PDA

Volledige versie bekijken : Luxandra (Roemeense)



Firehawk
2 augustus 2023, 18:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Luxandra (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Borst(en), Hand, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit, Navel, Onderlip, Tepel, Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken
Extra info:Vroeger in aca gewerkt waar ze altijd geil danste, ook heeft ze daar beetje massage gedaan. Brutaal zigeuner meisje maar ontiegelijk geil.

Firehawk
3 augustus 2023, 14:29
Het brutale zigeuner meisje wat ik kende vroeger uit Aca was er weer gister. Vorige keer al een beetje mee geteased maar van een kamer niet gekomen. Nu kwam ze mij eerst verrassen bij het restaurant door haar handen voor mijn ogen te doen en kwam ze bij mij zitten eten.
Beetje gekletst en dat was het. Huiverig voor haar service want in Aca wat ik zo zag en hoorde was het niet veel.
In de club beetje rondkijken maar zat niet zo heel veel opties tussen. Een meid die ik wel interessant vond vertrok al.
Ze kwam weer voorbij en pakte haar hand vast en ze kwam gelijk op mijn schoot zitten. Ging gelijk met haar lekkere kontje over mijn schoot schuren. Ze wou een massage maar ik zei kan ik niet. Moest het toch maar proberen en met mijn grote klauwen haar gaan masseren, na wat aanwijzingen vond ze het goed.
Dus zo een tijdje gezeten en zij ook lekker geil doen. Haar naam dus Luxandra wat ik een paar keer heb moeten vragen want is zo'n wazige naam. Uiteindelijk vroeg ze voor de kamer en nog even gevraagd of ze tz deed en ze zei ja, dus het er maar op gewaagd. Presales waren in ieder geval goed.
Voor het bed begon ze te zoenen en ik gaf haar een normale zoen. Ze zei je wou toch met tong, kom op dan en begonnen toen volop te bekken. Daarna ons op bed gelegd en dat heerlijke lijfje afgetast. Krioelt ook lekker over je heen. Ik haar even gemasseerd met haar creme waar ik bovenop haar zat en zij al lekker met haar billetje tegen mij lul aan het schudden was.
Daarna zij mij gemasseerd, dat deed ze wel goed. Ze deed ook massages in Aca. Pijpen was ok waar ze lekker haar piercing tegen je eikel aan tikt. Neuken hebben we flink gedaan, in allerlei posities, was zeker lekker maar ik kwam niet klaar, zij wel zei ze maar geloof er niets van.
Uiteindelijk zij nog beetje pijpen en aan mij piel trekken waar ze lekker over mij heen lag en zo uiteindelijk nog een flinke lading eruit geknald.
Nog even relaxen en toen van de kamer vertrokken. Op zich een goede lekkere kamer gehad, ga er denk ik wel vaker mee als ik haar nog eens zie, al was 50 genoeg geweest maar helaas is dat in LR niet.

Tippy
3 augustus 2023, 22:17
Ah Anaīs was dat destijds toch ?
Cleopatra kapsel beetje pokdalig gezicht maar een figuur om door een ringetje te halen �� is ook nog zoekende dus... voor maand geleden nog mee gekamerd in Magnum. Ik vind ze erg goed zoals gezegd ontiegelijk geil.

Firehawk
3 augustus 2023, 22:46
Klopt dat was haar naam. Ze vertelde inderdaad in Magnum en oceans te zijn geweest. Maar daar heeft ze hausverbot.

kempie
4 augustus 2023, 06:17
Ik vind het bijzonder dat je er een goede kamer met hebt gehad. In aca ging ze bijna nooit naar kamer. Leek er geen zin in te hebben. Inderdaad wel een lekker ding met heel lekker kontje. Blijkbaar heeft ze er tegenwoordig meer zin in of is het de hogere prijs waardoor ze bereid is meer te doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tippy
4 augustus 2023, 11:02
Klopt dat was haar naam. Ze vertelde inderdaad in Magnum en oceans te zijn geweest. Maar daar heeft ze hausverbot.

Haus verboten? Wats geburt ?

Firehawk
4 augustus 2023, 13:09
Vechtpartijtjes.

schoolmeester
4 augustus 2023, 13:49
In de ring, of buiten de ring ?

cameltoe slide
4 augustus 2023, 14:36
Het was de bekende vrouwenhak op elkaars hoofd totdat een van de twee vechters opgaf. Het waren dus geen Griekse en Romeinse worstelwedstrijden. Meer gevechten in de stijl van Roemeens zigeunerworstelen.

Dan is Anais aka Luxandra nu verbannen uit Aca Gold, Magnum en Oceans. Er zijn nog een paar toekomstige werkplekken over. :biggrin: :biggrin:

schoolmeester
4 augustus 2023, 14:48
Pittig vrouwtje, misschien kan ze bij Penelope solliciteren.
Brengt wat meer leven in de tent.

Shakir
4 augustus 2023, 19:49
Haus verboten? Wats geburt ?

Vechtpartijtjes.

Pittig vrouwtje, misschien kan ze bij Penelope solliciteren.
Brengt wat meer leven in de tent.

Goed idee, vechtende dames maken mij geil!

mentholbear
6 augustus 2023, 09:22
Ik breng wel een opblaasbaar badje mee en wat olie :biggrin:

schoolmeester
6 augustus 2023, 13:11
Ga je nou de heleboel opblazen en olie op het vuur gooien ?

mentholbear
29 april 2024, 19:04
Vandaag eindelijk het genoegen gehad om nader kennis te maken met deze jonge dame. En ik moet m'n voorgangers gelijk geven in hun omschrijving die niet anders kan zijn als: ontiegelijk geil :luvlove:

Met d'r danseressen lichaam kronkelt ze zich lenig over je heen tijdens de sex. En ze heeft controle over allerhande spieren van d'r lijf, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Het GOSC keurmerk is ze meer als waardig. Heden ten dagen zou ik d'r zelfs een topper willen noemen.
Als SFL hiermee nog teleurgesteld van de kamer komt, mag ie bij me komen reclameren ;)

rob45
29 april 2024, 20:37
Het GOSC keurmerk is ze meer als waardig. Heden ten dagen zou ik d'r zelfs een topper willen noemen.
Als SFL hiermee nog teleurgesteld van de kamer komt, mag ie bij me komen reclameren ;)

Dan dient ze wel van het rokerige type te zijn ! Vroeger kwam SFL veel in LR, waren wel de goede oude tijden dat ik zelf daar ook vaak en graag kwam.Tot 2017 waren er best wat bijverdienstertjes aanwezig met een zeer goede service.

mentholbear
29 april 2024, 23:31
Dat weet ik dan weer niet. De meeste dvp roken wel, maar dat kan tegenwoordig ook zo een vape zijn.