PDA

Volledige versie bekijken : Graciela (trio met Emelia)

robido63
17 juli 2023, 09:09
Gusteren voor de 2e maal in Venus geweest. Na een kamer te hebben gedaan met Emilia, die ik zojuist in een ander draadje beschreef, kwam ze nu haar vriendin Graciela voorstellen. Die had ik al gezien bij de receptie toen ik net binnen was. 30+ blond, wat voller lichaam tov veel van de meisjesachtige dames hier. Ze kwam wel aardig over maar niet direct dat ik dacht, wauw. Ik wilde later wel met haar naar een kamer want haar balcon d'amour en prachtige volle billenpartij spraken mij wel aan.
Op een gegeven moment kwamen Grazielea samen met Emilia bij me zitten, strelen etc. Hun voorstel een trio, 50€ pp geen extras. 1 kust de ander bj
Klonk goed. Graciela ontfermde zich over mijn jonge heer terwijl Emilia begon te tongzoenen.
Ze gingen wissel maar Graciela is niet zo van het zoenen, las ik al op een ander forum, dus die ging 69 over me heen zitten. Terwijl mijn beeld merd gevuld met een poes en mooi billenpartij, mijn tong zich graag mengde in het soel, begon Emilia met haar deel van de blowjob. Ik zag niet wat zij deed omdat mijn uitzicht beperkt was, maar je hebt soms van die orgasmes die je niet vaak hebt. Die komen helemaal vanuit je binnenste en dan ben je even de controle helemaal kwijt. Toen Graciela van me afkroop en ik Emilia zag, had ze haar mond vol. Ich mach blasen, zei ze. Ik denk ook deels een goedmakertje van het eerste bezoekje eerder vandaag. CIM is normaal echt 50 euris extra maar in dit geval bij de prijs in begrepen. leuke aftersales, af en toe even een knuffel. Dan wordt ik even gepeild of ik nog iets wil. Vriendelijk de boot afgehouden omdat ik nog wel met 1 of 2 andere dames naar een kamertje wilde. dat gebeurde later ook , eerst met Alis en later met Leila.

robido63
18 juli 2023, 13:54
zojuist gezien dat er nu fotos op de site staan

Admin
19 juli 2023, 18:08
https://www.6profis.de/images/member/bilder_713828_b3.jpg (www.saunaclub-venus.com)