) en die kans greep hij ook met alledrie zijn benen
Na een half uur kwam hij zeer tevreden terug en kon Manni1A dan eindelijk aan zijn bewegingen beginnen hehe.
Constanzia? :confused:

Willi69
7 januari 2007, 13:38
Natuurlijk hopen we ook dat andere bezoekers iets roepen over de situatie.
Ich habe schon gestern im Meeting Point geschrieben:

Das PHG ist derzeit für mich mehr Stress als Entspannung... :o

Manni1A
7 januari 2007, 13:44
zu Lula ist noch kein Bericht vorhanden, aber Manni1A könnte das nachholen... ;)

Meines Erachtens nennt sich die Dame Yula (wenn wir von der gleichen Dame reden: Groß, blond, riesige Natur-OW mit großer Schwerkraft). Der Body war 1a, der Service eher Durchschnitt. Meine Buchung datiert aber vom November. Gestern war unser Freund Jopi Heesters zwei Stunden mit Yula und war sehr angetan...

Willi69
7 januari 2007, 13:50
Meines Erachtens nennt sich die Dame Yula (wenn wir von der gleichen Dame reden: Groß, blond, riesige Natur-OW mit großer Schwerkraft). Der Body war 1a, der Service eher Durchschnitt. Meine Buchung datiert aber vom November.
Diese Buchung meinte ich. ;) Oder auch nicht: es gab eine Jola (Litauen, Ex-Freude 39) und eine Lula (?), Polin, groß, schlank, spricht nur englisch.

Gestern war unser Freund Jopi Heesters zwei Stunden mit Yula und war sehr angetan...
Den habe ich ja schon ewig nicht mehr gesehen, dachte, der wäre endlich in Rente gegangen... :D

AustinPowers
7 januari 2007, 14:06
Ich habe schon gestern im Meeting Point geschrieben:

Ach eine fehlanzeige beim beamer soll dir doch eher freude bringen da du den Hausmeisbär bist :). Kopf hoch es wird bald wieder besser werden und ja, auch du wirst wieder dein spass haben, die chance wird immer grösser.

Manni1A
7 januari 2007, 14:23
Den habe ich ja schon ewig nicht mehr gesehen, dachte, der wäre endlich in Rente gegangen... :D

Du bist einfach zu selten da. Jopi war schon im Dezember wieder aktiv:D

Scoobert
7 januari 2007, 17:18
Constanzia? :confused:

Ja genau Willi, die war es ;)

Big30
8 januari 2007, 00:01
Vanavond even bij PHG langs gegaan :cool:! Voor een zondag avond was het net iets minder druk dan ik verwacht had zonder te kunnen zeggen dat het nu rustig was. Aantal dames ging wel, aantal zal niet veel afwijken van wat voor de vrijdag al genoemd werd +/- 40 dames schat ik. Aan namen etc. waag ik me niet als niet-PHG-expert :D.
Roemeense "elftal" was trouwens vrij compleet, miste er maar een paar zoals bv. Loredana, Diana en Tricky. Ook wat nieuwe aanwinsten in het "Roemeense elftal", zoals een zeer klein blond dametje, naam ??.

Was een half uurtje binnen toen een Roemeense dame op me afkwam en zei "she 's not there", toch nog gebleven want moest nog eten ;)!

Avond eten dit keer wat minder dan de gebruikelijke goede kwaliteit. Nog even met Knabbel de toestand in de wereld doorgenomen, heerlijk Saunaatje genomen, nog met wat bekenden gepraat, de verleiding kunnen weerstaan om om een sleutel te vragen (kwam nog bij van de dag van gisteren :thefinger) en op tijd weer huiswaarts gereden.

Het ontbijt in PHG in het weekend schijnt momenteel een top-nummer te zijn maar daar was ik net te laat voor :D, was daarvoor gisteren iets te laat thuis :p!

Groet,
Big30

Willem2
8 januari 2007, 15:43
wat een tegenvaller!
ik was voor de eerste keer in phg,ik ging er om de toppertjes te ontmoeten zoals natasa, loredana ,mila, liba, aisha en milana. een tegenvaller! geen van allen was aanwezig! eerst ging ik dan met een zekere maria,een bulgaarse jong en slank.de tweede keer met adryanne een blonde poolse en dan tweemaal met jula één met hele grote tieten en zijzelf is ook groot!en blond.pfff,waarom moest mij dit overkomen??? maria wou niet gebeft worden,adryanne deed heel erg alsof en jula,dat was nog de beste van de drie.met piercing in haar grotje en een getattoeerde roos juist erboven.zij tongkuste wel graag!iemand ooit al gehoord van deze drie???

Zoals reeds aangegeven door Tiga was er sprake van drie koningen en was het nog vakantietijd. Daardoor was het misschien heel rustig. Aan de andere kant zeur je een beetje met gezonde botten ;) . Je bent 4x naar de kamer geweest dus dat lijkt mij wel voldoende :o ( en zelfs twee keer met dezelfde dame)
Voor de rest geeft Willi69 keurig antwoord wie de dames nu zoal waren ;)

Ik zou zeggen volgende keer beter en op naar de 6 :lostit: :freu:

Willem2 :wink:

Willem2
8 januari 2007, 15:52
Freitag, der 5. Januar 2007

Hier kommt sie endlich, die erste ausführliche Anwesenheitsliste des neuen Jahres: :freu:

Anwesende Mädels (ca. 46, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Aisha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Elena (Russland), Emma (Ungarn), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jeanette (D), Katja (Polen), La(u)ra (D), Lavinia (Rumänien), Lena (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Louisa (Rumänien), Lula (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Milla (Russland), Miriam (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Raffaela (D), Rita (Kasachstan), Rosa (Russland), Sabrina (D), Samira (D/Sri Lanka), Sarah (Tunesien), Tatjana (Russland), Vicky (OE), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Ja wij zijn dol op lijstjes :freu:
En volgens mij hebben we enkele dames nog niet in onze lijst. Lieve Willi69 zeg eens tegen je "zus" Jeanine dat ze die lijst met dames en kenmerken doorstuurt :D ;) .
Want wie is ook alweer Chris, Gabyka, Grace, Lula (:cool: ) (Yula), Raffaela, ..........

Groeten Willem2 :wink:

Willem2
8 januari 2007, 15:58
Gestern war unser Freund Jopi Heesters zwei Stunden mit Yula und war sehr angetan...

Johan Heesters (http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Heesters) of Jopie Heesters in het duits (http://www.johannes-heesters.de/)

Willem2 :wink:

Fritzzz
8 januari 2007, 18:02
Mij is verteld rechtstreeks uit Polen dat ze vanaf zondag avond en maandag avond weer binnen druppelen.
Dus Dinsdag staan ze weer op de loonlijst;)
En woensdag zijn wij er ook om te ........en laten......... en op zijn:fuck:
Morgen ga ik er al vast een voor verwarmen.:inlove: :cheers: :

Ze komt via een:14[1]: naar mij toe


Welke Poolse nymphjes maken deze week weer hun opwachting in PHG???

Big30
8 januari 2007, 19:28
Wie weet wanneer de laatste paar weken door de week typisch het warme eten wordt geserveerd? In principe nog steeds tussen 18.00u en 18.30u warm eten of zoals laatst op een Maandag toen was het er pas na 19u?

In het weekend wil dinner-time ook wel eens verschillen, 19.30-20u dacht ik, maar gisteravond was er om 19.30 al opgeruimd en kon ik nog net met moeite een bordje met wat voedsel bemachtigen :mad:!

Groet,
Big30

Flurkman
8 januari 2007, 20:32
Neem mij niet kwalijk, ijsberen, maar ik wil toch nog wel eens opnieuw mijn vraag van medio december in de aandacht brengen...

Op 12/12/06 volgende mooie meid gezien: 1.70, grote borsten (D of anders grooote C), superkont zoals die van Duitse Corinna, bruinig haar in paardestaart, samengebonden met heel eenvoudig rose haarlintje, liep op hoge doorzichtige blokschoenen (leek wel glas), met groene veters, en ik herhaal : lekkere grote borsten en een lekkere mooie kont zoals die van ... Wie kent deze meid? Ik denk dat ze volledig nieuw is... Waarschijnlijk een nieuwe Russische? Erg jong. Waarschijnlijk goeie vriendin van Russiche Charlotte.

Niemand een idee?

Willi69
8 januari 2007, 21:03
Ja wij zijn dol op lijstjes :freu:
En volgens mij hebben we enkele dames nog niet in onze lijst. Lieve Willi69 zeg eens tegen je "zus" Jeanine dat ze die lijst met dames en kenmerken doorstuurt :D ;) .
Want wie is ook alweer Chris, Gabyka, Grace, Lula (:cool: ) (Yula), Raffaela, ..........
Vergessen habe ich noch Sascha (Kasachstan) und Johanna/Jolanda (wieder da, OE), die ganz kleine. Knabbel, hilf! :wink:

Zu Chris und Grace müsste Kollege Ftotal etwas (? :D) mehr wissen. Gabyka ist schon seit dem Sommer da und gilt als Flop. :o Sie bietet im Barraum einen besseren Service als auf dem Zimmer (sagt man). :eek:

egon, Dr. Rammler
8 januari 2007, 21:34
besser im Barraum als im Zimmer............. (hab ich sogar gesehen)

Willem2
8 januari 2007, 22:07
Sie bietet im Barraum einen besseren Service als auf dem Zimmer (sagt man). :eek:

Dat is ook wat waard :D



besser im Barraum als im Zimmer............. (hab ich sogar gesehen)

Wie ?
Die Tür war noch offen ? :eek:

Gr Willem2 :wink:

Knabbel
8 januari 2007, 23:21
Want wie is ook alweer Chris, Gabyka, Grace, Lula (:cool: ) (Yula), Raffaela, ..........


Chris ?

Gabyka (fonetisch Gabietza) Hongaars, 18 jr., flinke b tot c-cup, ca. 1.65 mtr., flinke donkere bos met krullen, sinds de zomer aanwezig, service middelmatig, kijkt beetje verdrietig.

Grace, Hongaars, ca. 22 ?, zeer klein van stuk (1.50 ?), vaak gehuld in zo'n rammelend heupniemendalletje, vriendin van die andere kleine die eerder al in PHG en later in GT gewerkt heeft (Note Big30; Chris!). Kort afgeknipte donkere pony, service middelmatig cq. onwenning. Mooie ogen.

Lula ? ( = Yula)

Raffaela Duitse, 34 jr., sinds een maand in dit vak in PHG (1 dag in Heavensgate maar dat zegt ze niet, maar ik weet wel:D ), sterk gebruind, ca. 1.60 mtr., tattoo (tribal) voor en achter, sympatieke dame met humor. Service goed.

Knabbel
8 januari 2007, 23:29
Vergessen habe ich noch Sascha (Kasachstan) und Johanna/Jolanda (wieder da, OE), die ganz kleine. Knabbel, hilf! :wink:


Johanna ist es nicht sonder Jolan(d)a aus Tsjechien. Seit 1.5 Woche wieder da. Ich bin damals mit Ihr auf Zimmer gewesen und es war durchschnittlich. Eigentlich ist sie sehr suss und nett. Allerdings kann es mich nicht zu einem neuen Zimmerbesuch verfuhren.

Blond, 1.45 mtr? hochstens 1.5 mtr., relativ grosse Oberweite, brauchbares Deutsch.

Wir nennen Sie immer die laufende Meter...

Knabbel
8 januari 2007, 23:48
Avond eten dit keer wat minder dan de gebruikelijke goede kwaliteit.

Het ontbijt in PHG in het weekend schijnt momenteel een top-nummer te zijn maar daar was ik net te laat voor :D, was daarvoor gisteren iets te laat thuis :p!

Avondeten wordt door vervanger van de Metzger verzorgd omdat deze momenteel met vakantie is. Is inderdaad iets minder uitgebreid maar tijdelijk van aard.

Ontbijt wordt in het vervolg op Zat en Zon door Mark verzorgd, en hoe!

Was aangenaam verrast zondag door varieteit aan eten. Buiten de gebruikelijke broodjes, beleg en puddinkjes nu meerdere salades, vruchten en sekt. Daarnaast staat Mark uitgebreid te kokkerellen en bakt spigeleieren, roerei met ingredienten naar wens en pancakes. Heb me samen met Mijsbeer dusdanig tegoed gedaan dat we werkelijk waar noodgedwongen het avondeten hebben overgeslagen. Dat is nog nooit gebeurd!

Zondag was vrij rustig maar niet minder aangenaam. Mede zoals gebruikelijk door aanwezigheid van vele bekenden. Van forum: Manni1a, RAV, Big30, Bart en Mijsbeer. Nog nooit zoveel sauna rondes als gisteren gedaan. Zeker 4 (x3) super! Tussen saunieren door lakens gedeeld met Daniela en uiteindelijk om 1.15 uur het licht uitgedaan.

Samen met Manni1a onze standpunten betreffende door te voeren wijzigingen in de club en hiervan afhankelijke ambiance besproken met bedrijfsleider. Had hier zeker luisterend oor voor. Eerste aanbevelingen hebben we reeds gedaan en we hebben al voorgesteld zitting te nemen in de Neubaukomission. Wellicht kunnen we onder de PHG bezoekers een inventarisatie van aandachtspunten houden. Kan aanstaande zaterdag alvast meegnomen worden in de groep: Buitensauna 17.15 uur :D

Knabbel
9 januari 2007, 06:40
Raffaela Duitse, 34 jr., sinds een maand in dit vak in PHG (1 dag in Heavensgate maar dat zegt ze niet, maar ik weet wel:D ), sterk gebruind, ca. 1.60 mtr., tattoo (tribal) voor en achter, sympatieke dame met humor. Service goed.

Sorry herstel, dit is niet Raffaela maar Saskia.

Raffaela is Duitse, bleke huid, Diepzwarte haren, Flinke bos krullen, Knopje als gelaatspiercing, ca. midden 20, service onbekend

Willi69
9 januari 2007, 09:00
Grace, Hongaars, ca. 22 ?, zeer klein van stuk (1.50 ?), vaak gehuld in zo'n rammelend heupniemendalletje, vriendin van die andere kleine die eerder al in PHG en later in GT gewerkt heeft.
Die Freundin heißt Chris.

Manni1A
9 januari 2007, 09:31
Wellicht kunnen we onder de PHG bezoekers een inventarisatie van aandachtspunten houden. Kan aanstaande zaterdag alvast meegnomen worden in de groep: Buitensauna 17.15 uur :D

Samstag habe ich keine Zeit, weil ich da gerade den großen Driver in der Hand habe :D
Aber Lindberg und Manni1A halten die erste Sitzung heute ab 12 Uhr im PHG ab. Ftotal stößt abends dazu:D

egon, Dr. Rammler
9 januari 2007, 10:53
@ Willem2
Nee, Willem, im Barraum natürlich haha

Flurkman
10 januari 2007, 08:59
Neem mij niet kwalijk, ijsberen, maar ik wil toch nog wel eens opnieuw mijn vraag van medio december in de aandacht brengen...

Op 12/12/06 volgende mooie meid gezien: 1.70, grote borsten (D of anders grooote C), superkont zoals die van Duitse Corinna, bruinig haar in paardestaart, samengebonden met heel eenvoudig rose haarlintje, liep op hoge doorzichtige blokschoenen (leek wel glas), met groene veters, en ik herhaal : lekkere grote borsten en een lekkere mooie kont zoals die van ... Wie kent deze meid? Ik denk dat ze volledig nieuw is... Waarschijnlijk een nieuwe Russische? Erg jong. Waarschijnlijk goeie vriendin van Russiche Charlotte.

Niemand een idee?

Chantal is het al zeker niet...

Willem2
10 januari 2007, 10:26
Chantal is het al zeker niet...

Rosa/Rosie maar die ken jij wel .........

Manni1A
10 januari 2007, 10:58
Einen Überraschungsgast begrüßten Lindberg, ftotal und Manni1A bei ihrem Treffen am Dienstag im PHG: Hausmeister willi69 legte eine Sonderschicht ein und war sogar unter der Woche aktiv:D

Die wichtigsten Erkenntnisse der Inspektion:

Wie erwartet, sind in dieser Woche viele Mädchen aus dem Urlaub zurück gekehrt. Am Dienstag waren u.a. anwesend: Asha, Natalja, Edita, Yula, Martina, Carmen, Julia, Veronika, Carolina (alle Polen), Milana, Kitty, Grace, Chris, Emma, Andrea (alle Ungarn), Luisa, Lavinia, Daniela, Trikinos, Diana (alle Rumänien), Mandy, Nadja, Mel, Anja, Cindy, Samira (alle D), Rosi, Milla, Rebecca (alle Russland), Maria (Bulgarien, ganz neu), Liba, Patrizia (Tschechien, neu), Natasa (Kroatien). Dazu etwa zehn bis 15 mir namentlich nicht bekannte Mädchen, darunter zwar einige "Unbuchbare", aber auch einige Neuzugänge, die eine vielversprechende Buchungs-Häufigkeit hingelegt haben.

Manni1A hatte ein ganz nettes Erlebnis mit dem bulgarischen Neuzugang Maria (seit Ende vergangener Woche im PHG): Optisch 1a, servicetechnisch guter Durchschnitt. Die zweite Buchung war Natalja aus Polen (früher GT): Sehr gute Performance.

Willi69 kam ziemlich geschafft von seiner Buchung mit Yula zurück. Nach seiner spontanen Aussage war die große Hitze in dem Zimmer daran schuld :D Details wird er sicher noch berichten.

Bagger-Tante Samira hatte mal wieder leichte Differenzen :green_smi mit einem Gast, die aber dann geklärt wurden.

