PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Roemeense)



irongiant
14 mei 2024, 21:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Julia (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken
Extra info:net een week in de club, doet alleen "normale service

irongiant
14 mei 2024, 21:45
Öp deze mooie dinsdag maar weer eens afgereisd naar Penelope, mijn favorietje zou er ook zijn maar was er toch niet. Dan moest ik de melk voor het poesje maar aan een ander geven. Het viel nog niet mee om een slank hertje te vinden waar ik die melk aan kwijt kon. Op een gegeven moment bespeurde ik een mooi lang en slank hertje dat lange tijd op het ligbed bleef hangen. Om een uur of 7 trof ik haar bij het koffieapparaat, ze stelde zich voor als Julia. Ze sprak een klein beetje Duits en wist al snel met de vraag voor een kamertje op de proppen te komen. Eerst samen buiten nog een koffietje en sigaretje gedaan, daarna naar boven. Ze bleek alleen de "normale service" te doen, dus geen bijzondere vunzigheden, zelfs niet als ik er toch een uurtje van zou maken. Hmm, dan proberen we eerst een halfuurtje... Het hertje begon met een voortreffelijke pijpbeurt (met roze hoesje). Al gauw stond hij loodrecht omhoog, na 15 minuutjes dacht ik nu is het wel tijd om haar paardrijkunsten be ervaren. Dat deed ze ook met volle overgave en keek me zwoel aan. Omdat ze zelf die middag nog niet bereden was had ze goed de smaak te pakken, ze genoot er zichtbaar zelf ook van. De laatste vijf minuten haar de klus laten klaren met het handje, terwijl ik haar clit nog eens goed onderhanden nam. Ze genoot er bijzonder van, ik moest vooral doorgaan zei ze toen ik even stil hield. Eigenlijk verbaasde ik me een beetje dat ze zelf ook zo lekker opgegeild wilde worden, dus er zit nog toekomst in dat het nog wel wat kan worden. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen...