PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Roemeense)

Tjeppah
22 februari 2024, 17:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Diana (Roemeense)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Hand
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, GFE
Extra info:Ze geeft een zeer goede uitgebreidde service

Tjeppah
22 februari 2024, 18:02
Diana is samen met haar vriendin tara een paar dagen in deze club. De kamergang was erg goed. De ervaring spatte er werkelijk vanaf. Lang geleden dat ik zo'n GFE kamer heb gehad. De beste kamer tot nu toe. Kussen zoals Daniella uit LR maar dan veel rustiger en sensueler. Als er vanavond geen herhaling plaatsvindt dan zeker bij een volgend bezoek. Deze meid heeft voorheen ook in Zwitserland gewerkt. Ze heeft ook in Zeus gewerkt. Ze ziet er veel jonger uit dan Ze werkelijk is. Je zou ze zo rond de 30 jaar geven maar is wat ouder. Blond geverfd haar waar het zwart bovenop weer doorheen komt. Cup 70a een klein beetje hangend. Tattoo op haar linker onderarm en linker hand. Een top sessie met deze ervaren lieve meid gehad.

mynasch
6 december 2024, 09:01
donderdag 5 december: sessie met Diana

:):biggrin::cool::):biggrin::cool::):biggrin::cool ::):biggrin::cool::):biggrin::cool:

Een tweede kamer gang bleek met Diana, ook zo’n slanke meid, een ietsje ouder (midden dertig?). Naar ons beiden tevredenheid verliep ook deze kamergang. Hele tedere kussen, mooie massage, uitlopen op een heerlijke befpartij. Smaakte prima, met het gewenste effect, een knallend orgasme! Altijd leuk. Hierna was het mijn beurt, en ook Diana beschikte over een wel haast perfecte blow job techniek, en hield het zalig lang vol. Langer dan ik…. Grappig om te zien dat zoveel dames zoveel verschillende technieken in huis hebben. Goede Blow-Job Academy daar in Roemenië!

:):biggrin::cool::):biggrin::cool::):biggrin::cool ::):biggrin::cool::):biggrin::cool:

Henne777
9 februari 2025, 03:22
Vandaag sinds lange tijd weer een bezoek gebracht aan Venus. Tijdens het omkleden kwam er al een blonde schone voorbij die zeer mijn aandacht trok. Berevel aan en mij gemeld in de arena. Veel nieuwe gezichten waaronder een paar mogelijke kamergangen. Eerst ff rustig wat te drinken besteld en de boel geobserveerd. De blonde schone die ik in de kleedruimte zag ontmoette ik in de rokers ruimte. Deza dame was dus Diana. Vlotte dame met leuke babbel. Uiteindelijk haar gevraagd om maar de sleutel te halen. Wat ik altijd bij een nieuwe DVP doe is eerste kamergang half uur. Dan kijk ik of er een klik is en de service acceptabel is. Waarna de volgende kamergang uitbreid kan worden naar 1 uur. Dus zeg tegen haar de keuze is aan jou. Het werd een spetterend half uur. Zelden zo’n GFE mee gemaakt. Met vlag en wimpel geslaagd. Herhalingsgevaar 1000%. Aftersales ook dik voor elkaar. Tijd voor de inwendige mens en een pasta besteld. Komt Diana naast mij staan en vraagt of ik met haar de lunch samen wil doen. Oké geen enkel probleem. Samen van de lunch genoten en leuk praatje gemaakt. Daarna heb ik rondje wellness gedaan. Er waren nog wel 2 dames die mijn belangstelling trokken, maar Diana had zoveel indruk op mij gemaakt dat ik heb besloten om een 2e kamergang met haar te doen van 1 uur. Nou dat overtrof mijn stoutste dromen. Wat een kamergang zelden zoiets mee gemaakt. Daarna nog ff lekker gekeuveld voordat de sleutel moest worden ingeleverd. Diana heeft er een grote fan erbij. Meteen vervolg afspraak gemaakt. Denk dat ik de komende tijd regelmatig in de club verschijn.

Hansieboi
20 februari 2025, 05:49
Afgelopen dinsdag begin van de middag maar weer eens richting Venus vertrokken. Parkeerplaats aardig gevuld, maar binnen viel het aantal beren best wel mee. Kortom dus veel dames op kamer. Na eerst maar wat georienteerd te hebben saunaatje gepakt, relaxen en observeren. Wat mij opvalt dat een aantal van de "vaste' meiden wat ongeinteresseerd op de stoel kunnen zitten totdat ze een echte regular beer zien en daar actief op gaan 'jagen' en daarna ook voor langere tijd niet beschikbaar zijn. Aan de bar een paar voor mij nieuwe, maar wat stevige dames, dus laten passeren. Toen kwam Diana voorbij. Een mooie verschijning, mooi gevuld lichaam. Kleine leuke borstjes en een sexy kont. Jammer van die licht opgespoten lipjes. Maar contact gemakkelijk gelegd en op naar de kamer waar een half uurmeer dan plezier werd gemaakt. Ze staat werkelijk voor open en weet het bedreven toe te passen. Blowjob the natural way is een genot om te ervaren en te zien. 69 was bijna een logisch vervolg waatvan zij ook zichtbaar geniet. CIM was ook mogelijk, maar wel als premium plus. Toen maar overgegaan naar de diverse standjes, cow girl, doggy, front on top, rand van bed benen soepel teruggeslagen en staand lekker pompen. Alleen vervelend die harde bedrand tegen de knieen. De ontlading was weer groot en in een boog. Was er kennelijk aan toe. Na afloop maar even broodje pakken en de batterij weer opladen, want er liep voor mij nog wel nieuw"spul' dat past ....
Kortom de middag is goed gevuld.