PDA

Volledige versie bekijken : Christina/Kristina (Roemeense)



Patjax
19 september 2023, 20:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Christina/Kristina (Roemeense)
Leeftijd:20-21 jaarTaal:Duits (redelijk), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, boven de borst(en), pols
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, GFE, Massage, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Voor mij persoonlijk het mooiste meisje uit Penelope's hoerenklasje

Patjax
19 september 2023, 21:57
Een aantal maanden geleden al eens met haar gekamerd. Ik dacht dat er wel een paspoort van haar zou zijn waardoor ik geen oog voor details had. Een incompleet paspoortje is niet mijn stijl. Afgelopen zaterdag op herhaling gegaan waarbij ik nu wel oog had voor details.

Juni 2023
In mijn zichtsveld zat de schoonste jonkvrouwe op dat moment aanwezig. Een aantal maanden geleden Kempie op haar afgestuurd om haar naam te vragen en zodoende wist ik dat het Christina/Kristina was. We wisselden wat blikken uit en maakten wat gekke gezichten naar elkaar. Ik had echter de hoop nog niet opgegeven op de komst van de krullenbol. De tijd kabbelde voort en langzaam vervloog de hoop dat zij nog zou opdagen. Ik besloot om mijn pijlen op Christina te richten en je zult net zien dat ze voor je neus wordt weggekaapt.

Een aantal uur later zag ik Christina, doelbewust haar richting uitgelopen en was benieuwd of er een reactie van haar zijde kwam. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en ik toverde een Chupa Chups tevoorschijn als ijsbreker. Dankbaar koos ze haar favoriete smaak en we raakten in gesprek. Leuk genoeg om haar voor te stellen om ons af te zonderen. We moesten boven even wachten totdat er een kamer vrijkwam en waren wat aan het dollen.

Op de kamer haar eerst een massage gegeven en daarbij wat verder gepraat. Ze ontpopte zich tot een humorvolle en tikje ondeugende jongedame. Na de massage overgegaan op wederzijdse strelingen waarbij bleek dat ze absoluut geen last heeft van aanrakingsangst. Haar handje ging richting lid en met veel finesse en gevoel werd deze in opperste staat van opwinding gebracht. Al kussend baande ze met haar mondje een weg naar hem. Er volgde een zeer gevarieerde BJ met tempowisselingen en ook de appeltjes des levens werden in het spel betrokken. Heerlijk hoe ze je daarbij aankijkt met haar mooie en ondeugende koppie. Hierna zijn we verder gegaan in 69. Na een tijdje kwam ze al dan niet gespeeld klaar. Nadat ze even op adem was gekomen vervolgde ze nog kort haar BJ alvorens ze mijn lid voorzag van een regenpak zodat hij veilig haar natte grotje kon binnendringen. Na een heerlijke cowgirl wisselden we in missio. Hierbij maakte ze gebruik van haar kutspiertjes en na enkele minuten resulteerde dit in de vroegtijdige dood van potentiële nakomelingetjes. Samen nog even uitgepuft en wat gedold en het uurtje was verstreken.

Normaliter geen fan van als er een maximale kamerduur geldt maar denk dat mijn accountant ditmaal zeer blij is. Kans was groot geweest dat dit anders weleens een pannenkoeksessie van jewelste was geworden. Waar ik op voorhand rekening hield met een optick fuck van jewelste heeft Christina me absoluut verrast. Herhalingsgevaar met deze 20-jarige schoonheid met haar prachtige naturelle B-cup is een zekerheid en heb het boxje "dangerous woman" dan ook aangevinkt. Ze heeft nadrukkelijk haar kandidatuur gesteld als talent of the year.

Afgelopen zaterdag
Al vrij snel na binnenkomst werd ik vriendelijk begroet door haar. Ik had absoluut een plekje in mijn balboekje voor haar in gedachten maar in principe niet als eerste sessie. Na even buiten gezeten te hebben en een rondje gelopen wilde FL wel een hapje eten. Ik had ook honger maar dan erotisch getint nadat de clubbezoekjes de afgelopen weken kamerloos waren gebleven.

Wat blikken met Christina uitgewisseld en toen ik met mijn handen masserende bewegingen maakte knikte ze ja en zei ze “haide”. Op de kamer had ze zich vliegensvlug ontdaan van haar jurkje en zich op bed gelegd. Heerlijk dat prachtige lijfje van haar onder handen genomen wat haar duidelijk bekoorde.

Als wederdienst wilde ze graag een bepaald lichaamsdeel een mondelinge massage geven. Volop variatie en haar ondeugende blik waren een lust voor zowel dat lichaamsdeel als mijn ogen. Ze voelde goed aan dat ik behoorlijk op scherp stond en reikte voor een regenjasje. Zij liet zich er langzaam overheen zakken. Rustig en met veel gevoel ging ze langzaam op en neer. Na een aantal minuten zelf ook intensiever tegengas gegeven totdat het regenjasje zijn waarde bewees.

Een blik op mijn telefoon wees uit dat we nog net binnen het half uurtje zaten. Nog even getwijfeld of we er een tweede ronde aan vast zouden plakken. Uiteindelijk besloten om het daarbij te laten waarbij we de mogelijkheid open lieten om dit later alsnog te laten plaatsvinden. Echter zou het er niet meer van komen. Bij een volgend bezoekje zal er zeker een vervolg plaatsvinden.