Volledige versie bekijken : Chantal (Gabriella) (Roemeense)
yylover
9 oktober 2023, 19:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Gabriella (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:110 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Nieuw in Babylon
Dannii
9 oktober 2023, 20:24
Visitors from Acapulco Gold know her and love her :luvlove:
yylover
9 oktober 2023, 20:27
Zowat al mijn favoriete dames in Babylon zijn 30+. Uiteraard geil ik ook op jongere dames, maar mijn ervaring in het clubleven is dat ik met 20 (+) jarige dames gewoon nauwelijks een klik krijg, en dat zal veel te maken hebben met het grote leeftijdsverschil.
Dus meestal is het HHG bij jonge dames erg klein.
Vandaag was mijn eerste kamer met Rose. Een van de oudste dames in Babylon maar nog steeds gegarandeerd voor een uitstekende kamer.
En het was precies Rose die mij in de avond 'koppelde' met een nieuwe mooie blonde Roemeense dame, die mij absoluut al was opgevallen, je hebt nooit zoveel nieuwe dames in Babylon.
Ze stelde mij voor aan Gabriella (zeg maar Gaby) en brabbelde nog wat Roemeense tips aan haar door. Blijkbaar werd ik voorgesteld als een aardige gast.
Gabriella ging bij me zitten en het werd al vrij snel duidelijk dat zij een uitzondering ging vormen op mijn bovenstaande stelling.
Een hele goedlachse vrolijke meid met een positieve uitstraling en we gingen naar kamer 1. Nog wat onwennig moest ik haar bovenaan de trap de kamer aanwijzen.
Ze heeft een aantal maanden in Aca gewerkt (geen paspoortje gevonden) en is sinds vrijdag werkzaam in Babylon.
Volgens eigen zeggen slechts 1 jaar in het vak. Toen ze me vertelde dat ze pas 20 was werd mijn (ietwat geschrokken) reactie direct weg gelachen met een grapje en de rest van het uur heeft ze mij niet meer los gelaten.
Deze meid weet hoe ze een man moet plezieren en opwinden. Als een nieuwe dame direct begint met tongzoenen twijfel ik niet meer en verleng de kamer onmiddellijk tot een uur.
Niet dat ik haar kwaliteiten direct als bovenaards wil kwalificeren maar het was vooral haar positieve en vrolijke uitstraling waardoor ik deze kamer als een van mijn beste kamers van dit jaar beoordeel.
Het mooie nieuws is dat het haar bevalt in Babylon en ze voorlopig geen plannen heeft om elders te verkassen.
Voor mij is het HHG >100%.
Absoluut een positieve aanwinst voor deze club !
ju52
10 oktober 2023, 09:04
Ze stelde mij voor aan Gabriella (zeg maar Gaby) en brabbelde nog wat Roemeense tips aan haar door. Blijkbaar werd ik voorgesteld als een aardige gast.
Gabriella ging bij me zitten en het werd al vrij snel duidelijk dat zij een uitzondering ging vormen op mijn bovenstaande stelling.
Een hele goedlachse vrolijke meid met een positieve uitstraling en we gingen naar kamer 1. Nog wat onwennig moest ik haar bovenaan de trap de kamer aanwijzen.
Absoluut een positieve aanwinst voor deze club !
I noticed the approach with pleasure from a few meters away...
Incidentally, Gabriella should have found room 1 without delay, as we had moved in there with Ellie shortly before.
The two women played together perfectly and barely gave me time to breathe.
Tjeppah
11 november 2023, 20:32
Een heerlijke kamer met haar gehad. In 1 woord top. Geweldige service van deze jonge meid
ju52
21 januari 2024, 07:12
Nach längerer Abwesenheit wieder zurück,
was für ein Glück …. :):):)
Tjeppah
4 februari 2024, 07:18
Helaas was deze leuke meid erg populair vandaag en had ze zelfs een lijst met haar afspraken. Haar heel weinig beneden gezien
Tjeppah
25 mei 2024, 17:05
Is erg teruggegaan in haat serviceniveau. Ik zag ze vandaag een pannekoeksessie hebben van een paar uur. Daarna was ze steeds na 10 a 15 min weer terug uit een kamer met een ijsbeer. Ook vind ik ze minder sympathiek dan 7 maanden terug toen ze net begonnen was. Blijkbaar denkt ze haar formule gevonden te hebben door 1/2 u kamers al in 10 a 15 min af te ronden. Vroeger was dit voor mij een zekerheidje maar nu besteed ik mijn geld liever aan meiden die er ook iets voor willen doen. Aan mij gaat ze geen cent meer verdienen.
mechelen
26 mei 2024, 23:45
Vandaag heb ik ook kennis gemaakt met deze zeer sympathieke meid. Blond kopje, brilletje en een heel mooie lach; ze ziet er eerder als een westers studentje uit.
Tongzoenen was eerder matig; de rest zeker ok. Dit is zeker een aanwinst voor Babylon.
JohnW
17 december 2024, 00:30
Gespot in Sharks
mechelen
17 december 2024, 01:05
Ik wist het al; ze had mij uitdrukkelijk gevraagd het niet te melden...:heul:
mechelen
8 februari 2025, 13:01
==> Sharks, met werknaam Chantal. Definitief blijkbaar, mag dus verplaatst worden.
mechelen
8 februari 2025, 21:37
Deze dame kende ik al van in Babylon.
Een blond meisje met een leuk snoetje (al is haar neus gecorrigeerd). En er is niet meteen de kamervraag, neen je kan relaxed met haar over koetjes en kalfjes keuvelen. Heel fijn, als is dat ook een truuk om je uiteindelijk toch in een kamer te krijgen natuurlijk.
Tongzoenen doet ze niet zo graag en het was eerder met het topje van de tong, echt muilen hebben we niet gedaan. Pijpen was dan weer wel uitmuntend en neuken was zalig, heel rustig op en neer gaand, zij op mij en ik heb mij gewoon laten klaarrijden. Kosten 100 euro, het normale tarief in Sharks.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en echt wel een aanwinst voor Sharks. :wink2:
Tjeppah
8 februari 2025, 21:50
Toen ze net in Babylon was een geweldige kamer gehad met haar waarbij ze 3 keer spuitend klaarkwam. Ook volop tongzoenen etc. Later had ze af en toe een attitude waar ik niet van hou.
schoolmeester
9 februari 2025, 05:40
waarbij ze 3 keer spuitend klaarkwam..... deze dame moet bij de brandweer solliciteren.
Siberische tijger
9 februari 2025, 08:56
Graag nog even een toelichting op dat 'spuitend klaarkomen': bij de brandweer hebben ze namelijk spuiten met lage druk en spuiten met hoge druk.;)
MeesterMixer
9 februari 2025, 09:15
Toen ze net in Babylon was een geweldige kamer gehad met haar waarbij ze 3 keer spuitend klaarkwam. Ook volop tongzoenen etc. Later had ze af en toe een attitude waar ik niet van hou.
Inderdaad een top act in Elsdorf, met volop TZ, etc. En dat voor 110 euro per uur (in Sharks 100 euro voor half uur? of ook een uur?).
schoolmeester
9 februari 2025, 09:17
Sharks is 100/half uur.
Tjeppah
9 februari 2025, 09:28
Graag nog even een toelichting op dat 'spuitend klaarkomen': bij de brandweer hebben ze namelijk spuiten met lage druk en spuiten met hoge druk.;)
Geloof me dit was met hoge druk. De bekende squirtqueen in de club in Vaals had aan haar een grote concurrente
schoolmeester
9 februari 2025, 09:51
Dan mag je wel een veiligheidsbril opdoen met beffen.
JonnyFontane
9 februari 2025, 10:57
Beter een volgelaatsmasker...
Tjeppah
9 februari 2025, 17:02
Zijn meerdere manieren om een vrouw te laten komen. Zo te horen heb je nog veel te leren :biggrin:
schoolmeester
9 februari 2025, 17:04
Tjeppah, ik ben 60 jaar, ik ken de kneepjes van de erotiek/sex inmiddels wel.
Tjeppah
9 februari 2025, 17:08
Dan zou je moeten weten dat een veiligheidsbril niet nodig is :biggrin: