Volledige versie bekijken : Alisa
blauwebeer
27 april 2007, 15:51
Haarkleur/-lengte : Roodbruin/Krullend, middellang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Slank/B zeer lekker, romig en zacht
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens-Duits
Leeftijd : 26 jaar
Tatoeages/Piercings : Op de rug/In de navel
Service : TZ, PZC, beffen, NMC
Voordelen : geen tijdsdruk, goede aftersales
Nadelen : haar roodbruine haren
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 euro
Eigenlijk heeft Blauwebeer het niet begrepen op Roemeense dames, maar reeds tot tweemaal toe heeft hij met Alisa gebabbeld, en dit bleek helemaal niet verkeerd; uiteraard is dit geen garantie voor een goed kamerbezoek. Zij heeft een vrij arrogant snuitje, en haar bruinrood geverfde haren zijn niet bepaald geslaagd te noemen, zeker als het zonlicht erop schijnt. Maar de rest ziet er wel bijzonder appetijtelijk uit.
Zij zit samen met Roemeense Micky op de bank te tateren. Blijkbaar weten ze niet van ophouden tot hij uiteindelijk tussenkomt en Micky afdruipt. Alisa heeft blijkbaar nog niet genoeg gepraat, want zij steekt ondertussen nog een sigaret op, en ze praten rustig verder. Daarna is het tijd voor het betere werk, tijd voor bankactie, lekker zoenen en pijpen, en daarna naar een kamer met airco.
Wat heeft zij toch een mooi gebruind lichaam, slank en strak, maar zacht en romig tegelijk. Haar zoenen wordt steeds intenser, en ook haar orale kwaliteiten zijn zeer hoogstaand. :blow2:
Een vaardige ijsberentong brengt haar naar een ongekend hoogtepunt, waarbij zij elke vezel van haar prachtige lichaam spant als een boog. Even lijkt zij uitgeteld, maar niets is minder waar. Nog intenser gaat zij aan de slag, diep en nat pijpen, ballenlikken, op-en-neerlikken, niets is haar teveel om het hem naar zijn zin te maken. Uiteindelijk vraagt ze hem of het condoom erover mag, en begint ze zich flink klaar te rijden.
Na meerdere geslaagde standjes in lepeltjes geëindigd waar bij zij zelf zijn vingers neemt om zichzelf nog meer te stimuleren, en zij in het kussen moet bijten om het niet uit te schreeuwen. Nog even wat napraten en daarna gaan zij als een verliefd koppel naar de kluisjes. :love2:
Ook later op de middag blijft zij nog even vriendelijk en innemend. Een zeer geslaagde ervaring met deze Roemeense deerne, werkelijk een toppertje in Paradiso.
Zij verdient dan ook een 9,0/10, en een volgend bezoek zal dit hopelijk bevestigen.
:wink:
thesickboy
11 mei 2007, 15:01
TheSickboy heeft eigenlijk wel betere zaken te doen dan Blauwebeer achterna te hollen maar op vlak van de dames maak ik daar graag eens (meerdere) een uitzondering op.
Als eerste dame van de dag had ik eigenlijk mijn pijlen gericht op Galina, helaas was er reeds een andere beer mee aan de haal. Alisa is niet echt mijn type maar het is vooral haar strakke lichaam in combinatie met haar gezellige babbel en mijn verregaande staat van opwinding dat mij over de streek trekt.
Zoals hierboven aangegeven geeft deze dame full-service met tedere en passievolle hoofdstukken, een gulle en dankbare minnares waarbij het goed toeven is.
Overduidelijk voor herhaling vatbaar, levert nog de ganse dag een vriendelijke na-service.
blauwebeer
11 mei 2007, 17:37
TheSickboy heeft eigenlijk wel betere zaken te doen dan Blauwebeer achterna te hollen maar op vlak van de dames maak ik daar graag eens (meerdere) een uitzondering op.
