PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Diamond Moers, Oud Algemeen

Pagina's : 1 2 [3]

Brad Clitt
9 september 2020, 15:17
Net op een Duits forum gelezen dat ze toch waarschijnlijk pas morgen openen. Een aantal beren stonden voor een gesloten poort en een medewerkster riep hen dat toe vanachter de schutting. Ik zou nog maar even wachten voor de zekerheid.

mentholbear
9 september 2020, 15:25
LOL, precies de reden waarom ik de verslagjes af wacht. Maar tja, misschien wonen die gasten om de hoek.

Ik heb in elke geval geen zin om 4 a 5 uur voor niks in de auto te zitten.

Piet Plezier
9 september 2020, 15:36
diamond opent vandaag niet

Willem2
9 september 2020, 15:41
diamond opent vandaag niet

Nee, helaas niet.
De stad had eerst toestemming gegeven maar dat is teruggedraaid op het laatste moment.
Waarschijnlijk morgen of overmorgen ....
Stay tuned

Admin
16 september 2020, 10:23
Nee, helaas niet.
De stad had eerst toestemming gegeven maar dat is teruggedraaid op het laatste moment.
Waarschijnlijk morgen of overmorgen ....
Stay tuned

Eindelijk 16.09. voor Diamond mogen ze open ...
Entreeprijs vanaf €10,-

Piet Plezier
12 januari 2021, 18:18
https://www.immobilienscout24.de/expose/114543657#/

34689

Dalton
13 februari 2021, 15:24
Heb ze al een paar keer gebeld en krijg iedere keer LILLY uit ROEMENIE aan de telefoon.

schoolmeester
13 februari 2021, 15:26
Doe ze de groeten....met handen en voeten !

Groet, schoolmeester.

mentholbear
13 februari 2021, 23:29
Iets voor jou schoolmeester? Je moet toch iets met je gewonnen staatslot ;)

schoolmeester
14 februari 2021, 06:55
Ik heb slechts 17.50 euro gewonnen......

Groet, schoolmeester.

mentholbear
14 februari 2021, 13:15
Ik heb slechts 17.50 euro gewonnen......

Heeft de klapekster in ieder geval es niet gelogen :smile2:

Alhoewel, kostte een oudejaarslot niet 30 euro :rolleyes:

schoolmeester
14 februari 2021, 13:34
Was trekking van 10 februari.

Groet, schoolmeester.

Big30
31 mei 2021, 17:12
Donderdag 3 juni zal Saunaclub Diamonds weer openen.

Firehawk
31 mei 2021, 17:30
Hebben ze ook weer de hamburgers op vrijdag en zaterdag? :biggrin:

Husky
31 mei 2021, 17:39
Hamburgers op vrijdag en zaterdag zal best lukken:)
Fijn dat ze weer open gaan,ondanks dat het pand te koop stond.

Piepo777
31 mei 2021, 18:47
Met negatieve test , of volledig gevacineerd mag je binnen, anders dis buiten blijven ������

mentholbear
2 juni 2021, 14:41
Oh schandalig, een prijsverhoging van 200%!! Ik blijf hier voorlopig weg...

Tenminste totdat ik m'n vaccinatie heb gehad ;)

Eddy_V
2 juni 2021, 15:12
Oh schandalig, een prijsverhoging van 200%!! Ik blijf hier voorlopig weg...

Tenminste totdat ik m'n vaccinatie heb gehad ;)
Schandelijk inderdaad, van 10 naar 20 ! Maar is nog altijd beter dan van 55 naar 120 ;)
maar dat wordt binnenkort weer 65 als ik het goed begrijp
Jij gaat hier weer heel snel je lunch en hamburgers eten en cola drinken zonder prik :)

Ps ik ga trouwens ook weer snel tosti’s of broodjes kaas eten met een glaasje cola (met prik) is altijd beter dan een plastic broodje kaas van de Shell

mentholbear
2 juni 2021, 15:25
cola drinken zonder prik

Cola had altijd prik in Diamond. Die zaten er werkelijk waar in flesjes :hammer:

Best klote dat luxe gedoe. Ik voel me telkens beschaamd om n nieuw flesje te openen en doe er zo lang mogelijk mee. Een tap die drink je redelijk anoniem 'leeg'.

Malis
7 juni 2021, 09:17
Goedemorgen heren,

Op de website van Diamond staat vermeld dat ze op 3 juni open zijn. Is iemand daar al geweest? Heeft er iemand zich al laten testen in Duitsland? Ik wil op een doordeweekse dag gaan. Is het dan de moeite waard?

Alvast bedankt.

mentholbear
7 juni 2021, 09:47
Heeft er iemand zich al laten testen in Duitsland? Ik wil op een doordeweekse dag gaan. Is het dan de moeite waard?

Betreft testen in Duitsland https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56839-Testen-voor-een-saunaclubbezoek

Mijn ervaring met Diamond was dat het doordeweeks overdag eeg rustig is en in de vooravond ook relatief tam. Prima voor deze lome beer, vandaar dat ik ook niet meer graag in het weekend naar de clubs ga.
Kwa dames waren ze er dan overdag meestal op 1 hand te tellen, en in de namiddag/vooravond op 2. Kwa aantal heren meestal tot 10.
Maar dat was dus voor de lockdowns. Geen idee hoe het er nu is.

Is na de verkoop eigenlijk de uitbater nog dezelfde?

Willem2
7 juni 2021, 11:08
Is na de verkoop eigenlijk de uitbater nog dezelfde?

Er is niks verkocht volgens mij. Ht zijn beleggingspanden.
Degene die de club runt is dezelfde. In Duitsland is dat veel gebruikelijker omdat je club dan niet zo snel kan omvallen ;)

mentholbear
7 juni 2021, 12:42
Er is niks verkocht volgens mij. Ht zijn beleggingspanden.
Degene die de club runt is dezelfde. In Duitsland is dat veel gebruikelijker omdat je club dan niet zo snel kan omvallen ;)

Zouden in Nederland, Roermond in het bijzonder ook moeten doen ;)

Ascari
7 juni 2021, 15:51
Zouden in Nederland, Roermond in het bijzonder ook moeten doen ;)

Dan moet je wel vrienden met de burgemeester zijn.

Husky
7 juni 2021, 16:27
Zoals reeds vermeld in mijn Venus rapportage wilde ik na Venus Diamond bezoeken,mede gezien het feit dat de Roemeense Lilly mij netjes informeerde over haar aanwezigheid sinds zondag en toe was aan een uitgebreide APK beurt:freu:
En Husky kan nu eenmaal de lokroep van een geile milf niet weerstaan,ken Lilly al lang van o.a. VM,Gallardo en Salome!
Bij binnenkomst 30 euro betalen(na 19.00 uur 20 euro) om mij in een bordeauxrode badmantel te hullen,Idris manager en manusje van alles vertelde mij dat er 9 dames waren,een paar stevige maar uiterst vriendelijke Turks/Bulgaarse dames,maar ook een vijftal charmante goed uitziende Roemeense DVP.
Lilly was verrast mij te zien,had overigens mijn bezoek niet aangekondigd,ze was gekleed in een zwart niemendalletje waarbij haar slanke vormen goed in uit kwamen,na elkaar even te hebben opgewarmd op d
de sofa onder het genot van een sigaartje en een kopje koffie, bekeek Lilly met grote interesse de kleine Husky die zijn kop opstak tussen de panden van de bordeauxrode badmantel:rolleyes:
Aansluitend twee uur kamer 11 bezocht en enorm van elkaar genoten:freu:
Voor Firehawk nog even gecheckt of er vrijdag een zaterdag gegrild werd:) en ja hoor vrijdag een zaterdag zijn de worsten,kebab en hamburgers niet aan te slepen.
Rond de 9 aanwezige vrouwen zwierven zo`n 20 hijgerige mannen rond,van wie het merendeel vriendelijke Duits/Turken.
Om 21.30 uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:):wink2:

mentholbear
7 juni 2021, 20:53
Mag Firehawk intussen weer naar de clubs dan?

Firehawk
7 juni 2021, 21:08
Jawel

mentholbear
7 juni 2021, 22:51
Uhm... Gecondoleerd of gefeliciteerd... :gruebel:

JonnyFontane
9 juni 2021, 18:50
https://www.ijsberenforum.com/img/diamond/diamond_frsa.jpg (http://www.saunaclub-diamond.de)

Firehawk.......leef je uit

Firehawk
9 juni 2021, 18:57
haha, is lang geleden.

brombeerzuid
9 juni 2021, 20:21
Ja aan de hamburgers, wat was hij er gek op!!!

Eddy_V
9 juni 2021, 23:33
Ja aan de hamburgers, wat was hij er gek op!!!
Toch opvallend omdat je vaak leest dat de club veelal door Duitse Turken wordt bezocht.
De combinatie met ham ligt dan toch eigenlijk niet voor de hand.

mentholbear
10 juni 2021, 00:40
Halalburgers? Maar inderdaad wel apart anders.

Firehawk
13 juni 2021, 14:35
Gisteren voor het eerst na een lange tijd weer een club bezocht. Samen met Jonny Fontane erheen gegaan. Eerst een test moeten doen die we hadden gepland in Kaldenkirchen met die Chayns app.
Na 15-20 minuten kregen we de uitslag op de telefoon. Doorgereden naar Diamond en bij binnenkomst moesten we dan laten zien dat we negatief waren. Ook onze gegevens achterlaten en toen konden we door.
Verder was nog alles hetzelfde binnen. Niet zo heel veel vrouwen maar daar ging ik ook niet van uit. Kleine 10 vrouwen denk ik zo. Wat bekende gezichten maar ook die ik nog nooit had gezien.
Drankje uit de koelkast gehaald en even gaan zitten. Lily kwam naar ons toe om te informeren over Gallardo. Weet er verder weinig van dus kon er niks over zeggen. Jonny was zo hitsig en is gelijk met haar naar de kamer gegaan.
Even een rondje lopen en zag dat ze al aan het bakken waren aan de grill. Hij had wat kipfilets klaar die ik zo kon hebben dus dat maar gedaan. Even wat eten voor een bodempje te leggen.
Na een tijdje kwam Jonny terug en hij ging ook wat eten. We zagen wat mooie meiden en Jonny sprak ze gelijk aan. Een mooie slanke Duitse uit Mönchengladbach, en kwam wel aardig over. Zij was met een klein, slank skeletje met bruine haren wat Duits/Russisch was. Later op de avond heb ik ze ook niet meer gezien en werden goed geboekt. Er was nog een mooi meisje wat ik maar 2x gezien heb en was voor de rest weg.

Begon zelf wel zin te krijgen, helaas zat er niet zo heel veel tussen. Kwam uiteindelijk in gesprek met Nazar die ik voor de corona een keer had gezien. Aardige meid en niet opdringerig en besloot er mee naar de kamer te gaan.
Op de kamer nog gewoon de ouderwetse service, tongen en pijpen zoals we het graag hebben. Aangekomen bij het neuken was ik zo klaar, het was even geleden. Nog even relax te tijd volgemaakt en naar onderen gegaan.

Bij het douchen kwam Jonny mij vertellen dat hij het al gezien had en naar Rheingold wou. Dus hij vertrok al snel. Ik ben gebleven en heb mij een cheeseburger besteld. Smaakte weer als vanouds.
Het werd wel flink druk met mannen dan. Wou eigenlijk een van die nieuwe meiden pakken maar die waren niet meer te zien. Na een tijd kwam Nazar bij een lapdance geven en dat maakte mij toch wel hitsig. Ze zei als je nog een keer wil laat je het mij maar weten. Ik dacht nog even afwachten maar het werd steeds drukker met mannen en die nieuwe meiden waren niet meer te zien dus besloten nog een kamertje met haar te maken. Ook weer een goed kamertje en ze kwam ook meer los.

Nog even gedoucht een hamburger besteld, nog even relaxen en op huis aan gegaan.

Husky
14 juni 2021, 15:25
Nog een verlaat berichtje van afgelopen vrijdag.
Moest zakelijk in Düsseldorf zijn,dus weer gratis testje in Emmerich en op weg naar Düsseldorf,dat zakelijk bezoekje liep snel,dus doorgereden naar Diamond,nam om 13.00 uur voor 20 euro mijn ijsbeer spulletjes in ontvangst,kocht een biertje a la 3 euro,en nestelde mij naast Lilly om nog een sandwich te eten.
Aansluitend met Lilly een uurtje de kamer op wat weer uitmondde in een intens samenzijn,aansluitend mijn krantjes buiten gelezen en na een fijne sauna belevenis nog een uurtje met Alicia een bescheiden
Roemeens dametje die in tegenstelling tot Lilly wat molliger is,het bescheiden vrouwtje was overigens een engel :annieengel: in bed en een goede pijpster, zondermeer een fijn uurtje.
Voetbal gekeken tussen een tiental aangeslagen Turken,die zagen hoe hun team kansloos met 3-0 verloor van Italië.
In de tweede helft zat Lilly met weer op te geilen,dus ter afsluiting nog een uurtje fijne seks om uiteindelijk in:t15119: Doggy mijn nakomelingen de vrijheid gegeven:freu:
Het eten via de grill was zondermeer prima,ik denk dat er zo`n 10 dames waren en 25 ijsberen.
Om 23.30 weer vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:):wink2:

wooley
26 juni 2021, 18:09
Ben er vanmiddag ook even langs geweest rond 14:00 uur
Test werd geaccepteerd en de man achter Theke wou 20 euro... Maar er waren maar 2 dames en pas om 19:00 uur grillen...
Te onzeker dus doorgereden.

pret
26 juni 2021, 19:05
Te onzeker dus doorgereden.

Waarnaar toe?

altijdwakker
8 juli 2021, 14:24
Het verkeer was erg druk, dus in Moers gestopt. Voor het eerst naar deze club. Gribus LU. Entree € 30. De DVP (oversized) vroeg ook nog € 50 per halfuur. Ook niks te eten overdag. Ik kom hier niet weer.

Lesyeux
8 juli 2021, 18:49
Is de Hammam daar ook weer operationeel??? Heb ik goede herinneringen aan!

pret
8 juli 2021, 19:41
Is de Hammam daar ook weer operationeel??? Heb ik goede herinneringen aan!

Wat voor viezigheid heb je daar allemaal uitgespookt? :biggrin:

Willem2
10 juli 2021, 14:46
Is de Hammam daar ook weer operationeel???

Hammam is weer operationeel.
Er waren gisteren 10 dames aanwezig. Vandaag werden er 15 verwacht.

Eddy_V
20 juli 2021, 20:02
https://www.ijsberenforum.com/img/diamond/diamond_10.jpg (http://www.saunaclub-diamond.de)

Daar kan je bij de Shell toch geen koffie, broodjes en net zoveel cola drinken als je wilt!

#mentholbearlunch

WANDELAAR5
20 juli 2021, 20:17
En dan vrijdag of zaterdagavond nog een BBQ er achter aan…!

mentholbear
21 juli 2021, 22:00
Is het weer na 15:00 blijven betekent bijbetalen?

mentholbear
21 juli 2021, 22:55
Daar kan je bij de Shell toch geen koffie, broodjes en net zoveel cola drinken als je wilt!

#mentholbearlunch

Vermoed dat als je langer blijft dan 15:00 uur, dat je moet bijbetalen zoals voorheen. Dus niet een happy hour entree, zoals bij veel andere clubs?

Willem2
21 juli 2021, 23:00
Is het weer na 15:00 blijven betekent bijbetalen?

Ja, indien niet dan geef ik jouw naam door om zeker het volle pond te betalen :rolleyes: (Vreetzak)

vrije jongen
22 juli 2021, 05:36
Als dit echt de opzet is (bijbetalen na 15 uur), dan is dat toch radicaal anders dan...zeg maar alle andere sauna clubs met verschillende prijzen op verschillende tijdstippen.

Dat zou dan wel wat duidelijker op de reclame banner mogen staan (want op de website vind je überhaupt niets). Ik snap misschien nog de de uitbater van de club zo denkt wat mensen te tricken, maar het "forum van ijsberen voor ijsberen" zou toch moeten zorgen dat ze geen misleidende reclame pushen.

Het antwoord van W2 net als ook al niet echt expliciet over hoe het zit...

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

BP2
22 juli 2021, 09:08
Afgelopen zaterdag beland na een blauwtje bij Rheingold. Was gezellig druk, naar schatting 15 vrouwen, waarvan een stuk of 5 voor mij de cut haalden. Laten we zeggen saunaclub middelmaat, paar nieuwe gezichten erbij. Eten was bbq, en het smaakte me goed, niks bijzonders vergelijkbaar met wat een Acagold aan eten heeft.
Muziek is een beetje hard en modern. De finse sauna was zoals het hoort, lekker 90 plus graden en te warm om langer dan 15 minuten in te zitten.

Lily hing meteen om mijn nek bij binnenkomst, maar ondanks de grappen en grollen over en weer ga ik vrijwel nooit met haar. Maar ik zag een klein blondje zitten, een super lolitaatje, Dea, 42 kilo en wat zag ze er lekker uit. Lily van me afgeschud en naar Dea verhuisd en een superbe kamergang. Maar ben wel al tig maal met haar op de kamer beland, dus stukje klantenbinding zit er ook bij. Daarna was bij mij de pijp leeg en lekker nog even rondgehangen en de geile taferelen aanschouwd, naar de sauna geweest en een paar kilo eraan gegeten. Vervolgens Piet ingeladen want hij kon zelf niet meer met de rollator bij de auto komen, die zei meteen we gaan komend weekend terug dus die heeft zich ook goed vermaakt. Met Alice haakneus, niet de Alice er zijn er 2 in Diamonds, de gekke voor veel in Alice is er momenteel niet. Gelukkig anders had ik Piet om 5 uur tegen sluitingstijd, van een kamer moeten trekken.

Er zouden meer vrouwen bijkomen volgens de bedrijfsleider en bij deze bezoekersaantallen komt het denk ik wel goed met de lineup en blijft die ook hangen.

Diamond is in mijn ogen ook wel een club voor de latere avond en nacht en voor tegen het weekend, doordeweeks is het tote hose en ik kan dan sowieso vrijwel nooit en ga ook eigenlijk alleen in de weekends. Doordeweeks mis ik overal sfeer en gezelligheid, niks zo triest als een vrijwel lege club en die zijn dan in alle opzichten ook nooit op hun best. Enige uitzondering zijn de rtc clubs, die zijn het beste doordeweeks.
De Wellness is echt goed, een mooie hammam, een grote goed hete sauna en een grote relaxruimte, softdrinks gratis, bbq op vrijdag en zaterdag bij de prijs inbegrepen, club is netjes schoon en het personeel is attent en vriendelijk, de lineup is altijd wel redelijk tot soms erg goed, is wel een dagkoers zoals in veel clubs zeker nu net in een corona vrijere periode, de entree is fair en in mijn ogen een goede deal als je het afzet tegen wat je krijgt.

mentholbear
22 juli 2021, 18:53
Entree tussen 11 en 15 uur een tientje, daarna het normale tarief.
Is toch niet zo moeilijk?
Mentholbear moet weer verwarring zaaien die door W2 nog es wordt aangedikt om de club voor die vreetzak te waarschuwen

Het is toch wel iets anders dan bij de meeste andere saunaclubs. Bij een niet nader te noemen club met strandballen betaalde je tussen 11 en 13 ofzo een happy hour entree van 55 euro voor de hele dag.
Bij diamond betaal je een happy hour tarief voor verblijf tussen 11 en 15 uur. Blijf je na 15 nog, dan moest je bijbetalen tot het volledige tarief.

Volgens mij staat er achter toonbank m'n foto met de waarschuwing Auchtung: gedoseerd voeren :roll:

Dat zou dan wel wat duidelijker op de reclame banner mogen staan (want op de website vind je überhaupt niets)

Het normale en avond tarief staan op 1 van de slides.
Ik vond het ook wat verwarrend zo. Gelukkig hebben we zo nu duidelijkheid.

@Ome Willem, misschien beter om deze discussie maar te verplaatsen naar het algemene deel.

Eddy_V
22 juli 2021, 22:35
Bij diamond betaal je een happy hour tarief voor verblijf tussen 11 en 15 uur. Blijf je na 15 nog, dan moest je bijbetalen tot het volledige tarief.

Volgens mij staat er achter toonbank m'n foto met de waarschuwing Auchtung: gedoseerd voeren :roll:

De keren dat ik er in 2020 overdag geweest ben, was entree 10 of 20 (afhankelijk van actie) tussen 11 en 13/14/15 uur (afhankelijk van actie), maar nooit hoefde ik dan na dat tijdstip bij te betalen.
Aan de banner te zien is dit nog hetzelfde principe maar toegegeven, in 2021 ben ik er nog niet geweest.

De foto van mentholbear achter de toonbank en genoemde waarschuwing, kan ik bevestigen.
Die staat er al zolang dat ie begint te verkleuren. Hoe Lang is mentholbear staat erbij maar dat zal wel een alias zijn :betrunken:

mentholbear
22 juli 2021, 23:27
Dan heb je misschien geluk gehad of ben je net als ik een BIJ. Bekende IJsbeer maar dan in de positieve zin ;)

Ome Willem bevestigde ook wat ik voorheen aan de receptie mee kreeg.

Dalton
24 juli 2021, 16:27
Verstuurd vanaf mijn CPH1931 met Tapatalk

Spillertwo
29 juli 2021, 07:37
Gisteren bij Diamond geweest. Om 11u15 aangekomen op de parking. Poort was open maar nog geen andere auto's op de parking. Twee keer aangebeld maar geen antwoord. Dan maar gebeld naar Rheingold en Acapulco. Bij Rheingold waren er toen maar vijf dames aanwezig, bij Acapulco vijftien. Dus doorgereden naar Acapulco.

jemame
8 augustus 2021, 21:28
Vandaag mijn vrijkaartje gaan verzilveren .Ik was om 11.00 uur daar en was de eerste klant . Theke vertelde dat er nog geen dames waren maar zouden snel komen .Toch 1,5 uur rondgedraaid tot er nog een gast arriveerde dus zaten we met 2 beren en geen dames . Heb maar een sauna sessie gedaan , deze was ook niet echt warm maar kon erdoor . Dan was er toch plots een dame en ze werd weggekaapt door de andere beer . Na een uurtje ook maar met deze dame Alice naar de kamer maar het was een teleurstelling . Terug de bar in en toen waren er nog 3 andere meiden maar die toonde niet al te veel interesse , mijn spullen gepakt en om 14.15 weer naar huis vertrokken. Denk dat ze mij hier niet snel weerzien maar YBF toch bedankt voor het vrijkaartje !

Heet Jantje
18 augustus 2021, 21:25
Vandaag voor het eerst deze club bezocht, omdat ik een berichtje kreeg van een van mijn favorieten uit Acapulco, dat ze noodgedwongen in Diamond is gaan werken.
Ik was er rond 13.00 uur en het was er bijzonder rustig, mijn favoriet zag me binnen komen en kwam direct al gelopen, zij bleek de enige dame op dat moment te zijn.
Verder zat er nog een Duitser aan de bar TV te kijken, maar voor de rest was het uitgestorven.

We hebben eerst wat koffie gedronken en wat zitten kletsen, natuurlijk over het jojo effect door die klote virus en zitten gissen wat de toekomst zal zijn.
Door de open dicht toestanden hebben de clubs het zwaar en de dames hebben er op deze manier ook geen zin meer in. Tenminste zij vertrekt zondag weer naar huis en gaat afwachten wat er verder gebeurt. Als de situatie niet positief veranderd kom ze niet meer terug. Maar goed dat weet je nooit met die tantes het geld blijft toch wel trekken.
Vrij snel zijn we op de kamer beland en zijn ruim twee uur flink aan het stoeien geweest en dat was weer top, zoals ik dat van haar gewend ben.
Terug beneden gekomen waren er een drietal dames bijgekomen, maar geen ijsbeer meer te zien, toen kreeg ik het voorstel om geen trio maar een kwintet te doen, maar dat heb ik toch maar afgewezen. (was ik wel een ervaring rijker geweest)

We hebben nog een broodje gegeten, wat goed verzorgd was, daarna ben ik op een bankje gaan zitten om nog wat bij te komen van het heftige spel.

Even later ben ik verder de club gaan verkennen en ik moet zeggen het ziet er niet onaardig uit, het gebouw is overzichtelijk en logisch ingedeeld, het is niet super schoon maar wel netjes. Het is niet echt groot maar ook niet klein. Het is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeer gelegenheid.
En met 10 euro entree kan dat toch ook geen drempel zijn.

Dus ik snap niet waarom het niet drukker was, misschien de line-up maar daar kan ik niet over oordelen met het viertal wat ik gezien heb (er zouden later in de middag toch nog meer komen werd gezegd). En wat dat betreft wordt er veel over gesproken en geschreven maar het is bij iedere club exact hetzelfde.
Je heb ze in alle maten kleuren en soorten, je hebt mooie en heel mooie en je heb er waarmee je niet op straat gezien wil worden.
Je hebt er die goed zijn in het vak en je heb er die super goed zijn, je hebt de gewone en je heb er die totaal niet weten hoe ze een man moeten en kunnen verwennen. En dat is nou het mooie van het club bezoek omdat allemaal uit te proberen. Maar een ding is zeker, het draait allemaal om het geld, geen enkele uitgezonderd.

Na de rondwandeling heb ik nog een colaatje genomen en op het moment dat ik dacht om op te stappen en te vertrekken kwam er een leuke dame naar me toe en zei, een kwintet is misschien teveel maar een op een moet toch kunnen, daar ben ik toen voor gezwicht en heb met haar een goede sessie gehad van een half uur.

Al met al toch een leuke middag gehad, dus ik denk zeker dat ik de club nog een keer ga bezoeken, het is niet duur en voor mij maar een uurtje rijden.

BP2
19 augustus 2021, 14:29
Vandaag mijn vrijkaartje gaan verzilveren .Ik was om 11.00 uur daar en was de eerste klant . Theke vertelde dat er nog geen dames waren maar zouden snel komen .Toch 1,5 uur rondgedraaid tot er nog een gast arriveerde dus zaten we met 2 beren en geen dames . Heb maar een sauna sessie gedaan , deze was ook niet echt warm maar kon erdoor . Dan was er toch plots een dame en ze werd weggekaapt door de andere beer . Na een uurtje ook maar met deze dame Alice naar de kamer maar het was een teleurstelling . Terug de bar in en toen waren er nog 3 andere meiden maar die toonde niet al te veel interesse , mijn spullen gepakt en om 14.15 weer naar huis vertrokken. Denk dat ze mij hier niet snel weerzien maar YBF toch bedankt voor het vrijkaartje !

Is een avondclub dus you aint seen nothing yet....

Eddy_V
19 augustus 2021, 15:45
Is een avondclub dus you aint seen nothing yet....
Grotendeels waar en zeker op vrijdag en zaterdag, maar op de andere dagen zijn er in de middag vanaf ca 13-14uur meestal wel een aantal dames aanwezig. De spoeling is weliswaar dun maar voor dat tientje entree haal je de lunch er al uit en aan één leuke meid tussendoor heb ik vroeg op de middag meestal toch ook wel genoeg.
De club is inderdaad minder geschikt om de hele dag/middag door te brengen tenzij je ultra zen en zeer geduldig bent. Ook de door de week komt er pas vanaf 18uur wat meer leven in.

Willem2
4 september 2021, 00:43
Net als wooley was ik er vandaag ook omstreeks 21.00uur. Er waren 10 dames aanwezig.

wooley
4 september 2021, 11:15
Wooley was er van 16-19:30 uur.. 6 dames en de mooiste kwam binnen en ging meteen op kamer voor 2 uurtjes.. Gewacht tot ze klaar was, maar kreeg telefoon dat ik naar huis moest.. Is echte avond club wat ik al wist van vroeger.. Andere keer herhaling vatbaar

Willem2
4 september 2021, 13:59
Ik wist dat wooley geweest was want de ontvangstdame heeft de vrijkaart aan mij getoond die op die dag was ingeleverd ;)

cornelis312
17 september 2021, 14:38
Kwam uiteindelijk in gesprek met Nazar die ik voor de corona een keer had gezien. Aardige meid en niet opdringerig en besloot er mee naar de kamer te gaan.
Op de kamer nog gewoon de ouderwetse service, tongen en pijpen zoals we het graag hebben. Aangekomen bij het neuken was ik zo klaar, het was even geleden.

Ik vond het heel moeilijk om met haar duidelijk financiële afspraken te maken. Kan aan mij liggen, maar bij andere clubs, dames heb ik dat niet, maar bij Nazar kreeg ik na 25 minuten stnadaard-werk een andere rekening gepresenteerd dan ze me aan de bar van te voren voorspiegelde.
Was haar ja tegen mjin nee, en vond het ook niet de moeite waard om er stampei over te maken. Win some, loose some, maar dit is voor mij wel een showstopper voor een volgende keer. Clubs genoeg in de regio,

bertje600
17 september 2021, 15:59
Dit melden bij de theke is het eerste dat je moet doen.
Als de betreffende DVP in een kwaad daglicht komt te staan dan is ze snel genoeg weg.
Daarnaast zijn afspraken belangrijk voor de club en men wil geen negatieve reacties van hun klanten.

veralove
17 september 2021, 19:03
Heb met deze nazar ook diverse financiële wrikties gehad door
haar slimheid en gewieksheid. Voor mij ook een te meiden dame.
Eerst is ales hosanna in den hoge maar dat veranderd heel snel in pure oplichting.

Firehawk
19 september 2021, 13:44
Aangekomen rond 20:30 uur met Graagneuker bij Diamond. Parkeerplaats was zo goed als vol, had ik niet verwacht.
Lang niet meer daar geweest maar werd gelijk herkend. Zouden iets van 11 a 14 meiden zijn en dat kon wel kloppen.
Omgekleed en eens gaan kijken. De sfeer was gelijk al een stuk gezelliger, er werd meer een feestje van gebouwd. Meiden zijn ook meer toegankelijker en komen naar je toe voor een praatje. Helaas waren de meeste niet mijn type maar dat is persoonlijk. Kon ook nog maar een paar meiden de rest was allemaal nieuw voor mij.
Was ook een nieuwe grillmeister en die bleef maar vragen of alles naar wens was. Aardige man. Wou weer eens een hamburger hebben maar die zouden later komen zei hij. Kreeg een paar kipfilets en dat waren wel flinke jongens.
Graagneuker en ik amuseerde ons wel want de meiden waren aan het dansen en geil aan het doen.

Graagneuker had het voorzien op Lily en is er uiteindelijk mee naar de kamer gegaan. Hij kwam lachend in een deuk van de kamer af en kon mij niet vertellen wat er gebeurd was zo hard lachte hij. Uiteindelijk kwam Lily er ook aan en vertelde mij dat tijdens het pijpen hij een trompetorkest aan een scheet had gelaten, waardoor ze kokhalzend uit het raam ging hangen. Gelukkig kon ze er wel om lachen en Graagneuker lag de hele avond in een deuk als hij haar zag.

De meiden begonnen steeds meer te dansen op hun muziek en het was wel gezellig. Net voor 1:00 uur maar eens besloten om het voor gezien te houden. Bij het weg gaan vroeg de theke of de hamburger gesmaakt had. Ik zei heb er geen gehad. De grillmeister zei dat die later kwamen maar heb ze niet gezien. Maar de kipfilet was ook heel lekker. Hij zei wacht maar even en ging de chef erbij halen. Ik zei dat hoeft niet maar hij was al weg.
Na een paar seconden was de chef er al. Hij vond het zeer spijtig wat er was gebeurd. Maar ik vond het allemaal geen probleem. Schijnbaar is er sinds een week een nieuw management in Diamond en wil het allemaal goed in orde hebben. Even met hem gesproken en was een heel aardige man en we zouden de volgende keer een xxl hamburger krijgen. :) Ik vond het allemaal geen probleem maar schijnbaar zitten er ze nu bovenop dat iedereen tevreden is.

Moe en voldaan vertrokken.

cornelis312
20 september 2021, 08:09
Dit melden bij de theke is het eerste dat je moet doen.
Als de betreffende DVP in een kwaad daglicht komt te staan dan is ze snel genoeg weg.
Daarnaast zijn afspraken belangrijk voor de club en men wil geen negatieve reacties van hun klanten.

Normaal zou ik dat misschien doen, maar Nazar behoort daar tot de meubelstukken. Is niet een deerne die daar net is binnengewandeld, dus dan sta je al iets zwakker.
En het was mijn eerste bezoek, daar, dus ik wilde het ook niet op de spits drijven.
Maar ik was er van uit gegaan dat je voor een half uurtje standaard-plezier zo'n 40-60 euro kwijt zou zijn.
En dat viel dus een beetje tegen bij haar.
Dus voorlopig kijk ik bij deze gelegenheid de poes even uit de boom.

Monkeybone
20 september 2021, 18:37
Ik heb een vrijkaart gekregen voor deze club, die ik uiteraard van plan ben te gebruiken. :)

Ben er 1x eerder geweest, op een ongelukkig moment, doordeweeks in de middag. Mijn ervaringen hier beschreven en inmiddels begrepen dat het een avondclub is. Lijkt me verstandig de kaart dan ook in te zetten voor dat dagdeel :annieengel:

Wat is het advies? Een vrijdag- of zaterdagavond? Of maakt het geen verschil?

Alvast bedankt. Oh en CORNELIS321, mocht ik aan de praat raken met Nazar, vertel ik wel even waarom ik ook de poes uit de boom kijk :smoke:

Firehawk
20 september 2021, 18:49
Vrijdag of zaterdagavond maakt geen verschil. Misschien op zaterdag ietsjes drukker.

cornelis312
21 september 2021, 08:01
Wat is het advies? Een vrijdag- of zaterdagavond? Of maakt het geen verschil?
Alvast bedankt. Oh en CORNELIS321, mocht ik aan de praat raken met Nazar, vertel ik wel even waarom ik ook de poes uit de boom kijk :smoke:

Ik was er op vrijdagavond. Aan het begin van de avond (19:30u) kon je nog steeds een kanon afvuren in de bar zonder iemand te raken. De bios was leeg en de kamers ook.
Maar zo tegen 21:00u begon het langzaam drukker te worden. Geen idee of zo tegen 23u het dak eraf wordt geblazen, ik was toen al huiswaarts :biggrin:

Qua Nazar, ik heb haar geappt dat de kamersessie best leuk was, dat ik dat best wilde herhalen, maar dat ik niet van plan was €500 af te tikken voor 2 uur Spaß, terwijl dames zoals Lily 1/3 van die prijs vragen :tongue:
En in plaats van de "financiële onderhandelingen" te heropenen, noemt ze me een arschloch en blokkeert ze me,:confused:

Het zal wel aan mij liggen. Heb goede en slechte sessies gehad in LaLuna, Venus, Arabella en vroeger in Freude39, maar nog niet meegemaakt dat iemand zo uit haar pannetje ging.
Ook nog niet meegemaakt dat iemand zo van de ter plaatse gangbare prijs wilde afwijken (een paar tientjes wil nog wel eens gebeuren) als zij.
Dus voorlopig laat ik deze club even links liggen, en ga ik elders. Scheelt nog 2 kilometer ook :)

Eddy_V
21 september 2021, 18:57
Waarom de club links laten liggen als één dame niet aan de (financiële)verwachtingen voldoet.
Zijn er dan geen andere leuke meiden of bang om op het moment suprême toch geen “nee” te kunnen zeggen ? ;)

ps dank voor de waarschuwing, heb geen idee hoe ik die Nazar herken maar als ik de naam hoor zal ik zeggen dat een gewaarschuwd man voor twee telt… es kijken of ze dan ook voor twee wil incasseren
Zag wel in paspoortje dat ze bij de DKC hoort als ik het goed begrijp dus misschien loop ik minder risico, hoewel na Prime sluit ik niets meer uit

cornelis312
22 september 2021, 08:14
't Is ook geen onwil, maar er zijn in de buurt genoeg andere clubs. Wil het best nog wel eens wagen. En op het moment dat ik er was waren er inderdaad weinig andere dames beschikbaar. Twee in de buurt van de frisdranken zeer in gesprek met zichzelf. En twee andere lusteloos achter de gokkast. Dus nee, het schoot niet op:) De andere clubs hebben geen gokkasten, dat scheelt.
Verder heb ik geen idee wat DKC betekent, maar je kan Nazar , Nasar niet echt missen. Ze zit strategisch aan de bar net naast de gokkast. Als je binnenkomt, kan je er niet omheen. :rolleyes:
Volgens haar paspoortje is ze Bulgaars. Kan . Maar ze spreekt Turks.

JonnyFontane
22 september 2021, 08:31
DKC= Dikke Konten Club of te wel vrouwen met een postcode voor iedere bil.
Geen kont, maar een kontinent.

cornelis312
22 september 2021, 14:36
DKC= Dikke Konten Club of te wel vrouwen met een postcode voor iedere bil.
Geen kont, maar een kontinent.

Lees ik niet echt uit haar paspoort, daar staat "Stevig postuur".:tongue: Maar er zit iets in. Tenzij ze enigst kind is, is ze niet moeders smalste :rolleyes:

Monkeybone
22 september 2021, 18:20
Toen ik daar die middag was, waren er dacht ik 3 a 4 dames. Waarvan 1 olietanker die duidelijk de toon zette. 'Warum nicht mit mir....kannst du nicht ficken..'.
Dat irriteert ook na een tijdje als je zelf je fatsoen houdt. Dat soort wijven maken t dan ongezellig. Zeker als t een relatief kleine ruimte is en je kunt niet om ze heen.

In dit geval letterlijk en figuurlijk haha.

cornelis312
2 oktober 2021, 15:54
Dat van die "Warum nicht mit mir....kannst du nicht ficken", dat is inderdaad Nasar.:wink2:

Afgelopen donderdag een vervolgbezoek gebracht aan deze toko.
Kom er exact om 19 uur aan terwijl een andere auto met Nederlands kenteken ook het terrein oprijdt.

Afrekenen, de gastheer herkent ons beide nog van een eerder bezoek. Dat vind ik knap, want ik was er maar één keer geweest.
Covid-certificaat tonen was "niet nodig" die had hij de vorige keer al gezien.
Toch een positieve klanten binding.

Enfin, ik snel omgekleed en naar de douche.
Mijn "Nederbeer" was niet zo snel en ik hoorde Nasar de kleedkamer inkomen, haar tentakels uitslaand.
Nederbeer probeert nog met dat hij eerst iets wil eten.
"Nein, nein, nicht essen. Ficken nach essen nicht gut. Erst ficken, dan essen. Komm mit mir".
Poeh, dacht ik, door het oog van de naald gekropen. Rustig afdouchen en aan de gastheer vragen of hij me aan Lili kan voorstellen. Al veel positiefs over gehoord, maar geen idee hoe ze er uit ziet.
Geen probleem. Gastheer gaat me voor en vraag aan een dame of ze Lili kon roepen. Dame draait zich om, fuck nee he, Nasar :frown:
Die was toch bezig met haar Nederbeer?
Nee dus, die was ontsnapt.:biggrin:
"Und warum mit Lili, und nicht mit mir?"
Nou, daarom, muts, je hebt me één keer genaaid en dat lukt geen tweede keer....
Enfin, met boze, luide stem Lili geroepen.

Komt aangelopen. Roemeens, mini figuurtje, maar maxi karakter.
70 heerlijke minuten met haar doorgebracht op de kamer, inclusief lachen, praten, roddelen.
Lili heeft veel Nederlandse klanten, en zegt dat ze het daar meestal goed mee kan vinden, omdat we wat rustiger en relaxter zijn. De hele südland horde gaat aan haar voorbij, die hebben minder interesse in Roemeensen. En ze heeft liever een paar langere klanten dan de hele dag op en af in de kamer.
Daarna met haar de normale prijs voor een uurtje afgerekend, met een tevreden glimlach een vervolg-afspraak gemaakt.

Dus "het kan dus toch" in Diamond een leuke tijd hebben. Je moet alleen weten wie of wat je wilt bezoeken.

Willem2
2 oktober 2021, 17:43
Gisteren waren er ´s avonds 17 dames.

Monkeybone
2 oktober 2021, 17:57
Leuk om te lezen Cornelis312 :-)

Ik heb in mijn 6 jaren (jaja) wel wat clubs en vrouwen meegemaakt. Ik kan met zeer grote overtuiging zeggen dat het 90% positieve en leuke verpozingen waren. Dus dat ik me die Nazar nog herinner zegt wel iets :betrunken:. Dat kreng is toxic en moeten ze eruit gooien. Hahahahha stapelgek en bloedirritant. Ik ga er binnenkort naartoe, kijk ik of ze er nog is (zal weinig moeite kosten want die ouwe heks loert vast op de voordeur). Misschien kunnen we een Nazar topic maken met gespreksverslagen :joke:

Eddy_V
2 oktober 2021, 20:43
Vorige week donderdag was ze er ook, zat aan een tafel te eten Oa samen met de eigenaar
begrijp er helemaal niets van dat die überhaupt klanten aan de haak weet te slaan, wat een lelijke vette troel ! Schemerlicht zal haar redding zijn.
Over het algemeen spreek ik mij niet zo uitgesproken uit als een dame naar mijn smaak geen beauty is maar van sommige dames vraag je je echt af of die niet beter bij de schoonmaakploeg kunnen gaan werken (zonder de schoonmaakploegen te willen beledigen!)

cornelis312
3 oktober 2021, 13:10
Vorige week donderdag was ze er ook, zat aan een tafel te eten Oa samen met de eigenaar
begrijp er helemaal niets van dat die überhaupt klanten aan de haak weet te slaan, wat een lelijke vette troel ! Schemerlicht zal haar redding zijn.

Ach, in doggy zie je niet alles :teuflisch:
En de eerste keer trap je in haar verkooppraatje. Echter de tweede keer niet meer. Toch heeft ze best een schare bewonderaars op Whatapp, heb ik gezien.
Het is alleen niet mijn type, niet zozeer qua uiterlijk, maar meer qua karakter.
En dat ze haar niet er uit mikken, ze heeft de eigenaar om het pinkje gewonden.

veralove
3 oktober 2021, 18:46
Ik zal ook niet snel over dames schrijven maar bij deze Nazar maak ik wel een uitzondering. De mede beren moeten dit weten zodat ze er niet in trappen.
In het kort hieronder samengevat welk arsenaal aan trucs ze heeft met als conclusie dat ze beren ziet als wandelende pinautomaten.
- eerst leuke beloftes en schatz hier und da en verkooppraatjes. Daarna begint ze je portemonnee leeg te plunderen met allerlei rotzooi
- 3 uur op de kamer; 1.5 uur met tiktok spelen, half uur van de kamer drinken etc halen, rest nog veel gelul over alles en half uur spass.
- bij binnenkomst je al tackelen bij theke en beginnen over: wie lange bleibst du und gibst du alle geld sofort.
- toen ik er op den duur wat van zij na dat ik het zat was begon ze mij uit te schelden voor idiot arschloch und behinderte.
- werd meteen geblokkeerd op whatsapp nadat ik eerst nog uitgescholden werd. Heb haar nu verwijderd.
- mocht niet meer met andere dames nach zimmer. natuurlijk scheelt dat haar inkomsten

Als je mij vraagt is zij een gespleten persoonlijkheid en heeft ze totaal geen respect voor (niet turkse) beren.
Mogeljk heeft ze een zware periode achter zich en verklaard dat haar financiele overlevings gedrag.

Haar uiterlijk is iets subjectiefs, persoonlijk hou ik wel van haar stevige postuur. (Helaas wist ze dat maar al te goed)
Haar gedrag is echter stuitend en niet te tolereren in een saunaclub waar dames op een eerlijke manier geld willen verdienen en beren
op een financiële manier aan hun gerief willen komen.
Zij past niet in dat bedrijfsmodel.
Te mijden meid.

Monkeybone
5 oktober 2021, 18:13
Mss toch maar ns proberen dan. :smile2: Whahahahaha.

cornelis312
5 oktober 2021, 19:10
Zij en ik hebben nu een "gewapende vrede".
Ik trek me weinig aan van haar nukken, ben wel nog steeds vriendelijk tegen haar, zeg hallo.
Ze heeft me nog niet geblokt op Whatsapp, maar we schrijven niet meer, en ze weet dat ze het kan vergeten.
Over dat niet-Turks. Ze stelde zichzelf voor als Bulgaarse, zo staat het ook in haar paspoortje hier.
Klopt misschien, maar taalkundig is ze Turks. Daar kwam ik achter toen ik haar Bulgaars schreef en ze er niets van begreep :confused:

Anyway, zoals Husky in het topic over Acapulco ook al schreef, er is altijd nog Lilydie goed is in het zorgen voor haar klanten.
Met haar heb ik nu wekelijks een heerlijke tijd, waarin ze er zelf ook in meegaat. Dat maak je bij anderen niet veel mee.
En bij haar is een uurtje spass ook een avontuurlijk uurtje met alles erop en eraan, zonder TicToc. En als ze wat drinken haalt is ze binnen twee minuten terug, of ze stuurt mij ;)
Enige nadeel, ze rookt, maar je kan niet alles hebben in het leven.
En Lily vindt Turkse beren weer 3x niets.
Dus er is duidelijk een klik, uiteraard met een financieel aspect, maar zonder dat gemier en gezeur van Nazar.

Ik begrijp ook niet echt waarom ze blijft. Meeste beren vinden haar niets, sommige collega's kunnen haar bloed ook wel drinken.
Ich habe diesen Club geheiratet, zei ze.
Als ik de club was, zou ik echtscheiding aanvragen. :wink2:

Firehawk
10 oktober 2021, 15:04
Gisteren na Acapulco met Graagneuker naar Diamond vertrokken. We hadden beiden nog een vk te verzilveren, bedankt daarvoor.
Parking was bijna vol maar er waren nog een paar plaatsjes. We werden gelijk hartelijk begroet want ze zijn schijnbaar altijd blij als er Nederlanders komen. Er zouden 18 vrouwen zijn en ik we zouden dit maal onze hamburgers krijgen.
Loopt wel veel personeel rond nu en ze hadden nu ook een security man die aardig wat meters maakte, deze James Bond bleef goed in zijn rol.

Gelijk testen of we nu hamburgers konden bestellen en het was geen probleem. Spritzer kwam er ook bij en daarna gelijk een 2e ronde hamburgers besteld.
Qua vrouwen zag ik wel wat nieuwe gezichten erbij maar helaas niet echt wat mij kon bekoren. We hebben er wel een gezellige avond van gemaakt en gelachen wat er allemaal gebeurd daar binnen.
Blijft een leuk clubje voor met een paar man heen te gaan op een zaterdagavond.

Monkeybone
10 oktober 2021, 19:43
Hoi Allemaal,

Ondanks mijn plan om eens een late avond mee te maken in Diamond, heb ik iets af moeten wijken van mijn voornemen. Maar als oprechte Nederlander laat ik natuurlijk niet een vrijkaartje onbenut en natuurlijk is het minste wat je dan kunt doen een verslagje schrijven. :wink2:

In de ochtend moest ik in Oberhausen zijn, dit wat verlengd met winkelen in het mooie CentrO winkelcentrum en vervolgens zoveel mogelijk binnendoor gereden naar Moers. Eigenlijk wat op de bonnefooi met de navigatiekaart zonder aanwijzingen open op t schermpje.

Dan kom je ook wel een aantal tankstations tegen die uiteraard beter geprijsd zijn dan die in Oberhausen en/of langs de snelweg. Ik zag gisteren in NL zelfs 2.089 voor Euro95 op het bord staan. In Moers E10 getankt voor 1.549. Hierzo: Westfalen Tankstelle Marcus Hambach, Rheinberger Str. 306, 47445 Moers.

Vanuit daar doorgereden naar de Eurotec-Ring waar Diamond gevestigd zit.

De parkeerplaats oprijdend zag ik 3 auto's, geen met een NL kenteken. Tijdens het uitstappen kwam een 4e auto het terrein oprijden, met een zure oude duitser, waarover later meer :).
Inmiddels was het 16.00 uur, tijd om aan te bellen bij Diamond!

De deur naar de kooi ging open en bij de receptie stond een wat onzekere dame die mij zeer vriendelijk welkom heette. Ik toonde mijn geprinte vrijkaart en ik werd meewarig aangekeken. Duits spreken ging haar niet heel goed af maar na een minuut was haar conclusie: 'Also Sie meinen mit das Papier frei eintritt zu bekommen??'. Mijn korte antwoord was 'ja, eigentlich schon'.

Ondertussen stond de zure oudere duitser ongeduldig te wachten en mompelde wat in zichzelf.

De Theke (zo noem ik haar maar) belde iemand op en na 1 zin was haar duidelijk dat het inderdaad de bedoeling was dat mij vrije doorgang was gegund. Klein maar onbelangrijk ongemak. Rode badjas, handdoek en die ouderwetse drankkaart (alleen voor alcohol, niet verliezen, dan kost t je veel geld, beter in je locker laten als je geen alcohol nuttigd) werden mij overhandigd alsook de vraag of ik eerder in de club geweest was. Ondanks mijn bevestigende antwoord liep ze mee naar de lockerruimte om mijn locker aan te wijzen. Toch attent.

Overigens werd dit door de zure duitser becommentarieerd met de opmerking 'Nummer lesen haben wir ja in die Schule gelernt'. Afijn, de duitser belandde ook in het omkleedhok, pruttelde nog wat en ik heb m daarna nog 1x gezien. Met Nazar half op schoot bij m en een lachje kon ik niet onderdrukken. Ze is m van harte gegund hahaha.

Nazar was erg vocaal aanwezig, maar later op de middag, tegen de avond was ze opeens verdwenen.

Er waren rond 17.00 uur ongeveer 6 dames aanwezig allen vriendelijk groetend en wilden wel een kletspraatje maken. Ik heb veel geijsbeerd door het pand, even dutje gedaan in het Saunabereich en gewacht tot het feestmaal geserveerd werd. Bij mijn binnenkomst was er buiten chocoladecake niets te eten.

Het avondmaal bestond uit koude groenten met eoa sausje, heeeerlijke frieten en wat later waren kipfilet en karbonades ook van de partij. Het eten was prima.

Verder kon ik niets vinden wat anders in de club dan een aantal maanden geleden, tijdens mijn eerste bezoek. Op 1 belangrijk punt na! De koffiemachine is weg. Kapot. En al een tijdje werd me verteld.
Als je koffie wilt moet je erom vragen en krijg je Instant korrelkoffie met Completa. Voor mij wel een gemis.

Het werd langzaam wel drukker in de club en om 20.30 telde ik plm 10 vrouwen en een gelijk aantal beren. Ik ben op de kamer geweest met een roemeense van 28jr, brilletje op, dikke rode lippenstift. Slank postuur (daar zijn er niet zoveel van in Diamond, dus de regelmatige bezoekers weten nu vast wel wie ik bedoel). Kamer was ok, niets speciaals. 50,- afgerekendPzc was 10,- duurder. Ze deed niet moeilijk over mijn wensen en liet zich redelijk gewillig aanraken.

Na afgedouched te hebben, mezelf aangekleed en de kleedruimte gedeeld met een half voetbalelftal Südländer, die zeer goed geluimd waren. Ze hadden bij binnenkomst onderhandeld over de toegangsprijs vertelden ze me hahahaha. Werd me niet duidelijk of t succesvol was geweest.

Bij mijn vertrek werd geïnformeerd door de bedrijfsleider of alles naar wens was, bedankte me voor mijn bezoek en zei ook tegen mij dat Nl'ers graag geziene gasten zijn in de club.

Al met al een leuk en gezellig bezoek als je niet te hoge verwachtingen hebt. Voor een paar uurtjes prima en zoals bekend, een avond/nachtclub en dagberen hebben er niet zoveel te zoeken imo.
Maar wat later in de middag op een zaterdag was er voor mij voldoende volk om het ok te vinden.

De terugreis verliep erg voorspoedig, keer over Nijmegen gereden. Prachtige Autobahn, zo in t donker en zonder de wegwerkzaamheden die wel op de A3 in ruime mate aanwezig zijn, een betere route om met flinke snelheid naar NL te rijden.

Thx voor t lezen!

Spritzer
13 oktober 2021, 10:52
Afgelopen zaterdag in de middag weer eens bij Arabella langs geweest en daar een prima kamer gemaakt met Carmen. Carmen is een mooie blondine, al lopen er op dit moment nog mooiere dames rond als Alexia en Patricia, echte modellen die niet zouden misstaan in een duurdere club. Toch ga ik liever met Carmen of bijvoorbeeld servicekanon Sabrina, omdat een goede klik en service belangrijker zijn dan het perfecte uiterlijk. Niet dat Alexia en Patricia geen goede service geven, maar met de andere twee heb ik een betere klik. Ik heb overwogen om nog een tweede kamer te maken in Arabella, maar het was best druk en de dames waren veel bezet, dus ik was een paar keer te laat. Arabella is ook geen club om de hele dag/avond te blijven, want er is geen eten en er is verder weinig te doen tussen de kamers. Ik wist dat Firehawk van plan was om naar Acapulco Gold te gaan, dus eens geïnformeerd of hij daar was en van plan was om nog lang te blijven. Hij gaf aan dat er weinig nieuws te beleven was ten opzichte van de afgelopen weken en dat ze van plan waren om door te gaan naar Diamond.

Dat vond ik wel een goed idee, want ik ben de laatste tijd ook al best vaak in AG geweest en herkende de ervaring van Firehawk dat het wel goed is, maar ook elke keer hetzelfde. Ik was ook wel weer toe aan iets anders en in Diamond was ik al lang niet meer geweest. Dus in de auto en rond 22:00 stond ik voor de deur. Firehawk en Graagneuker waren kort daarvoor al gearriveerd. Het was gezellig druk binnen, er zouden 18 dames zijn, al heb ik die niet gezien. Maar er waren genoeg dames en voor ieder wat wils, van skinny tot wat voller en ook een paar knappe. Zeker als ik het vergelijk met een paar keer dat ik al 's middags daar was om als echte dagobeer gratis binnen te komen. Overigens heb ik ook nooit bij hoeven betalen als ik dan langer bleef (om een oude discussie maar weer eens aan te zwengelen). Nu moest ik wel betalen en dan ook nog eens €30,00, aangezien happy hour tot 21:00 is en je dan €20,00 betaalt. Kwaai geld natuurlijk, dus dat moest op de een of andere manier weer terugverdiend worden. Dat is redelijk gelukt, want we hebben de man drie lekkere hamburgers genuttigd. Nadeel was dat je steeds even moest wachten tot ze klaar waren, wat soms wel 15 minuten duurde. Je kon goed merken dat de zomer voorbij is, want in de eet/rook serre was het al verrekkes koud, zelfs met dikke, rode badjas. Ik had medelijden met de meiskes.

Dan de dames. Er liep wel wat rond, waaronder een kleine skinny, die ook wat actiever was dan de andere dames. Wat meer contact zoeken met de mannen, wat dansen tussendoor. Ze deed me denken aan een ander meisje waarmee ik vaker gekamerd heb in Diamond. Ik wist niet zeker of ze het was, want het was al lang geleden en deze had een blonde pruik op en wat meer make-up dan ik me kon herinneren. Een andere dame zag dat ik haar in de gaten aan het houden was en stuurde de iniemienie naar mij toe. Vrolijk kwam ze aanlopen en ging met haar kleine kontje bij mij op schoot zitten. Het bleek inderdaad dezelfde dame, want ze herkende mij ook nog. Ze stelde zich voor als Dea, want haar naam was ik natuurlijk allang vergeten. We hadden een leuk gesprekje, waarbij ik met mijn handen haar heerlijke lijfje al een beetje kon verkennen. Daar had ik wel zin door gekregen, dus op naar de kamer voor een perfect half uurtje. Ik was vooraf nog een beetje bang dat haar borsten tegen zouden vallen, aangezien ze toch al halverwege de 30 is en een kind heeft. Haar gezicht verraadt haar wat oudere leeftijd wel, haar lichaam absoluut niet. Soms ziet het er dan nog goed uit in bh/bikini, maar is het even schrikken als die dan uit gaat. Dat was nu niet het geval. Er kwamen mooi gevormde kleine borstjes tevoorschijn die perfect pasten bij de rest van haar lolitafiguurtje. Haar service was ook super. Volop kussen, aanraken en meedoen in alle gewenste standjes. Verder ook heel correct de tijd volgemaakt met nog even knuffelen en kletsen en geen gedoe met de afrekening.

Ik kwam tevreden weer beneden en voegde me bij FH en GN. Buiten even een sigaretje roken en de volgende dame diende zich alweer aan en had haar zinnen gezet op mij. Deze was wat steviger met grote tieten en niet zo mijn smaak. Bovendien kwam ik net van de kamer af, wat ik haar ook direct aangaf. Ze liet zich niet wegjagen en wilde even apart met mij praten. Ik vond het prima, maar gaf nogmaals aan dat ik op dit moment geen kamer zou maken. Toch hebben we ons even afgezonderd, waarna ze haar volledige arsenaal aan overtuigingskracht op mij losliet. Volgens mij dacht ze dat ik voor de eerste keer in een club was en een makkelijke prooi. Ze beweerde Colombiaanse te zijn, zou kunnen, maar ik zag het er niet aan af. Genoeg vrouwen in de clubs die liegen over hun nationaliteit. Vervolgens begon ze te vertellen over haar geweldige service die uiteraard veel beter was dan die van alle andere vrouwen in de club. Ze zocht zelf haar klanten uit, waar ze een klik mee voelde en beloofde een echte huwelijksnachtervaring met echte liefde. Van Turken moest ze niets hebben, alleen Duitsers en Nederlanders maakten kans bij haar. Dan zit je in een club als Diamond toch echt fout :biggrin:. Qua service was er veel mogelijk, ook anaal en ze zou een goede prijs voor me maken. Toen ik vroeg wat die prijs dan was, zei ze €100,00. Ik vroeg: "Voor een half uurtje?". "Ja, of 20 minuten, of 10 minuten, net zolang het zou duren." :thefinger: Ik heb uiteraard vriendelijk bedankt en ben weer teruggegaan naar de rest, waar we er nog even hartelijk om gelachen hebben. Even later stond ze uitgebreid met een groepje Turken te praten. Sorry schatje, maar dit is niet mijn eerste rodeo. Ga met je trukendoos maar een andere naïeveling proberen te verleiden.

We zijn nog even gebleven en overwogen wat te doen. Het was een beetje ingekakt en er was minder activiteit dan op de recente zaterdagen dat de andere twee ook hier waren geweest. Er werd ook minder gedanst. Dus rond een uur of half twee besloten we het voor gezien te houden. Ik heb een leuke avond gehad en het is een prima club om op zaterdag met een paar man in af te sluiten. Het ligt ook lekker op de route naar huis, zodat je daarna niet meer zo lang hoeft te rijden. Hier gaan ze me nog wel vaker zien.

Coviag
13 oktober 2021, 18:33
Vandaag een dagje clubben en mijn vrijkaartje voor Diamond gebruiken. Ik had al gelezen dat het een avond/nachtclub is, dus wist dat ik niet om 11:00 's-ochtends op de stoep moet staan. Ben de dag eerst gestart met AG, met een tweetal prima kamertjes.

Toen door naar Diamond. Parkeerplaats bood niet veel hoop. Er stonden 2 duitse auto's en verder niets. Vrijkaartje was nog een probleempje, want hij stond niet op de lijst. Toen zou hij niet meer geldig zijn. Na tijdje zoeken waren de verder uiterst vriendelijke bedrijfsleider en ik het er samen over eens dat 2 maanden na 23-8 toch echt tot 23-10 was, en werd warempel ook nog de lijst van augustus gevonden. Rode badjas en handdoek en ik kon naar binnen.

Maar 16:30 is voor Diamond op een woensdag toch echt te vroeg. 3 verveelde beren hingen op de banken. Een stuk of 5 meiden aan het eten. Zag eruit alsof iedereen zich verveelde. Ik dus ook maar eerst even wat eten. Soep was lauw, en veeeeel te zout. Zal wel te maken hebben met het betalen voor de drank. Salade was niet lekker en eigenlijk zag het er wat sjofel uit. Waarschijnlijk is het avondeten beter (als ik de recenties hierboven lees) en trof ik net het restant van de lunch. Maar al met al droeg dit niet echt bij aan de feestvreugde.

Ik vroeg een dame om me even rond te leiden. Dat deed ze verbaal in 20 seconden en toen kwam de vraag of ik naar de zimmer wou. Nou, dat wou ik nog niet. Eerst even rondkijken. Maar na een rondje boven door helemaal lege gangen, alle kamers onbezet, sommige kamers met vlekken op de lakens, lege doch warme sauna, kwam ik weer terug beneden waar de sfeer nog onveranderd saai was.

