PDA

Volledige versie bekijken : Mara (Nederlandse) (Schieferhof)



Willem2
14 november 2005, 14:15
Naam : Mara

Haarkleur/-lengte : Donker kort haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, B-cup

Nationaliteit/Taal : Nederlandse !!!

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Zeer goed,Zoenen, beffen,PZC, FT,slikken, NMC

Bijzonderheden : Redelijk wat schaamhaar

Hollandmale
28 november 2005, 16:31
De 2e ronde met Mara meegeweest, de enige NL-se in Schieferhof, kwa service al net zo goed als de anderen. Op de bank in de ontvangstkamer relaxt zitten praten, ondertussen zacht haar borstjes gestreeld. Vervolgens (misschien eentonig om te lezen, maar zeker niet om te beleven !) lekker lang getongzoend, daarna zacht en diep gepijpt door Mara. De enige kamer van de bovenverdieping betrokken, omdat de andere 6 bezet waren. Heb Mara laten doen waar ze goed in is: zacht, lang, nat en diep zuigen. Gevolg: lekker in haar mondje klaargekomen, waarna Mara alles doorslikte :eek:.

lanciared
5 januari 2006, 08:18
Was even aan het wachten om te posten, om mijn vervolg-stukje er achter te zetten op geplaatst bericht, dat over Mara - dacht ik- ging verschijnen.
Dan toch maar , nu als eerste gepost.
Zit achter mijn scherm, thuis en wil schrijven over Mara , maar val stil / wordt stil. Wat zou dit betekenen ? :luvlove: :luvlove:
Mara is een echt schatje , zo lopen er nog wel rond, hier en elders. Mara hoort zeker bij dit clubje. Vertel haar dat ze heel lief is , en je krijgt nog vele lievere zoenen terug als beloning. :luvlove: :luvlove:
Ze kijkt zo niet op haar horloge. Tijd bij haar kan wat uitlopen. Een normale sessie kan ...33...35 minuten duren...
Ze heeft als een van de heel weinigen hier een mooi blank lijf, geen zonnebank bruin, gelijk zovelen, ook elders in andere clubs. Kleine borsten, en ze denkt absoluut niet aan siliconen.
Mara verzekerde me, dat ze elke dag tevreden naar hier vertrekt, dat ze er echt niet tegenop aankijkt om dit werk te verrichten (of allerlei handelingen te ondergaan), dat ze met volle zin en goed gemutst hier vertoefd, en het haar helemaal echt niet tegenzit.
Laat anderen gerust vervolg posten hierover, misschien ook bij onderverdeling van alerlei gezever/ geijsbeer moest ik hier verkeerd zitten, met dit te schrijven.
Heb s'avonds nog van 2 andere meisjes (Alya en Nadine) precies nog hetzelfde gehoord - was bij hun precies zo - en ik kan vermoeden dat er minstens een stukje van waarheid inzit.
Is gans nieuw voor me, en is precies niet zo , bij zovele meisjes / verhalen gehoord , elders, in andere clubs.

Enkele dagen terug, op een andere franstalige site, elders, gelezen dat Mara toch wel een heel groot nadeel heeft .:confused: :confused: :confused:
....Ze is heel druk bezet, steeds, en wil je haar vrij willen aantreffen moet je heel vlug naar ginds komen. (volgens wat ik gelezen heb, maar kan ik echt geloven, en volmondig beamen. Mara is nooit vrij.:heul: :heul: )

Dag doorgebracht met schrijver van vorig bericht, hierboven, Hollandmale. Echt, reuze gezellige kerel. Hopelijk tot vlug Mara, en jongens.
Het beviel me best.

pedro28
2 april 2006, 17:51
Ik heb vorige dinsdag voor het eerst een bezoek gebracht aan Bernds sauna club .
Wat een ervaring . Door de grote afstand vanuit België (meer dan 300km voor mij ) was ik er tot nog toe niet toe gekomen om er naar toe te gaan .
alles wat hier beschreven wordt klopt .
Ik werd begroet door ene Tania .
Met de nederlandse Mara heb ik de avond beeindigd .
lekker tongzoenen + pijpen op de bank en daarna naar de kamer . Alles er op en eraan : tongzoenen , pijpen , beffen , vingeren , neuken en geeindigd in haar mondje met een FT.

super , voor herhaling vatbaar ...

Jorah Mormont
14 juni 2006, 16:08
Bij mijn eerste bezoek aan Ome Bernds heb ik alleen van deze Mara genoten. Wat hierboven al is geschreven, ze is lief en zachtaardig. Alles lekker rustig, knuffelen, heerlijk zacht, langzaam en met gevoel pijpen. De wijze waarop ze haar benen manouvreerd is al een lust om te zien. Als hoogtepunt heb ik Mara niet met een FT laten eindigen, maar haar lekker in allerlei standjes genomen. Nadien kwam ze nog lekker bij me liggen. Op een gegeven moment doet een andere dame de deur open en vraagt of wij al klaar waren. "Last mich in Ruhe" zei ze. Ja, inderdaad, haar tijden lopen zeker langer dan 30 minuten. Ze laat haar ook niet pushen door mede collega's om op te schieten. Gewoon een lekker eigenwijs ding wat absoluut weet wat ze wilt. Ja, ik had al direct een klik met haar. Maar goed, Sonny weet inmiddels hoe het werkt, het is een illusie:luvlove:. Dus afrekenen, deur dicht en weer het gewone leven.

Oh ja, ze heeft redelijk wat hout voor de deur, echter alleen op de Venusheuvel. Haar kutje eronder is lekker kaal.

Herhalingsgevaar: Zeer zeker
BR, Sonny

Jorah Mormont
15 augustus 2006, 11:21
Mara, voor mij een toppertje in Hennef.
Ook gisteren weer een topsessie met haar gehad.
Gewoon puur natuur en ontzettend lief. Plus dat je gewoon Nederlands met haar kan praten.
Mara zal een Ome Bernds rode draad voor me worden.

BR, Sonny

Yussuf
9 september 2006, 19:58
Gisteren de dag afgemaakt met toch nog een kruisje op mijn to-do-list.

Zowaar kwam ik de nummer 1 van mijn verlanglijstje, Mara, tegen, die van de kamer op weg was naar de balie om het te noteren. Ik vroeg meteen of ze vrij was. Ja, dat was ze. Alleen wilde ze zich even opfrissen. Ik wachtte beneden in de kelder. Na een minuutje of tien kwam ze er aan. Vroeg wat ik wilde drinken en haalde lief koffie voor mij. Gezellig nestelde ze zich half tegen me aan op mijn schoot, een arm om mij heen en heel intiem hebben we een gezellig gesprek gehad, waarbij we hoe langer hoe meer aandacht kregen voor het strelen van elkaar en woorden verder niet meer zo nodig waren.

Wat is Mara inderdaad een ontzaglijk lief en heerlijk knuffelkonijn. Het is een heel apart, sympathiek meisje. Niet een stunning beauty, maar echt het girl-next-door type. Volkomen naturel. Geen zonnebank, geen siliconen, geen tattoos of piercings, geen glittertjes of make up.... Alleen maar Mara!

En meer is bij haar ook niet nodig. Want zij maakt zelf het contact tot een feest. Vanzelf volgt ook zij het bankritueel van de Hof. Maar toch, lijkt het bij haar net zoals ze er zelf uitziet: heel naturel.

Eigenlijk is daar alles mee gezegd. We vonden een kamer en hebben elkaar verwend. Geen geile sex, maar een innige, lieve vrijpartij, waarbij ik nooit eerder zo'n twee-eenheidsgevoel heb gehad bij betaalde sex als met Mara. Wat er is gedaan speelt dan geen rol. Maar het wederzijdse gevoel dat van begin tot einde door Mara werd veroorzaakt en werd opgeroepen is fantastisch. En vanzelfsprekend krijg je dan uiteindelijk een wereld-orgasme. Want zoals met Mara, zo is sex bedoeld, denk ik. :love:

Jorah Mormont
16 september 2006, 08:25
Ja, voor Sonny een rode draad bij Uncle Bernds.
Deze meid is zo lekker naturel en lief. Gewoon een normaal meisje welke je zo bij de supermarkt zou tegenkomen.

Afgelopen dinsdag wilde ik eigenlijk een keertje een trio met haar proberen en wilde dat Mara de tweede vrouw zou uitkiezen. Helaas was haar trio maatje er niet, dus hebben ik alvast met haar een termin versprochen voor de 16e oktober samen met haar trio maatje:lostit: :lostit:

Afgelopen dinsdag weer heerlijk met haar gerollebolt. Ja, ik mag deze Mara wel.

Ik kijk al weer uit naar de 16e.

BR, Sonny:wink:

jaigee
18 september 2006, 13:03
Hoi,

ik ben een keer met Mara en Rita samen geweest.
Dat wat TOP.:freu: :lostit: :fuck:

Jorah Mormont
18 september 2006, 13:13
Hoi,

ik ben een keer met Mara en Rita samen geweest.
Dat wat TOP.:freu: :lostit: :fuck:

Is Rita dat kleine Turkse meisje???

heb je meer details van die ervaring:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Hollandmale
18 september 2006, 13:41
Is Rita dat kleine Turkse meisje ???Nee, Rita is dat kleine knappe Russinnetje, die zo ontdeugend bananen kan eten :p.

De Cock
18 september 2006, 14:35
Is Rita dat kleine Turkse meisje???

heb je meer details van die ervaring:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Kom op Sonny je kennt Rita toch nog wel :freu: als je d'r ziet weet je het weer, is ook een Favo van mij en is Russisch zie haar Topic dan even...


De Cock.

Befke
18 september 2006, 15:34
Nee, Rita is dat kleine knappe Russinnetje, die zo ontdeugend bananen kan eten :p.
Hmmmmmm. De herinnering......

Jorah Mormont
18 september 2006, 17:28
Kom op Sonny je kennt Rita toch nog wel :freu: als je d'r ziet weet je het weer, is ook een Favo van mij en is Russisch zie haar Topic dan even...


De Cock.

En jij denk dat ik allemaal helder om m'n netvlies heb na drie Uncle Bernds bezoeken. :bowlol: :bowlol:
Ik kan het onderhand niet meer uit elkaar houden:confused:

Maar Rita, nu begint me weer iets te dagen.
Dan had Mara het toch over een ander meisje...
We zien het de 16e wel:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Hollandmale
18 september 2006, 19:21
Dan had Mara het toch over een ander meisje...Inderdaad, over Stella, want dat is die kleine Turkse ;). Maar laten we het even plenair houden:
Mara doet goeie lesbische trio's met zowel Stella als Rita. En klaarblijkelijk volgens andere postings ook met Babsi :p.

Jorah Mormont
18 september 2006, 20:15
Inderdaad, over Stella, want dat is die kleine Turkse ;). Maar laten we het even plenair houden:
Mara doet goeie lesbische trio's met zowel Stella als Rita. En klaarblijkelijk volgens andere postings ook met Babsi :p.

Genau HM;) nu weet ik het weer. Dat had je nog geIMed.:hammer:

Dan concludeer ik dat Mara waarschijnlijk de voorkeur geeft aan Stella, want Rita was aanwezig en vrij, en ze opperde om het de volgende keer met Stella te doen.

Nou, voor mij ganz egaal. Ik zie het de 16e wel.
De afspraak staat in ieder geval vast:lostit: :lostit: :lostit: :lostit:

BR, Sonny:wink:

jaigee
19 september 2006, 13:01
Hello IJsberen
dus hier nog enkele details over mijn droomtrio met Mara en Rita.

