PDA

Volledige versie bekijken : Yvon (Duitse)

johanvdv
25 april 2007, 18:52
Haarkleur/-lengte : kort, licht bruin
Lengte dame : 150 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank/ cup B
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : ergens in de 20 schat ik
Tatoeages/Piercings : een onderbeen geheel vol met een tatoo met rode accenten. Verder geen, ook geen piercings
Service: zeer goed, speciale ervaring
Voordelen: zeer bijzondere ervaring
Nadelen: ik voelde me schuldig toen ik ongeneerd haar mond vulde met mijn zaad
Tijdsduur : 30 min. minstens
Prijs : 60 euro
Extra’s bij het bezoek: FT

Op een late vrijdag avond nog even snel bij Freude naar binnen gewipt. Eerder in de week was ik er ook al en zo'n kans laat ik mij natuurlijk niet ontnemen. Hoewel het al laat was en ik de vorige keer had geconstateerd dat na 00 uur vele dames huiswaarts keren, ben ik om toch gegaan hoewel het na 22 uur was. het werd een memorabel bezoek met slechts een ronde, de keuze viel op Yvon en klein Duits liefje.

Misschien herkent iemand haar, het is een heel lief klein meisje met een volledig onderbeen getatoeerd.
Mijn ervaring met haar was zeer bijzonder. Van het begin af aan was er een klik en na mijn sessie met haar heb ik verdwaasd nog een cola leeg gedronken en ben naar huis gegaan. Ik was echt de kluts kwijt. Ben in totaal 1,5 uur binnen geweest.
Jammer maar ook wel mooi is dat ik haar waarschijnlijk nooit meer zie. Ik kom normaal niet zo ver in Duitsland. Dus als iemand haar signaliseerd bij GT of YY dan hoor ik het graag. Zou graag nog eens met haar een tijdje willen doorbrengen.
Als de klik er niet is weet ik niet of zij wel een aanrader is, gezien het speciale van ons samenzijn ga ik hier geen details geven. Vind dat niet passen.

Johan, die zijn kluts nu weer heeft gevonden

johanvdv
2 september 2007, 18:58
Ik kom niet zo vaak in Bochum en zou graag weten of iemand deze dame herkent. Ze is zeer klein en een onderbeen gaat volledig schuil onder een tattoo.
Zou leuk zijn als ze in YY of GT werkt want dat is voor mij een stuk dichter bij.

gr,
Johan

MiniME
2 september 2007, 19:44
Helaas, ken haar niet uit Freude (en ze zou me wel opgevallen zijn denk ik) en ook in GT niet bekend zover ik weet

Zoals je zelf al zegt: misschien maar beter dat het bij 1 ontmoeting blijft, dan blijft het mysterie in stand!

thesickboy
3 september 2007, 07:59
Ergens in april heb ik haar de laatste keer gespot in Freude, sindsdien met de noorderzon verdwenen. Jammer, want ze stond nog op mijn te-:fuck: -lijstje.

:wink:

Willem2
16 september 2007, 22:46
Dit meisje heb ik de laatste twee keren gewoon gezien. Ze is inderdaad vrij klein en in eerste instantie lijkt ze geen tatoeage te hebben totdat je één onderbeen ziet die helemal vol staat. Ze liet mij de laatste keer naar buiten en ik dacht zal ik weer naar binnen gaan. Het viel toen pas op dat ze wel een heel mooi gezicht heeft.

thesickboy
17 september 2007, 07:39
Dit meisje heb ik de laatste twee keren gewoon gezien. ...:

Interessant nieuws met het oog op 3/10... Deze dame staat bij deze op mijn 'to-do' lijst.

JackD
5 oktober 2007, 19:10
... Mijn ervaring met haar was zeer bijzonder.
Extra’s bij het bezoek: FT
Door het positieve bericht van "johanvdv" was deze Yvon tijdens het voorbereidende (lees)werk voor het op woensdag geplande bezoek ook op mijn (fictieve) lijstje beland . Op basis van de beschrijving had ik het idee dat Yvon goed te herkennen moest zijn en toen zij ook nog de deur voor ons opende bleek dat inderdaad te kloppen.

Erg enthousiast kwam zij overigens op dat moment niet over, al kon ze wel lachen om de bijzonder flauwe grap :kotz: van een van mijn metgezellen die haar meedeelde dat ik met het door mij uitgesproken "een kleine" niet een badjas, maar mijn geslachtsdeel bedoelde ... Dat zou zij later nog wel merken ... :cool:

Haar naam op mijn lijstje gecombineerd met een matig damesaanbod in de vroege middag deden mij al snel besluiten om naast haar op het bankje plaats te nemen. Ook hier spatte het enthousiasme er niet bepaald van af, maar toch maar ingezet op een kamerbezoekje. Dat was niet ongezellig, haar streelmassage was aangenaam en Yvon leek ook wel te genieten van mijn strelingen van haar goed gevormde lichaam. Maar mijn ervaring met haar werd zeker niet "zeer bijzonder".
FT (b)lijkt ze overigens niet meer (of selectief?) te doen.

Voorzover ik haar gedurende de rest van de dag nog heb gezien leek Yvon niet haar dag te hebben, ook al zag ik haar later op de avond tot mijn verbazing in pittige actie op een van de bankjes; misschien is het dan toch nog goed gekomen.

thesickboy
6 oktober 2007, 13:25
Interessant nieuws met het oog op 3/10... Deze dame staat bij deze op mijn 'to-do' lijst.

Na enige recuperatie van de sessie met Lana en enige aanmoediging van Willem uiteindelijk bij Yvon op de bank beland.
Bovenstaande recensie kan ik eigenlik alleen maar beamen.

Dame was lief en zacht en heeft een héérlijk lichaam. Ze is echter ook behoorlijk passief en TSB slaagde er jammer genoeg niet in om haar wat op temperatuut te krijgen (you can't win 'm all...:huch:)

Het neuken verliep wel lekker met als enige nadeel dat de dame, ondanks haar fijne gestalte én uiterlijk zeer gerafineerde poesje, onderaan nogal 'ruim' bleek te zijn.

In doggy uiteindelijk toch de zwemmers in het rubber gedeponeerd...

Geen herhalingsgevaar.

johanvdv
1 november 2007, 23:38
Beste beren,

Sorry dat ik jullie in verwarring heb gebracht. Bij mijn half uurtje met haar op de kamer was er een bepaalde klik. Ik zei iets waar zij van onder de indruk was en zo werd ons samen zijn erg bijzonder.
Maar ik kan mij voorstellen dat ze misschien tegenvalt als die klik er niet is.
Ik bekeek haar heel anders en bovendien heb ik haar niet eens geneukt.
Dus ik heb jullie op het verkeerde been gezet, het getatoeerde been misschien?
Maar goed, ik ben blij te horen dat ze er regelmatig is en ik stel het op prijs om in mijn IM te horen of ze nog steeds gespot wordt en op welke dagen ze werkzaam is. Ik moet nog eens wat routes inplannen, misschien kan ik er nog eens naar toe.

De groeten,
Johan

johanvdv
17 maart 2008, 09:26
Binnenkort ben ik weer eens in de gelegenheid om Freude te bezoeken.
Ben erg benieuwd of Yvon er nog is, kan ik eens kijken of het echt zo bijzonder was, zal wel niet. :hammer: