PDA

Volledige versie bekijken : Rebecca



Willem2
14 november 2005, 12:51
Naam : Rebecca

Haarkleur/-lengte : honingblond

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Superslank, B-cup

Nationaliteit/Taal : Oekraïne, duits en engels

Leeftijd : 31jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Zoenen uitstekend, beffen, NMC, PZC, FT, AV

Bijzonderheden :

Extra :

Hollandmale
28 november 2005, 17:32
Rebecca is inmiddels gestopt in het Hof. Ze is momenteel Thekefrau in de zusterclub Sudbad in Keulen. Dit is die mooie blondine achter de bar die in noodgevallen bijspringt :eek:. Voor mij reden genoeg om daar 'ns snel heen te gaan :D. Heren mods: wellicht dit draadje verplaatsen naar Sudbad ?!

Willem2
9 december 2005, 00:16
Deze dame dus eventjes verplaatst.
Zullen zien of ze ook daar nog voor de theken actief zal zijn :rolleyes:

Willem2

egon, Dr. Rammler
9 december 2005, 12:43
Hallo Willem mein Freund. Hab dein Angebot wargenommen u. mich angemeldet. Bericht gibts dann nächstes Wo.ende nach der Samya-Weihnachtsfeier:smile2: gruss egon:D..................Achso, hab Rebecca auch an der Theke gesehen. Wenn sie davor arbeitet sag ich dir direkt

Willem2
9 december 2005, 14:11
Ist ja gut Egon. :roll:
Aber Tik kannst du irgendwo anders beschreiben

Gruesse Willem :wink:

Hollandmale
16 december 2005, 20:09
Rebecca is vanaf morgen (zaterdag) enkele dagen in Ritz. Dat scheelt HM 2x 175 km rijden, dus mag ze best wat langer blijven :D. Maar zonder gekheid, Rebecca is helemaal top. Heb diverse spannende avonturen met haar beleefd in Schieferhof ;) :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=56

http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=59

Hollandmale
22 december 2005, 15:09
Rebecca is vanaf morgen (zaterdag) enkele dagen in Ritz. Dat scheelt HM 2x 175 km rijden, dus mag ze best wat langer blijven :D. Maar zonder gekheid, Rebecca is helemaal top. Heb diverse spannende avonturen met haar beleefd in Schieferhof ;) :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=56

http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=59HM peilde gisteren de stemming in Ritz. Die was goed (zie rubriek-Ritz). En al helemaal toen Rebecca vertelde dat ze na de Kerst in Ritz blijft. Het bevalt haar namelijk uitstekend; ze is rond de 28e weer aanwezig. Dus kan haar draadje worden verplaatst naar Ritz :smile2:.

Hollandmale
8 januari 2006, 12:15
Ze is rond de 28e weer aanwezig. :smile2:.Rebecca is sinds 2 januari weer terug; gisteren ook aanwezig. Behoudens vrije dagen is ze er de komende maand ook ;).

stano
21 januari 2006, 17:30
Ik was gisteren in de Ritz ... maar Rebecca was er niet. Volgens info gekregen ter plaatse zou ze de club al enkele dagen geleden verlaten hebben en niemand weet of ze zal terugkomen.:ranting2:

henk39
24 januari 2006, 18:06
Hedenmorgen, dinsdag, heb ik de Ritz bezocht en ik kan melden dat Rebecca aanwezig is. Ze schijnt zondag daar gearriveerd te zijn. :lostit:

Hollandmale
24 januari 2006, 18:20
Hedenmorgen, dinsdag, heb ik de Ritz bezocht en ik kan melden dat Rebecca aanwezig is. Ze schijnt zondag daar gearriveerd te zijn. :lostit:Het klopt als 'n bus; je bent HM net voor ;). Maar hoe was je bezoek aan Ritz; gaan we er nog wat over lezen :smile2: ?

pedro28
21 februari 2006, 00:42
Is Rebecca nog in Ritz ?????:confused:

Hollandmale
13 mei 2006, 08:45
Dat is die einzigeiige-Zwillingsschwester der ukrainischen Rebecca. HM, wir werden ihr Deine Grüsse morgen ausrichten :lol:TA-Rebecca is terug in het Hof :p ! Ze is op maandag/dinsdag/woensdag aanwezig :betrunken. Haar draadje kan dus worden teruggeplaatst :smile2:.

Hollandmale
25 mei 2006, 13:16
TA-Rebecca is terug in het Hof :p ! Ze is op maandag/dinsdag/woensdag aanwezig :betrunken. Haar draadje kan dus worden teruggeplaatst :smile2:.Uitzonderingsgewijs is Rebecca er morgen (vrijdag) ook. Ondanks het kleine aantal ijsberen was er gisteren 'n wachtlijst voor haar :eek:.

pedro28
26 december 2007, 13:27
Weet er iemand of deze dame nog ergens werkt ??????
grtz

De Cock
26 december 2007, 15:12
NIET in het Hof.

Misschien laat HM wat weten ;)

Rangi
26 september 2008, 00:21
Rebecca quit the job last year, she is with me now :inlove:
Sorry guys :redface: