Volledige versie bekijken : Caïra (Roemeense)
Firehawk
17 december 2023, 00:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Caïra (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus, Tong
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:70 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Klein blondje met bril zit meestal tegenover de bar op de bank.
Hele rug vol getatoeëerd en een arm.
kempie
17 december 2023, 11:06
En vast een dikke kont. [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Patjax
17 december 2023, 11:33
En vast een dikke kont. [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nope, prachtige bolle bips waarmee ze mede door de keuze van haar jurkje mee liep te pronken, imo de mooiste meid gisteren in LR. Al zou ik postuur als normaal omschrijven. ;)
Zou genadeloos voor de bijl zijn gegaan ware het niet dat ik net binnen was toen ze op ons afkwam. FH ging iets later wel voor de bijl en gezien zijn ervaring I dodged a bullit. :biggrin:
Dannii
17 december 2023, 12:55
Warum nur 1 Stern bei Wiederholungsrisiko?
Firehawk
17 december 2023, 13:15
Toen ik met haar praatte en hoe ze deed dacht ik dat het wel goed zat en met haar op de kamer gegaan.
Had van te voren niets met haar afgesproken en werd daar gelijk genadeloos voor afgestraft.
Na kort een beetje op bed liggen. Deed ze ineens een condoom in de mond en ging over mijn lul. Met de vraag dat ik zo het pijpen eigenlijk niet wil hebben mompelde ze wat maar ging verder. Voor mij was de kamer gelijk verpest. Was aan het denken om van de kamer te gaan maar betalen zou ik dan toch. Dus toch maar door gegaan. Was ook nog een rode condoom dus was al helemaal feest. Mijn plan was nu om mijn zaad te sparen voor een ander en dit maar uit te zingen.
Neuken was ok. Ze doet heel klein beetje tongzoenen met puntje van tong. Uiteindelijk ging ze tegen mij aanliggen en mij aftrekken, was mijn eerste kamer dus kwam toch klaar.
Maar het pmc was zo'n domper voor mij.
Weet niet of ik de naam goed heb geschreven maar je spreekt het uit als Ka-i-ra.
mentholbear
17 december 2023, 13:31
Tja, het SC landschap lijkt nu vaak net een Chinese markt waar je zelfs om een tandenborstel nog moet onderhandelen om geen oor aangenaaid te krijgen :wand:
WA
18 december 2023, 09:26
Misschien is je reputatie je vooruit gesneld en ging ze op safe. Denk dat Kempie qua uiterlijk nog wel eens voor haar zou kunnen vallen. Ik zie grote overeenkomsten met Rebecca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48758-Rebecca-(voorheen-Myriam)-(Roemeense)&p=557708#post557708) uit SS.
Wentelt Eefje
20 december 2023, 23:27
Al zou ik postuur als normaal omschrijven. ;)
Ze mag dan geen GMC-meisje zijn, maar postuur als normaal omschrijven geeft een geheel nieuwe betekenis aan het begrip fat-shaming... niet iedereen met iets meer vet dan de gemiddelde professionele marathonloopster heeft een normaal postuur...