PDA

Volledige versie bekijken : Adella (Roemeense)

Jorah Mormont
28 april 2007, 16:07
Haarkleur/-lengte : blond over zwart heen / half lang, staartje
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / C-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / gering Duits of Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC, Massage, Beffen, Zoenen
Voordelen: Zeer lief
Nadelen:
Tijdsduur : 1uur
Prijs : 75,00
Extra’s bij het bezoek: Het gevoel dat je met Cameron Diaz ligt te neuken

Zoals flipper elders al schreef, we hebben in PHG naast een Shakira look a like nu ook een Cameron Diaz Look a like. Wat een ontzettende mooie dame is dit. Lief onschuldig koppie. Toen ik haar zag met haar lekker billen en koppie was ik direct verkocht. Ik heb geen moment getwijfeld en ben na een half uur wachttijd met haar op de kamer beland. Ze zit pas anderhalve week in het vak. Dit was enigzins ook wel te merken, maar wanneer je het geduld kan opbrengen om Adelle in haar rol te laten groeien, dan heb je er een fantastische tijd mee. Adella, wat een lieve spontane meid. Ik verwacht danook dat ze de komende tijd in de lijst der herhalingsgevalletjes voor Sonny gaat terrecht komen.

http://www.filmreference.com/images/sjff_03_img1054.jpg

BR. Sonny:wink:

Flipper
30 april 2007, 14:45
Hahahahaha anderhalve week in het vak. Nou is mijn roemeens niet super maar wat ik er zoals van verstond was dat ze toch al enige "prosti" hier en "prosti" daar geseeld had.

Knabbel
1 mei 2007, 21:57
Afgelopen dagen aantal ijsberen gesproken die met haar op de kamer waren geweest, met als oordeel overwegend positief. Wat mij weerhield met haar weg te gaan was het feit dat ze na iedere sessie dusdanig snel weer rondhuppelde, dat ze zich onmogelijk (op zijn minst) opgefrist kan hebben.

Neemt overigens niet weg dat ik geen klachten over haar hygiene heb gehoord.

Manni1A
1 mei 2007, 21:59
Der vor zwei Wochen ausgefallene :green_smi Basistest mit Adella wurde von mir 30. April nachgeholt.

Optik: Himmlisch süß

Service: Adella ergreift selbst die Initiative und hat ein sehr nettes Verwöhnprogramm mit ZK, Brustwarzenknabbern und EL. Französisch war gut - wenn auch mit ein bisschen Handeinsatz (so glaube ich mich zu erinnern - die Buchung liegt schon 24 Stunden zurück....:D )
Lecken ließ sie sich auch - wieder richtig süß. Und den Abschuss gab es im Doggy - bei dem Hintern (s.o. - himmlisch süß).

Adella bleibt allerdings nur noch ein paar Tage (eine Woche), und kommt dann im Juni wieder.
Manni1a :wink:

Knabbel
20 mei 2007, 19:51
Adella bleibt allerdings nur noch ein paar Tage (eine Woche), und kommt dann im Juni wieder.

Du hast Gluck. Sie ist noch immer da!

Willem2
20 mei 2007, 22:10
Du hast Gluck. Sie ist noch immer da!

Ja en ze gaf een hele show weg. In het trappegat naar beneden ontdeed zij zich van haar schaarse kleding, in dit geval een handdoekje, en een heel mooi lichaampje kwam te voorschijn. Samen met haar zeer mooie ogen , de al genoemde goede service, denk ik dat we hier te maken hebben met een toppertje in spé.

:wink:

Manni1A
20 mei 2007, 22:11
Und wie es der Zufall will, habe ich diese Woche auch noch vieeeeeeeeeel Zeit :freu:

Big30
21 juni 2007, 01:35

Adella zou eind Juni weer in Duitsland terugkeren maar de kans is groot dat ze niet in PHG terugkomt :eek:.

Deze info heeft ook weer niet zo veel waarde want ze komt van een Roemeense dame en gaat over een Roemeense dame, dus ja hoe betrouwbaar is dat :D.

:wink: :wink:
Big30

r0y
21 juni 2007, 08:46
en waar gaat deze schoonheid dan heen volgens jou bronnen? als ik vragen mag ?

dat zou jammer wezen want laura wilt ook al ergens anders gaan kijken en met haar maak ik ook geregeld een nummertje.....en adella wou ik ook nog eens, echt een super lekkere dame :(

Big30
21 juni 2007, 15:51
Omdat het gesprek gisteren met wat IJsbeertjes toevallig over Adella ging, een Roemeense dame gevraagd of ze wist wanneer ze terug zou komen.
Dat zou begin Juli zijn, maar zo zei deze dame er bestond een kans dat ze niet lang zou blijven en wat Zuidelijker in D haar terrein op zou slaan.

Het zou gaan om een "FKK-Haus" in de buurt van Stutgart ;),waar wel eens vaker (tijdelijk) wat PHG dames bivakeren die dan trouwens altijd weer terug komen ;)!

