Volledige versie bekijken : Nataly (Bulgaarse)
Tjeppah
3 februari 2024, 15:00
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Nataly (Bulgaarse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:110 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Deze nieuwe topper heeft nog extra mogelijkheden tegen meerprijs. Dit bij de juiste klik
Tjeppah
3 februari 2024, 15:05
Zojuist 1 uur met deze Bulgaarse kanjer op de kamer geweest. Ze werkt pas 2 maanden in Babylon en dit is haar eerste club. Ze liet me in 5 minuten 2 keer klaarkomen dus dat zeg wel wat over deze meid. Het is een erg mooie lieve meid die ook wel van een geintje houd. Ze heeft een grote tatoeage boven haar poesje en een kleine tatoeage links net boven haar jukbeen. Ze heeft me ook nog een heerlijke massage gegeven. Ben lief voor deze meid en heb respect voor haar en je krijgt het zeker van haar terug. Een erg fijn uurtje met dit meisje gehad en mogelijk komt er later op de avond nog een tweede kamertje.
Tjeppah
4 februari 2024, 08:17
Later nog een tweede pannekoeksessie gehouden die een beetje apart begon maar een zeer aangename aparte kamer werd
yylover
12 april 2024, 21:52
Vandaag mijn eerste kamer met deze Bulgaarse schone. Had haar al eerder in het vizier gehad maar deze dag wilde ik perse mijn vaste dames in BB eens een keer overslaan en 2x nieuwe dames proberen.
Ik kan bovenstaand paspoortje bevestigen. Een zeer vriendelijke lieve dame waar ik al vrij snel de juiste klik mee had. Geen superservice maar ruim voldoende als BB standaard.
Ook haar genoemde massagekwaliteiten kan ik bevestigen. Voor mij een groot herhalingsgevaar.
bebert
2 november 2024, 23:41
Na een paar maanden afwezigheid keerde Nataly een paar dagen geleden terug naar Babylon. Met haar prachtige borsten (een waar kunstwerk), haar fijne Latina-gezicht, haar ondeugende glimlach en haar stevige kontje vind ik dat ze op dit moment werkelijk de mooiste en meest sexy van de club is. Vandaag was ze voor een groot deel van de dag geboekt. Pas vroeg in de avond was ze beschikbaar aan de bar. Ze droeg sexy lingerie die echter niets van de meest interessante delen (tenminste voor ons ijsberen) van haar prachtige jonge lichaam verborg. Ik kon dan met haar praten, maar helaas had ik tegen die tijd al mijn patronen al afgevuurd.. Geen probleem, wij hebben een afspraak gemaakt voor mijn volgende bezoek.
PS. Volgens mij is haar cup-maat eerder D dans C.
Tjeppah
3 november 2024, 04:43
Na een paar maanden afwezigheid keerde Nataly een paar dagen geleden terug naar Babylon. Met haar prachtige borsten (een waar kunstwerk), haar fijne Latina-gezicht, haar ondeugende glimlach en haar stevige kontje vind ik dat ze op dit moment werkelijk de mooiste en meest sexy van de club is. Vandaag was ze voor een groot deel van de dag geboekt. Pas vroeg in de avond was ze beschikbaar aan de bar. Ze droeg sexy lingerie die echter niets van de meest interessante delen (tenminste voor ons ijsberen) van haar prachtige jonge lichaam verborg. Ik kon dan met haar praten, maar helaas had ik tegen die tijd al mijn patronen al afgevuurd.. Geen probleem, wij hebben een afspraak gemaakt voor mijn volgende bezoek.
PS. Volgens mij is haar cup-maat eerder D dans C.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Voor mij is ze verre van de mooiste in deze club. Zowel qua uiterlijk als gedrag. Ze kan voor mij totaal niet tippen aan bijvoorbeeld Anaïs
bebert
3 november 2024, 09:19
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Voor mij is ze verre van de mooiste in deze club. Zowel qua uiterlijk als gedrag. Ze kan voor mij totaal niet tippen aan bijvoorbeeld Anaïs
Inderdaad, iedereen heeft een andere smaak, en dat is allemaal prima. Omdat ik zelf relatief klein ben, geef ik de voorkeur aan eerder smalle en kleine dames met een Latina-look. En ik haat rood haar, dat heeft niets natuurlijks. Anaïs is zeker mooi, maar voor mij te lang en haar siliconenborsten lijken te "bovennatuurlijk". Bovendien zijn de littekens duidelijk zichtbaar, wat mij een beetje afschrikt. Ik heb in ieder geval nooit de gelegenheid gehad om met haar te "kameren", omdat ze bijna nooit beschikbaar is.
Wat het gedrag van Nataly betreft, is het waar dat het te wensen over liet toen zij bij de club begon. Maar daarin is ze ondertussen heel goed verbeterd, vind ik. Aan haar glimlach zien we dat ze zich nu veel comfortabeler voelt in dit beroep dan toen ze begon.
Tjeppah
3 november 2024, 09:24
Inderdaad, iedereen heeft een andere smaak, en dat is allemaal prima. Omdat ik zelf relatief klein ben, geef ik de voorkeur aan eerder kleine dames met een Latina-look. En ik haat rood haar, dat heeft niets natuurlijks. Anaïs is zeker mooi, maar voor mij te lang en haar siliconenborsten lijken te "bovennatuurlijk". Bovendien zijn de littekens duidelijk zichtbaar, wat mij een beetje afschrikt. Ik heb in ieder geval nooit de gelegenheid gehad om met haar te "kameren", omdat ze bijna nooit beschikbaar is.
Kamers met haar zijn zeer goed. Haar borsten vind ik echter lijken dan die van Nataly. Al ben ik zelf niet zo'n liefhebber van sillies
Firehawk
17 november 2024, 16:33
Kan naar ying-yang. Vandaag mee gekamerd leuke meid met goede service.
Firehawk
17 november 2024, 19:16
Zag haar vanmiddag ineens in Yy. Kwam me bekend voor maar kon het even niet plaatsen. Toen viel het binnen dat ik er ooit in Babylon mee heb gepraat maar geen kamer gemaakt en daarna nooit meer gezien.
Sprak haar aan toen ze langs liep en kwam langs mij zitten. Praatje mee gemaakt, verder leuk en toen ze vroeg voor de kamer toch maar eerst helaas naar de service gevraagd voordat ze mij een oor aannaaien na al die horrorverhalen over upselling. Maar al het normale zat er gewoon in, PZC en tongzoenen.
Kamertje met haar opgezocht en zag er allemaal lekker schoon uit. Groot verschil met aca. :biggrin:
Kamer was verder heel goed met haar. We konden het goed vinden en ze deed volle bak tongzoenen. Pijpen was verder ook goed wat ze lang en rustig doet. Kon nog in haar bekkie klaarkomen of anaal doen maar geen gebruik van gemaakt. Wel kamer verlengd naar een uur en uiteindelijk haar nog in een paar posities geneukt waar ik lekker in doggy klaarkwam. Verder niets op aan te merken.
Ook al was het heel druk is ze later na in de bar nog bij me op de schoot komen zitten beetje kletsen.
Was nu 4 dagen in yy en beviel wel.
Voor herhaling vatbaar.