PDA

Volledige versie bekijken : Mariana (donkerharige hongaarse (voorheen VanGoch))

Willem2
24 april 2007, 14:56
Naam : Mariana

Nationaliteit /taal : Hongaarse /duits

Haarkleur/lengte : donker zwart lang haar, zeer donkere oogjes.

lengte : 160 cm?

leeftijd ; voor in de 30 , maar zou je niet zeggen.

Postuur/ cupmaat; klein, wat slapjes, is ze niet blij mee maar heerlijk om mee te spelen.

Tatoeage/piercing; Navelpiercing, verder nergens last van gehad.

Service : pijpen zonder, heerlijk beffen, NMC, tongzoenen, heerlijke GFE, speels, beetje teasend ook wel,

Extra : ervaren dvp maar verre van harde profi, naturel gebleven.

Voordelen; Mooi figuurtje, en een huidje zoóóóó zacht.
heerlijke GFE, is erg lief en speels, lekker gewoontjes. Beetje teasend.

nadelen; eigenlijk te lief.
Zoekt zich een plaatsje , GT??, Van Goch??, elders??.
Gaat vrijdag 28 arpil terug naar Hongarije en weet nog niet wanneer, waar en of ze nog terugkomt.....

Gustomass

Deel 2; 100 ste bezoek Gustomass aan Golden Time.

Komt er nog wat van….jazeker en wel met Hongaarse Mariana,
Eerder op de middag geprobeerd me op te frissen, tandjes te poetsen in de WC bij de Kino. Aangezien het bij deze WC altijd wachten is, nee deze keer niet op De Cock die zo nodig met Sonja wilde, of andersom dat vertellen de analen, excusez moi le mot, niet.
Effe wachte, dus plaats genomen naast dat donkerharige vrouwtje, met die gitzwarte ogen en een vriendelijk gezichtje. Effe gebabbeld en effe gevoeld, oohh wat een heerlijk zacht lijfke, wat ouder maar oooh zo zacht en zo meegaand. Niks profi , gewoon echt lekker.
Het spel voortgezet en na de tandjes gepoetst te hebben haar uitgenodigd voor een drankje. Ze was pas in GT en dat heeft ze enkele keren duidelijk bezwezen. Op mijn vraag wat ze wilde drinken, bestelde ze Icetea. Nou dat kennen ze hier helemaal niet en ze ging ook niet zelf de drank halen, iets wat toch te doen gebruikelijk is bij de wat meer ingeburgerde dames.
Toen naar buiten, lekker op het terras, waar het toch wel erg koud was en hier zou het voorspel voor Gusto’s maatstaven wat te kort van duur zijn.
Daarom lekker achter in de zon gaan liggen, enkele ligbanken bij elkaar geschoven, iets wat al snel overbodig bleek. Mariana kwam namelijk al heel snel heel dicht tegen me aanliggen en het heerlijke voorspel kon beginnen. Een openingszoentje willen geven, wat al gelijk overging in innig tongzoenen, “Kben toch nie in Hennef nie” dacht ik nog maar dat was gelijk het laatste wat ik denken kon. De rest gebuerde op de autopilot en de lift off gemaakt geheel tegen de voorschriften in met de gordels nog niet eens angeschnallt. Lekker, zoet, zacht, heerlijk en toen Gusto zijn ogen weer opende mocht hij in van de blije, vragende, diepzwarte ogen kijken, en dit alles geheel ontrokken aan het gezichtsveld van mijn collegaberen….die Gusto even tevoren een beetje links hadden laten liggen, de magneet naar de ligbank trok wel erg hard deze keer. Nee, haar mooie , gitzwarte haren omstrengelden mijn hoofd helemaal. Haar hoofd precies in de richting van de zon, waardoor die felle zonnestralen lekker door haar haren schenen, alsof er zwarte vitrage tussen de zon en mijn ogen hing. Oooo wat mooi, wat heerlijk, echt fijn. Hier zou je een video van willen maken. Temptation Island zou er niks bij zijn.
Het was toch wat koud en na 10 minuten, bekeken we samen waar we het spel het beste zouden kunnen voortzetten. Nu bleek dat ze wat schuchter was als het gaat om inkijkers, want ik kon haar niet verleiden een Golden Time boottripje te maken. Iedereen zou kunnen kijken en dat vond ze niet echt plezierig. Dan maar een sleutel laten halen, en bij mijn vrienden dat proberen te omschrijven als uitstel van executie…dat duurde maar even…
Al snel kwam ze met een sleutel naar buiten gelopen, en mocht Gusto aantreden met zijn Hongaarse snoepje… een echt nieuw snoepje zo bleek, want ze kwam er plotseling achter dat een geen sleutel aan de sleutelhouder zat…..nu blijkt dat die er al een tijdje geleden vanaf gehaald zijn. Was mij eerlijk gezegd nooit opgevallen, maar blijkbaar let je bij het binnentreden van de kamer met je dame heel ergens anders op. Niet erg toch???
Hutje 12 lag lekker volop in het namiddag zonnetje, ramen ver open gezet. Die moesten dicht, anders zou iemand binnen kunnen kijken. Hier hing wel een hele walm van ( niet sigaretten)rook. Dit blijkt dus de kamer waar al die dames zich groepsgewijs terug trekken om een en ander te “evalueren“ buiten het gezichtsveld van beertjes en management. Ik noem het maar de gedoogzone van Golden Time.

Gustomass.

Gustomass
25 april 2007, 21:41
Life is full of surprises.:freu:

gisteren dan toch in FKK Van Goch in Goch geweest.

Tijdens mijn praatje met Maria bleek ze ook afkomstig uit Bulgarije. Hier zijn meeste dames, Hongaars, Bulgaars, of Roemeens.

Toen er nog 2 dames binnenkwamen, zei ik schertsend tegen mijn gespreksgenoot, zo komen we toch nog aan de beloofde 10 dames. Dat was ook gelijk het allerlaatste wat ik kon uitbrengen. Beide dames nestelden zich achter in de lounge op de banken, ik keek en zag:D en dacht.........maar dat is toch,;) ...is dat niet......jawel, dat is Mariana uit Hongarije , waarmee Gusto zijn 100ste GT bezoek sexueel heeft gevierd. Op haar afgestormd en en elkaar bij de ogen vastgepakt, gelachen, haar opgepakt en 3 maal in de rondte.:freu: :freu: :luvlove: :freu:
Wat een verrassing......hoe zo?? Casualidad no existe???
Wat brengt jullie hier?? Nou, een vriendinnetje had gebeld, bleek een van de wat erg jonge stillere dames van vanmiddag hier in Goch te zijn, met de vraag of ze niet over wilden komen. Hier blijkt een heel opvallend punt van Hongaarse dames, zoals ik het zie. Ze doen heel; veel zo niet alles samen. Ze vormen een hele hechte groep en gaan voor elkaar door het vuur. Soms kan dat veel te ver doorslaan, zoals in GT wel eens het geval is geweest.
Maar nu was het gezellig. Iedereen, maar vooral het jonge stille meisje was heel erg blij en in haar sas nadat ze laat op de avond haar eerste date had gehad. Verschrikkelijk mooi hoe ze opfleurde, dat blije gezicht, dat zelfvertrouwen, dat vlotte bijwerken van het registratie kaartje, meisje was gewoon heel erg blij en gelukkig.
T zijn kleine dingen die toch mooi zijn .

Heerlijk gebabbeld nog met Mariana en later met Maria nog.

Je bent er toch 6 uur in de club geweest, hebt enkele lange tijd naast je en op je op de bank gehad, en je kan niet anders concluderen als stuk voor stuk heel lief en best wat uitdagend in de zin van iets mysterieus of zo.

Na 12 weggeaan, nog even met Thekefrau gepraat en bij 16,5 C naar huis gereden midden in de nacht. Vaak zijn we in juli blij hiermee.

Mariana blijft nog tot en met donderdag, gaat dan naar huis en komt wellicht terug, dus wil Gusto nog wat dan kan dat uiterlijk donderdag nog.

Vandaag was heleaas mijn energie gewoon niet voldoende meer om Mariana tevreden te stellen.:freu: :freu:

Gustomass

Gustomass
30 april 2007, 13:31
Gisteren weer eens mogen genieten van deze lieve en heerlijke dame.
De verrassing van de dag was wel Marianes aanwezigheid hier vandaag. Gusto was gekomen speciaal voor Maria, Mariane zou immers een tijdje naar Hongarije terugkeren...
Groot was de verrassing elkaar gisteren te treffen. Nu was Gusto compleet door de midden gesplitst:confused: :confused: , zijn beide favorieten tegelijk aanwezig!!!!. Mentaal al enkele dagen ingesteld op Maria, loop je als eerste tegen ....Mariane aan.

Geprobeerd om de kerk in het midden te houden.
Ze herinnerde zich mijn massage in GT nog en vroeg me of ik haar weer wilde masseren. Nou dat is prima. Hoeft maar 10 minuten zei ze, nou je kan van mij half uur of langer krijgen, geen probleem. Achter in de jacuzzi ruimte ons geinstalleerd op een matras, haar gevraagd om een handdoek bij te vragen. Is lastig, moet je speciaal om vragen in Van Goch. Achteraf fout.
Even later komt ze terug met een handdoek en.......met de Thekefrau van de dag. Die maakte me op een botte manier duidelijk dat Mariane masseren door mij betaald moest worden en dat de tijd nu ging lopen als de massage door zou gaan. Ist das Klar, also kann Ich schreiben.?? \"Wir überlegen noch\" zei ik terwijl ik Mariane aankeek zag ik dat haar antwoord zelfde was als mijn gedachten. Lamaarzittedan.
Alles was Du mit eine dame machst ausser dem Bar kostet!!. De teneur voor de avond was inmiddels op een gedegen manier gezet.

Afijn, ons samen genesteld op een bankje midden in de bar. Daar lekker wat serieus gepraat en ook veel plezier gemaakt. Haar een beetje provisorisch gekneed. Dat mocht wel....

Later op de avond, vrij kort na mijn sessie met Maria weer naast Mariane plaastgenomen, wat gekeuveld en haar een Redbullwodka besteld. De diep en donker afkeurende blik van de Thekefrau richting Mariane terwijl ze de cocktail klaarmaakte sprak boekdelen en liet niets aan duidelijkheid te wensen over.:mad: Mariane liet zich niet van haar stuk brengen en genoot van haar drankje. Daarvan genoot Gustomass dan ook weer.
Toen bleek dat ze vanavond om 24 uur zouden sluiten ipv om 01.00 uur. Dames hadden hun slaap nodig en eerlijk is eerlijk, om voor 2 ijsberen nog langer open te blijven....had ook weinig zin.
Het was 23.20 uur en ze had nergens meer op gerekend, ze had me immers zojuist zien terugkeren met Maria..... Maar Gusto had zich gedragen bij Maria en geanticipeerd op nog een kamerbezoek.....Toen stelde ik haar voor om een half uur de kamer op te gaan, véél te weinig voor ons tweetjes, maar meer zat er niet meer in. Alleen al Marianes aangenaam verraste blik en reactie deed me al goed. Rustig naar de kamer gewandeld, deur dicht en ....wat was dat??? vvvrrroooooommmm, daar ging ze los.:confused: :freu: :cool: ;)
Volop in een innig tongzoenoffensief, we rukten de kleren van elkaars lijf en storten ons op het bed...het bed waarop minder dan een uurtje terug ik nog met Maria had liggen spelen...
Casualidad no existe Gusto!!!.

Een heerlijk potje sex gehad en sjonge jonge wat een afsluiter. Ongelofelijk heerlijk, heerlijker, maar dan anders dan met Maria, beide dames hebben ieder hun eigen ding. Dit was geweldig en tijdens het vrijen heb ik de gedachte en de wetenschap dat ze wellicht nooit meer in GT zou kunnen terugkeren maar even geparkeerd. De Carpe Momentum gedachte heeft het gewonnen, en ohh man, het was lekker.

Toch het voordeel van een wat oudere , volwassenere, zeker geen profi geworden dame, heerlijk gewoon, wat een ervaring wat een verwennerij...

Mariane, bedankt voor deze afsluiter op mijn 3 daagse Van Goch marathon van deze week.
Je was geweldig en ook voor jou geldt; wass auch passiert, bleib dichselbst bitte.:freu: :freu:

Vielen Dank...

Gustomass.

ps aan de moderator. Zet Mariane maar van GT naar Van Goch, want daar zal ze voorlopig te treffen zijn.
Danke.

Gustomass
5 juni 2007, 02:22
De ene Golden Time dag is de andere niet.
Je hebt van die bezoeken, dan kost het even tijd voordat je zegt, ja , da\'s nou waar ik voor gekomen ben.
De boog kan niet altijd gespannen staan, daarom kan een 9 uur durend bezoek niet 9 uur continu super fun zijn.

Dit was nu eens een Golden Time dag die vanaf de eerste seconde gewoon lóóópt, die gewoon loopt als een tiet, zoals we dat in onze contreien plachten te zeggen.

Dit zwaaiende handje maakte Gusto\'s verwelkoming aan Samira gewoon ultra kort, hij stoof naar de ligbedden net achter de tuintent, ruim halverwege the garden of eden. Hij stoof daarbij 3 genoemde en zeer gewaardeerde collegaijsberen heel onvriendelijk voorbij om zich lekker in de armen en op het lichaam van zijn Mariann te storten. Wij zullen het er niet over eens worden wie het blijste was.
Liggend met, bij en op Mariann heeft Gusto de andere gelukkige ijsberen gegroet. Boeddha lachte genoegzaam maar ik zag hem maar half, omdat Grace de eyecatcher was, niet echt omplezierig om te zien, Boedhha kan ik nog vaak genoeg zien. Caligula en 2horny4u hadden iets meer bezigheid. Niet geheel duidelijk was het hen, maar ook Laura waar ze nu bij hoorde, bij wilde zijn, waar ze paste , nee het was wat rommelig. Direct barsten de verhalen los over wat er was gebeurd, juist voor mijn aankomst. Blijkbaar hadden meerdere dames aan mijn arme clubmaat 2horny4u liggen trekken, wat een brutaliteit zeg. Waar zijn de waarden en normen, zijn dát nu GT normen en gewoonten. Ja, klaarblijkelijk, gelukkig maar.
Ook kan Laura een ijsbeer heel goed eigenhandig aan, heeft ze geen hulp bij nodig,als er maar een glas met ijsklontjes onder handbereik is. In een onbewaakt moment, blijkbaar was Gusto toch los gekomen van zijn Mariann, had Laura even, ja even maar, genoeg van mijn beide buurberen en meende ze zich te kunnen vergrijpen aan Gusto....maar. ...En dat kón ze , ga je gang meisje, het zonnetje schijnt, wat naughtly ladies, what more could a man wish. Dus zat ze plotseling bij me en binnen 5 seconden was Gusto ook op de hoogte van het ijsklontjes geheim. Dat bleek een klein, verborgen geheim te zijn. Klein omdat ze gewoon smelten, die ijsklontjes, verborgen, tja, als je bij Laura bent en jij maakt geen aanstalten, tja dan neemt zij het heft in handen en verstopt ze haar ijsklontjes gewoon in jouw warmste en op dat moment goed toegankelijke plekje. Hoe iets wat steeds verder wegsmelt je een anale ervaring kan geven die toch wel apart is. Heerlijk gewoon, maar je doet uiteraard of het weet ik niet wat is, koud, auuw, onzedig, dat kan toch niet,....maar onderd\'r tussen, gewoon lekker genieten.

Daarna weer lekker tegen Mariann gaan liggen. Bettina was intussen aan de wandel gegaan en konden wij ons tegoed doen aan en op een tweepersoonsligbedje zo heerlijk uit de wind en heerlijk in een werkelijk stralend zonnetje. Sjonge jonge, wat een genot.
Liggen daar 4 ijsberen zich te goed te doen aan ...3 dames.... Toch ontbrak er iets. Een ijsbeer zonder. Gusto had Mariann haar BH al eens aangedaan, niet omdat ie dat zo leuk vond, nee, dan zou zij hemtenminste niet weer aandoen. Wie sterk is( ahum) kan toch slim zijn. ..
Hilariteit bij Mariann mi amor del dia... Da klinkt iets zoals het menu van de dag, de soep van de dag...en eigenlijk was ze dat ook.
Bleven Boeddha over , maar hij was rustig aan het genieten van zijn goedlachse maar rustige Grace. Caligula en 2horny4u zorgen om beurten voor opvang van Laura. Blijkbaar had dit een wat ongewone invloed op één onzer...... Laura had het al vroeg op de middag warm gekregen en zou er geen bezwaar tegen hebben als GT á la minute een FKK club zou worden. Om de \"sleur\" bestaande uit gewoon lekker met een aantal dames, mooie, lieve, die lekker meedoen , in een heerlijk zonnetje te genieten in The Garden of Eden. Blijkbaar steeg het warme zonnetje naar het hoofd van Caligula. Als er een andere drijfveer in het spel was, wil Gusto het even niet weten. Hij nam de lingerie van Laura tot zich, beginnend bij het aanpassen van haar slipje...Klein was dat niet maar toch véél te klein om Calligula\'s gereedschap uit het zicht te houden.
Maar toen ie haar topje ook nog aandeed was Gusto even de weg kwijt, wat ie daar nu weer mee wilde afdekken, onderstoppen. Maar, hilarisch was het, en lachen dat we met z\'n allen hebben gedaan. Jammergenoeg werkte kamera 4 niet anders hadden we jullie een filmpje kunnen tonen vaneen aantal Duitsers die 10 tot 15 meter verderop meenden rustig te kunnen genieten van het zonnetje. Die Verückte Holländer, moeten ze gdacht en misschien wel geroepen hebben. Wir nichts hören heute...gar nichts.
Uiteindelijk de lingerie weer aan de rechtmatige eigenaresse gegeven.
Intussen kon Gustomass ongemerkt genieten van zijn Mariann en ook zij was van zins om eens lekker verliefd de stretcher te beliggen.En aldus geschiedde. Het was heel mooi en Mariann nam weer alle tijd voor Gusto ..en Gusto nam weer alle tijd voor haar.... Porque no???
Mariann loopt en ligt al een tijdje mee in deze business, is midden dertig dus weet wat ze allemaal los kan maken bij ons gevoelige beertjes.
Machen wit viel schönes, aber eins muss sehr klar sein. \"Ich mag kein gebrochenes Hertz oder ebenfalls 2 gebrochene Hertzen\" Die boodschap was duidelijk en kon ons beiden enkel behoeden voor probleempjes.
Intussen mijn biertje , amper half op op haar verzoek laten vervangen door een, inderdaad Veltins Lemon.... Dat doet geen afbreuk aan het plezier.
Want kussen dat wilden we...
Ondanks haar terechte opmerking of misschien wel dankzij, daar denk ik nog wel eens over na, hebben we heel veel plezier gehad. Op gegeven moment even lekker opwarmen in de pool, dus met marinann aan één en Bettina aan mijn andere zijde vanuit de tuin naar voren. Velen konden al niet geloven dat ik een trio had ondergaan, uh overleefd.
Na wat heen en weer, een plek gezocht om mijn Fridaylady een heerlijke massage te geven. Onze boot was sort of bezet, althans de ijsbeer die erbij stond maakte geen aanstalten om te moven. Dan maar weer naar een kamer , of de tent bij de sauna... Nee toch weer terug naar de tent in de tuin, die net was vrijgekomen.
Daar haar een heerlijke massage gegeven. Het was een beetje frisjes, wat koud. Had genoeg handdoeken om haar af te dekken. Daarna konden we het niet meer houden en begonnen we aan de eerste cursus voor massage voor gevorderden. Er werd al van alles gemasseerd wat normaal zeker niet op het programma staat. Toch maar na 5 minuten gebten om eerst te mogen gaan douchen, dat kón, maar met flinke tegenzin. Ze wilde nu verder, nu was ze heet.
Een beetje teasen mag dus zijn we tesamen naar de bar gelopen en hebben ons bij de sauna heerlijk samen gedouched. Heerlijk,, alsof je met je vriendin op stap, uh naar de sauna bent.

Daarna weer naar ons tentje dat gelukkig nog vrij was. Ga je voor de tweede keer Gusto, werd er al geroepen, maar Gusto houd van gespreid genieten, gespreid energie erin stoppen, dus neem je je tijd en die van Marinann erbij.
Nu een heerlijke sessie gehad in het tentje. Ik moet toegeven, volgende keer toch direct de massage langzaam, ene beetje sneaky laten overgaan in een vrijpartij geeeft misschien net even dat beetje meer. Hoor mij, verwende beer eens zeiken, heb je een heerlijk uur sex gehad, meen je nog opmerkingen te moeten ,maken, dus ik hou het hier maar bij.
Inmiddels was Gusto een uurtje of 4 binnen en na de vrijpartij lekker opwarmen inde pool.
Uiteindleijk Mariann kort na de pizza toch moeten loslaten want Bettina wilde ook gaan.
toch een heerlijke al met al 6 uur durende encounter met Mi Amor Mariann mogen hebben.
D\'r zijn van die dagen dan lóópt het gewoon.
De rest van de film is na 10 dagen een beetje weggeraakt, da krijg je als je niet direct aan het schrijven gaat, maar ok.
Al met al een heelrijke dag mogen meemaken, er zijnonder het zonneke nog meer leuke dingen gebeurd, maar eerlijk is eerlijk het meeste heb ik enkel gehoord en soms zelfs dát niet eens.
Mariann, heel erg bedankt voor alles, voor je \"liefde\"voor je daar zijn, voor die heerlijke uren die we samen mogen hebben.
Tis lekker ontspannend inspannen met jou en da\'s gewoon geweldig. ik weet dat jij je ook 110 % op je gemak bij me voelt dus we hebben samen genoten van elkaar en alles eromheen.

Morgeneen weekje terug naar Hongarije, meisje , doe het voorzichtig aan , rij rustig en kom gezond weer terug.
tot over een week of zo..

Groetjes van Gustomass.

seksenfun
10 december 2007, 00:58
:rolleyes: Ze heeft het me zo gespeld en hoewel ik niet kan geloven dat ze onder GT nog niet zou besproken zijn vind ik ze zo niet terug. Maar ook anders denk ik dat het tijd wordt om dat draadje naar hier te verplaatsen. Ze zien het niet meer zo zitten in GT. Het is er te 'haastig': kamer in, uit... in... uit... werken, werken... niets relax, niets amusement tussendoor.

Natuurlijk hebben we op de kamer nog wel wat meer gedaan dan uitgevist hoe haar naam gespeld dient te worden :smile:.

Ze is erg spontaan, maakt steeds plezier in YY en je ziet ze altijd lachen. Het kon dus niet uitblijven, mezelf kennende, dat ik met haar in de kamer zou belanden. En ook daar blijft het een losse en speelse mooie dame. Ook het voorspel (op haar voorstel) was héél origineel en opwindend. Alles behalve het klassieke patroon afwerken. Dat verdient een superplus! Hmmm... mijn eerste sessie was meer dan goed begonnen.

Willem2
10 december 2007, 01:36
Geef AUB een paspoort ;)
Zodat die er boven geplakt kan worden :wink:

Hollandmale
10 december 2007, 17:24
Geef AUB een paspoort ;).....komen we er misschien ook achter, of ze al ooit in de GT-rubriek gepost is :cool:.

oblix
10 december 2007, 18:59
Is dit niet Mariana die onder GT beschreven staat.
Deze dame heeft ook in van Goch gewerkt.

Big30
10 december 2007, 19:20
Is dit niet Mariana die onder GT beschreven staat.
Deze dame heeft ook in van Goch gewerkt.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6050

Wie kan uitsluitsel geven??

:wink::wink:

Ace2
10 december 2007, 20:35
Als het Hongaarse Marian is, is de kans zeeeer groot dat ze uit GT komt. Zeker als deze dame wordt vergezeld door een vriendinnetje Bettina. Of ze in nog meer clubs heeft gewerkt weet ik niet.

infrared
11 december 2007, 22:42
Is inderdaad de Hongaarse dame uit GT en vaak samen met Bettina (vriendin).
Ze is midden 30 maar nog heel lekker... (1 ervaring)
Mariann is ook een schatje :-)

De link van Big30 - zie hoger - klopt volgens mij (ik mag hem nog niet posten - stom...)

Hollandmale
13 januari 2008, 21:43
Is inderdaad de Hongaarse dame uit GT..... .....is inmiddels weer terug in YY, gisteren gespot :smile2:.

dupke
10 februari 2008, 22:15
Vandaag weer opgedoken in YY na een griepje.

Goede sessie mee gehad, na wat inleidende schermutselingen met haar vriendin Bettina die met een mede beertje op kamer verdween.

Local Hero
30 april 2008, 20:09
Mariann gisteren ontmoet in YY. Ze was het hoogtepunt van mijn avond. Weeral zo'n ongeloofelijke Ying Yang ervaring. Ze is 36 jaar, komt uit Boedapest en wordt naar eigen zeggen door 'Der Hungarischer Delegation' als een soort van 'Mama' gezien. Een zeer zeer bijzondere MILF dus, fonkelende oogjes, mooie glimlach. Na de sessie hebben we nog een koffietje (!) samen aan de bar gedronken totdat ze weer eens door de kloek aan heur mouw werd getrokken.

Opmerking: ze breng haar eigen douchecrème mee, daarom is dat huidje van Mariann zo zacht ;)

Gustomass
30 april 2008, 21:29
Heel fijn om te lezen dat mama Marian weer terug is.
Heb ik van vóór mijn Partytreff tijd heerlijke en warme herinneringen aan.
Misschien moesten deze herinneringen maar eens worden aangevuld met nieuwe ervaringen, die dan daags erna al meteen ook onder hte kopje ...herinneringen in het geheugen van deze ijsbeer kunnen worden bijgezet....

Het blijft mooi zolang je het mooie er maar van in kan blijven zien....

Tis nu trouwens op de kop af één jaar terug dat deze Mariann even in Goch was....
Tis trouwens voor deze ijsbeer ook een jaar terug dat ie voor even in Goch was....

Het kan verkeren..

Groetjes Mama Mariannnnnnnnnn van papa Gustomass.