PDA

Volledige versie bekijken : Assia (oid) (Albanese)



Patjax
12 mei 2024, 23:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/albania.gif




Assia (oid) (Albanese)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, neigt meer naar PSE, Massage, babykusjes, pussysliden
Extra info:Leuke dame die meestal rondhangt bij de speelautomaten. Wespentaille en iets meer on that ass dan voor mij gebruikelijk. Sinds een drietal maanden in Penelope. Meer een dame voor 30 minuten kamertje.

Patjax
13 mei 2024, 12:26
Gisteren zorgde het mooie weer en ik wel eens benieuwd was hoe Penelope op een zondag was ervoor de hel van de Duitse Autobahn richting Castrop-Rauxal te trotseren. Bij mijn vorig bezoekje was mij een blondine met een mooi gezichtje opgevallen. Tot een kamergang kwam het niet. Het zorgde er echter wel voor dat het zaadje was geplant en ze een plekje op mijn Willy Wishlist had verworven.

Terwijl ik buiten in het zonnetje aan het bijkomen ben van de autorit zie ik haar naar binnen gaan met een beer. Een klein half uurtje later de bar ingelopen en mezelf tactisch neergeploft op een bank. Een paar minuten later komt ze de bar in. Als ze mijn blik in haar richting opvalt gebaart ze of ik naar haar kom. Ik klop uitnodigend op de plek naast me. Dit grijpt ze aan om mijn kant uit te komen en komt op mijn schoot zitten. Er volgt een kort kennismakingsgesprek waarbij ze zich voorstelt als Assia (of iets dergelijks). We besluiten te verkassen naar een kamer om dit intiem voort te zetten.

Muziekje aan, massage voor haar en dan kan het spel op de wagen. Ze begint zeer verrassend met een pussyslide. Hierna volgt er een BJ. Tempootje net een versnellinkje te hoog en iets te weinig afwisseling maar wel geil om dat mooie koppie als een jaknikker op en neer te zien gaan. Nadat ze mijn paradepaardje van een rubberen zadel heeft voorzien bestijgt ze hem voor een intense rodeorit in cowgirl. Na een tijdje wisselen we in missio. Het eindresultaat is een gevuld rubbertje. We keuvelen nog wat na waarbij blijkt dat we beiden de liefde voor Italië delen.

Al met al een redelijk goede eerste kamer met lucht naar boven. Een vervolg zal plaatsvinden om te bepalen of ze kan uitgroeien tot een potentiële pannenkoekje of dat ze een fluffertje is voor een half uurtje.

mountRush
30 mei 2024, 17:19
Een aantal weken geleden een sessie met deze damen gehad. Deze dame heeft een geweldige kontje en ook een mooi gezichtje :) Haar service is zeker ook goed maar niets uit deze wereld. Ze deed een vrij standaard bj, doggy service maar ze ziet er echt wel goed uit. Zeker de moeite waard voor een half uurtje zoals Patjax hierboven vermeldt!