PDA

Volledige versie bekijken : Jolina (Roemeense)



mynasch
9 december 2023, 08:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




jolina (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:drama

mynasch
9 december 2023, 08:48
uit mijn verslagje GG algemeen

sessie twee met Jolina

:angst::nee::angst::nee::angst::nee::angst::nee::a ngst::nee:

Innemende dame deze Jolina, en zocht ook kontakt, in tegenstelling tot een vijftal dames die aan de bar zaten en mij geen blik waardig gunden. Niet zo’n fijn gevoel…. OK even geinformeerd naar de condities 100 voor 30 en 150/60 naar verluidt met alles erop en eraan. De gok maar en gewaagd. Na de zwarte omhulsels uitgepakt te hebben bleek Jolina een fraai lichaam te hebben. Een eerste kus was absoluut veelbelovend, met een heerlijk zachte mond en tong. Dat beloofde veel. Helaas….. en het zou bij een (misschien twee) van dit soort heerlijk tongzoentjes blijven, want zo zei ze daar hield ze niet zo van…. OK, ik ben van het inschikkelijke typ…… dan wat massage, vond ze allemaal wel wat kriebelig…. Har blow job (op haar knieën op het bed ik staande voor het bed was daarentegen wel weer erg lekker en gunde me een prachtig uitzicht op haar rug en kont, die mochten er wezen. Voorzichtig op bed beland en daar bleek de dame in kwestie ook niet gedeind van een bef beurtje. Ze dacht zich te herinneren dat ze dat gezegd had, maar nee gaf ze toe dat was bij de vorige klant…. Nou ja…. De lol begon er wel een beetje vanaf te raken. Ze was nog verbolgen dat ik niet wilde verlengen naar een uur. Wel een kusje toe dat wel….

:angst::nee::angst::nee::angst::nee::angst::nee::a ngst::nee:

mynasch
9 december 2023, 12:06
ps dame draagt een bril (zwart, positieve glazen)

peterp095
26 augustus 2024, 13:03
Gisteren ook uitgebreid kennisgemaakt met Jolina.
Ik zat op het terras met een collega ijsbeer en Jolina kwam er bijzitten omdat de collega ijsbeer vroeger regelmatig met haar ging maar door omstandigheden nu nog enkel met zijn vaste dame gaat. Collega was wat aan het bijpraten met haar toen ze bij hem informeerde over mij en aan hem vroeg of ze niet van plaats konden verwisselen zodat ze direct naast mij zat. Het was inmiddels 1745 u en collega had afgesproken met enkele andere ijsberen om samen te eten. Daar zat ik dan met Jolina....
Was zeker geen straf want Jolina was me in de namiddag al opgevallen toen ze kort in het restaurant verscheen voor haar koffie. Wat gepraat over van alles en nog wat en Jolina bleek een zeer spontane meid die zeker geen haast maakte om naar de kamer te gaan. Kom je nog maar zelden tegen. Uiteindelijk heb ik na 45 minuten zelf gevraagd om naar de kamer te gaan nadat ik eerst geïnformeerd had over haar service. Voor mij is TZ belangrijk en dat bleek geen probleem te zijn.
TZ was inderdaad geen probleem want direct bij binnenkomst in de kamer maakte ze haar belofte waar en was buiten alle verwachtingen.
Om een lang verhaal kort te maken, het werd een prima (lange) kamer buiten alle verwachtingen en herhaling zal er zeker komen.