Volledige versie bekijken : Daniela (Roemeense)
Firehawk
29 oktober 2023, 22:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Daniela (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Enkel
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:120 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Werkt er een maand, voorheen Zwitserland. Geilde mij goed op en op de kamer was ze ook goed. Volle bak tongzoenen.
Firehawk
5 november 2023, 01:55
Vanavond weer mee gekamerd. Dit keer een half uur en was weer super. Gelijk weer goede presales en naar de kamer gegaan. Daar begon ze al gelijk volop te tongen. Daarna elkaar uitkleden en op bed verder. Lekkere gfe seks. Met vingeren werd ze steeds natter en heviger te tongen, heerlijk was het. :) Pijpen ook goed met veel spuug. Met neuken uiteindelijk beukend in doggy afgemaakt. Even na kletsen en van de kamer. Ze liep voor me na de deur en daar ging ze door haar hoeven heen, ik kreeg haar net niet op tijd te pakken en daar lag ze.
Haar overeind geholpen en het viel wel mee zei ze maar was toch een flinke smak. Maakt de kamer nog iets meer bijzonder. :) Haar daarna zo goed als niet meer gezien pas toen ik naar huis ging. Ze werd goed gepannenkoekt daarna. Aardige, vriendelijke meid, niks mis mee.
Tjeppah
11 november 2023, 19:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Daniella (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:430 euroTijdsduur:210 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:De service zelf met haar bespreken. Ik heb haar beloofd om niet uit te wijden over de service die ik gehad heb. Ze gaf aan dat de soort service afhangt per persoon.
Tjeppah
11 november 2023, 19:27
De laatste kamer was met deze dame. Het was een pannekoeksessie van maar liefst 3 1/2 uur. Het is een hele lieve mooie meid die me al gelijk verrastte met haar service zodra we de kamer op kwamen. Ze heeft ook in Zwitserland gewerkt. Ik heb met haar afgesproken niet echt in te gaan op de service die ze geeft. Ze zei dat haar service afhankelijk is van welke klant ze voor zich heeft en of er een klik is. Zorg dat je respect voor haar hebt en lekker nog een douche hebt genomen voordat je naar de kamer gaat. Je zal weten dat je dit niet voor niets hebt gedaan. Dat ik gelijk 3 1/2 uur bij een eerste kamerbezoek met haar op de kamer ben gebleven zegt waarschijnlijk genoeg. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad met deze heerlijke meid.
Firehawk
11 november 2023, 20:02
Had ik al een paspoort je van aangemaakt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60631-Daniela-(Roemeense)
Tjeppah
11 november 2023, 20:23
Sorry kerel. Ik had je paspoortje gemist. Willem2 graag mijn recensies even samenvoegen met die van firehawk
Firehawk
11 november 2023, 23:37
Geen probleem. Inderdaad lekkere geile meid was er ook aangenaam door verrast.
Details kun je inderdaad achterwege laten want er is al iemand geweest die recensies aan haar doorgeeft.
Tjeppah
30 november 2023, 20:37
Vanavond weer mee gekamerd. Dit keer een half uur en was weer super. Gelijk weer goede presales en naar de kamer gegaan. Daar begon ze al gelijk volop te tongen. Daarna elkaar uitkleden en op bed verder. Lekkere gfe seks. Met vingeren werd ze steeds natter en heviger te tongen, heerlijk was het. :) Pijpen ook goed met veel spuug. Met neuken uiteindelijk beukend in doggy afgemaakt. Even na kletsen en van de kamer. Ze liep voor me na de deur en daar ging ze door haar hoeven heen, ik kreeg haar net niet op tijd te pakken en daar lag ze.
Haar overeind geholpen en het viel wel mee zei ze maar was toch een flinke smak. Maakt de kamer nog iets meer bijzonder. :) Haar daarna zo goed als niet meer gezien pas toen ik naar huis ging. Ze werd goed gepannenkoekt daarna. Aardige, vriendelijke meid, niks mis mee.
Die pannenkoeker was ik denk ik :biggrin:. Ik kende je niet maar jij was degene die ik in het restaurant in het voorbij lopen nog sprak ?