Eerder die dag had ik in de kelderverdieping al een zeer erotische trio gezien van een andere ijsbeer, en dat speeltje moest papa dus ook hebben:fuck: :freu: :fuck: :lostit: :lostit:

Rita kende ik nog van een vorige keer, en die wilde ik nog wel eens :fuck:

Dus aan Rita gevraagd of ze er misschien een vriendinnetje bij kon nemen. En dat werd Mara dus.

Eerst op de bank heerlijk verwend door de 2 dames, en dat werd genadegeschlagen door heet wat ijsbeertjes:thefinger :thefinger

OP de kamer was het TOP hoog drie. Beide dames kronkelden om mij heen, om de beurt lekker pijpen, toen Rita wippen, Mara aan Rita zitten, toen bood Mara mij haar poesje aan etc. HEERLIJK HOOG DRIE.

Na afloop nog wat gepraat met beide dames , en ik weet zeker dat ik dit nog nooit meegemaakt heb in mijn lange karriere:zauberkis

Dus heren, een absolute aanrader een trio bij BERND kost ook maar 100 Eurrontjes

Groetjes

Jorah Mormont
19 september 2006, 13:20
Hello IJsberen
dus hier nog enkele details over mijn droomtrio met Mara en Rita.

Eerder die dag had ik in de kelderverdieping al een zeer erotische trio gezien van een andere ijsbeer, en dat speeltje moest papa dus ook hebben:fuck: :freu: :fuck: :lostit: :lostit:

Rita kende ik nog van een vorige keer, en die wilde ik nog wel eens :fuck:

Dus aan Rita gevraagd of ze er misschien een vriendinnetje bij kon nemen. En dat werd Mara dus.

Eerst op de bank heerlijk verwend door de 2 dames, en dat werd genadegeschlagen door heet wat ijsbeertjes:thefinger :thefinger

OP de kamer was het TOP hoog drie. Beide dames kronkelden om mij heen, om de beurt lekker pijpen, toen Rita wippen, Mara aan Rita zitten, toen bood Mara mij haar poesje aan etc. HEERLIJK HOOG DRIE.

Na afloop nog wat gepraat met beide dames , en ik weet zeker dat ik dit nog nooit meegemaakt heb in mijn lange karriere:zauberkis

Dus heren, een absolute aanrader een trio bij BERND kost ook maar 100 Eurrontjes

Groetjes

Deden die dames ook nog wat met elkaar? Dat vind ik nou geil aan een triootje.
Twee meiden die alleen maar met mij bezig zijn, vind ik eigenlijk minder dan een solo ervaring. Je moet de aandacht dan altijd verdelen, waardoor het contact minder intensief is. Wanneer de meiden ook met elkaar aan de gang gaan, dan wordt het een open spel, waarin intensiviteit een mindere rol gaat spelen. Althans, zo denk ik erover. We gaan het zien de 16e...:wink:

BR, Sonny

Jorah Mormont
17 oktober 2006, 21:50
Mara (trio met Mina) 16 oktober 2006

Bij mijn vorige bezoek bij Ome Bernds had ik met Mara afgesproken dat ik een keer een trio wilde proberen. Mara zou dan de dame mogen uitkiezen zodat er goede chemie tussen de dames zou zijn. De dame welke Mara in gedachten had was er vandaag niet, uiteindelijk werd het Mina, wat later bleek zeker geen slechte keus te zijn geweest. Nadat ik terug was van de kamer met Jamila , sprak ik Mara nog even en bevestigde ik onze afspraak voor het triootje. We zouden ons weer treffen zodra ik er klaar voor was. Tegen 1900h had Sonny de batterijen weer opgeladen en ging naar de kelder. Daar zag ik alleen Mina zitten. Ik ben alvast bij haar gaan zitten en heb met haar kennis gemaakt. Ze had er tot dat moment toe er wat sobertjes bijgezeten, dus ik wilde eerst nog wel even peilen hoe de stemming bij haar was. Eenmaal naast haar zittende werd ze eindelijk een beetje vrolijk. Ze wist al van Mara dat ik iets met hun beide in petto had. Het gesprek op de bank verliep goed en zowaar ontstond er ook nog chemie. Het grappige aan haar outfit waren de ijsberen laarzen. Mooie witte (soort snowboots) met dons. Dit zou zeer goed passen bij ons als ijsberen i.p.v. de badslippers. Mina kwam al snel over me heen zitten en was me al aardig aan het opgeilen. “zal ik Mara erbij halen” was al snel haar vraag. Het duurde danook niet lang dat ik tussen deze twee dames op de bank zat(lag). Uit beleefdheid stelde ik Mara voor om Duits als voertaal te gebruiken tijdens onze sessie. Al snel waren beide dames met elkaar bezig. Precies voor mijn neus begonnen ze elkaar te tongzoenen. Twee tongen waren schijnbaar niet genoeg. Ook de tong van Sonny mocht aan dit spel meedoen. Wat een ervaring, tongzoenen met z’n drieën. Toen moest de handdoek van mij af. Ondertussen was mijn bovenlijf al niet meer zichtbaar voor de overige aanwezigen en voelde ik de kou over mijn onderlichaam stromen op het moment dat de handdoek verwijderd was. Ik voelde me nu echt naakt en had het idee dat er minstens 30 ogen op mijn onderlichaam waren gericht. Ikzelf kon niets zien en was nog steeds bedolven onder deze twee dames. De momenten dat ik even lucht kreeg en een blik in de ruimte kon geven, zag ik bekende en onbekenden het hele gebeuren aanschouwen. Was dit dan toch iets aparts bij Ome Bernds? Ook zag ik mijn mede Hollandse ijsberen, waarop de blik van Gustomass mij in een lachende bui bracht. De dames waren inmiddels aan het proberen mijn jonge heer hard te krijgen, echter de kijkende ogen in de ruimte deden dit niet toestaan. Toen maar besloten de dames uit te nodigen om naar de kamer te gaan.

Op de kamer gingen de twee dames met me verder. Staande aan het bed en de beide dames doggy zittende mij pijpende, deed in een mum van tijd alle mogelijk zwellichaampjes van mijn L*L opvullen, totdat er een heuse sloopkogel in de lucht stond. Ik moest nu op het bed komen liggen, tussen Mara en Mina in. Het pijpen ging verder, totdat we een treintje gingen maken. Mina pijpte mij, ik befte Mara en Mara op haar beurt befte Mina. Het kringetje was rond. Mensen, wat is dit GEIL!! Het volgende standje kwam; Ik lag met mijn hoofd naar de muur en Mina ging boven mij staan tegen de muur en zakte zover door de knieën dat ik haar kon beffen. Mara op haar beurt begon mij weer lekker te pijpen. Je merkte dat Mara wel gewend was om twee personen tegelijkertijd te verwennen. Het pijpte wisselde ze af met het kussen van de borsten van Mina. Ook voelde ik de vingers van Mara tussen mijn tong en Mina’s schaamlippen om haar nog meer stimulans te geven. Mijn L*L stond op springen, wat was dit GEIL. Terwijl in Mina in steeds hogere sferen befte, voorzag Mara mij van een condoom. Dit deed ze zo onopgemerkt, dat ik het haast niet voelde. Mara kwam cowgirl op mij zitten. Terwijl ik Mina nog steeds aan het likken was, bereed Mara mijn L*L. Plotseling vond Mina dat zij recht had om mijn L*L te berijden. Mara eraf, Mina erop. Mina had er wel zin in. Het GEILSTE vond ik toen Mara mijn ballen aan het likken was terwijl net daarboven Mina mij aan het berijden was. Op een gegeven moment kon ik het niet meer houden en spoot ik het condoom vol.

We hebben nog samen even nagebabbeld en ik verkondigde de dames dat dit wel de eerste keer was geweest maar zeker niet de laatste. Dit gaat Sonny vaker doen met Mina en Mara.

Dit triootje koste me gewoon 2 programm’s. Dus daar hoef je het niet voor laten.

Mina, Mara………. Sonny komt gauw weer langs

Sphinx
28 oktober 2006, 12:18
"When I wake up, well I know I'm gonna be,I'm gonna be the man who wakes up next to you. When I go out, yeah I know I'm gonna be. I'm gonna be the man who goes along with you. If I get drunk, well I know I'm gonna be I'm gonna be the man who gets drunk next to you. And if I haver, hey I know I'm gonna be I'm gonna be the man who's havering to you.
But I would walk 500 miles. And I would walk 500 more. Just to be the man who walks a thousand miles to fall down at your door."

Het is apart vind ik. Normaliter is Mara bijna altijd bezet, maar elke keer dat ik haar deze woensdag tegenkwam was ze even vrij. En ik bezet :rofl: . Toen ik met Tanja terugkwam van de kamer kwam zij net naar beneden. Toen ik later zeer vakkundig door Jenny op de speelwei onder handen werd genomen, keek Mara vanaf de bank goedkeurend toe. En toen ik op dezelfde plek nog wat later door Monika in hogere sferen werd gebracht, waren Babsi, Mara en een zeer blije Duitser onze buren :smile2:

Gelukkig, na drie keer mis was het bij de vierde keer wel raak. Met zeer veel gevoel gepijpt op de bank en naar de inmiddels bekende speelwei verhuisd. En opnieuw vast mogen stellen dat Mara lief, teder en acrobatisch uit de hoek kan komen. Lig je eerst nog onder haar van het uitzicht te genieten, klemt ze je ineens stevig beet en tjoep, ineens lig je zelf boven. En ondanks de vierde ronde toch weer klaargekomen. Tijdens het nakeuvelen vermeldde ze dat ik de volgende keer ook eens een trio met haar moest proberen. Wat ik dus gisteren gedaan heb met Katja als backup. Maar da's voor een ander bericht

Jorah Mormont
1 november 2006, 15:29
Wat zag ze er gisteren mooi uit in haar CAT outfit. Apart hoor om Mara nu ineens met kleding (hoe je ook een Halloween outfit mag noemen) rond te zien lopen. Heel erg geil zag het er allemaal uit. Ik had eigenlijk wel weer zin om een trio te doen met Mara en Mina. Echter beide dames waren nagenoeg niet samen vrij. Mara werd wel mijn tweede verovering op deze Halloween party. Weer heerlijk van haar genoten. Lekker puur naturel. Ja, op Mara raak ik voorlopig nog niet uitgekeken.

BR, Sonny

kegel
21 november 2006, 15:33
Een paar weken geleden ook voor de eerste maal naar Hennef geweest. Wel een speciale tent vond ik. Ontvangen door Monica wat erg aangenaam was.

Dan wat rondgelopen (alhoewel je daar snel klaar bent) en op zoek gegaan naar de onvolprezen Mara. Na een uurtje hab ik haar kunnen strikken. Ze kwam net uit een kamer in de kelder. Ik sprak haar in het Nederlands aan en wachtte geduldig in de kelder op haar. Een kwartiertje later verscheen ze. Eigenlijk een heel gewoon meisje. Niet echt knap, geen speciaal figuur, ... gewoon een soort buurmeisjestype met een vriendelijke verschijning. Ze zetelde zich naast me en we begonnen een gesprekje.

Na enkele minuten begonnen we te kussen en ik was meteen overtuigd van alle goeie recenties. Wat een uitermate sensuele en zwoele meid is dit. Ondertussen verdween haar vaardige hand onder de handdoek en begon ze mijn lul en ballen zachtjes te masseren en te verwennen. Omdat ze voelde hoe sterk ik hierop reageerde keek ze me even glimlachend aan en zakte af voor een ongelofelijke pijpsessie. Ondertussen likte ik haar fijne tietjes en zag ik de andere bezoekers naar ons kijken. Speciaal wel daar bij Bernd.

