PDA

Volledige versie bekijken : Monika (Bulgaarse)

WANDELAAR5
23 september 2023, 08:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Monika (Bulgaarse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Buik, Enkel, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Dame praat graag en veel. Alleen Duits en Bulgaars. Gezellige dame. TZ en pijpen 3 van de 5 sterren, maar op de 1 of andere manier werkt het beter dan het lijkt. Erg gezellige dame die zeer servicegericht is.

WANDELAAR5
23 september 2023, 08:33
Donderdagavond ben ik met Monika naar de kamer geweest. Voor de kamer bleef ze lang kletsen. Ze wilde nog 1 sigaretje roken, maar toen waren we zo gezellig in gesprek dat ze nog een hele tijd tegen me aan bleef zitten. Ze vertelde me dat ze 30 is maar ze ziet er beslist jonger uit. De meeste tattoos waren niet zichtbaar in de bar, maar wel toen haar body uit ging. Onder andere een BMW logo midden op haar rug, vlak boven haar billen.
Ze geeft volledige service, zonder gezeur of upselling. Ik heb een beetje dubbele gevoelens bij haar kwaliteiten. Haar tongzoenen was wat terughoudend, maar als ze zoende prima. Ze heeft een wat aparte pijptechniek. Weinig opwindend, maar toch zeer effectief. Ze doet haar mond over de eikel en beweegt dan steeds 1cm op en neer in een monotoon tempo. Geen variatie, geen sensuele likjes. Ik werd er niet opgewonden van, maar het bleek wel goed te werken… Vreemd.
Bij het neuken gebruikte ze wat veel glijmiddel, maar dat is bij mij niet zo’n probleem, ik voel toch wel genoeg en ze bleef me leuk aankijken met haar guitige gezichtje en ik kon heerlijk met haar borstjes spelen. Terwijl ik meestal wat langer bezig ben waren we binnen het half uur klaar en dat terwijl het mijn derde kamer was!

Herhalingsgevaar: best wel. De dame is gezellig, geeft goede service, maar komt op sex gebied niet boven de middelmaat uit. Als er weinig alternatieven zijn, dan ga ik graag weer met haar.