Volledige versie bekijken : PHG 25-4 gesloten tot 18.00
Willem2
25 april 2007, 16:15
Vandaag was de PHG gesloten vanwege een "Umbau".
40 dames zaten aan de waterkant in het zonnetje.......
W2
PS Of het morgen op de dag open is, blijft dus een verrassing ......
Big30
25 april 2007, 17:39
Je zult maar vanmiddag vrij hebben genomen om lekker aan de zwembad rand in PHG te gaan verpozen :eek:!
Sneu voor Ozzy1 die juist vandaag zijn reeds lang aangekondigde PHG bezoekje wou afleggen, wellicht dat 11cc ons vanavond meer kan vertellen over de "Umbau".
:wink: :wink:
Flipper
25 april 2007, 17:56
Denk je eens in wat die bouwvakkers een goed humeur gehad hebben...
:D
Willi69
25 april 2007, 18:47
Vermutlich Brandschutzmaßnahmen. Deswegen ist auch seit einigen Tagen die Eingangstür ausgehängt.
Big30
25 april 2007, 19:21
Vermutlich Brandschutzmaßnahmen. Deswegen ist auch seit einigen Tagen die Eingangstür ausgehängt.
Fast jeder Club in D hat doch so ein ähliche Eingangstür :eek:!
Gustomass
25 april 2007, 19:29
Vandaag was de PHG gesloten vanwege een \"Umbau\".
W2
Gaat iemand vanavond deze 40 dames lekker naar bedje brengen, toedekken en een nachtzoentje geven.
Als ze de hele dag geen mannen contact hebben gehad, kan dat rondje wel even tijd in beslag nemen...
gustomass
Willi69
25 april 2007, 19:38
Fast jeder Club in D hat doch so ein ähliche Eingangstür :eek:!
Aber nicht jeder Club hat "Freunde", die den Behörden "Tipps" geben... :angryfire
Flurkman
25 april 2007, 20:29
..."ausgehängt" ???? Wat wordt daarmee bedoeld??
Big30
25 april 2007, 20:36
..."ausgehängt" ???? Wat wordt daarmee bedoeld??
Dat hek met tralies is gewoon verwijderd ;)!
Hangt er al een paar dagen niet meer, waarom :eek:, je kon de afgelopen dagen zonder te klingelen naar buiten lopen.
Willi69
25 april 2007, 21:09
Solche elektronisch gesicherten Türen sind aber wirklich gefährlich! :teuflisch Stell Dir vor, es brennt und die Elektronik versagt - die Tür lässt sich dann nicht öffnen. :nee: Die Gäste müssen alle in den Pool springen und erfrieren da! :eek:
little diablo
25 april 2007, 21:09
dan heb ik toch een excuse om naar GT/LR af te reizen:smile2:
Saluti L Diablo
Gustomass
25 april 2007, 21:16
dan heb ik toch een excuse om naar GT/LR af te reizen:smile2:
Saluti L Diablo
Goed Idee Diablo.
Lijkt me een gigantische pijniging voor je te zijn als je aan de zwembadrand moet zitten met 40 mooie dames en er met niet ééntje mee naar de kamer mag.
weet niet wat moeilijker is, "40 dagen zonder sex" of "één dag met 40 dames zijn en géén sex mogen hebben."
Fijn dat GT al uitvalsbasis beschikbaar is.
welcome.
Gustomass
Big30
25 april 2007, 21:23
Fijn dat GT al uitvalsbasis beschikbaar is.
welcome.
Gustomass
Ach als je niet houdt van een heerlijke BBQ , niet houdt van een heerlijke relaxte Beach-Party sfeer :freu:, niet houdt van lekker badderen in een mooi zwembad :freu:, ja dan is Gt absoluut een alternatief voor PHG :teuflisch :D :hah:!
PHG was vanmiddag gewoon even gesloten voor een brandweer controle en is nu gewoon weer open :p!
Vrijdag ook gewoon open :D!
(ik zit hier nu de Gt fans nu een beetje uit te dagen ;))
uurtje
25 april 2007, 21:43
Raar dat ze er geen ruchtbaarheid aan gegeven hebben. Ook op de site stond niets.
Willem2
25 april 2007, 23:01
Laatste bericht is dat het op last van de brandweer moest worden aangepast.
Later meer.....
Willi69
26 april 2007, 00:34
Laatste bericht is dat het op last van de brandweer moest worden aangepast.
Later meer.....
Huch, dann hat der Hausmeister ja wieder Recht gehabt! :freu:
Und W2 hat 5.000 Postings! :smkiss: :lostit: :freu: :baby2:
little diablo
26 april 2007, 07:02
Ach als je niet houdt van een heerlijke BBQ , niet houdt van een heerlijke relaxte Beach-Party sfeer :freu:, niet houdt van lekker badderen in een mooi zwembad :freu:, ja dan is Gt absoluut een alternatief voor PHG :teuflisch :D :hah:!
PHG was vanmiddag gewoon even gesloten voor een brandweer controle en is nu gewoon weer open :p!
Vrijdag ook gewoon open :D!
(ik zit hier nu de Gt fans nu een beetje uit te dagen ;))
ok ik rij eerst naar gt effe :luvlove: en dan naar de forumberen in PHG voor het eten :freu:
Saluti L Diablo
Flipper
26 april 2007, 12:01
PHG is gewoon open vandaag.
fyi
Bredero
26 april 2007, 12:28
Vandaag was de PHG gesloten vanwege een "Umbau".
W2
Gevolgen : Alle klanten werden met een bon voor vrije toegang bedacht (toch niet te versmaden) en GT zat - aan de parking te zien - nokvol.
Bredero is dan maar even bij YY wezen kijken. Was een goedkoop namiddagje.
Bredero
26 april 2007, 13:25
Gevolgen : Alle klanten werden met een bon voor vrije toegang bedacht (toch niet te versmaden) en GT zat - aan de parking te zien - nokvol.
Bredero is dan maar even bij YY wezen kijken. Was een goedkoop namiddagje.
Ik was zo rond 15u45 bij PHG en rond 16u20 bij GT.
De parking stand daar zo vol dat ik besloot niet binnen te gaan.
Het zou me trouwens niet verbazen mochten de buren van GT flink hebben geklaagd bij de politie want het was een verkeerschaos van je welste in de Heidweg.
Blijkbaar de juiste beslissing want ik las zonet dat ze in Brüggen in de vooravond een politiecontrole hebben gehad. Bij PHG voor de gesloten deur en bij GT buitengekieperd stel je voor. :wand:
ozzy1
26 april 2007, 17:36
war gestern wie angekündigt um 12:30 im phg. leider war der club verschlossen. mir wurde gesagt es gegen 18 : noch mal zu versuchen.
also ab zum golden gate....total übrfüllt und auch der altersdurchschnitt der anwesenden damen höher als im phg. da ich mich aber innerlich auf ein paar heisse stunden vorbereitet hatte habe ich im garten auf dem boot eine der Damen vernascht.nach einem kurzen mittagsschlaf dann noch eine 2te nummer und dann ab zum phg.kurz vor 18 war ich aber nicht der erste.
es waren ca 30 damen anwesend- viele neue gesichter .die rumäninen um shakira habe ich nicht gesehen. da ich auf kuscheln und massagen stehe erst eine schöne nummer mit nadja- deutsch ,blond,ca 26 sitzt meistens am spielautomaten.
danach habe ich wieder die kleine didi - habe den namen hier im forum leider ! noch nicht gesehen - für 1,5 h stunden gebucht.
ca 20 jahre, dunkle haare, türkin, schöne augen , liebes lächeln, noch etwas neu im job aber mit talent.cup b-c
sehe schönes date mit kuscheln küssen blasen etc.
der club hat sich wie folgt geändert . die tür wurde ausgehängt, die unteren zimmer waren verschlossen und die beiden holzhütten hinter dem nacht cafe waren verschwunden.
gegen 17 :30 muss jemand "offizielles " den club wieder eröffnet haben. angeblich brandschutz. ??????????????
immer wenn ich da bin ist da ein grosser rotblonder holländer der manchmal auch ball spielt.
kennt den einer ????
viele grüsse ozzy 1................ will am 5.5 wider hin.
Manni1A
26 april 2007, 22:12
mmer wenn ich da bin ist da ein grosser rotblonder holländer der manchmal auch ball spielt.
kennt den einer ????
Schumi :D :hammer: :hammer: