Volledige versie bekijken : Invloed EK voetbal op onze hobby
Het zijn nog 40 dagen alvorens de aftrap van het EK zal plaatsvinden in Duitsland. Met vier speelsteden (Dortmund, Düsseldorf, Gelsenkirchen en Keulen) in NRW dat de speeltuin voor de meesten van ons is ben ik benieuwd wat voor impact dit gaat hebben op onze hobby. Een voorspelling doen blijft koffiedik kijken maar het roept wel vragen op.
- Invasie graaigieren uit omringende landen die een graantje willen meepikken?
- Invasie in de clubs van hordes hitsige hoerenlopers uit de deelnemende landen?
- Uitgekleed servicepakket?
- Hogere tarieven voor te leveren diensten?
Voor mezelf heb ik nog niet bepaald of het EK invloed gaat hebben op mijn bezoekfrequentie maar kan mij voorstellen dat dit voor menig forumlid een rol zal gaan spelen.
WANDELAAR5
5 mei 2024, 11:56
Omdat het in Europa is en steeds andere speelsteden zullen de meeste fans maar kort blijven vermoed ik. Daarnaast hebben ze te weinig tijd om lang in een saunaclub te verblijven. Ze zullen het vaker bij 1 afspraak met 1 dame laten. Dus ik denk dat de invloed op onze hobby beperkt gaat zijn. Misschien op de speeldagen niet naar een club vlakbij, maar verder gewoon doorgaan.
Bijvoorbeeld Zwitserland speelt 15 en 19 juni in Keulen. Hoeveel Zwitsers zullen 16, 17 of 18 juni nu in Babylon zijn?
Frankrijk speelt 17 juni in Düsseldorf en op 25 juni in Dortmund, maar tussendoor moeten ze naar Leipzig. Dus dat zal ook wel meevallen.
Turkije speelt 18 en 22 juni in Dortmund. Dat is misschien het enige om echt rekening mee te houden?
Willem2
5 mei 2024, 12:25
Bijvoorbeeld Zwitserland speelt 15 en 19 juni in Keulen. Hoeveel Zwitsers zullen 16, 17 of 18 juni nu in Babylon zijn?
Er zullen er wel wat zijn in Babylon want zoiets kennen ze in Zwitserland niet.
Het is wel opvallend dat je jouw favoriete club niet noemt (RodaJC :rolleyes:) en nog verbazingwekkender is dat je stelselmatig de club met de meeste dames vergeet: Samya.
Zal ik nog een keer een link plaatsen, vrijkaart misschien ...
Tegen die tijd is er ook een nieuwe club in Keulen geopend : Amari
en uiteraard is er nog een zusterclub van Samya.
Frankrijk speelt 17 juni in Düsseldorf en op 25 juni in Dortmund, maar tussendoor moeten ze naar Leipzig. Dus dat zal ook wel meevallen.
Van 17 tm 25juni is het dus vol met fransen in alle clubs in NRW, echt gouden tijden ....
Turkije speelt 18 en 22 juni in Dortmund. Dat is misschien het enige om echt rekening mee te houden?
Turken zijn er altijd wel in Duitsland, maar nu hebben ze tijdens het hele EK een mooie smoes om naar clubs te gaan.
Dus WANDELAAR5 gaat veel wijn drinken in de Piushaven in Tilburg.
Misschien moet ik eens een enquete starten :rolleyes:
(Over het EK uiteraard en niet het over het wijnprobleem ;))
WANDELAAR5
5 mei 2024, 13:47
Ik heb weinig met voetbal en helemaal niets met Roda JC.
Reclame maken laat ik over aan mensen die er voor doorgeleerd hebben.
Samya vergeet ik niet, maar wat er in Samya gebeurt tijdens het EK, beïnvloedt mijn hobby niet. Ik heb me uitgeschreven uit de tombola, dus je kunt die vrijkaart beter aan iemand anders geven. Ik zal er nooit meer heen gaan tenzij er daar iets drastisch verbeterd aan de service van de dames. Het is niet mijn club en ik sla veel liever 15 minuten eerder af naar Babylon, waarvoor ik een kortingskaart altijd op prijs stel ;).
En ik was niet heel veel wijn aan het drinken aan de Piushaven, maar hele goede wijn :). Terwijl de Willem2 supporters bij het stadion hun feestje hadden.
Sorry dat ik zo onduidelijk geschreven heb dat er maar liefst 4 misverstanden zijn ontstaan. Ik hoop dat dat bij deze is rechtgezet. Het misverstand over de reclame verbaast mij nog het meest. Schrijf ik op dat Diamond stervenskoud was en de koffie lauw en dan wordt het nog als reclame gezien ;).
Wentelt Eefje
5 mei 2024, 14:09
Uiteraard zullen de meest taxichauffeurvriendelijke clubs als Magnum, Oceans en Samya veruit de grootste toeloop van EK- en dan de-gelegenheid-benuttende-clubbezoekers hebben rond de speeldata in de betreffende steden. Ik kan me herinneren dat bij grote evenementen in de Ruhrpott jaren geleden ook altijd enorm veel gelegenheidsbezoekers in PHG opdoken, ben vooral benieuwd waar die nu gaan opduiken (geografisch lokatietechnisch zou je GG vermoeden).
Zelf flyer ik binnenkort in de Ruhrpott in het Turks en Arabisch voor het werven van bezoekers aan DCDNGWW tijdens het EK :tongue:
Mr Bluenose
6 mei 2024, 06:54
De euro is de reden dat ik mijn reis heb verplaatst naar half mei. Ik ken een paar landgenoten die staan te popelen om hun eerste bezoek aan de clubwereld te brengen. Vermenigvuldig dit over het hele land en ik denk dat we een mini-invasie tegemoet kunnen zien. Mijn jongens spelen in Berlijn, Keulen en Frankfurt (waarschijnlijk daarna thuis), dus er zijn wat doelgebieden daar. Ik denk ook dat Pascha en dergelijke een pak slaag kunnen krijgen (geen woordspeling bedoeld).
__________________________________________________ ______
The Euros is the reason I have moved my trip up to mid-May. I know a few of my fellow countryman eager to make their first visits to club world. Multiply this across the piece and I think we could be looking at a mini invasion. My boys are playing in Berlin, Cologne and Frankfurt (probably home after that) so some target rich areas there. I also think Pascha and the like may get a hammering (no pun intended).
mentholbear
6 mei 2024, 11:00
wat er in Samya gebeurt tijdens het EK.
Een keer meegemaakt dat er ineens een flinke groep uitgedoste met toeters, voetbalshirts en geschminkte Duitsers binnen kwamen om boven in de mega kino voetbal te gaan kijken.
Persoonlijk denk ik dat op de dagen dat er gespeeld wordt wel wat drukker zal worden in de dichtbij gelegen SC. Ga je naar een SC die wat verder van de speelsteden liggen, zal het wel meevallen.
schoolmeester
6 mei 2024, 17:35
Schoolmeester is geen voetbalfan, maar ik gun een ieder zijn hobby.
Groeten vanaf de mooie Veluwe.
Partycrasher
7 mei 2024, 18:15
I also think Pascha and the like may get a hammering (no pun intended).
We understand. The Scots will enter the premises hammered, keep up to date staying hammered, and leave the premises hammered. We really understand.
Wentelt Eefje
7 mei 2024, 18:49
Ich hämmer Dich!
http://youtu.be/GSKlbSpm0FU?si=6GP9Zq7DsjEPMCR4
En de X-rated versie van het Jamaicaanse origineel... Girl come and mek mi hamma yuh
http://youtu.be/_9lVvTCMbas?si=CAhXoC3wchFXP5eK
Mr Bluenose
8 mei 2024, 18:31
We understand. The Scots will enter the premises hammered, keep up to date staying hammered, and leave the premises hammered. We really understand.
Lol. We will be getting hammered and hammering all the way through the tournament. Well at least for the first week till we get knocked out! :-)
https://www.youtube.com/watch?v=P0j8rN0P7Nc&ab_channel=FanLyricVideo
Wentelt Eefje
10 mei 2024, 23:55
Is McHammer (spreek uit: mekhemmer) eigenlijk ook een Schot? Die erop los ham(m)ert?
http://youtu.be/otCpCn0l4Wo?si=KWCz9vTQnMaMQTgA
JonnyFontane
11 mei 2024, 05:21
https://www.youtube.com/watch?v=sYoZ63QAowM
Haradamannetje
18 juni 2024, 19:24
En wat merken we tot nu toe?