Volledige versie bekijken : Schippersstraat 34/2, Valeria
Haarkleur/-lengte : Bruin / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / A (echt)
Nationaliteit/Taal : Ukraïne / Frans
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Nee / Nee
Service:
Voordelen:
Nadelen: Spreekt alleen frans
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Ik kon zo snel geen paspoort vinden, daarom heb ik het nu gemaakt. Recensie volgt.
Grz Sub
Vandaag aan het eind van haar shift, in het begin van de avond deze beauty eens bezocht. Dit was ik al enige tijd van plan, en vandaag is het er dus van gekomen, omdat mijn toppertje waar ik eigenlijk speciaal voor naar skw was gekomen niet aanwezig was.
Valeria is een goedlachse schoonheid die uit de Ukraïne afkomstig is, en ik schat haar zo ongeveer 24 á 25 jaar. Hier zou ik iets naast kunnen zitten, want ik vraag de Dames niet meteen bij het eerste bezoek de kleren van hun lijf. Die kleren moeten om een andere reden van hun lijf en wel letterlijk.
Bij mijn bezoek was er slechts 1 probleem, en dat is die verdomde franse taal die ik niet onder de knie krijg. Valeria is 1 van de weinige Dames waar je buiten frans met geen enkele andere taal (buiten haar moedertaal natuurlijk) terecht kan, dus de gebarentaal maar weer boven gehaald, dit gecombineerd met de drie woorden engels die zij spreekt en de vier woorden frans die ik ken, was het volledig vocabulair waar we ons mee moesten en ook konden redden.
Nadat de plichtplegingen afgehandeld waren, en ik op bed plaats genomen had, begon zij met mijn tepels te spelen. Hierna ging het rubbertje om, en begon ze goed en gevarieerd te pijpen. Lange en korte halen wisselden elkaar af, met tussendoor nog wat draaiende bewegingen en wat likken langs mijn staalharde knuppel. Na verloop van tijd overgaan tot DE daad, en gekozen om te beginnen met Valeria on top. Terwijl Valeria mij aan het berijden was, ging ze niet zoals zo velen alleen maar op en neer, maar varieerde hier ook weer behoorlijk. Zo zat ze wat heen en weer te rijden, en maakte ze ook draaiende bewegingen. Na verloop van tijd gekozen voor de missionaris, en ook hier deed ze goed mee, en bleef zeker niet stil liggen. Ik heb de hele tijd met haar kleine maar mooie borstjes met fraaie tepels mogen spelen, en ze ook in mijn mond kunnen nemen, ook heb ik met haar poesje mogen spelen, hier mag je echter alleen aan de buitenzijde mee spelen, en mag je niet er in met je vinger.
Het was een geweldige ervaring, die ondanks het "taalprobleem" toch nog wel eens een vervolg zal krijgen. Het herhalingsgevaar is enorm groot zelfs.
Grz Sub
biglover
26 april 2007, 22:16
vriendelijke dame die haar werk met overgave doet:D
Anvers
25 maart 2008, 19:44
Heb haar al geruime tijd niet meer gezien; WIE weet MEER over haar? :confused:
wico
Anvers
13 april 2008, 13:52
Dame lange tijd niet meer gezien, dus om forum up-to-date te houden, kan zij best naar het archief ! :p
wico