PDA

Volledige versie bekijken : Foute seksklanten

Willem2
26 juni 2023, 14:23
Agenten in de rol van minderjarige prostituees; het gebeurde dit weekeinde in Capelle aan den IJssel, waar de politie foute seksklanten opwachtte in plaats van een ‘echte’ sekswerker onder de 18. Twee mannen kregen een stevig gesprek plus een ‘foeibrief’, bijna honderd anderen een digitale waarschuwing.
... https://www.ad.nl/capelle-aan-den-ijssel/politie-haalt-foute-seksklanten-uit-anonimiteit-met-nep-seksadvertenties-en-lokwoning~aeee8251b/

Robwandelaar
28 juni 2023, 18:19
... https://www.ad.nl/capelle-aan-den-ijssel/politie-haalt-foute-seksklanten-uit-anonimiteit-met-nep-seksadvertenties-en-lokwoning~aeee8251b/

Maar, hoe weet ik of een sekswerker minderjarig is of niet?
Op sites als een Kinky zetten ze er geen afbeelding van een ID kaart bij.
Denk dat die agenten geen poot hebben om op te staan als ze een klant willen beboeten.

bwanabeer
29 juni 2023, 09:36
Sterker, uitlokken is verboden.

mentholbear
4 juli 2023, 13:49
Misschien daarom slechts een stevig gesprek en een foeibrief.

mentholbear
4 juli 2023, 13:51

Op hun voorbeeld chat wordt duidelijk aangegeven dat de prostituee zegt 17 te zijn.

Hoe je het op Kinky zou moeten weten heb ik geen weet/ervaring van.

mentholbear
4 juli 2023, 13:52

Op hun voorbeeld chat staat dat de prostituee schrijft 17 te zijn en vraagt of dit erg/een issue is voor de klant.

Hoe je het op Kinky zou moeten weten heb ik geen weet/ervaring van.

Ties85
5 juli 2023, 14:24
Is natuurlijk not done iemand beneden de 18, maar van de andere kant bestaat er ook niet zoiets als uitlokking in dit geval.

Grillworst
8 juli 2023, 07:57
Op kinky kun je het niet weten want voor zover ik weet kun je daar geen leeftijd onder de 18 invullen.
Maar als de persoon in het gesprek wat je met haar hebt aangeeft onder de 18 te zijn en je zet dan door om toch een afspraak te maken ben je naar mijn mening fout bezig.

mentholbear
10 juli 2023, 11:23
Ik ga daarom liever naar een saunaclub (of desnoods ramen of prive huis) waar je als klant vanuit mag gaan dat elke sekswerkers daar gecontroleerd is.