PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 108-4, Ania

Willem2
19 april 2007, 16:10
Naam: Ania

Nationaliteit / taal : Russische -nederlands-engels

Leeftijd : 30 - 33jaar

Haarkleur : bruin

Lengte : 1.75m

Postuur - Cupmaat : Slank - C-cup

Tatoeage : ja

Service : PMC, NMC, aftrekken, beffen, massage, anaal bij klant, soft SM

Prijs : ± 50 euro half uur

Extra :

Fritzzz
5 mei 2009, 16:55
Uit wel ingelichte bronnen (Lees Ania zelf..) heb ik vernomen dat deze topper na zo'n jaar of 8 (zeker) actief te zijn geweest nu voorgoed is gestopt..( met ingang van febr. jl.):sleep::sleep::sleep:

Zeg nooit, nooit, maar ik wens haar het allerbeste...dit is echt de enige dvp die mij in gedachten heeft doen wegdromen en me heeft laten twijfelen aan mn eigen relatie....

Met weemoed denk ik afentoe terug aan onze ontmoetingen de afgelopen jaren...:heul::heul:

Het gaat haar hopenlijk goed..

Jodocus
25 juli 2009, 08:19
Ik ben het helemaal met voorgaande spreker eens

Jodocus
23 februari 2010, 08:51
Heb Ania vorige week weer gesignaleerd op 108-4

Fritzzz
17 augustus 2010, 17:00
Deze mega MILF (want dat is ze zolangzamerhand wel..) is back. Heeft t nodige meegemaakt het afgelopen 1,5jaar en had toch weer wat vaste inkomsten nodig. Naar wat ik begreep werkt ze onregelmatig maar voorlopig op 108-4...

Dat wordt weer incognito t pad op....:bibber_2:

Buffel6
15 september 2010, 09:07
Deze mega MILF (want dat is ze zolangzamerhand wel..) is back. Heeft t nodige meegemaakt het afgelopen 1,5jaar en had toch weer wat vaste inkomsten nodig. Naar wat ik begreep werkt ze onregelmatig maar voorlopig op 108-4...

Dat wordt weer incognito t pad op....:bibber_2:

Ania zou vanaf vorige week gaan werken op woensdag, donderdag en vrijdag. Ze begint ( soms ieeeetsje later :ranting2: ) rond 13.00 tot laat op de avond.
Service en aandacht weer als vanouds:freu:. Voor mij een bezoekje aan het pad waard.
Buffel6

Buffel6
12 januari 2011, 07:31
Help wandelende IJsberen,

Deze lekkere dame zou na de kerstdagen weer gaan werken op het pad, Ik ben inmiddels al 3 keer op de voor haar gangbare werkdagen en tijden op het pad geweest naar heb haar helaas niet aangetroffen op het pad. Om verder frustraties te voorkomen vraag ik jullie om een teken van leven. Laat het me aub ff weten wanneer je haar hebt gezien?

Alvast bedankt.

Groet Buffel6