PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen Februari 2007

Big30
1 februari 2007, 00:16
Vanavond even in PHG langs geweest. Was juist voor zeven uur binnen, Jeanine opende de poort vriendelijk voor me toen ik de woorden "In naam van Oranje doe open die poort" uitsprak :D.

Eten was naar PHG normen redelijk, naar Gt normen uitzonderlijk goed ;).

Ik schat zo'n 30-35 dames die me bekend voorkwamen, maar ook opvallend veel nieuwe gezichten, toch wel minimaal zo'n 15 dames die ik in ieder geval de laatste 2 maanden nooit eerder heb gezien. Oja van het Roemeens dames trio L3, was deze maal voor het eerst sinds mensenheugenis Lavinia nu eens een keer niet aanwezig.

Andrea in haar zwarte setje eerst achter de bar, maar later op de avond voor de bar actief. Was een normale Woensdagavond IJsberen drukte.

Toevallig sprak een dame mij in de bar ruimte aan, omdat haar vriendinnetje zich al tegen mij aan had genesteld omdat die wat moe was.
Met deze dame die haar vriendinnetje even vermanend toesprak :p ;), ben ik na wat inleidend gestoei in de bar-ruimte ook nog anderhalf uur op de kamer geweest. Dat beviel zeer goed :lostit: :fuck:! Ik geloof dat deze dame Diana heette, Roemeens dacht ik zelf. Althans de muziek die uit haar MP-3 spelertje galmde, herkende ik toch wel vaag als Roemeense muziek, QED :p. Ich kenne mich da aus ... .

Oja klopt wel van die condooms, die doen me denken aan oude wollen wielerbroeken die wel eens opkruipertjes werden genoemd, kon de pret niet drukken hoor, maar is wel een serieus punt van aandacht!!

Ook met de dames wat zaken besproken van wat meer gewicht. Soms ook wel eens goed ;)! Geen cocktail genomen omdat mijn Euroos werden geconfisqueerd door de 2 dames die op de gokkast wilden spelen :p!
Even na 23u vergezeld door een lichte motregen de thuisreis aanvaard.

Groet,
Big30

Willem2
2 februari 2007, 01:13
Gestern? Also Mittwoch? Und heute wieder?

Dann fasse ich mal zusammen, dass es so gut war, dass wir uns Samstag wieder sehen:freu:

Ja ,Willi69 wat voor een speciale aanbieding was/ is er deze week ?

Oder bist du nur geil ? :D ;)

Gruesse Willem2

Willem2
2 februari 2007, 01:14
Carpe houdt de presentielijst van de Hausmeister van de aankomende tijd weer scherp in de gaten............. en dan........ meetingpoint? Of deze keer anoniem om de dames niet af te schrikken? ;)

De enige echte Hausmeister (Willi69) is deze week heel wat keren aanwezig geweest............

W2:wink:

Willi69
2 februari 2007, 01:29
Ja ,Willi69 wat voor een speciale aanbieding was/ is er deze week ?

Oder bist du nur geil ? :D ;)

Gruesse Willem2
Ich muss meine freien Tage sinnvoll nutzen und die netten Gäste wie Schumi, Samstagsabendgast und snap :green_smi betreuen! :p

De enige echte Hausmeister (Willi69) is deze week heel wat keren aanwezig geweest............
Die Liste kommt in ein paar Stunden! :wink: Katastrophe: seit gestern sind 3 (!) Ex-Stellas http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg, die jetzt natürlich alle anders heißen, nämlich Stella I, Stella II und Stella III. :rolleyes: Und Sonja XVIII (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3465) (Polen) ist auch zurück! :smkiss:

Jansen
2 februari 2007, 18:59
Times News;

Vanavond rond 20.00u komt Carmen Polen even voor twee dagen werken.;)

Willi69
2 februari 2007, 21:06
Mittwoch, der 31.1. und Donnerstag, der 1.2.:

Anwesende Mädels (Deutschland, OE=Ost-Europa): Agatha (Polen), Alicia (Polen, früher: Alison), Andrea (Ungarn), Anja (D), Beate (Polen), Carina (Lettland), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Diana (Rumänien), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Jaqueline (Tschechien), Jolana (Slowakei), Katharina (Ungarn), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Lena (D), Lisa (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Lolita (Trinidad & Tobago), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Malvina (Russland), Mandy (D), Maria I (Bulgarien), Maria II (Bulgarien), Marie (D), Martha (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Martina (D/Polen), Mel (D), Melana (Ungarn), Melissa (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D?), Miky (Rumänien), Mona (D), Monique (Rumänien), Nadine (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Marokko, Ex-Stella), Nadja (D), Natasa (Jugoslawien), Nikita (Russland), Roxanna (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D, Ex-GT-Jessica), Sascha (Kasachstan), Sonja (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Stefania (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D/Italien), Stella (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D), Stella (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Susi (Jugoslawien), Sylvia (Ungarn), Trikonos/Tricky (Rumänien), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Mauriceyep
3 februari 2007, 11:09
Zoals beloofd gisteren even naar het waterpeil in het zwembad in Oedt gaan kijken: lag er mooi bij moet ik zeggen.
Het was een dagje met vele dames, waarbij ik vol verbazing even met de beide Stella's heb gebabbeld die vooral erg bekend zijn bij mijn broertje MiniMe. Die verbondenheid met hem en zijn afwezigheid deed ze klaarblijkelijk besluiten om die dag dan ook maar samen op te trekken.

Scoobert was ook weer aanwezig, hij had het zwaar .... met z'n krantje.
's-Ochtends een tijdje bij de Iraanse dame gezeten, zelden iemand meegemaakt die zo'n desinteresse uitstraalt en alle andere dames volledig de grond inboorde. Pffffff. Gelukkig kon ik tussen al die dames toch nog een echt juweeltje vinden. Het leven is mooi.

Scoobert
3 februari 2007, 13:52
Scoobert was ook aanwezig, hij had het zwaar .... met z'n krantje.

Tja had het zo zwaar dat ik vlak voor jou ergens na zevenen het pand maar heb verlaten. Janine begreep het niet, maar das haar probleem :thefinger
Vandaag wellicht dan mijn vakantie maar hopelijk goed gaan afsluiten. En hoe dan ook, me krantje gaat toch weer mee :D

Willem2
3 februari 2007, 16:25
Ik heb geen zin om alle Stella's uit elkaar te houden :cool: .

En achter zijn krantje neemt Scoobert wel waar dat ook Jill deze week weer in de PHG was. Gelukkig had hij zijn krantje bij zich :D .

In de lijst van Willi69 staan allemaal nieuwe meisjes. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel nieuwe meisjes hij weer gehad heeft want hij gaat alleen voor vers ;) .

Welke Jessica bedoel jij eigenlijk die nu weer Roxanna moet heten ?

Zullen alle "nieuwe" gouden condooms al op zijn ?

Willem2 :wink:

Jansen
3 februari 2007, 17:37
Times News;

Vanavond rond 20.00u komt Carmen Polen even voor twee dagen werken.;)
Zij is zaterdag morgen heel vroeg weer weg gegaan.dus geen Carmen meer verder dit weekend en volgende week.

Scoobert
4 februari 2007, 01:58
En achter zijn krantje neemt Scoobert wel waar dat ook Jill deze week weer in de PHG was.

Waar een simpel krantje niet goed voor is he....
Lijkt echter een bliksembezoek, want van het weekend heb ik er niet meer gespot.

Wel waren er vandaag een diep bedroefde Bayern fan......wir ziehen den Saunameister die Lederhose aus , Lederhose aus :moon: :rofl: :rofl: ...., een euforische Gladbach fan (stimmt doch herr Hausmeister), een Golfmeister die lol had aan de late treffer van Hertha :mad: , zodat onze Huub gelijk een trieste start had bij HSV en nog een paar die geen verstand van het spelletje hebben :D
Daarbij kwam nog eens dat ik later op de avond hoorde dat PSV ook nog verloren had....dubbel balen eigenlijk.
Nederland werd vertegenwoordigd door MIJsbeer, LJohn en later op de avond werd de rood-wit-blauwe delegatie nog uitgebreid met Rex en Johnny Bravo, die Laura nog een saaie tijd bezorgde :thefinger
Oh ja en ik ben tegen half 1 zeer tevreden huiswaarts gegaan na een premiere voor mij met Sonja.
Zo en nu maar eens me bedje gaan opzoeken, het mooie leventje is weer voorbij, maandag weer aan het werk en eens een korte pauze inlassen wat betreft PHG. Maar we komen wel weer opdraven binnenkort, dat lijkt geen twijfel.

P.S. een dik compliment voor de Ersatz Metzger...het eten was van dien aard dat ik zelfs een tweede ronde heb gedaan. En dat is al ff geleden.

MiniME
4 februari 2007, 09:45
Zoals beloofd gisteren even naar het waterpeil in het zwembad in Oedt gaan kijken: lag er mooi bij moet ik zeggen.
Het was een dagje met vele dames, waarbij ik vol verbazing even met de beide Stella's heb gebabbeld die vooral erg bekend zijn bij mijn broertje MiniMe. Die verbondenheid met hem en zijn afwezigheid deed ze klaarblijkelijk besluiten om die dag dan ook maar samen op te trekken.

Scoobert was ook weer aanwezig, hij had het zwaar .... met z'n krantje.
's-Ochtends een tijdje bij de Iraanse dame gezeten, zelden iemand meegemaakt die zo'n desinteresse uitstraalt en alle andere dames volledig de grond inboorde. Pffffff. Gelukkig kon ik tussen al die dames toch nog een echt juweeltje vinden. Het leven is mooi.

Toch fijn te zien dat "mijn" liefjes het zo goed met elkaar kunnen vinden. Degene die me kennen weten al wat er voor scenario er nu door mijn hoofd speelt......hum........toch weer een keer naar PHG dus? ;D

Mauriceyep
4 februari 2007, 12:27
Toch fijn te zien dat "mijn" liefjes het zo goed met elkaar kunnen vinden. Degene die me kennen weten al wat er voor scenario er nu door mijn hoofd speelt......hum........toch weer een keer naar PHG dus? ;D

Ik ben er zeker van dat ze dit vrijdag al samen aan het voorbereiden waren:D ;)

Willi69
4 februari 2007, 14:13
een euforische Gladbach fan (stimmt doch herr Hausmeister)
Ich sage nur: A U S W Ä R T S S I E G !

Trotz des holländischen Trainers :green_smi, den ich allerdings für sehr gut halte... :wink:

Scoobert
4 februari 2007, 18:06
Balen voor Maggy en de Poolse dames dat men slechts zilver heeft gehaald bij het handbal WK :heul:

Rex
4 februari 2007, 20:33
Je hebt het er stiekem wel eens over met vrienden als er eens een gesprekje komt over hoeren en wat kun je dan beter verzinnen dan de clubs in Duitsland eens de revue te laten passeren en in honderd uit vertellen dat het er allemaal zo fantastisch is.:freu:

Gisteren dus een maat meegenomen naar Oedt en in de auto al lekker zitten opgeilen over de keus aan mooie vrouwen en de uitstekende service.

Het viel gisteren echter een beetje tegen. Eten vond ik zeer mager en het aanbod van de dames liet ook te wensen over,
zoals nu al een paar weken in ons blije tuintje. En voor de cocktails moet ineens betaald worden.:wand:
Er mist de laatste weken iets daar; zou het komen door het nieuwe management en het feit dat er verschillende thekenfrauen verdwenen zijn?
Denk het wel.:confused:

Ondanks deze minpunten hebben we beiden toch twee keer heerlijk geneukt..............Dat dan weer wel.

Denk dat ik volgende week toch maar weer naar GT ga, vind het daar de laatste weken toch beter.................:rolleyes:

Misschien dat het toch met het winterseizoen te maken heeft. Verheug me nu al weer op de zomer die komen gaat.
Dat is toch de betere periode om te genieten is mijn " bescheiden " mening....................

little diablo
4 februari 2007, 22:02
Denk dat ik volgende week toch maar weer naar GT ga, vind het daar de laatste weken toch beter.................:rolleyes:

Misschien dat het toch met het winterseizoen te maken heeft. Verheug me nu al weer op de zomer die komen gaat.
Dat is toch de betere periode om te genieten is mijn " bescheiden " mening....................
Mooi dat je de verkennig hebt gedaan;) Ik was nog aan het twijfelen:rolleyes: en vooral voor zaterdag de 10e. Toch maar weer terug naar de vertrouwde wei:freu: En de recencie,s van PHG maar weer eens afwachten.

Saluti L diablo

Jansen
5 februari 2007, 22:02
Mooi dat je de verkennig hebt gedaan;) Ik was nog aan het twijfelen:rolleyes: en vooral voor zaterdag de 10e. Toch maar weer terug naar de vertrouwde wei:freu: En de recencie,s van PHG maar weer eens afwachten.

Saluti L diablo

Ik kom met de carnaval weer, maar dan verkleed kan ik daar een keer vreemd gaan zonder boze gezichten:rofl:

Manni1A
6 februari 2007, 13:11
Der Spitzenreiter-Meister muss leider den für Freitag vorgesehenen Besuch in Oedt absagen und wird dafür am heutigen Dienstag zusammen mit Lindberg aufschlagen. Wie ich Ftotal kenne, wird der abends noch dazu stoßen:D

Manni1A

egon, Dr. Rammler
6 februari 2007, 17:56
Der Spitzenreiter-Meister muss leider den für Freitag vorgesehenen Besuch in Oedt absagen und wird dafür am heutigen Dienstag zusammen mit Lindberg aufschlagen. Wie ich Ftotal kenne, wird der abends noch dazu stoßen:D

Manni1A

so wirds wohl sein, ich hab den letzten Dienstag auch da getroffen, aber: der hat garnicht gepoppt ?
wozu geht der dann dahin ? zum Kaffeetrinken ? :smile2:

Manni1A
7 februari 2007, 02:17
so wirds wohl sein, ich hab den letzten Dienstag auch da getroffen, aber: der hat garnicht gepoppt ?
wozu geht der dann dahin ? zum Kaffeetrinken ? :smile2:

Soweit ich weiß, hatte ftotal am vergangenen Dienstag zwischen 22.30 und 24 Uhr noch eine stramme doppelschicht hingelegt :fuck:

Und heute war er definitiv zweimal mit einer Frau auf dem Zimmer. Ich gehe davon aus, dass er da auch gepoppt hat - aber dabei gewesen bin ich nicht :D

Willi69
7 februari 2007, 19:50
Welke Jessica bedoel jij eigenlijk die nu weer Roxanna moet heten ?
Das müsste die hier sein: Jessica (Duitse) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1291)

Tattoo am Bauch, und ich glaube ein Intimpiercing. Hatte ich vor ca. 2 Jahren auch mal im GT - es hat sich nicht gelohnt, einen Bericht zu schreiben... :green_smi

Jansen
7 februari 2007, 22:50
Er mist de laatste weken iets daar; zou het komen door het nieuwe management en het feit dat er verschillende thekenfrauen verdwenen zijn?
Denk het wel.:confused:
.

Nee Nee REX je mist mij gewoon.:rofl:

Vrijdag avond ben ik er weer ik kom samen met C. die dan nog tot donderdag blijft.

little diablo
7 februari 2007, 23:14
Nee Nee REX je mist mij gewoon.:rofl:

Vrijdag avond ben ik er weer ik kom samen met C. die dan nog tot donderdag blijft.
En dan is Jansen weer een vrije beer die er op los kan:fuck: einde monogamie:smile2:

Saluti L Diablo;)

Willem2
8 februari 2007, 00:04
@ Big30: 1. Ook een zekere Ayleen aus der Türkei is daar aanwezig volgens de hp:eek:

@Big30: 2. Waarom lezen we alleen berichten over dames waarmee je niet naar de kamer bent geweest :eek: :eek:

Trek niet zo aan Big30 :rubbel: die moet even zijn werk doen :D ;)
Hij zit nog vol met adrenaline en komt echt met al zijn verhalen :D

Forza...germania
8 februari 2007, 00:14
Trek niet zo aan Big30 :rubbel: die moet even zijn werk doen :D ;)
Hij zit nog vol met adrenaline en komt echt met al zijn verhalen :D

Ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar al die Horny Gebeurtenissen :eek:

Big30
8 februari 2007, 00:54
Tsja hedenavond, nou ja last-night weer eens naar PHG gereden, ik wist nog precies hoe ik moest rijden ;)!

Zo'n 34s na binnenkomst zeer aangenaam begroet door Tricky en weer wat bijgepraat.
Eerst maar eens even eten, kalkoen en varkens rollade, van die slierten, rijst en een groente mix, was wel OK.

Douchen en de bar-ruimte opgezocht waar Daniella me vertelde "ze" is nog even boven maar ze komt zo. "Ze" bleek Diana te zijn, Roemeense trouwens, wel een aardige dame, voor de verandering met haar anderhalf uur op de kamer doorgebracht. Note: ausgezeichnet, 2*hp!

Vervolgens in het nacht-cafe plaats genomen om even tot rust te komen, lukte niet echt, eerst kwam Tricky weer langs (moest haar verhaal even kwijt), ze riep Emma ex-Gt er ook bij, schijnt een goed vriendinnetje van haar te zijn.

Niet veel later kwamen Diana en Ina ook nog wat after-sales werk doen en hebben we de implicaties van de kabinets formatie en het gat in de ozon laag eens goed en in detail besproken ;). Kenners hoor die dames :D!

Cocktails voor de dames gratis is zeer OK, zolang ze die bij mij komen inleveren :thefinger! Twee Poolse dames die naast ons zaten waren in iets hogere sferen terwijl ze toch zeer aantrekkelijke unique selling features hadden maar waar waren ze zich denk ik wat minder van bewust :p.

Even na elven maar afscheid genomen. De Duisternis had allang bezit genomen van de Duitse laagvlakte, de vorst legde een witte deken over de velden neer, de poort werd voor me geopend, ik zette terwijl ik de vrieskou trotseerde me capuchon op, opende de bijna vastgevroren deur van de auto, startte de bolide en reed de dichte mist in die zich als een laken had neder gevleid.

Alles wat ik kwijt wou heb ik verteld in mijn stukkie!

Oja Louisa en Lavinia werken niet meer in PHG, ook weer veel nieuwe Duitse, Poolse en Roemeense dames aanwezig. Maar toch ook veel bekende dames aanwezig.

Groet,
Big30

11cc
8 februari 2007, 09:00
Wat mij sinds enige weken opvalt is dat de service door bezuinigingen op het personeel achteruit gaat. De toiletten zijn bv. niet meer fris. De thekenfrauen werken echt wel net zo hard als vroeger, maar ze zijn vaak slechts met zn tweeen, en dat is voor de hele tent te weinig.Gevolg: uitpuilende asbakken ,veel (half) lege glazen die er maar staan etc.Ik vond die orde en opgeruimdheid nou net wat PHG zo fris en netjes maakte.Deze kleine dingen hebben een enorme uitwerking op de gasten en op de sfeer,vaak zonder dat deze het zelf in de gaten hebben.Voor dat je het weet vervalt de boel, en krijg je een vunzige club, met fout publiek.

Ik heb intussen mijn bevindingen ook aan de bedrijfsleiding duidelijk gemaakt.

Flipper
8 februari 2007, 11:15
Mijn indruk van dinsdag was ook slecht. Het enige dat positief was is dat ik hoorde dat de nieuwe club een buiten en een binnen zwembad heeft, en dat men in Maart de opening verwacht! Ik weet nu ook waar hij is dus ik ga even spieken, Hij ligt hemelsbreed misschien 1,5 Km van Happy, dat er volgens mensen die het pand kennen wel 3x in past (waarmee die ook groter is dan GTB).

:D Pimp Shizzle my Nizzle

ijsbeer
8 februari 2007, 15:03
Ik hoor dat er het een en ander rommelt in PHG?

Na een afwezigheid van enkele maanden zal ik komend weekend m'n favourite club weer bezoeken. PHG was vrijwel altijd TOP op het gebied van hygiene, bediening (Thekenfrauen), eten en dames! De bedrijfsleiders Armin en Menno hadden het zaakje altijd bijzonder goed georganiseerd en bleven constant de puntjes op de i zetten! Ze waren goed op weg met de verbouwing met oa zwembad en SUPER douches (zonder tijd schakelaar!) Gevolg een grote TEVREDEN vaste aanhang!

Thekenfrauen als Vivian, het tjechische meisje, het duitse meisje uit Dortmund (ik weet hun namen even niet) en Maggy worden ZEER gewaardeerd en zijn uitzonderingen wat betreft vriendelijkheid voor vrijwel ALLE gasten!!! Ik hoop dat de baas van PHG zich dit goed realiseert, want personeel dat weggejaagd wordt kan en gaat direkt bij de concurrent aan de slag! En dat zou alleen maar een voordeel zijn voor de concurrent!

Inmiddels hoor ik ook van vaste klanten dat het in GT steeds rommeliger wordt en ze bv uitwijken naar Kaarst. Het kan dan wel druk zijn maar de dames leveren schijnbaar meer slechte als goede service en lopen te klagen dat de mannen geen "Zimmer machen"! Raar he? De kwaliteit van eten zou rampzalig zijn geworden na (soms) een korte opleving!

Maarja mensen laten zich vaak graag voor de gek houden, onder het mom van de grootste club (wat heb ik aan een tuin van 150 mtr), of er zouden 80, 90 of meer als 100 meiden rondlopen. Ik denk dat veel mensen verward zijn, niet kunnen tellen of reclame willen maken voor GT want ik heb het nog nooit meegemaakt. Wel dat ik GT bezocht had en er vervolgens achteraf zulke dingen geschreven werden op forums. Ik dacht dan "gek dat ik een hele andere ervaring had" (niet altijd een slechte hoor), wel dat ze te veel gasten binnenlaten (tot grote ergernis van dezelfde gasten). Maarja het is maar hoe je iets ervaart, het is menselijk dat dingen achteraf sterker worden verteld dan de werkelijkheid was!

Ik hoop in ieder geval dat de baas van PHG niet deze weg wil inslaan!

PHG is KWALITEIT, GT is KWANTITEIT!

Flurkman
8 februari 2007, 15:58
Ik zou nog wel eens op de Russische toer willen gaan, met Dominica, Rosie, of een van de vele anderen. In PHG zijn ze echter blijkbaar niet meer te vinden. Zijn die Russische meisjes misschien in groten getale elders in één bepaalde club neergestreken???? Iemand enig idee?

Willem2
8 februari 2007, 16:28
Dominica, ......idee?

Dominica is een poolse en die was er afgelopen tijd wel, net als Sandra ;)

Indien zogenaamd "alle" russische dames in één andere club opduiken dan zou dat niet zo heel gezond zijn. En dat kan je dan op meerdere manieren lezen ;)

Gr Willem2

Scoobert
8 februari 2007, 18:49

Tja 11cc,

Ik kan me in veel van je bewoordingen vinden. Stoor me regelmatig nu aan de stapel handdoeken die bij de nieuwe douches op dat bankje liggen. Of dat het aan de ongemanierdhei van de ijsberen ligt of aan het feit dat de poetsmannen het niet bijhouden laat ik in het midden. Glazen stonden er vroeger zo goed als nergens en zijn nu wel regelmatig her en der te vinden.
Er zal wel voor alles een reden zijn dat de maatregelen genomen zijn zolas ze genomen zijn, maar de sfeer (en dat is/was voor mij toch nog altijd DE reden om naar PHG te gaan) is er zeker niet beter op geworden :nee:
En ook ik heb dit inderdaad al meegedeeld aan een van de nieuwe bazen......die knikte vriendelijk maar kreeg de indruk dat ie er niet echt mee zat. Hoop dat ie de woorden serieus neemt die hij dus uit meerdere kampen hoort, anders zou het wel eens kunnen zijn dat het gevolgen gaat hebben.....voor de ijsberen die minder gaan komen en dus ook voor de meiden die dan wellicht gaan uitwijken naar andere clubs.

De mzzl :wink:

Big30
8 februari 2007, 18:51
Wat mij sinds enige weken opvalt is dat de service door bezuinigingen op het personeel achteruit gaat. De toiletten zijn bv. niet meer fris. De thekenfrauen werken echt wel net zo hard als vroeger, maar ze zijn vaak slechts met zn tweeen, en dat is voor de hele tent te weinig.Gevolg: uitpuilende asbakken ,veel (half) lege glazen die er maar staan etc.Ik vond die orde en opgeruimdheid nou net wat PHG zo fris en netjes maakte.Deze kleine dingen hebben een enorme uitwerking op de gasten en op de sfeer,vaak zonder dat deze het zelf in de gaten hebben.Voor dat je het weet vervalt de boel, en krijg je een vunzige club, met fout publiek.

Herken wel iets van de werkdruk van de thekefrauen. Maar om nu te zeggen het nu zoveel slechter is cq. toiletten niet meer fris zouden zijn, uitpuilende asbakken, dat herken ik toch wat minder.

Kwa hygiene, orde en netheid slaat PHG nog steeds alle mij bekende clubs ;)!

Andrea was trouwens gisteren weer voor de bar actief in een allercharmanst wijnrood setje :lostit:!

Vroeger was alles beter ;) ... .

:wink: :wink:
Big30

oblix
8 februari 2007, 18:59
Herken wel iets van de werkdruk van de thekefrauen. Maar om nu te zeggen het nu zoveel slechter is cq. toiletten niet meer fris zouden zijn, uitpuilende asbakken, dat herken ik toch wat minder.

Kwa hygiene, orde en netheid slaat PHG nog steeds alle mij bekende clubs ;)!

Andrea was trouwens gisteren weer voor de bar actief in een allercharmanst wijnrood setje :lostit:!

Vroeger was alles beter ;) ... .

Big30

Het was er tot voor januari inderdaad veel beter. (kom er pas een jaar of 4).Maar toen ging jij altijd een stukje verder rijden. en als het in PHG nu nog beter is als jouw vaste clubje hoef ik daar niet naartoe.

Fritzzz
8 februari 2007, 21:49
Mijn indruk van dinsdag was ook slecht. Het enige dat positief was is dat ik hoorde dat de nieuwe club een buiten en een binnen zwembad heeft, en dat men in Maart de opening verwacht! Ik weet nu ook waar hij is dus ik ga even spieken, Hij ligt hemelsbreed misschien 1,5 Km van Happy, dat er volgens mensen die het pand kennen wel 3x in past (waarmee die ook groter is dan GTB).

:D Pimp Shizzle my Nizzle

Waarschijnlijk omdat ik al weer een tijdje niet meer zo actief ben heb ik wellicht wat gemist...."een nieuwe club" ..in de de buurt van Oedt????

Wie weet meer..? NKG?

Babbel
8 februari 2007, 23:39
Waarschijnlijk omdat ik al weer een tijdje niet meer zo actief ben heb ik wellicht wat gemist...."een nieuwe club" ..in de de buurt van Oedt????

Wie weet meer..? NKG?

Ja, 007 kom eens met een oude film ;) (http://en.wikipedia.org/wiki/Vertigo_%28film%29)

Flipper
9 februari 2007, 13:06
Nah... willem aan jou de eer!

:D

Babbel
9 februari 2007, 17:12

Wie weet meer..? NKG?

In mijn eerste bericht was al een beukenootje verstopt :D

:freu: :freu: :freu: :freu: (http://www.villa-vertigo.de/)

en :lostit: :lostit: :lostit: :lostit: (http://www.grefrath.de/)

Babbel :wink:

egon, Dr. Rammler
9 februari 2007, 18:13
Soweit ich weiß, hatte ftotal am vergangenen Dienstag zwischen 22.30 und 24 Uhr noch eine stramme doppelschicht hingelegt :fuck:

Und heute war er definitiv zweimal mit einer Frau auf dem Zimmer. Ich gehe davon aus, dass er da auch gepoppt hat - aber dabei gewesen bin ich nicht :D

:eek: oh, dat is mir durchgegangen, in der Zeit war ich mit Jill grad den Porno am durchziehen :smile2: wie ich dann wieder da war, war ich fast alleine :heul: :exactly[1
nehms zurück meinige Aussage. Gruss Egon:wink:

Bredero
9 februari 2007, 18:37
Ja, 007 kom eens met een oude film ;) (http://en.wikipedia.org/wiki/Vertigo_%28film%29)

Wat er zoal door m'n geest flitst ...

From Russia with love. (Met enkel Russische vrouwen :freu: )
The man with the golden gun (Uitleg overbodig zeker :hah: )

Randy
9 februari 2007, 18:57
Goldfinger :eek:

Dr No.

Live & let die???

Thunderball :D

For your eyes only :rolleyes:

Octopussy :freu:

Big30
10 februari 2007, 01:02
Het was er tot voor januari inderdaad veel beter. (kom er pas een jaar of 4).Maar toen ging jij altijd een stukje verder rijden. en als het in PHG nu nog beter is als jouw vaste clubje hoef ik daar niet naartoe.

Hi oblix,

Mijn punt is dus eigenlijk heel simpel. Ik vind dat we iets te veel de nadruk leggen op het feit dat de verzorging (opruimen, asbakken, handdoeken, glazen, wc's etc.) nu in PHG iets minder zou zijn.

Ik heb geen PHG track-record van 4j, pas sinds half November kom ik er regelmatig, ik heb wel geconstateerd dat na Januari er soms maar 2 Thekefrauen waren die het zeer druk hadden. Maar dat het voor Januari nu zo veel beter was, och das niet mijn observatie.

Ik rij trouwens ook nog wel eens naar mijn "vaste clubje", waar het kwa schoonmaken etc. vind ik niet beter is dan in PHG momentaan!

Woensdag jl. telde ik 3 thekefrauen in PHG, waarvan alleen Jeanine mij bekend was.

Vind dus dat we een klein beetje overdrijven ... ;) . Denk wel dat het goed is eventuele misstanden aan het mgt. door te geven!

@11cc, Fout publiek? Och zolang ik in PHG niet in de spiegel kijk valt dat nog wel mee hoor :D!

Groet,
Big30

Jansen
10 februari 2007, 01:30
Het leek vanavond wel Lady's night.
Ik had gisteren al geschreven dat er een aantal bekende weer terug kwamen,maar het leek wel of alle vrouwen die er ook maar ooit of nog nooit gewerkt hadden vandaag aanwezig waren.
Volgens de lijst waren er 81 dames vandaag,waarvan vanavond nog 70 rondliepen.
Ook waren er volgens Maggy 6 nieuwe vandaag.
Maar weinig te verdienen, omdat er maar 35 ijsberen waren vanavond.
Ikzelf heb me lange tijd terug getrokken met C. en later nog een uitgebreide massage van een donkere dame.
Gelukkig dat Willi69 er was,maar die zal het wel heel moeilijk krijgen om alle dames hier te vermelden.
Ook Jack42 was er.
Het eten was goed en ook veel en goede pizza,s.
Ja dit had men eerder nog niet meegemaakt in Happy zoveel dames.
Ook waren er 4 bekende gezichten uit GT aan het werk.

egon, Dr. Rammler
10 februari 2007, 14:53
Volgens de lijst waren er 81 dames vandaag,waarvan vanavond nog 70 rondliepen.
Ook waren er volgens Maggy 6 nieuwe vandaag.
Maar weinig te verdienen, omdat er maar 35 ijsberen waren vanavond.

Gelukkig dat Willi69 er was
Het eten was goed en ook veel en goede pizza,s.
Ja dit had men eerder nog niet meegemaakt in Happy zoveel dames.
.

hört, hört, ist ja beachtlich !!! kann leider nicht dies Wo.ende wegen Karnevals-Sitzung mit anschl. Vergewaltigung :D :rofl:
bin ja mal gespannt auf Berichte von heut abend :cool:
gruss egon

Jack42
10 februari 2007, 16:46
Ook Jack42 was er.

Klopt, ik was er gisteren ook en al vroeg in de middag. :D
Er wordt nogal geklaagd in deze thread al zouden er veel veranderingen zijn onder het nieuwe management zoals dat het minder schoon zou zijn in PHG. Ik heb hier gisteren niks van gemerkt, er werd volop gepoetst en ik heb niet kunnen constateren dat er overvloedig veel lege glazen en overvolle asbakken op de tafels staan of vuile handdoeken her en der rondslingeren. Ik neem aan dat er met de kritiek iets gedaan is. Ook is er weer voldoende barpersoneel aanwezig (gisteren o.a. Tanja :luvlove: en Vishna) waarbij het me opviel dat die veel mindrer gestresst zijn als voorheen, allemaal wat losser. Wel viel de kwaliteit (optiek) van de dames me wat tegen zeker 's middags en 's avonds werd het wel wat beter al kan ik daar geen eerlijk oordeel over geven omdat ik na het eten (zéér goed) een paar uurtjes met Mariana op de kamer ben geweest en ik vrijwel meteen daarna ben vertrokken. Wel waren er heel veel dames aanwezig wat die duitser en inmiddels ook halve nederlander :baeh: Willi69 meteen bij binnenkomst opviel. Al met al zeker een geslaagd bezoek met een buitengewoon goede kamersessie.

Groeten Jack42

Scoobert
10 februari 2007, 22:02
Van de 80 dames van de vrijdag waren er nog hooguit de helft over vandaag....optisch zoals Jack42 al meldde niet bepaald hoogdravend.
Eigenlijk een tegenvallende zaterdag, en tja ik ben natuurlijk ook niet zomaar al zo vroeg thuis.
MauriceYep was dr ook weer om zijn verplichtingen na te komen jegens een bepaalde dame....Bredero kwam na een sessie van een uur of 6 (eigen zeggen) met Mariana met een coupe ravage en een rood hoofd van de kamer, dook onder de douche en vertrok gelijk de inmiddels ingevallen avond in.
En ergens rond etenstijd kwam daar ineens de vermiste zoon, NKG weer eens binnen marcheren :p .
Helaas voor hem, of misschien gelukkig ;) , had ik op dat moment al besloten de aftocht te blazen. Uiteindelijk dat ook na een appelsapje in de bar ook gedaan.

Mauriceyep
11 februari 2007, 00:59
Eigenlijk een tegenvallende zaterdag, en tja ik ben natuurlijk ook niet zomaar al zo vroeg thuis.

Het was vandaag een geweldige zaterdag! Niet zo veel vrouwen als de voorgaande dag, maar in prima balans met de mannen. Carpe Momentum kwam mij vandaag even gezelschap houden, was gezellig. Ik heb er vandaag twee russische zusjes (waarvan ik het bestaan nog niet kende) bijgekregen: MiniMe onze familie breidt zich uit en hoe!
Ik heb me goed vermaakt, ik heb in Oedt wel qua eten veel moeite met de periode tussen 13.00 en 20.00 uur, je zult je moeten behelpen met een appel. Voor de mensen die regelmatig naar de kamer gaan is dat toch niet echt voldoende om je energie op peil te houden.

Willi69
11 februari 2007, 17:33
Samstag, der 3.2.2007:

Anwesende Mädels (D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Agatha (Polen), Alicia (Kasachstan), Alison (Polen), Andrea (Ungarn), Angie (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Belgien), Chris (Ungarn), Christina (Ungarn), Constanzia (Litauen, Ex-Freude 39), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Dominica (Polen), Eva (Polen), Gabyka (Ungarn), Grace (Ungarn), Ina (Rumänien), Jamie (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Jaqueline (Tschechien), Jolana (Slowakei), Josie (D), Kasia (OE), Katharina (Ungarn), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Lisa (D), Maria I (Bulgarien), Marie (D), Martha (Polen), Martina (D/Polen), Miky (Rumänien), Miriam (D), Monique (Rumänien), Natasa (Jugoslawien), Nikita (Russland), Patrizia (Nigeria), Roxanna (D, Ex-GT-Jessica), Sandra (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Sascha (Kasachstan), Sonja (Polen), Stefania (D/Italien), Stella (D), Stella (Polen), Tamara (Iran), Tina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D, Ex-GT[-Thekenfrau]), Valentina (Bulgarien), Veronika (Polen) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

An diesem Tag hatte mal wieder eine neue Thekenfrau Premiere, Nicole aus D, die nicht nur sehr nett aussieht :smile:, sondern sogar sprechen kann :D. Als sie durch den Club geführt wurde, hatte ich mir leise Hoffnungen gemacht, dass sie vor der Theke arbeiten würde, aber dem war leider nicht so. :o

Willi69
11 februari 2007, 17:37

Wie weet meer..? NKG?
Das scheint ein Club für alle Hitchcock-Fans zu werden... ;)

Fritzzz
11 februari 2007, 17:46
Das scheint ein Club für alle Hitchcock-Fans zu werden... ;)

Ik hou wel van wat "PI" werk......, wordt dit overigens een toko onder oude PHG-management-vlag??:zauberkis

Flipper
11 februari 2007, 19:01
Ook ik was er zaterdag.... Tja er zijn tijden dat het minder is. Volgens mijn mening is dit een van die tijden. De vlammetjes draaien op standaard naar mijn mening. Weer tijd voor vakantie en wachten op good times. Er waren enkele uitzonderingen, maar die zijn er altijd alleen will je soms iets anders dan standaard.