Auffällig: Der gravierende Mangel an Thekenfrauen (Knabbel hat ja schon darüber berichtet). Den ganzen Tag über waren nur drei Stamm-Thekenfrauen im Einsatz, so dass am Abend die ungarische Andrea ihre Premiere hinter der Theke hatte.

Bis die Tage (nach dem Urlaub)
Manni1A :wink:

Willem2
10 januari 2007, 20:23
Einen Überraschungsgast begrüßten Lindberg, ftotal und Manni1A bei ihrem Treffen am Dienstag im PHG: Hausmeister willi69 legte eine Sonderschicht ein und war sogar unter der Woche aktiv:D




Origineel gepost door Willi69
Nein, dafür eine unbefristete Pause zwischen 1 und x Wochen! Das PHG ist derzeit für mich mehr Stress als Entspannung...

:lostit:

Ja ja Goede voornemens...............................

Willem2 :wink:

Willi69
10 januari 2007, 20:26
Erklärung folgt... :wink:

Willi69
10 januari 2007, 22:35
Nachdem Tiga mir den Tipp gegeben hatte,

mann sieht doch wann der bericht mit das alter erstellt ist... dann weiss mann den rest auch :green_smi
im Forum (mit allem) zu rechnen, habe ich nach langem Nachdenken :p für die Variable x

Dafür eine unbefristete Pause zwischen 1 und x Wochen!
den Wert 0,5 erhalten! :cool:

Ich hatte dabei berücksichtigt, dass ich Manni1A persönlich in den wohl verdienten Urlaub verabschieden wollte :love2: und (für das Forum!) herausfinden, ob Lula Yula oder Yula Lula heißt. :rolleyes: Das Ergebnis: sie nennt sich Yula.

In der Anwesenheitsliste von Manni1A fehlen noch folgende Mädels:

Agatha (Polen), Beate (Polen), Gabyka (Ungarn), Jolana (Slowakei), Lolita (Trinidad & Tobago), Micky (Rumänien), Pam (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Tschechien [nicht Patrizia :green_smi]), Sylvia (Ungarn) und Wan Li (Thailand/Indonesien [wie konnte er die nur vergessen? :nee:]).

Den ganzen Tag über waren nur drei Stamm-Thekenfrauen im Einsatz, so dass am Abend die ungarische Andrea ihre Premiere hinter der Theke hatte.
Interessant vielleicht für alle Thekenfrauensammler, die wieder einen Strich machen dürfen... :wink:

Willi69
10 januari 2007, 22:51
Want wie is ook alweer ..., Gabyka, ...
Gabyka kennst Du doch auch, die lag im Sommer oft mit ihrer Freundin

Name: Bogy
Haarfarbe/-länge: dunkelblond/brünett, halblang
Größe: ca. 167 cm
Figur: schlank, schöne Oberweite (echt)
Herkunft/Sprache: Ungarn, wenig Deutsch und Englisch
Alter: 19
Tattoos/Piercings: Nasensticker
Service: ?
Sonstiges: hellhäutiger Typ, Freundin von Gabyka
Lebenslauf: ?
oben ohne :tietjes: am Swimming-Pool. :wiegeil: Bogy ist aber schon lange nicht mehr da.

Big30
11 januari 2007, 00:42
Eind van de middag even voor 17u hoorde ik opeens een Roemeens liedje dat ergens in mijn achterhoofd om aandacht vroeg ;). Ach twas een drukke dag geweest dacht ik, dat was misschien de reden dat ik dat liedje hoorde :D.

Plotsklaps was de werkdag over en kreeg ik een luminues idee, waarom niet eens een keer door de week naar PHG afgereist, had ik (bijna ;)) nog nooit gedaan, was het ook niet zo dat deze woensdag een aantal mij bekende ijsbeertjes in PHG zouden zijn? Of was het toch dat Roemeense liedje dat mij deed besluiten naar Oedt af te reizen?

Anyway, kwart voor zeven in Oedt, op tijd voor het avond eten. Bordje opgeschept, liep de trap af naar beneden en zag een dame naar me zwaaien, het was Tricky die met haar vriendinnetje aan de bar zat te eten.
Of ik bij hun kwam zitten? Natuurlijk! Vakantie verhalen aangehoord en een redelijk bordje warm eten in het gezelschap van de 2 vriendinnetjes opgegeten.

Vriendinnetje moest nog even toilet maken, maar was wel genegen biggie even voor achten in de bar te ontmoeten :p. Ze had wel een vaag idee voor wie ik kwam.

Terwijl ik eerst little diablo op weg naar de bar begroette en even later ook Sonny arriveerde, maar in de barruimte plaats genomen, eerst geflankeerd door Sonny en Little Diablo en even voor achten kwam Diana zich bij Big30 vervoegen.
Na wat onzedelijk gedrag in de bar ruimte uiteindelijk maar een kamer opgezocht.

Hierna Jansen de hand geschud (zijn Poolse dame) was ook weer aanwezig, wat bijgekletst met LD en Sonny (had hem ook al tijden niet gezien ;)), en me nog vermaakt met wat cocktails.

Even na 12u, LD had zijn tweede sessie er op zitten, Jansen sprak samen met Sonny nog wat na met zijn Poolse schone en Sonny vroeg zich af of na de eerste geslaagde sessie er nog een tweede zou komen, weer huiswaarts gereden.

De wind joeg aan tot bijna orkaankracht toen ik PHG weer verliet, onderweg zag ik dat die Polizei een controle post inrichtte :eek: en 40m later was ik weer thuis.

Weinig Russische dames, geen Roemeens Elftal maar bijna een rugby ploeg zoveel, maar misschien net iets meer dames uit Polen, dan de Hongaarse delegatie gevolgd door de Duitse afvaardiging.

Andrea als thekefrau gezien K. was er ook ;)!

Groet,
Big30

Flurkman
11 januari 2007, 05:17
...herausfinden, ob Lula Yula oder Yula Lula heißt. :rolleyes: Das Ergebnis: sie nennt sich Yula.


In PHG noemt ze zich Yula, maar elders is ze ook bekend als Asha of ook nog Barbi...
(heeft ze me zelf gezegd, medio december). Enfin, hoe dan ook, het belangrijkste zijn haar vriendelijk voorkomen, haar lekkere D-cup en haar smakelijk poesje...

Flurkman
11 januari 2007, 07:32
Heeft iemand ooit nog Tatiana (Latina, 1.65m, waarschijnlijk nog geen 20 jaar) ergens gezien?? Ik ontmoette Tatiana op 26/4/06 in PHG. Beschrijving:

Tatiana is half Hongaars en half Braziliaans. Ze spreekt Portugees maar is ook heel goed thuis in het Spaans. Iedereen die een béétje fantasie heeft, begrijpt dat een mix van Hongaarse pepers en Braziliaans bloed, vuurwerk moet betekenen in bed... Ze ziet er nog erg jong uit, en die jeugdigheid wordt nog geaccentueerd door de heel opvallende tandbeugels die ze draagt. Ze glimlacht erg vlot, dus nààst die beugels kan je echt niet kijken... Heel vriendelijk meisje (wel tamelijk timide in de bar) dat zich erg veel laat welgevallen, en met veel plezier trouwens. Qua uitzicht was haar poesje erg opwindend... een beetje donker, dikke volle lippen, maar heel kleine binnenste lipjes, echt een juweeltje om te ontdekken, een lekker sappig tropisch vruchtje...

Sindsdien heb ik haar nooit meer ontmoet... U wel?

dauerlutscher
11 januari 2007, 08:20
...Auffällig: Der gravierende Mangel an Thekenfrauen...

Tja, Thema Thekenfrauen, oder: Der Sieg der Hexe?

Nach dem bedauerlichen Ausscheiden von 4 Thekenfrauen (Ladja, Tanja, Marion, Lili) in den letzten Wochen - darunter absolute Instanzen für Freundlichkeit und positive Ausstrahlung - fragt man sich: Was ist da los? Wieso haben die maßgebenden Jungs im Büro dem üblen Treiben der mobbing-Truppe im Sinne der Gäste nicht mal ratzfatz ein Ende gemacht und die notwendigen personellen Konsequenzen gezogen? Oder geht´s bei denen ähnlich zu? Gibt´s da keinen primus inter pares, oder traut der sich nicht mehr aus der Deckung?

Manni1A
11 januari 2007, 09:10
Tja, Thema Thekenfrauen, oder: Der Sieg der Hexe?

Nach dem bedauerlichen Ausscheiden von 4 Thekenfrauen (Ladja, Tanja, Marion, Lili) in den letzten Wochen - darunter absolute Instanzen für Freundlichkeit und positive Ausstrahlung - fragt man sich: Was ist da los? Wieso haben die maßgebenden Jungs im Büro dem üblen Treiben der mobbing-Truppe im Sinne der Gäste nicht mal ratzfatz ein Ende gemacht und die notwendigen personellen Konsequenzen gezogen?

Absolute Zustimmung, aber mit dem freiwilligen Ausscheiden dieser vier Thekenfrauen ist das Thema noch nicht beendet... :D

Auch ich finde es bedenklich und bedauerlich, dass es die GF nicht geschafft hat, für ein Klima zu sorgen, in dem sich diese vier Thekenfrauen wohl gefühlt haben. Für mich übrigens ein Grund, am gestrigen Dienstag mal meinen Antrittsbesuch im Living Room durchzuführen :lostit: :freu: :love2:

Bis dann
Manni1A (der jetzt endgültig in den Urlaub fliegt...)

Willi69
11 januari 2007, 11:26
Für mich übrigens ein Grund, am gestrigen Dienstag mal meinen Antrittsbesuch im Living Room durchzuführen :lostit: :freu: :love2:

Bis dann
Manni1A (der jetzt endgültig in den Urlaub fliegt...)
Stop! http://www.kiki-net.de/smilies/schilder/sonicht.gif Wo ist der Bericht? :confused:

Bredero
11 januari 2007, 13:31
Ik zie dat er 7 ijsberen op zaterdag 13/1 in PHG present zullen zijn...

Is zaterdag dan zó'n interessante dag qua meisjes in PHG of gaat het om toeval??

Is er op zaterdag reeds vanaf het middaguur veel moois te bewonderen of eerder naar de avond toe??

Zaterdag is geen slechte dag maar - je zal het misschien niet geloven - er is ook nog iets als "gezellig samenzijn onder ijsberen"

Willem2
11 januari 2007, 13:32
Ik zie dat er 7 ijsberen op zaterdag 13/1 in PHG present zullen zijn...

Is zaterdag dan zó'n interessante dag qua meisjes in PHG of gaat het om toeval??

Is er op zaterdag reeds vanaf het middaguur veel moois te bewonderen of eerder naar de avond toe??


Er zijn mensen die eigenlijk alleen op zaterdag naar de PHG kunnen :cool: . En velen weten dat een dagje naar de sauna heel vermoeiend kan zijn en dan heb je mooi de zondag om uit te rusten.
Het aantal dames op zaterdag is niet zo spectaculair, maar meestal wel voldoende. Donderdag en vrijdag kunnen er veel meer dames zijn.
Op een zaterdag zijn er denk ik wel meer stamgasten en die gaan niet allemaal nog 4/5 keer naar de kamer dus er blijft genoeg over ;) . Stamgasten onderling hebben vaak al genoeg plezier onder elkaar :o
Meeste aantal dames is denk ik net voor 6 uur.

Dus Flurkman trek je conclusies .................

Groeten Willem2

Willi69
11 januari 2007, 16:16
Einen Überraschungsgast begrüßten Lindberg, ftotal und Manni1A bei ihrem Treffen am Dienstag im PHG: Hausmeister Willi69 legte eine Sonderschicht ein und war sogar unter der Woche aktiv.
Es gab übrigens noch einen Überraschungsgast: snap war auch mal wieder da. :eek:

Jansen
12 januari 2007, 00:21
Dinsdag morgen zijn de russinnen vertrokken,nieuwe bazen nieuwe wetten.
Maar deze baas heeft er wel voor gezorgd dat de bus uit Polen weer aangekomen is met nieuwe en oude bekenden.
Zoals Julia,Natalja maar ook C. en Katja.Asja en andere nieuwe mooie Poolse dames.
Dus minder problemen onder de vrouwen net als bij de mannen.
Er zijn namelijk altijd buurlanden die elkaar niet erg hoog liggen.
Dus geen Juliette,Rosa,Svetlana,Rosita en helaas ook geen Marina meer.
Enkele van deze dames zullen dan ook binnenkort in Grobbendonk op duiken.
De sfeer was gisteren prima en de Poolse dames zagen er allemaal mooi en verzorgd uit.
Ja ook nog even tijd gehad om met L.Diablo,Big30 en Sonny te buurten.
Verder me heerlijk vermaakt.

blauwebeer
12 januari 2007, 07:10
Dinsdag morgen zijn de russinnen vertrokken,nieuwe bazen nieuwe wetten.
Dus geen Juliette,Rosa,Svetlana,Rosita en helaas ook geen Marina meer.
Dit item kan beter verplaatst worden naar een nieuwe rubriek, namelijk ONpopulaire Horny Gebeurtenissen.

Blauwebeer :mad: :confused:

Flurkman
12 januari 2007, 09:38
Dus geen Juliette,Rosa,Svetlana,Rosita en helaas ook geen Marina meer.


GODVERDOMME:mad:

Met Rosa wordt waarschijnlijk de superbabe Rosie bedoeld...? Hoe graag zou ik die nog eens tegen het lekkere lijf lopen...


Rosie is zowat de enige meid ooit die ik zonder voorgesprek, zonder kennismaking, ONMIDDELLIJK naar de kamer heb gesommeerd toen ik haar zag rondlopen in PHG (1 juni 2006 geloof ik). Heb haar toen natuurlijk wel vriendelijk maar "dwingend genoeg" aangesproken. Was toendertijd blijkbaar nog niet gewend aan ijsberen die zonder dralen en zonder flauwekul beslissen om sofort geld te gaan uitgeven... Een grote glimlach was mijn beloning, en de rest nadien natuurlijk...

Fritzzz
12 januari 2007, 09:43
Dinsdag morgen zijn de russinnen vertrokken,nieuwe bazen nieuwe wetten.

Wat waren die problemen dan?? Dus als ik het goed begrijp mag er geen russin meer in?

Randy
12 januari 2007, 15:28
...
Dus geen Juliette,Rosa,Svetlana,Rosita en helaas ook geen Marina meer.
Enkele van deze dames zullen dan ook binnenkort in Grobbendonk op duiken.
...


Ze mogen ook best in GT komen! :D

oblix
12 januari 2007, 16:27
Dinsdag morgen zijn de russinnen vertrokken,nieuwe bazen nieuwe wetten.
Maar deze baas heeft er wel voor gezorgd dat de bus uit Polen weer aangekomen is met nieuwe en oude bekenden.
Zoals Julia,Natalja maar ook C. en Katja.Asja en andere nieuwe mooie Poolse dames.
Dus minder problemen onder de vrouwen net als bij de mannen.
Er zijn namelijk altijd buurlanden die elkaar niet erg hoog liggen.
Dus geen Juliette,Rosa,Svetlana,Rosita en helaas ook geen Marina meer.
Enkele van deze dames zullen dan ook binnenkort in Grobbendonk op duiken.
De sfeer was gisteren prima en de Poolse dames zagen er allemaal mooi en verzorgd uit.
Ja ook nog even tijd gehad om met L.Diablo,Big30 en Sonny te buurten.
Verder me heerlijk vermaakt.

Theke vrouwen nemen ontslag De Russinnen gaan weg, Oblix zal morgen is kijken of het echt zo dramatisch is, want van die namen die Jansen noemt van de Poolse dames word ie niet blij. Als hij nu vertelde dat poolse Isabel of Ela weer terug waren, dan word Oblix weer enthousiast.
En anders gaat Oblix voor zijn Russische favoorietjes gewoon naar Grobbendonk, (doet ie toch wel.)

Willem2
12 januari 2007, 18:45
De SOA van Frits zal tzt verplaatst worden :cool: ( Uiteraard rekening houdend met de nodige maatregelen)

W2

Willem2
12 januari 2007, 18:46
Es gab übrigens noch einen Überraschungsgast: snap war auch mal wieder da. :eek:

Solange Snip nicht da ist :green_smi

Bis Morgen

Willem2
12 januari 2007, 18:49
Wat waren die problemen dan?? Dus als ik het goed begrijp mag er geen russin meer in?

Na het bericht van Jansen zullen we eens uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Onderzoek samen met oblix ;)

Gr Willem2 :wink:

Big30
12 januari 2007, 18:56
Wat waren die problemen dan?? Dus als ik het goed begrijp mag er geen russin meer in?

Tuurlijk niet! Woensdag jl. waren er echt nog wel wat Russische dames, schijnt alleen zo te zijn dat sommige Russische dames wat minder strak hun werktijden voorgeschreven willen zien.

Veel zeer mooie Poolse dames momenteel in PHG aanwezig die nu zelfs in aantal numeriek de Roemeense dames verslaan.
De Roemeense dames klitten wat meer bij elkaar, de Poolse dames trekken wat meer als duo'tjes op, is wat lastiger tellen ;!

Benieuwd naar de bevindingen van het veldonderzoek wat morgen massaal ter plekke verricht zal worden!

Groet,
Big30

oblix
12 januari 2007, 19:23
Tuurlijk niet! Woensdag jl. waren er echt nog wel wat Russische dames, schijnt alleen zo te zijn dat sommige Russische dames wat minder strak hun werktijden voorgeschreven willen zien.

Dit zijn de dames die we terug gaan zien in Grobbendonk,
ze hadden deze vrijheid ook al bij Relax.

Willem2
13 januari 2007, 09:45
Woensdag jl. waren er echt nog wel wat Russische dames, schijnt alleen zo te zijn dat sommige Russische dames wat minder strak hun werktijden voorgeschreven willen zien.




Ik overweeg zeer sterk om onaangekondigd vanmiddag 12/1 een blitzbezoek aan PHG te brengen, om te kijken of er nu écht geen enkel Russinnetje is achtergebleven...

Het was russische teldag ;)

Flurkman
13 januari 2007, 10:52
Vrijdag 12/1 inderdaad geen enkel Russisch meisje gezien... Voor de eerste keer hing er naar mijn gevoel ook een wat onwennige sfeer. Kennisgemaakt met Poolse Màrtina (jaja, klemtoon op 1e lettergreep), Duitse Stella (sinds 2 dagen in PHG, woont in NRW, kontje zoals dat van Corina, vraagt echter vééél te snel naar sleutel), Poolse Asha (volgens haar werd Ritz/Relax opgedoekt wegens omwille van Russische maffia), en Roemeense Delia (Delia is voor de liefhebbers met stip te noteren...).

Wegens tekort aan Thekefrauen werd o.a. Kikri gesommeerd om aan de Theke te gaan afwassen en bedienen...

Een aantal heel lekkere meiden ging voortdurend af en aan met de sleutel, waaronder 2 heel grote superslanke meiden (zeker 1.80 m). Ik ken ze niet bij naam, maar dat zal nog wel komen... Ook Carmen was enkele keren een halfuurtje weg... Naar mijn mening is Carmen echter minimaal een uurtje waard voor een voldoende diepgaande en bevredigende kennismaking... Ook Wan Li was enkele uurtjes zoek. Daarnaast was Anja tamelijk bedrijvig alsmede haar slanke blonde vriendin (naam?).

Ook enkele Pools of Russisch (?) sprekende "heren" opgemerkt die een hele tijd onder mekaar zaten te smoezen...

In de late namiddag/vroege avond werd een 15-tal meisjes een voor een naar het "bureau" gesommeerd (niet voor een sleutel dus). Rara...

Willi69
13 januari 2007, 10:58
Daarnaast was Anja tamelijk bedrijvig alsmede haar slanke blonde vriendin (naam?).
=> Mel

little diablo
13 januari 2007, 11:00
Eind van de middag even voor 17u hoorde ik opeens een Roemeens liedje dat ergens in mijn achterhoofd om aandacht vroeg ;). Ach twas een drukke dag geweest dacht ik, dat was misschien de reden dat ik dat liedje hoorde :D.

Plotsklaps was de werkdag over en kreeg ik een luminues idee, waarom niet eens een keer door de week naar PHG afgereist,

Groet,
Big30
Effe wat later maar toch nog een verslagje;) Afgelopen woensdag eind van de middag the house binnen gegaan:freu: Het was er toen heel erg rustig ongeveer 15/20 dames. Effe dacht ik:rolleyes: zal ik Sonny zijn navigatie koers laten zetten naar GT,en zal ik zelf die richting ook ingaan. Maar nee toch geduldig afgewacht,en ja hoor dat werd beloond. Langzaam huppelde het ene na het andere hertje naar binnen:p En :eek: de ene was nog wulpser dan de andere. Na het eten(was weer goed) arriveerde dan ook Sonny(hij had ze al geroken) Big30 en Jansen.
Begin van de middag had ik al een opvallende dame gespot>Ze zag er super :eek: uit met der strakke figuurtje in een vuur rood netje. Maar helaas vlug was ze weer gevlogen. Even later die avond kwam ze weer te voorschijn,en het bleek dus om Mandy tegaan. Snel met haar een date gemaakt en naar de kamer vertrokken:D Toen ik na een ruim uur weer van de kamer kwam was het tijd voor een cocktail. Toen Big30 en ik ons op offerde om in de rij tegaan staan hebben we het geweten,tjonge wat een wachtijden. Daar zat echt geen vaart in. Terwijl ik in de rij stond dwaalde me gedachte telkens af naar een blond jong hertje die op de hoek van de bar zat. Het bleek om ene Lena te gaan,wat zag deze er weer geweldig uit in der gestreepte roze slipje. Maar door dat de cocktail heel wat tijd in beslag nam was ze weer gevlogen.
Even later kwam ik haar op de gang weer tegen,niet meer geaarzeld en haar de sleutel laten halen.
Na nog wat aftersales van Lena en wat gebabbel met Sonny Jansen en Carmen weer the house verlaten.

Saluti L Diablo

little diablo
13 januari 2007, 15:44
GODVERDOMME:mad:

Met Rosa wordt waarschijnlijk de superbabe Rosie bedoeld...? Hoe graag zou ik die nog eens tegen het lekkere lijf lopen...


Rosie is zowat de enige meid ooit die ik zonder voorgesprek, zonder kennismaking, ONMIDDELLIJK naar de kamer heb gesommeerd toen ik haar zag rondlopen in PHG (1 juni 2006 geloof ik). Heb haar toen natuurlijk wel vriendelijk maar "dwingend genoeg" aangesproken. Was toendertijd blijkbaar nog niet gewend aan ijsberen die zonder dralen en zonder flauwekul beslissen om sofort geld te gaan uitgeven... Een grote glimlach was mijn beloning, en de rest nadien natuurlijk...
Die duikt binnenkort wel weer op;)

Saluti L Diablo

Flipper
13 januari 2007, 16:46
Dinsdag morgen zijn de russinnen vertrokken,nieuwe bazen nieuwe wetten.

Volgens eigen planning zouden ze nog 2 weekjes blijven. Marina schijnt gewoon te werken vandaag. Maar er zijn er wel een paar ziekjes (griep).

fyi,

Jansen
13 januari 2007, 21:01
Volgens eigen planning zouden ze nog 2 weekjes blijven. Marina schijnt gewoon te werken vandaag. Maar er zijn er wel een paar ziekjes (griep).

fyi,

Sorry NKG maar jouw berichtgeving klopt helaas niet.En ook je griep conclusie is niet juist.:mad:
Ik heb het net nog nagetrokken met een verslaggeefster ter plaatse.;)

Maar het is niet zo dat er geen Russinnen meer welkom zijn dat heb ik niet geschreven.:mad:
Er zijn gewoon wat veranderingen toegepast op een aantal Russinnen die daar geen vrede mee hadden.:green_smi

En nogmaals nieuwe bazen nieuwe wetten.:mad:

Willem2
14 januari 2007, 04:38
Marina was zeker wel aanwezig en goed bezet. Daarnaast waren er heel wat russische dames. De lijst zal wel volgen maar het waren er een stuk of 8. De veranderingen kunnen wel eens zitten in de aanwezigheidsuren waar sommige dames geen zin in hebben.
Er zijn wel enige veranderingen daarover later misschien meer.

Groeten Willem

Jorah Mormont
14 januari 2007, 11:30
Sorry NKG maar jouw berichtgeving klopt helaas niet.En ook je griep conclusie is niet juist.:mad:
Ik heb het net nog nagetrokken met een verslaggeefster ter plaatse.;)

Maar het is niet zo dat er geen Russinnen meer welkom zijn dat heb ik niet geschreven.:mad:
Er zijn gewoon wat veranderingen toegepast op een aantal Russinnen die daar geen vrede mee hadden.:green_smi

En nogmaals nieuwe bazen nieuwe wetten.:mad:

Een klein groepje Russinnen heeft wat mot gehad met de nieuwe manager en zijn opgestapt en werken nu elders in de buurt.

Marina was er gisteren gewoon wel en vertelde me dat ze tot in februari in PHG zou blijven.

BR, Sonny:wink:

Jorah Mormont
14 januari 2007, 13:11
Gisteren een onverwachts bezoek gebracht aan PHG waar ik uiteindelijk geen spijt van heb gehad. Enkele highlights van de dag:

- Vele bekende ijsberen aanwezig, Willem2, Horney_one, Oblix, JackD, Babbel, Ronald35, JohnnyBravo, Tiga, Carpe-Momentum en Bredero

- Daarnaast een uitmuntende line-up qua dames. Keuze genoeg en bijna allemaal mooie dames.

- Vele malen pijn in de buik gehad van het lachen, wat heeft die Ronald35 een vocabulair:lostit:

- Het eten was super deze dag, jammer dat het zo laat wordt opgediend.

- Omdat de Roemeense Loredana deze dag een keer spontaan overkwam, heb ik haar de sleutel laten halen. Toppertje hoor:eek:

- De laatste 3uur op de kamer doorgebracht met de Russische Marina;) We werden van de kamer afgehaald, omdat we beide geen horloge om hadden en het inmiddels al 02:15 was geworden.

Heren, Dames, bedankt voor de gezellige avond

BR, Sonny

Borat
14 januari 2007, 13:49
Hello all,

I was yesterday in Happy Garden. I saw many beautyful women. Much more beautiful then at home in Kazachstan.. I like..

There were 2 women with big breasts... I toke one of them to the room, Martina. She made me very happy. I Like. She will stay another week in Happy then she goes home again.. that I like....NOT.

Another woman was also very beautiful.. even more beatuiful as my Pamela (that I still want to marry). That woman made me also very happy. She had long leggs and very nice butt... This woman was named Constanzia and is in Happy again on friday Januari 20th. Then she goes home also, That I like... NOT. But she will be back after 1 week, that I like..

Greetings from Borat.

Big30
14 januari 2007, 14:08
Hi Borat,

Great having you here on this forum, you arrived! I heard was long trip to PHG I saw a donkey standing on park platz of PHG so I think you arrived by donkey, had a good trip with Donkey?

How is your sister? You must know she stays with me, she is fine, but she cannot cook anything, she serves me all the time Donkey-food, it is OK for me, but she is great looking, she now is my wife, you must know.

Welcome Borat, write more nice stories here, be nice for Donkey, next time know that key is not for locking girls in room but open door of room and go with girl in room. Do not forget on Donkey I saw 2 Kazachstan girls sitting you forget them, please do check where girls are now.

Do know here off-topic messages are not allowed, only write the truth here and nothing but the truth.

Regards,
Big30

Willem2
14 januari 2007, 16:36
- De laatste 3uur op de kamer doorgebracht met de Russische Marina;) We werden van de kamer afgehaald, omdat we beide geen horloge om hadden en het inmiddels al 02:15 was geworden.

Heren, Dames, bedankt voor de gezellige avond

BR, Sonny

Ja wij waren allemaal in de hal aan het wachten waar in godsnaam Sonny was gebleven. Je hebt dus russische les gehad :D

Groeten Willem2

Jansen
14 januari 2007, 17:15
Ja wij waren allemaal in de hal aan het wachten waar in godsnaam Sonny was gebleven. Je hebt dus russische les gehad :D

Groeten Willem2
Ja dat heeft hij dus nu 2x in de week en ook 2x in de week Pools.

Maar horloge leren lezen dat kan hij nog niet,en dat is ook niet direct nodig.
Met afrekenen weet je precies als je betaalt heb hoe laat dat het is.:teuflisch

Carpe Momentum
14 januari 2007, 18:37
Wat is het toch heerlijk om blond te zijn. Dit moeten enkele PHG-dames gedacht hebben toen ze hun premie van Carpe in de kleedruimte in ontvangst mochten nemen na hun geleverde bijdrage tot het (re)animeren van Carpe-beer. Daartoe was het startschot gegeven na het openen van de deur van PHG op deze koude zaterdag in Januari.
Na een stevige brunch eens wat rondgelopen en daarna het vaste ritueel van “even scheren” in de kleedruimte. En als je je dan zo staat te scheren, dan vallen je opvallend veel glimlachjes van lieftallige dames ten deel. En gesproken over lieftallige dames, wat waren ze weer in grote mate aanwezig. Dit beloofde veel goeds.
Na verloop van tijd werd het ijsberengezelschap behoorlijk uitgebreid door o.a. de Mods Willem2 en Tiga en andere volgers van het ijsberengeloof Oblix, Bredero, JackD, Babbel, Horny-one , Ronald35, Johnny Bravo en even later Sonny, die ook zijn kruiwagen parkeerde vlak voor de deur van deze saunaclub.
Na het voorstellen en handjeschudden werd er beschuit met muisjes geserveerd. Heb overgeslagen ten eerste omdat ik nog vol zat van mijn brunch en ten tweede omdat bechuit met muisjes me teveel doet denken aan zwangerschappen en dat in deze omgeving! Is het beschuit met meisjes, dan doet Carpe gewoon mee.
Vandaag getuige mogen zijn van o.a. een geslaagde recordpoging van Ronald35 van, let wel, 7 kamersessies! Geruchten gaan dat deze topbeer binnenkort gaat voor een nieuwe recordpoging in het bijzijn van allen die zich aanmelden op meetingpoint. Het volgende doel is zoals zijn nick al aangeeft 3+5 (auf deutsch acht), waarna begin deze zomer 3x5 (jawohl fünfzehn) hetvolgende doel is. In overleg met de olimpische ijsberencommissie wordt druk overleg gevoerd om Ronald35 in te schrijven voor de olimpische ploeg. Het uiteindelijke olimpische record van 35, wat Ronald voor ogen heeft zal worden aangevallen op nog vast te stellen datum. Gedacht wordt om het PSV stadion daarvoor af te huren. Ik hoorde daar zeeeer laat op de avond geruchten over in de kleedkamer.
Fysiek en voedingstechnisch, zo zijn we na het zien van zijn preparatie in de bar vooraf aan een kamerbezoek, zal het voor Ronald35 geen probleem worden. Waar we een klein beetje bang voor zijn, is of hij zoals het wedstrijdreglement dit voorschrijft, zich ook alle namen van de dames en de chronische volgorde zal kunnen herinneren. Achter de schermen wordt ondertussen druk gewerkt aan een strak trainingsschema.
Over sport gesproken. Op het grote scherm in het Nachtcafe werd een bokswedstrijd tussen vrouwen uitgezonden. Niet helemaal mijn hobby.
Laat ik het maar beter hebben over het dameselftal van PHG. In de selectie daarvoor wil ik Natalja opnemen. In verdedigend opzicht vanwege haar tengere figuur niet de meest voordehand liggende keuze, maar in de spits een toppertje. Een echte afrondster zogezegd. Ik had met haar na enkele positiewisselingen wel door, dat ik haar voorin moest plaatsen. Aan het eind van de tweede helft pakte ze haar kans. Ze stond tegen die tijd al met 1-0 achter, maar toonde karakter. Na een langdurige opbouw kwam ze in het bezit (balbezit zal ik het maar niet noemen), de voorzet werd gegeven en met volle mond ronde ze het zaakje perfekt af en ging door met scoren tot ze helemaal zeker was dat het punt telde. De scheidsrechter floot meteen daarna af en Carpe nam haar mee naar de kleedkamer, waar hij haar met een welverdiende premie beloonde.
De tweede blonde dame van de avond bleek van russische komaf te zijn. Heelaas met een voor Carpe verkeerde vooropleiding. En ze zag er zo lekker uit, heerlijk gewoon. Maar Carpe is eigenwijs en laat zich op de kamer niet leiden/lijden door optisch bedrog en laat zich zeker niet afwerken. Conclusie, Carpe’s eerste russische flop. Ik kan me zelfs haar naam niet meer herinneren, hoe goed ik ook mijn best probeer te doen. Misschien kunnen de andere beren me daarbij een beetje behulpzaam zijn. Ze was steeds bij Marina, die Sonny uitgebreid aan het overhoren was betreffende zijn russiche uitspraak.
Die kleine vlaag van geheugenverlies kan heel goed te maken hebben gehad met mijn daaropvolgende ervaring. Carpe´s motto is immers: “een slecht kamerbezoek, dan meteen hetvolgende erachteraan”.
Ze was ook al de gehele dag aanwezig. Niet opvallend en ik weet nu waarom. Pamela was me wel opgevallen. Vooral haar mooie glimlach waarbij haar parelwitte tanden en mooie rode lippen scherp tegen elkaar afstaken. Ze werkte pas voor de vijfde dag in PHG en dit was voorlopig ook haar laatste dag. En haar laatste sessie. Waarschijnlijk wel één die ze zich nog een tijdje zal kunnen herinneren, al zeg ik het zelf. En anders onthoud ik hem wel! Medeberen, ze komt terug, dus opgelet. Ze mag dan wel een van de oudere dames tussen de vele meisjes zijn, maar is zeker een aanrader.
Ik had gelukkig even de tijd om een tijdje met haar te praten voor de sleutel beschikbaar was. Click-Total (CT). Kost overigens niks extra. Het beloofde veel goeds en dat werd het ook. Toen ik na een uur, door weer en wind vanuit blokhut 28 samen met haar terugkwam in het Nachtcafe, had ik nog steeds een lichte waas voor ogen. Maar Carpe was weer helemaal de oude. Over therapie gesproken.
Ik geloof dat ik niet de enige was die van deze dag, mijn “blonde dag”(3x blond is ook lekker), heeft genoten. Te zien aan de tevreden gezichten van de collegaberen bij vertrek was het gewoon weer gezellig. Carpe kijkt al weer uit naar een volgende keer. Saludos!

Gustomass
14 januari 2007, 18:55
Wat is het toch heerlijk om blond te zijn.
.....Ze was ook al de gehele dag aanwezig. Niet opvallend en ik weet nu waarom. Pamela was me wel opgevallen. Vooral haar mooie glimlach waarbij haar parelwitte tanden en mooie rode lippen scherp tegen elkaar afstaken.
.... Medeberen, ze komt terug, dus opgelet. Ze mag dan wel een van de oudere dames tussen de vele meisjes zijn, maar is zeker een aanrader.

Saludos!


Pamela, mooi glimlach, een van de oudere dames tussen de vele meisjes.....
Carpe , deze omschrijving doet me aan iemand denken, wat zeg ik, doet me naar iemand terugverlangen, wat zeg in hunkeren....

Het zal toch niet onze Pamela van Xanten zijn??????

Dan moet Gustomass tich zijn navigatie volgende keer beetje bijstellen...

Wie o wie weet over wie ik het heb???

Gustomass...

Gustomass
14 januari 2007, 19:24
Nee, BOB dit is niet waarschijnlijk. Ze werkt ook afwisselend ergens anders, veel verder weg en naar het zuiden. Maar mocht het zo zijn............krijgen we dan een verstrengeling van belangen? :D :D

Ja, Gustomass is gek op verstrengelingen van belangen, met name als daar vrouwen bij betrokken zijn. Maar, al doende kan men wijzer worden, Gusto houd het vooralsnog bij verstrengelingen puur tot en met de vrouwenlichamen aangaande.
Ga je verder begeef je je op glad ijs en mogelijk zak je nog in een wak ook nog.
Hoewel, een echte ijsbeer zakt die niet af en toe af in een wak???
Nou ja,

we blijven Pamela even volgen, overigens in Xantenwas ze ook een allemans, een allebeersvriendinnetje hoor dus ieder komt er aan zijn trekken, geen paniek in ijsberenland.
Had ik haar maar gevraagd of ze was opgesteld in het eerste van Xanten???


Gustomass ...

Jorah Mormont
14 januari 2007, 22:35
:smile2:
Ja deze dame wil echt genomen worden, ze was geloof ik nummer 4 de rest ben ik bijna vergeten door een totaal verschwunden testosteron. Wat een goddelijk lijf, ik heb bijna de stangen van de airco van de muur gerukt, mijn schaambeen is beurs van het bonken, brrrrr 7 keer naar de kamer, 6 mahl gesprits, yes het record is verbroken!!!

Die yogurtbuks van jouw zal er wel NIET hebben uitgezien vanochtend. Je was gisteren de echte winterschilder, 6 x :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel:

BR, Sonny:wink:

Randy
14 januari 2007, 23:32
Het zal toch niet onze Pamela van Xanten zijn??????


Als dat zo is moet ik met Gustomass eens een ernstig woordje wisselen wie vooraan in de rij mag... :D

Gustomass
14 januari 2007, 23:44
Als dat zo is moet ik met Gustomass eens een ernstig woordje wisselen wie vooraan in de rij mag... :D


Na zo veel bezoeken GT mag het misschien lijken dat in de rij staan tot de normale kentekenen van een Club zouden behoren.
Kan je geruststellen , in Xanten hoeft niemand in de rij te staan..
Niet voor het eten , niet voor de dames, niet voor Jenny, ook niet voor Pamela...
Pamela heeft immers 2 handen, 2 borsten, 2 g....jes , dus zij kan meerdere mannen tegelijk plezieren, gaat allemaal automatisch in Xanten...

Gustomass droomt even verder van Pamela.....

Randy
14 januari 2007, 23:58
't Zal bij dromen blijven, het paspoort van Carpe D. geeft weinig hoop dat dit 'onze' Pamela uit Xanten is... :heul:

Ach, Pamela, wat een mooie dag was dat toch in april vorig jaar... :smkiss: :smkiss: :smkiss:

little diablo
15 januari 2007, 08:11
Gisteren een onverwachts bezoek gebracht aan PHG waar ik uiteindelijk geen spijt van heb gehad. Enkele highlights van de dag:
En niet effe bellen;)




Heren, Dames, bedankt voor de gezellige avond
Had nog gezelliger kunnen zijn:smile2:




Saluti L Diablo

Jorah Mormont
15 januari 2007, 10:35
En niet effe bellen;)




Had nog gezelliger kunnen zijn:smile2:




Saluti L Diablo


He mekkert,

MORGEN GAAN WE NAAR OME BERNDS!!!!!!

KOM JIJ OOK?????

BR, Sonny:wink:

Willem2
15 januari 2007, 20:47
Das stimmt nicht mehr, mittlerweile spricht Andrea besser Deutsch als ich Holländisch... :respekt:

Je kan het wel maar je doet het niet :green_smi

Ronald35
15 januari 2007, 23:59
Vandaag alweer liggen bonken in eindhoven bij christina op de meckelenburg19 brrrrrrrrrrrr spasieba wat was het weer lekker

:freu: :freu: :freu:
:smile2:

Die yogurtbuks van jouw zal er wel NIET hebben uitgezien vanochtend. Je was gisteren de echte winterschilder, 6 x :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel:

BR, Sonny:wink:

Tiga
16 januari 2007, 06:36
Vandaag alweer liggen bonken in eindhoven bij christina op de meckelenburg19 brrrrrrrrrrrr spasieba wat was het weer lekker

:freu: :freu: :freu:

Ik weet nu ook waar die 35 voor staat in je nickname :rolleyes:

little diablo
16 januari 2007, 14:42
He mekkert,

MORGEN GAAN WE NAAR OME BERNDS!!!!!!

KOM JIJ OOK?????

BR, Sonny:wink:
Je ziet het ik ben er niet;) op dit moment lig jij waarschijnlijk samen in gezelschap van de keizer van Hennef flink te:fuck: :freu:

Saluti L Diablo

JackD
16 januari 2007, 23:35
5 uur kamer 9; 2½ uur met Kitty (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1686) en 2½ uur met Veronica (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2256); niet geheel toevallig mijn nummer 2 en 3 tijdens de afgelopen verkiezingen.
4 uur auto.
4 uur ijsberen; beetje bijpraten, beetje rondhangen, beetje rondkijken, biertje, sigaretje.
½ uur douchen.
½ uur krantje.

Volgens mij zijn er slechtere manieren om de dag door te komen ... :cool:



De "oude" douches waren deze keer niet altijd warm en van de interval van ongeveer 3 seconden werd ik ook al niet echt blij.
De "nieuwe" douches ontdekte ik helaas pas op het einde van de avond. Deze douches zijn voorzien van twee draaiknoppen waarvan de bovenste dient voor Aan/Uit en de onderste voor Koud/Warm. Duurde nog vrij lang voor ik dat door had. :o

Gemiste kans (of toch niet?): Bulgaarse mooie blonde (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4618)

Vooraf via de "tamtam" vernomen dat "het" rommelt in PHG. Waar ik nog steeds een beetje droevig was over het vertrek van mijn "all-time-favorite-Thekenfrau" Tanja, heb ik er verder niet echt veel van gemerkt. Of toch ...?

Tiga
17 januari 2007, 06:46
Ik merkte afgelopen zaterdag trouwens dat er geen cocktails werden gemaakt. Door de week schijnt er wel nog gemixt te worden. Weet hier iemand meer over?

Willem2
17 januari 2007, 13:53
Je weet wel: Nog zoveel te doen......................... Ook ik ben nu even ergens anders en zit al te plannen om weer een kijkje te gaan nemen. Kijken wie het eerst terug is ? ;)

Ik denk dat jij gaat winnen ;)
Vandaag is het dan wel woensdag gehaktdag en zijn er weer nieuwe ronden , dus nieuwe kansen. Denk dat er weer wat extra dames aanwezig zullen zijn. Onze grote Big zal misschien wel verslag uitbrengen en anders gaan wij misschien zaterdag eens kijken.

Willem2 :wink:

Willem2
17 januari 2007, 14:06
Knabbel was één van de eerste die op de aanwezigheidslijst stond van afgelopen zaterdag. Hij schitterde door afwezigheid. Door een klein griepje misschien wel opgelopen in zijn stamkroeg. Of heeft hij te lang buiten gestaan en niet snel genoeg zijn holletje opgezocht.
Babbel was wel constant naar hem op zoek en heeft daardoor zijn nootjes maar weer op zak gehouden. Ik denk dat hij nog een strenge winter verwacht en bang is dat hij niet genoeg nootjes zal hebben :D

Willem2 :wink:

Willem2
17 januari 2007, 14:23
De "nieuwe" douches ontdekte ik helaas pas op het einde van de avond. Deze douches zijn voorzien van twee draaiknoppen waarvan de bovenste dient voor Aan/Uit en de onderste voor Koud/Warm. Duurde nog vrij lang voor ik dat door had. :o



Ik heb het je inderdaad moeten uitleggen ;) .
Misschien moet ik het ook maar in de FAQ opnemen. De ijsberen dienen namelijk na afloop ook weer de kraan dicht te draaien :cool: . En wij zijn gewoonte-dieren en denken dat ze automatisch wel uit zullen gaan net als in zoveel andere clubs.

Willem2 :wink:


PS Misschien tot vrijdag en zaterdag. Allemaal veel te gezellig :roll3:

Willi69
17 januari 2007, 20:10
@List Binky007

- Anja ist von 1981,
- Bulgaarse Mooie Blonde, Bulgaarse => Maria II
- Carolina, Poolse: A-Cup
- Donna: hat nur eine Woche im PHG gearbeitet,
- Isa: B-Cup,
- Ive arbeitet nicht mehr.

Willem2
17 januari 2007, 23:04
Afgelopen zaterdag was het eigenlijk wel weer gezellig. Weer tot een uur of 6 redelijk rustig kwa ijsberen en daarna veel drukker. Carpe Momentum heeft al een hele lijst met namen doorgegeven. Het eten was inderdaad goed. Ik was wel als één van de laatste die opgeschepte. Er was in ieder geval nog genoeg salade, saus (2soorten) en macaroni over. Voor de rest was er inderdaad geen cocktailavond maar volgens sommige dames waren er toch weer wat dronken mannen aanwezig. Het viel volgens mij allemaal wel mee. De sauna en de dames smaakten naar meer.

Dameslijstje : Aisha, Andrea ( als thekefrau dus veel mooier :o ), Carmen, Constanzia, Corina, Daniela, Delia, Diana(?)(volgens RF wel), Emma, Eva, Gabyka, Grace, Ina, Jacqueline, Johanna/Jolana, Julia, Katharina, Katja, Kikri, Kitty, Lavinia, Loredana, Maria, Marie, Marina, Martina, Mi(c)ky, Milana, Natalja, Natasa, Nati, Pamela(tjech), Patricia, Rita, Sascha, Sabrina(thekefrau), Stella, Tatjana, Tricky/Trikinos, Veronika, WanLi en dan zal ik nog wel wat dames vergeten zijn (stuk of 7-10).

Groeten Willem2 :wink:

Willem2
17 januari 2007, 23:22
@Willi69
Hoe heten die twee russische dames : de ene heeft ergens achter deramen gewerkt. Blond,lange haren, niet zo goede service, lijkt op zusje van Juliette en Mila ?
Die andere is een blonde met enorme borsten. En dan bedoel ik echt enorme argumenten :D .

Groeten Willem2 :wink:


PS die Stella heeft lange tijd in GT gewerkt, ook wel YY en Wildenrath.

Big30
17 januari 2007, 23:42
Vandaag is het dan wel woensdag gehaktdag en zijn er weer nieuwe ronden , dus nieuwe kansen. Denk dat er weer wat extra dames aanwezig zullen zijn. Onze grote Big zal misschien wel verslag uitbrengen en anders gaan wij misschien zaterdag eens kijken.

Willem2 :wink:

Helaas geen verslagje van mij van een woensdag avond PHG, er kwam wat tussen :mad:, volgende week woensdag nieuwe kansen ;), woensdagavond is wel de cocktail avond he! Bevalt niet slecht :D. Alleen die wachttijden voor de coktails :o.

Zaterdag a.s. ook geen PHG herkansing voor Biggie, jammer!

Oja Diana was er zaterdag jl. wel maar ze was wat grieperig en was dus niet veel beneden te bewonderen ;).

Groet,
Big30

Willem2
18 januari 2007, 06:34
Jaja Willi69 ;)


- Anja ist von 1981,
So 25-27jaar


- Bulgaarse Mooie Blonde, Bulgaarse => Maria II
Warum immer ein Nummer :green_smi


- Carolina, Poolse: A-Cup
A kleine B anders wieder eine Operation


- Donna: hat nur eine Woche im PHG gearbeitet,
Aber sie kommt ja wieder ;)


- Isa: B-Cup,
OK


- Ive arbeitet nicht mehr.
Kommt ja wieder. Is toch geen oude doos :D

Willi69
18 januari 2007, 08:48
- Bulgaarse Mooie Blonde, Bulgaarse => Maria II
Warum immer ein Nummer? :green_smi
Maria I ist auch blond und kommt auch aus Bulgarien. ;)

Du hast doch auch eine Nummer... :thefinger

Flurkman
18 januari 2007, 19:24
Lijst is compleet

Alle Meisjes die Donderdagavond om 19 uur
op het forum stonden staan erin


Ter info: Er zijn donderdagavond om 19.01 3 nieuwe meisjes begonnen... Gelieve uw lijst aan te passen.

Binky007
18 januari 2007, 19:28
Heb inmiddels ook een alpha lijst
van de meisjes die bij PHG werken gemaakt

Was er al van GT, had nu weer de moed
om aan een nieuwe te beginnen

Vindt deze lijsten zelf altijd heel gemakelijk
als je de topic van een meisje zoekt

Donderdag 19 uur, alle meisjes die toen
op het forum stonden staan erin.

Het opzetten van een nieuwe lijst is
even een hele hoop werk, maar heb het zo gemaakt
dat hij heel gemakelijk bij te houden is.
Deze lijst wordt dan ook weer regelmatig geupdate

Nieuwe meisjes hoef je dus niet te melden
komen er vanzelf in

Als je fouten ziet in de omschrijving van hun uiterlijk
is dit wel handig als je dit even meld, ik kan het dan aanpassen
Ook de gegevens die onbekend zijn, staat nu een vraagteken,
zijn welkom.

Zet deze opmerkingen onder de alpha lijst,
en vermeld de naam en de nationaliteit van het meisje.
Niet in de topic van het meisje zetten want dan vind ik ze niet !!!

De lijst vindt je hier

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4642

Veel plezier ermee

Binky

Willi69
18 januari 2007, 20:31
Hallo Willem(2),

ich verstehe kein Wort! :o

@Willi69
Hoe heten die twee russische dames : de ene heeft ergens achter deramen gewerkt. Blond,lange haren, niet zo goede service, lijkt op zusje van Juliette en Mila ?
Die andere is een blonde met enorme borsten. En dan bedoel ik echt enorme argumenten :D.
Das sind alle russischen Mädels, die in meiner Liste stehen:

Alice (Russland, Ex-Freude 39), Alina (Russland), Anastasia (Russland), Anna (Weißrussland), Candy (Russland), Charlotta (Russland), Elena (Russland), Julia (Russland), Juliette (Russland), Lidia (Russland), Lina (Russland), Mia (Russland), Milla (Russland), Nikita (Russland), Rebekka (Russland), Rosa (Russland), Tatjana (Russland), Viktoria/Vicky (Russland, alias Cleopatra).

Du darfst Dir zwei aussuchen! :D Eine ist wahrscheinlich Rebekka, die andere kenne ich nicht. Könnte die Neuerscheinung sein, auf die Manni1A so scharf war... :green_smi

Willem2
18 januari 2007, 20:39
Hallo Willem(2),

ich verstehe kein Wort! :o

Hallo Willi69:D
Ich bin ja sicher das du alles lesen kann:green_smi ;)



Du darfst Dir zwei aussuchen! :D Eine ist wahrscheinlich Rebekka, die andere kenne ich nicht.

Rebecca ;) :freu: :freu:



Könnte die Neuerscheinung sein, auf die Manni1A so scharf war... :green_smi

Ja ist wirklich eine Frau für Manni1a :D

Gruesse Willem2

Flipper
18 januari 2007, 20:54
Hallo Willem(2),
...
Du darfst Dir zwei aussuchen! :D Eine ist wahrscheinlich Rebekka, die andere kenne ich nicht. Könnte die Neuerscheinung sein, auf die Manni1A so scharf war... :green_smi


Klinkt aber wie marina jungs. Dies auch russisch willy.. Und nicht in deiner liste :D hihi

Willi69
18 januari 2007, 22:52
Klinkt aber wie marina jungs. Dies auch russisch willy.. Und nicht in deiner liste :D hihi
Marina kenne ich nicht, aber soviel ich weiß, arbeitet sie derzeit nicht im PHG. ;)

Willem2
18 januari 2007, 23:19
Marina kenne ich nicht, aber soviel ich weiß, arbeitet sie derzeit nicht im PHG. ;)

Naturlich kennst du Marina freundin von Juliette. Ob sie heute auch da ist weiss ich nicht ;)

Gruesse Willem2

Jansen
19 januari 2007, 12:05
Marina heeft tot begin deze week gewerkt in PHG en zou een paar dagen vrij nemen om even terug naar huis te gaan i.v.m. feestdagen daar.

comcom
19 januari 2007, 13:05
hoe heet de slanke (Roemeense?) met zeer lange blonde haren. Denkt dat ze ongeveer 22 is, 1,65m? Heeft een hese stem.

Willem2
19 januari 2007, 13:54
hoe heet de slanke (Roemeense?) met zeer lange blonde haren. Denkt dat ze ongeveer 22 is, 1,65m? Heeft een hese stem.


Dat is Loredana / Shakira en ze is pas 19.

Willi69
19 januari 2007, 20:00
Ganz aktuell: Theken Tanja ist wieder da!
Freude!
Sie sieht besser aus denn je...
Beste Grüsse aus dem Garten,
Will69 & Theo-Loge

Willem2
19 januari 2007, 20:02
Ganz aktuell: Theken Tanja ist wieder da!
Freude!
Sie sieht besser aus denn je...
Beste Grüsse aus dem Garten,
Will69 & Theo-Loge

Komm geh mal ficken und Live schreiben :D

JackD
20 januari 2007, 01:04
Waar ik nog steeds een beetje droevig was over het vertrek van mijn "all-time-favorite-Thekenfrau" Tanja ...

Ganz aktuell: Theken Tanja ist wieder da!
Freude!
Sie sieht besser aus denn je...
Beste Grüsse aus dem Garten,
Will69 & Theo-Loge
:ola2: :ola2:

Willi69
20 januari 2007, 01:59
Anwesende Mädels am 19.1.2007 (ca. 60 - 65, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Andrea (Ungarn), Anja (D), Beate (Polen), Chris (Ungarn), Claudia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Cora (Polen), Corinna (D), Delia (Rumänien), Diana (Rumänien), Emma (Ungarn), Evelin(a) (Polen), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Joanna (Polen), Jolana (Slowakei), Joy (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Julia (Polen), Katharina (Ungarn), Katja (Polen), Kaya (Polen), Kitty (Ungarn), Lavinia (Rumänien), Lisa (Kamerun), Lolita (Trinidad & Tobago), Loredana (Rumänien), Magdalena (Polen), Malvina (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland), Maria II (Bulgarien), Martina (D/Polen), Maya (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Melana (Ungarn), Miky (Rumänien), Miriam (D), Mona (D), Monique (Rumänien), Nadja (D), Natasa (Jugoslawien), Nati (Ukraine), Nikita (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Russland), Sabrina (D), Sarah (Tunesien), Sascha (Kasachstan), Susanna (Ungarn), Tamara (Iran), Trikonos/Tricky (Rumänien), Vicky (OE), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Abgänge:

- Louisa (Rumänien) :o
- Mark (Deutschland) :o :o :o

Azrael
20 januari 2007, 08:32
Anwesende Mädels am 19.1.2007 Lisa (Kamerun)

Ist sie jetz wieder in PHG?

Willem2
20 januari 2007, 10:11
Ist sie jetz wieder in PHG? Lisa

Dat zullen we ook even navragen of dat blijvend is ;)

Groeten Willem2

PS @ Azrael Hmmmm ik dacht dat jij ............??

Azrael
20 januari 2007, 13:00
PS @ Azrael Hmmmm ik dacht dat jij ............??

Gewoon gezonde belangstelling... ;)

Scoobert
20 januari 2007, 17:17
(Abgänge:

- Louisa (Rumänien) :o
- Mark (Deutschland) :o :o :o

Ow is de nieuwe Cocktailman ook al weg. Als dat maar niet betekent dat de oude weer terug gaat komen. Het was juist nu zo gezellig :D

Scoobert
20 januari 2007, 19:28
Gezellig :eek: ..... ook de dames zijn niet kapot van deze cocktailman.


Begrijpend lezen is ook een kunst....

Jansen
20 januari 2007, 23:27
Begrijpend lezen is ook een kunst....

Hier denk ik dat de schrijver zelf het antwoord niet begreep :eek:

Zie tekst: Volgens mij worden ze hier op aan genomen ook de dames zijn niet kapot van deze barman

Willi69
21 januari 2007, 01:09
Ist sie jetz wieder in PHG?
Oops, een foutje! :o

(wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Lisa, Kamerun => Patrizia, Nigeria :rolleyes:

Noch ein Fehler: :o

Claudia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien) => Claudia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien)

Willi69
21 januari 2007, 01:21
Samstag, der 20.1.2007:

Anwesende Mädels (ca. 55, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Anastasia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei/Russland), Andrea (Ungarn), Beate (Polen), Chris (Ungarn), Claudia (Rumänien), Daniela (Rumänien), Diana (Rumänien), Emma (Ungarn), Evelin(a) (Polen), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Isa (Polen), Jacky (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Jaqueline (Tschechien), Joanna (Polen), Jolana (Slowakei), Joy (Polen), Julia (Polen), Katharina (Ungarn), Katja (Polen), Kaya (Polen), Kitty (Ungarn), Lavinia (Rumänien), Lazarina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Bulgarien), Liba (Tschechien), Loredana (Rumänien), Malvina (Russland), Maria II (Bulgarien), Martina (D/Polen), Miky (Rumänien), Mona (D), Nati (Ukraine), Nikita (Russland), Patrizia (Nigeria), Sarah (Tunesien), Sascha (Kasachstan), Susanna (Ungarn), Tamara (Iran), Trikonos/Tricky (Rumänien), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Es gab einen neuen Barmixer zu bestaunen, der aussieht wie jemand von der Security :eek: und noch langsamer arbeitet als der Metzger. :sleep: Zu fortgeschrittener Zeit wurde im Barraum ein "rumänischer Abend" veranstaltet, zu rumänischer Musik tanzten Mädels und Gäste zusammen. http://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gif Demnächst geplant: ein holländischer http://www.kiki-net.de/smilies/charaktere/narrbunt.gif und ein türkischer http://www.kiki-net.de/smilies/charaktere/jeanny.gif Abend... :green_smi

little diablo
21 januari 2007, 11:03
Samstag, der 20.1.2007:
Es gab einen neuen Barmixer zu bestaunen, der aussieht wie jemand von der Security :eek: und noch langsamer arbeitet als der Metzger. :sleep:
En ik maar hopen op een snelle dame,weer geen verbetering:o ach ja maar goed dat de Hertjes wat sneller van begrip zijn:freu:

Saluti L Diablo

Flurkman
21 januari 2007, 12:01
Samstag, der 20.1.2007:

Anwesende Mädels (ca. 55, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Anastasia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei/Russland), Andrea (Ungarn), ...


DUS: nog steeds zo goed als geen Russische meisjes...!?!?

oblix
21 januari 2007, 12:09
DUS: nog steeds zo goed als geen Russische meisjes...!?!?

Goed gezien Flurkman, jammer genoeg op Nikita na geen russische meisjes.

Big30
21 januari 2007, 14:58
Samstag, der 20.1.2007:

Anwesende Mädels (ca. 55, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Anastasia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei/Russland), Andrea (Ungarn), sowie ca. 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).


Anastasia eind December ook al 2 maal gespot in PHG, ze vertelde toen dat ze Turks was (what does it matter ;)), er bestaat al een topic over haar en tijdens de verkiezingen heeft ze ook al 5 punten mogen ontvangen.
In haar topic staat wel een klein foutje, ze heeft namelijk echt een F-cup!

Doet me deugd te horen dat Andrea nu weer full-time voor de bar te bewonderen is! Houden zo ;)!

Groet,
Big30

Willi69
21 januari 2007, 15:06
Doet me deugd te horen dat Andrea nu weer full-time voor de bar te bewonderen is!
Gestern fifty-fifty :rolleyes:

Big30
21 januari 2007, 15:11
Gestern fifty-fifty :rolleyes:

Thxs, ich hatte schon eine Ahnung! Dan werde ich doch das nächste Mahl versuchen etwas früher ab zu reisen ;) :cool: :rolleyes:!

oblix
21 januari 2007, 15:40
Thxs, ich hatte schon eine Ahnung! Dan werde ich doch das nächste Mahl versuchen etwas früher ab zu reisen ;) :cool: :rolleyes:!

Haalt niet uit want ze had bardienst tot 18.00 uur, daarna voor de bar.

Gisterenmiddag was het hopeloos onderbezet met 2 thekefrauen voor heel de club.
De bar bezetting was daardoor gewoon slecht (lees niet), 1 voor mensen binnen te laten en 1 aan het opruimen en dus niemand achter de bar.
Ik heb dit bij PHG nog niet eerder meegemaakt.

De nieuwe bazen zijn in iedergeval bezig met een valse start, wie z'n schuld het ook mag zijn. :motz: :motz:

Thekefrauen weggelopen, Russinnen wegelopen ze zijn goed bezig daar in Oedt:kotz: :kotz:

JackD
21 januari 2007, 16:00
5 uur kamer 9; 2½ uur met Kitty (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1686) en 2½ uur met Veronica (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2256); niet geheel toevallig mijn nummer 2 en 3 tijdens de afgelopen verkiezingen.Vorig bezoek was vorige week en daarom deze keer de ontmoetingen met (weer) Kitty (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1686) en (weer) Veronica (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2256) wat korter gehouden ...
Voor beiden 1½ uur uitgetrokken. :love2:



... Zu fortgeschrittener Zeit wurde im Barraum ein "rumänischer Abend" veranstaltet, zu rumänischer Musik tanzten Mädels ... http://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gifhttp://www.kiki-net.de/smilies/musik/tanzenwild.gif
Een waar feest voor mijn ogen!!! Ik zat dan ook eerste rij ... :aola:

Daniëla verloor in het strijdgewoel haar bovenstukje; geen straf om naar te kijken. :tietjes:
Pogingen tot verdere ontkleding door een aantal andere dames wist zij (helaas) met succes af te slaan.

Leukste duo: Emma en Grace.
Beste "beweegster" (heeft "het" volgens mij van nature): Chris.

Willem2
21 januari 2007, 17:48
wat betreft dameslijsten :


Maar daar staan niet altijd al de dames op:rolleyes: want dan moet je ook een ijzersterk geheugen hebben;)

Saluti L Diablo

Lijsten zijn uiteraard niet altijd helemaal perfect :rolleyes: maar velen staan er altijd wel op. Zeker een meisje als Sandra want die heeft iets laten inbouwen waardoor je haar niet 1,2,3 over het hoofd ziet. Indien jij meerdere keren per maand naar een club gaat dan is het niet heel moeilijk om achteraf met een lijst in de hand(ander schermpje ;) ) (die van Binky/jezelf of alfabetische volgorde!!!!!) een aanwezigheidslijst van die dag te maken waarop jij aanwezig was. Je speelt in gedachten het filmpje nog een keer af en dan start je gewoon bij de "a" van het alfabet ;)
En vrouwen die er dan wat langer zijn en al wel opgevallen zijn die mis je dan echt niet.

Groeten Willem2 :wink:

Big30
21 januari 2007, 18:06
Daniëla verloor in het strijdgewoel haar bovenstukje; geen straf om naar te kijken. :tietjes:
Pogingen tot verdere ontkleding door een aantal andere dames wist zij (helaas) met succes af te slaan.

Leukste duo: Emma en Grace.
Beste "beweegster" (heeft "het" volgens mij van nature): Chris.

Ik zou toch graag wat meer detail verslagen willen zien van het Bachanaal zaterdag jl. in PHG waar de Roemeense dames en Roemeense Muziek (welk nummer en uitvoerende artiest, ik ben inmiddels een kenner ;)) centraal stonden!

Groet,
Big30

Clinic
21 januari 2007, 18:51
Afgelopen donderdag toen een storm een groot gedeelte van Europa in zijn greep hield is de electriciteit voor enige tijd uitgevallen................en als je dan toch op de kamer bent kun je er maar beter blijven........dat was pas horny........en romantisch :happy: :iloveyou: natuurlijk met al die kaarsjes........ ;)

Vrijdag heeft de electriciteit het gewoon gedaan..............maar was niet minder romantisch.............. :lostit:

little diablo
22 januari 2007, 08:55
... Lijsten zijn uiteraard niet altijd helemaal perfect :rolleyes: ...

Ok L.D houdt de lijst in de gaten;) want ik heb christina aqulera allang een keer willen:fuck: maar eerst de look a like:D

Saluti L diablo

dauerlutscher
22 januari 2007, 12:33
Hat eigentlich jemand schon irgendwelche Veränderungen nach dem Besitzer- bzw. Betreiberwechsel bemerkt? (Außer, dass da jede Menge Typen (nicht Gäste) rumlaufen, die man noch nie gesehen hat).

Tiga
22 januari 2007, 17:38
Hat eigentlich jemand schon irgendwelche Veränderungen nach dem Besitzer- bzw. Betreiberwechsel bemerkt? (Außer, dass da jede Menge Typen (nicht Gäste) rumlaufen, die man noch nie gesehen hat).

Ja wie hieroben schon erwähnt wurde gibts problemen mit besetzung der theke und putzmänner und das hat negative folgen für den service. Am eingang liegt so eine schönes tapet das vorher das immer sehr sauber war, jetzt ist es ob es geschneit hat, nur ein beispiel. Die neue betreiber laufen auch mehrmals durch den laden herum.

uurtje
22 januari 2007, 21:16
Het was (al?) wat rustiger toen ik gisteren wat later arriveerde. Alhoewel ik "maar" 4 weken niet was geweest waren er toch weer de nodige grotere en kleinere veranderingen:
- Het schot bij de nieuwe douche is klaar. Meer privacy voor diegenen die dat graag willen
- Het eten scheppen ze nu boven in het nachtcafe op. Voordeel is dat er minder gesleept hoeft te worden en dat eea wellicht eerder opgediend kan worden. Bovendien kan je nu je eten (onderen) wat rustiger veroberen.
- Er zijn zitjes in het nachtcafe bijgekomen. Hoogste tijd zullen we maar zeggen.
- Het was gisteren erg rustig. Zowel qua ijsberen als dames. Het kan dus zijn dat sommige dames van de zondagsrust aan het genieten waren. Het leek mij echter dat er wel heel veel nieuwe gezichten waren en ik zag niet zoveel bekende gzichten.
- er liepen wat meer mijnheren rond die er wel als ijsbeer uitzagen maar dat niet waren.

Wat er verder nog te vertellen valt? Het eten was goed. De sfeer mocht er ook zijn. Later werd er wat op beperkte schaal door sommige dames gedanst. PHG is nog altijd een top locatie, laten we hopen dat we er nog lang van kunnen genieten

mr rocky
23 januari 2007, 17:16
ik was afgelopen zondag in phg, (was alweer meer dan 2 maanden geleden), veel nieuwe gezichten (voor mij niet veel top), met een mooi jong pools meisje (Gosha, 20 jaar) naar de kamer geweest. Ik neem niet de moeite om een aparte recensie over haar te schrijven. Ik kan hier kort over zijn: mooi poppetje, geen klik op de kamer. Ik was blij, dat het half uurtje voorbij was.

Verder is het eten natuurlijk uitstekend, vele malen beter dan in GT en altijd voldoende. Wat wel een beetje tegenviel was toch de vrij grote Schlange bij het avondeten, goed dat ik al goed ontbeten had (voor het eerst in PHG, ook zeer goed en uitgebreid).

Rond 20.00 uur alweer vertrokken en dus geen cocktails gehad:lostit: :lostit: .

Willem2
23 januari 2007, 17:59
In het presentielijstje van afgelopen weekend niet één dame waarmee Carpe op de kamer is geweest in PHG........ . Zouden ze zó afknappen op één enkele ijsbeer dat ze meteen maar wegblijven ?

Eeeuuhmm , wil je een eerlijk antwoord :D ;)



Vrijdag maar eens kijken wie er af gaat vallen :D .

De grote afvalrace ;)



Het blijft op deze manier natuurlijk wel spannend door alweer vreemd te gaan.

Tja, jij bent met Natalja geweest. Die was er inderdaad niet. Maar die kan nog best terugkomen.

Daarnaast ben je met een zekere Rebecca geweest. Van deze dame is volgens mij nog niet een paspoort. Maar er is ook wel weer een kans dat ze weg is. Het was best een mooie dame maar over de service was nog niemand lovend geweest.

Als laatste ben je met een nieuwkomer geweest ; Pamela.Daarvan wist jezelf ook aldat ze weer weg zou gaan en misschien wel binnenkort aan een rentree denkt.

Maar ik denk dat je bij je volgende bezoek voor de volgende vrouwen wel in aanmerking komt (blond en wat borsten ;) ) ; Milana, Mel, Katja (misschien), A(i)sha, Sascha.......

Willem2 :wink:

Willem2
23 januari 2007, 18:49
Gisterenmiddag was het hopeloos onderbezet met 2 thekefrauen voor heel de club.
De bar bezetting was daardoor gewoon slecht (lees niet), 1 voor mensen binnen te laten en 1 aan het opruimen en dus niemand achter de bar.
Ik heb dit bij PHG nog niet eerder meegemaakt.

Ik wil daar niet zo over zeuren, maar je staat nogal lang te wachten voordat iemand de deur open doet. En sommigen willen toch graag naar binnen om te .............plassen :lostit:
Met het bestellen gaat het ook niet altijd snel maar dan haal ik het wel zelf in het nachtcafé. Het is alleen lastig als daar 's avonds een cocktailavond wordt georganiseerd en ze me dan nog in de weg lopen. Die nieuwe cocktailman is niet heel snel maar snel genoeg voor Josie :green_smi . Hij gaat tenminste eerlijk het rijtje af en tracht er wat van te maken.
Handdoekengebrek was er zaterdag ook afentoe. Beetje raar. Poetsmannen schijnen in opleiding te zijn. Maar je kan er zelf ook wat aan doen.
Gooi je gebruikte handdoek in de daarvoor bestemde bak . Die staat even om de hoek bij de douche !!



De nieuwe bazen zijn in iedergeval bezig met een valse start, wie z'n schuld het ook mag zijn. :motz: :motz:

Thekefrauen weggelopen, Russinnen wegelopen ze zijn goed bezig daar in Oedt:kotz: :kotz:


Of er daadwerkelijk "nieuwe bazen" zijn dat zullen we wel zien. Maar zagen we dat dan wel bij de "oude bazen" :rolleyes:
Er zijn wat thekefrauen weg omdat ze het niet eens waren met de uren die ze kregen. Daarnaast zetten ze er volgens mij minder in.
Bij de russinnen is het probleem misschien totaal anders. kan een veelheid van factoren een rol spelen.

Willem2 :wink:

oblix
23 januari 2007, 21:57
Ja en vooraf ook zoenwonder Mila, niet te vergeten. Gelukkig ben ik geduldig................

Misschien moet je zelf wel even komen om ze aan te wijzen :D . Trouwens ik heb niet altijd een blonde dag hoor!

Mila hoort ook bij de russinnen die weg zijn. Schijnt ook in wildenrath rond te lopen.

Willem2
23 januari 2007, 22:08
Ja en vooraf ook zoenwonder Mila, niet te vergeten. Gelukkig ben ik geduldig................

Misschien moet je zelf wel even komen om ze aan te wijzen :D . Trouwens ik heb niet altijd een blonde dag hoor!


Zoals oblix zegt kan Mila in Wildenrath zijn.

En ik kan ze vrijdag niet aanwijzen want dan is het winter. Ik heb wel een bandje maar geen winterbandje :D ;) .
Maar zonder gekheid, ik vond het na 2 zaterdagen achter elkaar wel even genoeg.
Ik kan je nog een blondje aanraden : Jacky ;) ondanks de ontkenning van jouw voorliefde :green_smi .
Indien geen blondje ; Kitty, Veronika, Monique, Miky, Natasa............

Succes ermee

W2 :wink:

PS Gewoon namenbordje meenemen en vragen aan de thekefrauen---> kan je daarna nog langer op je drinken wachten :smile2:

Jorah Mormont
24 januari 2007, 00:47
Mila hoort ook bij de russinnen die weg zijn. Schijnt ook in wildenrath rond te lopen.

Mila, Rebecca en Rosa zijn naar Wildenrath vertrokken en de laatste inmiddels naar huis.
Marina nog wel in PHG. Juliette komt niet meer terug in PHG.

BR, Sonny:wink:

Flipper
24 januari 2007, 05:59
Mila, Rebecca en Rosa zijn naar Wildenrath vertrokken en de laatste inmiddels naar huis.
Marina nog wel in PHG. Juliette komt niet meer terug in PHG.

BR, Sonny:wink:

Mila is ook al naar huis toe..... tenminste ze ging deze week terug. Ze zou eigelijk nog deze week blijven, maarja WTF moet je in wildenrath he. Kun je net zo goed thuis aan de borsjt gaan zeg ik dan

:wink:

blauwebeer
24 januari 2007, 08:56
Mila, Rebecca en Rosa zijn naar Wildenrath vertrokken en de laatste inmiddels naar huis.
Marina nog wel in PHG.
... als Marina nu ook nog naar Wildenrath zou willen vertrekken ... :freu: :freu: :freu:

Blauwebeer :wink:

Jorah Mormont
24 januari 2007, 09:03
Mila is ook al naar huis toe..... tenminste ze ging deze week terug. Ze zou eigelijk nog deze week blijven, maarja WTF moet je in wildenrath he. Kun je net zo goed thuis aan de borsjt gaan zeg ik dan

:wink:

Borsjt


Deze rode bieten soep is een heerlijk en lekker slankrecept van Russische afkomst.


1 l Runderbouillon
4 Middelgrote bieten, geraspt
200 gr Wortels, geraspt
2 tl Verse dille, gehakt + extra om te garneren
Het sap van 2 sinaasappels
3 Tomaten, ontveld en in blokjes
3 tl Tomatenpuree
2 tl Bruine basterdsuiker
2 Laurierbladeren
3 Grote vastkokende aardappels, geschild en in blokjes
50 ml Melk of karnemelk
2 tl Verse krulpeterselie, gehakt
Schenkbare crème fraiche
Halve Komkommer, in blokjes
Zout en versgemalen zwarte peper


In een originele Russische borsjt gaan azijn en boter. Voor deze
slanke versie wordt sinaasappelsap gebruikt en room met een laag
vetpercentage. In Rusland worden allerlei soorten vlees in de
bouillon gebruikt. Deze versie is vegetarisch. Wie wel vlees wil,
kan voor de bouillon rundvlees en/of karbonades nemen die, als ze
gaar zijn, in stukjes aan de soep worden toegevoegd.

Breng de bouillon aan de kook. Zet de hittebron laag. Voeg de biet,
wortel, dille, tomaten, tomatenpuree, suiker, laurier en het sap toe.
Doe een deksel op de pan en laat de soep 20 minuten zachtjes koken.
Doe de aardappel erbij en laat de soep nog 10 minuten koken op een
laag vuur. Roer de karnemelk door de soep. breng de soep op smaak
met zout en flink wat peper. Garneer met peterselie, dille, een
scheut room en blokjes komkommer.

Lekker met: donker boerenbrood.

De niet-lijners kunnen daar roomboter op doen, zoals in Rusland en
wat extra zure room.


BR, Sonny:wink:

Flipper
24 januari 2007, 10:54
... als Marina nu ook nog naar Wildenrath zou willen vertrekken ... :freu: :freu: :freu:

Blauwebeer :wink:

Euhm....en waarom dan? Dan moet ik zometeen ook nog naar WDR rijden..... Niet dat dat zo slecht is maar ik verveel me er altijd. Maar volgens de kronieken van Jansen ( :D ) is ze toch vrij deze week??

:rolleyes:

@Sonny...

Je krijgt een beetje een russische tik Sonny.... moeten we ons nu zorgen gaan maken....

BTW
Wat is het recept van barstj dan?

Flipper
24 januari 2007, 12:12
MMMMM....Ik zag net de nieuwe advertentie van Happy in Foxy magazin...


http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/326bb3fc_wenskaart.jpg


:D ik ben gewoon......happy.....gewoon...

blauwebeer
24 januari 2007, 12:34
Euhm....en waarom dan? Dan moet ik zometeen ook nog naar WDR rijden..... Niet dat dat zo slecht is maar ik verveel me er altijd. Maar volgens de kronieken van Jansen ( :D ) is ze toch vrij deze week??

De vraag stellen is ze ook meteen beantwoorden.

Blauwebeer heeft zich in PSW nog nooit verveeld, en zou dit zeker niet overwegen als Marina ter plaatse zou zijn. Laten we maar afwachten waar ze terug opduikt.

Blauwebeer :wink:

Willem2
24 januari 2007, 12:48
@ nkg en zijn foto

Zeg wil jij een inkoppertje of denk je laat maar ;) :D

Flipper
24 januari 2007, 13:01
Doe je eens iets leuks.... is het weer niet goed.

Ik weet zeker dat die jou goed kan nilfisken :Xrated: Willem. :ass:

:D

Knabbel
24 januari 2007, 13:02
Waarom is Mark de barman eigenlijk niet meer aanwezig in PHG?

Flipper
24 januari 2007, 13:06
Misschien omdat hij van het Hindenburg personeel is?! En happy dus schijnbaar van eigenaar gewisseld is?

:rolleyes:

Willem2
24 januari 2007, 13:10
Doe je eens iets leuks.... is het weer niet goed.

Ik weet zeker dat die jou goed kan nilfisken :Xrated: Willem. :ass:

:D

:D Jawel ik vond haar heel leuk ;)

Afgelopen zaterdag deed Willi69 ook een poging : Lekker veel voor weinig ;)

Hij had tijdens het weekeinde echt de de weekendaanbiedingen te pakken. En dat is toch knap gezien het grote gehalte van "dwergen".
Dus :freu: voor Willi69 en voor de dames.

Groeten Willem2 :wink:

Willem2
24 januari 2007, 13:14
Waarom is Mark de barman eigenlijk niet meer aanwezig in PHG?


Misschien omdat hij van het Hindenburg personeel is?! En happy dus schijnbaar van eigenaar gewisseld is?



Dat bovenste zou kunnen maar de uitleg was wat anders.
Hij had ruzie gehad met één van de dames. (Lees misschien kon hij zijn handen niet thuis houden :green_smi )
Maar misschien is het gewoon een kleine bezuinigingsronde.

In ieder geval schijnt hij ook niet meer aanwezig te zijn.

Groeten Willem2


PS @ Knabbel je hebt toch alleen een relatie met Babbel ;) :D

Flipper
24 januari 2007, 15:39
:D Jawel ik vond haar heel leuk ;)

Afgelopen zaterdag deed Willi69 ook een poging : Lekker veel voor weinig ;)

Hij had tijdens het weekeinde echt de de weekendaanbiedingen te pakken. En dat is toch knap gezien het grote gehalte van "dwergen".
Dus :freu: voor Willi69 en voor de dames.

Groeten Willem2 :wink:

Moet ik nou snappen wie of wat de :loud: weekaanbieding was en wat je met dwergen :bounce: bedoelt? Willi69 erklar das mahl?.... gib uns mahl klar text!.... weil der Willem ist mahl wieder sehr cryptisch!?

:rolleyes:

Willem2
24 januari 2007, 16:31
Moet ik nou snappen wie of wat de :loud: weekaanbieding was en wat je met dwergen :bounce: bedoelt? Willi69 erklar das mahl?.... gib uns mahl klar text!.... weil der Willem ist mahl wieder sehr cryptisch!?

:rolleyes:

Ja du hast recht :o . So bitte W69 erkläre mal :D

So heute ist ja D-day aber nur für B30 :lostit:

Gr Willem2 :wink:

Jansen
24 januari 2007, 17:04
Of er daadwerkelijk "nieuwe bazen" zijn dat zullen we wel zien. Maar zagen we dat dan wel bij de "oude bazen" :rolleyes:
Er zijn wat thekefrauen weg omdat ze het niet eens waren met de uren die ze kregen. Daarnaast zetten ze er volgens mij minder in.
Bij de russinnen is het probleem misschien totaal anders. kan een veelheid van factoren een rol spelen.

Willem2 :wink:

Ja er zijn daad werkelijk nieuwe Bazen maar dit is al eerder hier geschreven.:green_smi
En een paar oude bazen hebben hun (Theke) vrouwen dus ook meegenomen.En dat heeft niet te maken met de uren maar het volgen van hun echtgenoot;).
E bij deze bazen waren de Russinnen dan ook beter af en hebben hun baas gevolgt.:teuflisch

Waarnemen,Luisteren,Lezen en iets aannemen dat is niet hetzelfde;) ;)

Flipper
24 januari 2007, 18:18
Ach het zal wel meevallen allemaal.Ik ben me er vrij zeker van dat ik de dames snel genoeg weer zal zien. In de een of andere club bedoel ik dan!

:D

Knabbel
24 januari 2007, 18:36
En een paar oude bazen hebben hun (Theke) vrouwen dus ook meegenomen.En dat heeft niet te maken met de uren maar het volgen van hun echtgenoot;).

Waarnemen,Luisteren,Lezen en iets aannemen dat is niet hetzelfde;) ;)

Van de vertrokken Thekefrauen had toch alleen Tanja een relatie met iemand achter de schermen en uitgerekend zij is terug?!

Wellicht dat Jansen, indien hij het juiste filterproces op zijn laatste zin loslaat, hier iets aan toe kan voegen...

oblix
24 januari 2007, 18:43
Ach het zal wel meevallen allemaal.Ik ben me er vrij zeker van dat ik de dames snel genoeg weer zal zien. In de een of andere club bedoel ik dan!

:D

Ze zijn naar Wildenrath gegaan. Maar komen ze ook terug ??

Flipper
24 januari 2007, 19:31
Oblix..... They always come back.....

:D

Willem2
24 januari 2007, 22:35
Gustomass op vrijdag 26 janauri in PHG in Oedt....?? ja u leest het goedt.

Gustomass.



Ojee Gustomass als daar dan maar iets van uw goesting bij is :D . Bij de laatste keren heb ik toch verrekete weinig latina vrouwen gezien die aan jouw ideaalbeeld voldoen ;) .
Misschien is een afkoeling in de binnensauna een goede oplossing.
En anders vangt die turkse Anastacia jou wel :smile2:

Willem2 :wink:

Scoobert
24 januari 2007, 22:41
Net thuis van een middagje en stukje avond PHG.

In vogelvlucht dan maar....een aantal oude bekenden gezien op damesgebeid, Jacky was er weer, Lazerina idem dito en een nog een Poolse met een leuk koppie waarvan ik de naam kwijt ben. Alledire heb ik ze afgelopen zomer of eerder voor het laatste gezien.
Daarnaast ook weer een redelijk aantal nieuwe dames, en er waren best aantrekkelijke meiden bij (in mijn optiek dan). Helaas geen Claudia gezien, die er zoals ik hoorde heel de week nog niet was geweest.
Daniela en Diana zijn best leuke meiden, heb er even mee staan vertellen, maar uiteindelijk voor een vaste waarde gekozen ;)
Tanja ook weer gezien achter de Theke, was wel pas vanavond, toen ik het pand verliet. In de middag stond Sabrina achter de Theke en vanavond hielp die kleine rondborstige meid uit (diegene die Schumi van de zomer het zwembad in kegelde :D ) Verder twee mannelijke Thekenfrauen...tja hoe noem je dat, Thekenmänner ??
Kathia2, Aisha en Gosha zagen er weer enorm oogverblindend uit.
Stel vreselijk irritante Nederlanders dan wel Belgen die met champagne bezig waren en dachten dat ze thuis waren. Meiden, poetsmannen en ijsberen keken regelmatig verstoord op bij het geschreeuw door de bar en het gezuip.
Eenmaal op kamer 16 beland (ik) werd het net genoemde feest voortgezet op kamer 17...lucky me..maar niet heus. Het was net alsof er een grote orgie werd gehouden.....toen wij van de kamer afkwamen stond de deur open en hoorde je de poetsmannen klagen over de troep en de zooi die er overal lag....nah ik keek naar binnen, 't was net een vuilnisstort.
Wederom een bewijs waarom ik zo fel tegen dat gezuip met die champagne ben ......het stoort me mateloos :angryfire
Schumi was dr trouwens ook....alleen was het hem te koud om te voetballen hehe.

Oh ja en het eten was lekker :thefinger en de vraag van Oblix moet ik helaas negatief beantwoorden (je weet wel wat ik bedoel)
En nu op naar me bedje

Willem2
24 januari 2007, 22:42
OOK WOENSDAG WAREN ZE ALLEDRIE VAN DE PARTIJ....;)

Het lijkt wel of je het wilt uitschreeuwen ;) . En hoe vaak ze al wel niet zouden weggaan naar Frankfurt en omgeving...................... en toch zijn ze er weer iedere keer ........

en dan is er wel de uitspraak :
Oblix..... They always come back.....
maar sommigen blijven toch echt weg.................

W2 :wink:

Scoobert
24 januari 2007, 22:46
Het lijkt wel of je het wilt uitschreeuwen ;)

Eerder een kwestie van een vasthangende CAPS toets....

Willem2
24 januari 2007, 22:47
... en vanavond hielp die kleine rondborstige meid uit (diegene die Schumi van de zomer het zwembad in kegelde :D ) .....


Die kleine heet Andrea en die doet het zeker niet slecht en ook in de zomer was ze top :D

Big30
24 januari 2007, 22:58
Net terug uit PHG. Kort verslagje hier maar even geplaatst ;).

Arriveerde rond half zeven. Binnen redelijk druk kwa ijsbeertjes en ook kwa dames eigenlijk weinig te klagen, inderdaad weinig Russische dames maar dat werd goed gecompenseerd door een sterke Poolse en Roemeense afvaardiging.

Badjas aangetrokken de bar in voor een kopje koffie en natuurlijk daar stonden 3 Roemeense vriendinnetjes bij elkaar wat te kletsen. Allerhartelijkste begroeting door eerst Tricky, toen Diana "oh my man you did come" ;) en ook nog door Ina, een klein vriendinnetje van de dames (ze heeft de dunste armen van PHG) vriendelijk begroet. Het haar van Diana was nu iets anders, steil, iets van een scheiding en blond met iets van een rode gloed erin, hiervoor verantwoordelijk was een andere dame die ze aanwees en die vriendelijk naar me begon te zwaaien, ik dacht wie is dat nu :eek:, was dus Daniela, nu met een andere coupe en het haar geblondeerd, was wel even wennen!

Eten was zeer redelijk: aardappels, deegslierten, 2 soorten vlees, peertjes, sla.

Na het eten eerst met Diana op een bankje gezeten, na zo'n 20m in de barruimte een kamer opgezocht en daar na anderhalf uur weer van af gekomen. Toen na een uurtje we zin hadden in een glaasje cola vroeg Diana "you want me to bring surprise from România?" stemde ik daar natuurlijk maar in toe, goed wetende dat de surprise betekende dat dus Tricky ons het laatste half uurtje aller amusants gezelschap zou komen houden :D :teuflisch.

Geen cocktails deze avond, wel Andrea achter de bar (wat zag ze er in haar strakke witte broek en shirtje met vooroverbuiginkijk weer allerfraaist uit :p), de 3 Roemeense L3 waren weer gewoon aanwezig en om kwart voor elf weer terug gereden.

Buiten knisperde de vrieskou dat het een lieve lust had, de deurslot ontdooier had ik gelukkig niet nodig. De motor werd gestart de verwarming in zijn hoogste stand gezet, het gas erop en 45m later was ik weer thuis :thefinger.

Bij het afscheid nemen zei Tricky tegen Diana dat het over 3 weken een bepaalde dag was, ze begon te glimlachen. Volgens mij gewoon een woensdag over 3 weken volgens mij ;)!

Groet,
Big30

Willi69
25 januari 2007, 08:16
en een nog een Poolse met een leuk koppie waarvan ik de naam kwijt ben.
=> Julia ;)

Willi69
25 januari 2007, 08:20
Moet ik nou snappen wie of wat de :loud: weekaanbieding was en wat je met dwergen :bounce: bedoelt? Willi69 erklar das mahl?.... gib uns mahl klar text!.... weil der Willem ist mahl wieder sehr cryptisch!?

:rolleyes:
Ich habe das auch nicht verstanden (ist ja holländisch :green_smi). Ich glaube, W2 hat schlechtes Gras geraucht... :teuflisch

Scoobert
25 januari 2007, 09:15
=> Julia ;)

Nein bester Willi, die war nicht da.
Es war eine andere, und laut Aussagen die ich jetzt lese ist es Kasia gewesen.

Flipper
25 januari 2007, 09:48
Morgen krijgen de roemeense dames bezoek van hun allerliefste "frate"!! Wat zullen ze weer blij zijn!!!

:D

*moi*

Jorah Mormont
25 januari 2007, 10:19
@Sonny...

Je krijgt een beetje een russische tik Sonny.... moeten we ons nu zorgen gaan maken....




Had ik die al niet dan? Best lekker hoor die soep.
Een Russische dame heeft het een keer voor me gekookt;)

BR, Sonny:wink:

Bredero
25 januari 2007, 11:10
Had ik die al niet dan? Best lekker hoor die soep.
Een Russische dame heeft het een keer voor me gekookt;)

BR, Sonny:wink:

Waarmee nogmaals is bewezen dat de liefde van de man door de mag gaat.

Flipper
25 januari 2007, 13:56
Had ik die al niet dan? Best lekker hoor die soep.
Een Russische dame heeft het een keer voor me gekookt;)

BR, Sonny:wink:

Ik wilde het al niet zeggen.

Ik was aan het testen of je poolse tik even groot was maar dat is schijnbaar toch niet zo.

:D

Willi69
25 januari 2007, 19:19
Verder twee mannelijke Thekenfrauen...tja hoe noem je dat, Thekenmänner ??
Extra für Dich, Scoobie... :wink:

Willem2
25 januari 2007, 21:04
Moet ik nou snappen wie of wat de weekaanbieding was en wat je met dwergen bedoelt? Willi69 erklar das mahl?.... gib uns mahl klar text!.... weil der Willem ist mahl wieder sehr cryptisch!?

en


Ich habe das auch nicht verstanden (ist ja holländisch :green_smi). Ich glaube, W2 hat schlechtes Gras geraucht... :teuflisch

Nee, dames :nee:
Ik wilde het niet zo expliciet uitleggen maar jullie vragen erom.
De heer Willi69 is vrijdag en zaterdag met Joy en Anasatacia geweest. Indien je deze vrouwen opzoekt (zie paspoort) dan kom je erachter dat Willi69 veel vrouw heeft gehad voor heel weinig (relatief) geld.
Verstanden Herr Hausmeister ;)
En nu die dwergen nog :D . Wat denk je van de lopende meter Johanna/Jolana ;) of enkele roemeense/hongaarse dames waaronder Andrea, Grace, Josie etc.
En dan te bedenken dat de jeugd steeds groter wordt :o

Willem2 :wink:

Willem2
25 januari 2007, 21:06
Morgen krijgen de roemeense dames bezoek van hun allerliefste "frate"!! Wat zullen ze weer blij zijn!!!

:D

*moi*

Dan zal jij eens zien hoeveel zusjes ze erbij hebben. ;)

Willem2
25 januari 2007, 21:16
ik was afgelopen zondag in phg, (was alweer meer dan 2 maanden geleden), veel nieuwe gezichten (voor mij niet veel top), met een mooi jong pools meisje (Gosha, 20 jaar) naar de kamer geweest. Ik neem niet de moeite om een aparte recensie over haar te schrijven. Ik kan hier kort over zijn: mooi poppetje, geen klik op de kamer. Ik was blij, dat het half uurtje voorbij was.



Volgens mij is dit één van de nieuwe meisjes die zaterdag binnenkwamen (3 stuks). Of misschien die twee kleine blondjes waarvan er ééntje dus Simone schijnt te heten ?
In ieder geval is het maar weer de vraag of ze inderdaad lang zullen blijven.

Willem2 :wink:

PS Ietsje meer gegevens en ik zal het vieze werk wel doen ;)

Willi69
25 januari 2007, 21:50
De heer Willi69 is vrijdag en zaterdag met Joy en Anasatacia geweest. Indien je deze vrouwen opzoekt (zie paspoort) dan kom je erachter dat Willi69 veel vrouw heeft gehad voor heel weinig (relatief) geld.
Verstanden Herr Hausmeister ;)
Woher weißt Du, wieviel ich bezahlt habe, Herr Massagemeister? :confused:

Willem2
25 januari 2007, 21:52
Woher weißt Du, wieviel ich bezahlt habe, Herr Massagemeister? :confused:

Das macht kein Flaus aus :D
Het blijft veel vrouw voor weinig. Vergelijk dit met dezelfde aantal uren met Johanna/Jolana ;) . Dan had je voor je geld echt veel minder vrouw gehad :D ;)

Willem2 :wink:

Scoobert
25 januari 2007, 22:10
Volgens mij is dit één van de nieuwe meisjes die zaterdag binnenkwamen (3 stuks). Of misschien die twee kleine blondjes waarvan er ééntje dus Simone schijnt te heten ?
In ieder geval is het maar weer de vraag of ze inderdaad lang zullen blijven.

Willem2 :wink:

PS Ietsje meer gegevens en ik zal het vieze werk wel doen ;)

Beste Willem, die Gosha is niet nieuw, die ken jij ook nog van afgelopen zomer denk ik....Knabbel heeft haar al eens uitgenodigd in zijn beukenoten holletje. Zat er zelf gisteren ook over te denken, maar daar is het bij gebleven ;)
Kwam vooral door het feit dat ik vanuit de douche weer een bekend gezicht zag hetgeen me liet besluiten gelijk de thuisreis aan te vangen. De ons aller bekende Duitse Griek of hoe hij zich dan noemt zat aan een stuk pizza te vreten.....en was in gezelschap van een opvolger van die ene kleine...(insiders weten wie ik bedoel)

Willem2
25 januari 2007, 22:40
Beste Willem, die Gosha is niet nieuw, die ken jij ook nog van afgelopen zomer denk ik....Knabbel heeft haar al eens uitgenodigd in zijn beukenoten holletje. Zat er zelf gisteren ook over te denken, maar daar is het bij gebleven ;)

Aha, Meteen berichtje maar daar gezet. Er zijn meerdere Gosha's in Polen. Ik heb haar zaterdag dus niet gezien.



Kwam vooral door het feit dat ik vanuit de douche weer een bekend gezicht zag hetgeen me liet besluiten gelijk de thuisreis aan te vangen. De ons aller bekende Duitse Griek of hoe hij zich dan noemt zat aan een stuk pizza te vreten.....en was in gezelschap van een opvolger van die ene kleine...(insiders weten wie ik bedoel)

Snip heeft dus een nieuwe Snap gevonden :lostit:

Jansen
26 januari 2007, 00:11
Zie Claudia zij is nu in GT begonnen onder de naam Julia.
Maar alleen haar naam is verandert,verder is zij echt de oude gebleven.
Ze blijft hier deze week en volgende week tot zondag en neemt dan een paar dagen vrij om daarna weer terug te keren naar GT.
Dus echte Claudia liefhebbers dan moet je af en toe naar GT om van haar te geieten.
En ja ik heb het toch niet kunnen laten om weer even mijn belofte te breken dat ik 4 weken niet naar de clubs zou gaan,maar hiet was dan ook een echte reden voor.
Met C. gaat het ook goed.

Big30
26 januari 2007, 00:17
En ja ik heb het toch niet kunnen laten om weer even mijn belofte te breken dat ik 4 weken niet naar de clubs zou gaan,maar hiet was dan ook een echte reden voor.
Met C. gaat het ook goed.

Ik hoop dat je een gezellig avondje in Gt hebt gehad, je was er wel aan toe geloof ik. 4 weken geen Gt/PHG dat houdt geen mens vol hoor ... .
Tot ziens binnenkort weer, uiteraard in PHG ;)!

Thxs for the Claudia/Julia info!

Groet,
Big30

Tiga
26 januari 2007, 06:42
Volgens mij is dit één van de nieuwe meisjes die zaterdag binnenkwamen (3 stuks). Of misschien die twee kleine blondjes waarvan er ééntje dus Simone schijnt te heten ?
In ieder geval is het maar weer de vraag of ze inderdaad lang zullen blijven.

Willem2 :wink:

PS Ietsje meer gegevens en ik zal het vieze werk wel doen ;)

Gosha is er inderdaad al iets langer en afwisselend wel en niet aanwezig. Schijnt het een bepaalde relatie met Emilia te hebben, zusje of. Althans dat gerucht doet de ronde. Knabbel weet meer :)

Jansen
26 januari 2007, 16:01
Gosha is er inderdaad al iets langer en afwisselend wel en niet aanwezig. Schijnt het een bepaalde relatie met Emilia te hebben, zusje of. Althans dat gerucht doet de ronde. Knabbel weet meer :)

Houd het maar op een jonger zusje;)

Jorah Mormont
26 januari 2007, 22:43
Vandaag maar weer eens een keertje naar PHG, al moest ik daarvoor mijn kleine heer de afgelopen nacht wel laten weken in de uienzalf:rolleyes:
Melanie heeft me gisterenavond aardig te pakken gehad met haar langdurende pijpsessie.

Veel bekende ijsberen waren aanwezig. Opvallend was de grote hoeveelheid dames. Het was weer moeilijk om te kiezen. Deze dag maar 1 x naar de blokhut met Louisa.

Bijtijds de aftocht genomen gezien morgen vroeg een 4uur durende vlucht naar het Oosten gepland staat.

BR, Sonny:wink:

Flipper
27 januari 2007, 09:11
Gosha is er inderdaad al iets langer en afwisselend wel en niet aanwezig. Schijnt het een bepaalde relatie met Emilia te hebben, zusje of. Althans dat gerucht doet de ronde. Knabbel weet meer :)

Goscha is het zusje van Emilia. Tenminste dat zei ze gister. Euhm maar ze is aan haar laatste tour volgens eigen zeggen gaat ze "normaal" werk zoeken. Gister was haar laatste dag. Daar ik over 2 weekjes een bezoek aan haar hometown breng en ook de populaire plekjes aldaar bezoek zie ik haar en anderen wellicht in het "wild". It`s a small world after all.

fyi,

/me

little diablo
27 januari 2007, 11:59
Omdat ik weer weleens in een andere wei wou gaan kijken gisteren maar weer eens bij happy binnen gegaan. En wat bleek ik was er niet alleen:freu: er was zelfs een beetje de gezelligheid van GT:p Met de forumberen Sonny,Gustomass,2horny4you(die 100km van koers was geweken) en carpe Momentum(die heeft een enorm reuk orgaan,die zelfs rijkt tot spanje:smile2: ) En later op de avond ook nog Rex,ik stond net op het punt om te vertrekken. Tja dan blijven weer maar langer. Ik heb een disipline van o,o:o

Qua sex een fantastische avond,eigenlijk vanaf de sauna alleen maar aan een stuk :fuck: Tussen door nog wel genoten van het voortreffelijke eten. er waren vele Roemeense Hertjes deze hebben in PHG duidelijk de overmacht. Mijn ervaring is wel met ze dat je in vergelijking met de poolse bij de roemeense de handrem moet hanteren anders is de raket al na 10 minuten ontstoken.
Maar goed als 1e de kamer bezocht met Bianca(nieuw roemeens) toen volgens mij haar vriendinnetje Ina,ook roemeens(ze lachte zo lief:p ) vervolgens ben ik aan de bar gaan staan,maar werd al snel verleid door die mooie duitse Lena(met die mooie billen) in de bank plaatsgenomen en vervolgens naar de kamer gegaan voor de langste sessie van de avond 1 1/2 uurtje. Een lekkere GFE klik met deze Lena. Ik had de gehele avond Marie ook al gespot,ze zag er weer verrukkelijk uit in der zwarte setje. Ik kon de verleiding niet weerstaan dus ......... :fuck:
ik had mee voorgenomen om na dat bezoek de poort weer te sluiten. Maar toen ik de positieve verhalen van 2horny4you hoorde over Andrea begon ik te twijfelen:rolleyes: Rex arriveerde precies op dat moment,tja nu werd het nog moeilijker effe nog babbelen en een ronde met Andrea of naar huis.
Met mijn disipline werd het het laatste dus eerst een biertje van Gustomass. Vervolgens heb ik Andrea maar achter de bar vandaan gehaald,om bij mij wat af te gaan tappen.
Om 23u the house weer verlaten,jammer want er liep nog zoveel rond. Dus de rest van de verkenning maar aan Rex overgelaten;)

Saluti L Diablo

Big30
27 januari 2007, 14:19
Met mijn disipline werd het het laatste dus eerst een biertje van Gustomass. Vervolgens heb ik Andrea maar achter de bar vandaan gehaald,om bij mij wat af te gaan tappen.
Om 23u the house weer verlaten,jammer want er liep nog zoveel rond. Dus de rest van de verkenning maar aan Rex overgelaten;)

Saluti L Diablo

Hi LD,

Huh?? Ikkuh nie begrijpuh :D.

Ben je nu met Andrea op de kamer geweest terwijl ze die avond ook achter de bar stond???

Trouwens flauw hoor van die Rex en die Sony ;) :motz: dat ze niet aangekondigd vrijdag naar PHG gingen!!!

Had ik dat geweten ja dan ja dan ....

Leuk dametje he die kleine Ina!

Groet,
Big30

Willem2
27 januari 2007, 14:52
..., een behoorlijke klik. En dat was ook eigenlijk de reden waarom ik niet met haar naar de kamer wou gaan.
........
Maar L.D is voorzichtig met de GFE tjes;)

Saluti L Diablo


Dus als ik het goed begrijp dan is het beste dat er geen klik is en je vakkundig wordt afgewerkt ?

Willem2 ;)

Willem2
27 januari 2007, 14:54
Dit keer heb ik iets langer met haar doorgebracht op de kamer................




euh 2 minuten :D ;) :wink:

JackD
27 januari 2007, 14:55
Vandaag maar weer eens een keertje naar PHG, al moest ik daarvoor mijn kleine heer de afgelopen nacht wel laten weken in de uienzalf :rolleyes: ...
Deze dag maar 1 x naar de blokhut met Louisa.
http://www.holland-at-home.nl/images/Pringles-cheesunion.jpg

little diablo
27 januari 2007, 15:05
Hi LD,

Huh?? Ikkuh nie begrijpuh :D.

Ben je nu met Andrea op de kamer geweest terwijl ze die avond ook achter de bar stond???

Trouwens flauw hoor van die Rex en die Sony ;) :motz: dat ze niet aangekondigd vrijdag naar PHG gingen!!!

Had ik dat geweten ja dan ja dan ....

Leuk dametje he die kleine Ina!

Groet,
Big30
Ina was top,ze heeft wel iets:D Maar Andrea was zo moe. ik had zelfs wat medelijden met haar. Ze stond achter de bar s,avonds in der lingerie setje,daarom kon ik der meenemen naar de kamer:freu: want ik had al een paar keer oogcontact met der mooie borsten:p

Saluti L Diablo

little diablo
27 januari 2007, 15:08
Dus als ik het goed begrijp dan is het beste dat er geen klik is en je vakkundig wordt afgewerkt ?

Willem2 ;)
Voor L.D soms wel;) want anders:luvlove: moet ik weer me vlindernetje uit de kast halen:rolleyes: Ze willen ook altijd zo graag lang knutschen met me:D

En soms is het wel eens lekker om alleen maar eens flink te:fuck: Ik ging niet voor niks eens naar een andere wei;)

Saluti L Diablo

Big30
27 januari 2007, 15:16
Ina was top,ze heeft wel iets:D Maar Andrea was zo moe. ik had zelfs wat medelijden met haar. Ze stond achter de bar s,avonds in der lingerie setje,daarom kon ik der meenemen naar de kamer:freu: want ik had al een paar keer oogcontact met der mooie borsten:p

Saluti L Diablo

Tsja Woensdag hadden 2 Theke-Frauen dienst, ik geloof Jeanine en in ider geval Andrea. Andrea was zeer druk in de weer, afruimen, hollen poetsen etc.

Ik weet niet hoe het Vrijdag was met de bezetting, maar herken me wel in je observatie over Andrea, die werkt bijna elke dag als theke-fraue, niet zo vreemd dat je dan eind van de avond een beetje moe bent.

Blijft een heel mooi naturel en vriendelijk soms wat verlegen meisje die kleine Andrea. En die borsten van haar he, wauw!

Groet,
Big30

Willem2
27 januari 2007, 16:29
Andrea.....want ik had al een paar keer oogcontact met der mooie borsten:p

Saluti L Diablo


Ok ik weet dat je little bent ;) maar toch niet 1.30m want dan kan je oogcontact maken met haar borsten ;) :D :lostit:

Willem2
28 januari 2007, 00:19
Klopt. Zal de laatste dag geweest zijn eer ze op vakantie gaat. Maar goed, niets is zo veranderlijk als het aanwezigheidspatroon van de dames...


En is Uurtje ook nog een uurtje wezen sporten ;) :D

W2:wink:

Tiga
28 januari 2007, 09:31
Sinds gisteren zijn de cocktails tegen betaling te verkrijgen: € 3,- . Daarnaast worden er nu ook longdrinks tegen dezelfde prijs gemaakt. Uitzondering op de regel is de cocktail van de dag, die is gratis.

Dames mogen maximaal drie drankjes tot zich nemen waar ze bonnen voor krijgen.

Ik moet er wel aan toevoegen dat de barman wel moeite doet om wat bijzonders te maken van de cocktail. De glazen zijn iets groter en worden fraai afgewerkt met fruit.

De muziek stond gisteren in het anders zo relaxte nachtcafé met pozen vrij hard, alsof je in de bar zat, waardoor je moeite moest doen om je verstaanbaar te maken bij je gesprekspartner. Het was wel tot laat vol in het nachtcafé terwijl het rustiger was in de bar. Waarschijnlijk omdat redelijk wat dames later op de avond wel een cocktailtje lusten.

Verder is er een nieuwe bardame begonnen, Erna (thx scoob). Mooie meid, Oost-Europees snoetje en duidelijk nog wat verlegen. Krijgt binnenkort assertiviteitstraining van Sally :D

Scoobert
28 januari 2007, 11:02
Zou bijna zeggen de net niet dag :D :D

Aisha die een rij afspraken had staan en pas later tijd zou hebben (uiteindelijk waren we beiden te moe en hebben het verschoven naar een andere keer), Miky die dr stamgast op visite kreeg en verdween voor de rest van de avond, Kathia2 die toen ik eindelijk er naar toe wilde, naar huis ging.
Desondanks een leuke dag/avond gehad, mede door de aanwezigheid van Tanja de Thekenfrau (waar ik gelijk al door gekust werd bij binnenkomst), Lustman, de immer potente Belg, Tiga die reeds voor binnenkomst al opge-eist was (zo leek t dan hehe) en zelfs een verdwaalde GT ganger als MauriceYEP.

Zeker niet te vergeten de nieuwe Thekendame, waar Tiga en ik het over eens waren dat ze dr best goed uitzag.....noteer maar de naam Erna...en ze zei u tegen me :rofl: :rofl: :rofl:
Cocktailmixer neemt zijn tijd, maar de kunstwerken die hij maakt zijn lachwekkend....rietje in een banaan dus moet de dame aan de banaan zuigen om het glas leeg te krijgen whehe.

Uiteindelijk tegen twaalf uur de thuisreis aangevangen, uitgezwaaid (en gekust) door Aisha. Tja je kunt je slechtere momenten bedenken ;)

P.S. Er liep me er tch eentje rond ...pffffffff...voor intieme details vraag maar MauriceYEP, die mocht haar van heel dichtbij even meemaken :D :D :D

little diablo
28 januari 2007, 11:13
Kampioen Ordi kauwgum kauwen is trouwens met afstand Lavinia, heerlijk zoals zij dat kan doen, het liefst zittend achter een klant terwijl ze breed uit smilend twee vingertjes achter het hoofd van de klant opsteekt ;)!

Groet,
Big30
Inderdaad die spant helemaal de kroon. Ze is een favo van vele ijsberen:rolleyes: Bij mij maakt ze weinig los;) Geef mij maar de verlegen onschuldige type,s:D :teuflisch

Saluti L Diablo

Mauriceyep
28 januari 2007, 16:53
Gisteren voor het eerst naar PHG. Als je gewend bent om in GT te komen dan is het even wennen in Oedt. 's-Ochtends vond ik het aantal dames indrukwekkend hoog. Ontbeten met de mooie russische Nikita.

Nadeel: geen whirlpool om te beginnen en ook een iets andere manier van omgaan tussen mannen en vrouwen. Ik miste de blote borsten en gleufjes uit GT. Wel gezellig, weer eens gebabbeld met Tiga en kennis gemaakt met Scoobert. Een aantal bekende dames uit GT (susan, christina) en Freude (constancia) gezien en een aantal hele mooie dames uit oostelijke regionen mogen spotten en mee gebabbeld. Een drietal kamerbezoekjes later weer volledig voldaan terug naar thuis gereden.

Geweldig om hongaarse christina weer eens te zien, haar schreeuw "mauricio" was indrukwekkend!
Mensen die klagen over de eetrij in GT, die moeten toch nog meer klagen over Oedt. Een inmense rij, het tijdstip van eten bleek niet echt vast te staan. In GT 18.00 uur, in Oedt was het uiteindelijk 19.30 uur, pfff. Het eten was wel prima.

Het aantal mannen was niet te hoog, de sfeer was goed en veel en mooie dames. Uiteindelijk voor mij een club die ok is, zeker als je een leuk babbeltje kunt maken links en rechts. Minder mooi als gt, wel iets minder klinisch dan gt. Ik ga vrijdag nog eens even kijken hoe het zwembad er dan bijligt.

MiniME
28 januari 2007, 17:13
ah, nu weet ik waar mijn broertje uit heeft gehangen, heb ik gewoon op de verkeerde plek lopen zoeken zaterdag.................(zie: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=744)

Rex
28 januari 2007, 18:05
euh 2 minuten :D ;) :wink:

Ik ben nu eenmaal niet zo'n vrouwenversierder als jij Willem!!!:eek:

Rex
28 januari 2007, 18:13
Inderdaad die spant helemaal de kroon. Ze is een favo van vele ijsberen:rolleyes: Bij mij maakt ze weinig los;) Geef mij maar de verlegen onschuldige type,s:D :teuflisch

Saluti L Diablo

Daar geloof ik dus helemaal geen snars van LD. Die viviane uit GT is zeker ook onschuldig:confused:

Ik heb ze gisteren weten te strikken.

Zo onschuldig is ze niet:rolleyes:

Carpe Momentum
28 januari 2007, 18:36
Afgelopen vrijdag ging Carpe maar weer eens op pad met als doel van zijn blonde virus af te geraken. Gedurende de dag bleek wel dat er meer ijsberen kampen met van allerlei soorten virussen en bijwerkingen.
Tijdens het middagmaal kennisgemaakt met Buttinsky die tot de groep van onvermoeibare volhoudberen behoort. Zelfs laat op de avond bij de kleedkamer wachtte hij rustig tot iedereen weg was zodat ie het licht uit mocht doen. Of ging ie voor nog een rondje?
Even wat later in de middag werd er geruisloos een kruiwagen geparkeerd vlak naast de driewielertjes en stepjes van de wat kleiner uitgevallen bewoonsters van deze o zo blije tuin. Even later stapte Sonny binnen op korte afstand gevolgd door Litle Diablo en ook even daarna, zeer verrassend, 2Horny4U.
De volgorde van binnenkomst die daarna plaatsvond heeft Carpe niet helemaal meegekregen omdat ie even weg was. Gosha had daar wel een beetje schuld aan. Maar ze wist toen natuurlijk nog niet dat ze daardoor op de lijst van afvalsters zou worden bijgeschreven.
Bij terugkomst na het douchen snelle Henkie gespot en ook Gustomass was binnen. Gezeten in één van de comfortabele fauteuils probeerde een thaise dame hem ervan te overtuigen, dat het echt wel goed zat hier in PHG. Dat ie vooral geen angst hoefde te hebben én dat ie op haar kon rekenen voor zowel geestelijke als lichamelijke ondersteuning.
Ik had net mijn bordje met eten opgeschept en zat er vlak naast en allen keken er naar. Hierbij doel ik dus niet op mijn bordje met eten. Vanuit mijn gezichtsveld schermde de badjas het geheel wat af.
Er gingen wat opmerkingen door het nachtcafé over dat dit begon te lijken op ome Bernds’-taferelen. Er werd ruimte gemaakt. Een tafeltje werd aan de kant geschoven en Carpe was even blij dat hij niet direkt met zijn avondeten in de vuurlinie zat.
2Horny4U zag ik overigens wel even zijn stoel wat achteruit schuiven. Gelukkig werd het interview in de bar en wat later op de kamer, uit betrouwbare bron (GM) voortgezet en volgens zeggen succesvol afgerond. Later op de avond zou deze “nieuweling” nog regelmatig op de proef worden gesteld.
Het was weer een bijzonder gezellige maar ook een beetje vreemde dag. Niet alleen ijsberen die van hun vaste stekjes en routes af waren geweken en kwamen proeven van de verboden vruchten van deze saunaclub, maar ook verboden vruchten die met de wind over waren komen waaien. Zowel rijpe als wat minder rijpe.
Toen enkele beren het voor gezien hielden, kwam gelukkig Rex de gelederen versterken. Daardoor kregen de dames niet te zwaar de overhand.
Carpe kreeg niet lang daarna weer wat ontwenningsverschijnselen. Paulina had dit snel door. Om wachttijden te voorkomen en om de patient tot rust te brengen besloot ze om Carpe in een van de nieuwe hokjes bij het zwembad een geslaagde behandeling te geven. Gelukkig kun je in deze moderne tijd nog ergens terecht zonder doktersrecept.

De conclusie moge duidelijk zijn. Carpe is weer helemaal genezen. Jullie kunnen allemaal wel denken dat ie op blond valt, maar niets is minder waar.............................. !

Saludos amigos,

Hasta pronto.

little diablo
29 januari 2007, 08:38
Bij terugkomst na het douchen snelle Henkie gespot

Saludos amigos,

Hasta pronto.
En wat me verbaasde:rolleyes: snelle Henkie was alleen,zonder Boedha. meestal zijn ze onafscheidelijk;)

Saluti L Diablo

little diablo
29 januari 2007, 08:56
Boeddha had "beslommeringen" ;) even wat verderop.............
Hij was een beetje afgedwaald...............:smile2: Hoe is het trouwens in het zonnetje;)

Saluti L Diablo

Willem2
29 januari 2007, 09:27
ah, nu weet ik waar mijn broertje uit heeft gehangen, heb ik gewoon op de verkeerde plek lopen zoeken zaterdag.................(zie: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=744)

Dus volgende keer zit jij in de PHG en dwaalt Mauriceyep weer rond in GT dan wel Freude ;) .Ik vraag me toch af hoe jullie dat vroeger altijd hebben gedaan :D

Willem2 :wink:

Flipper
29 januari 2007, 09:40
LS,

Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

De lakonieke reactie van :loud: "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat :ranting2: . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

:angryfire :angryfire :angryfire

Willem2
29 januari 2007, 11:06
Boeddha had "beslommeringen" ;) even wat verderop.............

Hoe verderop ? Weer een lijnverbinding met Kaarst :eek: Snelle Henkie was er uiteraard nog omdat zijn dame de snelbus had gemist en nog aanwezig was in Oedt ;)

@ Carpe Momentum
De kans is uiteraard groot dat de dames waarmee jij geweest bent weer snel zullen vertrekken. Zie één van je eerdere berichten ;) . Gelukkig is er genoeg aanvoer anders neuk je het zo leeg :lostit: :o

oblix
29 januari 2007, 11:17
LS,

Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

De lakonieke reactie van :loud: "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat :ranting2: . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

:angryfire :angryfire :angryfire

Dit is het zoveelste negatieve bericht dat ik sinds januari lees en zelf ondervonden heb. van de condooms wist ik nog niet maar dat komt vast omdat de 2 keer dat ik in januari geweest ben er niets voor mij tussen liep.

Ze maken de keuze van club wel heel gemakkelijk.
Jammer want in 2006 heb ik altijd goed naar mijn zin gehad.

little diablo
29 januari 2007, 11:47
LS,

Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

De lakonieke reactie van :loud: "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat :ranting2: . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

:angryfire :angryfire :angryfire


Ze willen zeker dat we twee dame,s mee naar de kamer nemen:rolleyes: eentje om het rubbertje goed vast te houden:D


Saluti L Diablo

little diablo
29 januari 2007, 11:50
Hoe verderop ? Weer een lijnverbinding met Kaarst :eek: Snelle Henkie was er uiteraard nog omdat zijn dame de snelbus had gemist en nog aanwezig was in Oedt ;)

het is net honing,zo blijf je er soms aan plakken:love2: :teuflisch

Saluti L Diablo

Bredero
29 januari 2007, 12:21
LS,

Ik heb een flinke klacht ingedient. De nieuwe condooms die men gebruikt schieten de hele tijd af. Door de dikke rubberen rand, zijn ze moeilijk om te doen. Tja, voor de dames is het lastig, maar mijn verontrustig komt voort uit puur egoisme!

De lakonieke reactie van :loud: "we hebben een verkeerde batch gerkregen en we moeten deze eerst opmaken". Schoot mij in ieder geval ZEER in het verkeerde keelgat :ranting2: . Het zijn tenslotte niet de suikerklontjes in de koffie die fout geleverd zijn.

Dus als je gaat, let erop dat de condooms goed zitten en check tussentijds nog of je nog in het bezit bent van je regenjas! Voor mij een reden om verdere bezoeken even uit te stellen!

:angryfire :angryfire :angryfire

Vreemd. De laatste keer dat ik er was - 13 januari - was alles nog lekker zoals vroeger. Ze hielden zich altijd netjes aan hun huismerk, zijnde "Durex London" condooms, met af en toe een dame die zelf wat anders in de aanbieding had dat ze waarschijnlijk fijner vond.

Dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal. Vraag is dus of ze een andere merk gebruiken. Als dat niet zo is mag je er 100% van op aan dat het dezelfde condooms zijn. Gewoon de verpakking even bekijken. Jij draait toch ook al een tijdje mee om dat soort dingen te zien niet? Ik heb er ondertussen alle vertrouwen in dat elk en ieder condoom in PHG absoluut safe is. Wees gerust, geen enkele fabrikant kan zich op dat gebied fouten veroorloven hoor.

Wat me wel opvalt is dat er dames zijn die gewoon veel handiger in zijn in dit ritueel - je merkt het nauwelijks - en dat er andere zijn die dusdanig zitten knoeien dat je zin daarna al over is. Misschien heeft jou bewuste dame dat wel als excuus gebruikt om haar eigen onhandigheid wat te camoufleren? :hah:

Bredero
29 januari 2007, 12:40
Wat me wel opvalt is dat er dames zijn die gewoon veel handiger in zijn in dit ritueel - je merkt het nauwelijks - en dat er andere zijn die dusdanig zitten knoeien dat je zin daarna al over is. Misschien heeft jou bewuste dame dat wel als excuus gebruikt om haar eigen onhandigheid wat te comoufleren? :hah:

Hier heb je de eerste al :lostit: : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=28496&postcount=25

Ik ben er zeker van dat velen al eens onhandigheden hebben meegemaakt bij het aanbrengen van het condoom.

Behalve onze NZC-broeders natuurlijk. Zelfs aan NZC zitten dus toch (HIV-) positieve kanten.

little diablo
29 januari 2007, 13:00
Somige nemen toch gewoon hun eigen condoompjes mee:rolleyes: ik heb ze tenminste al in alle kleuren erom gehad. of was dat alleen in GT:rolleyes:

Saluti L Diablo

Flipper
29 januari 2007, 13:28
Dit lijkt me een onwaarschijnlijk verhaal.

Ow sorry ik had mijn bril niet op toen het bloed van mij pik afgeknepen werd door het veel te strak aanvoelend condoompje.. Gek genoeg gebeurde dat met nog 3 andere dames waarvan enkele me vezekerden dat ze de nieuwe condooms ook niets vonden...... Veel te lastig om aan te brengen was de vakkundige mening van de Experts

Sterker nog toen ik mijn beklag bij de thekemaus gedaan had werd dit bevestigd. Welke ik daarna voor commentaar naar het bureau gestuurd heb. Waar het bovenstaand ANTWOORD op terug kwam.

Bredero in WELK opzicht lijkt dit je onwaarschijnlijk....

Ik vind dat de bovenstaande reactie van Happy zeer te wensen overlaat, Ik ga als bezoeker toch geen risico`s lopen omdat zij te lui zijn fatsoendelijke condooms te bestellen. De onhandigheid van de dame werd bestraft door het feit dat er 2 zakjes leeg waren in de kamer waarvan er een van rubber was. Ik kan me zo voorstellen dat zij ook minder blij zou zijn met deze reactie.

PS. Ik heb de condooms maar "bungee condooms" gedoopt!

Bredero
29 januari 2007, 14:05
Ik weet alleen zeker dat professionele dames dat soort toestanden niet lang zouden blijven pikken(sic)?
Die brengen dan echt wel hun eigen vertrouwde materiaal mee hoor. Simple as that.

Groeten,

Bredero (die een beetje gespannen -alweer sic - uitkijkt naar z'n volgende PHG bezoek)


P.S. Weet je zeker dat je onder de kerstboom geen penisvergroting hebt gevonden ;)

Zie in dit kader ook spreekwoord nr 11 http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4798

Flipper
29 januari 2007, 14:19
Ach bredero..... ik ben gewoon een gevoelsmens.

:D

Tiga
29 januari 2007, 18:35
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het condoomverhaal ook aan den lijve heb ondervonden. Het begon met het feit dat ik zelf werd verzocht om het apparaat in te pakken. Nou achteraf wist ik waarom. Omdoen was een hel, de seks daarna nou niet echt heel erg prettig. Verder heb ik er geen aandacht aan geschonken maar nu ik het relaas van nkg lees denk ik: verrek!

Straks 3 euro voor een condoom betalen :)

MiniME
29 januari 2007, 21:42
Dus volgende keer zit jij in de PHG en dwaalt Mauriceyep weer rond in GT dan wel Freude ;) .Ik vraag me toch af hoe jullie dat vroeger altijd hebben gedaan :D

Willem2 :wink:

tsja, nu begrijp ik ook opeens waarom we 200 kilometer uit elkaar wonen :eek:

over de condooms: dan neem je die toch gewoon zelf mee? heb er altijd een paar bij me, het zal niet de eerste keer zijn dat een dame doodleuk op de kamer meld: oops, ik heb geen condooms meer, en je dan snel op een andere manier orobeert af te werken! :D