Volledige versie bekijken : Veel jonge vrouwen afhankelijk van seksspeeltjes tijdens de seks
Willem2
14 februari 2024, 11:51
Jonge vrouwen zijn tijdens de seks erg afhankelijk van seksspeeltjes, blijkt uit onderzoek van EenVandaag in samenwerking met 3FM. Als jonge vrouwen een seksspeeltje gebruiken tijdens seks, of als ze masturberen, is de kans op een orgasme groter.
.... https://www.ad.nl/binnenland/onderzoek-veel-jonge-vrouwen-afhankelijk-van-seksspeeltjes-tijdens-de-seks~aa574ac4/
dit geldt niet voor dvp. Die zitten niet te wachten om allerlei attributen erin gestopt te krijgen :cool:
stimpy3
14 februari 2024, 12:07
Als ik de clubverslagen hier mag geloven, komen alle dvp's prima zonder speeltjes al gillend klaar :biggrin:
Wentelt Eefje
14 februari 2024, 12:31
Komt ook omdat de DVPs niet allemaal zo jong zijn als ze beweren...
Siberische tijger
14 februari 2024, 16:23
Als ik de clubverslagen hier mag geloven, komen alle dvp's prima zonder speeltjes al gillend klaar :biggrin:
Bij mij in ieder geval wel: ik heb nl. een tong zo snel als een ratelslang, vingers zo vlug als een goochelaar en een lul formaat boomstam:biggrin:
schoolmeester
14 februari 2024, 16:44
Ja Ja, en toen ging de wekker......
Tjeppah
14 februari 2024, 17:31
Bij mij in ieder geval wel: ik heb nl. een tong zo snel als een ratelslang, vingers zo vlug als een goochelaar en een lul formaat boomstam:biggrin:
Heb je misschien ook slechte ogen ;) :biggrin:
mentholbear
14 februari 2024, 18:34
Bij mij komen ze ook altijd klaar. Ze weten dat er anders geen herhaling in zit ;)
schoolmeester
14 februari 2024, 18:41
De dames die bij mij niet klaarkomen, moeten verplicht nablijven.....
toppertje911
14 februari 2024, 22:02
Heren.. stel je voor dat je Caroline van der Plas moet neuken. Dat gevoel hebben de dvp’s ongeveer bij jullie/ons, maar voor hen is het werk. Dus niet zo stoer doen over klaarkomen van de dvp’s.
stimpy3
14 februari 2024, 22:37
Het gaat vrouwen niet om het uiterlijk, maar om het Karakter en de Uitstraling. En zeker bij dvp's helpt een goed gevulde portemonnee ook. :biggrin:
pret
15 februari 2024, 04:19
Geen probleem voor ze zolang je maar bijbetaald.
stimpy3
15 februari 2024, 19:27
Ik begrijp nou wel waarom sommige pannekoeksessies zo lang duren... :biggrin: