PDA

Volledige versie bekijken : girlfrendly



denu
24 oktober 2023, 14:40
ben bezig om te boeken naar het paradijs, maar hoe vertel je bij het reisbureau dat je een hotel wil wat girlfriendly is zonder meteen buiten gegooid te worden of op zn minst leijk aangekeken te worden?
hoe pakken jullie dat aan ? kijk ik durf best een ticket alos te boeken bij bv een tui, en de taxi naar pattaya lukt ook , maar hoe groot is de kans als ik 8 december aankom met de taxi in patty dat er geen plek is ????
ik ben 4 jaar geleden ook daar geweest maar toen had ik kamer in hotel waar geen gasten welkom waren.

dus graag wat advies, en hoe liggen de prijzen vd dames en het bier tov 4 jaar terug(pre covid)

vrije jongen
24 oktober 2023, 15:41
Reisbureau? Zitten we in de jaren 90 nog? Volgens mij zijn ze blij dat er deze maand nog een klant is binnengelopen.

Vraag gewoon direct bij het hotel of ze guest friendly zijn (misschien eerst de opties bij het reisbureau opvragen). Vaak is het wel de bedoeling dat je dan voor 2 personen je hotelkamer boekt. Hoe je zoiets uitlegt bij het reisbureau, kan je vast iets bedenken (zeker zijn dat je een groot bed krijgt ofzo).

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Tornado
24 oktober 2023, 15:45
Google guest friendly Pattaya en je vindt sites met lijsten van hotels waar je dames mag meebrengen.

Enter01
24 oktober 2023, 16:37
Het zal je meer moeite kosten om een hotel te vinden dat geen additionele gasten accepteert in Pattaya. Ondanks dat momenteel flink geinvesteerd wordt in nieuwe bars in de hoop dat vanaf November opeens de touristen komen binnen stromen voor high season ziet het er op dit moment nog niet naar uit.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

Enter01
24 oktober 2023, 16:39
Doe er je voordeel mee.

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

denu
24 oktober 2023, 17:03
uhhhh waar kun jij online met je beungeld je vakantie betalen dan ????

Ties85
24 oktober 2023, 19:00
Als het jezelf niet lukt kan onderstaande firma je misschien verder helpen zelf is mijn favoriete hotel in Pattaya trouwens Areca lodge, goed hotel op top locatie voor de hoerenloper:

https://greenwoodtravel.nl/