Ik had gedacht om een rondje sauna te doen en een kamertje mee te pakken. Maar de aanwezige dames waren niet mijn type, en na de ochtend en middag bij AG was dit toch een tegenvaller.

Met dank aan het vrijkaartje toch even rond kunnen kijken. Als ik een keer een avondje ga, dan moet ik zeker nog eens tergkomen. Maar die kans is klein, ik ben een dagmens. En dan kom ik bij AG of VV toch prima aan mijn trekken.

mentholbear
13 oktober 2021, 22:30
Soep was lauw, en veeeeel te zout. Zal wel te maken hebben met het betalen voor de drank.

Huh? Zijn koffie, thee en fris niet meer gratis? Of wordt met drank bedoeld zaken als bier, red bulk, wodka, e.a. sterke drank?

Piet Plezier
14 oktober 2021, 07:43
Huh? Zijn koffie, thee en fris niet meer gratis? Of wordt met drank bedoeld zaken als bier, red bulk, wodka, e.a. sterke drank?

ja alles betalen en terecht ik moet me bier ook betalen

Coviag
14 oktober 2021, 07:44
Dat laatste bedoel ik: zoute soep versterkt berenbierenlust

Piet Plezier
14 oktober 2021, 08:37

dat dan weer wel natuurlijk

Monkeybone
14 oktober 2021, 16:28

Koffie (korrelversie), thee, fridrank en water zijn inbegrepen. Althans afgelopen zaterdag nog wel.

mentholbear
16 oktober 2021, 00:40

Koffie (korrelversie), thee, fridrank en water zijn inbegrepen. Althans afgelopen zaterdag nog wel.

ja alles betalen en terecht ik moet me bier ook betalen

Klapeksteritus is besmettelijk? :rolleyes:

Slumme
17 november 2021, 19:23
Heb vandaag mijn vrijkaartje ingewisseld bij Diamond.
Misschien had ik het vrijkaartje op een andere dag moeten besteden.
Op de eerste plaats werd ik niet gecontroleerd.
Om 15.30 was ik daar, het was koud binnen er was nog één medebeer die het na een uurtje al gezien had.
Dames 2 stuks en het eten…..belabberd…
Om 17.30 kwam nog 2 dames binnen, die zich ophielden in de koude eetzaal.
Van de 4 dames was er één die reeeedeelijk aantrekkelijk was…..maar goed beter iets dan niets.
Half uur €50 gekamert…met deze dame …nou ja …het ging zo zo ….maar niet echt genoten.
Omdat er totaal geen sfeer was …het er koud was ..én verder geen dames; die voor mij in aanmerking kwamen voor een kamer ben ik direct vertrokken.
Conclusie ….deze club sla ik voorlopig een hele tijd over.

Toetebel
17 november 2021, 19:54
Stond de sauna niet aan? Had je daar even kunnen opwarmen:biggrin:

Slumme
18 november 2021, 07:06
De sauna stond op een héél laag pitje…..het was er amper 20 graden…

Eddy_V
18 november 2021, 23:10
De sauna stond op een héél laag pitje…..het was er amper 20 graden…
Was wel een erg klein pitje

Wentelt Eefje
18 november 2021, 23:59
Hey Freddy_K, zie je dit… de social media executeur-testamantair van Eddy_V typt een bericht… :eek:
Zo is het net alsof hij zijn “vaccinatie” toch nog steeds overleeft…

Eddy_V
19 november 2021, 00:02
Hey Freddy_K, zie je dit… de social media executeur-testamantair van Eddy_V typt een bericht… :eek:
Zo is het net alsof hij zijn “vaccinatie” toch nog steeds overleeft…
??

pret
19 november 2021, 01:14
??

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55248-Corona-Virus-Covid-19&p=763538#post763538

Wentelt Eefje
19 november 2021, 01:14
??

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55248-Corona-Virus-Covid-19&p=763538#post763538

Husky
19 november 2021, 14:43
Zie mijn bericht van AG,waar ik om 20.00 uur vertrok om Daimond te bezoeken.
Ik wist dat Lilly weer terug was,na een paar weken in Roemenië zijn geweest!
Kennen elkaar al van VM en Gallardo,en aan haar lokroep om mij een APK keuring uit te laten voeren kon ik geen weerstand bieden:)
Er waren zo rond half negen een achttal dames en zo`n 12 in bordeauxrood gestoken ijsberen.
Samen de rookruimte opgezocht om een paffertje op te steken,en elkaar al warm gemaakt voor wat ging komen!
Lilly had en doorzichtig zwart setje, waar ik gauw mijn tanden inzette om de rits naar onder te trekken.
Daarna mijn taak serieus genomen en begonnen aan de uitvoerende werkzaamheden van de APK keuring!
Hele checklijst afgevinkt,beffen,TZ,tepel zuigen,BJ,wederzijds orgasme etc.
Uiteindelijk in :t15119: mijn nakomelingen de vrijheid gegeven,Lilly heeft zo`n fijn konijnen kontje die mijn sperma met een raket snelheid deed vetrekken:freu:
Aansluitend kreeg Lilly een stempel op haar rechterbil ter bewijs dat ze de APK keuring met goed gevolg had ondergaan!
Toen we na anderhalf uur van de kamer afkwamen was het wat drukker.
Van de acht aanwezige dames,waren er nog drie Huskyproof,ook was AIDA weer na twee jaar pauze aanwezig!
Er was ook een lange grote Nederlandse dame aanwezig,die als artiestennaam Diana had.
Na nog een tweede Jagermeister-cola om 23.30 uur Daimond met een tevreden gevoel verlaten,om mijn weg te vervolgen naar de mooie Veluwe:):wink2:

Husky
14 december 2021, 11:23
Afgelopen vrijdagavond Diamond bezocht,om 21.00 uur reed ik een half bezette parkeerplaats op,waar verder geen Nederlands kenteken te bewonderen viel.
Een lief dametje,tevens theke, nam de test af via een irritant verlengd wattenstokje in mijn neus en via deze sneltest werd een negatief resultaat bewerkstelligd.
Alles vond plaats aan bij de ingang aan de receptiedesk:confused:
Maar toch fijn dat het in de club kon plaatsvinden.
Daarna kreeg ik voor 35 euro een passend bordeauxrood uniform en bijpassende handdoek.
Tot mijn verrassing constateerde ik dat er 15 dames waren van Roemeense,Bulgaarse en Turkse afkomst, redelijk veel voor Diamond,en afwisselend zo`n 20 ijsberen.
Lilly vloog mij als eerste om mijn hals bij binnenkomst van de bar, rap twee whiskycola besteld en plaats genomen in een van de sofa`s op het verwarmde rookgedeelte.
We begonnen elkaar al lekker te teasen,een warm Roemeens handje tussen de bordeauxrode panden van de badjas doet altijd wonderen bij een geile Husky:)
Enfin na de opwarmperiode kamer 10 betreden, alwaar ik Lilly met haar spannend doorzichtige lingerie en nog met de hoge hakken aan, op het bed gooide!
Heerlijke BJ volgde, en alle het andere lekkers passeerde ook in dit uur de revue met een half ontklede Lilly, uiteindelijk in :t15119: Doggy mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven:freu:
Veel moeite koste het niet want Lilly glibberde alle kanten uit, en kwam bereikte ook met een luide kreet een fijn orgasme!
Wel fijn als je elkaar al zo lang kent,o.a. Salome en VM,beetje man en vrouw met lange tussenposen om het spannend te houden:)
Daarna een hapje van de grill wat overigens prima smaakte.
Na een uurtje viel mijn oog op de knappe zwartharige Nicoletta,mooi gezicht een een goed uitziende body en dat alles verpakt in sexy zwarte lingerie.
Lilly zag dat ik haar belangstellend observeerde,en vertelde dat Nicoletta al 34 jaar was en een kind had,wat mij overigens niet weerhield om een half uurtje met deze schoonheid te gaan rollebollen,en daar had ik geen spijt van,prima BJ,TZ wat voorzichtig maar bij het activeren van haar poesje werd het al snel een stuk beter,in :t15134: het rubbertje gevuld :freu:
Herhalingsgevaar is groot met dit lieve dametje.
Daimond heeft een prima sauna en welness, alleen nu zat ik met ontbloot lichaam tussen bebaarde mannen in onderbroeken te zweten.
Ik blijf het onhygiënisch vinden en vind hun schaamte gevoel absurd:gruebel:
Laat ze een badhanddoek omdoen, als je er wat van zegt beginnen ze in het Turks te lullen en kijken je kwaad aan:confused:
Meneer Pret vond Sinterklaas een vieze oude baas en maakte daar een grapje over,maar de echte viezerds zitten hier:heul:
Ik weet nog dat tijdens mijn bezoek aan Artemis in Berlijn een aantal van de deze onderbroeken broeders de uitgang werd gewezen!
Bij AG tref je dat veel minder aan.
Nu verder met mijn clubbezoek:)
Nam nog een Whisky cola samen met Lilly,om daarna nog een uurtje te gaan rollebollen,het fijne van een 3e keer op kamer is het gegeven dat het nu uit je tenen moet komen!
En dat kwam het na een fijne BJ, en veel vrijen en TZ bracht Lilly via mond en handarbeid de kleine Husky weer tot volle extase, en perste als zodanig de laatste druppels eruit:freu:
Viel mij op dat een Whisky cola of Jagermeister cola i.p.v. 5 euro nu 8 euro kosten!
Misschien om de test een beetje te financieren:smiley:
Om 3 uur in de morgen verliet ik Diamond om onder de klanken van Sky en WDR2 weer naar de mooie Veluwe te rijden,waar zelfs een toefje sneeuw dit mooie gebied wit kleurde:):wink2:

Husky
26 december 2021, 12:54
Nadat ik aan mijn familieplichten vrijdagavond en zaterdagmorgen had voldaan, inclusief chocolademelk voor de kleinkinderen inschenken,was het nu tijd voor opa:)
Dus even snel op pad naar Diamond,had onderweg al getest, en nam om 14.00 uur voor 20 Euro het Bordeauxrode uniform in ontvangst!
Het uniform werd passend gemaakt met splinternieuwe hemelsblauwe slippers,was ook wel nodig om een zestigtal nieuwe te bestellen!!!
Er waren 6 dames volgens de theke,heb er maar 5 gezien.
Zittend op de sofa`s in het rookgedeelte kwam al snel mijn lieveling milfje Lilly bij mij zitten gekleed in een zwart kort minijurkje,twee Whisky cola besteld,lekker sigaartje er bij en begonnen met het voorspel:freu: alle twee lekker geil de kamer opgezocht.
Alles wat we sinds VM van elkaar geleerd hadden uitgevoerd, en op een fijne manier mijn nakomelingen de vrijheid mogen in het omhoog kontje van Lilly

Husky
26 december 2021, 13:09
Was even te snel met verzenden en had het bericht nog niet afgemaakt:)
vervolg deel 2: vervolgens na een hevig orgasme een rokertje opgestoken, en na een hazenslaapje in de lepeltje lepeltje positie,na 45 minuten hetzelfde nog eens overgedaan en met Lilly bovenop opnieuw de sterren, kometen en vuurwerk voorbij zien komen tijdens een heerlijke sessie, en een fijn wederzijds orgasme:freu:
Twee uur genoten van pure seks en na een tweede Whisky cola om 18.30 uur vertrokken om de gladheid voor te zijn, naarg de altijd mooie Veluwe:)
Vandaag weer familiedag voor deze vrijgezel :smiley:

Dennis46
6 januari 2022, 15:45
Ik heb nog nooit iets gewonnen dus ik vandaag met mijn gewonnen vrijkaartje op naar Diamond Moers.
Daar aangekomen leek het of deze gesloten was, maar nadat ik had aangebeld werd er toch nietjes opengedaan.
Netjes aan de theke mijn vaccinatiebewijs laten zien en mijn vrijkaartje.
De Theke staat me aan te kijken of ze water ziet branden en vraagt wat dat is. Ik zeg dat ik dit vrijkaartje heb gewonnen op de website van ijsberenforum.
Dan verteld ze me dat ze dat al lang niet meer doen, en bleef maar naar mijn printje kijken.
Kreeg hem daarna gewoon terug. Ik best wel verbaast dus vroeg ik het nu dus niet gratis is.
Nee, dat was het niet. Nou dus heb haar verteld dat dat ook mooi is en dat ik dan gewoon maar weer ga.
Dit is meer een principe kwestie. Wel vreemd dat ze zeggen dat ze er al lang niet meer aan doen.
Voor mij zou het het eerste bezoek worden aan deze club, maar nu dan ook meteen de laatste keer. puur uit principe Dik 190 km voor van met de korte achternaam gereden zag ik ook niet zitten, dus ben ik verder gereden naar Venus Duisburg. Was hier ook nog nooit geweest en had al het voornemen om deze eens te gaan bezoeken.
Maar moet eerlijk zeggen dat het niet mijn club is. Donker, klein en de line-up was niet echt mijn smaak. Maar ja, Pinkeltje was niet voor niets gekomen dus toch maar even met Maria op kamer geweest. moet zeggen dat ze me echt tegenviel. geen of weinig actie van haar kant. dus snel recieved cowgirl afgemaakt en weer naar huis gegaan. er waren totaal 4 dvp's aanwezig.
Uiteindelijk toch een teleurstellend dagje geweest. Blijf het toch vreemd vinden dat ze bij Diamond niets weten van de vrijkaartjes.

Shaggy
8 januari 2022, 16:11
Deze club is wat verwaarloosd tov vele anderen, maar heeft een lage entree, dus misschien in verhouding. Een sauna etc geeft het niet echt en stond geloof ik niet eens aan. Is misschien wel het meest spartane gebouw die ik gezien heb, haha...
Deze luxebeer vond het echter bovenal een gemoedelijke club waar veel vaste gasten komen zo te merken, maar iedereen ook open is. Zeker geen stijve bedoening (althans niet in de gemeenschappelijke ruimtes). Oow, zelfs de theke was een goede, vriendelijke meid die zelfs complimentjes geeft (ehm... ja...).
Veel vrouwen beschikbaar (velen wonen blijkbaar in de club) en dus keuze genoeg.
Luxe beer koos de mooiste (niet altijd de beste) en was op zich tevreden na een uurtje hard werk.
Eerder bij Venus en nu hier: het verschil kon niet groter zijn!! Hier zeker niet het gevoel beroofd te zijn.

mentholbear
8 januari 2022, 19:13
De sauna zou nornaal gesproken wel aan moeten staan. Tenzij ze het 'vegeten' zijn aan te zetten en niemand heeft er wat van gezegd. Heb er wel es meegemaakt dat na melding iemand em (weer) aan zet.
Of het kan natuurlijk zijn dat ie helaas defect is.

Husky
10 januari 2022, 12:46
Gisteren, na het schaatsen en veldrijden bekeken te hebben, de bolide gestart richting Diamond,
nam omstreeks 18.00 uur mijn bordeauxrode uniform in ontvangst voor een luttele 30 euro van de kleine charmante theke Sonja.
Begroete een zestal dames en nam eerst wat te eten,want met een gevulde maag is het goed vrijen en om de seks te bedrijven:)
Voor de zondag was ik verrast door het lekkere eten wat bestond uit warme groenten, stoofschotel met aardappels en lekkere worstjes,rijst en diverse salades,gewoon een lekkere Turkse pot!
Samen met Lilly het eten verorbert en vergezeld van een koud biertje een sigaartje opgestoken, Lilly gaat overmorgen 3 a 4 weken terug naar Roemenië,dus moest ik nog even intensief afscheid nemen,en intensief werd het!!!!!!!! :)
Lilly was gekleed in een spannend zwart setje,en op de sofa spatte geilheid bij dit milfje er vanaf.
Met vochtige ogen,maar ook met een vochtig poesje van Lilly, namen wij de kamasutra door, en nog veel meer, wat wij beide prettig vonden!
Uiteindelijk mocht ik mijn nakomelingen in :t15119: de zo verdiende vrijheid geven in het sidderende lichaam van Lilly:freu:
Kortom een fijne sessie van meer dan twee uur,hier kan Lilly voorlopig weer lange tijd op teren als ze terug in Roemenië is:smiley:
Nog lange tijd in de goed op temperatuur zijnde sauna vertoeft,Roemeense Anna kwam mij met haar mooie body vergezellen, absoluut een optie voor een volgend bezoek.
Na een koude stortdouche nog een half uurtje mijn rust gepakt in een van de relaxstoelen.
Bij terugkomst in het rookgedeelte nog een biertje genomen, en daar begon Lilly al te vertellen, met wie ik wel en niet op de kamer mocht vertoeven bij haar afwezigheid:rolleyes:
Zo werkt het niet bij Husky,en mij al voorgenomen naast Anna ook bij een volgende gelegenheid met de half Italiaans Duitse Adora op kamer te gaan,een prachtig dametje die alleen Duits communiceert met de andere aanwezige dames,ze was gekleed in een spannend zalmkleurig setje,vrouwtje om in te bijten!
Er waren 6-7 dames Denise,Elisa,Anna,Lilly,Adora en ook nog kwam Adelina binnen, een grote dame met Megatieten,ik zag in mijn gedachten Megaboop zijn ogen al grote worden:)
Ook is er een bordje naast de saunadeur dat je een handdoek om moet hebben,dus altijd op een handdoek moet zitten,voor mij vanzelfsprekend maar nu ook voor overige saunabezoekers!
Om 23.30 weer met een tevreden vertrokken uit deze zondige tempel, naar de mooie Veluwe.
Diamond is gewoon een fijne club, met leuke vrouwtjes, een prima wellness,haman en grote sauna:):wink2:

Pieterpost22
16 januari 2022, 20:36
Iemand die hier veel komt en advies kan geven?

Heb een vrijkaartje en houdt van mooie dames niet dik maar wel met goede vrouwelijke rondingen.
Lekker eten a la magnum vroeger en Happy Garden nu vind ik ook belangrijk.

Welke dag is deze club het beste?

uurtje
16 januari 2022, 21:03
Nee... maar je hebt je ingeschreven voor een Tombola dus zult zelf toch wel weten waaran je begonnen bent? Maandagochtend is een echte aanrader.. Want ik neem aan dat je niet alleen van mooie vrouwen (whatever dan ook mooi is.....de meningen lopen uiteen) houdt, maar vooral ook goedkoop...

Pieterpost22
16 januari 2022, 21:06
Ja ik ga het zeker proberen op korte terimjn.

Maandagochtend zit je me nu de gek aan te steken?

Eddy_V
16 januari 2022, 21:30
Ja ik ga het zeker proberen op korte terimjn.

Maandagochtend zit je me nu de gek aan te steken?
Ik ga altijd op maandag ochtend, dan zijn de broodjes nog vers

Husky
16 januari 2022, 21:43
Beste Pieter lees ook eens voorgaande berichten!
Absoluut geen :5ster: restaurant,maar op zondag Turkse smurrie die goed smaakt.
En doordeweeks altijd verse broodjes:freu:

Pieterpost22
16 januari 2022, 21:45
Ja ik heb alles gelezen maar vind clubbezoeken nu lastig.

Deze week ook bij Magnum geweest op dinsdag, weinig dames ok kan ik mee leven.
Was meer voor mijn vader en die vind altijd wel wat die is niet zo kieskeurig, maar het eten oef.

mentholbear
16 januari 2022, 22:34
Welke dag is deze club het beste?

In z'n algemeenheid is op vrijdag en zaterdag de line up maximaal.

Eten bij Diamond vond ik doordeweeks altijd heel basic. Ergens in het weekend schijnen er ook hamburgers geserveerd te worden.
Maar dat weegt voor mij niet op tegen het nadeel dat vrijdag en zaterdag ook meeste aantal mannen binnenvallen...

Pieterpost22
16 januari 2022, 22:39
Kijk eens daar hebben we het antwoord wat ik zoek :)

Eten is voor mij erg belangrijk zoals je hebt meegemaakt.
Wordt dus sowieso de vrijdag of de zaterdag.

Herr Fick
17 januari 2022, 07:12
Ik ben er één keer geweest. De inkomprijs is natuurlijk te verwaarlozen maar qua catering en LU was dit toch de minste club waar ik ooit geweest ben. Zelfs de frisdrank was niet fris. Het was ook mijn enige clubbezoek waarbij ik geen DVP bekamerd heb. "Goesting is koop" zei de boer en hij kroop op zijn varken, maar mijn smaak was er toch niet bij.