Bericht wijzigen/verwijderenBericht bewerken
Firehawk
30 november 2023, 20:40
Zou zo maar kunnen. Volgens mij heb ik je toen ook gezien met haar douchen toen ik met Luxandra van de kamer kwam.
Tjeppah
30 november 2023, 20:52
Klopt
WA
30 november 2023, 23:03
Ik heb met haar afgesproken niet echt in te gaan op de service die ze geeft. Ze zei dat haar service afhankelijk is van welke klant ze voor zich heeft en of er een klik is.
Geen probleem. Inderdaad lekkere geile meid was er ook aangenaam door verrast.
Details kun je inderdaad achterwege laten want er is al iemand geweest die recensies aan haar doorgeeft.
First of all, ik ken Daniëla niet. Zou haar niet aan kunnen wijzen in LR. Dat service afhankelijk is van klant tot klant geld voor héél véél dames van plezier. Bon, niets mis mee. Wat mij persoonlijk triggert is dat ze er wel erg op inspeelt bij haar klanten. "Niets schrijven want ik doe dit alleen met jouw, want jij bent echt leuk" Als je zoiets hoort van een aantal heren dat niet meer op twee handen te tellen is.... :gruebel:
Tjeppah
30 november 2023, 23:42
First of all, ik ken Daniëla niet. Zou haar niet aan kunnen wijzen in LR. Dat service afhankelijk is van klant tot klant geld voor héél véél dames van plezier. Bon, niets mis mee. Wat mij persoonlijk triggert is dat ze er wel erg op inspeelt bij haar klanten. "Niets schrijven want ik doe dit alleen met jouw, want jij bent echt leuk" Als je zoiets hoort van een aantal heren dat niet meer op twee handen te tellen is.... :gruebel:
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind er helemaal niets mis mee om zelf aan de vrouw voor een kamergang te vragen welke service ze geeft. Ik kan begrijpen dat de service per klant anders kan zijn. Bijvoorbeeld dat een vrouw bijvoorbeeld niet zou zoenen of tz wanneer een man uit zijn mond stinkt. Ik respecteer dan de vrouw wanneer ze zegt dat ze liever niet hebt om de service precies te omschrijven. Ik heb toch in mijn recensie aan kunnen geven dat ik een geweldige tijd op de kamer had. Als je zo'n recensie dan combineert met de service die ze je zegt te geven. Dan weet je zelf wel of het ook voor jou tot een goede kamer zou kunnen leiden. Voor mij is Daniella een toppertje.
WA
30 november 2023, 23:53
Daar is ook niets mis mee. Krijgen wat je vraagt, en dan ook nog eens met passie is natuurlijk helemaal geweldig. Het valt mij echter op dat ik best veel ijsberen afzonderlijk van elkaar heb horen zeggen dat ze geen details over haar gaan schrijven omdat hetgeen op de kamer gebeurde toch echt wel einzigartig was.
Tjeppah
1 december 2023, 00:12
Daar is ook niets mis mee. Krijgen wat je vraagt, en dan ook nog eens met passie is natuurlijk helemaal geweldig. Het valt mij echter op dat ik best veel ijsberen afzonderlijk van elkaar heb horen zeggen dat ze geen details over haar gaan schrijven omdat hetgeen op de kamer gebeurde toch echt wel einzigartig was.
Einzigartig zijn niet mijn woorden. Maar voor mij is ze heel goed. Veel beter als bijvoorbeeld Cleo die veranderd is qua karakter en steeds dezelfde fantasieloze service geeft. Op zich niet slecht maar ze komt lang niet in de buurt van de service en de leuke kamer die ik laatst van Daniella kreeg.
ju52
1 december 2023, 05:20
Veel beter als bijvoorbeeld Cleo die veranderd is qua karakter en steeds dezelfde fantasieloze service geeft. Op zich niet slecht
Cleo finde ich auch nach mehreren Sitzungen immer noch als sehr anspruchsvoll und kreativ.
Weiter Wiederholungen sind sicher …
Tjeppah
2 december 2023, 14:26
Gisteren weer een pannenkoeksessie gehouden met dit lieve servicekanon. Vandaag waarschijnlijk op herhaling met haar.
cookie3
13 december 2023, 10:01
Weet iemand wanneer Daniela weer terugkeert? Laatste keer dat ik er was gaf ze aan dat ze er aan dacht om 11 december met vakantie te gaan
snaal88
13 december 2023, 11:19
waarschijnlijk 27 december
Tjeppah
13 december 2023, 13:23
Ze is momenteel inderdaad op vakantie.
Tjeppah
13 december 2023, 20:30
Weet iemand wanneer Daniela weer terugkeert? Laatste keer dat ik er was gaf ze aan dat ze er aan dacht om 11 december met vakantie te gaan
Ze heeft mij verteld 27 of 28 december dat wist ze nog niet precies
Dannii
28 december 2023, 16:27
She is back ...
... with nearly 10 kilos more :biggrin:
WANDELAAR5
1 januari 2024, 08:48
Gisteren na alle enthousiaste verhalen met Daniela naar de kamer geweest. Dat werd een leuke, maar niet zo heel succesvolle happening. Ze begon al staand nog voordat wij onze kleding hadden verwijderd met volle bak tongzoenen. Als ik haar tot een beetje rust maande nog erg goed ook. Al zoenend zijn we op het bed geland waar bij alle volgende handelingen onze lichamen zo’n beetje all kompasposities ingenomen hebben. Het zoenen werd afgewisseld met pijpen en beffen, waarbij ze me op een gegeven moment niet meer wilde laten gaan. Na de kamer vroeg iemand me waarom ze halverwege de sessie in de bar verscheen om een nieuw laken te halen en of ik aan plassex had gedaan. Nee dus voordat anderen zich dit ook afvragen en er geruchten ontstaan. W5 is een heer en geen voorstander van dit soort activiteiten.
Na deze korte onderbreking verder gegaan, waarbij de aandacht zich naar mij verplaatste. Ze kan heerlijk pijpen, maar ze sprak tussendoor haar zorgen al uit over de omvang van mijn jongeheer. Het condoom werd gemonteerd en heel voorzichtig begon ik haar te neuken. Helaas bleek de dame lid van de KKC. Ze kreeg hem nog net naar binnen, maar elke beweging was pijnlijk en ik was nog niet eens echt aan het neuken. Ze had wel echt haar best gedaan. Helaas, want het was verder een erg leuke, afwisselende en passionele kamer!
1 ding heb ik haar maar niet duidelijk kunnen maken, dat de naam van mijn jonge heer Barokkar was. Volgens haar was het een horse dick en ook na onze discussie daarover bleef ze daarin volharden ;) Geen herhalingsgevaar, maar wel een aanbeveling van mij.
Oh ja, iemand had haar verteld dat een man op het forum had geschreven dat ze 10 kg was aangekomen. Altijd fijn dat doorvertellen het maakt alle betrokkenen zoveel gelukkiger (NOT). In ieder gavel was dat volgens haar absoluut niet het geval. Volgens haar was het 3 tot 4 kg. Dus dat is dan bij deze ook weer rechtgezet.
Firehawk
1 januari 2024, 10:42
Ik was er zaterdag mee en was weer top. Het 10kg verhaal zat ze flink mee, zei haar ook hier niet zoveel van aan te trekken maar het zat toch hoog. Ik zag geen verschil in ieder geval en het was weer heerlijk.
ju52
7 januari 2024, 12:27
… Daniela …
Oh ja, iemand had haar verteld dat een man op het forum had geschreven dat ze 10 kg was aangekomen. Altijd fijn dat doorvertellen het maakt alle betrokkenen zoveel gelukkiger (NOT). In ieder gavel was dat volgens haar absoluut niet het geval. Volgens haar was het 3 tot 4 kg. Dus dat is dan bij deze ook weer rechtgezet.
Wenn eine Frau, die ich mag und mit der ich oft auf dem Zimmer war,
einige Kilo zunimmt, ist das für mich kein großes Problem,
weil es um den Menschen und die Frau geht.
Wenn aber irgendwer auf einmal 10 Kilo mehr an Arroganz und Dummheit zeigt,
so ist das schon ein Problem.
War aber zumeist schon vorher sichtbar …
wooley
13 januari 2024, 19:12
Vanmiddag ging Daniella het groepje Nederlandse beren af. Wij wilden tenminste kameren..
Stèlde zich voor en nadat Picasso me nog even voor was op naar de kamer. Firehawk had me haar aanbevolen en geen woord teveel gezegd over haar service pakket.
Was van de eerste tot de laatste minuut tongzoenen als een malle. Dame bleek ook erg gesteld op de befkunst van mij... Ik werd beloond met een heerlijke deepthroat met veel spuug. Daarna weer tongzoenen en haar toen op anaconda laten plaatsnemen. Begon te rijden alsof ze de duivel wilde uitdrijven. Nadat anaconda gespuugd had nog rustig tijd volgemaakt. Top dvp
cookie3
22 januari 2024, 19:06
Weet iemand of Daniela deze week aanwezig is?
schoolmeester
22 januari 2024, 19:08
ff bellen naar de club, hoe makkelijk kan het zijn.
rmjhexe
22 januari 2024, 19:37
Ja ze is er, start meestal rond 1900
peterp095
5 februari 2024, 19:56
Daniella is er even tussenuit
Waarschijnlijk rond 12 februari terug
Tjeppah
15 maart 2024, 13:21
Een paar weken terug weer een pannekoeksessie gehouden met deze kanjer. Deze lieve meid blijft voor mij 1 van de toppers in deze club. Ze doet alles met veel inzet en overgave. Ze kan heel goed inspelen op hetgeen de man graag heeft. Het begin begon anders dan ik van haar gewend ben maar dit kwam omdat ik nog met Cleo op de kamer was op het moment dat ik met Daniella had afgesproken dus haar maar gevraagd naar de kamer te komen. Ik heb altijd een hele fijne tijd met deze kanjer en ik ga zeker binnenkort weer eens bij haar op bezoek om van haar geweldige service te genieten. Toppertje.
Dannii
11 april 2024, 20:25
She is a guarantee for erection and hot sex. And i like to massage her beautiful body, especially her hot butt :biggrin:
Kisses from Dannii to Daniela :herz:
Firehawk
13 april 2024, 20:42
Daniela vertrekt 21 april voor een paar weekjes.
Net weer lekker kamertje met haar gehad. Heerlijk om tegen die grote kont aan te beuken.
Sinds gisteren weer terug in LR.
Tjeppah
29 mei 2024, 17:26
Momenteel is ze werkzaam in Diamond zoals de meeste meiden uit Livingroom. Dit tot de herstel werkzaamheden in Livingroom klaar zijn
Firehawk
30 mei 2024, 18:01
Nu in gg
Gielle012
9 juni 2024, 07:58
Gisteren een. Mooie kamer met Daniella gemaakt. Prettig gestoorde vurige vrouw. Naar haar zeggen net een weekje te GG. Geeft aan het er prettig te vinden.
Super kamer, 80430 geen gezeur over extra enzo. Ga haar zeker nog eens zien.
cookie3
13 november 2024, 22:21
Iemand enig idee waar deze dame momenteel is?
neohot79
14 november 2024, 06:56
YING YANG
Kurt Cobain
14 november 2024, 10:24
YING YANG
Bist du dir sicher? Oder meinst du die bulgarische Daniela, die auch im GG war und davor im Babylon? Letzten Samstag war die rumänische Daniela nicht im YY.
Weet je het zeker? Of bedoel je de Bulgaarse Daniela, die ook in de GG was en daarvoor in Babylon? Afgelopen zaterdag was de Roemeense Daniela niet in YY.
Tjeppah
14 november 2024, 14:21
Bist du dir sicher? Oder meinst du die bulgarische Daniela, die auch im GG war und davor im Babylon? Letzten Samstag war die rumänische Daniela nicht im YY.
Weet je het zeker? Of bedoel je de Bulgaarse Daniela, die ook in de GG was en daarvoor in Babylon? Afgelopen zaterdag was de Roemeense Daniela niet in YY.
Ze is er tot dusver maar 1 keer geweest
Tjeppah
22 november 2024, 06:45
----->Nu in Club Zeus in Küssnacht Zwitserland
Eric45
12 januari 2025, 05:28
Waar werkt ze nu ?
Eric45
12 januari 2025, 05:29
De laatste kamer was met deze dame. Het was een pannekoeksessie van maar liefst 3 1/2 uur. Het is een hele lieve mooie meid die me al gelijk verrastte met haar service zodra we de kamer op kwamen. Ze heeft ook in Zwitserland gewerkt. Ik heb met haar afgesproken niet echt in te gaan op de service die ze geeft. Ze zei dat haar service afhankelijk is van welke klant ze voor zich heeft en of er een klik is. Zorg dat je respect voor haar hebt en lekker nog een douche hebt genomen voordat je naar de kamer gaat. Je zal weten dat je dit niet voor niets hebt gedaan. Dat ik gelijk 3 1/2 uur bij een eerste kamerbezoek met haar op de kamer ben gebleven zegt waarschijnlijk genoeg. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad met deze heerlijke meid.
Waar werkt ze nu?
JonnyFontane
12 januari 2025, 06:42
Waar werkt ze nu?
Bij de plaatselijke aldi.....
Giodude
12 januari 2025, 07:13
Waar werkt ze nu?
Babylon
ju52
12 januari 2025, 07:54
Babylon
Die Daniela im Babylon, wieder zurückgekommen vor einiger Zeit,
ist bulgarisch!
Giodude
12 januari 2025, 08:00
Te snel gelezen. Bedoelde idd de Bulgaarse. De Roemeense schijnt volgens Tjeppah in Zwitserland te werken in club Zeus
Eric45
12 januari 2025, 08:40
Ze zegt tegen alle beren dat ze niet iedereen dezelfde en complete service geeft, maar de beren die ik gesproken heb weten wel beter.
Tjeppah
12 januari 2025, 13:17
Dan weet je toch nog niet hoe ze die service geeft aan anderen. Met watvoor gevoel, hoe intens etc. Ik kan me goed voorstellen dat zelfs wanneer ze dezelfde service geeft er verschil kan zijn daarin aan wie ze het geeft
Eric45
12 januari 2025, 16:27
Dan weet je toch nog niet hoe ze die service geeft aan anderen. Met watvoor gevoel, hoe intens etc. Ik kan me goed voorstellen dat zelfs wanneer ze dezelfde service geeft er verschil kan zijn daarin aan wie ze het geeft
Dat klopt! Maar nog even voor de duidelijkheid, spreken we nu over de Roemense Daniella of over de Bulgaarse?
Tjeppah
12 januari 2025, 16:37
De Roemeense waar dit topic over gaat
Eric45
12 januari 2025, 20:14
De Roemeense waar dit topic over gaat
Dan spreken we over dezelfde Daniella, de service kan per persoon verschillen maar als de dame zelf aangeeft dat ze alleen maar bij jouw bepaalde handelingen doet, dan heb ik zelf daar toch twijfels over en haak ik liever af.
Tjeppah
12 januari 2025, 20:20
Dan spreken we over dezelfde Daniella, de service kan per persoon verschillen maar als de dame zelf aangeeft dat ze alleen maar bij jouw bepaalde handelingen doet, dan heb ik zelf daar toch twijfels over en haak ik liever af.
Dat zeg ik toch helemaal niet dat ze sommige dingen alleen bij mij doet. Dat welke service ze aanbied en dat hoe een kamer verloopt per persoon kan verschillen is toch logisch. Dat sommige handelingen niet bij een beer gedaan worden die bijvoorbeeld hygiëne niet hoog heeft zitten. En dat je betere service van een vrouw zal ontvangen wanneer je een klik hebt.
Tjeppah
10 februari 2025, 14:57
Dat zeg ik toch helemaal niet dat ze sommige dingen alleen bij mij doet. Dat welke service ze aanbied en dat hoe een kamer verloopt per persoon kan verschillen is toch logisch. Dat sommige handelingen niet bij een beer gedaan worden die bijvoorbeeld hygiëne niet hoog heeft zitten. En dat je betere service van een vrouw zal ontvangen wanneer je een klik hebt.
---> PHG kan verplaatst worden