Willi69
11 februari 2007, 19:14
Freitag, der 9. Februar 2007:

Anwesende Mädels (ca. 70, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), Agatha (Polen), Alicia (Kasachstan), Andrea (Ungarn), Carmen (Polen), Cassandra (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Christina (Ungarn), Constanzia (Litauen, Ex-Freude 39), Cora (Polen), Diana (Rumänien), Emma (Rumänien, Ex-GT, heißt jetzt anders), Evelin(a) (Polen), Gabyka (Ungarn), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Katharina (Ungarn), Kaya (Polen), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Lena (D), Lisa (D), Lolita (Trinidad & Tobago), Malvina (Russland), Manuela (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Maria I (Bulgarien), Marianne (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn [Wo war Bredero? :confused: Ich glaube, jack42 hat ihn vertreten ;).]), Martha (Polen), Mel (D), Melana (Ungarn), Melanie (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Litauen [Schöne Augen! :tietjes: Scheint eine Freundin von Nikita zu sein, nähere Infos dringend erwünscht! :wink:]), Miky (Rumänien), Miriam (D), Nadja (D), Natasa (Jugoslawien), Nikita (Russland), Patrizia (Nigeria), Sabrina (D), Sabrina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Weißrussland), Sandra (Polen), Sarah (Tunesien), Sascha (Kasachstan), Stefania (D/Italien), Stella (D), Stella (Polen), Susi (Jugoslawien), Sylvia (Ungarn), Tamara (Iran) & Freundin (auch Iran, Name?), Tina (D, Ex-GT[-Thekenfrau]), Trikonos/Tricky (Rumänien), Valentina (Bulgarien), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 20 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Das war ja wirklich ein kurioser Tag! :eek: So viele Mädels auf einem Haufen habe ich schon lange nicht mehr gesehen, und so wenig Gäste auch nicht! Kaum bekannte Gesichter, außer JaJa (Jansen & jack42) und einem Rheinforumler. Dafür abends mal wieder 4 Thekenfrauen, darunter mit Maggie nur eine Stamm-Thekenfrau. Nicole war auch wieder da :smkiss:. Wartezeiten auf Getränke gab es dadurch überhaupt nicht, zeitweilig hatte jeder Gast im Barraum seine eigene Thekenfrau! Dementsprechend haben viele Mädels früh abgebrochen, einige versuchten mit Baggern zu retten, was nicht zu retten war, das PHG schloss pünktlich um 1 Uhr (wie meist in letzter Zeit), und es gab auch keinen "rumänischen" Abend.

Dafür waren wieder viele neue Mädels anwesend, meist Flop-gesichtige Deutsche :green_smi oder langweilige Durchschnitts-Rumäninnen :sleep:. Einige davon scheinen aus dem GT zu stammen und passen da auch wesentlich besser hin. :thefinger Daneben sind wohl Kasachstanerinnen, äh Kasachinnen stark auf dem Vormarsch, es gibt jetzt 4 oder 5 davon.

Und weil es hier Mode geworden ist, zu berichten, wer wann da / nicht da / vielleicht bald wieder da / bald wieder weg ist, will ich das auch mal tun: ab dem 21.2. werden Jessica, Paris & 2 naturgeile Freundinnen zurück erwartet! :freu:

Rex
11 februari 2007, 21:26
Und weil es hier Mode geworden ist, zu berichten, wer wann da / nicht da / vielleicht bald wieder da / bald wieder weg ist, will ich das auch mal tun: ab dem 21.2. werden Jessica, Paris & 2 naturgeile Freundinnen zurück erwartet! :freu:

Super,

endlich wieder irgendwas zum aufsuchen

Ich freue mich darauf................:fuck:

Jansen
11 februari 2007, 22:30

Dafür waren wieder viele neue Mädels anwesend, meist Flop-gesichtige Deutsche :green_smi oder langweilige Durchschnitts-Rumäninnen :sleep:. Einige davon scheinen aus dem GT zu stammen und passen da auch wesentlich besser hin. :thefinger Daneben sind wohl Kasachstanerinnen, äh Kasachinnen stark auf dem Vormarsch, es gibt jetzt 4 oder 5 davon.

:freu:

Zeer goed geschreven hier boven.
Ook ik vond echt dat met zoveel vrouwen je toch wel een superavond moet hebben.
Maar helaas liep er teveel matige dames rond die wel een kruk opeiste die beter leeg kon blijven.
Omdat ikzelf lang op de kamer was en daarna nog een verdere avond vulling had kwam het voor mij niet zo hard aan.
Ook ik denk dat de shoppende dames uit GT wel weer heel snel vertrekken omdat hier vrijdag met zo weing beren dan ook bijna niets te verdienen was.

Manni1A
12 februari 2007, 00:41
@willi69

Melanie ( Litauen [Schöne Augen! Scheint eine Freundin von Nikita zu sein, nähere Infos dringend erwünscht! ])

Hab die Anspielung schon verstanden...
Also, Melanie ist seit dem 6.2. vor Ort. Sie wurde abends von Theken-Tanja durch die Räume geführt, was die anwesenden Forumler Lindberg, Ftotal und Manni1A spontan zu einem gleichzeitigen "Erster-alles"-Schrei animierte. Nachdem uns irgendein anderer Depp jedoch zuvor gekommen war und sich mit Melanie an der Bar auch noch häuslich einzurichten schien, wuchs bei uns die Ungeduld. Wir drei haben schließlich Streichhölzer gezogen, wer von uns Melanie als erster beglücken durfte. Ftotal hat gewonnen - aber aufgrund der vorangegangenen Dauerbuchung von Melanie die Geduld verloren. Mein Glück.

Um 23 Uhr habe ich sie dann erwischt und wurde mit einer Kuschelnummer belohnt. Fazit: Extrem lieb, zärtlich, ZK incl. Besonderes Merkmal: Ließ sich super lecken. Melanie (übrigens am Dienstag noch keine Freundin von Nikita) will erstmal eine Woche bleiben und sich dann entscheiden. Ich werde sie diese Woche wieder besuchen...

Nicole war auch wieder da

Nur zu Besuch, oder wieder fest zum arbeiten?

ab dem 21.2. werden Jessica, Paris & 2 naturgeile Freundinnen zurück erwartet!
Warum erst ab dem 21.2.??? Ich habe diese Woche freie Tage und entsprechende Kapazitäten.

Tiga
12 februari 2007, 07:46
Tja, ik zou zeggen shoot me maar af en toe snap ik het niet meer allemaal. Eerst wordt de tent bekritiseerd vanwege mismanagement: niet meer zo schoon, te weinig bardames etc etc. Nu zijn er sinds tijden niet meer zoveel dames en ook de bar is weer goed bezet en het eten schijnt gewoon goed te blijven en nog alleen maar negatieve berichten.

Er zijn meer dan 80 vrouwen heren!!!! In 1 club!!!!

Daar zal toch zeker een handje vol tussen zitten dat je kan bekoren. Ook al zijn het er 200 dan nog zou er geklaagd worden. En zeker, ik moet de hand ook in eigen boezem steken want ik ben gewoon besluiteloos en vind het moeilijk kiezen :) maar dat is niet omdat ik de rest niks vind maar gewoon niet kan kiezen uit het aanbod, een consument moet je nooit te veel keuze geven ;) . Maar komop zeg, we zijn gewoon allemaal verwend, zoveel vrouwen waarbij je meer service kunt halen dan we ooit hadden durven dromen voordat we dit fenomeen kenden en nog gezeur. :kotz:

Sorry maar dat moest ik ff kwijt.

Jansen
12 februari 2007, 12:30
Zelfs zoals op zaterdag met "maar" de helft van de bezetting is het moeilijk kiezen. Diegenen die bij dit aanbod niets kunnen vinden, kunnen maar beter bij zichzelf in beraad gaan of dit wel de juiste hobby voor ze is...............

Bijvoorbeeld: lekker naar de sauna gaan met tussendoor wat afkoelen,bruinbankje ,eten en drinken.:freu: :freu:
En lekker met een massage laten verwennen door Nowie,Patricia,Alexander of Andre.

little diablo
12 februari 2007, 15:00
Maar komop zeg, we zijn gewoon allemaal verwend, zoveel vrouwen waarbij je meer service kunt halen dan we ooit hadden durven dromen voordat we dit fenomeen kenden en nog gezeur. :kotz:

Precies flink verwend zijn we,loop maar een seen keer naar binnen op de wallen dan waardeer je alles weer:rolleyes:

Saluti L diablo

Rex
12 februari 2007, 23:17
Tja, ik zou zeggen shoot me maar af en toe snap ik het niet meer allemaal. Eerst wordt de tent bekritiseerd vanwege mismanagement: niet meer zo schoon, te weinig bardames etc etc. Nu zijn er sinds tijden niet meer zoveel dames en ook de bar is weer goed bezet en het eten schijnt gewoon goed te blijven en nog alleen maar negatieve berichten.

Maar komop zeg, we zijn gewoon allemaal verwend, zoveel vrouwen waarbij je meer service kunt halen dan we ooit hadden durven dromen voordat we dit fenomeen kenden en nog gezeur. :kotz:

Tja Tiga,

je weet hoe hollanders zijn hè. Precies hetzelfde met het weer ( trouwens ook altijd een onderwerp van gesprek).
Is het mooi weer, dan is het te warm en willen we de schaduw opzoeken en is het koud weer dan is het weer te koud en willen we de warmte weer opzoeken.:confused:

Zo ook in de clubs. Als er teveel vrouwen zijn, lopen we te zeuren dat we "eigenlijk" geen keuze kunnen maken en als er te weinig vrouwen zijn, dan lopen we te zeuren dat het aanbod slecht is..................:wand:

Tja en zo zal het altijd blijven. :rolleyes:

Maar 1 ding zal er nooit veranderen; Toch weten we met zijn allen van dit mooie leventje te genieten.:freu:

felrops
13 februari 2007, 17:46
Helemaal eens met de commentaar van Tiga. Afgelopen vrijdag was ik in Oedt. De bediening door het barpersoneel was vriendelijk, en wat de de dames betreft: een zeer ruim aanbod. Veeleer l'embarras du choix, dan van een kale reis moeten thuis komen. Inderdaad, één enkel bezoekje aan het Schipperskwartier en je weet PHG weer helemaal te waarderen. Probeer in het SKW maar eens een leuke communicatieve meid te vinden die voor 75€ een uur lang het beste van haar zelf geeft en met het niveau van de dienstverlening daar in Oedt. Het lukt je nooit. En inderdaad het ene kamerbezoek is het andere niet. Maar het gemiddelde niveau is zoveel hoger in Oedt. Daarom ook dat ik de weg naar het SKW bijna ben kwijt geraakt.

Flipper
13 februari 2007, 22:09
Je kunt mensen nou eenmaal niet de geleerde lessen laten vergeten. Als je weet wat zoet is neem je geen genoegen meer met zuur. Wat goed is zal slecht zijn als je beter gewend bent.

Rex
13 februari 2007, 22:12
Je kunt mensen nou eenmaal niet de geleerde lessen laten vergeten. Als je weet wat zoet is neem je geen genoegen meer met zuur. Wat goed is zal slecht zijn als je beter gewend bent.

Helemaal mee eens NKG,

je hebt precies in 3 zinnen aangegeven wat het moraal is van het verhaal van Tiga. Grote Klasse!!:freu:

Fritzzz
13 februari 2007, 22:50
Lekker klagen, klagen en nog eens klagen...

Wat een kut-volk zijn we toch...."Glas Halfvol denken" noemen we dat...of "denken in onmogelijkheden".....

Doe een s raar en doe anders......

(BTW; vanmiddag weer een briljante middag beleefd............:lostit: :lostit: )

Willem2
13 februari 2007, 22:57
(BTW; vanmiddag weer een briljante middag beleefd............:lostit: :lostit: )

Zo, zo , Frits. Want ik kan namelijk nog een berichtje te voorschijn toveren waarbij je toch iets hebt gezegd een hele tijd niet meer te gaan (tot nooit meer). Of heb je alles mit Gummi gedaan ;)
We lezen het wel :wink:

Flurkman
14 februari 2007, 08:22

Ik was vanmiddag bij de BTW in Antwerpen en heb helemaal geen briljante middag beleefd...

Fritzzz
14 februari 2007, 08:59
Neenee nog immer celibatair, bacteries zijn hardnekkige rakkers...:heul: :heul:

Flipper
14 februari 2007, 11:30
Lekker klagen, klagen en nog eens klagen...

Wat een kut-volk zijn we toch...."Glas Halfvol denken" noemen we dat...of "denken in onmogelijkheden".....

Doe een s raar en doe anders......

Beste Frits

Stel jij laat een goedkope vakman komen voor een beun klusje. De vakman levert kutwerk af :D . Dat gebeurt je vervolgens 3x achter mekaar (type onprofesionele vakmannen). Dan denk je toch ook dat al die goedkope beunende vakmannen kut zijn. Dan denk je met weemoet terug aan die aannemer die het professioneel aanpakt en zorgde voor een goed eindresultaat, en een tevreden klant!

Als ik kijk naar jou favorieten dan treft het jou juist het zwaarst. Met je ouwe profi favo`s had je wellicht geen prikkie gehad. Je spreekt je zelf een beetje tegen nu vind ik! :rolleyes:

Fritzzz
14 februari 2007, 11:42
Waarschijnlijk mis ik iets, ben waarschijnlijk wat traag van begrip...

Maar waar gaat dit over??

Fritzzz
14 februari 2007, 12:52
Het schijnt zo te zijn dat er een soort van uitwisseling is geweest tussen PHG en The Palace in Frankfurt. Vnml een soort van roemeens uitwisselings programma schijnt hier te hebben plaatsgevonden..

Nwe namen in PHG vanuit the Palace: Ambra, Violetta en minimaal nog 2 roemeense donkere (jonge) meiskes..

Willi69
14 februari 2007, 21:02
Um Missverständnissen vorzubeugen: ich habe mich ausdrücklich nicht darüber beschwert, dass zu wenig (oder zu viel :p) oder zu wenig hübsche Mädels da waren. :nee: Meine Kritik bezog sich auf die neuen Mädels, und die fand ich mit Ausnahme von Melanie völlig uninteressant. :sleep:

Willi69
14 februari 2007, 21:14
Hallo Manni1A,

Also, Melanie ist seit dem 6.2. vor Ort. Sie wurde abends von Theken-Tanja durch die Räume geführt, was die anwesenden Forumler Lindberg, Ftotal und Manni1A spontan zu einem gleichzeitigen "Erster-alles"-Schrei animierte. Nachdem uns irgendein anderer Depp jedoch zuvor gekommen war und sich mit Melanie an der Bar auch noch häuslich einzurichten schien, wuchs bei uns die Ungeduld. Wir drei haben schließlich Streichhölzer gezogen, wer von uns Melanie als erster beglücken durfte. Ftotal hat gewonnen - aber aufgrund der vorangegangenen Dauerbuchung von Melanie die Geduld verloren. Mein Glück.

Um 23 Uhr habe ich sie dann erwischt und wurde mit einer Kuschelnummer belohnt. Fazit: Extrem lieb, zärtlich, ZK incl. Besonderes Merkmal: Ließ sich super lecken. Ich werde sie diese Woche wieder besuchen...
reicht das nach einer Verifizierung vielleicht auch für einen "richtigen Passport"? ;) War das das Mädel, über das Du kurz per PN berichtet hattest (sie wäre nicht mein Typ). Ist doch genau "meins"! :D

Melanie (übrigens am Dienstag noch keine Freundin von Nikita) will erstmal eine Woche bleiben und sich dann entscheiden
Fand ich auch etwas merkwürdig, aber die beiden hingen viel zusammen und Nikita stellte sie mir als "ihre Freundin" vor. Sie wollte mir sogar ein "Sandwich" schmackhaft machen, aber da ich gerade erst gegessen hatte, habe ich dankend abgelehnt. :rolleyes:

Nur zu Besuch, oder wieder fest zum arbeiten?
An diesem Abend hat sie fest gearbeitet. :p

Warum erst ab dem 21.2.??? Ich habe diese Woche freie Tage und entsprechende Kapazitäten.
Vermutlich, weil sich herumgesprochen hat, dass Du Deine freien Kapazitäten lieber woanders verbrätst... :green_smi

Willi69
14 februari 2007, 21:53
Dienstag, der 13.2.2007:

Anwesende Mädels (ca. 55, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adrianna (Ungarn), A(i)sha (Polen), Alexandra (Rumänien, Ex-GT-Emma), Alini (Brasilien), Anna (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Weißrussland), Beate (Polen), Carina (Lettland), Carmen (Polen), Chris (Ungarn), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Gabyka (Ungarn), Gina (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Grace (Ungarn), Katharina (Ungarn), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Lilly (Ungarn), Lisa (D), Malvina (Russland), Manuela (Rumänien), Maria I (Bulgarien), Marianne (Ungarn), Melana (Ungarn), Melanie (Litauen), Melissa (Lettland oder Litauen), Miky (Rumänien), Natasa (Jugoslawien), Nelly (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Stella (Polen), Susi (Jugoslawien), Sylvia (Ungarn), Trikonos/Tricky (Rumänien), Valentina (Bulgarien), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Gestern war ich mal spontan im PHG, um lecker zu essen und mit Manni1A & Co. zu quatschen. Aber weit und breit keine Spur von der PHG-SHG, dafür war Anna (Weißrussland) wieder da und langweilte sich zu Tode :sleep:. Die Forums-Ehre rettete schließlich Horny_one, der spät am Abend erschien und glaubhaft versicherte, rein "zufällig" in der Nähe gewesen zu sein... :rolleyes:

Außerdem musste ich noch verschiedene offene Fragen klären, natürlich nur im Dienste des Forums :cool:.

Die andere is een blonde met enorme borsten. En dan bedoel ik echt enorme argumenten. :D
Die andere kenne ich nicht. Könnte die Neuerscheinung sein, auf die Manni1A so scharf war... :D
Ja ist wirklich eine Frau für Manni1a :D
Gestern war Manni1A´s Busenfreudin auch wieder vor Ort :freu:. Sie heißt Melissa und kommt aus Lettland oder Litauen. Ich glaube, er hat für heute schon reserviert. :rofl:

ze riep Emma ex-Gt er ook bij, schijnt een goed vriendinnetje van haar te zijn.
Now: Alexandra ;)

Manni1A
15 februari 2007, 15:13
War das das Mädel, über das Du kurz per PN berichtet hattest (sie wäre nicht mein Typ). Ist doch genau "meins"! :D

Das war das Mädel. Und weil du so quengelst, werde ich wohl oder übel noch einen richtigen Passport erstellen müssen, damit auch du erkennst, warum sie nicht "deins" ist :green_smi

An diesem Abend hat sie fest gearbeitet. :p

Wir sprechen von Theken-Nicole? Früher PHG, jetzt GT? Nach meinen Infos kann von einem Comeback keine Rede sein.

Vermutlich, weil sich herumgesprochen hat, dass Du Deine freien Kapazitäten lieber woanders verbrätst... :green_smi

Ach, diese Episode ist schon wieder vorbei. In der Club-Landschaft am Niederrhein ist derzeit nichts so beständig wie der Wechsel :green_smi Wobei die Lokalität, in der ich ganze zweimal freie Kapazitäten verbraten habe, gar nicht so übel war

Manni1A
15 februari 2007, 15:31
Gestern war Manni1A´s Busenfreudin auch wieder vor Ort . Sie heißt Melissa und kommt aus Lettland oder Litauen. Ich glaube, er hat für heute schon reserviert.

Ich heiße Erwin Lottomann, bin seit 66 Jahren Rentner und eröffne mit dem Papst eine Herren-Boutique :thefinger

Also, nochmal für den Hausmeister: Sie heißt Melanie und kommt aus Litauen. Die für den Mittwoch vorgesehene Reservierung musste jedoch aufgrund erheblicher Aktualität storniert werden: Neben Anna war auch Constanzia da :freu: :love2:

Mittwoch, 14.2. (Valentinstag)
Anwesende Mädels (ca. 60, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Agatha (Polen), Anetta (Polen), Asha (Polen), Alini (Brasilien), Anna (Weißrussland), Carina (Lettland), Carmen (Polen), Chris (Ungarn), Cora (Polen), Constanzia (Litauen), Corinna (Deutschland), Grace (Ungarn), Katharina (Ungarn), Kathrin (Deutschland/ Griechenland), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lisa (D), Martha (Polen), Malvina (Russland), Manuela (Rumänien), Marianne (Ungarn), Milana (Ungarn), Mel (Deutschland), Melanie (Litauen), Miky (Rumänien), Natasa (Jugoslawien), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Stella (Polen), Trikonos/Tricky (Rumänien), Veronika (Polen) sowie ca. 30 mir namentlich nicht bekannte Mädels (der Hausmeister kommt immer auf mehr Namen - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Willi69
15 februari 2007, 20:03
Wir sprechen von Theken-Nicole? Früher PHG, jetzt GT? Nach meinen Infos kann von einem Comeback keine Rede sein.
Wir sprechen von der Niole, die vor ca. 2 Wochen im PHG angefangen hat und mit der Du an der Theke rumgeschäkert hast. :D

Ach, diese Episode ist schon wieder vorbei. In der Club-Landschaft am Niederrhein ist derzeit nichts so beständig wie der Wechsel :green_smi
Kleiner Tipp für evtl. Überkapazitäten: gestern hat in Goch der Saunaclub van Goch (http://www.fkk-vangoch.de) (origineller Name :p) eröffnet.

Willi69
15 februari 2007, 20:08
Ich heiße Erwin Lottomann, bin seit 66 Jahren Rentner und eröffne mit dem Papst eine Herren-Boutique :thefinger
War das nicht in Wuppertal? :baeh:

Also, nochmal für den Hausmeister: Sie heißt Melanie und kommt aus Litauen.
Das o.g. Dreifach-Zitat ist etwas älter als Melanie im PHG ist. :rolleyes: Melissa ist eine echte Wuchtbrumme! :eek:

Kathrin (Deutschland/ Griechenland)
Kenn ich die? :confused:

Willi69
15 februari 2007, 20:15
Hoi W2,

xxx
was bedeuten eigentlich die 3 Kreuze unter den kopierten Zitaten? :confused: Dass Du nicht schreiben kannst? :baby2:

http://www.kiki-net.de/smilies/schilder/besoffen.gif

Willem2
15 februari 2007, 20:41
Hoi W2,

was bedeuten eigentlich die 3 Kreuze unter den kopierten Zitaten? :confused: Dass Du nicht schreiben kannst? :baby2:

http://www.kiki-net.de/smilies/schilder/besoffen.gif

Dat zijn drie kusjes :smkiss: :p

Manni1A
15 februari 2007, 22:18
Kleiner Tipp für evtl. Überkapazitäten: gestern hat in Goch der Saunaclub van Goch (http://www.fkk-vangoch.de) (origineller Name :p) eröffnet.

:cool: Laut HP handelt es sich dabei sogar um
Die absolute Nummer 1 in Deutschland.:cool:

Und das direkt bei uns vor der Haustür :D

Manni1A
15 februari 2007, 22:24
War das nicht in Wuppertal? :baeh:

korrekt :D aber damit können unsere holländischen Freunde nichts anfangen :D

Das o.g. Dreifach-Zitat ist etwas älter als Melanie im PHG ist. :rolleyes: Melissa ist eine echte Wuchtbrumme! :eek:

und wieso habt ihr die dann gerade für mich reserviert?:green_smi

Kenn ich die? :confused:

Kathrin war Montag und Mittwoch da - am Dienstag hat sie extra frei gemacht, weil die SHG pausiert hat:D
Ist eine Freundin von Malvina - nähere Angaben zum Service könnte der Kollege ftotal beisteuern :fuck:

Big30
15 februari 2007, 22:38
Wou eigenlijk niets schrijven over mijn PHG visit last Wednesday, ach toch maar een kort verslagje.

Arriveerde als altijd even voor 19u, werd meteen door Tricky gespot die natuurlijk vroeg of ik wat had meegenomen, nee dus :eek: en die me wat moest vertellen.

Eerst wat gegeten (normale PHG kwaliteit = dus gewoon zeer goed!), gedoucht, het voor een Woensdagavond wel redelijke aanbod der dames bekeken, Jansen gespot en rond 20u met Tricky in het nacht-cafe wat bijgekletst, een uurtje of zo geloof ik ... .

Met Tricky vervolgens een kamer opgezocht en na afloop met Jansen een goed IJsberen gesprek gehad, is soms nodig.

Rond half 12 samen vertrokken en in de kleedkamer waar 11cc toen net passeerde de wintersportplannen doorgenomen. Ook leuk!

Jammer dat Andrea er niet was want die staat toch wel erg hoog om mijn "Things-To-Do" lijstje ;), tis wat oneerbiedig uitgedrukt misschien maar niet zo bedoeld!

Veel dames waren er wel een aantal waren er weer niet ... . That 's PHG life.

That 's all folks :p!

By the way: bezetting Theke-frauen weer top, en glazen opruimen, wc's schoonmaken, handdoeken opruimen etc. op het nivo waarmee PHG zich toch wel onderscheidt van veel andere clubs in Duitsland :freu:!

Groet,
Big30

Jansen
15 februari 2007, 22:43
Gisteren weer naar mijn tegenwoordig wekelijkse Happy Garden gereden.
Het was best een aardige Cocktailavond.
Het eten was gewoon super,het lijkt wel of er een prijs mee gewonnen kan worden en van mij mag het.
Ook de cocktailman is van betere klasse wel voor sommige cocktails E.3,- moeten betalen maar dat boeit me niet.
Ik ben na wat met Big 30 gedronken te hebben met C. naar de kamer geweest voor een paar uur om daar een klein feestje te houden.

:thefinger " mit drank und speis ".:thefinger

daarna heel kort Bredero nog gezien maar die was meer op de kamer die dag dan buiten de kamer.
Hij glunderde zodat hij het wel goed gehad heeft.
Alleen sjummie baalde omdat Ajax werd uitgezonden en dik verloor.Hij is toen zelf maar buiten gaan voetballen.
Na mijn avontuur op de kamer ben ik weer terug naar de bar gegaan en nog lang met Big30 zitten kletsen en dames bekijken die er weer voldoende waren.
Dus geslaagde avond.

Willi69
16 februari 2007, 12:58
korrekt :D aber damit können unsere holländischen Freunde nichts anfangen :D
Loriot - Der Lottogewinner (http://www.youtube.com/watch?v=yADV3GxEPMA) :D

und wieso habt ihr die dann gerade für mich reserviert?:green_smi
Weil Du damals im Nachtcafé so begeistert von ihr warst... :rolleyes:

Flurkman
16 februari 2007, 14:25
Wuchtbrumme

Melissa ist eine echte Wuchtbrumme!
Hoe zeg je dat in het Nederlands?

Knabbel
16 februari 2007, 14:34
Melissa ist eine echte Wuchtbrumme!
Hoe zeg je dat in het Nederlands?

Klara 3:tietjes: :sumo:

Jansen
16 februari 2007, 20:55
Wou eigenlijk niets schrijven over mijn PHG visit last Wednesday, ach toch maar een kort verslagje.

Rond half 12 samen vertrokken en in de kleedkamer waar 11cc toen net passeerde de wintersportplannen doorgenomen. Ook leuk

Groet,
Big30

Ja klopt dat was ik vergeten samen met 11cc over de wintersport zitten kletsen.
Hij vertelde ook nog even dat hij af en toe nog wel eens bij PHG binnen liep;)

Mooi he voor iemand die daar een abbonnement heeft en een ritten kaart voor twee maal in de week:rofl:

Willi69
17 februari 2007, 20:50
Freitag, der 16.2.2007:

Anwesende Mädels (ca. 60, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Agatha (Polen), A(i)sha (Polen), Alexandra (Rumänien, Ex-GT-Emma), Alini (Brasilien), Ambra (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien, blonde Freundin von Manuela), Annetta (Polen), Andrea (Ungarn), Chris (Ungarn), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Corinna (D), Daria (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Editha (Polen), Em (Thailand), Fiona (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/a/a_alarm13.gif D), Gloria (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D/Marokko), Grace (Ungarn), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Josie (D), Katharina (Ungarn), Kaya (Polen), Kitty (Ungarn), Lazarina (Bulgarien), Lea (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif OE), Lena (D), Lilly (Ungarn), Lisa (D), Loredana (Rumänien), Louisa (Rumänien), Manuela (Rumänien), Maria I (Bulgarien), Marianne (Ungarn), Martha (Polen), Mel (D), Miky (Rumänien), Miriam (D), Mona (D), Nadja (D), Natasa (Jugoslawien), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Sascha (Kasachstan), Stefania (D/Italien), Stella (D), Stella (Polen), Trikinoz/Tricky (Rumänien), Valentina (Bulgarien), Veronika (Polen), Wan Li (Thailand/Indonesien) sowie ca. 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Kleine Korrektur: Jessica, Paris, Sonja & eine Freundin werden erst ab dem 23.2. zurück erwartet, also nächsten Freitag. Da hat es wohl einen Datenübertragungsfehler gegeben. :rolleyes:

Ich würde mich freuen, wenn auch die holländischen Kollegen mal wieder den einen oder anderen neuen Passport erstellen würden :green_smi, das wird ja hier immer mehr eine German corner, genau wie bei den Weltmeisterschaften (morgen z.B. Finale Deutschland - Polen bei der Hallenhockey-WM in Wien). :D

Willi69
17 februari 2007, 20:57
:cool: Laut HP handelt es sich dabei sogar um

Die absolute Nummer 1 in Deutschland.
:cool: Und das direkt bei uns vor der Haustür :D
Wenn Du noch weitere (Über-)Kapazitäten frei hast, kannst Du ja auch mal das neue Voulez Vous (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5060) in MG besuchen. :rolleyes: Wobei ich glaube, dass Dich 3 Etagen in Deinem momentanen Zustand etwas überfordern... :baeh:

Horny_one
17 februari 2007, 23:36
Ich würde mich freuen, wenn auch die holländischen Kollegen mal wieder den einen oder anderen neuen Passport erstellen würden :green_smi, das wird ja hier immer mehr eine German corner, genau wie bei den Weltmeisterschaften (morgen z.B. Finale Deutschland - Polen bei der Hallenhockey-WM in Wien). :D

@Willi69
Erstens: Die holländische Testmannschaft ist am Samstag anwesend und macht Felduntersuchung.

Zweitens: Vorige Woche waren die Holländer zwei mal Weltmeister beim Eisschnell-laufen... Bei die Damen war sogar eine halbe Holländerin zweite.

Willi69
18 februari 2007, 14:50
Erstens: Die holländische Testmannschaft ist am Samstag anwesend
Schlafen sie noch :sleep: oder schreiben sie schon? :spammer:

...und macht Felduntersuchung.
Hoffentlich haben sie nicht nur das Feld untersucht. :green_smi

Zweitens: Vorige Woche waren die Holländer zwei mal Weltmeister beim Eisschnell-laufen...
An dem gleichen Wochenende hat Deutschland bei der Biathlon-WM 5 Goldmedaillen gewonnen und war damit erfolgreichste Nation! :freu:

Bei die Damen war sogar eine halbe Holländerin zweite.
Was ist der Rest? Ein halber Holländer? :baeh:

Willem2
18 februari 2007, 15:45
Het was erg jammer dat jij zaterdag niet aanwezig was. Het was namelijk niet heel druk, je had er nog makkelijk bij gekund. Onder de bekende ijsberen heb ik me wel weer vermaakt. We kwamen wel tot de conclusie dat het vroeger misschien wel beter was maar dat de kwaliteit van dames zaterdagavond zeer behoorlijk was. Eigenlijk was er een overschot aan vrouwen :D
De volgende ijsberen waren wel present ; JohnnyBravo, Rex, Robin, Latiano, Big30, Babbel, JackD, Tanis, Scoobert........

Die nieuwe thekefrau vinden Babbel en ik een erg aantrekkelijke en aardige dame :D . Daarnaast hebben we deze keer echte cocktails gehad. Het kost wat maar dan heb je ook wat ;) .
Dat "voetbalscherm" werkt niet echt bevoorderlijk voor de stemming en sfeer. Zelfs als het weg is blijven mensen geobsedeerd in het niets staren ;) Daarnaast verdienen de vrouwen niks en dat kan je soms wel merken.

Wil je nog een heel lijstje met namen van vrouwen ?

Ik kan je wel zeggen dat Anna er wel was tot een uur of 7 :cool: .

Groeten Willem2 :wink:

Willi69
18 februari 2007, 15:56
Hoi W2,

Het was erg jammer dat jij zaterdag niet aanwezig was.
war ich ja, aber nur ca. bis 1:30 Uhr! :rolleyes:

Wil je nog een heel lijstje met namen van vrouwen ?
Ja, bitte! :wink:

Hast Du diesmal gefickt? :fuck: Wenn ja, wen? :confused:

Willem2
18 februari 2007, 16:39
Hoi W2,

war ich ja, aber nur ca. bis 1:30 Uhr! :rolleyes:

Poetsman geworden :D ;) Of mocht je uitslapen in één van de hutten (CenterParcs :D )

Ja, bitte! :wink:

In samenwerking met B30, roemeensdeskundige, zal er een lijst komen :D

Hast Du diesmal gefickt? :fuck: Wenn ja, wen? :confused:

Het lijkt er op alsof dames weten dat ik meer van pijpen/blasen hou. En dat hebben twee vrouwen zaterdag gedaan ;) Bericht daarover zal volgen.

Big30
18 februari 2007, 17:57
Ja was inderdaad wel weer eens geslaagde zaterdagavond in Oedt.

Was eerst niet van plan te gaan maar ja W2 had toch plannen om zaterdag "Carnaval" te gaan vieren en toen ik vrijdagavond Gt verliet had Rex ook weer snode plannen dus ja zo beland je dan toch weer in PHG! Was ook al weer 3 dagen geleden ;).

Was kwa ijsbeertjes niet zo heel druk. Vond dat we weinig reden tot klagen hadden over het aantal en de kwaliteit van de aanwezige dames.
Extra vermelding toch wel de line-up van de theke-frauen, super!

Het bijzondere van PHG is toch ook wel dat je in het nacht-cafe met de je bekende ijsbeertjes heerlijk kunt keuvelen en ouwehoeren (zie lijstje W2!).
Dat werd dan ook veel gedaan onder het genot van een paar cocktails konden de lachsalvo's toen vergelijkingen tussen Gt en PHG werden gemaakt tot in de bar-ruimte worden gehoord.

Apart was dat na twaalven de altijd hyper-actieve en vrolijke Chris samen met haar Roemeens-Hongaarse vriendinnetjes weer eens aan het dansen ging.
Grace deed mee, Bianca sloot zich aan (leuke dame ;)), Ambra huppelde mee, Ramona al keek ze nog wat beteuterd net als in het begin van de avond deed ook mee, toen dat ene mij iets te bekende Roemeense liedje :o werd gedraaid (mijn gedachten dwaalden toen toch even af ...), Ina kwam net van de kamer, keek wat toe maar was moe en stond met de weer aanwezige Loredana te praten.

De naam van dat vriendinnetje van Chris en Grace die ook meedanste: 1m70cm, B-cup, normaal postuur, half lang licht krullend donker bruin haar en droeg een blauwe bikini met witte horizontale streepjes is me even ontschoten, ik neem aan ook Roemeens-Hongaars, begin 20 en spreekt wel een beetje Duits. Note 22-2-07 -> Monalisa heet ze, heeel lief ;)

Loisa dacht waarschijnlijk hier ben ik iets te oud voor! Alexandra hield zich van dat gedans maar wat afzijdig.

Speciale vermelding gaat naar Rex die samen met Chris een fraai stukje stijl dansen om kwart voor een liet zien :D!
Samen met JackD die in de Jury zat vonden we dat een 9.5 waard :hah:!

Gelukkig was Trikinoz (zo spel je haar naam ;)) er niet zodat ik met Ramona de kamer op kon :eek:.

Andrea was in een zeer uitgelaten stemming kwam me nog eens vragen terwijl ze op mijn schoot plaats nam of we nu eindelijk eens de kamer opgingen maar had een nog al zware koppijn dus dat maar even uitgesteld.

Kortom het was niet onaardig. Kom denk ik nog wel een keertje terug ;)!

Groet,
Big30

n.b. in rood heb ik alleen de naam van de dames van of Roemeens of van vermeend Roemeens-Hongaarse afkomst vermeld, 2 namen moet ik schuldig blijven.
Er waren zaterdag jl. ook wel veel mooie blondines aanwezig voor de duidelijkheid!

Rex
18 februari 2007, 22:05
Afgelopen zaterdag naar Happy afgereisd. Was al met al een geslaagde avond.
We hebben weer bijgekletst met een aantal bekende beren, weer heerlijk gegeten, gedronken en uiteindelijk 2 sessies gedaan.

De eerste met de Duitse Miriam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3002) en de tweede met de Poolse Natalja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2083).

Het was een geslaagde avond. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat GT vrijdag avond beter was.............

Waarom was die Scoobert toch zo snel weg gegaan. Had hij het (toch) niet (meer) zo naar zijn zin:confused:

Rex
18 februari 2007, 22:43
Die nieuwe thekefrau vinden Babbel en ik een erg aantrekkelijke en aardige dame :D.

Haar naam is Nicoletta. Heb het haar zaterdag zelf ff gevraagd. Vind haar ook wel geinig. En natuurlijk begrijp ik Willem en Babbel, als je zo door haar
t-shirtje heen kunt kijken als ze gebukt staat, om de glazen af te ruimen, waar de cocktails in hebben gezeten die wij heerlijk hebben opgedronken:rolleyes:

Trouwens over thekevrouwen gesproken, ik vind persoonlijk Tanja echt een lekker wijf.:luvlove:

Forza...germania
19 februari 2007, 01:24
Zo zo, weer vele Horny Gebeurtenissen als ik dit zo lees :rubbel: :rubbel:

Willem2
19 februari 2007, 01:32
Ik was Scoobert even vergeten :o . Hij was weer snel weg want hij kon geen keuze maken met zoveel ijsberen :D ;)
Zondag is hij de schade wezen inhalen :lostit:

Willem2
19 februari 2007, 18:22
Dameslijst van afgelopen zaterdag :

Aisha, Alexandra, Alini, Ambra, Andrea, Anetta, Anita (poolse), Anna, Bianca, Betty, Chris, Daria, Emy, Gina, Gloria, Grace, Ina, Isa, Josie, Katharina, Kathrin(?), Kaya, Lazarina, Lilly, Lisa, Loredana, Louisa, Malvina (?), Maria, Martha, Mariana, Miriam, Mona, Natalja, Pamela, Patricia, Ramona, Roxanna(?), Sascha, Stefania, Stella (2x),Veronika, WanLi

Uiteraard onder voorbehoud.
Voor de rest dient Willi69 nog enkele "valse" papoorten aan te maken als wereldkampioen paspoortenmaker ;) :D

Bredero
20 februari 2007, 09:12
Trouwens over thekevrouwen gesproken, ik vind persoonlijk Tanja echt een lekker wijf.:luvlove:

Herken ik hier de typische Herman Brusselmans stijl?

Knabbel
20 februari 2007, 21:35

Ach, Rex laat gewoon zijn hart spreken en ik geef hem groot gelijk! (met permissie van JackD)

Rex
20 februari 2007, 22:11
Ach, Rex laat gewoon zijn hart spreken en ik geef hem groot gelijk! (met permissie van JackD)

Dankje Knabbel en ook JackD,

wij weten tenminste wat lekker is en wij houden ook van afwisseling.
Wij gaan in ieder geval niet 6 uur lang met eenzelfde dame de kamer op.................:luvlove:

Big30
20 februari 2007, 22:30

Herman Brusselmans is 1 van mijn favoriete schrijvers (niet dat ik ooit een boek lees hoor ;)) en Tanja 1 van mijn favoriete Thekefrauen.

1 en 1 is 2 -> Zie kwoot van Rex :thefinger!

Groet,
Big30

Knabbel
20 februari 2007, 22:39
Wij gaan in ieder geval niet 6 uur lang met eenzelfde dame de kamer op.................:luvlove:

Nou ik ben zelf ook niet geheel onschuldig daarin, maar feit is wel dat waar een ander uren mee zoet kan zijn, jij in 10 minuten kunt klaren! :D

Rex
20 februari 2007, 22:54
Nou ik ben zelf ook niet geheel onschuldig daarin, maar feit is wel dat waar een ander uren mee zoet kan zijn, jij in 10 minuten kunt klaren! :D

Waarom zou ik langer op een kamer blijven en mijn orgasme langer ophouden,
terwijl als ik echt geil ben binnen een paar minuten kan komen, IK BEN TOCH NIET GEK:baby2:

Nee zonder gekheid, als er lieden zijn die graag een paar uur van een mooie dame willen genieten, moeten ze dat vooral doen.
Ik doe dit al lang niet meer. Daar heb ik wel van geleerd......................

ksie
20 februari 2007, 23:06
Vandaag was het een gezellige dag. Er waren een aantal dames die me wel aanstonden: Asha, Violetta, Ramona. Op het einde van de middag was er een nieuwe Hongaarse dame van 18 jaar (Betty, halflang zwart haar met C-cub) gekomen. Na een tijd met haar in redelijk engels te hebben gesproken heb ik haar de sleutel maar laten halen. Het was een goede sessie.
Hierna kwam ik Mia tegen die pas 's avonds was begonnen. Ik kon het niet laten na een goede recensie van zondagavond om met haar te gaan. Ze deede het goed. Ze kon zich haar laatste klant van zondag ook nog wel goed herinneren. Ze weet echter niet of ze nog lang blijft aangezien het haar niet geheel goed bevalt. Van mij mag ze zeker wel blijven hetgeen ik haar ook verteld heb. Haar klant van zondag zal waarschijnlijk komend weekend ook wel weer voor haar terug komen heb ik vermeld. Ze hoopt ons beide komend weekend nog wel te zien vertelde ze daarna.

uurtje
20 februari 2007, 23:14
Hierna kwam ik Mia tegen die pas 's avonds was begonnen. Ik kon het niet laten na een goede recensie van zondagavond om met haar te gaan. Ze deede het goed. Ze kon zich haar laatste klant van zondag ook nog wel goed herinneren. Ze weet echter niet of ze nog lang blijft aangezien het haar niet geheel goed bevalt. Van mij mag ze zeker wel blijven hetgeen ik haar ook verteld heb. Haar klant van zondag zal waarschijnlijk komend weekend ook wel weer voor haar terug komen heb ik vermeld. Ze hoopt ons beide komend weekend nog wel te zien vertelde ze daarna.

Is dit de Mia die we kennen van eind vorig jaar? Vriendin van Nikita?

Willi69
21 februari 2007, 00:20
Is dit de Mia die we kennen van eind vorig jaar? Vriendin van Nikita?
Nein, das ist eine neue Mia, aus Rumänien. ;)

Willi69
21 februari 2007, 00:24
Haar naam is Nicoletta. Heb het haar zaterdag zelf ff gevraagd. Vind haar ook wel geinig. En natuurlijk begrijp ik Willem en Babbel, als je zo door haar t-shirtje heen kunt kijken als ze gebukt staat, om de glazen af te ruimen, waar de cocktails in hebben gezeten die wij heerlijk hebben opgedronken :rolleyes:
Nicoletta arbeitet leider nicht mehr im PHG! :o

Willem2
21 februari 2007, 16:01
Nicoletta arbeitet leider nicht mehr im PHG! :o

En dat is dus erg jammer.

Willem2
21 februari 2007, 16:06
Dienstag, 20.2.:

ftotal (schon da)
Robin (zum Fußball gucken)
Manni1A (wahrscheinlich)
Lindberg (bestimmt)
Willi69 (das große Fragezeichen)

sind heute im PHG

Die waren alle da, plus Newcomer, plus Hara1d, plus H1 (schon wieder rein "zufällig" )

Je kan toch wel van een verslaving spreken indien jouw favoriete voetbalclub één van de mooiste wedstrijden van de afgelopen jaren speelt en jij dus in een saunaclub zit. Of gaat het om de spelers van Bommel en van Nistelrooij die alletwee toch weer scoorden :freu: .........

Manni1A
21 februari 2007, 17:43
Je kan toch wel van een verslaving spreken indien jouw favoriete voetbalclub één van de mooiste wedstrijden van de afgelopen jaren speelt en jij dus in een saunaclub zit. Of gaat het om de spelers van Bommel en van Nistelrooij die alletwee toch weer scoorden :freu: .........

Ich hab ihm um 0.30 Uhr unter der Dusche erzählt, wie die Spiele ausgegangen sind. Dass van Bommel unseren Saunameister froh gemacht hat, und der PSV unseren Nationaltorwart geschlagen hat. Nur den Torschützen für PSV wusste ich nicht mehr :confused:

Willi69
21 februari 2007, 17:44
PSV = Puff Sport Verein :D

Willem2
21 februari 2007, 17:50
Hebben de duitsers in de club eigenlijk nog iets gescoord :D .
Of hebben jullie niet met scherp geschoten :rubbel: ;)

:wink: W2

JackD
21 februari 2007, 19:30
Ik denk dat na hedenavond JackD bij een volgend PHG bezoek geen moment zal twijfelen om met Chris de kamer op te gaan.
Ik ook niet :cool:!Ja??? Chris heeft het met een tikje op de bil en een paar zoenen dan inmiddels wel goed gemaakt met mij, maar Grace lachte toch ook wel erg lief .... En wat danste ze weer vrolijk mee op haar blote voetjes. Of wordt het toch Ramona; m.i. de mooiste van het stel ....
Of wordt het toch "gewoon" weer "een" hongaarse of "een" poolse?

Het dansen was, hoewel iets minder uitbundig dan vier weken geleden, toch weer een genot om naar te kijken.
En ik zat geheel toevallig weer op de voorste rij ... ;)
Maar hoe heet dat liedje (hit?) nou toch? Big30? Dit liedje (http://www.cliptop40.nl/link_show?id=1700) komt overigens ook wel eens voorbij.

Helaas had dit dagje PHG toch ook een schaduwzijde ...; ik wilde het niet zien, maar er leek geen ontkomen aan die dwaas die slechts gekleed in een bont carnavalsshirt op het bankje in de kleedruimte stond ... :nee: :nee: :nee:
Namen noemen lijkt mij in dit verband overbodig; iedereen zal Willem2 toch al herkend hebben ... :thefinger

Door de onverwachte afwezigheid van Kitty en mijn onvermogen een keuze te maken uit de toch vrij ruim aanwezige kandidates was Veronica deze zaterdag mijn enige slachtoffer; het is en blijft een bijzonder lief meisje! :love2:

little diablo
21 februari 2007, 19:37
weet iemand van de PHG beren of Sandra(christina aqulera look a like) weer terug is en op welke dagen:p

Saluti L Diablo

Horny_one
21 februari 2007, 21:34

.... Kan alleen maar als verdediging aanvoeren dat ik kortstondig carnaval gevierd heb: als ijsbeer verkleed....:D Mijn hertje had zich trouwens ook weer in bijpassend kostuum gehuld... daarna samen Adam en Eva gespeeld.... ook in gelijknamig kostuum..

Wilde overigens wel naar het voetbal kijken maar de andere leden van de fanclub wilden naar de beierse jongens kijken....

Willem2
21 februari 2007, 21:56
PSV = Puff Sport Verein :D

Ik zie hier een groot fan van PSVee :freu:

Willem2
21 februari 2007, 21:59
weet iemand van de PHG beren of Sandra(christina aqulera look a like) weer terug is en op welke dagen:p

Saluti L Diablo

Zaterdag was ze er niet. Zondag was Dominca er wel en waar Dominica is ; is tegenwoordig vaak Sandra niet ver weg. ;)
Kampioen lijstjes maken zal wel met het verlossende antwoord komen ;) (W69) of misschien weet nkg het wel.............

W2 :wink:

Willem2
21 februari 2007, 22:01
.... Kan alleen maar als verdediging aanvoeren dat ik kortstondig carnaval gevierd heb: als ijsbeer verkleed....:D Mijn hertje had zich trouwens ook weer in bijpassend kostuum gehuld... daarna samen Adam en Eva gespeeld.... ook in gelijknamig kostuum..

Je hebt dus weer van de verboden appels gesnoept :eek:

Rex
21 februari 2007, 23:28

Saluti L Diablo

Ciao Diablo,

Sandra is er wanneer wij het niet verwachten. Typisch zo'n Pools meisje dat een weekje in Oedt is en dan weer terug gaat naar Polen voor een paar weken.
Ze volgt ook nog een studie, heeft ze me ooit verteld. :rolleyes:

Het lijkt wel of wij er een hele studie van maken om haar te spotten wanneer ze er is.
Wanneer ik weer op de hoogte ben als ze er (weer) is, dan ben jij de eerste die het dan weet:baby2:

Big30
21 februari 2007, 23:45
Ja??? Chris heeft het met een tikje op de bil en een paar zoenen dan inmiddels wel goed gemaakt met mij, maar Grace lachte toch ook wel erg lief .... En wat danste ze weer vrolijk mee op haar blote voetjes. Of wordt het toch Ramona; m.i. de mooiste van het stel ....

Het dansen was, hoewel iets minder uitbundig dan vier weken geleden, toch weer een genot om naar te kijken.
En ik zat geheel toevallig weer op de voorste rij ... ;)
Maar hoe heet dat liedje (hit?) nou toch? Big30?

Helaas had dit dagje PHG toch ook een schaduwzijde ...; ik wilde het niet zien, maar er leek geen ontkomen aan die dwaas die slechts gekleed in een bont carnavalsshirt op het bankje in de kleedruimte stond ... :nee: :nee: :nee:
Namen noemen lijkt mij in dit verband overbodig; iedereen zal Willem2 toch al herkend hebben ... :thefinger

- Grace is misschien wel het allerliefste van de dames in PHG helemaal met je eens, beetje aandoenlijk verlegen! Ramona, Chris en Grace zijn voor mij toch wel minimaal 3 redenen die herhaling op korte termijn zeer waarschijnlijk maken :p!
- Ramona is heel mooi en heel jong :eek: en ook ... .
- Tsja dat liedje, had de naam ergens op een stukje papier staan, heeft een dame eens voor me neergekrabbeld, ben het kwijt. Heb het de afgelopen maanden eerlijk gezegd op en buiten de kamer ook iets te veel gehoord. Kan het niet meer aanhoren zonder bepaalde associaties ;)!
- Trouwens ik ken Willem2 toch wel een beetje, we hebben ons zeer leuk in het nacht-cafe onderhouden, daarna heb ik hem niet meer gezien, dus die clown in dat wel fraaie bonte costuum dat was niet Willem2, dat wil ik ten stelligste ontkennen.

little diablo
22 februari 2007, 21:15
Ciao Diablo,

Sandra is er wanneer wij het niet verwachten. Typisch zo'n Pools meisje dat een weekje in Oedt is en dan weer terug gaat naar Polen voor een paar weken.
Ze volgt ook nog een studie, heeft ze me ooit verteld. :rolleyes:

Het lijkt wel of wij er een hele studie van maken om haar te spotten wanneer ze er is.
Wanneer ik weer op de hoogte ben als ze er (weer) is, dan ben jij de eerste die het dan weet:baby2:
Hou me maar eens op de hoogte:D En tja die poolse zijn niet te peilen dan zijn ze :luvlove: :love: en hoor je ze elke dag en dan zijn ze weer een maandje van de aardbol verdwenen:rolleyes: en melden ze zich weer vervolgens om de paar uur in :luvlove: ;)

Saluti L Diablo

Willi69
22 februari 2007, 23:24
Veilchendienstag, der 20.2.2007: http://www.kiki-net.de/smilies/party/geschenk.gif

Anwesende Mädels (ca. 53, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Anastasia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Türkei/Russland), Andrea (Ungarn), Anja (D), Anna (Weißrussland), Annetta (Polen), Betty (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Ungarn), Bianca (OE), Carina (Lettland), Carolin (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Dom. Republik), Celine (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif/ http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg? D?), Chris (Ungarn), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Dominica (Polen), Editha (Polen), Em(my) (Thailand), Evelin(a) (Polen), Grace (Ungarn), Jessica (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Spanien, evtl. Paraguay?), Kassiana (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn), Katharina (Ungarn), Kitty (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Lisa (D), Maria I (Bulgarien), Martha (Polen), Melissa (Lettland oder Litauen), Mia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Miky (Rumänien), Nadja (D), Natalja (Polen), Natasa (Jugoslawien), Pamela (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Tschechien), Ramona (Rumänien), Rebecca (Russland), Sabrina (Weißrussland), Stella (D), Stella (Polen), Susi (Jugoslawien), Sylvia (Ungarn), Valentina (Bulgarien), Veronika (Polen), Violetta (OE), Yula (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Babbel
23 februari 2007, 18:16

In één uur kunnen Knabbel en Babbel alle klusjes wel klaren, net als Ed en Willem Bever ;)
Ik ben dan al meerdere keren klaar gekomen dus dat kan jij ook Knabbel :D
Ik weet nog wel dat ik vroeger wat langere sessies deed maar na twee uur uitgebreid achetr elkaar vangen op een kamer ben je echt klaar :lostit:

Babbel :wink:

Babbel
23 februari 2007, 18:20
Haar naam is Nicoletta. Heb het haar zaterdag zelf ff gevraagd. Vind haar ook wel geinig. En natuurlijk begrijp ik Willem en Babbel, als je zo door haar
t-shirtje heen kunt kijken als ze gebukt staat, om de glazen af te ruimen, waar de cocktails in hebben gezeten die wij heerlijk hebben opgedronken:rolleyes:

Zeer jammer dat die er niet meer is. Misschien werkt ze nu ergens voor de theke in een andere club :D ;)

Nou Meggie was er zaterdag ook en dat is ook een lekker eekhoorntje :lostit:

Rex
23 februari 2007, 23:36
Hou me maar eens op de hoogte:D En tja die poolse zijn niet te peilen dan zijn ze :luvlove: :love: en hoor je ze elke dag en dan zijn ze weer een maandje van de aardbol verdwenen:rolleyes: en melden ze zich weer vervolgens om de paar uur in :luvlove: ;)

Saluti L Diablo

Ik zal morgen eens kijken of ze er weer is. Wellicht kan ik haar dan alvast voor je inrijden...............:fuck:

Jansen
24 februari 2007, 20:50

Saluti L Diablo

Nou Nou :teuflisch niet iedere poolse over een kam scheren ;)

Willem2
25 februari 2007, 15:44

Nog niet zo lang geleden wat kunnen lezen over Russische dames ....................................:cool:

Willem2
25 februari 2007, 15:47
Ik sta om onduidelijke redenen aangemeld voor vandaag en gisteren... ben ziek dus een bezoek aan de PHG zit er gewoon niet in....

Grtz, Horny_one

Mea Culpa
Of H1 het zo erg te pakken dat de koorts is toegeslagen en er andere berichten worden doorgegeven. :D ;)
Beterschap toegewenst maar ik denk dat wij jou toch weer snel op de agenda kunnen plaatsen :D :wink:

En je wordt wel als ex-fan van PSVee geholpen om beter te worden : http://www.ad.nl/clubpaginas/clubsaz/article1123021.ece

Willem2
25 februari 2007, 15:56
Jammer Biggie dat je er zaterdag niet bent. Ik heb het niet zo op de zondag, mij veel te rustig. Zondag moet ik naar de kerk.

;)

Big30
26 februari 2007, 01:03
Net terug, kort berichtje. Twee geslaagde kamerbezoeken, de laatste met optisch waarschijnlijk de fraaiste verschijning hedenavond in PHG en als ik eerlijk ben misschien wel de mooiste dame die ik ooit in Duitsland ben tegengekomen.

En op de kamer, ik zwijg maar ;)! Naam en Nationaliteit etc. is me helaas even ontschoten maar die schiet me morgen wel weer te binnen :baeh:!

Was haar tweede dag in PHG.

Groet,
Big30

(morgen meer info :p :thefinger)

Forza...germania
26 februari 2007, 01:37
(morgen meer info :p :thefinger)

Vanmiddag bedoel je :eek: :eek:

Big30
26 februari 2007, 01:55
Vanmiddag bedoel je :eek: :eek:

Dan weet ik het hopenlijk allemaal weer ;)!

Scoobert
26 februari 2007, 20:01
Offtopic, maar het valt me wel op dat ik steeds meer voetballers uit de Eredivisie in Oedt zie rondlopen.
Zouden ze daar hun conditie en techniek onderhouden :p ??

Uit respect noem ik maar even geen namen hier :D

Big30
26 februari 2007, 20:07
Offtopic, maar het valt me wel op dat ik steeds meer voetballers uit de Eredivisie in Oedt zie rondlopen.
Zouden ze daar hun conditie en techniek onderhouden :p ??

Uit respect noem ik maar even geen namen hier :D

Niet alleen Voetballers en niet alleen uit de Eredivisie ;) :D :p ... .

nb. bericht verplaats ik wel naar PHG-algemeen ;)!

little diablo
26 februari 2007, 21:01
Nou vooruit 99% dan;) Maar ze :fuck: nog altijd het lekkerst.

Saluti L Diablo

Horny_one
26 februari 2007, 21:22
Mea Culpa
Of H1 het zo erg te pakken dat de koorts is toegeslagen en er andere berichten worden doorgegeven. :D ;)
Beterschap toegewenst maar ik denk dat wij jou toch weer snel op de agenda kunnen plaatsen :D :wink:

En je wordt wel als ex-fan van PSVee geholpen om beter te worden : http://www.ad.nl/clubpaginas/clubsaz/article1123021.ece

Willem2, Je vergeet nog de FC Wegereef!! :green_smi :green_smi

Big30
26 februari 2007, 21:51
Zondag weer eens de barre en lange tocht naar Oedt afgelegd. Dit maal in het gezelschap van Forza. Bij het omkleden bleek Tiga op gelijke snode gedachten gekomen te zijn.

Even voor 16u binnen en werd daar aangenaam verrast door het zeer uitgebreide ontbijt-lunch buffet waar om 16u nog voldoende van over was. Nadat de inwendige mens versterkt was werd het tijd om ook andere zenuwcellen te gaan stimuleren ;)!

De eerste indruk over het aantal en de kwaliteit van de aanwezige dames was zeer positief.

Op naar de bar voor een espresso (daar ook Scoobert de hand geschud) en daar had Tricky ons ook al gespot. Ze kwam allercharmants tussen Forza en Biggie in zitten veel ruimte was er niet.
Toen Forza en Tiga een suanaatje gingen nemen nam ik met Tricky nog maar even alle details van de PHG micro kosmos door. Uiteindelijk ook met haar de kamer op geweest.

Daarna een hapje gegeten (was iets te laat voor het eten) met Forza wat gesaunaad, met Tiga wat bijgekletst. Chris, Grace en Monalisa als kleine kinderen te keer zien gaan, Anna gezien, Katharina, Lisa, Micky, Nikita, Jessica, Alini, Manuela (jammer dat ze wat eerder vertrok), Emmy ex-Gt, Ambra, Gina, Loredana, Delia, Constanza ook weer in PHG etc. zo'n 30-35 dames schat ik.

Comme toujours om 22u Pizza time, ik geloof dat de kwaliteit wel goed was, ben zelf niet zo'n Pizza man, Forza wel, ik schat dat hij zo'n 0.25 m**2 heeft verorberd. Naast ons zat Mia onderwijl een appeltje op te peuzelen.

Rond half elf was de vraag of nog een laatste Sauna of toch met de mooiste dame die ik sinds mensenheugenis in een club had gezien de kamer op. We bevonden ons toen weer in de bar en Mia (that 's her name!) zat alleen gezeten op een bankje wat filosofisch voor zich uit te staren.

Het werd niet de Sauna ... :D :lostit: :hah:! Bloed mooi als omschrijving voor deze dame is bijna een belediging en op de kamer :lostit: :fuck: :freu:!

Exact 5 voor 12 het pand verlaten na natuurlijk eerst uitgebreid van Tricky afscheid genomen te hebben, rustig tuffend in een waar slakke gangetje waren we om half een al weer de gemeente grens van de lichtstad gepasseerd.

Forza...germania
26 februari 2007, 23:37
Ben benieuwd wanneer Big30 met die recensie gaat komen van één van de mooiste vrouwen die ik ooit in een saunaclub heb gesignaleerd....:thefinger

Alweer een Roemeense waarmee de communicatie verloopt middels handgebaren en vingers opsteken :D

Note Big30:
Mia Roemeense :eek: (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5225)
Deze keer bleek verbale communicatie mogelijk :thefinger!

Willem2
27 februari 2007, 10:00
Hi Jungens !

"Ze schijnen uit Keulen te komen ?? "
das interessiert mich ! kann es leider momentan nicht selbst kontrollieren !
Gruss Egon:wink:

Alle dames uit Duitsland komen uit een paar steden :cool: En één daarvan is dus Keulen met zijn meer dan 1 miljoen inwoners.
Ik hecht daaraan niet zo heel veel waarde meer...............

egon, Dr. Rammler
27 februari 2007, 12:01
Alle dames uit Duitsland komen uit een paar steden :cool: En één daarvan is dus Keulen met zijn meer dan 1 miljoen inwoners.
Ik hecht daaraan niet zo heel veel waarde meer...............

:D ich leg da schon noch Wert drauf alles zu wissen :cool:
Gruess dich Egon

Jansen
28 februari 2007, 22:59
Denk ik vandaag eens wat te kunnen lezen bij nieuwe dames,maar nee hoor er wordt of weinig geschreven of weinig geneukt.
Ja laat ik het zo maar schrijven meteen met het mes op tafel.

Zijn nu alle fanatieke ijsberen ineens tot bekeren gekomen ?
Of zij alle bovenstaande ijberen aan het ziek vieren ??

Of heeft het te maken met het nieuwe kabinet Balkenende,Rouvoet en Bos.

Balkenende zie ik ook niet snel in deze FKK clubs komen hooguit om de boel te laten sluiten vanwege de normen en waarde.

Rouvoet weet volgens mij niet dat hij er nog meer mee kan doen als alleen mee te plassen.

W.Bos speelt alleen met zich zelf voor de spiegel hij vind namelijk vaak dat zijn collega,s ook maar eens in de spiegel moet kijken.

Dus waar blijven de verhalen of zijn de clubs door de weeks ook leeg ?
Als ik zie wie er allemaal weer de laatste week in de clubs zijn geweest dan lees ik alleen wie elkaar gezien hebben of wie er snel naar huis was of dat het eten weer goed was.

Nou Nou daar wordt ik nou ook niet geil van!!

Dus schrijf ik hier maar even om te kijken of er nog iemand wakker is en misschien gaat antwoorden.

Maak anders even een draadje over:

Welke ijsbeer schrijft en leest iedere dag

Welke ijsbeer schrijft enkele malen per week.

Welke ijsbeer schrijft af en toe.

Welke ijsbeer leest alleen.

Welke ijsbeer kan niet schrijven.

Nou ik ben uit gezevert,en hoop dat andere zeggen mooi die is ook weer uitgelogd;) :kotz:

Of het wordt weer gezellig.:freu:

p.s. L.D. zal wel reageren die woont hier namelijk. kijk ook even bij Gezondheid ijsberen.

Willem2
28 februari 2007, 23:13
Volgens mijn info waren er gisteren best wel mooie dames in de PHG. Maar er waren inderdaad wat weinig ijsberen. Maar wees gerust Jansen . Horny_one is vandaag aan het tellen : zowel de ijsberenpopulatie als het bestand der dames :D

Horny_one
28 februari 2007, 23:20
Volgens mijn info waren er gisteren best wel mooie dames in de PHG. Maar er waren inderdaad wat weinig ijsberen. Maar wees gerust Jansen . Horny_one is vandaag aan het tellen : zowel de ijsberenpopulatie als het bestand der dames :D

Nee hoor... Horny_one was vandaag wat anders aan het tellen:

Bredase beren : drie
Eindhovense beren: nul
Wegereef floot niet.....

Ik ga het morgen maar eens anders proberen.

Horny_one :wink:

Rob10
28 februari 2007, 23:42
Maandag weer eens naar Oedt gereden voor wat vertier. Parkeerplaats langs de weg was bijna leeg, 3 auto's:eek: en parkeerplaats op het terrein zelf stonden 4 auto's en dat om 3 uur:redface: Dus bij binnenkomst eerst maar eens gevraagd of ze wel open waren:D Jawel, er waren zelfs 25 dames, ok dus maar E. 50 overhandigd. Maar binnen was het dus niet gezellig, en liep een knul achter de bar en 1 Thekefrau.
Na 1 uur weer in de auto gestapt en naar YY gereden, daar was het een stuk gezelliger:D