De sfeer en het clientèle op zich waren wel leuk en er was die avond ook een soortement soft pornoshow. Maar daarvoor alleen ga ik geen 300 km rijden, natuurlijk.

Desalniettemin interessant als je in de buurt woont. Het kan alleen maar meevallen voor die entreeprijs.

Eddy_V
17 januari 2022, 09:28
Ik ben er één keer geweest. De inkomprijs is natuurlijk te verwaarlozen maar qua catering en LU was dit toch de minste club waar ik ooit geweest ben. Zelfs de frisdrank was niet fris. .
Hoe kan de frisdrank niet fris zijn geweest?? Die staat daar in afgesloten flesjes in de koelkast..

Entree van 10 tot 30 euro is zo laag dat ik mij er op instel dat het niets wordt… en als ik een paar broodjes en soep eet en een paar flesjes cola gedronken heb dan ben ik minder kwijt dan bij de Shell benzinepomp
Het wordt pas duurder als er ook getankt wordt ;)

rmjhexe
17 januari 2022, 09:39
Het wordt pas duurder als er ook getankt wordt ;)
In Diamond of bij het tankstation

JonnyFontane
17 januari 2022, 12:37
Maakt niet uit......als Eddy zijn stekker maar ergens insteekt....

Herr Fick
17 januari 2022, 12:50
Hoe kan de frisdrank niet fris zijn geweest?? Die staat daar in afgesloten flesjes in de koelkast..
Met niet fris bedoel ik niet koel. Waarschijnlijk te laat in de frigo gezet. :)

mentholbear
19 januari 2022, 00:04
Met niet fris bedoel ik niet koel. Waarschijnlijk te laat in de frigo gezet. :)

Ik wou net zeggen. 1 fijn de weinige clubs met flesjes fris in een (werkende) koelkast. De enige andere die ik ben tegengekomen die dat heeft was Babylon in Hamburg, maar daar betaal je een veelvoud aan inkom van Diamond.

Volgende keer misschien een paar flesjes verder achter proberen.

cornelis312
26 januari 2022, 09:33
Lilly gaat overmorgen 3 a 4 weken terug naar Roemenië,dus moest ik nog even intensief afscheid nemen,en intensief werd het!!!!!!!! :)

Vrijdagavond terug :biggrin:

ferescom
27 januari 2022, 14:17
Afgelopen vrijdag op weg naar Diamond Moers om mijn vrijkaartje, wat ik had gewonnen bij de tombola, in te wisselen.
Daar aangekomen rond 18:30 uur erg weinig auto's op de parkeerplaats. Snel naar binnen en mijn QR code laten zien, deze werd zonder enige aarzelen geaccepteerd (ik ben geboosterd).
Daarna mijn vrijkaartje laten zien, maar die werd niet geaccepteerd ?? Ik vroeg, hoe zo dan niet? Waarna de Theke zei dat het dit jaar niet meer geaccepteerd werd en ik een stempel kaart zou krijgen.
Grrr.... Nou ja, ik was er toch al, dus 30 euro afgetikt, en snel naar binnen om de ijsberenvel aan te trekken.
Eenmaal binnen waren er niet al te veel dames aanwezig... Dus snel wat fris gepakt uit de koelkast... Was wel lekker koud overigens.. :)
Ik heb in totaal zo'n 7 dames gezien en eerlijk gezegd niet veel naar mijn smaak.. Enkele wat gezette dames en een blonde met pornochick met ietwat opgezette tieten..

Na enige tijd kwam Elisa naar me toe... Dit is een ietwat vollere dame met zwarte haren en een flinke booty.. Ze heeft een knap gezicht en een leuke lach.
Dat had mij ertoe aangezet toch met haar naar de kamer te gaan..
Nou daar heb ik wel spijt van gehad... Pijp kunsten nul komma nul...
Na de teleurstelling gevraagd voor doggy, maar ook dat viel enorm tegen. Ze was erg passief en had er blijkbaar niet veel zin in...
Dat was toch wel één van mijn slechtste ervaringen en duurste 50 eurootjes.. :(

Na ongeveer een uurtje had ik het eerlijk gezegd wel gezien en ben ik vertrokken op weg naar Venus Hamminkeln.
Daar had ik de vorige keer veel betere ervaringen.. :)

pret
27 januari 2022, 15:16
Daarna mijn vrijkaartje laten zien, maar die werd niet geaccepteerd ?? Ik vroeg, hoe zo dan niet? Waarna de Theke zei dat het dit jaar niet meer geaccepteerd werd en ik een stempel kaart zou krijgen.

@ W2: wat zijn dit voor wanpraktijken van de club?

Willem2
27 januari 2022, 15:21
@ W2: wat zijn dit voor wanpraktijken van de club?

Nieuwe manager ... moest wat extra uitleggen. Was er gisteravond ; kaarten worden weer geaccepteerd van zondag tm donderdag.

Firehawk
27 januari 2022, 18:51
Nieuwe manager ... moest wat extra uitleggen. Was er gisteravond ; kaarten worden weer geaccepteerd van zondag tm donderdag.

Dus als je vrijdag of zaterdag komt wordt je vk niet geaccepteerd?

Willem2
27 januari 2022, 22:09
Dus als je vrijdag of zaterdag komt wordt je vk niet geaccepteerd?

Precies.
Ze hebben daarvoor wat andere acties. Onder andere 3=2 en een strippenkaart.

uurtje
28 januari 2022, 06:51
Precies.
Ze hebben daarvoor wat andere acties. Onder andere 3=2 en een strippenkaart.

Is dat een groene strippenkaart voor achter de voorruit? Of hoeft dat daar niet ?

Eddy_V
28 januari 2022, 07:06
Is dat een groene strippenkaart voor achter de voorruit? Of hoeft dat daar niet ?
Of je kiest voor de 3=2 actie, 3 dames voor de prijs van 2 voor liefhebbers van een quattro dan hoef je die sticker niet te plakken

Patjax
28 januari 2022, 07:16
Of je kiest voor de 3=2 actie, 3 dames voor de prijs van 2 voor liefhebbers van een quattro dan hoef je die sticker niet te plakken

Veel succes met het vinden van drie dames in Diamond om een quattro mee te willen doen. Stichting Wakker Dier dacht dat het om een plofkipactie/kiloknalleractie ging.

Eddy_V
28 januari 2022, 13:07
Veel succes met het vinden van drie dames in Diamond om een quattro mee te willen doen. Stichting Wakker Dier dacht dat het om een plofkipactie/kiloknalleractie ging.
Ik heb dan ook geen moeite met die strippenkaart, ik kom alleen maar voor de broodjes :biggrin:

pau
2 februari 2022, 10:09
Ik ben benieuwd of nieuw management nog wat gaat betekenen.
Ik kom er graag voor de coca cola flesjes (koud) en de sauna (heet), en incidenteel een verrassend goed bord eten (warm). Helaas heb ik er zelden een goede ervaring met de aanwezige dames (lauw)

Husky
2 februari 2022, 13:00
Gisteren op bezoek geweest in Diamond,kon het zakelijke met het aangename combineren en nam om 15.00 uur de bordeauxrode badjas in ontvangst voor een luttele 30 euro, en daarbij werd gelijk mijn stempelkaart voorzien van een nieuw exemplaar, lijkt de Elfstedentocht wel:)
Eerst de sauna bezocht die heerlijk heet was,nog wat aufguss op de kachel en zweten maar.
Er waren 7 dames,Turks,Bulgaars en Roemeens en denk ik 5 ijsberen, waaronder een Nederlandse Chinees uit Eindhoven,tijdje met hem gesproken in de sauna.
Natuurlijk bij Lilly een APK keuring uitgevoerd, banden controle(ook binnenband),genoeg vocht in de radiator,koplampen ect.
Na anderhalf uur kreeg Lilly het predicaat goedgekeurd!
Leuke verrassing om een oude bekende te zien,namelijk de 35 jarige Denise een goede vriendin van Lilly,die lang geleden ook in VM heeft gewerkt.
Haar artiestennaam is nu dacht ik Diana,ziet er goed uit,leuke slanke dame met een a/b cup,is iets voller geworden wat haar goed staat.
Tijd bij haar gezeten en de kleine Husky kreeg weer zin om een oude liefde gelukkig te maken,maar helaas het was haar eerste dag in Diamond,en ze wilde Lilly niet jaloers maken, afgesproken om volgende keer maar te starten met een trio:)
Na een 2e keer de sauna bezocht te hebben,een hapje gegeten wat redelijk was maar niet meer als dat.
En om pau(bijna Braziliaans voor pik/penis) gerust te stellen,de cola was heerlijk koud,de koffie smaakte goed,sauna was heerlijk heet, eten ging er mee door en naast Lilly en Diana was er nog een Turks dametje mij kon bekoren voor een intiem moment.
Om 20.30 uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:):wink2:

WANDELAAR5
2 februari 2022, 14:17
Jaloezie onder de dames?? Beter meteen korte metten mee maken. (Ik durf het bijna niet te zeggen tegen een ervaren beer als Husky. Je bent te lief! :) )

Husky
2 februari 2022, 16:11
Empathie mijn beste WANDELAAR5,ik begreep uiteindelijk als ervaren ijsbeer wat haar beweegredenen zijn!
Binnengehaald in deze club door haar vriendin en dan gaat deze geile beer gelijk van bil met haar op de eerste werkdag :)
Maar ik verzeker je een volgende keer gaat ze voor de bijl:freu:

veralove
12 februari 2022, 16:15
Weet iemand wat er met Nazar is gebeurd? Sedert enige tijd niet meer aanwezig in deze club.
Persoonlijk ben ik daar zeker niet droevig om.
Dame was toch "verheiratet" met Diamond.

cornelis312
21 februari 2022, 08:15
Weet iemand wat er met Nazar is gebeurd? Sedert enige tijd niet meer aanwezig in deze club.
Persoonlijk ben ik daar zeker niet droevig om.
Dame was toch "verheiratet" met Diamond.

Is ze weg? Nu je het zegt, ik heb haar en tijdje niet gezien, maar meestal haal ik de bar niet, omdat mijn favoriete dame me al bij de kleedkamer opwacht :wink2: zo van heb het lef eens om naar anderen te kijken :biggrin:
Ach, aan ieder huwelijk komt een eind, zeker in deze branche. Maar misschien is ze wel op vakantie thuis.

Husky
27 februari 2022, 21:16
Vervolg van mijn belevenissen in Penelope en nu het bezoek aan Diamond.
Kwam rond tien uur daar aan,controle was niet nodig want de receptiedame kent mij wel zo`n beetje,zeker nu ik mijn stempelkaart te voorschijn toverde met reeds vier stempels:)het lijkt de Elfstedentocht wel,
Daar ook weer een hapje gegeten wat overigens prima smaakte,vlees en worst van de grill met daarbij verschillende salades.
Lilly had de koffie al voor mij meegenomen en kwam bij zitten op een van de sofa`s in het rookgedeelte waar warmte lampen aanwezig zijn.
Elkaar lekker opgewarmd op een wat achteraf gelegen sofa,waarbij mijn gereedschap werd gekeurd en goed bevonden.
Aansluitend werd ik door mijn leenbruid Lilly dusdanig verwend dat een fijn orgasme niet uit kon blijven en omgekeerd natuurlijk hetzelfde :)
We hadden er twee uur voor uitgetrokken met een rustpauze in de lepeltje lepeltje modus,bij het ontwaken en op krachten komen van onze lichamen hetzelfde nog eens over gedaan:freu:
Er waren 12 dames uit Roemenië,Turkije en Bulgarije waaronder enkele fraaie exemplaren en ongeveer 30 ijsberen uit vooral Roemenië en Turkije.
Na nog wat eten en een biertje om twee uur nachts Diamond verlaten om de altijd mooie Veluwe te bezoeken:wink2:

Husky
6 maart 2022, 12:05
Aansluitend op mijn bezoek aan Penelope naar Moers gereden om Diamond met een bezoek te vereren,nam om 23.30 uur mijn ijsberen attributen in de vorm van een Bordeauxrode badjas in ontvangst voor 30 euro,er waren 12 dames, en aantal appetijtelijk en een aantal stevig/volslank!
Bij mijn vertrek om 3.00 uur waren er minimaal 40 ijsberen,waarvan de meeste Oost-Europeanen en Turken waren!
Natuurlijk werd mijn Elfsteden stempelkaart van een nieuw stempel voorzien ,nog een stempel erbij en ik heb zomaar gratis toegang:)
Toen ik rustig een kopje koffie dronk in het rokersgedeelte waar ook de warmtelampen zijn werd ik in mijn nek gebeten door de stoute Lilly,een soort liefdesbeet die zijn sporen naliet :biggrin:
Gauw elkaar opgewarmd om de paringsdans uit te voeren met landingsplaats een groot bed!
Een uurtje lang GFE seks,aansluitend in :t15119: mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven.
Daarna nog wat gepraat met Denise ex VM en na het genot van een kopje koffie vertrokken naar de altijd mooie Veluwe :):wink2:

mentholbear
15 maart 2022, 13:17
Dacht vandaag mijn ijsberen vrijkaartje te verzilveren. Dacht... Want de theke zei dat ze hier al lang niet meer aan deden. Kaartje is echter pas van vorige maand.

Entree zou 20 euro zijn met 2 dames aanwezig rond 12:15. Ik paste teleurgesteld, want dit soort fratsen vind ik maar niks en zoek m'n heil maar elders.

@Willem2 hebben ze weer een nieuwe manager ofzo :gruebel:

Willem2
15 maart 2022, 14:00
@Willem2 hebben ze weer een nieuwe manager ofzo :gruebel:

Nee, een niet geinformeerde ontvangstdame :cool:

mentholbear
15 maart 2022, 18:39
Nee, een niet geinformeerde ontvangstdame :cool:

Zou kunnen, maar het leek niet bepaald haar eerste dag te zijn...

WANDELAAR5
15 maart 2022, 20:08
Volgende keer wat langer volhouden en zeggen dat ze haar manager belt…

rmjhexe
15 maart 2022, 20:20
Volgende keer wat langer volhouden en zeggen dat ze haar manager belt…

Die spreekt enkel Roemeens

de duisburg spesjalist
16 maart 2022, 17:28

de maneger spreekt vloeien Duits:rolleyes:

de duisburg spesjalist
16 maart 2022, 17:28

rmjhexe
16 maart 2022, 22:02

Ik bedoel haar manager,haar eigenaar, haar fisch

Husky
28 maart 2022, 11:05
Afgelopen zondag op kinderverjaarvisite in de buurt van Arnhem,na de liedjes,taartjes en andere vrolijke zaken,na afloop mijn eigen kleine feestje gebouwd in Diamond!
Na een vervelende reis vanwege een oponthoud van een uur op de A3 door een ongeluk,kwam ik om halfnegen bij Diamond binnen,mijn wandelkaart afgestempeld met een 6e stempel en zowaar deelde de receptie man mij mede volgende keer hoeft u geen entree te betalen:freu: werd er bijna verlegen van:redface:
Er waren 5 dames aanwezig,3 slank en 2 stevig,aantal ijsberen afwisselend 4-6.
Vooral de 2 slanke dames hadden mij aandacht tot grote ergernis van mijn leenbruidje:)
Lilly reeds onderweg geïnformeerd en na de douche en het omkleden stond de koffie al klaar:)
Beetje vrijen op de sofa en gaan met de banaan!
Twee uur dolle pret met een hazenslaapje tussendoor,goede seks voor en na het hazenslaapje,Lilly kent mij al 8 jaar en weet wat Husky lekker vind,o.a. een intensieve BJ en en een fijn orgasme in :t15119:
Samen nog wat gegeten rond twaalf uur,Turks gefruttel groente en vlees door elkaar wat overigens goed smaakte en een eitje,Lilly naam er 3 eitjes en veel gefruttel,ze kan eten als een bouwvakker!
Mooie sauna nog even bezocht,en om half een vertrokken naar de mooie Veluwe:):wink2:

Willem2
16 april 2022, 19:46
Vanavond waren er 14dames aanwezig en ze zijn open tot 5uur ´s nachts.

Perry74
21 april 2022, 12:52
Mag ik vragen hoe het daar werkt? Kom
Je daar binnen en betaal je entree en voor de rest kost het niets? En lopen daar veel dames rond? En kun je net zo vaak als je wil daar van bil?

Boy69
21 april 2022, 13:06
Je daar binnen en betaal je entree en voor de rest kost het niets? En lopen daar veel dames rond? En kun je net zo vaak als je wil daar van bil?

Zie PM

WANDELAAR5
21 april 2022, 14:05
Dat concept is al jaren verboden. Je betaalt voor elke dame waarmee je de kamer op gaat afhankelijk van de duur en de verrichte diensten.

Diengo
19 mei 2022, 15:52
Wat is de prijs voor een dame ?

pret
19 mei 2022, 15:59

Dat dien je te overleggen met betreffende dame, omdat dames nu éénmaal zelfstandig opereren. Overigens geldt dit voor elke club. :cool:

Firehawk
19 mei 2022, 16:27

Laatste keer dat ik er was maar al maanden geleden was het nog 40 per half uur.

wooley
29 mei 2022, 19:43
Iemand enig idee hoe laat ze komt?
Geeft ze alleen show of kun je haar ook neuken? ...

JonnyFontane
29 mei 2022, 20:12
Waarschijnlijk alleen een show....

wooley
30 mei 2022, 19:21
Jammer, vroeger hadden ze Wendy somers en vriendinnen bij pt dorsten... Daar gangbang.. Geil

schoolmeester
30 mei 2022, 19:23
Vroeger was (bijna) alles beter.....

Wentelt Eefje
31 mei 2022, 00:54
Ja, tot 9 november 2017 hier ook… …

JonnyFontane
31 mei 2022, 05:07
Ja, tot 9 november 2017 hier ook… …

En voor 16 februari 2013 was het zelfs nog beter.......:biggrin:

de duisburg spesjalist
31 mei 2022, 16:24
Jammer, vroeger hadden ze Wendy somers en vriendinnen bij pt dorsten... Daar gangbang.. Geil

laureen pink was ook regelmatig in dorsten

https://www.youtube.com/watch?v=dKByc2LzoS8&ab_channel=PierreVermeiren

wooley
1 juni 2022, 15:49
Die Lauren pink heb ik destijds samen met Piepo777 in de gangbang gepompt... Lol

Husky
2 juni 2022, 16:47
Zoals vermeld in mijn recensie van AG,ook nog even Diamond met een bezoek vereerd.
Nam om 18 uur voor noppes mijn Bordeauxrode badjas in ontvangst,inderdaad voor noppes want mijn stempelkaart ontving de laatste stempel:)
Er waren op dat moment 7 dames en 8 bezoekers aanwezig.
Heb eerst een lekker hapje gegeten,ook nu Turks gefruttel wat meer als uitstekend smaakte!
Daarna de Roemeense Lilly in de houdgreep genomen op de sofa in het rookgedeelte en haar niet meer losgelaten voordat ik op de kamer was,
Lilly was gekleed in een zwart doorzichtig jurkje en zilverkleurige high heels, mijn presentje met gevoel uitgepakt en we begonnen met de paringsdans.
TZ,vrijen,BJ het hele repertoire wat we in vroegere jaren in o.a. VM en Salome hadden opgebouwd werd weer opnieuw te voorschijn gehaald,
om uiteindelijk in :t15119: mijn nakomelingen de vrijheid te geven.
Daarna even een hazenslaapje in de lepeltje lepeltje positie en opnieuw de paringsdans uitgevoerd,nu met met Lilly bovenop de laatste druppeltjes zaad goed besteed:freu: twee uur dolle pret!
Nog even de mooie sauna bezocht en na een kopje koffie en een intens afscheid van Lilly vertrokken naar de mooie Veluwe:):wink2:

mentholbear
5 juni 2022, 00:45
voor noppes want mijn stempelkaart ontving de laatste stempel:)

Zou verwachten dat zo iets bij een volgende bezoek pas gebruikt kan worden.

Husky
5 juni 2022, 18:10
Nee mentholbear,bij het verkrijgen van het 7e stempeltje worden alle deuren voor je open gezet:)

schoolmeester
5 juni 2022, 20:35
MB moet ook overal zijn stempel opdrukken.....

Husky
6 juni 2022, 12:01
MB heeft zelfs een extra large stempelkussen aangeschaft:rolleyes:

Cis Alis
16 juni 2022, 08:36
Ik was er enkele dagen terug.
Eerste bezoek.
Na het omkleden koffie genomen.
Oploskoffie, thermos warm water op de bar. Doet me wat aan kamperen denken... ))
Een tiental vrouwen aanwezig. Enkele wat ouder, zo rond de veertig. Vooral rombul, een paar Thaise.
De jongste Thaise scoort optisch nog het best: slank, redelijk groot voor een Thaise, eerder westers van figuur en mooie lange krullen,

Gekozen voor een Bulgaarse van dertig, naam vergeten (Eveline??). Cis wordt al een jaartje ouder en zo ook zijn geheugen. :-S
Ze was pas een goede 3 weken in het vak.
Kamer was wel de herinnering waard. Leuk voorspel , degelijk pijpwerk en ze genoot van het neuken ook als het wat harder werd. Ik ook trouwens.
Vooraf vroeg ze 50/30 met 10 extra voor pzc en 10 extra voor tz.
Upsellen heeft hier blijkbaar ook zijn intrede gedaan.
Tijd van 30/20, 40/30 lijkt me voorbij.
Had trouwens gekozen voor 50/30 zonder extra's.

Wat rond gehangen, wat gezond in het buitengedeelte, gsm gebruik is toegelaten.
Tweede kamer terug met dezelfde.
Ditmaal 50/30 met tz bedongen.
Cis heeft het bieden wat verleerd. Heb niet geprobeerd voor 50/30 tz+pzc.
Prima kamer, waarbij ze klaar kwam toen ik haar hard in doggy aan het nemen was.

Later op de avond een 27 jarige Roemeense benaderd die 70/30, pzc inclusief, vroeg en geen tz deed. 50/30 zonder pzc wees ze af.
Heb gepast.
Deed me denken aan de gast die zei dat het hier zijn eerste en laatste bezoek was omdat Aca Gold hem met 40/30 meer waarde bood.

Aca Gold met zijn veel ruimere keuze en gemiddeld stukken jongere vrouwen lijkt me inderdaad een betere keuze.
Ook qua prijs lijkt het me wat zoeken hier voor deze club na de corona perikelen.
Ware het niet voor die ene lekker Bulgaarse meid... Kon ik me haar naam maar herinneren... )

Voor de rest van de avond weinig gasten en sfeer.
Op naar Laluna voor prijszekerheid en ouderwetse service.

Eddy_V
16 juni 2022, 09:06
Gekozen voor een Bulgaarse van dertig, naam vergeten (Eveline??). Cis wordt al een jaartje ouder en zo ook zijn geheugen. :-S
Ze was pas een goede 3 weken in het vak.

Ware het niet voor die ene lekker Bulgaarse meid... Kon ik me haar naam maar herinneren... )

Laten we haar voor het gemak maar Maagd Maria noemen
Een Bulgaarse van 30 die 3 weken in het vak zat..
Was waarschijnlijk ook nog maagd toen ze hier begon;)

Husky
26 juni 2022, 19:39
Na eerst vrijdag Penelope onveilig gemaakt te hebben,aansluitend Diamond bezocht.
Nam om 22.30 mijn Bordeauxrode badmantel in ontvangst voor 35 Euro,waarschijnlijk een stilzwijgende prijsverhoging:)
Er waren op die vrijdagavond 11 dames actief,zo we konden voetballen,en ook het Turkse elftal was aanwezig,inclusief wisselspelers een dikke 30 man!
Na een biertje, samen met Liily plaats genomen op een sofa om elkaar wat in de stemming te brengen,dat lukte goed want al snel had ze de ontwaakte Husky junior stevig in haar hand,zelfs werd in een onbewaakt moment het vibrerende kopje tussen haar rood gestifte lippen naar binnen gezogen:freu:
Het moment om voor twee uurtjes een kamer op te zoeken,snel dit milfje ontkleed en overgegaan tot sensuele actie,TZ,BJ etc. het hele repertoire werd doorgenomen!
Het lekkerste met Lilly is om haar in :t15119: te nemen,witte ronde billen met mijn gebruinde knuppetje er tussen in.
En ook als zodanig mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven tussen haar trillende billen in het daarvoor bestemde rubberen reservoirtje.
Daarna een slaapje tussendoor in de lepeltje lepeltje positie,om daarna opnieuw Lilly te wekken met een fijne befpartij,waarbij ze Husky junior zodanig oraal verwende dat ik de laatste zaadjes op haar borsten mocht deponeren.
Koffie werd op bed geserveerd en na een sigaartje gerookt te hebben, vertrok ik weer om 1 uur naar die uiterst mooie Veluwe:):wink2:

BefBeer
28 juni 2022, 15:56
Dacht even snel Erotiek-ring bij het adres te lezen.

What's in men's mind! :tongue:

Wentelt Eefje
28 juni 2022, 19:56
37096

JonnyFontane
28 juni 2022, 20:38
37096

A dirty mind, is a joy forever......

Husky
28 juli 2022, 13:19
Na mijn teleurstellend bezoek aan de " Terminclub" Venus afgelopen zondag(zie recensie)vertrokken naar het verder Diamond in Moers.
Nam om 18.30 mijn bordeauxrode badjas in ontvangst voor 25 euro bij een bijzonder charmante receptiedame die mij indringend aankeek,noemde mijn voorman en vroeg of ik ook in het grijze verleden bij
Heaven 7 op bezoek kwam,en dat ik meestal 2 keer met Daisy kamerde,op dit alles moest ik bevestigend antwoorden en toen ging bij mij ook een lampje branden,deze receptiedame was Luciana/Lucinda die toen nog op de sofa actief was:)
Even bijgepraat, om toen naar binnen te gaan,Lilly vloog al om mijn hals en na wat gevrij op de sofa in het rookgedeelte waarbij de kleine Husky al heerlijk gemasseerd werd snel kamer 10 opgezocht,
Lilly op het bed gedeponeerd en een enorme neukpartij volgde waar alle registers werden open getrokken in :t15119:mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven!
Hierna weer in het bar gedeelte wat gedronken en na enige tijd opnieuw in de kamer beland,Lily had een kanariegele lange jurk aan met een enorme split tot in haar schaamstreek,eerst via die split even de vochtigheidsgraad gemeten,om toen over te gaan op ruige seks waarbij we beide al binnen 10 minuten :t15134: een gigantische orgasme beleefde.
Koffie werd op bed geserveerd,en om twaalf uur vertrok ik weer naar de Veluwe:):wink2:

Diengo
28 juli 2022, 15:40
Entree is €20,00 toch? Staat tenminste op de website. Hoe kom je bij €25 en €35? @husky

JonnyFontane
28 juli 2022, 15:45
Husky betaalt wat meer, maar daarvoor krijgt hij ook een V.I.P. behandeling.......

Husky
28 juli 2022, 15:57
Inderdaad,zoals bij vele clubs, maar Venus niet :)
Misschien het tijdstip,betaalde met 50 en kreeg 25 terug!

schoolmeester
28 juli 2022, 16:32
20 euro is bij happy hour.

de duisburg spesjalist
28 juli 2022, 18:09
20 euro is bij happy hour.

https://images2.imgbox.com/79/ef/g8fU1QgP_o.jpghttps://images2.imgbox.com/47/2e/0TB9oxD8_o.jpg

Husky
14 augustus 2022, 11:08
Zoals vermeld in mijn recensie over Penelope van afgelopen woensdag aansluitend volledig gerecupereerd Diamond bezocht,
Nam om 19.30 mijn Bordeauxrode uniform in ontvangst van de lieftallige Luiciana voor slechts 20 Euro.
Er waren 10 dames en zo`n 15 bezoekers,vooral Duitsers en een paar Engelsen.
Maar ...................mijn favoriete Lilly was er niet:heul:
Dus na een koud watertje,even LU bekeken,en mijn oog viel op de slanke 28 jarige Roemeense Alina,werkte daar pas 2 dagen en sprak uitstekend Engels,had daarvoor in België,en ook 6 jaar geleden in
Sixsens gewerkt onder de naam Jessica en wil weer opnieuw naar Sixsens!
Mooi figuurtje gehuld in een spannend zwart setje,beetje overbite maar dat heeft ook zijn voordelen om het eikeltje een beetje glad te schrapen tijdens het pijpen:)
Alleen begon met upsellen,pijpen zonder condoom extra,TZ extra,ik vertelde haar dan niet mijn schat,opeens kon er veel meer,en een prijs afgemaakt 60 minuten met alles er op en er aan!
BJ goed,TZ voorzichtig,te professioneel uiteindelijk mijn nakomelingen :t15119: de juiste snelheid meegegeven:)
Na Ewa in Penelope de middelmaat en geen HH!
Nog wat gegeten en naast Denise gaan zitten o.a. ex VM, is t.o.v. vroeger wat steviger geworden,lekkere tieten en een stevige kont,uurtje met haar was al een stuk beter in :t15134: mijn edele zaad gedoneerd
maar ook niet geen kans op herhaling, als ik mijn andere vriendinnen zoals Chirsta,Laura,Ewa,Lilly,Magda,Denise en nu ook Miruana nieuw AG weer in gedachten zie!
Lilly zal er wel de pest in hebben dat ik geneukt heb met andere dames want ik was een beetje haar privé bezit, denk maar zo dat houd de relatie scherp:)
Genoten van de fijne sauna faciliteiten op de 1e verdieping en klokslag 12 vertrokken naar de uiterst mooie Veluwe waar de boeren nu de scepter zwaaien :):wink2:

Husky
2 september 2022, 15:54
Zoals vermeld in mijn verslag van AG op woensdag,aansluitend Diamond bezocht.
Nam kort na 19.00 uur mijn bordeauxrode badjas in ontvangst voor 20 euro.
Eenmaal binnen trof ik zes dames van slank tot stevig incl. een vriendelijke Turkse milf met heel wat vlieguren:)
En drie ijsberen,waarvan een grijze eminentie die uit Nederland bleek te komen,kwam uit de buurt van Eindhoven en wist redelijk veel over vooral gesloten saunaclubs,had een forumlid kunnen zijn:rolleyes:
Lilly mijn leenbruidje begroete mij koeltjes,had natuurlijk te doen met mijn uitstapje van drie weken geleden,waar ik bij haar afwezigheid twee kamers had gemaakt met haar collegaas :redface:
Maar ze bracht me toch een mok koffie,en begon me op de sofa op te geilen!
Vrede was getekend en snel naar kamer nummer 21 om de vrede met een goede neukpartij te bekrachtigen!
En het werd een uur lang Sodom en Gomorra,seks van de bovenste plank, waarbij we het hele repertoire aan verzamelde kennis hebben doorgenomen,
uiteindelijk met Lilly`s benen over mijn schouders met een oerkreet mijn nakomelingen de vrijheid gegeven:freu:
Na nog een drankje,om 22.30 uur de tent verlaten om weer de mooie Veluwe te bezoeken waar de wolven bijna elke dag een schaapachtig biefstukje verschalken:):wink2:

Rino123
8 september 2022, 07:08
Ik ben hier afgelopen zondag geweest, het was een echte tegenvaller. De club is niet schoon, het ontbijt was echt helemaal onder de maat. Diverse soorten jam waar de schimmel op stond en er was nog geen normaal broodje verkrijgbaar! Op de eerste verdieping is de sauna, ik ben daar ook in geweest: maar je kunt dus niet naar buiten lopen na een sauna bezoek. Ook op die eerste verdieping was het onder de maat. Dus al bij al een NEGATIEVE ERVARING, mij zien ze daar niet meer! En de dames. ik heb er 3 gezien en er was een mooie dame uit Angola bij, haar naam ben ik vergeten!

Husky
19 september 2022, 17:21
Afgelopen zaterdag na mijn mijn bezoek aan Golden Gate,zie bericht,naar Diamond getogen om mijn afspraakje met Lilly na te komen,
rond halfacht nam ik mijn Bordeauxrode Badjas in ontvangst voor 30 euro,tot 15.00 uur is het nog 20 euro!
het was voor Diamond begrippen op de zaterdag druk, 25 ijsberen en 12 dames,door de komst later op avond van twee m.i.z. redelijk lange Chinese dames werden het er 14.
Na een mok lekkere koffie voor anderhalf uur een kamer afgehuurd,inclusief een hazenslaapje in het midden van ons repertoire twee keer elkaar vertroeteld,de eerste keer in :t15134:het ons bekende
standje waar deze luie ijsbeer ook moest aanpoten,de tweede keer mocht Lilly het werk doen bovenop het totempaaltje van Husky die het nu wat langer volhield om aansluitend op gepaste wijze zijn nakomelingen in het daarvoor bestemde poesje te deponeren:freu:
De twee Chinese dames zag ik later nog omringd door ijsberen op de sofa zitten en zagen er attractief uit,lange benen,jurk met split en spitse kleine tietjes:)
Ook was Lavina ex AG aanwezig,schoonzuster van Eveline die in AG vertoeft,Lavina of ook wel Andrea zag er weer geil en strak uit,tevens voorzien van een flinke bos hout voor de deur!
Had er eventueel interesse voor,maar ze werd al gearresteerd door een bruine beer,die ook de mooie :t1562: voor zijn neus zag wiebelen!
Rond middernacht vertrokken om weer naar mijn kasteeltje op Veluwe te gaan:):wink2:

Husky
19 september 2022, 17:29
Afgelopen zaterdag na mijn mijn bezoek aan Golden Gate,zie bericht,naar Diamond getogen om mijn afspraakje met Lilly na te komen,
rond halfacht nam ik mijn Bordeauxrode Badjas in ontvangst voor 30 euro,tot 15.00 uur is het nog 20 euro!
het was voor Diamond begrippen op de zaterdag druk, 25 ijsberen en 12 dames,door de komst later op avond van twee m.i.z. redelijk lange Chinese dames werden het er 14.
Na een mok lekkere koffie voor anderhalf uur een kamer afgehuurd,inclusief een hazenslaapje in het midden van ons repertoire twee keer elkaar vertroeteld,de eerste keer in :t15134:het ons bekende
standje waar deze luie ijsbeer ook moest aanpoten,de tweede keer mocht Lilly het werk doen bovenop het totempaaltje van Husky die het nu wat langer volhield om aansluitend op gepaste wijze zijn nakomelingen in het daarvoor bestemde poesje te deponeren:freu:
De twee Chinese dames zag ik later nog omringd door ijsberen op de sofa zitten en zagen er attractief uit,lange benen,jurk met split en spitse kleine tietjes:)
Ook was Lavina ex AG aanwezig,schoonzuster van Eveline die in AG vertoeft,Lavina of ook wel Andrea zag er weer geil en strak uit,tevens voorzien van een flinke bos hout voor de deur!
Had er eventueel interesse voor,maar ze werd al gearresteerd door een bruine beer,die ook de mooie :t1562: voor zijn neus zag wiebelen!
Rond middernacht vertrokken om weer naar mijn kasteeltje op Veluwe te gaan:):wink2:

Spritzer
23 september 2022, 19:00
Afgelopen woensdag na bijna een jaar weer eens in Diamond gaan kijken. Ik ben de laatste tijd veel in Verena en AcaG geweest en hoewel het daar altijd goed is, begint teveel van hetzelfde op een gegeven moment te vervelen. Dus het werd tijd om weer eens wat andere clubs te bezoeken. Onlangs weer een paar keer in Penelope geweest en het bericht van Husky gaf me het laatste zetje om ook Diamond weer eens met een bezoekje te verblijden. Ik was wel nieuwsgierig naar die twee Chinese dames.

Rond half drie kwam ik aan. Ik verwachtte niet veel drukte op een doordeweekse dag en dan ook nog zo vroeg, maar toch stonden er al een paar auto's. Tegelijk met mij ging een Duitse ijsbeer naar binnen, die ik al vaker gezien had in andere clubs. Hij herkende mij ook en we hebben nog kort wat ervaringen uitgewisseld. In de club waren 8 dames aanwezig, waarvan één rond vijf uur vertrok. Later op de avond was ze toch weer terug. Met mannen was het niet druk, zoals verwacht. Maar toch gedurende de dag in wisselende samenstelling tussen de vijf en acht mannen tegelijkertijd.

Het viel me op dat er wat dingen veranderd waren sinds ik er de vorige keer was.
Positief:
- Wat nieuw meubilair in de rookserre. Naast de oude banken aan de gebouwzijde staan er tegenover aan de glaszijde wat nieuwe, witte fauteuils.
- I.p.v. het liggende warmtekanon stonden er nu drie terrasverwarmerzuilen, ook op gas. Er stond er maar eentje aan en daarmee was het nu prima te doen. Het is natuurlijk nog geen winter, maar ik denk dat het met deze drie zuilen aangenamer zal zijn dan voorheen, want ik kan me herinneren dat het in de winter erg koud kan worden in de serre.

Negatief:
- De grote koelkast met flesjes fris is verdwenen. Daarvoor in de plaats staat nu een kleine koelkast met alleen flesjes water zonder prik. Voor overige prik staat er nu een postmixapparaat.
- Het koffieapparaat is ook verdwenen. Daarvoor in de plaats staat er nu een waterkoker op de bar met oploskoffie. Het wordt overigens niet gewaardeerd als je die zelf bij gaat vullen vanuit de kraan achter de bar :ranting2: Gelukkig mocht ik wel blijven ;)

Verder heb ik twee keer van de prima sauna gebruik gemaakt. Boven bij deze sauna is ook een fijne douche met normale mengkraan, dus goed instelbaar qua straal en temperatuur. Daar kan AcaG nog veel van leren.
Het eten was simpel, maar prima. Voor €20,00 (happy hour) entree en met zo weinig bezoekers kan je ook niet verwachten dat er heel veel keus is en er a la carte gekookt wordt. Er was rijst en iets van bonen met vlees en er waren kippenboutjes. Daarnaast nog wat salade en tenslotte bananen en appels als fruit. Voor mij was het goed genoeg. Ik ben al blij als er überhaupt eten is, dat is al meer dan in Verena of de andere RTC's.

Maar bovenstaande is allemaal bijzaak. Het gaat natuurlijk om de dames. Van de door Husky genoemde twee Chinese dames liep er nog één rond. Of ze Chinees was weet ik niet, maar in elk geval Aziatisch. Knap was ze ook en zeker een gesprekje waard om te kijken of de benodigde klik ook aanwezig was. Zij moest nog even wachten, want toen ik na binnenkomst in de serre ging roken raakte ik al meteen in gesprek met een mooie 24-jarige dame met blonde krullen en een mooi slank en vrouwelijk figuur met volle natuurlijke borsten. Ze was geen skinny iniminie, waar normaal wel mijn voorkeur naar uitgaat, maar absoluut een mooie dame en aardig in de omgang. Ze sprak heel goed Duits en was volgens eigen zeggen half Duits en half Turks. Het gesprek verliep soepel, al was haar reactie soms wel een beetje gemaakt enthousiast. Ik besloot het erop te wagen en we vertrokken naar boven naar een kamer. Het begon goed op de kamer met prima service en geen beroeringsangst, maar na een klein kwartiertje kwam ze met de melding dat de tijd bijna om was. Ik had vooraf de tijd gecheckt en gaf bij haar aan dat we nog ruim een kwartier hadden. Een korte discussie volgde en uiteindelijk gaf ze me gelijk. Maar je kan je voorstellen dat de stemming toen aardig weg was. Ze had nergens meer zin in. Neuken ging niet meer, want haar poes deed pijn. Wel nog even in 69 gelegen, maar ook daarbij draaide ze haar poes zo dat ik er niet meer echt gemakkelijk bij kon en werd het pijpen meer lomp aftrekken. Na twintig minuten heb ik het afgebroken, mijn verlies genomen en haar betaald. Jammer dat het zo ging, want het eerste kwartier was helemaal niet slecht. Ik ben niet meer zeker van haar naam, ik meen iets van Elena of zo.

Later op de dag raakte ik in gesprek met de Turkse Ayleen, die ik nog kende van voor Corona. Zij herkende mij ook nog en ik heb er destijds een prima kamer mee gemaakt. We hebben gezellig gekletst en spraken af later op de dag dat een vervolg te geven op de kamer. Na mijn mindere eerste kamer ging ik liever met bekende Ayleen, dan weer risico lopen met de onbekende Aziatische dame. Ayleen is een mooie slanke vrouw van eind dertig. Ze heeft niet meer helemaal het figuur van op de foto's in haar naamtopic, maar die zijn dan ook uit 2014. Normaal werkt ze alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag, dus ik had geluk dat ze er nu een keer op woensdag was. Na een sauna en een maaltijd vonden we elkaar weer en gingen samen naar boven voor een perfecte kamer. Ayleen is voor veel in, speelt het spelletje perfect mee en weet je goed geil te maken. De dag was gered. We hadden nog een kleine discussie over een niet vooraf afgestemde extra, maar ook daar kwamen we voor mij naar tevredenheid uit.

Ik overwoog nog een poging te ondernemen bij de Aziatische dame, maar die werd al geschaakt door een andere ijsbeer. Ik vond het ook wel prima eigenlijk en besloot rond 21:00 naar huis te gaan. Na een jaar was het een geslaagd weerzien met Diamond. Het is ook geen club die ik wekelijks zal gaan bezoeken, maar voor de afwisseling zeker de moeite waard. Ergens had ik ook gehoopt om Dea weer te zien, aangezien ze weer verdwenen is uit AcaG. Ik dacht dat ze wellicht weer terug was naar haar oude club Diamond, maar deze dag was ze er in elk geval niet. Met dames als Dea en Ayleen aanwezig is het voor mij in elk geval een stuk verleidelijker om er snel weer eens heen te gaan.

wooley
24 september 2022, 13:02
Wooley was vanmorgen in de buurt en belde aan, waarna een mooie theke vrouw de poort open deed. Helaas maar 1 dvp dus weer doorgereden naar vv Duisburg, afgesproken dat ik rond 13-14 uur terug kwam. Zie later nog het vervolg

wooley
24 september 2022, 15:00
Zijn echte klapeksters... Zou thaise dvp rond 13:00 komen werd mij verteld s'morgens door theke.
Toen ik terug kwam rond 13:30 nada. Maar volgens theke was ze zich op aan het maken. Waren dus tot 16:00 uur 2 Roemeense dvp's maar natuurlijk geen aziatisch... Dus voor niks naar moers geweest. Had beter naar de chinese massage daarom kunnen gaan... Volgende keer beter naar gold oid... Zelfde prijs maar meer dvp's.. Eten hier bestond uit wat koude knakworst met brood en koffie en fris.
Net voor ik wegging werd eten gemaakt...
Edit.. Om 17:00 uur kwam thaise naar beneden om te eten en daarna weer naar boven.had er duidelijk geen zin... Wordt niet meer vervolgd. Er zijn betere alternatieven.

pret
24 september 2022, 16:44
Wooley jij gaat meestal te vroeg voor clubs op gang komen ;)

schoolmeester
24 september 2022, 17:53
Diamond komt meestal laat op gang, is meer een avondclub.

Groet, schoolmeester.

wooley
25 september 2022, 17:26
Ik weet dat het vroeg is voor diamond. Maar wou de thaise dames daar eens verkennen. Had dag eerder gebeld hoe laat ze er zouden zijn. Helaas had de dame wat er was alleen interesse in het eten.

schoolmeester
25 september 2022, 17:43
Dame is waarschijnlijk familie van Mentholbeer.

JonnyFontane
25 september 2022, 18:06
Dame is waarschijnlijk familie van Mentholbeer.

Een mentholberin:biggrin:

Husky
14 oktober 2022, 20:30
Na mijn bezoek gisteren aan Penelope aansluitend Diamond bezocht.
Zo rond halfnegen mocht ik voor 30 euro een Bordeauxrode badjas aantrekken,en nam plaats in het rookgedeelte waar al een zestal dames
vertoefde o.a. de super slanke Dea met bril ex AG en ook de wat steviger Lavina/Andrea ook ex AG.
Plotseling werd ik besprongen door de prettig gestoorde Lilly,dit milfje is mij goed bekend van VM en Salome.
Het was alweer een maand geleden dat ik Diamond bezocht,na een kopje koffie en sigaartje, mij met Lilly terug getrokken in kamer 10.
Ze droeg een strak zwart jurkje die ik vakkundig staand voor het bed uittrok, aansluitend een fijne pijpbeurt staand voor het bed.
Hierna gelikt,gebeft,gekust en geneukt,van achter in :t15119: en in :t15126: ,waarbij onze sappen door de kamer vlogen:freu:
Uiteindelijk in doggy mijn nakomelingen de vrijheid gegeven en vielen we uitgeput op het bed,we hadden elkaar totaal uitgewoond:rolleyes:
Totaal waren er 11 dames vooral Roemeens maar ook een milf met een kleurtje,en de mooie Thais/Chinese Gina kwam om halfelf in de club.
Zondemeer een mooie dame die Gina,kort met haar in het Engels gesproken,maar Lilly in Diamond en Roxana in Penelope hadden mij dusdanig gesloopt dat ik het niet aandurfde om
deze Aziatische schoonheid te verwennen,maar ze was beschikbaar:) dus Wooley misschien een volgende keer!
Naast de 11 dames waren er ongeveer 15 ijsberen aanwezig.
Na nog een drankje om halftwaalf afscheid genomen van een jaloerse Lilly want ik had teveel aandacht gegeven aan de Aziatische dame en aan Lavina met haar grote tieten:smile2:
De terugreis werd aanvaard in de stromende regen, om na 90 minuten weer die mooie Veluwe te begroeten:):wink2:

Husky
27 oktober 2022, 15:17
Na mijn bezoek gisteren aan Golden Gate het 25 minuten verder gelegen Diamond bezocht.
Weer heel iets anders, maar Husky is net een kameleon en voelt zich snel thuis.
Nam om acht uur voor een bedrag van 30 euro mijn aubergine gekleurde badjas in bezit,dus deze keer geen bordeauxrood gekleurde badjas!
Er waren 8 ijsberen en 10 dames waaronder Lavina/Andrea ex AG,Denise ex VM en Lilly ex VM.
Koffie werd mij gebracht door Lilly die meteen even voelde of er nog leven in de kleine Husky zat:)
En dat leven zat er nog in,ook even bij Lilly de vochtigheidsgraad gemeten en op naar kamer 10,
Alwaar zich weer een prachtig erotisch gevecht afspeelde met een wederzijds orgasme in :t15119:
Voor Wooley nog even nagevraagd hoe het met de Thaise dame zat:)
Deze dame komt vanaf donderdag tot zaterdag steeds om 15.00 uur in Diamond en blijft tot 2 uur!
Het was me het dagje wel,en om elf uur weer vertrokken naar de mooie Veluwe :):wink2:

Husky
6 november 2022, 19:39
Na mijn relax bezoek aan AG,wilde ik naar huis gaan,maar de gedachte aan een stoeipartijtje met Lilly bracht mij toch op andere gedachten,
tevens gaf mijn navigatie plotseling ongevraagd het adres van Diamond aan:rolleyes:
Om halfacht reed ik de parkeerplaats van Diamond op,na betaling van 30 euro kreeg als geschenk een scharlaken Sinterklaas kostuum!
Mijn staf had ik al in gereedheid gebracht,toen warempel Lilly de deur opende,de boef had mij al op de videocamera gezien.
Warme koffie werd mij aangereikt door een vriendelijke dame,en er waren negen dames en evenveel ijsberen.
Lilly was gekleed in een stemmig zwart mini rokje die haar ronde bips goed deed uitkomen.
Ken haar meer als twaalf jaar, en haar van een spichtig dametje uit zien groeien tot een geile milf,paar pondjes meer,maar altijd nog zo gek als een deur:)
Na de koffie snel op kamer 10 mijn presentje uitgepakt en op het bed gegooid,daarna vond er fantastisch erotisch spektakel plaats,
wilde seks waar alles kon en mocht,uiteindelijk in :t15119:mijn nakomelingen de vrijheid gegeven:freu:
Om halftwaalf weer voldaan vertrokken met een lege zak en een ingekort stafje naar mijn kasteeltje op de mooie Veluwe, waar we daar al paintball schietend de moordlustige wolven mogen belagen:):wink2:

Husky
17 november 2022, 13:57
Vervolg bezoek van Penelope afgelopen dinsdag,
Nam om 19.00 mijn Bordeauxrode badjas in ontvangst van en nogal kort aangebonden receptiedame.
Maar gelukkig een vrolijke Lilly stond mij al op te wachten met een dampende kop koffie:)
Even op de sofa de vochtigheid graad gemeten en op naar kamer 10.
Lilly was gekleed in zwartzijden jurkje die mijn geilheid op het kookpunt bracht!
Alle negatieve elementen van vandaag vergeten en mij overgeven aan de pijp,vrij een neukkunsten van Lilly.
In anderhalf uur twee mijn en haar vuurwerk mogen ontsteken,allereerst in :t15119: en na een hazenslaapje in de z.g.n. poep in schootje positie in :t15134: mijn tweede raketjee afgeschoten.
We hebben weer enorm van elkaar genoten:freu:
Na nog een bakkie koffie en smaakvolle kipschnitzel verorbert te hebben, voldaan mijn kasteeltje op de Veluwe bezocht,begeleid door de muziek sfeervolle muziek van Sky:):wink2:

Husky
3 december 2022, 13:08
Na eerst Penelope bezocht te hebben ging nu de reis,vergezeld door natte sneeuw,naar Diamond.
Nam om kwart over acht mijn Bordeauxrode badjas in ontvangst voor 30 euro.
Snelle douche en samen een mok koffie gedronken met Lilly,strak onder een warmtelamp in het rookgedeelte,
Lilly was toe aan orgasme en dat deed liet ze ook nadrukkelijk merken,nog net geen natte plek op de zitting van de sofa,
maar mijn belangstelling werd vooral getroffen door een Thais minivrouwtje zittend onder een warme deken,
Penny is haar naam en is zins kort de masseuse van dienst,na haar diensten en prijzen gevraagd en haar verteld dat ik na mijn stoeipartij met Lilly bij haar terug zou komen.
Anderhalf uur er voor uit getrokken om Lilly dat te geven waar ze zo naar hunkerde!
En onder het motto "wie zeurt krijgt een beurt" Lilly een APK beurt gegeven,oliepeil, remvoering,schokbrekers etc. alles onderzocht en goed bevonden!
Het werd weer een fijn samenzijn en eenmaal in :t15134: en eenmaal in :t15119: in mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid gegeven:freu:
Nadat Lilly weer wat ontspannen was, onze spullen gepakt,haar verdiende beloning overhandigd en plaats genomen in het rookgedeelte.
Alwaar de kleine Penny nog aanwezig was,na een drankje met haar naar boven gegaan voor een uur massage met olie.
Penny 144 cm groot en misschien 40-45 kilo zwaar,toen ze naast me liep kreeg ik allerlei zondige gedachte vanwege haar lengte op kruishoogte:redface:
Maar de gentleman die ik ben kreeg de overhand:)
Massage was geweldig,vroeg haar wel wat minder hard want ze heeft kleine maar sterke handen,geweldige leuke vrouw van 46 jaar oud,die met een grappig accent goed Duits spreekt,
uiteindelijk van een uur massage,anderhalf uur gemaakt met de leuk kwebbelende Penny.:freu:
Weer terug naar het bargedeelte waar Lilly nog een kopje koffie organiseerde,en een mooie zwartharige dame op mijn schoot kwam zitten tot onvrede van Lilly:gruebel:
Maar ik zei,dit kan geen kwaad want de laatste energie was reeds weg na een geweldige neukpartij met Lilly,en de voorgaande activiteiten in Penelope.
In Diamond waren 12 dames,een aantal stevig een een aantal slank,5 konden mijn goedkeuring krijgen!
Al bij al een leuk bezoek aan een saunaclub die het steeds beter gaat doen in het saunaclub landschap van NRW.
Om 1.45 uur tevreden vertrokken naar mijn kasteeltje op de Veluwe,zaterdag geen saunaclub maar Oranje virtueel aanmoedigen in de voetbalkantine:):wink2:

Willem2
10 december 2022, 12:05
Er waren gisteren om 4uur 9 dames aanwezig en er zouden er 12 komen. Vanwege ziekte en vakantie waren er wat minder dan normaal.

De 24ste is er een feest en ook met Sylvester/Oud en Nieuw is er een feest.

Husky
1 februari 2023, 18:51
Zoals gezegd zo gedaan,dus na een fijne tijd dinsdag in AG nu Diamond bezocht,
Nam rond halfnegen mijn Bordeauxrode badjas in ontvangst en mocht voor 20 euro het pand betreden,viel nog net in de Happy hour regeling,
ook kreeg ik geen kaartje meer om de alcoholische dranken te registreren,gewoon betalen nu.
Verschillende bezoekers raakten hun kaartje kwijt, dan moest je 50 euro betalen wat weer veel ellende gaf met de bedrijfsleiding en bij de betreffende personen!
Lilly mijn trouwe milf die ik nog ken van Villa Marisol was teruggekomen van reces en stond te trappelen om de edele delen van Husky aan een nader onderzoek
te onderwerpen.
Ze was gekleed in spannend zwart zijden jurkje die mijn lust deed toenemen!
Maar eerst een kop dampende koffie met liefde tot mij gebracht door Lilly om aansluitend een koude kamer te betreden.
kapotte of laag staande verwarming denk ik,
enfin, met badjas en al Lilly al kussend op het bed gedeponeerd,tietjes er uitgenomen elkaar mondeling overhoord
en overgegaan tot de meest elementaire bewegingen en posities,
door het frisse klimaat in de kamer bleef ik maar door neuken in mijn open badjas om warm te worden, arme Lilly was al drie keer klaargekomen toen ik eindelijk kwam:freu:
had natuurlijk ook te maken met mijn inspannende belevenissen in AG!
Er waren zes dames waarvan drie stevig en drie normaal/slank allemaal wel voorzien van een redelijke bos hout voor de deur:liebe2:
Ook de roodharige schoonheid die ik ken vanuit Penelope was aanwezig in Diamond,een knappe jonge dame die maar een paar woordjes Engels spreekt,
volgende keer maar eens uitnodigen voor een onderonsje,haar naam is Sofi of Sofia.
Na nog een mok koffie gezellig bij de warmtelampen in het rookgedeelte om 23.45 uur vertrokken, na een intens afscheid van Lilly naar de mooie Veluwe:):wink2:

frittentitten
22 maart 2023, 19:45
Ben beetje aan het rondkijken waar ik over een maandje of 3 weer eens ga ontdekken hoe het er daar uitziet.
Maar deze zaak is niet de meest aan te presenteren heb ik een klein beetje het idee....?

schoolmeester
22 maart 2023, 20:06
Vrij weinig dames, eten beperkt.
Meeste dames van de B categorie.

mentholbear
23 maart 2023, 11:56
Als je pas over een maand of 3 pas weer een SC kan bezoeken, zou ik Diamond inderdaad niet wagen.
Dan liever naar een club als Voldemort, Samya, Acapulco Gold, Penelope waar wat meer te kiezen valt aan dames. Tegen die tijd is het ook mooi weer en dan is het wel jammer dat Samya en Aca G geen tuin hebben.

frittentitten
24 maart 2023, 19:15
Kijk, dat is nog een goede info dit.

Nu heb ik geprobeerd hoe ik bovenstaand bericht ergens kan opslaan als favoriet o.i.d zodat ik deze t.z.t. snel kan terugvinden.
Lukt niet
Iemand een hint voor mij

Firehawk
24 maart 2023, 20:10
Tekst kopiëren en in een documentje plakken...

mentholbear
24 maart 2023, 20:12

Voor als je offline geen sporen opje computer of mobiel wilt achterlaten, kun je ook In het voorstel topic jezelf voorstellen en een post maken met een link hiernaartoe.

Zelf heb ik een apart e-mail adres voor p6 kwesties en sla daar ook wel eens links op.

Moet je natuurlijk wel in anonieme modus bovenstaande benaderen, anders lopen huisgenoten er misschien alsnog tegenaan.

frittentitten
24 maart 2023, 20:25

Jij hebt humor

frittentitten
24 maart 2023, 20:27
Voor als je offline geen sporen opje computer of mobiel wilt achterlaten, kun je ook In het voorstel topic jezelf voorstellen en een post maken met een link hiernaartoe.

Zelf heb ik een apart e-mail adres voor p6 kwesties en sla daar ook wel eens links op.

Moet je natuurlijk wel in anonieme modus bovenstaande benaderen, anders lopen huisgenoten er misschien alsnog tegenaan.

Ik stuur de degene een privebericht met een passend onderwerp en deze tekst erin, vind ik hem ook altijd terug

Dacht dat er mss een functie in deze software zat berichten als favoriet op te slaan

Siberische tijger
24 maart 2023, 21:53
Kijk, dat is nog een goede info dit.

Nu heb ik geprobeerd hoe ik bovenstaand bericht ergens kan opslaan als favoriet o.i.d zodat ik deze t.z.t. snel kan terugvinden.
Lukt niet
Iemand een hint voor mij

Je kunt je toch 'abonneren op deze discussie'
Via 'Discussietools' rechtsboven op de pagina, of denk ik nu te simpel?

mentholbear
25 maart 2023, 00:53
Krijg je denk ik wel de hele tijd updates van dit draadje over Diamond. Terwijl het em volgens mij voornamelijk gaat om de tips over andere clubs.

jemame
11 april 2023, 21:15
Vandaag ook eens afgezakt richting Diamond , kwam rond 11.30 uur aan 20 euro afgedokt en omklede. Ik was de tweede beer en er was 1 dame .Dan een koffie , moest zelf water warm maken met de waterkoker en oploskoffie . Dacht ik ga een ontbijtje nuttigen maar helaas ....niets in de bakken . Dan kwam de heer des huizes vragen of de Sauna aan moest ? Het is toch een sauna club dacht ik ! dan toch maar een kamertje gemaakt met de enige dame niet speciaal maar ook niet slecht . Ondertussen waren er nog 2 dames bijgekomen en ook 2 beren maar die hebben het geen uurtje uitgehouden en zijn vertrokken . Heb dan toch maar een saunarondje gedaan en ben dan ook vertrokken . Mij zien ze daar niet meer en ik denk dat deze club ook ten dode is opgeschreven , zo een slechte service dan kan je er beter mee stoppen .

mentholbear
11 april 2023, 23:29
Of verander het concept naar eentje bijvoorbeeld met tokens ofzo. Hebben de budget beren met veel goesting ook een plek. Of een RTC.
Maar een SC met lege voederbakken :nee:

Heet Jantje
13 april 2023, 21:01
Dus Mentholbear jij ziet een SC als een sterren restaurant??

Eddy_V
13 april 2023, 22:24
Diamonds is een vrijdag en zaterdag club, dat is toch algemeen bekend onder regelmatige forumlezers.
Op overige dagen moet je geluk hebben of er één of meer aardige dames zijn en sowieso komen de meesten pas in de namiddag binnen.
Eten tussen de middag beperkt zich tot broodjes, plakjes cake en soep.
Voor 20 euro kan je waarschijnlijk niet veel meer verwachten.
Na zo’n paasweekend is het kennelijk erg behelpen (niet alleen bij Diamonds overigens).
Ergens wel begrijpelijk na zo’n slechte ervaring, maar ook jammer dat deze eerste indruk dan gelijk tot conclusies leiden die niet stroken met de realiteit van de club over de hele week: dag, avond en weekend.

Nu zal ik wel als fanboy worden weggezet :)

JonnyFontane
13 april 2023, 22:35

Als voor (de)menthol de voederbakkenvol zijn, en regelmatig gevuld worden, is hij een inspecteur van de guide Michelin.....

mentholbear
13 april 2023, 22:50
Als (de)menthol de voederbakkenvol zijn, en regelmatig gevuld worden, is hij een inspecteur van de guide Michelin.....

Oh, zou niet durven. Ben geen fijn proever. Wel es gedaan, maar voor mij was het hap slik weg. Beetje als een labrador die een ijsje in 1 hap doorslikt...

Nee, meer als een vreet schuur ;)

Alle gekheid op een stokje, zoveel eet ik nou ook weer niet. Grootmoeders wijze woorden waren niet voor niets dat je met een volle maag niet moet sporten :rolleyes:

Maar ik maak er meestal een dagje uit van en vertoef circa 10 uur lang in een SC. Dan is het wel nodig dat er naast drinken ook wat te eten valt.

cameltoe slide
14 april 2023, 14:14
Diamonds is een vrijdag en zaterdag club, dat is toch algemeen bekend onder regelmatige forumlezers.
Op overige dagen moet je geluk hebben of er één of meer aardige dames zijn en sowieso komen de meesten pas in de namiddag binnen.
Eten tussen de middag beperkt zich tot broodjes, plakjes cake en soep.
Voor 20 euro kan je waarschijnlijk niet veel meer verwachten.
Na zo’n paasweekend is het kennelijk erg behelpen (niet alleen bij Diamonds overigens).
Ergens wel begrijpelijk na zo’n slechte ervaring, maar ook jammer dat deze eerste indruk dan gelijk tot conclusies leiden die niet stroken met de realiteit van de club over de hele week: dag, avond en weekend.

Nu zal ik wel als fanboy worden weggezet :)

In de context van algemene energie- en voedselprijsstijgingen moet het voor iedereen duidelijk zijn dat je voor 20 euro entree niet veel meer kunt verwachten.

Gezien de huidige energieprijzen kan ik begrijpen dat een uitbater van een saunaclub de saunaoven alleen aanzet als er gasten aanwezig zijn. Saunaclubs bij mij in de buurt, zonder vrouwelijke freelance sekswerkers, willen graag aanzienlijk meer dan 20 euro voor een dagkaart betaald krijgen van de gasten. Drankjes en eten worden extra in rekening gebracht.

Voor een "gastronomisch ontbijt" rekent een bakkerijketen in mijn regio al 12 euro. Daarvoor krijg je geen zalm, geen forelfilets en geen mousserende wijn.

Dus wat kan ik realistisch gezien verwachten voor mijn 20 euro entree bij Diamonds?

De goedkope saunaclub in Ratingen verwacht van mij al 30 euro entree en neemt 's avonds 35 euro.

Voor 20 euro verwacht ik dat de club schoon is, dat ik een koffie krijg die gedronken kan worden; dat de sauna wordt aangezet als ik erom vraag en dat er vrouwelijke sekswerkers aanwezig zijn, uiterlijk een uur na opening van de saunaclub.

Exploitanten van saunaclubs zullen hun bedrijfsmodel opnieuw bekijken om te zien of het nog wel rendabel is. Ik neem aan dat saunakachels binnenkort tot het verleden behoren of dat de prijzen voor saunabezoek in neukclubs worden aangepast.

jemame
14 april 2023, 20:24
In de context van algemene energie- en voedselprijsstijgingen moet het voor iedereen duidelijk zijn dat je voor 20 euro entree niet veel meer kunt verwachten.

Gezien de huidige energieprijzen kan ik begrijpen dat een uitbater van een saunaclub de saunaoven alleen aanzet als er gasten aanwezig zijn. Saunaclubs bij mij in de buurt, zonder vrouwelijke freelance sekswerkers, willen graag aanzienlijk meer dan 20 euro voor een dagkaart betaald krijgen van de gasten. Drankjes en eten worden extra in rekening gebracht.

Voor een "gastronomisch ontbijt" rekent een bakkerijketen in mijn regio al 12 euro. Daarvoor krijg je geen zalm, geen forelfilets en geen mousserende wijn.

Dus wat kan ik realistisch gezien verwachten voor mijn 20 euro entree bij Diamonds?

De goedkope saunaclub in Ratingen verwacht van mij al 30 euro entree en neemt 's avonds 35 euro.

Voor 20 euro verwacht ik dat de club schoon is, dat ik een koffie krijg die gedronken kan worden; dat de sauna wordt aangezet als ik erom vraag en dat er vrouwelijke sekswerkers aanwezig zijn, uiterlijk een uur na opening van de saunaclub.

Exploitanten van saunaclubs zullen hun bedrijfsmodel opnieuw bekijken om te zien of het nog wel rendabel is. Ik neem aan dat saunakachels binnenkort tot het verleden behoren of dat de prijzen voor saunabezoek in neukclubs worden aangepast.

Dan is de website misleidend en bedrog !!

Willem2
14 april 2023, 21:20

Websites van clubs zijn niet zaligmakend.
Bij Diamond is niet sprake van bewuste misleiding dan wel bedrog.
Voor dat geld is de club schoon, er zitten bij de opening al wel 4 tot 8 dames wat oploopt tot 15-20 ´s avonds en in het weekend.

cameltoe slide
15 april 2023, 00:51

Verehrter Eisbären-Kollegen jemame,

ich spreche und lese Deutsch als Muttersprache, habe ein paar Semester Jura studiert und mir mit Interesse (aufgrund deines/ihres Vorwurfs) die Webseite vom Saunaclub Diamond durchgelesen. Ich habe deinen/ihren ursprünglichen Beitrag gelesen und mit einem Like bewertet, weil mir deine/ihre Information geholfen hat, einzuschätzen, was mich im Saunaclub Diamond an Leistungen erwarten könnte.

Ich möchte dich/sie nicht enttäuschen, aber ich kann keinen Betrug feststellen!

Es wird am Anfang der Webseite eine offene und pauschale Aussage getroffen: "Du kannst unsere sauberen und sehr gepflegten Räumlichkeiten besuchen und alle Clubannehmlichkeiten wie Softdrinks, Kaffee und leckeres Essen genießen."

Aus dieser Textpassage lässt sich noch nicht einmal ableiten, was das leckere Essen sein soll? Frühstück, Mittagessen, Abendessen? Es steht in dieser Textpassage auch nicht, dass das leckere Essen kostenlos angeboten würde.

Weiter unten steht der eigentliche interessante Teil der Webseite, was für Leistungen mit dem Eintrittspreis zu erwarten sind!

"Folgende Leistungen sind im Eintrittspreis enthalten:

"* Saemtliche Softdrinks
* Nichtalkoholische Getränke
* Kaffeespezialitaeten
* Grillstation"

Ich habe mich dabei auf die Leistungen für Essen und Trinken konzentriert und führe die sonstigen Leistungen nicht mit auf.

"Kaffeespezialitaeten" ist kein geschützter Begriff in Deutschland mit einer klaren Aussage. Sogar loeslicher Kaffee kann als "Kaffeespezialitaet" angesehen werden.

Sämtliche Softdrinks und nicht alkoholischen Getränke werden schon durch eine lauwarme Flasche Mineralwasser und irgendeine Limonade oder billige Cola dargestellt. Es muss noch nicht einmal ein Markenprodukt angeboten werden und von gekühlten Getränken ist überhaupt keine Rede.

Ganz klar wird kein Frühstück erwähnt! Es wird eine Grillstation aufgeführt. Dafür reicht eine billige Bratwurst auf dem Grill. Das traue ich dem Clubbetreiber zu. Ketchup und Senf wird nicht ausdrücklich erwähnt und muss nicht angeboten werden.

Es hat keinen Betrug auf der Webseite gegeben! Vielmehr werden Dinge gewünscht, die auf der Webseite nicht versprochen werden. Das sie sich ein Frühstück wünschen, kann ich verstehen. Es wird auf der Webseite ausdrücklich kein Frühstück erwähnt und muss folglich vom Club nicht angeboten werden.

Bei einem Happy Hour Eintritt von 20 Euro sollte man realistisch sein und sich nicht von seinen Wunschvorstellungen irritieren lassen und im Zweifel einen teureren Club besuchen, der ein reichhaltiges Frühstück, Mittagessen und Abendessen anbietet. Oder zur Konkurrenz nach Ratingen fahren, die 30 Euro Eintritt kostet. Ich habe dort allerdings noch nie gefrühstückt und komme immer erst zum Mittagessen.

cameltoe slide
15 april 2023, 00:56

Beste mede-ijsbeer jemame,

ik hoop dat deze vertaling begrijpelijk is vanuit de tekst. Vergelijk anders de Duitse tekst van mijn bijdrage.

Ik spreek en lees Duits als moedertaal, heb enkele semesters rechten gestudeerd en heb de website van Saunaclub Diamond met belangstelling gelezen (vanwege uw/hun beschuldiging). Ik heb uw oorspronkelijke bericht gelezen en beoordeeld met een Like omdat uw informatie mij hielp in te schatten welke diensten ik kon verwachten bij Saunaclub Diamond.

Ik wil u/ze niet teleurstellen, maar ik kan geen oplichterij vinden!

Aan het begin van de website staat een open en krachtige uitspraak: "U kunt onze schone en zeer goed onderhouden lokalen bezoeken en genieten van alle clubvoorzieningen zoals frisdrank, koffie en heerlijk eten."

Uit deze tekstpassage is niet eens af te leiden wat het lekkere eten zou moeten zijn? Ontbijt, lunch, diner? Ook staat er in deze tekstpassage niet dat het lekkere eten gratis zou worden aangeboden.

Verderop staat het eigenlijke interessante deel van de website, wat voor diensten men kan verwachten bij de toegangsprijs!

"De volgende diensten zijn bij de toegangsprijs inbegrepen:

"* Alle frisdranken
* Niet-alcoholische dranken
* Koffiespecialiteiten
* Barbecuestation"

Ik heb me geconcentreerd op de eet- en drinkdiensten en de andere diensten niet opgenomen.

"Koffiespecialiteiten" is in Duitsland geen beschermde term met een duidelijke vermelding. Zelfs oploskoffie kan als "koffiespecialiteit" worden beschouwd.

Alle frisdranken en niet-alcoholische dranken zijn er al door een lauwe fles mineraalwater en wat limonade of goedkope cola. Het is niet eens nodig om een merkproduct aan te bieden en van gekoelde dranken is al helemaal geen sprake.

Er wordt duidelijk geen melding gemaakt van een ontbijt! Een barbecuestation wordt vermeld. Een goedkope braadworst op de grill volstaat. Ik zou het de clubuitbater niet kwalijk nemen. Ketchup en mosterd wordt niet specifiek genoemd en hoeft ook niet aangeboden te worden.

Er is niet gesjoemeld op de website! Er wordt eerder gevraagd om dingen die niet op de website worden beloofd. Dat ze ontbijt willen, kan ik begrijpen. Het ontbijt staat niet expliciet vermeld op de website en hoeft dus ook niet door de club te worden aangeboden.

Met een happy hour entree van 20 euro moet je realistisch zijn en je niet ergeren aan je wensdenken en bij twijfel een duurdere club bezoeken die een uitgebreid ontbijt, lunch en diner aanbiedt. Of ga naar het concours in Ratingen, dat 30 euro entree kost. Ik heb daar echter nog nooit ontbeten en kom altijd voor de lunch.

brombeerzuid
15 april 2023, 06:54
Diamond was voor de corona altijd al een avondclub en zal dat nu ook zijn.
Toen vaak leuke avonden beleeft aldaar.
Ontbijt was toen al zeer beperkt, dus overdag weinig te beleven maar toen vrij za avond niks mis mee.
Zeker in die tijd met Alice was het geweldig.
Aangezien dat ik nog maar zelden ga en dus de ijsberenpak ligt te verstoffen in de kast.
Hoor je me ook niet meer zeggen als de vliegende brandweer naar huis, want ben al thuis dan!!

mentholbear
15 april 2023, 12:01
Ik weet niet hoe het nu is, maar vond destijds bijzonder dat ze voor de budget entreeprijs kleine flesjes fris en water in een koelkast aanboden waar je zelf uit mag pakken.

Ik ben zelf al snel tevreden met wat brood, beleg en een worst en soep pannetje wat ze er hadden staan. Maar zou ook teleurgesteld zijn als er helemaal niks ligt aan ontbijt. Bij een saunaclub verwacht je toch enkele malen door de dag heen iets te kunnen eten.

Husky
15 april 2023, 12:24
Onderschrijf volledig de woorden van brombeerzuid, Eddy_V. en cameltoe slide.
vaak ging ik na eerst in een andere saunaclub vertoeft te hebben naar Diamond,
dus altijd na 22.00 uur,op vrijdag,zaterdag maar ook weleens dinsdag of woensdag,
altijd vanaf 18.00 uur ruim eten aanwezig en in het weekend grill met vlees en kip.
Gemiddeld 8-10 dames vrijdag en zaterdag.
Bij deze, dit is absoluut geen misleidende of bedrogclub!

Slumme
15 april 2023, 16:58
Elke club doet zich mooier voor dan het is ….zo zit de hele maatschappij inelkaar…
Ik zie ook wel eens advertenties van een broek voor slechts € 99,99…..dit suggereert dat het nog bij lange na niet € 100 is …..
Verder ik kom nooit in Diamond…..

Willem2
21 april 2023, 20:17
Gisteravond waren er 8 dames maar dit weekend werden er minstens weer het dubbele verwacht.

Husky
10 mei 2023, 13:59
Na het bezoek gisteren aan Penelope aansluitend Diamond bezocht,
reed tegen zes uur de parkeerplaats op waar een achttal Duitse bolides stonden.
Kreeg van de theke een mooie op maat gesneden Bordeauxrode badmantel,en begaf mij naar het rookgedeelte om te genieten van een sigaartje,
al snel, had de vandaag aangekomen milf Lilly mij gespot en kwam naar mij toe,tot verbazing van het gezelschap waar ze mee verkeerde op dat moment:)
Lilly was gekleed in een beige jurkje met genoeg inkijk via een uitdagend decolleté.
Ons genesteld op de sofa,we hadden elkaar 4 maanden niet gezien,dus hadden het nodige te bespreken en te delen.
Haar afwezigheid had alles te maken met privéomstandigheden.
Naast het kopje koffie dat ik kreeg, heeft Lilly mij enorm verwend,
en het werd tijd voor een APKaatje onderhoudsbeurt na zo een lange afwezigheid:tongue:
Kamertje opgezocht en een uur enorm genoten van elkaar in vele posities,
na een fijn 69 standje volgde het eindschot in :t15119: waarbij mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid verkregen:freu:
Lilly twee stempels van goedkeuring gegeven op haar roomblanke billen,
Heb het niet te lang gemaakt want ik wilde de voetbaltopper tussen Real Madrid en Manchester City kijken,
buiten het dappere Feijenoord interesseer ik mij maar matig voor het Nederlandse voetbal,maar Real en Manchester lieten weer hun klasse zien!
Het werd weer een druk dagje gisteren na de dubbelslag bij Penelope en Diamond, waar ik al mijmerend met plezier aan terug
denk in mijn kasteeltje op de mooie Veluwe,ik zou zeggen tot het aanstaande weekend in het een of andere sekstheater :):wink2:

Willem2
1 juni 2023, 23:20
Er waren 8 dames aanwezig om 5uur en dat zouden er 10-12 worden.
Vrijdag , zaterdagavond zijn er 12-16 vrouwen aanwezig

Husky
2 juni 2023, 13:03
Na eerst een aantal uur in Saunaclub Venus op woensdag vertoeft te hebben,rond vijf uur verder gereden naar Diamond,
nam kort voor zes uur mijn Bordeauxrode Badmantel in ontvangst,douche en koud watertje genomen,
de ruime sauna bezocht en aansluitend de rookruimte bezocht om een dikke sigaar op te steken!
Lilly die ik al vele jaren ken bracht mij een dampende kop koffie,
beetje het laatste nieuws doorgenomen en al gauw constateerde Lilly onder mijn badjas dat ik klaar was voor een mondelinge overhoring:tongue:
Op de ruime kamer het dametje op het bed gedeponeerd en haar bevrijd van haar mini-jurkje,
beentjes in de lucht en Husky zoog op alles van Lilly wat onder bereik was:freu:
ze liet zich ook niet onbetuigd en nam de wortel inclusief de eitjes in haar rood gestifte mond.
In :t15119: mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid mogen geven:freu:
Er waren 7 dames tijdens mijn aanwezigheid en rond de 15 ijsberen,
van deze 7 dames waren er 3 stevig en 4 slank maar met wel met heerlijke :t1562: vooral Sofia sprong er uit,spreekt matig andere talen maar is 100% Huskyproof,
andere zwartharige dames mochten er ook zijn!
Lilly reeds medegedeeld dat ik bij een volgend bezoek Sofia of een zwartharige gipsy aan mijn genotsknots laat sabbelen:)
haar antwoord bestond uit een klap voor mij kop:gruebel:
Vanaf donderdag na acht uur is er ook een zeer goede Thaise masseuse,klein van stuk maar een kanjer in haar vak,reeds eenmaal ondervonden!
Na nog een sigaartje en een mok dampende koffie om tien uur vertrokken na een :5ster: kamer naar de altijd mooie Veluwe :):wink2:

Firehawk
2 juni 2023, 13:38
Hebben ze ook nog eten of is het daar afgeschaft?

Husky
2 juni 2023, 15:21
Ja Firehawk er is eten:)

Eddy_V
2 juni 2023, 15:56
Hebben ze ook nog eten of is het daar afgeschaft?
Jawel , alleen de vraag of dat genoeg is voor jou. Door de week in ieder geval zeer karig, maar misschien is dat ook wel goed want anders eten we veel te veel in de clubs.

veralove
6 juli 2023, 20:02
Vandaag om 12:15 binnengetreden maar moest toch 30 euro aftikken ondanks reclames jl.
Hoe loopt dit af....

Stille genieter
8 juli 2023, 07:57
En was er iets te zien of totaal niet de moeite?

Husky
12 juli 2023, 20:13
Na mijn bezoek aan Penelope nog even een bezoek gebracht aan Diamond,
om halftien rolde ik weer fris en fruitig deze saunaclub binnen.
Het was er niet druk,6-7 dames en Isa als theke,
Isa o.a. van Heaven 7 en Golden Day,ziet er nog prima uit,levendige gezellige dame met altijd een lach op haar gezicht.
Ze was gisteren en daarvoor een paar dagen theke en gastvrouw, omdat de manager afwezig was.
Overigens werkt ze normaal op de sofa vertelde Lilly mij.
Inderdaad de prettig gestoorde Roemeense milf Lilly was het doel van mijn bezoek.
In de rookafdeling een kopje koffie gedronken,elkaar wat geknuffeld waarbij Lilly subtiel Husky junior onder de handdoek op zijn kopje tikte:)
Met wat drankjes voor twee uur op kamer gegaan,
het werd weer een heerlijke GFE sessie met toch ook wel wat Sodom en Gomorra kantjes,
dat moet kunnen want in Villa Marrisol hadden we ook al de grootste lol en goede seks met elkaar,
en dat was tien jaar geleden,het gezegde "oude liefde roest niet"is hier wel van toepassing.
Lilly had een strak zwart mini rokje aan,dus op kamer langzaam het presentje uitgepakt,
ons hele repertoire wat in die tien jaren opgebouwd weer de revue laten passeren.
TZ,vrijen,:blow2: kortom we maakte elkaar weer gek met fijne ongeremde seks,
meerdere keren hoorde we de :annieengel: engelen zingen en werden mijn nakomelingen naar een veilige plaats getransporteerd:freu:
De mooie dames die ik tijdens mijn laatste bezoek had gezien begin juni waren nu niet aanwezig,geen Sofia en slanke Roemeense dames,
maar nu wat stevige tantes waarvan er drie uit de club Tutti Frutti kwamen,wel eens van gehoord maar nooit geweest!
Na een fijne tijd rond halftwee voldaan vertrokken,begeleid door de bliksem en plensbuien toch nog heelhuids mijn kasteeltje op de Veluwe kunnen bereiken :):wink2:

mentholbear
13 juli 2023, 13:37
Leuk om te lezen dat Isa weer is opgedoken. Leuke tijden mee gehad in H7. Misschien tijd om weer es richting Diamond te gaan...

Gezien Eddy's bericht, zal ik misschien m'n broodtrommeltje moeten meenemen :rolleyes:

rmjhexe
14 juli 2023, 10:37
Isa ex h7 heb ik afgelopen zaterdag en afgelopen woensdag in living room gezien

mentholbear
14 juli 2023, 14:13
Bedankt voor de headsup :sekt:

pret
14 juli 2023, 14:41
Bedankt voor de headsup :sekt:

Je kan je broodtrommel thuis laten :biggrin:

Firehawk
19 augustus 2023, 23:52
Tijdelijk of hebben ze daar nu bouwvak? :biggrin:

veralove
20 augustus 2023, 13:03
Club gaat niet meer open... turken moeten heil ergens anders zoeken

Husky
20 augustus 2023, 14:58
Ben weliswaar geen Turk,maar kwam er wel af en toe,
en vermaakte mij er goed.
Wellness was ook prima.
Toch jammer:heul::heul:

mentholbear
20 augustus 2023, 16:43

Krijgt pand andere bestemming ofzo? Kwam er met vies weer ook graag. Was een fijne budget club.

schoolmeester
20 augustus 2023, 16:59
Vies weer of mooi weer, schoolmeester komt altijd graag in de saunaclub.

de duisburg spesjalist
21 augustus 2023, 06:32

club gaat vast wel een keer open ;)