Volledige versie bekijken : Sonia (Bulgaarse)
robido63
20 augustus 2023, 14:38
Gisteren in Venus geweest voor de 3e keer dit jaar. werd herkend door 2 dames, 1 wist mijn naam nog en wat we hadden gedaan. Op zich wel prettig. Rustig gestart met een broodje een saunaatje wat drinken, rustig kijken en mijn oog viel op een kleinde dame met lang donker haar. ik stond me af te drogen voor de douceruimte en zij rekende daar net af met een klant maar kee via de spiegel al naar mij. een potentiele volgende klant natuurlijk. Omdat het zo vies benauwd was, moest je verkoeling zoeken voor de grote ventilator die er stond en Sonia stond daar dichtbij. Even gekletst en naar een kamer. 30 minuten afgesproken. ze vroeg of er nog extras moest waarvoor ik bedankte. We belanden in een 69 positie en zij was zo lekker bezig dat ik haar niet meer kon waarschuwen en werd het een 100% cim. Ik heb een paar x sorry gezegd want ik wil ook niet verrast worden. Keurig de extra dienst betaald.
Ze is klein, volgens de site 35 niet leuke borsten ondeugend in kijken en doen. gaat ook wel een beetje de interactie aan met klanten terwijl de regels van Vensu daar iets over zeggen. Dit is een klein pittig dametje. Er stond een gesloten issue van ook een Sonja, bulgaarse etc. Leek veel op deze maar op de site van Venus staat geen foto.
prettig vertoeven in een wat tamme situatie geeft zij toch wat zwung aan het geheel.
robido63
20 augustus 2023, 14:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Sonia (Bulgaarse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Deepthroat, Eierlecken, Beffen
Extra info:cim 50 euro extra
voje112
7 oktober 2023, 13:03
Ze is 40 heb ik van haar begrepen, en ze pijpt heerlijk. Neuken is wat minder vind ik omdat ze wat te krap. Lieve meid die vreselijke haar best doet.
cootje
7 oktober 2023, 16:26
Hi,
helemaal gelijk, is lieve meid.
Ben net terug en was lekker in de Kino met haar.
Echt veel mogelijk en variatie.
Prijs is € 50 voor 30 min. Niet zoals in paspoortje € 100
Cim is € 50 extra en is ze zeker niet vies van, spreek uit ervaring
Mooiejoke
5 december 2023, 14:43
Komt zij niet uit Babylon?
cootje
5 december 2023, 15:26
Ja, kwam uit Babylon.
Veel ervaring dus en me laatst best vermaakt boven op de banken.
Beter gezegd laten vermaken en in mondje klaar gekomen.
Onder toezicht van andere beren.
Niets mis mee.
Willem2
6 december 2023, 07:14
Niets mis mee.
Dus wel.
In je bericht staan minimaal 2 dingen die na invoering van de nieuwe wetgeving verboden zijn in een saunaclub.
Dat die dingen oogluikend worden toegelaten is tot daar aantoe maar expliciet daar over schrijven is misschien niet altijd handig voor jouw hobby.
mentholbear
6 december 2023, 11:43
Inderdaad. Er schijnen al massagesalon gesloten te zijn na online berichten over dingen die er niet mogen en een controle ofzo.
Dus beter om er niet zo concreet over te zijn.
sweetcat
30 december 2023, 07:27
Gisteren het jaar bij Venus afgesloten met Sonia Het was mijn eerste date met haar. Ik zag haar al bezig in de jacuzzi en wat ik zag beviel me wel. Zij zag me ook kijken en dat had ze kennelijk onthouden. Later op de dag zag ze me zitten en voor ik het wist had ik een afspraak met haar. Ze stelde de kino of kamer voor. Samen de jacuzzi in vond ze ook prima. Toch voor zo’n eerste ontmoeting de kamer gekozen. Ik moet zeggen dat Sonia top was. Alle facetten die een sexdate leuk maken kwamen voorbij en het uurtje was zo om. Een volgende date met haar komt er zeker!
ju52
31 december 2023, 05:26
Ja, kwam uit Babylon.
Und davor war sie viel Jahre in der Parksauna Residenz,
einem wunderbaren Club in Lohmar bei Köln,
den es leider nicht mehr gibt.
Südöstlich vom Airport Köln-Bonn.
Und im alten Living Room in Kaarst habe ich sie auch schon angetroffen.
noglangnietuitgewandeld
31 december 2023, 09:00
Als we het over dezelfde dame hebben, ik denk het wel. Lang geleden in Living Room als Leni. Dit jaar in Babylon nog een keer bij gepraat over de goede oude tijd daar. Niet alleen gepraat natuurlijk.
Badslippers
31 december 2023, 11:13
Als we het over dezelfde dame hebben, ik denk het wel. Lang geleden in Living Room als Leni.
Ha ha, de bekende spraakverwarring maar ik denk dat je het bij het rechte eind hebt. Even voor de niet ingewijden:
In Living Room had je ooit 2 dames Leni en Simona. Het waren vriendinnen en als je ze niet kende waren het regelrechte golddiggers. Toen verkasten ze beiden naar PSR en Leni werd Simona en Simona werd Leni. Om het nog ingewikkelder te maken wisselden ze nog geregeld van naam. Beide dames noemden zich ook Sonja en dat droeg niet bij aan de duidelijkheid. Toen Simona nog gewoon in Living Room was werd ze door opa Dalton "The Queen of Love" genoemd. Er zijn twee topics:
De Leni uit Living Room (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10440)
De Simona uit Living Room (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15963)
De Leni uit Living Room is de iets meer skinny verschijning en de Simona uit Living Room is ietsje voller. Ik lees in het paspoortje hier dat ze een C-cup heeft. Nou, dan moet ze haar theezakjes hebben laten opvullen want een C was het in de goede oude tijd zeker niet. Aangezien NLNU een wandelende encyclopedie is denk ik dat hij het goed inschat.
Ga de recensies hierboven gegeven maar lezen en dan weet je welk vlees je in de kuip (had) hebt.
WANDELAAR5
14 januari 2024, 22:38
Ze heeft het vandaag aan mij bevestigd. Dit draadje kan samengevoegd worden met:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10440
Petite dame met AA cup. Zeker geen C.
cootje
7 februari 2024, 15:07
staat niet meer op de ladies lijst.
weg?
zou jammer zijn.
Liefje
7 februari 2024, 15:12
staat niet meer op de ladies lijst.
weg?
zou jammer zijn.
Ja, is weg heb ik gehoord.
cootje
7 februari 2024, 15:22
vorige week vrijdag ook al.
vriendin Emilia vragen, ben er dit weekeinde.
blijf jammer vinden dat er steeds meer dames komen waarvan geen
foto geplaatst wordt. commercie is toch : je krijgt wat je ziet.