Volledige versie bekijken : Marciana ( Paula GT) Poolse
Randy
27 april 2007, 23:41
Haarkleur/-lengte : krullerig, bruin met rossige gloed / tot over de schouders
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 33
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, TZ, NMC
Voordelen: lief, slim
Nadelen: tikkie pro, maar niet storend
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
26 april
Sorry als deze dame al voorkomt, ik kon echt niets anders van haar naam maken :confused: .
Een fraaie dame, die professioneel en lief is op de kamer. Ik was al wat moe, dus zij heeft zich ingespannen terwijl ik lui lag te genieten. Lekker! Daarna ook nog ontspannen nagepraat over de filosofische zaken des levens. Geen top, maar alleszins aangenaam.
Willi69
30 april 2007, 19:05
Den genauen Namen kenne ich auch nicht, sie hält sich meistens in der Südkurve (unter der Uhr ;)) auf.
Tatoeages/Piercings : mindestens ein Tattoo auf einem Oberarm
pietpotent44
21 juli 2007, 11:20
Heb haar 3 keer bezocht, 3 verschillende ervaringen.
Ze si ene beetje wispelturig, maar kan heel vurig zijn als
je haar goed ligt.
Beteje femme fatale type, ziet er wel goed uit
je KAN een hele leuke tijd met haar hebben. Als ze een goeie dag heeft...
Rob10
20 oktober 2007, 13:32
Anderhalve maand terug is met deze geweest, maar wist de naam niet meer en ben die sinds gisteren weer te weten gekomen.
Ik weet wel dat dit een van mijn minste ervaringen was. Totaal geen klik met deze dame. Vond haar veel te pro. Ook mede daardoor probeerde ze het allemaal maar snel af te handelen. Ik spartelde niet tegen want ik had zelf ook geen zin meer in een lang kamerbezoek met deze poolse. Volgens mij stond ik in 20 minuten weer buiten de kamer. Qua sex en blasen is het wel goed hoor, dus daarvoor hoef je haar niet te laten staan. Alleen onthoud wel dat ze na mijn idee te pro bezig is. En voor mij is dat iig wel een afknapper.
Ik had dezelfde ervaring, 0,0 Wiederholungsgefahr. Niet kussen, want dan kan de sessie misschien wel 30 minuten duren......:mad:
Laursone
18 januari 2008, 07:11
Gut zu wissen.
Sie gehörte auch zu denjenigen, die sich im VV umgesehen haben, war aber am nächsten Tag wieder zurück im PHG
Randy
11 maart 2008, 17:42
Was 8 maart weer in VV te bewonderen, en heet nu Paula...
Toch helemaal niet verkeerd deze dame, kon er zelfs van genieten. Vreemd dat ik dat bij velen heb. En hoezo niet kussen? misschien ruik ik wel lekker :-)
pietpotent44
27 april 2008, 07:47
Hallo,
Weet iemand misschien waar zij momenteel uithangt?
Ik heb haar voor het eerst ontmoet in PHG, later eenmaal in YY,
en blijkbaar is ze ook al in VV geweest. Maar waar ze nu zit?... :confused:
Laatste keer dat ik haar trof (maandje geleden in YY) vond ik haar
erg tof. Ze ging echt helemaal los, een echte GFE ervaring :love:
Randy
27 april 2008, 10:49
Vorige week zaterag in GT (als Paula) gisteren in PHG (als Marciana).
pietpotent44
27 april 2008, 12:19
Dank je Randy.
En nu maar hopen dat ze er ook donderdags en vrijdags er is, en dan wel in PHG natuurlijk :D