PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Roemeense)



Firehawk
14 juni 2023, 15:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Julia (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:20-25 minuten
Service:NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Mooi strak meisje. Sinds 3 weken hier uit Zwitserland. Doet wat ze moet doen maar mij iets te gehaast. Voor 70 te duur.

Firehawk
15 juni 2023, 13:47
Na een tijd beetje teasen en praten ben ik met Julia naar de kamer gegaan. Op de kamer deed ze wat ze moest doen, een of twee keer getongzoend, milieuvriendelijk pijpen daarna neuken. Maar ging allemaal wat gehaast vond ik.
Ze kijkt je wel lekker geil aan en klaagt niet. Met neuken ging het niet lukken dus is ze verder gegaan met pijpen. Waren nog wat extra's mogelijk maar niet op in gegaan, is al duur genoeg.
Met pijpen kreeg ze me klaar maar wel buiten het bekkie om want anders hing ik in de prijzen. Daarna even schoonmaken en pakte ze in. Ze heeft gedaan wat ze moest doen maar persoonlijk vond ik het geen 70 waard.

Reinstecke Fuchs
2 februari 2024, 14:09
War jetzt auch Mal mit ihr auf dem Zimmer. Hübsches Mädchen und absolut perfekt im GF6 Bereich. In allen Positionen traumhafter Sex und kann extrem gut verwöhnen und lässt sich auch sehr gerne verwöhnen. Zeit wurde auch vollständig eingehalten. Gut investierte 70 Euro. Klare Weiterempfehlung von meiner Seite.

Baldmightymike
7 februari 2024, 11:45
Ik heb een prima ervaring..
Ben 1 uur met haar op de kamer geweest! Totaal niet gehaast en heel relaxed!
Zoenen was super geil en langzaam.. na wat spelen met haar poes werd ze kletsnat! Ze pijpte me en voor mij was dit echt 1 van de beste blowjobs! Ben ooit getipt door W5 voor een Blowjob in Limburg bij (ben haar naam vergeten)nou deze was vergelijkbaar!
Deep throat, likken aan de balletjes en nog veel meer ik mocht zelfs met mijn vingertje naar binnen bij haar tijdens 69 en dat mag bijna nooit!
Het neuken was echt goed en ze was drijf nat er is geen glijmiddel bij gekomen..


Was voor echt een kamer met 100% herhalings gevaar! Bij deze lieve meid, jammer dat ze siliconen heeft maar goed de kamer was uitmuntend dus dat maakte het weer goed!

mynasch
3 mei 2024, 13:10
donderdag 2 mei 2024 sessie nummer twee: Julia
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


Vorige keer kort met Julia gesproken, en mij voorgenomen om deze dan maar eens te schaken, zo gezegd zo gedaan…. En inderdaad, uiterst geslaagd. Ik ben altijd een beetje terughouden bij een eerste keer met een dame, maar met Julia bleek dat absoluut niet nodig. 25 lentes jong, paar door d dokter geschapen borsten (beetje hard dat wel), en reebruine ogen die je vol onschuld aan kijken. Zachte kussen vallen je ten deel, en ze is helemaal weg van zachte strelingen over haar hele lijf. Welaan dat wist ik uit te buiten. Zelf bleek ze een geweldige blowjob in huis te hebben. Ik denk bijna net zo goed als die van de legendarische Anni (Bul) uit Golden Time. Als je na een hele dag GT en een paar keer klaargekomen te zijn dacht dat je opperdepop was wist Anni er met gemak nog iets uit te pijpen….en heeel gevoelig. Zo ook Julia. Super ervaring…

herhalingsgevaar groot....


:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Tjeppah
29 mei 2024, 19:56
-----> Goldengate

Stille genieter
25 juli 2024, 01:02
Zit nu in Amari

schoolmeester
25 juli 2024, 19:41
Categorie: verhuisdoos.

Tjeppah
28 augustus 2024, 19:29
Categorie: verhuisdoos.

Vind ik nogal meevallen. In GG is ze een paar maanden geweest maar daar zijn meerdere meiden haar in voorgegaan.

Tjeppah
28 augustus 2024, 19:29
Momenteel terug naar huis om van een welverdiende vakantie te genieten