PDA

Volledige versie bekijken : Ella (Moldavische)



mentholbear
12 december 2023, 00:30
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif




Ella (Moldavische)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:80 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:In elk geval geen piercing bij d'r poes.

mentholbear
12 december 2023, 00:42
Beweerde half Moldavisch half Russisch te zijn. Leeftijd niet naar gevraagd, maar ze was meer een vrouw dan een girly girl zeg maar.
Start tarief begon bij 100p30. Toen ik daarvoor paste kon het wel voor de gangbare prijs. Cursus EHBO kon ik vergeten, maar tegen verwachting in bleek ze toch een groen hartje voor me te hebben. Gaf echter aan geen liefhebster te zijn van proteïne shakes.
Als je geen Dagobear bent denk ik dat je aan haar een goeie hebt. Ze was namelijk erg sensueel. Doet haar ding met gevoel en doet ook goed mee.
Verder heeft ze iets classy. Hoe ze je bijvoorbeeld achteraf verzorgd en me zelfs haar mondwater aanbood.
Als ze zich had kunnen laten gaan, zou het een favorietje zijn geworden.

Tjeppah
16 januari 2024, 06:45
Beweerde half Moldavisch half Russisch te zijn. Leeftijd niet naar gevraagd, maar ze was meer een vrouw dan een girly girl zeg maar.
Start tarief begon bij 100p30. Toen ik daarvoor paste kon het wel voor de gangbare prijs. Cursus EHBO kon ik vergeten, maar tegen verwachting in bleek ze toch een groen hartje voor me te hebben. Gaf echter aan geen liefhebster te zijn van proteïne shakes.
Als je geen Dagobear bent denk ik dat je aan haar een goeie hebt. Ze was namelijk erg sensueel. Doet haar ding met gevoel en doet ook goed mee.
Verder heeft ze iets classy. Hoe ze je bijvoorbeeld achteraf verzorgd en me zelfs haar mondwater aanbood.
Als ze zich had kunnen laten gaan, zou het een favorietje zijn geworden.

Wat is de gangbare prijs in GG dan 80 euro voor elk half uur en dan zonder TZ en zonder milieuvriendelijk pijpen ?

Tjeppah
16 januari 2024, 15:19
Wat is de gangbare prijs in GG dan 80 euro voor elk half uur en dan zonder TZ en zonder milieuvriendelijk pijpen ?

Mentholbear wat zijn de standaardtarieven? Welke service is hier dan standaard voor?

pret
16 januari 2024, 17:36
Dat is het probleem met GG daar kennen ze geen standaard prijzen!

Tjeppah
16 januari 2024, 17:46
Dat is het probleem met GG daar kennen ze geen standaard prijzen!

Dank je Pret. Misschien was ik niet helemaal duidelijk omdat ik het over standaardtarief had en Mentholbear het heeft over het gangbare tarief daar. Daarom mijn vraag aan Mentholbear wat daar dan het gangbare tarief is. Maar het lijkt erop dat hij in winterslaap is en geen tijd heeft om hierop te antwoorden.

WANDELAAR5
16 januari 2024, 19:49
Het gangbare tarief daar is €80 voor 30 minuten en €150 voor 60 minuten. En dan zijn er dus dames die nog meer denken te moeten vragen.

Tjeppah
16 januari 2024, 20:01
Het gangbare tarief daar is €80 voor 30 minuten en €150 voor 60 minuten. En dan zijn er dus dames die nog meer denken te moeten vragen.

En dan mag ik aannemen dat daar bij de meesten TZ en milieuvriendelijk pijpen er bij inzit ?

WANDELAAR5
16 januari 2024, 20:15
Ik zou niet teveel uit gaan van tongzoenen. Maar ik kom er al lang niet meer, dus ik kan geen zinnige inschatting maken van dat percentage.

Tjeppah
16 januari 2024, 20:25
Ok dank je wel. Ik heb momenteel ook geen plannen om er op korte termijn naar toe te gaan maar ik was nieuwsgierig;)

mentholbear
16 januari 2024, 23:01
Vreetbeer zat weer ondergedompeld onder bakken rijst en dutbeer lag erna uit te buiken en in slaap gevallen ;)

Maar kan beamen wat w5 vertelde kwa prijzen. En behalve dat de dames hun prijzen weer zelf wat tweaken, is hun service ook wisselvallig.

Een algemene tip, het scheelt vaak als je fris en fruitig bij de dames komt zeg maar.