Bovendien kan Blauwebeer zijn vaste P.I.C. geruststellen : hij heeft nog voldoende aan te raden dames in de pijplijn zitten voor meerdere bezoeken. Thesickboy zal zich in Paradiso nog niet snel gaan vervelen.
blauwebeer
12 mei 2007, 13:04
Goed nieuws voor de Alisa-lovers, een steeds aangroeiende populatie : zij heeft haar natuurlijke haarkleur terug, met de haren los ziet zij er veel mooier uit, en bovendien zijn die kleine krulletjes verdwenen.
Gelukkig blijft haar service op hetzelfde niveau. :rofl:
Telkens als Blauwebeer haar in zijn vizier heeft moet hij eerst Mickey wegjagen, maar die vindt ondertussen een goed maatje bij Thesickboy. :D
Daarna een onderhoudend gesprek, op eigen vraag een spelletje bank-opgeilen en dan lekkere sex op de kamer.
Volgende keer krijgt zij een gratis rugmassage.
Ook Alisa was er vandaag weer en zag er heerlijk uit.
Randy schrijft vast wat meer op! :D
Randy schrijft vast wat meer op! :D
MiniME vraagt en wij draaien! Al niet in 't minst omdat hij me naar Alisa stuurde (want hij was bezig met ik meen Sonya). Alisa ontving me met open armen en een gulzige mond, en ik deed graag met haar mee.
Prima service, en vast herhaling.
thesickboy
7 juni 2007, 09:50
Was het de invloed van voorgaande schrijver of niet, maar Alissa was gisteren behoorlijk 'randy'!
Voor TheSickboy en Alissa de eerste sessie van de dag, een geslaagde start! Ik moest haar wel bijna bij Mickey wegsleuren, deze dames kunnen het zeer goed vinden samen.
Al het goede dat hierboven reeds vermeld staat werd bevestigd, dus verdere details zijn overbodig.
Wie voor de zomer nog van deze dame wil genieten zal er snel moeten bij zijn want ze vertrekt binnenkort naar haar thuisland. Voor meer specifieke gegevens moet je bij Krimson zijn, hij houdt de reisschema's minitieus bij :roll3: :roll3: :roll3: .
Voor TSB was het de tweede keer met deze dame en dat zal voorlopig even volstaan. Een toppertje deze Alissa maar er is nog veel andere 'fish in the sea'...
blauwebeer
7 juni 2007, 22:16
Alisa heeft het haar in vlechtjes en loopt zeer geil rond. Animeren is in Paradiso verboden, maar zij weet dit verbod op een slinkse manier te omzeilen, als ze Blauwebeer komt bepotelen. :rofl:
Zij kruipt op de zetel dicht tegen Blauwebeer aan, en even later verhuizen ze naar de kino, waar zij vaardig aan de slag gaat. Dit is echter buiten de aanwezigheid van Mickey gerekend, die in de zetel ernaast verveeld naar de film ligt te kijken, en constant schuine opmerkingen maakt :mad: . Na een tiental minuten dan maar naar de kamer, waar Blauwebeer zich nogmaals over één de meest smakelijke poesjes van de club mag ontfermen.
Haar service is nog steeds onberispelijk, maar na 3 sessies is het nieuwe er een beetje af.
Waarschijnlijk zal het vuur wel terug aanwakkeren als zij uit vakantie terug is, maar voorlopig zijn er andere katjes te knijpen. Haar 9,0/10 blijft zij zeker waard.
blijemotorrijder
8 juni 2007, 17:49
Haar service is nog steeds onberispelijk, maar na 3 sessies is het nieuwe er een beetje af.
Waarschijnlijk zal het vuur wel terug aanwakkeren als zij uit vakantie terug is, maar voorlopig zijn er andere katjes te knijpen. Haar 9,0/10 blijft zij zeker waard.
Grappig, dat jij dit zo opmerkt. Gisteren had ik met Alisa precies hetzelfde gevoel. Zo van dat ik het allemaal al eens eerder had gezien.
Maar as. Donderdag gaat zij op een lange (welverdiende) vakantie en kunnen wij weer iets makkelijker de andere dames proberen.
Alisa houdt nl. de hele club heeel goed in de gaten en zodra je binnenkomt wordt je helemaal door haar helemaal geclaimd.
Niet onprettig maar soms wil je gewoon weer eens wat anders (daarvoor komen we tenslotte in clubs)
blauwebeer
8 juni 2007, 19:41
Alisa houdt nl. de hele club heeel goed in de gaten en zodra je binnenkomt wordt je helemaal door haar helemaal geclaimd.
Niet onprettig maar soms wil je gewoon weer eens wat anders (daarvoor komen we tenslotte in clubs)
En Alisa is zeker niet de enigste die alles goed in de gaten houdt. Zo weten de meesten perfect te vertellen hoeveel keren en met wie je op de kamer was. Beroepsmisvorming misschien?
In ieder geval loopt er nog zoveel lekkers rond dat we Alisa rustig een welverdiende vakantie kunnen toewensen. Het weerzien zou wel eens des te heftiger kunnen zijn.
advocado
23 april 2008, 22:12
Alisa is terug in Bochum!
Ze is een poosje teruggeweest naar Roemenië maar is nu sinds een dag of 5 weer actief!
Vandaag heb ik 2 maal met haar de kamer bezocht.
Mannen: ze is het nog niet verleerd en hoop weer op veel hollandse bezoekers!
frankkinky
24 augustus 2008, 04:42
ik dacht dat ze tegen mij Alicia zei qua naam, maar omschrijving komt overeen, dus ik hoop dat ik mijn recensie hier goed neerzet.:redface:
Mijn wandelmaat was me net voor met het plaatsnemen naast deze Roemeense brunette met een heerlijk slank lijf en goddelijke billen, ik zag hoe ze op het bankje kennismaakten en lekker zoenden en zelfs een orale bevrediging door de dame in kwestie werd uitgevoerd. Toen ze weggingen naar de kamer signaleerde deze lekkere brunette mij en meldde even dat ze me een lekker ding vond, jaja dacht ik nog:roll:
Ik beloofde dat ik op haar zou wachten en liep het ook, mijn wandelmaat bracht een positief verslag uit over deze dame en wist dat het zeker wel iets voor mij zou zijn, Even later kwam ze na haar douche de grote ruimte binnenlopen en zocht me terwijl ze op een bankje ging zitten en maande me vriendelijk om naar haar toe te komen en zo gezegd zo gedaan. In mijn steenkolen Duits probeerde ik een conversatie te starten wat redelijk ging, maar Alicia liet er geen gras over groeien al snel zoende ze mij vol, mmm dit was lekker, en ze streelde onder mijn badjas mijn tepels en later ook mijn mannelijkheid. En deze zoensessie duurde wel zeker 10 minuten, kijk dat is nog eens voorspel! En opeens voordat ik het wist kroop ze met haar gezichten tussen mijn benen en begon mij heerlijk te pijpen, ik dacht niet dat ik het zou durven in een openbare ruimte, maar het was zeker geil, ik keek ff om mij heen en zag mijn wandelmaat op afstand glimlachen en we staken een duimpje naar elkaar om hoog, na 5 minuten besloten we naar een kamer te gaan en daar werd het een heftige tongzoensessie die steeds verder ging, en op een lekkere manier, ik had duidelijk een klik met deze ondeugende Roemeense die een opvallende zachte huid had:smile:.
ik genoot van haar zoenkunsten intens en later volgde een zeer goede blowjob (zc), waarbij ook mijn ballen heerlijk verwend werden, maar haar heerlijke billen omhoog gestoken aanschouwde ik het schouwspel via de grote spiegel naast het bed
HEt werd tijd voor neuken:fuck: en Alicia klom behendig boven op mijn lul en begon me heerlijk te bereiden. mmmm, heerlijk, intens en afwisselend, ik kneedde haar billen en later haar borsten waarna ik haar behendig in missionarisstanje manouvreerde terwijl we in elkaar verstrengeld bleven en zo neukte ik door, even tergend langzaam om een vroegtijdig orgasme bij mij te voorkomen, en daarna weer sneller waarbij Alicia zicht- en voelbaar genoot en ongecontroleerder bewoog, ik had de controle over haar en even later stimuleerde Alicia tijdens het neuken haar clitje ook met haar vingers en ik moet mij sterk vergissen of dat Alicia niet klaar kwam, ik liet haar even bijkomen maar stootte wel langzaam en rustig door, om daarna weer het tempo op te voeren.
Al zoenend gingen we zo verder en later trok ik mij terug om lekker vrijend verder tegaan , zoenend trok ze me af en toen ik dat overnam, streelde ze met 1 hand mijn ballen en onder mijn ballen, mmm toen ze in de gaten kreeg dat ik dat ook erg geil vond bij mijn anus, stopte ze voorzichtig een vinger erin waarbij ik nog heftiger ging trekken en tongzoenen en zo kwam ik dus ook vrij snel daarna heftig klaar, mmm, een echte topper en 1 van mijn betere saunaclubervaringen kan ik jullie melden!!:freu:
Heerlijke gepassioneerde Roemeense brunette van 26 lentes met een superlekkere zoentechniek :roll:
thesickboy
24 augustus 2008, 09:41
ik dacht dat ze tegen mij Alicia zei qua naam, maar omschrijving komt overeen, dus ik hoop dat ik mijn recensie hier goed neerzet....
Mijn wandelmaat was me net voor met het plaatsnemen naast deze Roemeense brunette met een heerlijk slank lijf en goddelijke billen,
Yep, het is de goede dame!
ElPais
5 november 2008, 19:22
Afgelopen donderdag naar Hagen (Gangbang Team Hagen) voor een eerste bezoek. Hier liep ik als verrassing gelijk Alisa tegen het lijf, hier onder de naam Alicia, die mij noch herkende ook.
Een heerlijk weerzien, maar ook duidelijk is, dat zij niet meer in Freude te zien zal zijn, dus :wink: :wink:
Zie verder onder Overige Partytreff
Everhard
9 november 2008, 21:55
Ik vind het een beetje vreemd dat een dame van het kaliber van Alisia in een dergelijke tent terechtkomt.
I agree this is crazy. A high class girl like that in a pauschalclub :confused:. Were there more than one Alisa in F39? My Alisa was older than 23 and looks bit different than the girl pictured at GB Team Hagen.
http://gangbang-privathagen.de/album%202/index.html Alone
http://gangbang-privathagen.de/album%203/index.html Duo
Well, my last F39 was some time ago so I could be wrong about the looks.
blauwebeer
9 november 2008, 22:57
I agree this is crazy. A high class girl like that in a pauschalclub :confused:. Were there more than one Alisa in F39? My Alisa was older than 23 and looks bit different than the girl pictured at GB Team Hagen.
http://gangbang-privathagen.de/album%202/index.html Alone
Take a close look at the tattoo on the third picture from the left; this is obviously Alisa, no doubt about.
And who cares about the age, as long as the service remains OK.
Bluebear :wink:
blauwebeer
4 december 2008, 09:25
Een heerlijk weerzien, maar ook duidelijk is, dat zij niet meer in Freude te zien zal zijn, dus :wink: :wink:
Heren Moderatoren, wanneer mag het draadje van dit lekker stuk verplaatst worden?
Of wachten jullie op de bevestiging van de aanwezigheid van Alicia in Hagen door ondergetekende? :lostit:
Bb :wink:
blauwebeer
6 december 2008, 09:37
Of wachten jullie op de bevestiging van de aanwezigheid van Alicia in Hagen door ondergetekende? :lostit:
It's a dirty job, but someone has to do it. :madgo:
Blauwebeer bevestigt dat Alisa in Gb Hagen (zeer) actief is, en dat haar service bij voortduur heel goed blijft.
Ze is nog steeds lekker romig waar het kan, strak waar het moet, en heeft nog steeds die ondeugende zigeunertrekken,
typisch voor vele Roemeens vrouwen.
... en kan ze nu eindelijk verplaatst worden? :loud:
blauwebeer
10 oktober 2009, 13:13
Blauwebeer bevestigt dat Alisa in Gb Hagen (zeer) actief is, en dat haar service bij voortduur heel goed blijft.
Volgens welingelichte bron zou zij nu haar diensten in Acapulco aanbieden. Kan een ander forumbeertje dit bevestigen?
blauwebeer
6 januari 2010, 18:46
Naar verluidt zou zij zich nu in Acapulco bevinden. :smiley:
Bb :wink2: