PDA

Volledige versie bekijken : Olive (Roemeense)



Tjeppah
11 november 2023, 18:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Olive (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Enkel, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:GND, ogespoten lippen, voorheen in Ixoma in Zwitserland gewerkt

Tjeppah
11 november 2023, 18:26
Mijn eerste kamer was met Olive. Ze heeft in Ixoma in Zwitserland gewerkt en was vorige week 2 weken in Living Room. Een hele slanke dame met een mooie kont. Jammer van haar opgespoten lippen. Tattoo met tekst op haar rechter kuit, sleeve op haar liner arm. Tattoo van bovenaan bloemen uitlopen in een hand tussen haar schouderbladen. Ze zei al 2 jaar in het vak te zitten, zelf betwijfel ik dit omdat ze op de kamer wat afwachtend was. Een bepaalde aanraking die ik fijn vind en vingeren behoorde niet tot de mogelijkheden maar dit had ze me ook verteld voordat we naar de kamer gingen.
Ze kwam voorover hangen toen ik op een bank zat. Haar benadering was rustig en ondanks dat haar gezicht meer van een girl next door is wist ze me door haar rustige benadering toch vrij snel tot een kamergang over te halen. Pijpen deed ze niet erg diep. Ze deed het op een manier die ik nog nooit eerder had meegemaakt in mijn ijsberencarriere. Ik weet niet of dit ook kam door haar lichtjes opgespoten lippen of dat ze een bepaalde techniek had. Ze wist me erg snel hierdoor geil te krijgen. Ik vond het jammer dat ze zelf weinig inititief nam en dat ik steeds aan moest geven wat ik wilde. Wat ze dan deed was wel erg lekker. Heerlijk cowgirl positie klaargekomen. Een aparte maar goede kamergang met een erg lieve meid. Aftersales bestond uit een beetje teasen en lieve blikken.