PDA

Volledige versie bekijken : Bahar

Sphinx
21 april 2007, 18:06
Naam: Bahar (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=487)

Haarkleur/-lengte : Zwart, bij lengte staat op de site schouderlang, maar inmiddels heeft ze een iets kortere coup

Lengte dame : 1.63 mt

Postuur/Cupmaat : 75B

Nationaliteit/Taal : Marokkaans/ Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings: Geen

Service: Zoenen, PZC, NMC, beffen

Voordelen: Spontaan, lief, vrolijk, goede service, doet trio's met Leila

Nadelen: Die stralende glimlach kan je van je spraak beroven

Tijdsduur : meer dan 30 minuten (hof-halfuur)

Prijs : € 50

"Il est minuit a Tokyo, il est cinque heur au Maroc. Quelle heure est-il au Paradis? Il est minuit a Tokyo, il est cinque heur au Maroc. Quelle heure est-il au Paradis?"

Bahar is een kleine Marokkaanse die net twee weken in Samya werkt en nogal vaak met Leila optrekt. Toen ik met Eleni van de kamer afkwam kwamen we haar tegen met een blad frisdrankflesjes. Een klant had haar en Leila voor een lang triootje gevraagd en eerder zelfs een champagnefles besteld. Pas veel later kwamen die drie van de kamer af. Leila heeft ons even kort geïntroduceerd toen ik nog later met haar terugkwam. Tijdens het avondeten onthaalde ze ons allen op een goede paaldansdemonstratie. Ze vertelde me later dat dat niet zozeer is om klandizie te lokken, maar ze danst graag en houdt er niet van zolang stil te zitten. Het viel me inderdaad op dat ze wat in de ruimte zat te staren als ze op klandizie wachtte, maar als een ijsbeer haar aansprak begon ineens de zon te schijnen, zo stralend was die glimlach. Toen ik mijn geluk waagde veranderde die glimlach in een brutale grijns, want ze had vlug door dat ik er een beetje duizelig van werd. "Zal ik dan maar niet meer lachen?" vroeg ze. Daar kwam weinig van omdat ik haar erop wees dat we dan klachten zouden krijgen omdat we zo nors voor ons uit zaten te staren.
We moesten helaas even wachten met een kamergang, want ook in Samya is een sleutelcrisis niet echt ongewoon. Ook Becky, Kaya, Cana en Allegra zaten letterlijk in de startblokken voor een sleutel. Leila kwam ons nog maar eens te hulp en gaf bliksemsnel een sleutel door, wat een paar boze blikken, maar gelukkig geen opmerkingen opleverde.

Bahar's service is dik in orde. Ze zoent met overgave, pijpt goed (helaas met een beetje veel handhulp) en is ook voor beffen te vinden. Ik moet iets ongelofelijk goed hebben gedaan, want ze kwam helemaal los toen ik haar verwende (leuk detail: eerst hield ze haar ogen dicht, maar na het beffen hield ze vaker oogcontact). Sommige meisjes gaan al kreunen als je maar wijst, maar Bahar lag nauwelijks hoorbaar te hijgen; ik moest haar echt stevig beethouden want anders was ze van het bed getuimeld. Nadat ze even had liggen uithijgen kwam ze bovenop me zitten en begon aan een heerlijke cowgirl-rit. Totdat ze me plotseling in een judogreep nam en ik ineens tot bovenliggende racebeer werd gepromoveerd :rofl: Blimey, na Mara en Nadine al de derde dame die dit kunstje kent. Ik was even bang dat haar echte naam Xenia Onatopp was (zoek maar even op imdb.com wie dat is), want ze sloeg haar benen zó strak om me heen dat het me even de adem benam :eek: Na nog een aantal furieuze standjes lag ze weer bovenop, dit keer met de rug naar me toe in zodanige houding dat ze in mijn oor lag te hijgen. En zo volgde er nog een aantal acrobatische wisselingen, waarbij duidelijk werd dat haar voorliefde voor dansen een hoge lenigheidsgraad heeft opgeleverd :bowlol: . Uiteindelijk heeft ze me lekker klaargezogen. FT deed ze niet, maar ik heb haar netjes gewaarschuwd. Volgens mijn oude Sea Pathfinder waren we ongeveer 45 minuten bezig geweest. Ze vond €50 voldoende.