PDA

Volledige versie bekijken : Isabel (Roemeense)



wooley
9 september 2023, 20:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Isabel (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik, Hand, Nek, Voet, Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

wooley
9 september 2023, 20:38
Dame is een gfe pur sang. Buiten al en op de kamer nog meer. Gaf een lekkere striptease waar anaconda helemaal dol van werd. Dame is half Moldavië half Roemenië en heeft vroeger in massage gewerkt. Was een super kamer vanmiddag. Het wachten waard. Top

Piepo777
10 september 2023, 18:16
Klopt leuke dame, heb haar ook gepakt zo rond de klok van 22.00 uur, goede service al was communicatie engels van haar matig, en duits helemaal niet. Hadden afgesproken half uurtje maar met al dat striptease en naakt samen dansen en nog massage na afloop was ik 1 minuut voor tijd zo slim mijn gsm te laten rammelen dus eraf en gezecht half uur was om, anders denk ik bij paar minuten over tijd ik 100 euro kon aftikken dat was me iets te veel, aangezien ze kwa gezicht toch wel veel ouder uitziet dan 29, ze vertelde mij 42 te zijn.

mentholbear
11 september 2023, 18:28
Saved by the bell :rolleyes:

Mosje1
16 oktober 2023, 13:02
Isabel is een uitermate vriendelijke dame die vooraf, tijdens en na afloop van de date er alles aan doet om jou een goed gevoel te geven. Ze heeft een mooi figuur, droeg uitdagende lingerie en beweegt zich elegant. Heb werkelijk een fantastische kamer met haar gehad. Zij pijpt heerlijk en laat zich gaarne op allerlei manieren oraal verwennen. Verschillende standjes uitgeprobeerd en ik kwam heerlijk in haar klaar. Tongzoenen is niet zozeer aan haar besteed. Weifelend en terughoudend. Wat jammer is dat Isabel de Engelse als de Duitse taal heel beperkt beheerst. Ondanks dat, ga ik zeker terug een nieuwe afspraak maken. Isabel is gewoon een heen lieve dame,

Wentelt Eefje
30 maart 2024, 08:56
Bij het algemeen verslag.van mijn bezoek aan Acapulco-Prime in Velbert (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-Acapulco-Prime-Algemeen&p=836311#post836311)


https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Isabel (Roemeense)



Leeftijd
:
28 jaar
Taal
:
Duits (matig), Engels (matig)


Haarkleur
:
Lichtblond - uit een potje
Haarlengte
:
Lang


Lengte
:
1.70 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Ja
Lichaamsdeel
:
Arm, buik-rechterborst en zij, hand, nek en linkerhals, voet


Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
B(-tje), wel mooi!
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg zie Extra info


Prijs
:
220 euro
Tijdsduur
:
120 minuten


Service
:
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren


Extra info
:
ik trof het niet deze week... herhalingsgevaar op basis van alleen de kamergang (anders blij de geen 2 uur) 5-sterren, op basis van het in eerste instantie, ondanks vooraf afkaarten van alle prijzen per tijdseenheid en per extra, door haar genoemde bedrag min-3-sterren, dus bleven er per saldo ineens maar 2 over...






Toch maar even een paar zaken in het paspoortje van Isabel verduidelijkt of aangepast:
- Denk dat ze voor haar 28 jaren in het gezicht misschien iets ouwelijk uitziet, maar de 42 haalt ze echt nog niet.
- De enige taal die ze echt goed spreekt is Roemeens, vind haar Duits en Engels beide hooguit matig.
- Het lichtblond haar komt uit een potje en
- de lengte van 1.70 m tikt ze misschien net aan (maar 1.65 tot 1.70 m doet haar tekort, ze is namelijk duidelijk langer dan de meeste anderen van haar conculega's in Velbert).
- Tatoeage rechterarm is bijna volledige sleeve, bloem op zij/buik is ook grotendeels rechterborst, korte tekst op linkerborst, en net boven haar bilnaad is ze voorzien van een tramp-stamp. Nektatoeage loopt links redelijk ver door naar voren in haar hals, ze bespaart dus niet echt op inkt. En dan
- die C-cup? Of ze heeft een borstverkleining ondergaan, of wooley heeft hele kleine handjes of hij is heel genereus in zijn beoordeling geweest, want het is een echte hooguit gemiddelde B-cup.

Wentelt Eefje
30 maart 2024, 09:05
Bij het algemeen verslag.van mijn bezoek aan Acapulco-Prime in Velbert (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-Acapulco-Prime-Algemeen&p=836311#post836311)

Ik ga weer naar boven en als ik zit te roken komt een Roemeense met van alles veel te veel tegenover me zitten. Een zeer aangename gesprekspartner, maar haar uiterlijk is impotentieverhogend om niet te zeggen zaaddodend voor me. Tactisch maak ik dat duidelijk aan haar en als de iets langere blonde dame zich boven meldt, spreekt zij haar aan (als Isabel) en vertelt haar dat ze denkt dat Isabel wel de kans bij me maakt die ze zelf niet maakt. Fussballprofi wandelt ook de wintertuin binnen en vraagt omdat Isabel dan op mij schoot zit of ik met haar ga want eigenlijk vind hij haar ook wel een zeer aangename kandidate. Inmiddels heb ik echter besloten dat te doen, stel hem teleur - maar hij vindt het logisch omdat ze volgens hem mij beneden al veel interessanter vond dan hem - en maak haar blij, ze mag een sleutel gaan halen.

Door het akkefietje in Golden Gate wijzer geworden voor de tijd duidelijke afspraken gemaakt. Isabel gaf aan dat tongzoenen inderdaad niet echt in het pakket zit, het pakket dat 50p30 moet gaan kosten, maar uitgebreid kan worden met een intensievere manier van pijpen voor €20. Ze twerkt terwijl ze zich ontkleedt tegen mijn paal aan, danst terwijl ze ons samen ritmisch op het bed laat neerkomen. We babbelen wat, maar dat stelt door haar zeer beperkte Duits en Engels niet echt veel voor en even later begint ze op de €20 extra manier mij oraal te verwennen en dat doet ze heerlijk. Ze geeft aan graag uitgebreid te worden gebeft en ik stel voor om dat niet in 69 te doen, maar via haar hals als we even naast elkaar liggen af te dalen via haar borsten naar haar kutje met de dan al opvallend groter klit. Die zwelt in de komende uren nog een aantal keren op naar een nog opvallender grootte.

Ik kneed en streel haar borsten en tepels en Isabel geeft zich over en als ik op gegeven ook mijn vingers in haar kutje schuif duurt het niet heel lang voor ze voor de eerste keer klaarkomt. Dat zal zich nog meer dan één keer herhalen, waarvan de laatste keer in 69. Als we op gegeven moment beiden uitgepuft hebben met een sigaretje erbij besluit ze ook bij mij met een inderdaad geslaagde, opwindende striptease de erotische sfeer weer terug te brengen en slaagt daarin gemakkelijk. Ze pijpt heerlijk, diep, maar met afwisseling in techniek en verwend mij echt terug. Mijn tweede orgasme is uiteindelijk wel in 69 en ik ben maar net op tijd om te voorkomen wat zij niet wil, want FT is een no-go voor haar.

Als mijn playlist halverwege de kamer is afgelopen en haar striptease voorbij is vraagt Isabel of zij een playlist op mag zetten. Nieuwsgierig als ik ben zag ik ja. Ik weet niet of ze dat altijd doet, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken. En toch draagt het wel degelijk bij aan het ondanks het niet tongzoenen hoge GFE-karakter van de kamer. Het is namelijk een onvervalste "Knuffelrock"-playlist, met dit nummer als climax...

http://youtu.be/Y8HOfcYWZoo?si=iWpGQ9g2qTwMhj8G

We zijn ruim 10 minuten over de anderhalf uur heen als ik leeggespoten ben. En dan stelt Isabel voor een massage te geven om de twee uur vol te maken. Wijzer geworden vraag ik of het tarief dan niet verandert, het blijft hetzelfde. Ik verwacht een beetje ontspannen geaai over mijn rug, maar dat zal me ook wel bevallen. Het is echter anders, Isabel heeft inderdaad een massage-opleiding gevolgd en 20 minuten later heeft ze een eerder in de week opgelopen spierirritatie in mijn rechterbovenbeen volledig weggemasseerd en me ook verder vlot maar goed onder handen genomen. Een geweldige kamer.

Helaas blijkt dan ondanks mijn duidelijke afspraken een onaangenaam konijn uit de hoge getoverd te gaan worden, volgens haar gaan me de afgelopen 2 uur €300 kosten. Omdat ze zo lang en zo geweldig intensiever gepijpt heeft kost dat €50 in plaats van €20 en de massage kost €50 bovenop de normale kamerduur omdat ze er zo goed in is. Ik lach, vraag of ze denkt dat ik "Henkie Nebun" ben en dat ik er op vertrouw dat ze gewoon met de voor en tijdens de kamer afgesproken tarieven akkoord gaat en dus €220 als eindloon accepteert. Ze mort niet eens, was kennelijk gewoon een poging. Maar wel een Abzocke-poging die het herhalingsgevaar teniet doet. Toevallig zitten Fussballprofi en de dame die ons koppelde beiden boven in de wintertuin als Isabel en ik de kamer af komen, ze appudiseerden tegelijktijdig omdat ze vermoeden dat iets dat 2 uur duurt ook wel erg leuk moet zijn geweest. Op zich hebben ze uiteraard gelijk!