PDA

Volledige versie bekijken : Ex dvp in je familie

bwanabeer
12 mei 2023, 14:57
Ze zat in L&J, lange Hongaarse dame, nooit bezocht maar nu zie ik haar vaak. Ze is nu vriendin van mijn zwager. Ze herkent mij niet, isal heel wat jaren geleden. Zij is nu gelukkige moeder en alleraardigste dame die van leven geniet. Ze heeft twee Bulgaarse vriendinnen, die ook een man aan de haak hebben geslagen. Of die dvp waren weet ik niet maar vermoed van wel want woonden samen. Zo kan het gaan dus, toch goed terecht gekomen.

WANDELAAR5
12 mei 2023, 15:51
Net als Mabel…

Robwandelaar
12 mei 2023, 17:00
Beetje apart verhaal. Vriendin van je zwager? Hoe kijkt je zus ertegenaan?

Wentelt Eefje
12 mei 2023, 17:01
Beetje apart verhaal. Vriendin van je zwager? Hoe kijkt je zus ertegenaan?

:biggrin:

bwanabeer
12 mei 2023, 17:51
Hoezo apart? Gaat om de broer van mijn vrouw. Die weet niet wat ik weet van de vriendin.

schoolmeester
12 mei 2023, 18:25
En wat zegt de tuinman ervan ?

cameltoe slide
13 mei 2023, 23:52
Ze zat in L&J, lange Hongaarse dame, nooit bezocht maar nu zie ik haar vaak. Ze is nu vriendin van mijn zwager. Ze herkent mij niet, isal heel wat jaren geleden. Zij is nu gelukkige moeder en alleraardigste dame die van leven geniet. Ze heeft twee Bulgaarse vriendinnen, die ook een man aan de haak hebben geslagen. Of die dvp waren weet ik niet maar vermoed van wel want woonden samen. Zo kan het gaan dus, toch goed terecht gekomen.

Er zijn veel prostituees die hun vroegere beroep hebben opgegeven, een normale relatie zijn begonnen, kinderen hebben gekregen en een middenklasse leven zijn begonnen. Wat is daar zo spectaculair aan?

Een prostituee heeft geen brandmerk op haar gezicht vanwege haar beroep en kan veranderen. Zo'n verandering is moeilijker voor mannen die liever wisselen in ruil voor geld. Eens een hoerenloper blijft altijd een hoerenloper. Is dit vooroordeel waar of kunnen voormalige hoerenlopers veranderen?

Eddy_V
14 mei 2023, 09:41
Zo'n verandering is moeilijker voor mannen die liever wisselen in ruil voor geld. Eens een hoerenloper blijft altijd een hoerenloper. Is dit vooroordeel waar of kunnen voormalige hoerenlopers veranderen?
Interessant thema.. Indeed, that’s the question.

Haradamannetje
14 mei 2023, 09:48
Interessant thema.. Indeed, that’s the question.

Heel interessant, zelf worstel ik hier ook mee....

schoolmeester
14 mei 2023, 18:22
Inderdaad, zeer interessant.

Partycrasher
16 mei 2023, 19:43
In een perfecte wereld zijn er zo ontzettend veel DVP's, dat het statistisch bijna niet anders kan dan dat je DVP's in je familie hebt.

nieuwtje
18 mei 2023, 07:34
meschien niet hier .. maar ex dvp in fam of vriendin .waarom niet . veel vrouwen die gaan scheiden tel uit wat ze meenemen en pesioen krijgen ...is dat ook niet een vorm van...!!!
zou er mee kunnen leven ..waarom niet . alleen ja als het je dochter of zoon is ja dat lijkt mij heel lastig moeilijk
maar denk je moet respekt hebben voor ieder....
denk maar... welke beer is goed koop uit echtscheiding gekomen ......meschien wel blij om er van af te zijn.......

taka22
18 mei 2023, 13:00
In een perfecte wereld zijn er zo ontzettend veel DVP's, dat het statistisch bijna niet anders kan dan dat je DVP's in je familie hebt.

Dus zitten DVP's bij jou ook in de familie :)