PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Roemeense)



Tjeppah
8 maart 2024, 18:19
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Laura (Roemeense)
Leeftijd:33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Buik, Rug, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Welke service ze geeft heb ik niet ingevuld omdat dit per klant anders kan zijn. Ze draagt een bril, heeft een beetje een secretaresse look als cleo uit livingroom. Erg slanke meid met erg goede service

Tjeppah
15 maart 2024, 12:57
Ik had haar al zien zitten toen ik met mijn cappucino richting de bioscoop liep om wat dingen op dit forum te schrijven. Het duurde niet lang voordat ze de bioscoop binnen kwam en aan me vroeg of ze bij me mocht komen te zitten. Ik vind ze door haar bril een secretaresse look hebben. Ze heeft een erg slank figuur en toen ze op mijn schoot kwam zitten begon mijn sjakie gelijk te groeien. Dus ik wist dat het met haar mijn eerste kamer ging worden. Het servicepakket en bijbehorende prijs besproken. Ik had gezien dat ze behoorlijk getatoeëerd was, maar op de kamer zag ik dat dit nog meer was dan ik eerst dacht. De gedachte gang van haar tattoos begreep ik. Ze had een mooie royale kamer boven gekozen wat gelijk weer herinneringen bij me opriep. Ze bracht me met haar aanrakingen en kussen snel in de mood. Ze stelde het plagerig een beetje uit. De pijpbeurt was met erg veel gevoel. Ze wist bij mij de juiste snaar te raken. Toen ze haar bril afzette wist ik dat ze gas ging geven. Een prima gfe kamer met haar gehad waarbij ze me op het laatst nog heerlijk heeft gemasseerd. Een prima kamer die bij een volgend bezoekje zeker herhaald gaat worden.

Tjeppah
5 september 2024, 17:13
-----> Dit servicekanon is nu werkzaam in wellness sauna club Harem