PDA

Volledige versie bekijken : Mihaela (Poolse)

mynasch
3 november 2023, 12:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Mihaela (Poolse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:140 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:heel leuke dame. kan ook aktief zijn elders

mynasch
3 november 2023, 12:44
:):biggrin::biggrin::):):biggrin::biggrin::):):big grin::biggrin::):):biggrin::biggrin::):):biggrin:: biggrin::)

uit mijn verslagje van 2 nov 2023

De eerste kamergang was met de Poolse Mihaela. Oh my god. Het werd een wervelende sessie. Ik ken Mihaela inmiddels al wat beter (Golden Gate), en na uitvoerig bijgepraat te hebben stelde ik toch maar eens voor een kamer te bezoeken.
Eerst leidde Mihaela me nog even rond door het gebouw, en was trots op alle nieuwe zaken en de op handen zijnde uitbreiding. Inderdaad indrukwekkend!
Op de kamer super sessie heren ijsberen. Eentje om in te lijsten. Al mijn zinnen werden geprikkeld, met een inzet en inlevend vermogen die ik niet veel meemaakte in mijn toch vrij lange ijsberen bestaan. Geweldige kussen, een behandeling van de kleine mynasch om in te lijsten (wat een touch heeft ze), haar blow-job met stip boven aan, en dat steeds met de prachtige levensgevaarlijk hel blauwe ogen die je zo opnemend kunnen aanschouwen. En met veel gevoel voor humor. Er werd heel wat gelachen. Ook het ontdekken van haar body is aan mij zeer welbestede tijd. Heerlijk om haar te mogen verwennen, waar ze dik van geniet. Seks was voor mij helemaal top! Met een girl on top stadje had Mihaela weinig moeite om mij tot een fraai hoogtepunt te brengen! Jummie. Een aanbeveling voor allen! After sales is ook klasse, even vragen hoe het gaat, nog goede aanbevelingen gekregen over mogelijk andere kandidaten….

:):biggrin::biggrin::):):biggrin::biggrin::):):big grin::biggrin::):):biggrin::biggrin::):):biggrin:: biggrin::)

Rino123
10 november 2023, 18:37
Weet iemand mij te vertellen op welke dagen deze Poolse dame aanwezig is?

mynasch
11 november 2023, 17:40
dat varieert..... (wo/do), maar ze werkt ook bij vlagen in GG..... vandaar dat ik ook hier zo'n paspoortje maakte...

mynasch
23 december 2023, 10:57
donderdag 21 december

:);):);):);):);):);):);):);):);):);):);)

Mihaela ook rap en na een beetje bij gekletst te hebben rap een kamertje betrokken. Absolute klasse voor mij deze dame. Lief, zacht, erotisch onderlegd, leuke meid. Stralende ogen, genietend van ons tijd samen. Mijn dag (en dagen ernaa) kan niet meer stuk. Zo happy dat ik Mihaela weer ben tegengekomen.

:);):);):);):);):);):);):);):);):);):);)

mynasch
25 januari 2024, 17:07
woensdag 24 jan 2024. sessie een: super sessie met Mihaela
:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

Een beetje zenuwachtig zette ik mij op een bankje met een glaasje van het een of ander en wachtte volspanning. Prachtig paars/rood setje schitterend figuur en stralende ogen, de kenmerken van Mihaela vandaag. Het werd een top sessie. De beste van het jaar tot nu toe (toegegeven ook de eerste). Uitgebreid gesprek op de bank, super toffe kamer sessie met alles er op en eraan. Inventief, lief, uitbundig, vrolijk, en seksueel zeer bevredigend. After sessie services van de buiten categorie. Ik geniet nog steeds na!

het is duidelijk dat ik Mihaela fan ben.....

:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

pietpotent44
25 januari 2024, 18:27
@Mynasch: Wanneer is de bruiloft ?

Tjeppah
25 januari 2024, 18:40
@Mynasch: Wanneer is de bruiloft ?

Wil je een uitnodiging ontvangen ;)

mentholbear
25 januari 2024, 21:59
Als er dan op het moment suprême gevraagd wordt of iemand bezwaar heeft, zullen vast en zeker een hoop ijsberen van zich horen: We do!! :aola:

Maareh, komt er ook taart en een buffet? Vraag het voor een vriend :roll:

mynasch
26 januari 2024, 14:14
Die is er elke keer opnieuw!

Rino123
2 februari 2024, 13:53
En weet iemand van de IJSBEREN MIJ TE ZEGGEN OF LARISSA MOMENTEEL IN LR WERKT? Ik zag ze niet meer in 2024, maar kans is zeker aanwezig dat ze weer terug komt naar LR:freu:

Tjeppah
2 februari 2024, 14:05
En weet iemand van de IJSBEREN MIJ TE ZEGGEN OF LARISSA MOMENTEEL IN LR WERKT? Ik zag ze niet meer in 2024, maar kans is zeker aanwezig dat ze weer terug komt naar LR:freu:

Lijkt me beter om deze vraag onder de discussie van Larissa te zetten en niet hier

ju52
2 februari 2024, 14:30

Larissa has been back since the beginning of this week.

mynasch
22 februari 2024, 10:51
woensdag 21 feb sessie 1 met Mihaela
:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

uit mijn verslagje LR 23-02-2024

Zodoende kwam de dame (Mihaela) waar ik op hoopte keurig getimed de barruimte binnenlopen, in een prachtig blauw gevalletje.
Wat een schitterende verschijning: fraai lang licht blond haar, stralende knal blauwe ogen 175 hoog en rank. Super uitstraling. Poosje zitten praten (dat kan ze zo aanstekelijk), en een paar kleine hints met haar o zo bevallige slanke vingers… Kortom alle signalen begonnen op donker groen te staan. Een weergaloze kamer volgde met veel tederheid en genot an beide kanten. What can I say? Overtuig u zelf… Voor mij een fantastisch gezelschap.

pietpotent44
22 februari 2024, 21:07
Ik zag bij je vorige bezoek 24 smileys, en nog maar 18 :smoke:

Ik heb denk ik een jaar geleden ongeveer ook eens met haar gekamerd. Inderdaad vriendelijke dame met prima service, maar toch voor mij iets te ver over de datum (eind 40 ?). Denk dat een deel van haar haar ook niet van haar zelf is.

Maar ieder zn meuk natuurlijk.

Dannii
22 februari 2024, 21:32
Last year i had 2 fantastic rooms with her. One in golden gate and one in living room. But now i heard from some guys, that she wants extra money now for kissing and a really good blowjob :confused:

mynasch
23 februari 2024, 10:20
Ik zag bij je vorige bezoek 24 smileys, en nog maar 18 :smoke:

Goed Geteld @pietpotent44..... da's nog niet zo eenvoudig... had echter geen bij bedoeling.

Gewoon een super fijne kamer met Mihaela
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) (25!)

mynasch
7 maart 2024, 13:41
7 maart 2024 dagje Kaarst: sessie een met MIHAELA
:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

uit mijn verslagje van 6 maart

En mijn huidige starperformer (MIHAELA) bleek ook al aanwezig. Ons in een hoekje genesteld, met een kopje koffie (het ding werkte!) en heerlijk bij gekletst. Een aantal jaloerse blikken van beren en dames verhoogde mijn voorpret. Super inleiding tot een prachtige KAMERSESSIE met hoofdletters. MIHAELA trol alle registers open. Het leek wel zo’n groot kerkorgel compleet met sesquialter en roerdomp (voor kenners). Enfin hij staat in mijn top tien. Alles rop en eraan, zoenen (mmmmmmm jummie) strelen (overal opstekende haartjes), een erectie van heb ik jou daar en dat allemaal “on the edge”. Zelf genoot ze ook van mijn bemin kunsten, kortom we genoten enorm van elkaar. Een uur om te onthouden. Samen even douchen, daarna op verder avontuur. We kwamen elkaar al weer tegen in de eetkamer! En gezellig tijdens een prima omeletje verder gekletst.

dank MIHAELA !!

:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

wooley
18 april 2024, 13:49
Vanmorgen bij het ontbijt kennis gemaakt met deze mooie verschijning. Leuke babbel. Afgesproken dat ze later langs komt. Na een uurtje was ze vrij en kwam aangehuppeld. Lekker mee gepraat en na een tijdje een mooie kamer opgezocht. Daar een mooi dans met deze grote lieve schat gedaan. Daarna het bed opgezocht. Veel tongzoenen en heerlijke diepe pijpsessie.
Haar in 69 gemanoeuvreerd en haar beloond door haar klaar te beffen. Daarna moest ze even bijkomen. Ondertussen zoenen en pijpen. Opgezadeld en ze heeft mij heerlijk klaargereden. Daarna lekker tongzoenen knuffelen en kussen en gepraat.
Was één van de beste Gfe sessies die ik ooit gehad heb.
Haar na afloop correct betaald met extra fooi. Wordt nog wel eens vervolgd..

pret
4 mei 2024, 18:42
Kan het zijn dat ze in GT werkte onder de naam Rosa?

hara1d
4 mei 2024, 19:09
Kan het zijn dat ze in GT werkte onder de naam Rosa?

Haar naam in GT Was Juli(a)

pietpotent44
4 mei 2024, 20:22
Ik denk dat na het laatste bericht van Wooley het aanstaande huwelijk tussen Mynasch en Mihaela wel zal worden afgeblazen :cool:

pret
4 mei 2024, 20:49
Haar naam in GT Was Juli(a)

Oke dat is volgens een GT legende hetzelfde, schijnt beide namen gebruikt te hebben in GT.g

mynasch
5 mei 2024, 09:21
nee hoor (niet afgeblazen): sessie 1 en 4 met Mihaela (Pools)

uit mijn verslagje van 03 mei:
part 1
Om vijf over elf me behaaglijk op een plekje aan de bar genesteld en de pret kon beginnen. En dat werd het. Ik had met Mihaela afgesproken en die stapte op ongeveer hetzelfde moment naar binnen dat ik mijn eerste slokje koffie proefde. We vonden een vrije tweezits bank om het ons nog gemakkelijker te maken. En de kleine mynasch stak onmiddellijk zijn kopje op…. Na een tiental minuutjes geklets op naar een kamer voor het echte werk. Mihaela maakte er echt een super sessie van. Teder, gepassioneerd, gehaaid, zacht. Kortom geraffineerd! Een fabelachtig uur. Polen-NL 1:0.

part 2
Nog even de bar binnen gelopen, waar heel wat fraaie dames acte de presence gaven. En besloot mijzelf op een vierde sessie te trakteren als afscheid…. Met Mihaela. Opnieuw wist ze (tot mijn stomme verbazing) leven in de kleine mynasch te krijgen (en dat na en drietal zware sessies). Wat een afscheid. Prachtige meid, super sensuele kussen, een blowjob waar ik mijn hoed voor afneem, en hoe ze je penis vast kan houden en strelen…. Jummie…. Polen-NL: 0-1…

Top dame die Mihaela.....

en ik wens eenieder zulke sessies toe!

:):):):):):):):):):):):):):):)

wooley
15 mei 2024, 13:15
Vanmorgen naar Lr voor Daten met Mihaela..
Lekkere Gfe op de bank opgeilen en daarna een mooi kamer met grote spiegel opgezocht
Lekker tz dansen en elkaar verkennen. Daarna 69 waarbij ze klaar kwam of zeer goed gespeeld.
Na korte pauze haar opgezadeld en laten rijden. Daarna nog een aantal strandjes en uiteindelijk door haar mij een edging handjob laten doen.. Top. Daarna nog wat gezellig gekletst en met grote smile gaan douchen. Wordt vervolgd