PDA

Volledige versie bekijken : Aly (Roemeense)

Tjeppah
11 november 2023, 19:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Aly (Roemeense)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:

Tjeppah
11 november 2023, 19:49
Deze meid was vorige week pas op haar eerste dag in Living room. Ze had een groen glimmend pak aan met de rits ver open aan de voorkant waardoor haar siliconen b cup een beetje naar voren kwam. Ze probeert wel in de aandacht te staan. Ze zei danseres in de Moulin Rouge in Parijs te zijn geweest maar hiermee vanwege haar gezondheid mee hebben moeten stoppen.Verder zei ze in Globe in Zwitserland gewerkt te hebben. Ze zei nog niet eerder in Duitsland te zijn geweest maar het nu hier te gaan proberen omdat de verdiensten in Zwitserland ook flink terug aan het lopen waren.
Toen ik op een bank zat in het rokersgedeelte duurde het niet lang toen ze naast me kwam zitten. Ze zei zenuwachtig te zijn omdat het haar eerste dag was in deze club. Na ongeveer 5 minuten wat gepraat te hebben en het serviceniveau doorgenomen te hebben vroeg ze me om wat drinken. Ik deed natuurlijk net of mijn neus bloedde en zei dat ze drank aan de bar kon bestellen:biggrin: Ze vroeg me of ik een piccolo of iets dergelijks voor haar wilde kopen. Toen ik zei nooit dat voor een meisje te kopen die ik niet ken, stond ze op en ging weer op de bank onder de tv zitten. Daarna papte ze gelijk aan met een ijsbeer die achter de gokkast zat. Tot een kamergang is het met haar niet gekomen. Het heeft me wel 25 euro uitgespaart door geen piccolo voor haar te hoeven kopen. Later op de dag kwam ze terwijl ze al op de kamer was naar de bar om een fles champagne te halen. Een andere ijsbeer heeft ze blijkbaar wel zover gekregen. Later op de dag zag ik ze op een bankje liggen in de kleedruimte met een ijsbeer naast zich. Ze zaten daar een geruime tijd te flikflooien

ju52
13 november 2023, 08:22
I had a very brief and clear contact with Aly, who I liked:
"Hello!"
"Hello!"
"Picolo?"
"No! That's not my name!"
And she was gone directly ...

Tjeppah
13 november 2023, 10:19
So she ask all the guys the same to find out who will pay her easy money :biggrin: