Volledige versie bekijken : zoek naar magere vrouwen
beertje85
29 mei 2023, 07:50
Ik heb een fetish voor magere vrouwen. Weet iemand een adresjes of advertentie waar ik zoiemand kan vinden?
schoolmeester
29 mei 2023, 10:20
Kijk eens op sexjobs of kinky.
Of de tippelzone in Arnhem of Nijmegen.
en kijk ook eens bij het voorstel topic
Haradamannetje
29 mei 2023, 12:13
ighd.nl
bertje600
29 mei 2023, 13:06
Nog even wachten en dan worden de vrouwen in Nederland vanwege de inflatie binnen de voedselsfeer
vanzelf mager.
Met dank aan de Nederlandse regering en voornamelijk D66.
pietpotent44
29 mei 2023, 15:09
Je kan je beter afvragen waar geen magere vrouwen zitten.
In zowat elke saunaclub tegenwoordig heb je wel jonge kleine iele Roemeense vrouwtjes zitten.
In vooral AG lange dunne:tongue:
cameltoe slide
29 mei 2023, 18:22
Ik heb een fetish voor magere vrouwen. Weet iemand een adresjes of advertentie waar ik zoiemand kan vinden?
In Acapulco Gold in Ratingen zitten zwaar uitgehongerde jonge vrouwen van begin tot eind twintig. Lange vrouwen van rond de 170 cm, zoals Isabella (ambassadrice voor World Hunger Relief), Elli en Anda, of rond de 150 cm, zoals Violeta, Alisa, Denisas heeft een nieuwe vriendin op sleeptouw die ook een en al huid, botten en tatoeages is
....... en nog een paar uitgehongerde jonge vrouwen.
WANDELAAR5
29 mei 2023, 22:09
Oana in saunaclub Venus.
Ik heb een fetish voor magere vrouwen. Weet iemand een adresjes of advertentie waar ik zoiemand kan vinden?Tip, laat ze wel een stok meenemen voor onder de douche want anders ...spoelen ze zo door het afvoerputje
Op site's als kinky.nl en redlights.be de grootste in de Benelux kun je gewoon in de filters lichaamsbouw en bij redlights zelfs gewicht instellen makkelijker kunnen ze het niet maken...
LaLuna in Moers, zag net bij toeval dat hun site is bijgewerkt en dat er een paar nieuwe meisjes zijn, waaronder erg slanke.
Is wel een apart clubje, vorig jaar een keer daar binnen gekeken, niet echt gezellig maar voor degenen die alleen maar voor 1 of 2 wippen komen, is er kennelijk weer wat te kiezen.
frittentitten
30 mei 2023, 22:00
Als je tot het uiterste wil gaan
https://www.99gram.nl/
Picasso 1
30 mei 2023, 22:42
Je kan je beter afvragen waar geen magere vrouwen zitten.
In zowat elke saunaclub tegenwoordig heb je wel jonge kleine iele Roemeense vrouwtjes zitten.
Het zijn dan ook gouden tijden voor de liefhebbers daarvan en tegelijkertijd een van de vele redenen waarom het voor velen van ons vroeger een stuk beter was.
frittentitten
31 mei 2023, 22:47
Klopt, voorheen bij GT had je nog regelmatig een lekkere MILF rondlopen.
Lekker lichtjes gezet met goed wat hout voor de deur. Dat mis ik ook wel.
Maar als je iets in deze richting zoekt zijn ze hier nog te vinden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?317-Club-Mabuhay-Houthalen-Helchteren-(B)
Wel in Latina stijl
WANDELAAR5
31 mei 2023, 22:56
Klopt, voorheen bij GT had je nog regelmatig een lekkere MILF rondlopen.
Lekker lichtjes gezet met goed wat hout voor de deur. Dat mis ik ook wel.
Maar als je iets in deze richting zoekt zijn ze hier nog te vinden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?317-Club-Mabuhay-Houthalen-Helchteren-(B)
Wel in Latina stijl
Nog even de titel van dit onderwerp lezen. In club Mabuhay hele magere vrouwen??? Echt niet.
frittentitten
1 juni 2023, 19:59
Was bedoeld als citaat op Piccasso 1, maar zie dat ik niet goed geklikt en gecontroleerd heb.