Na een tijdje spreidde ze zich uit in ze zetel en ik heb haar op die manier gelikt terwijl ze me zachtjes pijpte: een 69 midden onder het volk. Ik werd er bloedgeil van. We besloten toch naar de kamer ernaast te gaan. Het bleek om de open ruimte met matras te gaan, gewoon via wat glas afgeschermd van de toeschouwers. Terwijl we ons daar nestelden had ik gemerkt dat een duitser met een enorme pens ons gevolgd was met een jonge deerne (die meisjes moet je toch bewonderen hoor. Die vent was echt degoutant vet en zag er afzichtelijk uit). Hij was duidelijk voyeuristisch ingesteld want hij lag zich daar af te rukken terwijl hij naar ons lag te staren en terwijl het meisje hem streelde en haar kutje aanbood om gevingerd te worden. Die kerel lag zich daar op te geilen dat het geen zicht meer was.

Mara en ik trokken ons daar niet veel van aan. Ze begon met een deep throat pijpsessie waar ik nog graag aan terug denk. Die meid is echt ongelofelijk. Met een enorm gevoel en ondertussen ballen en kontje strelend likte en slurpte ze me bijna een delirium. Ze kwam vervolgens gewillig in 69 liggen en ik positioneerde ons zo dat die dikke duitser ons goed kon zien. Die kerel begon daar te kreunen... ik dacht dat hij ging klaarkomen alleen al van het zicht.

Na onze 69 heb ik kunnen genieten van Mara's lenigheid. Ze wrong zich in alle mogelijke bochten en standjes terwijl ik haar gretig maar zachtjes neukte. Op haar buikje met haar kontje omhoog kwam ik bijna klaar. Bijna zeg ik, omdat ze het uiteindelijk met FT geeft afgemaakt. Ik zat op mijn knietjes en boog achterover terwijl zij me ongelofelijk zalig pijpte. Die duitser werd ondertussen verder afgesleurd door zijn poppemieke en terwijl ik in Mara's mondje ontplofte hoorde ik hoe ook hij hevig kreunend klaarkwam.

Mara en ik hebben nog wat liggen nagenieten. Ik had snel door dat ons nummertje ook wel door een aantal andere aanwezigen werd gesmaakt. Nooit geweten dat ik toch ook wat exhibitionistisch ben.

In ieder geval Mara is haar reputatie meer dan waard. Ze is een onvoorstelbaar zalige meid om samen te genieten. Ik zie haar zeker nog terug.

Jorah Mormont
13 december 2006, 00:00
Gisteren weer met Mara naar de kamer geweest, alleen waren we dit keer met z'n drieen.
In de loop van de middag zag ik Jenny en Mara alleen op de bank zitten en hadden al een tijdje niets te doen. Ik was op dat moment nog niet op de kamer geweest, dus heb ik mezelf tussen de dames laten ploffen. Wanneer je zoiets doet in het hof, dan heb in mum van tijd een viertal lippen aan je stok slobberen. Na deze opwarmronde op de bank zijn we met z'n drieen naar de kamer verkast, waar we er samen een leuk halfuurtje van hebben gemaakt. De twee dames zijn goed op elkaar ingespeeld en schromen niet om van elkaar moezie te smullen:lostit: Een geil lesbisch trio met deze twee dames was voor Sonny een geslaagde openingsronde aan hof.

BR, Sonny:wink:

Jorah Mormont
17 januari 2007, 10:37
Ik heb Mara gisteren gefeliciteerd met haar 5e plaats in de Miss-ijsberenverkiezingen 2006.
Ze was er erg content mee:freu:

Uiteraard van de gelegeheid gebruik gemaakt om weers eens lekker van deze naturelle dame te genieten.

BR, Sonny:wink:

routard
12 februari 2007, 18:35
Ik had een afspraak gemaakt in Bernd’s met Iseeu, een Amerikaan op ISG. Bernd’s is niet mijn favoriete tent, maar ik ging er graag naar toe, want ik had al Mara in gedachte. Het sneeuwde goed op de weg en ik was blij toen ik aankwam. Binnen vond ik mijn vriend in de sofa met Princess, zijn favoriete meisje, en Mara. Het kon dus niet beter beginnen, ik ging met Mara zitten en we hadden met zijn vieren een grappig gesprek wisselend in Duits, Engels, Frans en Nederlands. Ik dacht dat Mara me weer al lang had vergeten, maar ze wist me nog goed herinneren van een paar maanden geleden. Iseeu had Princess in zijn armen maar greep ook naar Mara en ik dacht echt dat het naar de verkeerde kant ging, maar Mara kroop weer snel terug naar mij toe. Ze had al lang gemerkt dat ik alleen maar oog voor haar had en begon heer natuurlijk me te kussen. Iseeu had zeker zin om met zijn vieren te gaan. Dat vind ik normaal gesproken ook goed, maar met Mara ga ik liever alleen. Gek, maar het lijkt dat ze precies voelde wat ik wilde, want ze vroeg me meteen of ik niet liever rustig alleen met haar wilden zijn, wat hoogst ongewoon is in Bernd’s waar de helft al plaats vind in de sofa.

Op de kamer heeft Mara me gewoon weggedroomd regelrecht terug naar mijn jeugd flirt tijd. Ze heeft een heel aardig gezicht, een klein slank tiener lichaam met een heel zacht witte huid en een natuurlijk ongeschoren poesje. Ze kust graag, is zo lief en rustig, kijkt niet naar de tijd en de illusie is griezelig perfect. Ook de manier hoe ze het condoompje aandoet is gewoon niet te merken, een echt toverstunt! Ik ben een ervaren ijsbeer, maar ik was zwaar onder de indruk. Maar ja, Mara is ook niet voor niets een ster.

Eenmaal buiten de kamer durfde ik haar niet meer lastig te vallen. Met de sneeuw was de club heel rustig, er waren haast geen anderen klanten en de meisjes verveelde zich stierlijk. Ik had het maar voor het kiezen, wat niet vaak voorkomt in Bernd’s waar de populairste meisjes altijd bezet zijn met de beste klanten. Gek, maar geen ander meisje trok me, ik had nog steeds Mara in mijn gedachte en de wonderbaarlijke tijd dat ik met haar heb kunnen doorbrengen. Dat is niet goed natuurlijk, en ik hoef jullie niet uit te leggen wat de beste manier is om een meisje te vergeten. Ik besloot dus maar naar de kamer te gaan met Rita, misschien wel een van de mooiste meisjes van Bernd’s. Maar het is Rita niet gelukt om mij Mara te laten vergeten, ik was weer snel terug in de woon kamer. Iseeu was ondertussen vertrokken en ik voelde me een beetje eenzaam. Ik bleef Mara in de gaten houden, maar ze was steeds bezet met de anderen meisjes die haar steeds van alles moesten vertellen. Mara vind het allemaal wel goed en luistert rustig naar al die gekke meiden. Ja, zij is ook heel populair bij de meisjes! Waarom kwam ze nou niet langs me zitten? Nou, dan kon ik lang wachten, want het is verboden voor een meisje om naar een gast te gaan als ze niet uitgenodigd is. Wie heeft er nu zo’n stomme regel gemaakt? Barst! Toen ik ze zag opstaan en langs me kwam vroeg ik of ze bij me kon komen als ze klaar was. Ze klikte en ging even weg.

Ze kwam snel weer terug in kwam langs me zitten. Eindelijk had ik haar weer voor mij alleen. We gingen weer snel een kamer opzoeken maar het was hoogte uur. Er was nog een kamer vrij langs de “kino” zonder scherm. Er waren twee koppels in de kino die hoogstwaarschijnlijk iets aan het voorbereiden waren. Mara probeerde ze te overtuigen ons niet te storen, wat niet makkelijk is in Bernd’s! In de kamer regelde ze het licht op een romantisch niveau en begon me te kussen. Ik droomde weer meteen weg en hield haar lichaampje tegen het mijnen. Mijn hart klopte zo hard dat ze het zeker heeft moeten voelen tegen haar rugkast. Ze keek me zo lief in de ogen, ze kusten zo fijn, haar hippen gingen rustig heen en weer en ik voelden haar poesje steeds natter worden tegen me. Ik weet dat ze heel goed is en dat het onderscheid zo klein is, maar ik voelde op een zeker moment dat het echt was voor haar. Te echt eigelijk om er over te vertellen, dus ik wil er niet meer van zeggen. We zijn nog een lange tijd samen blijven spreken op het bed. Ik was helemaal overstuurd en was eigelijk blij om heel ver te wonen want ik was gevaarlijk aan het verliefd worden.

Plots kwamen er drie anderen meiden de kamer in, want die vonden het maar niks dat we zo lang samen bleven. Daar zat ik dan met al die gekke naakte meiden in het bed, dat is toch de unieke Bernd’s sfeer! Haar vrienden wou al naar huis gaan, maar ze wou eerst naar de sauna en vroeg of ik mee kwam met Princess. Met zijn drie in de sauna dus. Ik voelde dat Princess een beetje jaloers was dat ze niet Mara voor haar alleen had. Zij negerde me dus helemaal en sprak met Mara alsof ik er niet was. Mara luisterde rustig als altijd en ze zal wel gehoopt hebben dat ik het wel niet allemaal kon volgen in het Duits, want Princess was verhalen te vertellen over klanten dat ik beter maar niet kon horen!

De club was al helemaal leeg, ik nam snel een douche ging naar de kassa om te betalen. Grappig dat lijstje met de namen van al de meisjes waar je met geweest bent, maar Mara had wel drie kruisjes! Zij was ook de enige die op me stond te wachten om gedag te zeggen. Een laatste kus aan de deur voordat ik het huis uit was, hoe wil je nu dat ik niet door blijf dromen over haar? :luvlove:

zeppos58
21 maart 2007, 17:19
Dinsdag dus bernds gaan verkennen en het was Mara die ons de weg wees in dit kleine clubje.
Een dikke 2 uur later lag ik met haar te rollebollen. Na een lekkere pijpbeurt op de zetel en hevig getongzoend een kamer opgezocht waar ik Mara een doggy beurt heb gegeven na een langdurige befbeurt.
Ik vind ze niet de mooiste maar wel een van de sympathiekste, misschien omdat ze NL praat, dat praat toch nog net iets makkelijker dan Duits.
Ben voldaan na een, 40minuten durende sessie uit de kamer gekomen.
Best topmeid maar ik heb de indruk dat hier enkel toppers zitten
:freu: :D :rofl:

zeppos58
19 april 2007, 10:02
18 april met 2 andere IJsberen nog eens een bezoekje gebracht aan Ome Bernds. en als 3de in de rij voor Mara gekozen.
Mara is wel druk bezet je moet al wat geluk hebben om haar vrij te treffen.
Ik had ze de trap zien opgaan dus den deze op jacht.:teuflisch
Mara kwam net terug van de bar met enkele chips in de hand, ik blokkeerde haar doorgang met de grap dat ze enkel tegen betaling doormocht.:D Ze kocht me om met 1 stukje paprika chips en vroeg wat ze kreeg als ze me ook de rest gaf:smkiss: .
Een stevige vrijpartij stelde ze voor en daarvoor was ik nu net gekomen.
Na de opwarming beneden in de aparte zetel naast de kamers, een opwarming die boven standaard lag want we waren reeds in een standje 69 terecht gekomen, zijn we dus nar een kamer getrokken.
Nu was mijn vorige ervaring met Mara al zeer lekker, deze keer brak ze alle records.
Na een befbeurt een heerlijke pijpbeurt gehad en uiteindelijk terug in een 69 gerold.
Nadien boven haar gaan kruipen en (met C natuurlijk) lekker in haar natte grotje geneukt.
Regelmatig van standje gewisseld, en telkens als dit technisch mogelijk was tijdens het neuken ook nog lekker zitten tongen.
Bij Mara had ik niet het gevoel dat ik met een DVP bezig was, wel leek het dat ik met een vriendin aan het vrijen was, een echte GFE dus. :luvlove: :rofl:
Uiteindelijk in doggy zeer diep klaar gekomen, en op haar vraag hem nog even laten zitten tot hij er uitglipte.
Nog wat liggen nagenieten en keuvelen en een babbeltje over koetjes en kalfjes.
Na een 45 minuten dan maar gaan douchen maar één ding weet ik zeker, bij een volgend bezoek ga ik zeker voor een langere sessie met Mara.
't was weer een geslaagde dag.:smile:

seksenfun
19 april 2007, 21:29
Mara, een Nederlandse, de enige daar. Moet het nog gezegd: een fantastische ervaring. Heel groot gehalte aan gfe, zoals nog maar zelden meegemaakt. Tongzoenen met plezier, pzc met overgave en uiteraard goeie seks. Heel leuk en toch wel verrassend in het DVP-wereldje, met alle voorzichtigheid toch even heerlijk aan droogneuken gedaan :rolleyes: Je kan er ook nog een tof babbeltje mee hebben. Echt mijn typetje overigens. Wat wil een man nog meer. Bovendien zei ze heel spontaan (en streelde ze ermee een beetje mijn ego) dat ik er voor mijn leeftijd nog heel heel goed uitzie en nog een mooie gespierde buik heb die nog niet afhangt. Zij is de vriendin van Tanja. Maar dat vernam ik maar van Tania, veel later op de dag. Van professionaliteitsgedrag geen spoor.

Sphinx
21 april 2007, 21:19
"We're.. flying high. We're watchin' the world.. pass us by. Never want to come down, never want to get my feet.. back.. down on the ground."

Voor mij een rode draad bij een bezoekje aan Oom Bernds. Woensdag was het letterlijk nummertje trekken om bij haar in de buurt te komen. Toen ze na de eerste Belgische ijsbeer ook seksenfun meenam, voelde ik de bui hangen. Toen ze Zeppos ook nog hypnotiseerde heb ik haar voor daarna vastgelegd en ben even gaan eten. Slim, want ze bracht Zeppos aardig hoog in de hemel, zoals reeds te lezen viel en ik zou de opgedane calorieën later heel hard nodig hebben. Elke keer wordt het met haar gewoon beter, elke keer verzint ze weer iets nieuws en elke keer doet ze datgene wat je de vorige keren ook al zo lekker vond. Ook haar aftersales zijn van prima niveau en net als de afgelopen keren had ze een tip: probeer Babsi ook eens. En ooit heeft mijn vader me eens verteld dat het soms erg onverstandig kan zijn een vrouw tegen te spreken. En wat Mara betreft heeft Sphinx Senior daar helemaal gelijk in.

zeppos58
22 april 2007, 00:26
Ik zal volgende keer mara's tip ook eens opvolgen:teuflisch nadat ik Mara zelf een beurt heb gegeven natuurlijk :D ;)

zeppos58
23 mei 2007, 22:50
Vandaag Mara's tip opgevolgd en me niet beklaagt.
Schijnt dat een trio Babsi Mara de moeite is
Mara was in de mood dook zelf enkel keren uitbundig in het koude buitenbad brrrrrr zij liever dan ik.
Ze stond op mijn lijstje maar ik liep ze vandaag steeds mis. Dus 't zal voor volgende keer zijn.;)

Sphinx
11 juni 2007, 19:29
"When I'm with you baby, I go out of my head. And I just can't get enough, I just can't get enough. All the things you do to me and everything you said
And I just can't get enough, I just can't get enough."

Als Mara ooit eens een careerswitch maakt (ik en vele IJsberen met mij hopen daar natuurlijk niet op maar stel dat) zou een carriere als schoonspringster niet eens zo'n gek idee zijn. Elke keer als ze van de kamer kwam nam ze even een duik in het zwembad om af te koelen (en daarna nog een paar duiken om ons, het publiek, te amuseren :p ) Marcella kon er niet zo mee lachen, eerst kreeg ze een onvrijwillige douche te verwerken, en vervolgens probeerde Mara haar met geweld ook het zwembad in te krijgen. Ze moest een paar keer rennen voor haar leven :teuflisch

Toen ze uiteindelijk klaar was met haar Inge Dekker/Daphne Jongejans act, kwam ze mij met haar aanwezigheid ehhh.. bezighouden. Ergens meen ik te hebben vernomen dat actie buiten verboden was, maar daar leek niet iedereen zich evenveel van aan te trekken, Mara in ieder geval zeker niet. Na een heerlijk openluchtnummer trokken we ons in de kelder terug, maar echt koel is het niet geworden; eerder vrij warm ;) We hebben dit keer dik een uur van elkaar liggen genieten, want als je Mara op zo'n drukke dag mee kan krijgen, dan moet je ook uitgebreid de tijd voor haar nemen.

Sphinx
11 augustus 2007, 14:58
"On cold wings, she's coming. You better get moving. For warmth, she'll be longing Nightingale. Come on, she's freezing. Don't you see it. You better believe!"

Als deze racebeer nou alle belevenissen apart moet gaan opsommen die hij deze week met Mara heeft doorgemaakt, wordt dat een beetje repetitief door alle superlatieven. Ik zal er dus de allerbeste uitlichten en de rest aan jullie fantasie overlaten. Maandagavond stonden Babsi en ik in de deuropening naar de tuin toe te kijken hoe Lisa en Mara het toegestroomde publiek en zichzelf met het zwembad vermaakten. Nadat ze er voor de ik-weet-niet-meer-hoeveelste keer uitklauterde, zich twee handdoeken omsloeg en opmerkte dat ze erg graag opgewarmd wilde worden, staken we even een eh... handje toe (veel meer eigenlijk, maar je moet niet altijd over details zeuren :p ) Ik had net zelf even in de sauna gezeten, dus het was niet zo lastig deze kruising van zeehond en ijsklontje weer wat kleur te geven. Toen we korte tijd later weer op een bank lagen te frutselen, kreeg ze de ingeving Babsi er ook weer bij te halen. Een tijdlang heb ik met deze twee geweldige dames liggen zoenen, voor ze me naar een kamer ontvoerden; een met draagbare airco nog wel. Ik kreeg geeneens de kans om te gaan zitten; ze pijpten me gewoon staand. Toen ze me eindelijk de kans gaven te gaan zitten, moet ik wegens een ernstig geval van knikkende knieën waarschijnlijk helemaal zijn omgevallen, want ineens lag ik achterover met een van Mara's tepels in mijn mond, terwijl Babsi een hele goede imitatie van Marcella/Katja/Princess weggaf door Kleine Sphinx even tot aan de "ansatz" in haar mond te laten verdwijnen. Zo ging het nog dik veertig minuten door; ik kreeg er net zoals de vorige keer geen speld tussen en moest me alles lijdzaam ("Huichelaar!" hoor ik al iemand roepen) laten welgevallen, tot aan de FO-finale toe.

Helaas had Babsi vrijdag vrij, dus hebben we het twee keer een uurtje alleen moeten rooien. Maar ook daar kwamen we eigenlijk goed doorheen, heel goed zelfs ;)

jaccoone
14 november 2007, 17:28
Tja, wat kan ik nog toevoegen aan hetgeen al over Mara is geschreven....:bowlol:
Het is gewoon een no-nonsens dame, die haar stinkende best doet om het je naar de zin te maken en daarbij ook niet vergeet er zelf van te genieten. :love2:

De sexuele handelingen ga ik maar niet meer bespreken, dat is al uitvoerig gedaan door diverse IJsberen en ik zeg, Mara moet je gewoon ervaren. Anders kun je er niet over meepraten.... :thefinger

Wel wil ik nog vermelden dat Mara heel erg haar best doet om zichzelf en dan vooral haar lichaam, in goede conditie te houden. Dat doet ze oa door een paar keer per week anderhalf uur (!) hard te lopen. Dat is niet alleen te zien aan haar atletische figuur, maar ook heel goed te merken als ze met je in bed ligt. Niks is haar dan te gek of te zwaar. :lostit:
Kortom een dame waar ik zeker nog eens samen mee ga genieten van de mooie dingen van het leven.... :fuck:
Groet, Jaccoone :wink:

hansworst
18 november 2007, 14:53
Ook ik heb van Mara kunnen genieten en ik kan het bovenstaande bevestigen. Mara is heel naturel en kan genieten van wat ze doet. In mijn geval was ik aan het beffen en op een gegeven moment leidde ze twee vingers van mij in vagina en gaf het tempo aan. Ze kwam heftig klaar. Daarna kwam ze op me zitten en omdat ik al heel geil van het voorgaan was geworden duurde het niet lang of ook ik kwam klaar. Een hele aardige meid, die nog vertelde dat ze een tijdje geleden onderling een wedstrijdje hadden gedaan wie gedurende een bepaalde periode het meeste in het openbaar geneukt zou hebben. Mara was derde geworden. Wie eerste was heeft ze niet verteld.

Groet, hansworst

Hollandmale
18 november 2007, 15:28
Een hele aardige meid, die nog vertelde dat ze een tijdje geleden onderling een wedstrijdje hadden gedaan wie gedurende een bepaalde periode het meeste in het openbaar geneukt zou hebben......stimuleert de club publieke seks in het Hof. De dames kunnen periodieke bonussen verdienen voor diverse vormen van openbare seks. Wie doet er de meeste bank-sessies, wie doet er de meeste publieke FT's. En kennelijk ook: wie neukt er het meest in het openbaar :p.

Superjohnny
28 december 2007, 02:09
Gisteren voor het eerst naar dit fantastische lusthofje afgereisd. Ik ben door Anna rond geleid in de club en ook mee op de kamer geweest. Maar ja het gaat hier om Nederlandse Mara. Ik trof haar later op de avond in de benedenbar. Samen met Mara eerst wat gedronken en zitten kletsen. Dit kletsen ging over in heerlijk zoenen, eerst rustig en zachtjes en op een gegeven moment steeds harder. Onze handen gingen overal heen en streelden langzaam ook steeds de erogene zones. Vervolgens kwam Mara haaks op mijn schoot liggen, knoopte de handdoek open en begon aan een hemelse pijpbeurt. Ze likte en zoog er geweldig op los. Na ruim een kwartier zo bezig te zijn geweest maar na bven gegaan naar een kamer. Hetzelfde ritueel opnieuw lekker lang tongzoenen gevolgd door een hemelse pijpbeurt. Daarna enkele lekkere standjes mat Mara door genomen, uiteindelijk in doggy bijna klaar gekomen. Maar Mara draaide zich om, trok het condoom van mijn knalharde pik af en begon aan een finale blowjob. Zalig zoals zij mij pijpte, het duurde dan ook niet lang voordat ik haar lekkere warme mondje vol spoot met mijn sperma. Mara verslikte zich bijna zoveel kwam er uit, ze moest er alleen om lachen. Super sessie gehad met deze meid.:freu:

Sphinx
9 april 2008, 16:08
"Every time she touches him his hair stands up on end. His legs begin to quiver and his mind begins to bend. Oh baby, you're such a tasty treat. Better place him under doctor's orders, coz I'm afraid he'll overheat"

Citius, Altus, Fortus. Het is het motto van de Olympische Spelen, maar het kan net zo goed slaan op de zoveelste topsessie die deze racebeer met Mara heeft gehad. Voor m'n gevoel hebben we auf zimmer de eerste helft van een dik uur niet veel meer gedaan dan zoenen, de tijd vloog gewoon om. Deze racebeer stond iets minder op springen dan een paar uur eerder bij Tanja, maar voor de zekerheid heb ik haar nog eens uitgebreid liggen beffen. Ze genoot er zelf ook wel van en stuurde me af en toe de gewenste richting uit. Het vervolg leek eerst nog een kopie van mijn eerdere samenzijn met Tanja, maar omdat de oliedruk nu veel lager lag kon ik het veel langer volhouden en nog een paar keer van standje wisselen. Uiteindelijk heeft deze racebeer in doggy zijn motortje weer eens opgeblazen en bleef nog even gezellig met haar nasmeulen. Voor ik boven de douche instapte riep ze nog "Vrijdag is Babsi er ook weer." Een grotere hint is haast niet mogelijk :freu:

kegel
10 april 2008, 10:59
Mara is en blijft een bijzondere ervaring. Spreken van GFE is voor de meeste van ons echt niet correct. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er veel girl friends zijn die even zalig tongzoenen, zich laten beffen, pijpen en gretig meeneuken als zij. En dan hebben we het nog niet over de trio'tjes gehad!

Koesteren deze meid. Ze is misschien niet echt uniek, maar zoals zij lopen er toch niet veel rond.

zeppos58
23 juni 2008, 15:56
Vrijen met Mara is altijd zo “echt” en dat was deze keer niet anders. Na de plagerijen over de Nederlanders die er snel zouden uitliggen (ik was blijkbaar helderziende) en over de Belgen die er zelfs niet bij waren. Hebben we alle bijgelegd tussen de lakens. Deze Belg wou scoren, wat onze nationale ploeg net niet kan, en het lukte nog ook.
Mara die meestal met de haren nogal wild los rondloopt, droeg nu een paardenstaart, is eens iets anders.
Toen ze zonder oranje handdoek rond huppelde heb ben ik er bijna letterlijk opgesprongen, ze is nu eenmaal een lekker beest, en dat weten de meeste hofgangers wel. Dus Mara is druk bezet.
Het was duidelijk dat ze een tijdje rust gehad ha, dus viel ik aan, en met succes. Na een pijp en TZ sessie op de bank zijn we ruim 40min op de kamer gebleven en hebben we van elkaar genoten. Als vanouds was het weer top met haar. Ze kan je zo het gevoel geven, alsof je met je vriendin aan het vrijen bent, het is zo intens, zo echt zo zalig dat ik ze elke dag in bed zou willen.
Kortom een date met Mara is super. En ze zei op het einde nog dat indien de Belgen moesten voetballen zoals wij hebben, gevreeën, dat de Belgen dan elk tornooi zouden winnen.
Hup hup who knows.

ambroos
20 oktober 2008, 20:49
Kan iemand me vertellen welke dagen en hoe laat dit schatje aanwezig is in het Hof ?? Ik zou haar immers binnenkort eens met een bezoekje willen vereren ......

zeppos58
20 oktober 2008, 20:50
Normaal dagelijks

ambroos
20 oktober 2008, 21:05
weet je ook vanaf hoe laat zeppos58 ???

thx ambroos

zeppos58
20 oktober 2008, 21:11
Van opening tot sluiting, soms komt ze iets later maar meestal niet
Dus ja iedere dag gans de dag

ambroos
20 oktober 2008, 21:47
Merci Zeppos (kan je spijtig genoeg nog geen im's verzenden, nog te "blue" hiere op de site).

jaccoone
27 oktober 2008, 02:20
Van opening tot sluiting, soms komt ze iets later maar meestal niet
Dus ja iedere dag gans de dag

Niet helemaal hoor, in het weekend is ze er niet.. :thefinger

zeppos58
27 oktober 2008, 07:19
Niet helemaal hoor, in het weekend is ze er niet.. :thefinger

Natuurlijk want in het WE is de zaak dicht slimmeken :eek:

quitje
27 oktober 2008, 17:09
Als je ze ziet, best onmiddellijk je netten spannen :D, want anders is ze moeilijk te vatten gezien haar vaste clienten.

Sphinx
7 december 2008, 22:06
I gotta dance all night long, and rock into the room. She likes sugar, and I like honey too. We gonna rock it, ain’t gonna mess around with you. She digs rock ‘n’ roll, she likes rock ‘n’ roll, you want rock ‘n’ roll, I need rock ‘n’ roll. Everyday and all through the night!

Bovenstaande opmerking van quitje kan ik alleen maar bevestigen. Normaal gezien is deze racebeer gedwongen om bij aankomst voor later een afspraakje vast te leggen voor later. Soms duurt dat wel tot vlak voor sluitingstijd. Maar vrijdag had ik eens ouderwets geluk. Het liep wel gestaag vol, maar Mara zat nog gewoon naast me aan de bar te kletsen. Daar gingen we op de spielwiese nog vrij lang mee door, zo lang dat Alina toch even kwam kijken waar we het nou in schotshemelsnaam over hadden. Onder andere een nieuwe computer, de zompige IT-kelder waarin ik een halfjaar heb gewerkt, de financiële crisis en virusscanners in het algemeen kwamen langs.

Uiteindelijk vonden we het allebei welletjes en deze racebeer liet zich zonder protesten in Mara's tonghoudgreep verstrengelen. Ze hield me bijzonder lang op die manier gevangen tot deze racebeer een ontsnapping waagde en haar ook een tijdje verwende. Ze liet me een tijd begaan, rolde me toen gedecideerd achterover en verplaatste tergend langzaam haar aandacht naar Kleine Sphinx, die het allemaal zeer prettig scheen te vinden. Ik wilde een paar keer signaleren dat de toerentallen te hoog opliepen, maar dat leek ze prima in de gaten te hebben. Ook daarna, toen ze bovenop me zat en me langzaam begon te berijden en langzaamaan steeds sneller ging, remde ze af en toe om het moment nog een beetje te rekken. Maar het motortje was onverbiddelijk en blies zichzelf uiteindelijk toch weer op. Deze racebeer bleef even voor pampus liggen en kreeg een zeer drieste inval. "Zullen we nog een keer?" Toen we na een korte drankpauze weer op de bank lagen te flikflooien, begon ze plotseling te zwaaien. "Babsi heeft niets te doen, zullen we haar ook uitnodigen?" In een impulsieve bui dacht ik "Nou en of." Want Babsi en niksdoen zijn twee begrippen die niet door één deur kunnen.

Wordt Vervolgd (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=102793&postcount=33)

Jetliner
17 januari 2009, 13:32
Duh?
Ik kom uit de lucht vallen.
Mara is Néderlandse?
Kus mijn klompen.

Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.
Neen, Duits spreken is voor mij geen straf :p

Het kostte veel geduld om bij haar te geraken.
De hele middag liep ze van de ene vaste klant naar de andere. Blijkbaar werkt ze enkel (of hoofdzakelijk) op afspraak.
Haar toch even te spreken gekregen. Was ze vrij? Euh, kon ik nog even aan de lijn blijven, want er zat weer een gast te wachten. Zo heb ik nog 2 uur op haar moeten wachten, maar dat was het vierdubbel waard.

Vorige zondag was ik in het Teeny6haus een illusie armer.
Dit werd vrijdag goedgemaakt door Mara. Ze is nu 25, maar je waant je bij een 19-jarige studente.
Opmerkelijk is het schaamhaar. Dat stààt er bij haar nog gewoon, netjes gecultiveerd. Voor wie zoals ik uitsluitend met dvp's verkeert is schaamhaar echt een zeldzame attractie.
Met Mara ben je niet met een gepornoficeerd model, maar met een écht meisje in de weer.
Mijn Hofdebuut, dat op een sisser dreigde af te lopen werd door haar gered. Een waardige afsluiter voor het naar huis rijden.

Ik verwees haar naar het YBF, mijn naam Jetliner en mijn principe van niets wat zich tussen de bedspijlen afspeelt in detail uit de doeken te doen.
Mara, mocht je dit lezen, we houden de gimmick aan: volgende keer blijven we gewoon verdergaan in het Duits. De authentieke, geile clubtaal. Jij was begonnen.
Ik ben toch al niet zo'n babbelaar :smile2:

blauwebeer
17 januari 2009, 14:05
Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.

Blauwebeer had haar nationaliteit dan toch nog iets vlugger door.

Of dit de reden was dat hij nooit met haar op de kamer beland is zullen we nooit weten, misschien was het haar schaamhaar wel.... :smile2:

Bb :wink:

Ascari
17 januari 2009, 16:12
Duh?
Ik kom uit de lucht vallen.
Mara is Néderlandse?
Kus mijn klompen.

Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.
Neen, Duits spreken is voor mij geen straf :p


Heb je haar oranje handdoek met een levensgrote leeuw er op niet gezien? :D

Licker
29 mei 2009, 21:40
Gisteren voor het eerst de weg naar Hennef gevonden en vandaag nog steeds op een wolk. Door Mara rondgeleid, maar eerst voor de lange benen en zo van Jamila gevallen. En toen lag ze daar beneden op de bank tussen twee andere meiskes met dat mooie bosje zwart schaamhaar en was ik verkocht. Het uur daarna was toch wel de meest bijzondere FKK clubervaring tot nu toe. Een GFE van de allerbovenste plank. Want een warmte en vriendelijkheid gecombineerd met pure geiligheid en de oprechte inzet om me te laten genieten. Wat een lieve topper!

Het half uurtje verlengen was geen punt van discussie.

Sphinx
11 augustus 2009, 18:26
Het kan zijn dat deze racebeer dankzij zijn zwempartijen op woensdag wat is uitgehard, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen met die "kou" die volgens aquanaut van Mara afstraalde na haar zoveelste duik in het zwembadje. Kou bestaat trouwens helemaal niet, is gewoon een andere naam voor een gebrek aan warmte :tongue: Over warmte gesproken, deze racebeer kreeg het na verloop van tijd zelf aardig warm, en niet zozeer van de zon. Dus we besloten enige activiteiten binnen voort te zetten. Katja probeerde ons nog te overreden op de banken plaats te nemen, maar inmiddels weet Mara wel waar ze met me heenmoet: de Spielwiese.

Duurde het woensdag een halve dag voor ik me enigszins zweverig ging voelen, nu had Mara me datzelfde gevoel al binnen een paar minuten bezorgd. Jean Michel Jarre tingelde (http://www.youtube.com/watch?v=FNZVuf5Uicg) op de achtergrond mee, en deze racebeer zweefde weg in een soort equinox, waarin de tijd haast stil leek te staan en alles twee keer zo langzaam gebeurde. Een illusie waar deze racebeer absoluut geen bezwaar tegen had; gelukkig had ik de enginemapping van de vorige keer onthouden. Zucht... maar na een dikke veertig minuten (veel te kort eigenlijk) was het motortje niet meer opgewassen tegen de hoge kwaliteit bloasmeziek - Beng - en een heftige FT was het resultaat :blow2: En ik voor de zoveelste keer maar denken dat het niet beter kon, how little did I know...

Sphinx
6 december 2009, 21:19
"Tell.. (tell..) you something (what?) Music is a key to set me free. To the beat (on the street) I'm jumping. Forgetting all the things they said 'bout me. Here it comes again. Chugging like a train, round and round. An impeccable groove. I know it's getting late, but I won't hesitate. Can't slow down. Got to do what I do, what I do.

Sons and daughters... don't fall in! In hot water. Sons and daughters... tedodedodo they don't do!! What they oughta!"

Het werd nog even schuiven met dates gisteren, want nu liep ik zelf in een soortement Jettrap: Mara en Steffi stonden ineens allebei voor m'n neus. En het verstand won het eens een keer van mijn impulsiviteit. Dus ging deze racebeer braaf met Steffi mee om zijn nek en schouderspieren te laten terwijl Mara zich even op andere stamgasten oriënteerde. Later plukte ik haar alsnog uit de kelder tussen Anna en Alina vandaan. Alina was blijkbaar in een vrolijke bui: "Ach, gehst du mit Sphinx? Ich bin heute schon zweimal mit ihm gewesen!" Helaas werden we bij onze vaste stek weggejaagd, de Tsarina wou de spielwiese helemaal alleen hebben. Aangezien de andere kamers beneden ook allemaal in gebruik waren, rende Mara snel naar boven en kwam met de sleutel van de Bärenzimmer terug. Ik wou nog rustig beginnen met een voetmassage, maar ze klemt me meteen in een soort vliegende schaar vast, met het dreigement dat ze gaat knijpen als ik kietel.

Uiteindelijk komt deze racebeer met zachte dwang (nee, geen gekietel) toch los, maar valt meteen ten prooi aan een tonghoudgreep, die naadloos overgaat in bloasmeziek in 69. Nadat ze een tijdje in cowgirl op me heeft gezeten, proberen we eens wat nieuws: staand doggy. Mark King van Level 42 (http://www.youtube.com/watch?v=zTQtbrK7v0M) heeft een stijl van bassplaying die "slap & pop(p)" wordt genoemd. Dat sloeg wel enigszins op het tempo wat we inmiddels ontwikkeld hadden :tongue: Nog een paar wisselingen later liggen we er weer behoorlijk verstrengeld bij: deze racebeer met zijn vingers tussen haar benen, zij met Kleine Sphinx in haar mond, weer eens vastbesloten me tot de laatste druppel leeg te zuigen. En ze weigert los te laten, zelfs nadat ik in haar mondje ben klaargekomen, weigert ze los te laten :blow2: We kwebbelen nog wat over haar vakantie, mijn trubbels op het werk en de verschillen tussen Alfa's en Honda's en dan is het voorbij.... zucht. Beneden komen we toevallig Alina tegen, Mara kijkt haar vrolijk aan steekt haar tong uit: "Jetzt bin ich auch mit Sphinx gewesen!" Same old tune? Zeker niet, dit deuntje gaat niet vervelen, en mocht dat wel zo zijn, dat sluiten ze de tent waarschijnlijk :baeh:

Goedemorgenallemaal
16 juli 2010, 11:13
Da's lag geleden dat er een recensie over haar geschreven is.
Aan de ene kant vreemd voor zo'n topper maar eigenlijk ook weer niet. Er valt niet zo heel veel over te schrijven, het is eigenlijk altijd hetzelfde, altijd zeer goed .... Nou ja een hele korte recensie om haar weer bovenaan te krijgen: het was weer geweldig, wat een topdame, wat een klasse, vooral wat een leuke dame (en niet alleen in sexueel opzicht)..

Sphinx
12 augustus 2010, 18:30
"There is a house in Lichtenberg, they call the Schieferhof. And it's been the ruin of many a poor boy. Thank God, I know i've won. I cried to Conny on the telephone, how long now? Until the clouds unroll and you come down, the line went. But the shadows still remain since your descent, your descent. Boom tchak OI! The saints are coming, the saints are coming. I say no matter how I try, I realize there's no reply. The Saints are coming, the Saints are coming!"

Soms moet je er achteraan jagen en sta je 's avonds nog met lege handen, en soms komen ze gewoon zelf naar je toe. Deze racebeer had een gelukje vorige week vrijdag toen Mara me na een massage ineens op de schouder tikte. We stonden even met Conny en Babsi te praten, maar helaas wordt Conny aggressief van U2 en Greenday bij elkaar (http://www.youtube.com/watch?v=U4LZ_DQwXLA) :angryfire: Dus dan maar naar beneden naar een vertrouwd stekkie. Het is eigenlijk net als je favoriete muzieknummer op een cd of ipod, je weet gewoon wat er gaat gebeuren omdat het je al zo vaak is overkomen, en toch blijft het elke keer weer leuk.

Maar net als "The Saints are coming" blijft het met Mara niet eeuwig rustig. Je begint nog wel heel kalm met wat geknuffel en gestreel, maar algauw lig je weer heel fanatiek te zoenen en te genieten van bloasmeziek die gewoon buitenaards goed is. "Rekken" is dan het toverwoord, overal zo lang mogelijk van genieten, ook al brengt ze het slechtste in je boven en wil je er als de konijnen tegenaan. Ga niet voor eigen gewin, geef haar ook de tijd even te genieten, je krijgt er dubbel zoveel voor terug. Deze racebeer had het zoals gewoonlijk elk standje wel een keer moeilijk, maar deed net of ie een Lancia Stratos was: altijd maar tempo blijven maken, niet achterom kijken, je weet maar nooit wie je in wil halen. En ik hield het toch vol tot de finish: een knal van een FT. WUMPF! :blow2: We kijken elkaar eens aan: deze racebeer zo daas alsof ie vier bier en twee wijn op heeft, zij met een vrolijke grijnslach "Je kijkt nu wel heel erg moeilijk." Ook Alina komt even met een veelbetekende blik kijken of alles wel oké is (terwijl ik dit zo schrijf krijg ik ineens drieste ideeën, vasthouden die gedachte, kan nog van pas komen) Deze racebeer wist toen al hoe de dag verder zou gaan, maar zoals gewoonlijk in de Hof, de invulling bleef goed voor een verrassing of twee :)

lustman
31 december 2010, 15:58
Deze mooie verschijning was vrij druk bezet gisteren. Toen ze even wat drankjes kwam halen haar toch kunnen strikken en ze beloofde me een uurtje later te komen zoeken. Bernds expert Hollandmale verzekerde me van een goede keuze gemaakt te hebben. Na een uurtje was het dan zover. Zoals het spreekwoord zegt : geduld wordt beloond! Veel details ga ik niet geven , omdat alles al in vorige recensies staat. Maar kort en krachtig : topklasse. Een sessie die van de eerste tot laatste minuut af is , ongelooflijk deze Nederlandse meid. :freu:

savesexer
18 januari 2011, 11:19
Na een deugdoende oefening met Magda voor Mara gekozen. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, wat een klassemeid. Oprecht, lief, innig, sensueel en zacht en top GFE da's zo'n beetje de conclusie van mijn eerste date met haar. Ik geniet nog steeds. Ze doet zoveel moeite om het je naar je zin te maken en dat lukte bij deze beer volledig. :smiley:

BefBeer
1 april 2011, 20:47
Mara is aparte klasse en werkt meer als geisha dan als de beste DVP.
Uitstekende voor en aftersales en hele leuke babbels.
Je krijgt haast het idee dat ze het niet om de poen doet maar meer om een of ander psychologisch veld-onderzoek!:wink:




Pas verschenen:

"Psychologische kenmerken van hoerenlopers verklaard uit sociaal- pedagogisch en agogische achtergronden na gedegen veld-onderzoeken."

F.T.A.G.M. Mara, drs. Bernologie





Gelukkig mocht ik ook deel uitmaken van haar onderzoekspopulatie en heb ik haar veel informatie voor haar onderzoek kunnen leveren.

Kortom: beiden blij!!:freu::freu:


BefBeer


PS
De sex met Mara is ook van een heel ander gehalte dan normaal.
Zacht en zeer gevoelig en met erg veel woordeloze interacties. Zeker als ze eenmaal onder stoom is gekomen.

Ascari
1 april 2011, 23:01
Befbeer blijft je 'enter' knop hangen? ;)

BefBeer
2 april 2011, 22:15
Befbeer blijft je 'enter' knop hangen? ;)

Nee hoor Ascari.
Gewoon het fenomeen van de witregel.
Al een 'paar jaar' in gebruik; zelfs bij diverse literatoren.

Met groet,

BefBeer

PS
Nu maar extreem weinig 'witregels' gebruikt om Ascari niet al te zeer uit zijn huisje te doen gaan.
:smkiss:

Ascari
2 april 2011, 23:17
PS
Nu maar extreem weinig 'witregels' gebruikt om Ascari niet al te zeer uit zijn huisje te doen gaan.
:smkiss:

Wat lief :)

christiano
13 april 2011, 20:12
Wat een schatje is ze. Nederlands spreken en geeft super goede sex. Heerlijk !! Van mij krijgt ze een 10.
en een eerste plek.

Sphinx
13 juni 2011, 16:10
geknipt uit mijn bericht

Fysio 1: Algehele fitness

Deze racebeer werd uit zijn overpeinzingen gerukt toen er tussen de witte zustertjes twee signaalrode exemplaren opdoken. Ik vroeg me al snel af of Erika en Mara het niet veel te warm hadden in die rode strakzittende outfits, die van hetzelfde materiaal als een gemiddelde regenjas waren gemaakt. Toen Mara en ik even later beneden zaten kreeg ik mijn antwoord, want outfit en bh en broekje gingen meteen uit. Toen iemand er iets van zei kreeg ik weer eens de schuld: "er will mich doch nackig sehen." Helemaal ongelijk had ze natuurlijk ook niet.

We kletsten wat over vln-races en karts (de gemotoriseerde variant van koetjes en kalfjes) en langzaam liet deze racebeer zich weer door Mara in een omhelzing verstrikken. Leonie stak even haar hoofd om de hoek met een quasi-serieuze opmerking dat de patiënten het wel moesten overleven :biggrin: Vangelis (http://www.youtube.com/watch?v=3kRS4pkrBqE) begon langzaam op de achtergrond mee te tingelen op zijn Yamaha-piano en ik liet Mara in het begin maar gewoon over me heen komen. Zo betrouwbaar als een Renown Mazda 787 (http://www.youtube.com/watch?v=ox2wgHqrNy0) en ze weet zelf heel goed wat ze doet.

Pas na flink wat gezoende schermutselingen en bloasmeziek die me vroeg in de middag al bijna waanzinnig kreeg begon ik me ook te roeren. We lagen inmiddels in 69 en ik deed een poging haar een beetje terug te pakken voor haar orale leistung. Pas toen ik nog later in missio op haar lag merkte ik pas hoe goed dat gelukt was, zo nauw voelde ze inmiddels aan. Ze spoorde mijn Dieseltempo al vlug tot een Sprintracetempo aan en ging zelf meevingeren. Het effect is dat ze Kleine Sphinx een hemelse spiermassage geeft en Leonie's waarschuwing vrolijk in de wind slaat :betrunken: Als we dan in doggy wisselen merk ik dat Mara's eigen wankelmotortje weer eens flink warmgelopen is; ze zet er een heel strak tempo in, klemt me met haar benen vast, kromt haar rug zodat deze racebeer nog dieper inlogt :fuck: Een klein vonkje ratio heb ik nog over, want na een lange doggy drijf ik langzaam uit en laat het haar met bloasmeziek afmaken :blow2: Bamm! Na een uur knal ik zeer tevreden over de finish en kan de eerste nominatie voor de Vangelis-award van Beste Totalerlebnis neerpennen :smoke:

lustman
16 augustus 2011, 00:28
Mara zat rustig op de bank en heb er maar plaats naast genomen. Een ruim gesprek gehad met deze uiterst sympathieke dame , inclusief de pre-sales op de bank. De sessie was magisch , net dat ietsje meer. Een combinatie van goede sex met GFE. Absolute topper !!! :lostit:

Goedemorgenallemaal
16 augustus 2011, 07:37
Mara zat rustig op de bank ...
.

Jaja daar begint het meestal mee :baeh:

blokebvwnh
11 september 2011, 10:33
Lang, heel lang, geleden zat ik in de nadagen van mijn huwelijk, dat was begin 2006. Toen heb ik mijn eerste stappen gezet op het vlak van de betaalde liefde en ik had mijn huiswerk gedaan. Dus voor die allereerste keer heb ik Bernds uitgezocht. Toen ik daar binnenkwam stond ik wel even met de mond vol tanden. Ik, die in Amsterdam nauwelijks opzij durfde te kijken als ik door de rosse buurt liep, werd daar ontvangen door een blonde dame in vol ornaat. Dat wil zeggen, in het prachtige kostuum dat Eva ook heeft gedragen. Eerst maar eens om me heen gekeken. Daar vielen mijn ogen uit hun kassen. Leuke dames, er werd op de banken gepijpt en geneukt en niemand die daar raar van opkeek. Wel werden de verrichtingen geïnteresseerd beschouwd door de aanwezige vrije dames en heren. Het duurde wel even voordat ik uit shock was.

Na een ruim uur stond mijn jonge heer stijf naar voren en was ik eigenlijk nog te blue om een dame aan te spreken. Maar ja, je bent er toch, dus mijn moed maar eens bij elkaar geraapt en een leuke dame aangesproken. Dat was dus Mara. Bij mij thuis was het allemaal al jaren niet veel bijzonders meer, maar ik kreeg eerst in straf tempo de opfriscursus tongzoenen. Ik had het niet meer. Van lieverlee dwaalden haar handen af en voor ik het zelf goed en wel in de gaten had lag ik op de bank omdat de lessen frans waren begonnen. Omdat ik nogal gespannen was ontplofte ik niet gelijk, want wat mij voorgeschoteld werd was toch wel een niveautje of twee, drie te hoog. Zelf kon ik nauwelijks nog iets zinnigs zeggen, maar gelukkig stelde Mara me voor om ons op een kamer terug te trekken.

Op de kamer aangekomen begon het bekende spel van voren af aan, zoenen, strelen, pijpen en voor het eerst sinds tijden werd er weer eens stevig geneukt door mij. Uiteindelijk nam Mara het heft in handen en ontdeed me van het condoom om weer aan de franse les te beginnen. Dat eindigde op een voorspelbare manier maar ik zag absoluut sterretjes. Mara had in de gaten dat het geheel me wel wat deed en heeft me daarna nog een minuut of wat tot rust gebracht.

Dat was de eerste keer dat ik buiten de lijntjes heb gekleurd en het was een gedenkwaardige gebeurtenis.

louischris
11 september 2011, 20:06
:biggrin:Ja, helemaal mee eens, Mara is heel bijzonder.
Zij garandeert topkwaliteit en stelt nooit teleur. Haast kent ze niet.
En je kunt ook nog eens een leuk gesprek met haar voeren.
Het enige nadeel aan Mara is dat ze door al haar pluspunten vaak niet of nauwelijks bereikbaar is.

MiniME
6 november 2011, 09:36
Leuke meid en grappig om eens een Nederlandse DVP te ontmoetten, zeker zo ver van huis. Ze was redelijk beschikbaar, maar kwam door andere bezigheden niet meer toe om nader met haar kennis te maken :-)

Hendrikdeleuter
18 november 2011, 22:51
Mara is topklasse, kan je buurmeisje zijn.
Maar dan wel met geweldige kwaliteiten.
Neemt de tijd en een sessie met haar is absoluut genieten.
Eerst opgewarmd in de kelder en vervolgens naar een kamer.
Topsesie geëindigd met een FT.

Goedemorgenallemaal
9 december 2011, 08:32
Leuke meid en grappig om eens een Nederlandse DVP te ontmoetten, zeker zo ver van huis. Ze was redelijk beschikbaar, maar kwam door andere bezigheden niet meer toe om nader met haar kennis te maken :-)
Pechvogel....

Mara is topklasse, kan je buurmeisje zijn.
Niet te hopen, dan zou ik meer bij de buren zitten dan thuis...

Het si zoooo lastig om een recensie over Mara te schrijven , alles is al gezegd. Wat een knaller is het toch.
Bij mijn vorige bezoek helaass misgelopen dus nu maar onder het lopen aangesproken en meteen maar gekamerd... Goed dan, iets nieuws, met Mara heb je geen opwarminmg op de bank nodig :D

christiano
23 maart 2012, 15:33
Zover ik weet is Mara de enige Nederlandse meid die er werkt. En wat voor een ! Echt een toppertje, die graag tongzoent, frans zonder doet en ook nog in je eigen taal te woord kan staan. Een GFE ervaring. Herhalingsgevaar is altijd bij deze leuke en lieve meid aanwezig.
Volgens mij komt ze uit Brabant.

stano
23 maart 2012, 20:40
Volgens mij komt ze uit Brabant.Nee hoor, ze komt van Rotterdam ;)

rob45
23 maart 2012, 20:59
Nee hoor, ze komt van Rotterdam ;)

Dat verschil tussen brabants en rotterdams zou je eigenlijk heel duidelijk moeten kunnen horen,het hofje staat nog op mijn to do list zal het wel checken.

mickdundee
26 maart 2012, 13:30
She told me she comes from XXX. Good sevice all the same. Peace!

FRANKVLEES
27 maart 2012, 17:06
Is Mara aanwezig op donderdag?

zeppos58
27 maart 2012, 17:59
Is Mara aanwezig op donderdag?
Mara is er meestal, ook op danderdag, maar vaak kolmt ze wat later en is ze er niet bij opening, soms echter wel....... En soms is ze er niet.
Bel eens en je weet het

Goedemorgenallemaal
30 maart 2012, 19:52
Mara is er meestal, ook op danderdag, maar vaak kolmt ze wat later en is ze er niet bij opening, soms echter wel....... En soms is ze er niet.
Bel eens en je weet het
ik heb ooit eens een gesprek onderschept van Conny met een klant die naar Mara vroeg waar Conny zei dat ze nooit voor 14:00 uur aanwezig was.

zeppos58
30 maart 2012, 20:13
ik heb ooit eens een gesprek onderschept van Conny met een klant die naar Mara vroeg waar Conny zei dat ze nooit voor 14:00 uur aanwezig was.
Dat is misschien de regel waar wel eens van afgeweken wordt, ik heb Ze al om 13u10 geneukt ;)

Sphinx
23 mei 2012, 21:26
"Is this the age of the thunder and rage?
Can you feel the ground move 'round your feet?
If you take one step closer, it'll lead to another.
The crossroad above is where we meet.
I shout out for shelter, I need you for something.
The whole world is out, they're all on the street.

Control yourself, love is all you need
Control yourself, open up your heart
Sanctify yourself, sanctify
Be a part of me, sanctify
Sanctify yourself, sanctify
Sanctify yourself, set yourself free"

Geknipt uit mn bericht

Inmiddels is tot mijn blijde verrassing Mara weer opgedoken na RF-kollege shasar aan een fitnesstest te hebben onderworpen, ik wist niet beter of ze had vrij vandaag. Aangezien op dat moment Alain1 met een telefoonsketch Conny voor de mal houdt en rond 7 uur zijn opwachting zal maken, aarzelt deze racebeer niet lang, want had ik dat wél gedaan dan had ik haar wss de hele avond niet meer gezien. Ze gaat zich nog even opknappen, spreekt ook met rob af voor daarna (hij pikt het snel op, compliment) en we liggen op de bank beneden een beetje bij te kletsen tot de spielwiese door katja wordt vrijgemaakt. Blijkt dat Mara ook door Murphy is geïnspireerd, want haar vakantie valt nu begin juni, net als ik ook naar de Hof wil. Geen betere kennis dan voorkennis zullen we maar zeggen.

Ik laat de toekomstige muizenissen maar aan hun kaas knabbelen en concentreer me op hier en nu en de jongedame die met een guitige glimlach in mn armen ligt. Het orkest in mn hoofd valt me weer lastig met zijn baslijntjes, dit keer Sanctify yourself (http://www.youtube.com/watch?v=FOKSV3fqtBw), maar het wakkert het vuurtje rustig aan. Deze racebeer kent het klappen van de v-snaar inmiddels en laat Mara rustig haar gang gaan. Dankzij Tina's drukverlagende maatregelen kan ik voor de volle 100% van haar bloasmeziek en af en toe iets terugdoen in 69. Als ze op me komt zitten draait het kompaswijzertje langzaam richting PSE en schakelen we van endurance naar sprinttempo over. Wat ik ook probeer, rustig neuken, hard stoten, een paar variaties, het is geil, het blijft geil en wordt alsmaar geiler. Na een dik uur schakelt de ECU op red alert en vangt Mara de weggelekte olie zonder een druppel te verspillen op :blow2: Nogmaals een top-sessie met een topvrouw. We zwetsen nog een beetje na tot Jenny de ruimte nodig heeft en ik bedenk in een impuls dat die Simple Minds cd nog in mn tas zit. Ik had hem eigenlijk voor mezelf mee, maar nu we er toch zijn mag ze hem hebben ook.

FRANKVLEES
23 juni 2012, 13:31
Is Mara al terug uit verlof? Zou haar maandag wel eens willen bezoeken.

zeppos58
23 juni 2012, 16:33
Gisteren vrijdag was ze er, meet haar "b"k"nde" Nederlandse handdoek en haar Beugel, tijdens het pijpen voelde ik die echt vorige maal, daarom zal in niet langer kameren met Mara zolang ze deze beugel draagt.
Eerst wat zitten troosten voor de uitschakeling, dan zitten plagen dat ze toch wel afgingen met nul punten.
Kreeg meteen op mijn boterham dat zij (de Nederlanders dan) er toch mooi bij waren en dat wij (De Belgen) mooit thuis bleven.
Mijn Antwoord "wij gaan enkel als we winnen" toen was de liede helemaal over

christiano
13 augustus 2012, 20:43
Mara is en blijft een toppertje. Naast het feit dat ze in het Nederlands kan communiceren, is ze een geweldige
seks-partner. Zeer aan te bevelen.

Hendrikdeleuter
19 november 2012, 08:31
Mara.
Meteen bij binnnenkomst zag ik al heel snel Mara zitten, zij stond op mijn lijstje voor vandaag.
Van eerdere ontmoetingen wa ik bekend met haar service perfect.
Na een poosje opwarmen op de banken in de kelder, uiteindelijk naar de kamer. Daar een prima halfuur beleefd met een spetterend FT, als afsluiting.
Nou ja spetterend, alleen gevoelsmatig want Mara laat echt niets verloren gaan.
Mara vind het leuk om weer eens nederlands te kunnen spreken en ik vindt het leuk om met Mara te spreken.
Ze is gewoon een vaste waarde bij Bernds, super!!

FRANKVLEES
7 april 2013, 15:55
Vrijdag eerste maal met Mara geweest. Kan niets anders zeggen dan super. Ben met haar in de zogenaamde Kino ruimte geweest en met haar vergeet je gewoon dat er ogen op jullie gericht zijn.
Zij is voor mij echt de topper van het Hof.

Hendrikdeleuter
26 november 2013, 09:17
Een aantal dames waar ik mij op verheugd had, waren helaas niet (meer) aanwezig.
Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door Mara, waar ik 2 supersessies mee heb beleefd.
De eerste keer op een kamer beneden en de 2e keer op de Spielwiese beneden.
Dat is een stuk aangenamer, omdat het er wat koeler was.
Deze lieve dame valt bijna niet te evenaren. En je merkt aan alles dat ze er lol in heeft om je te plezieren.
Verschillende standjes afgewerkt en eindigend in haar beroemde FT.
De dame kan zich ruimschoots meten met de Russische dames, die overal geroemd worden vanwege hun orale kwaliteiten.
En wie zou daar dan niet van genieten, al helemaal omdat ze ook nog heel aardig is!!

Goedemorgenallemaal
26 november 2013, 13:26
En wie zou daar dan niet van genieten, al helemaal omdat ze ook nog heel aardig is!!
Mara geeft altijd iets van verwarring. Ik heb ook wel heteend het idde dat ze heel aardig is en daarnaast ook in sexopzicht geweldig.
Of nee, GFE-aardig met PSE-prestaties. Of Geeft je een PSE zoals je dat met een GF zou willen hebben.
Mara is PSGFE of GFPSE zoals maar weinig dames dat zijn.

Sphinx
21 januari 2014, 19:19
"Geknipt uit mn bericht"

I've been waiting for months, waiting for years, waiting for you to change.
Aw, but there ain't much that's dumber, there ain't much that's dumber
than pinning your hopes on a change in another.

And I, yeah I still need you, but what good's that gonna do?
Needing is one thing, and getting gettings another.

Na afscheid en douche een tijdje met savesexer gebabbeld en Anna kwam even een snoepje bietsen. Gelijk maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt om iets met haar en Mara af te spreken. Volgens Anna kon de laatste gast haar nog wel eens een uur in beslag nemen, maar daarom had ik nu juist een e-reader meegenomen, zodat ik zelf ook even paar hoofdstukken van CS Forrester kon lezen.

Later bleek een uur wachttijd zo'n veertig minuten te zijn geworden, want Anna kwam me al ophalen. Mara kwam er kort daarna ook bij liggen en binnen dertig seconden weet ik weer waarom ik hier zo lang op heb willen wachten de afgelopen maanden. Barometer liep ook razendsnel de hoogte in zodat ik me weer rare dingen in moet gaan beelden om niet te vroeg af te gaan. Ok Go heeft altijd wel iets dat zowel relativerend als gek is paraat, zoals deze muziek maken-met-een-auto-en-racebaan-clip (http://www.youtube.com/watch?v=MejbOFk7H6c)

Het was ook wel nodig ter afleiding, want beide dames konden het niet nalaten elkaar een beetje te treiteren, zoals elkaar in een onvrijwillige deepthroat duwen, die ze dan toch even volhielden :betrunken: Op de spielwiese ging het alleen maar van kwaad tot geiler en ben ik in een afwisselend uur helemaal aan mn trekken gekomen, behoorlijk sufgeneukt en intussen zo afgeleid dat er helaas geen eindschot uitkwam :confused: Maar om nou de waarheid te zeggen, heeft deze racebeer het helemaal niet gemist. En daarbij: "Needing is one thing, and getting, getting's another!"

Sphinx
23 juni 2014, 21:44
"Er zijn geen woorden meer voor wat ik voel
Ik heb geen woorden meer voor jou
Wat door een ander ooit verzonnen is slaat de plank finaal mis
Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer, voor jou

Dat je bijzonder bent is niet speciaal genoeg
Dat er nooit een ander komen zal lijkt me nu nog veel te vroeg
Dat je helemaal 't einde bent vind ik een slecht begin
"Je bent m'n aller allerliefste" vind ik zo'n slijmerige zin"

Geknipt uit mn bericht

... En hoe goed mn timing was geweest bleek een halfuurtje later, toen Alain1 naast me stond te mopperen dat Mara hem eruit had gegooid en naar mij op zoek was. Niet veel later had ze me dan ook gevonden en klemgezet op de spielwiese, letterlijk met de rug tegen de muur en een van haar borsten in mn mond. Peter Groot-Kormelink (https://www.youtube.com/watch?v=-7x0zKqZzp8) zorgde voor afleiding met een leuk gitaarritme en ik laat me meevoeren in wat voorlopig de beste ervaring van dit jaar is geworden. Zoals altijd begint het rustig en kalm, maar Mara's vasthoudende pijpgedrag plus de manier waarop ze je in cowgirl lijkt leeg te melken kan maar twee resultaten opleveren: of je gaat heftig af, of je wilt de pannen van het dak neuken met haar (de plinten laat ik wel aan een expert over).

Na een paar standjes bleek anaal doggy ook geen probleem en heeft deze racebeer een uur heel prettig volgeneukt :fuck: Hoe in 's hemelsnaam omschrijf ik dit uur nu, want net als Jazzpolitie zijn er eigenlijk geen woorden voor en voor haar ook niet: ""Ik hou van je" klinkt al in ieder Hollands lied. "Je maakt me stapelgek", ach zo erg is 't nou ook weer niet. "Ik kan niet zonder je" dat klinkt zo algemeen. En "blijf voor altijd bij me", misschien zeg jij me dan "auf wiedersehen" Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer voor jou..."

Verdere overpeinzingen worden helaas onderbroken als Alain1 een champagnefles ontkurkt en wat in t rondspuit, dus even samen douchen. WGSA-rating: TILT! (noot: deze racebeer moet de fans even waarschuwen, maar Mara is van plan minder te gaan werken in het najaar ivm een maatschappelijk carrière. Grijp je kans zolang het gaat!)

Sphinx
28 augustus 2014, 18:06
"When the night falls down
I wait for you, and you come around
And the world's alive
With the sound of kids on the street outside

When you walk into the room
You pull me close and we start to move
And we're spinning with the stars above
And you lift me up in a wave of love

Oh baby, do you know what that's worth
Oh, heaven is a place on earth
They say in heaven love comes first
We’ll make heaven a place on earth
Oh, heaven is a place on earth."

Geknipt uit mn bericht

Gelukkig was Mara ook vroeg binnen, want bij navraag bleek ze slechts tot ongeveer 17u tijd te hebben (was de tijd dat Alain1 dacht aan te komen). In een redelijk egoïstische opwelling gooide ik een triowens overboord, dan hou ik haar gewoon twee programme voor mezellef :smile2: We hebben een tijd staan kletsen boven, een tijd liggen kletsen onder en ergens ben ik een stukje film kwijt als ze me kust, want ik word wakker in een stevige omarming op de spielwiese. Eerste ronde werd zoals verwacht een sprintrace, want na een lange blowjob en een cowgirl was het al over :wink2: Uithijgen, terugspoelen, langzaam opnieuw beginnen, hoe langzamer hoe beter eigenlijk.

Op de achtergrond ging Belinda Carlisle meedoen (https://www.youtube.com/watch?v=9LwoSxc_J4Y) en de maatvoering kwam bij de lange doggy die volgde perfect uit :biggrin: Een tweede schot kwam er niet uit, maar op deze manier heb ik mezelf weer aardig moe kunnen maken met haar. Het scheelde weinig of ik had een herhaling van een paar belevenissen met Debby gehad, die na sex in slaap viel, maar na wat dommelen zijn we toch maar weer tevoorschijn gekomen. WGSA-rating laat ik ook hier achterwege, een 12 past nog steeds niet in de schaal en neigt sterk naar 'biased opinion' :wink:

Goedemorgenallemaal
18 oktober 2014, 15:04
(noot: deze racebeer moet de fans even waarschuwen, maar Mara is van plan minder te gaan werken in het najaar ivm een maatschappelijk carrière. Grijp je kans zolang het gaat!)
IN de laatste nieuwsletter van BSH staat vermeld dat Mara alleen nog op vrijdag werkt.

Sphinx
15 januari 2018, 00:10
Geknipt uit mn bericht

Zo af en toe is Mara nog wel eens in Bernds te vinden, als haar job het toelaat, dus da's meestal op vrijdagavond. Ze had zowaar nog plek in de terminkalender, maar wel helemaal achteraan. Het duurde dan ook tot na elven voor ze me af kwam halen. Onder geen plaats, dus we bivakkeren dit keer boven. Ik ga nog snel even naar het toilet, zie bij terugkomst dat Mara de deur van de kamer open heeft gehouden en wijdbeens op bed ligt te wachten. "Doet ze voor mij nooit" grinnikt een van haar andere vaste klanten. Deze racebeer verliest geen tijd, klikt zich vast in Mara veiligheidsgordels en begint aan de laatste kwali-fuck-atie van de vrijdag.

Ze had ook wel meekregen dat ik inmiddels drie keer behoorlijk door de mangel ben gehaald door Mika en Anny, en dus ging de opbouw a la Tears for Fears (https://www.youtube.com/watch?v=Ye7FKc1JQe4). Rustig beginnen, niet alles tegelijk in de strijd. Het is nu een voordeel dat we elkaar al langer kennen, woorden hebben we nauwelijks nodig gehad om elkaar duidelijk te maken wat we lekker vinden. Daardoor liep het ook nu gesmeerd en heeft Mara me op een gegeven moment helemaal klem in missio. Geen hoog tempo dit keer, maar hoe langzamer hoe vaster ik in haar omklemming kom te zitten. Als het bankschroefje genoeg is aangedraaid mag ik versnellen en is het een laatste sprint, die tot beider bevrediging en mijn stomme verbazing motorplof 4 inleidt :freu: Zo lang ze nog de Hof met haar aanwezigheid verblijdt zal deze racebeer haar nog wel eens opzoeken. Het gebeurt niet zo vaak meer, maar als het gebeurt is het nog altijd uitstekend toeven bij haar.

BefBeer
22 september 2018, 16:59
Deze week Mara gezien in het Hof.
Ze was er deze week uitzonderlijk elke dag vertelde ze me.
Na deze week is geen Hofdame meer.
Een afscheid van een Top-Hof-Dame, een THD maw.
Jammer maar ze gaat haar beroep meer doen . . .

BefBeer

Sphinx
24 september 2018, 17:01
Yup, I know. En door een overleg op vrijdagmiddag (dat uiteindelijk niet eens doorging :mad:) heeft deze racebeer helaas de laatste kans aan zijn neus voorbij zien gaan :wand:
Ik wens haar evengoed alle succes in haar maatschappelijke carrière (in oktober zal ik Magda wel vragen dat USB-stickje muziek dat ze van me tegoed had door te geven.)

Hollandmale
24 augustus 2019, 16:19
....Na deze week is geen Hofdame meer.....

.....in het Hof, maar wel aangekleed ;

het is niet onwaarschijnlijk, zou zomaar kunnen,
dat ze 1 vaste dag per week terugkeert im Hof.

littlewonder
8 november 2019, 23:48
I was also there that day she appeared (but not to work), awakening good memories. Any further news? Has she returned and, if yes, any regular day?

Sphinx
22 augustus 2021, 16:11
Deze racebeer denkt dat Mara's draadje naar de oude doos kan. Volgens Erica denkt ze er niet aan om nog in het metier terug te keren.