Kortom afwachten dus :cool:! Met in achtneming van het feit dat de uitspraken gedaan zijn door Roemeense dames die altijd uitblinken in betrouwbaarheid klopt het dus allemaal :D.

:wink: :wink:

schmusistuka
8 juli 2007, 21:03
Adella ist seid gestern nacht wieder im happy. Ich habe mit ihr gesprochen.
Sie sieht gut erholt aus. Also ran Eisbären!:D

r0y
9 juli 2007, 00:27
oke dan word het tijd een datum te prikken voor phg :)

Freddy_K
28 oktober 2007, 18:26
zaterdag avond met dit lekkertj op de kamer geweest. Ze lijkt veel op deze dame:

http://img.livejasmin.com/wa/x/xx/xxCherryGirlxx/live/image.jpg
http://80.77.113.34/images/x/xx/xxCherryGirlxx/Image1187280930.jpg
http://80.77.113.34/images/x/xx/xxCherryGirlxx/Image1187280989.jpg

ik dacht even dat ze het was. Zeer lekker lichaam heeft ze.

Mijn geilste ervaring die avond was met een meisje die ik daarvoor had, Ranulka. 19 jarige zeer onervaren Roemeense die niet de indruk geeft het werk voor haar plezier te doen. Toch heel geile ervaring mee gehad :p Hoe heet dat vriendinnetje van Ranulka, kleine donkerharige Roemeense. Die ziet er erg lekker uit

NiPi
28 oktober 2007, 18:53
Weet niet hoe ze noemt maar heb ze wel al eens gepoept.
Was mijn allereerste meisje in PHG, daarmee dat ik ze mij nog herinner.
Was een dikke tegenvaller : wou alleen pijpen met condoom.
Vond ik maar niets.

NiPi
28 oktober 2007, 19:01
Die Ranulka heb ik vorige maandag gehad.
Vond het ook een geile ervaring.
Is een piepjong ding, net 18 en heel onervaren.
Was er pas 5 dagen vertelde ze mij.
Is wel leuk. Wist niet goed hoe ze zich moest gedragen.
Heb dan zelf bvb de handdoek op het bed gespreid.
Dit grietje heeft wel heel erg kleine tietjes, een echte A cup.
Vond ik wel minder maar werd goedgemaakt door haar strak poesje.
Liet zich gewillig vingeren en zoog niet slecht.
Toen ze op mij zat deed het precies wat pijn aan haar strakke kut,
maar rond mijn lul zat ze toch wel zalig.
Wou wel niet tongen.

Freddy_K
28 oktober 2007, 20:12
Weet niet hoe ze noemt maar heb ze wel al eens gepoept.
Was mijn allereerste meisje in PHG, daarmee dat ik ze mij nog herinner.
Was een dikke tegenvaller : wou alleen pijpen met condoom.
Vond ik maar niets.

die vriendin van Ranulka doet alleen PMC? Vooraf ook voor de zekerheid gevraagd aan Ranulka of ze ook PZC deed. Dat deed ze en Ranulka heeft me superlang gepijpt zonder. Inderdaad neuken was wat problematisch bij Ranulka. Ze hield de benen bij elkaar en ik mocht er eigenlijk nauwlijks in. Pijpbeurt was echter super. Ze lijkt een onschuldig meisje van het platteland en ik vroeg me achteraf wel af hoe die hier verzeild is geraakt. Maar ik ben geen heilige en mijn aandacht ging al snel naar Adella:p

Big30
29 oktober 2007, 21:41
zaterdag avond met dit lekkertj op de kamer geweest. Ze lijkt veel op deze dame:

ik dacht even dat ze het was. Zeer lekker lichaam heeft ze.

Mijn geilste ervaring die avond was met een meisje die ik daarvoor had, Ranulka. 19 jarige zeer onervaren Roemeense die niet de indruk geeft het werk voor haar plezier te doen. Toch heel geile ervaring mee gehad :p Hoe heet dat vriendinnetje van Ranulka, kleine donkerharige Roemeense. Die ziet er erg lekker uit

@ Freddy_K,

Ik vind Adella toch meer op Cameron Diaz lijken hoor ;)!

Zou je van Ranulka een paspoort willen aanmaken??

:wink::wink:
Big30

Rex
30 oktober 2007, 00:13
koortslip, maar anders.....................

Deze dame was me ook al eens eerder opgevallen en ook zaterdag. Ziet er heel mooi en lekker uit en ik wilde op zich met haar mee, echter ik ontdekte een koortslip bij haar. Reden voor mij om niet op haar avances in te gaan. Toch best jammer, want ik wil deze toch wel eens uitproberen.:rolleyes:

Willi69
23 mei 2008, 01:50
http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg, jetzt mit anderer Frisur ;)

Rex
21 september 2008, 23:36
Waarom ben ik nooit eerder met dit meisje de kamer op geweest?
Zou het komen omdat ze vaak met meerdere Roemeense meisjes een schoolklasje vormt en het daarom lastiger is om haar te pakken te krijgen.
Of was het de koortslip die ik een keer bij haar ontdekte. :confused:

Het einde naderde zaterdag avond in oedt en Adella was samen met Maria aan het dansen in de bar.
Ik was al een paar keer eerder met Adella wezen dansen en vond het nu eens tijd om haar ergens anders op te laten dansen; op mijn paal.:rolleyes:

Op de kamer begon ze me heftig te tongzoenen. Ik vond het zo lekker dat we dit een tijdje hebben volgehouden.
Op een gegeven moment begon ze me heerlijk te pijpen, afwisselend met en zonder handen en met zeer veel gevoel.
Na elkaar heerlijk oraal te hebben verwend, hebben we heerlijk liggen neuken in missionaris.
Dit was zo lekker dat dit het enige standje was dat we hebben gedaan. Tijdens het neuken bleven we zeer intens tongzoenen, heerlijk.....:luvlove:

Ik weet nu al zeker dat dit niet de enige keer zal zijn en blijven dat ik met Adella op de kamer ben geweest.:love2:

Jansen
20 oktober 2008, 23:42
Waarom ben ik nooit eerder met dit meisje de kamer op geweest?
Na elkaar heerlijk oraal te hebben verwend, hebben we heerlijk liggen neuken in missionaris.
Dit was zo lekker dat dit het enige standje was dat we hebben gedaan. Tijdens het neuken bleven we zeer intens tongzoenen, heerlijk.....:luvlove:

:love2:

Rex toch :eek: ben je van je geloof af gevallen :fuck::fuck::fuck::fuck:

Ze was er deze week, ook weer met de hele klas zelfs zij en Shakira horen nu bij de oudsten van de klas

Rex
21 oktober 2008, 00:10
Rex toch :eek: ben je van je geloof af gevallen :fuck::fuck::fuck::fuck:

Ze was er deze week, ook weer met de hele klas zelfs zij en Shakira horen nu bij de oudsten van de klas

Ik heb vorige week nog even voor meestertje gespeeld en Adella was de perfecte studente................:rolleyes:

Big30
5 april 2009, 21:20
Is deze roemeense schoonheid de laatste tijd nog gesignaleerd ? Zo ja, is er nog wat van over, of heeft ze zichzelf reeds uitgehuwelijkt ?

:wink:

Ik kan me niet herinneren haar recent nog gezien te hebben. Was dat wel zo dan had ze wel in het lijstje van Willi69 gestaan ;)!
Sinds eind vorig jaar niet meer gespot, weet niet of ze uitgehuwelijkt is :p.

Clinic
5 april 2009, 21:30
Ik kan me niet herinneren haar recent nog gezien te hebben. Was dat wel zo dan had ze wel in het lijstje van Willi69 gestaan ;)!
Sinds eind vorig jaar niet meer gespot, weet niet of ze uitgehuwelijkt is :p.

Ik wel en voorlopig komt ze niet meer, maar...................zoals het een echte dvp betaamt, zeg nooit.........................nooit............... . toch?
voorlopig kaan haar draadje wel naar de oude doos............

Scoobert
17 november 2009, 09:18
.................zoals het een echte dvp betaamt, zeg nooit.........................nooit............... . toch?

Toch haar gezien afgelopen weekend, dus voorlopig dan maar geen oude doos meer :)

Willi69
17 november 2009, 10:11
Toch haar gezien afgelopen weekend
Wo? PHG?

Clinic
19 november 2009, 20:29
Naar mijn bescheiden mening is ze echt nog niet uit de oude doos en ik denk dat Scoobert een ander heeft aangezien voor deze dame.

Big30
19 november 2009, 20:31
Naar mijn bescheiden mening is ze echt nog niet uit de oude doos en ik denk dat Scoobert een ander heeft aangezien voor deze dame.

Denk ik ook! Er liep afgelopen weekend een dame in PHG met een zekere gelijkenis. Kans dat Adella weer gaat werken lijkt me vrij miniem ;).

Big30

Scoobert
20 november 2009, 18:23
Denk ik ook! Er liep afgelopen weekend een dame in PHG met een zekere gelijkenis. Kans dat Adella weer gaat werken lijkt me vrij miniem ;).

Big30

Volgende keer zal ik mijn bril wel opzetten. Of gewoon niks meer tikken ;)

Willem2
21 november 2009, 17:26
Volgende keer zal ik mijn bril wel opzetten.

Scoobert wordt ook een jaartje ouder ;)

Of gewoon niks meer tikken ;)

Nee joh, doe niet zo gek :wink2:

Picasso 1
21 november 2009, 17:30
Of gewoon niks meer tikken ;)

Nee joh, doe niet zo gek :wink2:

Die scoobert is getikt :biggrin:

Scoobert
22 november 2009, 00:54
Scoobert wordt ook een jaartje ouder ;)

Nog niet zo heel lang geleden geworden inderdaad......en dat niet meer tikken kan me ook wel bevallen :wink: