PDA

Volledige versie bekijken : FKK Amari, Keulen (Köln), Algemeen

Wentelt Eefje
16 februari 2024, 13:46
Amari – FKK Saunaclub Cologne
Mathias-Brüggen-Str. 10
50827 Köln

Telefon: ‎+49 (0) 221 447 060 22
E-Mail: info@fkkamari.de
Website: www.fkkamari.de

16 maart opent in het vroegere pand van Sudbad, Salon Rouge en Römerbad Köln in Köln-Ehrenfeld een nieuwe club: echt nieuw of een doorstart van Römerbad, weet ik niet.

FKK Amari. Volgens de aankondiging staat de datum vast. Hoeveel dat in het Duitse saunaclub-landschap betekent weten we allemaal...

Purrfect
6 april 2024, 17:08
By the way: https://fkkamari.de/

Wentelt Eefje
6 april 2024, 17:22
En niet geheel onverwacht (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2684-FKK-Amari-(R%F6merbad-(Keulen)-Algemeen&p=832674#post832674), nog altijd, 3 weken na de geplande openingsdatum, "Coming soon"...

Brad Clitt
18 mei 2024, 05:13
Club zou nu in het weekend van 14 en 15 juni openen met een grootse party (vanaf 18.00). Gratis entree de eerste 30 dagen incl. openingsweekend...

Kurt Cobain
18 mei 2024, 05:42
39335

Beron
21 mei 2024, 17:37
Die Inneneinrichtung sieht auf den Bildern wieder komplett ungemütlich aus. Das ist wieder Nachtclub-Design. Ich werde es mir mal angucken, wenn die Eröffnung tatsächlich noch in meinen Urlaub fällt und nicht verschoben wird. Kostet ja nix ;)

schoolmeester
21 mei 2024, 17:55
Waarschijnlijk is deze club te donker voor u.

Groetjes, schoolmeester.

cameltoe slide
21 mei 2024, 21:27
Als de entree daadwerkelijk 30 dagen lang wordt kwijtgescholden de ijsberen en niet door de dames van Fleischeslust, zal de club vol zitten met toeschouwers die willen weten of ze gratis kunnen douchen en wat er gratis te eten en te drinken is.

Jaren geleden heb ik iets soortgelijks meegemaakt op Freude 39. Eén keer en nooit meer!

Dan kunnen de clubexploitanten beter een neukstempelkaart invoeren en na vijf kamers de zesde standaardkamer van de gast overnemen en betalen de gasten in ruil daarvoor de entreeprijs.

Een "win-win situatie" voor de club, de handtassen van de dames van vleselijke lust en voor de cavaliers van wellust die langskomen om te neuken en te relaxen en niet alleen om gratis koffie te drinken.

Als gast moet je waarschijnlijk je eigen badjas, je eigen handdoek en je eigen slippers meenemen als je de club gratis wilt bezoeken. Anders moet je huur betalen. :biggrin:

uurtje
21 mei 2024, 21:47
IK vraag dit voor een vriend; hoe zit het met de vrijkaartjes gedurende de eerste 30 dagen ??? :hammer::hammer::hammer::hammer:

cameltoe slide
21 mei 2024, 23:18
IK vraag dit voor een vriend; hoe zit het met de vrijkaartjes gedurende de eerste 30 dagen ??? :hammer::hammer::hammer::hammer:

Was willst du noch mehr, als 30 Tage lang deinen Freund zum kostenlosen Saunaclubbesuch einzuladen? :)
:wink2:

Wat wil je nog meer dan je vriend uitnodigen om 30 dagen gratis naar een saunaclub te gaan? :)
:wink2:

Willem2
4 juni 2024, 21:46
Ik was dus zaterdag in Amari om de club te bekijken, wat foto's te maken (heb ik wel eens beter gedaan). De club ligt op een soort industrieterrein met voldoende parkeermogelijkheden ( niet ver van Ikea (voordeel voor NLNU)) De club is redelijk groot, 1400m2. Heeft o.a. een restaurant, hamam, massageruimte, sauna, 14 luxe kamers, een redelijk buitengedeelte, grote lounge ruimte, heel veel, hele grote TV-schermen. Kortom genoeg speelruimte en mogelijkheden.

Ascari
4 juni 2024, 22:38
Wacht eens even. Geen zwembad en geen jacuzzi? Nu zullen de jacuzzi klagers HELEMAAL los gaan :biggrin:

WANDELAAR5
4 juni 2024, 22:48
Heb je geen foto’s van de jacuzzi?

pret
5 juni 2024, 02:48
En maar 14 kamers! Dat zullen vast lange wachttijden worden met de gratis entree. En dan heb ik het nog niet eens over pannenkoeken of taart bakkers. Hoe gaan ze dat organiseren?

Willem2
5 juni 2024, 09:45
En maar 14 kamers!
Er is al een tijd een aanvraag de deur uit om 13 hutten te bouwen....
De kamers die er nu zijn ,zijn gewoon heel goed.

Dat zullen vast lange wachttijden worden met de gratis entree.
Ja dat gratis entree, daar ben ik niet zo blij mee. Daar krijg je meestal niet de bezoekers mee die je wilt hebben.
Uiteraard is het niet helemaal gratis maar dat is maar goed ook.
Er zal ook wel selectie plaats gaan vinden bij de entree.
Voor niks gaat de zon op...

En dan heb ik het nog niet eens over pannenkoeken of taart bakkers.
Laat dat maar aan de dames van de organisatie over. Die zullen zeker daar gaan ingrijpen

pret
5 juni 2024, 09:47
Uiteraard is het niet helemaal gratis maar dat is maar goed ook.

Zou je dit nader kunnen toelichten?

Willem2
5 juni 2024, 09:49

Ik weet nu niet meer of er een jacuzzi was :redface:
In ieder geval was het saunagedeelte en hamam zeer goed.
Ik zal mijn foto´s nog eens doorkijken, maar bij een bezoek aan zulke clubs zijn niet alle ruimtes zo opgeruimd dat of belicht dat er makelijk foto´s zijn te maken.

Willem2
5 juni 2024, 10:02
Zou je dit nader kunnen toelichten?

De entree is gratis. Voor de rest moet je voor drank en spijs betalen. Voor badjas en handdoek weet ik niet. Zal nog wel bekend gemaakt worden op de website.

Bedenk goed dat het breakevenpoint BEP voor een saunaclub rond de 30-35euro ligt. Dat houdt in dat er boven dat bedrag pas "winst" gemaakt wordt. Bij een promotie kan je zoiets dus wel doen.

Willem2
5 juni 2024, 12:25
Wacht eens even. Geen zwembad en geen jacuzzi? Nu zullen de jacuzzi klagers HELEMAAL los gaan :biggrin:

Hmm ik weet het niet meer :redface:
Volgens mij niet, maar het saunagedeelte en hamam is zeer fraai uitgevoerd.

bebert
6 juni 2024, 04:42
Op de website schrijven ze: "FKK Amari saunaclub". Zal dat nu een echte FKK zijn zoals FKK Babylon (met naakte dames) of een gewone saunaclub zoals Samya, Sixsens en veel anderen?

Wentelt Eefje
6 juni 2024, 05:02
Op de website schrijven ze: "FKK Amari saunaclub". Zal dat nu een echte FKK zijn zoals FKK Babylon (met naakte dames) of een gewone saunaclub zoals Samya, Sixsens en veel anderen?

Met naakte dames? Babylon? Je bedoelt met in plaats van in een sexy setje gekleed met een roze handdoek om zich heen geslagen... het FKK-karakter van Babylon werkt met die handdoekjes nog sterker lustremmend op me dan "echt" FKK. Geef mij maar de "verrassing" op de kamer.

mechelen
6 juni 2024, 07:45
Ik zie op google maps dat deze club niet ver van Mondial ligt, mogelijk mikt men op het zelfde publiek.:cool:

Derek
8 juni 2024, 17:38
Ik zie op google maps dat deze club niet ver van Mondial ligt, mogelijk mikt men op het zelfde publiek.:cool:

Mondial is alleen leuk voor mensen die hun onderbroek onder hun ijsberenoutfit aanhouden (no offense). Ik hoop dat hier ander publiek gaat komen.

Ascari
9 juni 2024, 00:26
Mondial is alleen leuk voor mensen die hun onderbroek onder hun ijsberenoutfit aanhouden (no offense). Ik hoop dat hier ander publiek gaat komen.

Daar zou ik geen geld op inzetten gezien het publiek van andere Keulse clubs. Wellicht is Penelope van 10.00 tot 19.00 iets. Heel veel (oude) mannetjes die niet weten wat een onderbroek is en héél graag hun garnaaltje laten zien.

Tornado
9 juni 2024, 08:50
Daar zou ik geen geld op inzetten gezien het publiek van andere Keulse clubs. Wellicht is Penelope van 10.00 tot 19.00 iets. Heel veel (oude) mannetjes die niet weten wat een onderbroek is en héél graag hun garnaaltje laten zien.

Tja, beter dan mannen uit preutse culturen die zich niet willen aanpassen toch?

Purrfect
9 juni 2024, 11:53
Um den Blödsinn zu beenden gibt's hier mal ein Crossposting meines Livetickers von gestern - viel Vergnügen beim Lesen:

Liveticker aus dem Amari (20:04 Uhr)
Okay, ich bin hier gerade im Amari bei der Vorab-Party für Szene, Promis & Weltpresse... :p

Der Laden ist der Hammer! Ich glaube vom Konzept her wird das die Kölner Antwort auf das Sharks... :D

Edelste Ausführung, im Erdgeschoß sind Herrenumkleide, Barraum, Speiseraum & Terrasse, im Keller der großzügige Wellnessbereich mit Saunen, Hamam, Massagebereich, Ruheraum und u.a. Selbstbedienungsstationen für Wasser & Tee und im Obergeschoss die Dachterrasse mit Shishabar, die Umkleide für die Mädels und die Zimmer für Spiel & Spaß... ;)

Liveticker (20:15 Uhr)
Die Sause begann mit Sambatänzerinnen und brasilianischen Klängen, jetzt sind wir bei Loungemusik. Der Laden füllt sich allmählich, alles schaut sich um. Saunaclubbetrieb gibt es heute natürlich noch nicht, um gleich die erste Frage zu beantworten... o_O

Liveticker (20:24 Uhr)
Dem Vernehmen nach sollen die selbstständig arbeitenden Unternehmerinnen im Bereich von 50-60€ pro halbe Stunde tätig werden. Angeblich kommt das Lineup teilweise von außerhalb NRWs: Frischfleisch! :)

Liveticker (20:40 Uhr)
Getränkepreise im Clubbetrieb: Kaffee etc. & Softdrinks kostenlos, Kölsch 3€, das Glas Wein 5€ (und das ganz ohne Gefährderansprache von mir). Offenbar möchte der Club länger geöffnet bleiben als der LivingRoom... :cool:

Liveticker (20:59 Uhr)
Es gibt in der Tat wie beworben 30 Tage kostenlosen Eintritt sowie ein Rabattkartensystem im LR-Style... :)

Es sind etliche Optikschüsse im Club, teilweise hinter der Theke, teilweise als Gäste - ich hoffe sehr, daß sich einige davon den zukünftigen Arbeitsplatz ansehen. Bisher habe ich hier übrigens keine mir bekannte Clubmaus aus Bulgarien oder Rumänien gesehen... ;)

Liveticker (21:11 Uhr)
Nachfrage zum Frischfleisch: Schwer zu sagen in welchem Umfang das hier an den Start geht. Ich gehe davon aus, daß auch Bewerbungen aus anderen Clubs angenommen werden. Wie stark sie da dann aussieben wird sich zeigen... :cool:

Liveticker (22:20 Uhr)
Okay, alles was ich bisher gegessen, getrunken und beschmust habe war lecker... :p

Hinter der Bar steht u.a. ein endgeiler Schokohase. Wenn ich nicht gestern erst einen gehabt hätte, wäre ich wahrscheinlich schon über die Theke gehüpft... :eek:

Liveticker (23:11 Uhr)
Eben gab's Stangentanz am DJ-Pult, gerade ziehen sich die Tanzmäuse im Raum Hongkong um. Als ich die geschlossene Tür gesehen habe dachte ich schon da würde jemand mal vorab das Zimmer testen... :D

Liveticker (23:43 Uhr)
Passende Musik zur Party, gerade läuft "Call on me" von Eric Prydz... ;)

Liveticker (00:08 Uhr)
Im Wellnessbereich gibt es übrigens mit "Bangkok" ein Zimmer für dringende Bedürfnisse im Anschluß an Sauna, Hamam oder Massage - auch hier wieder gut mitgedacht... :p

Liveticker (00:35 Uhr)
Schluss für heute, überlassen wir das Feld den jungen Leuten... ;)

Fazit: Wer hätte das gedacht, vor meiner Haustür fällt ein Premiumclub vom Himmel. Wenn jetzt noch Lineup & Service stimmen, kann man sich aus NRW in Zukunft die Fahrt nach Darmstadt sparen. Nächsten Freitag geht's los - ich freue mich schon drauf... :)

Big30
9 juni 2024, 14:43
Topic opgeschoond. Gaarne weer on topic.

WA
9 juni 2024, 21:59
Um den Blödsinn zu beenden gibt's hier mal ein Crossposting meines Livetickers von gestern - viel Vergnügen beim Lesen:

Wer hätte das gedacht, vor meiner Haustür fällt ein Premiumclub vom Himmel. Wenn jetzt noch Lineup & Service stimmen, kann man sich aus NRW in Zukunft die Fahrt nach Darmstadt sparen. Nächsten Freitag geht's los - ich freue mich schon drauf... :)

Hast du noch Leute aus das alte pre COVID LR gesehen? Zum Beispiel Theke Frauen oder Management? Ich frage das wegen verschiedenen Werbungen auf verschiedenen Facebook Profilen von alten LR mitarbeitenden.

Purrfect
10 juni 2024, 08:23
Hast du noch Leute aus das alte pre COVID LR gesehen? Zum Beispiel Theke Frauen oder Management? Ich frage das wegen verschiedenen Werbungen auf verschiedenen Facebook Profilen von alten LR mitarbeitenden.
Leider war ich vor Corona noch kein Gast im LR, daher kann ich das nicht mit Sicherheit beantworten. Würde mich angesichts der Indizien aber nicht wundern... ;)

Helaas was ik vóór Corona geen gast bij de LR, dus daar kan ik niet met zekerheid op antwoorden. Maar het zou mij niet verbazen gezien het bewijs... ;)

Partycrasher
14 juni 2024, 21:21
Ik ga op zoek naar die plek.
Ik heb die plek gevonden, volgens mij. Ik ben al meer dan 4 uur hier. Dat kan ook niet anders, want ik was als eerste naar binnen gegaan. Er zijn hier op dit moment ongeveer 35 DVP's en ongeveer 80 Ijsberen. Ik ben bezig aan bierfles 7. De entree was gratis en alle spullen waarmee je van elk naaktstrand wordt verjaagd ook. Thee, koffie en alle soorten water zijn gratis, voor de rest moet je voor alles betalen. Er zijn hier 0 Nederlanders en er zijn hier 0 Belgen. Er is een nieuw wereldrecord gevestigd: een van de spiksplinternieuwe, zeer schone heren-wc's was rond 20.45 uur defect. Wat zou daar gebeurd zijn?

Tjeppah
14 juni 2024, 21:24
Ik heb die plek gevonden, volgens mij. Ik ben al meer dan 4 uur hier. Dat kan ook niet anders, want ik was als eerste naar binnen gegaan. Er zijn hier op dit moment ongeveer 35 DVP's en ongeveer 80 Ijsberen. Ik ben bezig aan bierfles 7. De entree was gratis en alle spullen waarmee je van elk naaktstrand wordt verjaagd ook. Thee, koffie en alle soorten water zijn gratis, voor de rest moet je voor alles betalen. Er zijn hier 0 Nederlanders en er zijn hier 0 Belgen. Er is een nieuw wereldrecord gevestigd: een van de spiksplinternieuwe, zeer schone heren-wc's was rond 20.45 uur defect. Wat zou daar gebeurd zijn?

Heb jij dat op je geweten party ? Wat heb je daar uitgevoerd met een hockeymeisje ?

Partycrasher
14 juni 2024, 21:28
Heb jij dat op je geweten party ? Wat heb je daar uitgevoerd met een hockeymeisje ?

Nee, ik niet. En dat zit mij dus dwars.

Tjeppah
14 juni 2024, 21:32

:biggrin: :biggrin:

JonnyFontane
14 juni 2024, 21:47

Wat....dat de wc stuk is of dat je nog geen hockeymeisjes hebt gescoord

Partycrasher
14 juni 2024, 23:18
Wat....dat de wc stuk is of dat je nog geen hockeymeisjes hebt gescoord

Dat een wc kapot is interesseert mij helemaal niks. Ik heb een bandje waarmee ik naar buiten kan om te zeiken. Die hockeymeisjes, tja. Hier zijn ze niet. Die zitten thuis op hun slaapkamer te denken over het goede leven. Dat ben ik nu dus aan het beleven, dus dat ze lekker meedoen, maar nee, ik heb AIDS. Ik heb geen AIDS, maar ik ga naar bordelen, dus ik heb AIDS. Die hockeymeisjes zijn geestelijk niet in orde. Ze zitten thuis op hun slaapkamer terwijl meisjes die niet op hockey zitten op dit moment hier met 'hun geld' vandoor gaan. Die komen echt allemaal uit Roemenië, het zijn er ongeveer 40. Het geld komt van ongeveer 90 niet-AIDS-patiënten uit Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz en Oberösterreich. Bierfles nummer 10 is net aangekomen door een bardame. Al het personeel gaat rond door de hele club om te vragen wat iemand wil drinken, halen de drank, en strepen de bijbehorende bedragen door op de consumptiekaart. Ik wou dat ze een Bloemendaals hockeymeisje zouden doorstrepen op mijn consumptiekaart.

Tjeppah
15 juni 2024, 05:03
Had je waarschijnlijk een duurdere kaart moeten kopen party Geen drankkaart maar een lik/keeskaart

jemame
16 juni 2024, 21:36
Openingsweekend ???? Ik stond vandaag om 11 uur aan een gesloten deur , heb gewacht tot 11.30 uur en ben dan maar vertrokken . Was toch open volgens de webside of heb ik ergens iets gemist ?

Tjeppah
16 juni 2024, 21:44
Openingsweekend ???? Ik stond vandaag om 11 uur aan een gesloten deur , heb gewacht tot 11.30 uur en ben dan maar vertrokken . Was toch open volgens de webside of heb ik ergens iets gemist ?

Je hebt gemist dat ze pas om 18u open gaan tenminste dat
gold voor vrijdag en zaterdag :biggrin:
En het officiële openingsweekend was vrijdag en zaterdag.
Op de website staat wel dat ze normaal om 11u open gaan, misschien deze tijden pas vanaf volgende week gaan gelden. Er staan qua openingstijden ook een tegenstrijdigheid in op de website. Er staat op de ene plaats dat het een open einde is qua sluitingstijd. Op een andere plaats dat ze op zaterdag tot 6u open zijn en dat ze op vrijdag tot 5u open zijn

jemame
16 juni 2024, 21:56
Je hebt gemist dat ze pas om 18u open gaan :biggrin:
En het officiële openingsweekend was vrijdag en zaterdag

Ja nu zie ik het , maar bij de openingsuren staat zondag vanaf 11.00 uur .

mynasch
17 juni 2024, 13:02
ik geloof dat er op de flyer stond op 14 en 15 juni ab 18:00 geoffnet bis open end.... moest je wel even zoeken.....

Partycrasher
17 juni 2024, 16:26
Zaterdagnacht vroegen ze aan mij of ik zondag wilde terugkomen. Ik vroeg hoe alles zou zijn op zondag en ze zeiden dat ze om 11.00 uur open zouden gaan en er ontbijt zou zijn. De entree zou gratis zijn met een verplichting om minstens voor €20,- te besteden op de consumptiekaart. Ik was heel erg moe, en zei dat ik echt naar huis moest om te slapen. En dat was ik ook echt van plan, totdat ik onderweg dacht: daar krijg je slechte zin van. Toen ben ik naar Freude 39 gegaan.

Tjeppah
17 juni 2024, 16:44
Zaterdagnacht vroegen ze aan mij of ik zondag wilde terugkomen. Ik vroeg hoe alles zou zijn op zondag en ze zeiden dat ze om 11.00 uur open zouden gaan en er ontbijt zou zijn. De entree zou gratis zijn met een verplichting om minstens voor €20,- te besteden op de consumptiekaart. Ik was heel erg moe, en zei dat ik echt naar huis moest om te slapen. En dat was ik ook echt van plan, totdat ik onderweg dacht: daar krijg je slechte zin van. Toen ben ik naar Freude 39 gegaan.

Je bent ook een partybeest Dus ze hebben om 11u gewacht of je kwam ontbijten en toen ze je niet zagen zijn ze maar dicht gebleven. Dus eigenlijk was jij de aanleiding dat Jename voor een dichte deur stond. :rolleyes:

bettman
18 juni 2024, 13:00
Ja nu zie ik het , maar bij de openingsuren staat zondag vanaf 11.00 uur .

Am Smartphone habe ich heute ein Pop-Up Fenster mit folgendem Inhalt entdeckt Diesem Sonntag öffnen wir ab 15:00 Uhr
Jetzt stellt sich die Frage, auf welchen Sonntag sich diese Aussage bezieht. :rolleyes:

mynasch
20 juni 2024, 12:54
Ik was dus zaterdag in Amari om de club te bekijken, wat foto's te maken (heb ik wel eens beter gedaan). De club ligt op een soort industrieterrein met voldoende parkeermogelijkheden ( niet ver van Ikea (voordeel voor NLNU)) De club is redelijk groot, 1400m2. Heeft o.a. een restaurant, hamam, massageruimte, sauna, 14 luxe kamers, een redelijk buitengedeelte, grote lounge ruimte, heel veel, hele grote TV-schermen. Kortom genoeg speelruimte en mogelijkheden.

ATM ?

Wentelt Eefje
20 juni 2024, 14:46
Ass to mouth? Kan wel, maar kost veel bij een paar dames daar...

Firehawk
21 juni 2024, 10:21
Ben even aan het kijken hier en op hun site maar is mij niet helemaal duidelijk hoe het er precies inelkaar zit. Zal wel niet goed gelezen hebben.
Kan iemand mij dit toelichten?

Entree is momenteel gratis.
Je moet voor €25 aan drank bestellen?
Eten kost €15 per keer?
Meiden zijn 50/60 per half uur? Beetje normale service of voor alles extra?
Is club beetje als samya, mondial, magnum sfeer? Want dan is het waarschijnlijk niets voor mij.

Bedankt alvast :)

Partycrasher
21 juni 2024, 10:47
De entree is gratis. Badjas, slippers en handdoeken zijn gratis. Je krijgt een consumptiekaart van €45,- waarop met een stift bedragen worden doorgestreept. Je mag die consumptiekaart niet kwijtraken, anders moet je €45,- betalen. Je betaalt maar 1 keer voor het eten. Dus als er €15,- is doorgestreept op je consumptiekaart, mag je de hele dag eten en kun je nog voor minstens €10,- drinken om aan de consumptieverplichting te voldoen. Bier kost €6,-, frisdrank kost €3,-, en water, thee en koffie zijn gratis. Er staat iemand bij de ingang van het restaurant die zegt dat hij alle gezichten onthoudt van personen bij wie hij €15,- heeft doorgestreept.
De prijs van de meiden is €60,- voor een half uur en €120,- voor een uur. De service moet je zelf afspreken, maar bij de meesten krijg je niet veel voor die bedragen. De sfeer in de club is hetzelfde als bij Magnum, Oceans, Samya en Mondial. De openingstijden zijn op dit moment onbekend, omdat ze elke dag veranderen.

Firehawk
21 juni 2024, 10:53
Bedankt voor de toelichting, pc.

JonnyFontane
21 juni 2024, 10:56
Pc bedankt voor de info. Ik zal er voorlopig nog niet komen.

Rino123
21 juni 2024, 13:30
Ik wil er aanstaande zondag naartoe rijden en ik heb via de EMAIL BEVESTIGING GEKREGEN DAT ZE DAN OM 11.00 UUR OPENEN! Dus daar vertrouw ik maar op:blume:

peterp095
21 juni 2024, 13:40
Ik wil er aanstaande zondag naartoe rijden en ik heb via de EMAIL BEVESTIGING GEKREGEN DAT ZE DAN OM 11.00 UUR OPENEN! Dus daar vertrouw ik maar op:blume:

openen zullen ze misschien wel maar of er dan al vrouwen zijn is een andere vraag.
als ze tot 0500 u open zijn denk ik dat er om 1100 u niet veel vrouwen zullen zijn....

Rino123
21 juni 2024, 18:33
Bedankt voor de info Partycrasher:)

mynasch
23 juni 2024, 09:41
Eerste keer naar Amari op 22-juni-2024
:):):biggrin::blume::blume::biggrin::):):):biggrin ::blume::blume::biggrin::):):):biggrin::blume::blu me::biggrin::)

Een zaterdagmorgen met een prima alibi: ik kon de reis naar Kӧln daadwerkelijk doorgang laten vinden. Eigenlijk een beetje te ver weg, maar een van mijn favo’s (Cleo ex LR, ex GG, ex Cataleya Sixsens) had me verklapt dat het een fraaie omgeving voor mij zou zijn!

Op vrijdag nog maar even gebeld of men inderdaad rond elven open zou gaan, en dat werd bevestigd, Nicolle (zo bleek ze zaterdagmorgen te heten) waarschuwde wel dat er dan niet een enorme partij dames aanwezig zou zijn.
Ik belde keurig om 11:45 aan, en werd opengedaan door een wel heel fraaie dame, die Nicole bleek te heten. Een wel heel spannend T-shirtje omspande haar fraaie borsten met mooie tattoos, met een decolleté waar de kleine mynasch wel pap van lustte. Ik hoop maar voor Keulen en omgeving dat Nicolle ook al aan de andere kant van de Theke heeft gestaan. Ik vrees dat ik snel door de knietjes zou gaan voor zoveel vrouwelijk schoon. En met een paar heldere kijkers. Nicolle blijkt de tent te beheren! Haar voorspelling van gisteren bleek uit te komen, er was een andere dame aktief. Naam vergeten (Kadishi o.i.d.) wat oudere dame die hiervoor in Finca werkte. Daar werd het haar qua dames te druk en qua bezoekers te stil.
De eerste indruk van Amari was indrukwekkend. Alles spiksplinternieuw, fraai vorm gegeven. Fraaie kleuren. Dat zal me een slordige duit gekost hebben. Koffie en thee gratis verkrijgbaar. Prima cappuccino apparaat, De bardame zal er een kluif aan hebben de koffiebar en de binnen bar tegelijk te beheren. Buiten zijn er zitjes, binnen veel ruimte beneden, en ook op de eerste verdieping (waar ook veel kamers zijn) is nog een verblijf-gedeelte, waar gerookt werd (open ramen) en waar later in de middag voetbal werd gekeken. (Dat kon beneden buiten ook). Op de kelder verdieping is alle keurig verzorgde wellness. Prima nagel neue sauna, waar ik na sessie een weer opgepept werd!

Ik had rond 12 met Cleo had afgesproken, en klokslag 12 hoorde ik tik tak tik tak van de hoge hakken van Cleo….. gekleed in een fraai rood latex achtig tenue-tje, met een zwart rokje erover heen. Dat beloofde veel goeds. Eerst een beetje bi gekletst met een kopje koffie en het een en ander opgestoken over de eerst week in deze nieuwe tent. Leuke meid die Cleo! En de drive om naar een kamertje te gaan stak als een onweer storm op! Sapperdeflapperdeflap. Als een verliefde tiener liep ik achter Cleo aan met bestemming Parijs (alle kamers hebben een stedennaam!). Het werd een goddelijke kamer van een uur. Ik heb al veel over haar geschreven, en het lijkt me dat een referentie naar haar draadje waarschijnlijk genoeg is. Misschien kan de moderator het naar Amari verplaatsen, maar ja zeker weten of ze hier blijft…. verwijzing Cleo (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60477-Cleo-(Roemeense))

Na deze eerste kamergang maar eens een broodje eten. Kan bij dezlfde bar als de koffiemachine staat. Voor mij prima keuze van een aantal zaken (broodje, beleg, yoghurt, wat fruit). Prima. En alles in deze prachtige nieuwe ruimten. Langzaam maar zeker nam het aantal meiden toe, en toen ik rond 18:15 de terugreis naar NL moest ondernemen denk ik dat er een stuk of 20 dames rondliepen. Het grootste gedeelte kende ik niet, zag wel een paar ex LR (en later GG) opduiken (Nikita, Paula, Aisha en Cleo). Er waren een paar fraai gevormde dames (Menali (D-Russin), met een paar lichte ogen waar ik rap in verdween…., Ene Alina, met een paar borsten dat ik dacht, mijn hemel je ziet eerst alleen maar borst, en dan blijkt er ook nog de rest van haar lichaam aan te zitten. (een wat oudere dame die kennelijk ook bij 4illusions werkt, en hier vandaag voor het eerst was. En, whats in a name een Alina2 uit Roemenië, die mij ook met verve trachtte te verleiden in de barruimte…. De rug wist ik net recht te houden.

Ik zag Cleo op een gegeven moment voorbij stappen, en dacht…. Why not. En een tweede gang naar Parijs viel mij ten deel. Opnieuw een prachtig uur.
Beetje bijkomen. En besluiten of dit het was…. Nog een beetje rondstappen en mij in de bovenruimte laten bekoren door Caro (kwam uit Babylon, zelfde observatie als de dame uit Finca: veel dames in Babylon, weinig klanten….). Kennelijk is de prijsspiraal een uitdaging. Ik moet zeggen dat ik hier in Amari daar niks van heb gemerkt. Cleo is altijd schappelijk, en de dames die ik hier sprak hanteerden allen het 60/30 tarief (of 120/60). Geen meerpijzen gehoord. En de kamers die ik had waren uitstekend. Ook deze Caro liet zien uit het echte mynasch hout gesneden te zijn. Wat een plezierige afsluitende sessie. Dit keer in Los Angeles… Prachtig halfuur. Heerlijke vrouw, die mij uitvoerig prees over mijn erotische kunsten, en ik kon nog heel wat van haar leren. Caro komt uit Kroatie geloof ik, en is een jaar of 35. Grote bloem op haar rug getatoeëerd. Heerlijke pussy om eens aan te lebberen. Jummie. Met succes!

Prachtige dag op Amari: een schitterende club. Bij het afscheid vroeg de opvolgster van Nicolle (ze heette Manu in Golden Time meen ik) hoe ik het had gevonden en of er correcte prijzen werden gehanteerd. (Goede check!)
Zou ik terugkomen? Ik denk het wel, en…’t is wel een stukkie rijden eg. Op zaterdag terug net iets meer dan twee uur na 19:00. De heenweg lijkt me file gevoelig….. al helemaal door de week….
Maar het lijkt me een prachtige aanwinst voor SaunaClub land!

dank Amarai (Nicolle en Manu) die het goed voor elkaar lijken te hebben, en natuurlijk met twee sterren van vandaag Cleo en Caro

entree is vrij deze eerste maand, alhoewel je na afloop 25 euro betaald voor dranken en maaltijden, wat aan het begin goed werd vermeld. Dat lijkt me terecht voor een startende onderneming.

:):):biggrin::blume::blume::biggrin::):):):biggrin ::blume::blume::biggrin::):):):biggrin::blume::blu me::biggrin::)

Wentelt Eefje
23 juni 2024, 19:34
Nadat ik eerst 's ochtends in Samya was beland (was daar echt wel zelf debet aan, had gewoon koers gezet naar Rodenkirchen) geprofiteerd van het feit dat ik Köln en directe omgeving, dus ook het stukje rond Müngersdorf, Ehrenfeld en Chorweiler meer dan goed ken en ondanks de waarschuwingen die inmiddels op de radio waren de directe omgeving te mijden de sluipweg binnendoor van Rodenkirchen naar Ehrenfeld/Bickendorf te snel afgelegd en dus voor de opening om 18:00 aangekomen. Ik was niet de eerste bezoeker, Partycrasher stond al te trappelen om opnieuw net als een dat eerder als eerste binnengelaten te worden.

Ex-Samya bezoekster en later medewerkster Nicolle ontvangt de gasten en doet dat aan een balie en in een ruimte die mijn inziens duidelijk aan de te kleine kant is om later op de avond wanneer zich zowel nog nieuwe gasten melden maar ook de eerste vertrekkende bezoekers zich eraan en in melden de toestroom te verwerken. En hoewel verderop in het pand kosten noch moeite gespaard lijken, is voor je daadwerkelijk omgekleed de club binnentreedt het vooral enorm behelpen. Niet alleen de ontvangstruimte, maar ook de kleedkamers zijn op superslanke dwergjes in geringe aantallen berekend. Eigenlijk heb je zelfs in dat smalle halletje in Hamminkeln waar je je omkleedt nog meer ruimte om je fatsoenlijk om te kleden en je kont te keren dan hier.

Daarna wordt alles inderdaad duidelijk beter, om niet te zeggen zoals hierboven omschreven door mynasch indrukwekkend. Mij valt op dat ik naast veel onbekende gezichten en enkele dames uit andere clubs bij zowel personeel als vrouwelijke bezoekers nogal wat voormalige Samya-gezichten. Wel, uiteraard is dat persoonlijk, vooral de B-garnituur. Daarnaast is de schrik van elke ijsbeer die zich niet aan een GINLF wil wagen ineens hier opgedoken... ...

Eten was, ondanks dat FKK Amari deze openingsdagen pas om 18:00 opende, pas een ruim uur als het niet meer is na opening mogelijk en dat was niet bepaald een feestmaal. Vreemd genoeg kan voordat het buffet geopend wordt ook niet bij de koffie een donut of taartpunt die wel voorhanden waren genoten worden. Later begreep ik dat de reden was dat er op dat moment nog niemand beschikbaar was om de €15 die voor het (daarna onbeperkt overigens) eten afgestreept dient te worden op de - back in time naar Magnum oude stijl - papieren consumptiekaart door te halen.

De shows waren voor sommige ijsberen misschien een feest, maar wat ik tot vertrek zag werd ik niet warm of koud van. Ik had in elk geval de pornoshows later op de avond wel willen zien, maar een telefoontje bracht daar verandering in. Net toen ik een bijzonder fraai exemplaar had gespot dat weliswaar voor mij neus weggekaapt werd maar waarvan ik Partycrasher al had gezegd haar wel te willen gaan stengelen. Maar zij was voor mijntoch slechts één van de weinigen waar ik echt heel geil van zou kunnen worden. Het mocht niet meer zo zijn.

Ik ga er vast nog wel een keer terugkomen, maar wat mij betreft legt deze club het op bijna alle fronten (alleen de kamers niet, daar wint FKK Amari als het om uitstraling en inrichting gaat) af tegen het eveneens recent verbouwde en heropende Freude39.

PS GINLF = Grand Mother I'd NOT Like to Fuck

http://youtu.be/Mg3G9Ahg2cg?si=X_uIiaoE2TP0E-Eu

Rino123
23 juni 2024, 22:17
Ik ben er vandaag geweest en het viel me wat tegen: DE INRICHTING VAN DE CLUB IS HEEL MODERN, BEST WEL MOOI (IS HEEL PERSOONLIJK). Op de parkeerplaats hoorde ik een bekende stem een dame: JAWEL HOOR DAT MOET KASHIDA ZIJN DIE IK NOG KEN VAN PARKSAUNA RESIDENZ!! Eenmaal binnen gezellig mee bijgepraat en volgens haar WAS FINCA EROTICA OOK NIET MEER ZO GEWELDIG! Had ik trouwens al eerder vernomen van andere ijsberen. DE WELLNESS WAS BENEDEN MET EEN HEEL MOOIE HAMMAM EN EEN RUIME SAUNA!
WEL WAREN DE DOUCHES DEFEKT. DE BUITENRUIMTE IS REDELIJK GROOT, EEN LANGE STROOK MET TEGELS-ZITJES EN PARASOLS-LIGBEDJES.
Uiteraard heb ik met Kashida gekamerd en haar service is nog altijd goed te noemen. Ook zag ik enkele dames van LR EN SAMYA. Ik ga er zeker nog eens naartoe, de club is gemakkelijk bereikbaar en gelegen op een groot industrieterrein. Voor mij nadeel dat er na het ontbijt niet veel te eten was (alleen fruit) en het avondeten begon pas om 19 uur. Eten was redelijk en je betaalt met een uitgereikte drank en spijskaart.

Beron
28 juni 2024, 18:31
x

schoolmeester
28 juni 2024, 19:39
Beron,U heeft niets geschreven in bovenstaande post.
Waarschijnlijk zit U weer in het donker.....

jemame
28 juni 2024, 21:52
Volgens de website openen ze nu op zondag om 11.00 uur , klopt dat ?

Tjeppah
28 juni 2024, 22:07
Geen idee. Morgen even bellen en je weet het

Tjeppah
28 juni 2024, 22:51
Zojuist aan Nicolle gevraagd wat de entreeprijs wordt zodra de periode van de gratis entree voorbij is. De entree wordt dan 50 euro. Dit is inclusief eten natuurlijk en ook inclusief bier.

Tjeppah
28 juni 2024, 23:03
Volgens de website openen ze nu op zondag om 11.00 uur , klopt dat ?

Ik heb het voor jou nagevraagd. Zondag zijn ze om 11u open

mentholbear
29 juni 2024, 11:34
Jammer dat ze maandags pas om 15 uur open gaan. Had anders deze club wel eens willen ontdekken.

mynasch
29 juni 2024, 14:59
Jammer dat ze maandags pas om 15 uur open gaan. Had anders deze club wel eens willen ontdekken.

misschien dan dinsdag t/m zondag (vanaf 11:00)....

't is wel het ontdekken waard....

Tjeppah
29 juni 2024, 15:25
Ik denk wel dat het aantal vrouwen en daarbij ook de bezoekers op vrijdag en zaterdag en dan met name in de avonduren een stuk groter is dan overdag op zondag t/m donderdag

Willem2
30 juni 2024, 00:01
Zaterdagavond om 8uur waren er 40vrouwen en er kwamen er nog meer bij ...

MeesterMixer
30 juni 2024, 08:03
Zaterdagavond om 8uur waren er 40vrouwen en er kwamen er nog meer bij ...

Willem2 bezoekt gewoon 3 clubs in 3 uur, dat is pas toewijding! :)

Beron
30 juni 2024, 22:22
Ich habe einen sehr positiven und guten Tag im Amari heute erlebt.
Ich bin gegen 16 Uhr 30 angekommen. Es war aber noch gar nichts los. Die Bar komplett leer. Aber ich hatte auch nicht viel erwartet, weil samstags bis 6 Uhr morgens geöffnet ist. Daher habe ich den Club erkundet.
Die Einrichtung der Bar ist nicht mein Geschmack, geht aber in Ordnung. Ansonsten versprüht das Amari für mich eher die gemütliche Living-Room-Atmosphäre im Rest des Clubs. Das kleine Restaurant ist schön, der Wellnessbereich ist sehr schön, mit einer tollen Sauna und einem Extraraum für die Massage. Dazu gibt es Ruheliegen mit Entspannungskopfhörern (!) und kaltes Wasser mit Zitrone steht auch bereit. Top!

Eine Treppe nach oben ist eine kleine „Terrasse“. Vernünftige Sofas und drei Fernseher – hier kannst du rauchen und Fußball gucken, mit Ton ohne laute Musik. Top!

Es gibt auch sonst an einigen Ecken im oberen Bereich Sofas, auf denen man entspannen kann. Fein. Zu meiner Überraschung gibt es doch einen Außenbereich. Der ist klein, aber OK. Sitzecken und ein paar Liegen – kein Garten, aber um mal rauszugehen, völlig in Ordnung. Besser als Nichts. Das Amari ist sicher kein Sommerclub für Sonnenanbeter, aber um draußen zu relaxen, ist das ok.

Sonntags ist Masseur Markus anwesend (Ex-GG) und der weiß, was er tut. Sehr guter Masseur hat meine „kaputte“ schmerzende Schulter wunderbar repariert.

Aktuell gibt es gegen 19 Uhr etwas zu Essen. Das waren heute Nudeln, Reis und Cevapcici. War ok. Für die Zeit nach dem freien Eintritt ist aber besseres Essen geplant. Mal sehen. Ich fand es schon nicht schlecht, aber da hatten die Köche im Living-Room mehr zu bieten. Bis 19 Uhr gab es halt auch nicht viel, außer Kuchen.

Zwischen 17 Uhr und 20 Uhr kamen dann relativ viele Frauen an – ich habe aber nicht gezählt. Die Bar war jedenfalls gut gefüllt – Männer fehlten allerdings. Deswegen war ich sehr begehrt und alle Blicke waren auf mich gerichtet. Aber die meisten Frauen waren einfach nicht mein Typ – sehr viele Schwergewichte. Allerdings waren auch 2 Optikkracher dabei. Alle versprachen mir Top-Service. Über Preise wurde nicht gesprochen. Es hat allerdings keine der Frauen von sich aus höhere Preise für den „Top-Service“ genannt. Ich gehe für mich dann grundsätzlich immer vom Haustarif aus, also 60 Euro.

Ich bin allerdings mit Cleo gegangen. Keine Lust auf Experimente.

Hier kommen wir zu meinem einzigen großen Kritikpunkt: Dem Zimmer. Einige werden jetzt laut lachen und sagen: „Der Beron wieder – immer meckert er.“ Ja – die Zimmer haben dunkelblaues Licht. Schrecklich. Cleo findet es auch nicht gut. Und die Matratzen sind viel zu weich für guten Sex.

Ich habe mich auch sehr gefreut, Manu zu sehen und Nicole. Hier steckt viel „Living Room“-Erfahrung drin. Ich bin aber ehrlich gesagt froh, wenn es Eintritt kostet. Klingt blöd, ist aber so. Die Verzehrkarte ist nervig. Ich zahle lieber 40 oder 50 Euro Eintritt und kann dann Cola und Kaffee bestellen, so viel wie ich will. Essen ohne Bändchen und so weiter. Einmal zahlen und dann nicht mehr drüber nachdenken. 40 oder 50 Euro ist der Club locker wert. Vielleicht gibt es dann ja auch zum Beispiel etwas Pasta am Nachmittag, bis das Abendessen kommt.

Ich sehe jedenfalls Potential, vor allem jetzt, wo der Living-Room Vergangenheit ist und so schnell auch nicht mehr aufmacht (wenn überhaupt jemals wieder).

Tjeppah
1 juli 2024, 02:58
Ich habe einen sehr positiven und guten Tag im Amari heute erlebt.
.....

Aktuell gibt es gegen 19 Uhr etwas zu Essen. Das waren heute Nudeln, Reis und Cevapcici. War ok. Für die Zeit nach dem freien Eintritt ist aber besseres Essen geplant. Mal sehen. Ich fand es schon nicht schlecht, aber da hatten die Köche im Living-Room mehr zu bieten. Bis 19 Uhr gab es halt auch nicht viel, außer Kuchen.

Am freitag war er zwichsen frühstuck und abendessen auch noch 3 verscheidenes torte/kuchen

WA
2 juli 2024, 20:09
Amari…… kort maar krachtig: pre covid LR liefhebbers opgelet ====> Manuela en Nicole teaming up again. In het Nederlands: het veel bezongen duo dat LR naar een geliefde pleisterplaats opstuwde vormt nu de dagelijkse leiding in Amari.

Ik ben er van het weekend even langsgegaan en moet zeggen dat het zeker naar meer smaakte. Zoals verwacht was het er op de zondag wat rustiger maar hey, wie heeft ooit op één dag alle dames in een SC gedaan?

Afgetrapt met Cleo. Top !!! Maar die kende ik al en net voordat Beron haar wist te schaken wist ik deze sicheren bank te verleiden tot een kamer, of zij mij, whatever. Voor de fans, denk even terug aan mijn laatste bericht in haar topic. Misschien kun je er een potje mee breken.
Daarna, hefe weizen, en veel ook want ik was met m’n niet schrijvende wingman en, dat kraskaartje moet tenslotte ook vol. Het had wel een ongunstig bij effect. Van de twee dames die na Cleo volgende ben ik helaas de artiestennaam vergeten. Desalniettemin waren beide dames wel memorabel. Een platina blonde uit een potje dat rondliep in een soort nauwsluitende visnet achtige outfitt maakte avances. Praatje maken dan maar. Aïcha en Cleo zagen het van een afstandje aan en ik meende instemmende lichaamstaal te zien. En terecht!!! €120 voor een uur SC service zoals we die kennen van voor de registratie plicht voor de dames.
De volgende kennismaking was met curcubeu (regenboog in het Roemeens) Een vederlichtgewicht brunette met bruine of hazel eyes waarin je verzuipt, rondlopende in een regenboog outfit die zich voorstelde als Spaanse……, maar toch verstond wat ik zei…… Anyway, iets minder meegaand als de blondine en Cleo en duidelijk op zoek naar mijn zwakheden maar uiteindelijk toch ook voor €120 het uur uiterst aangenaam gezelschap bleek.
Een ander leuk wetenswaardigheidje: Alina, brunette, bril, die aangaf Magnum ingeruild te hebben voor Amari vanwege de absurde prijsstelling in Erkrath. Die had ik nog niet eerder meegemaakt: een dvp die switched vanwege het te hoge prijspeil elders.

Afrondend, ik ga zeker een paar keer terug.

Last but not least. Spreek me eens aan als je me in levende lijve tegenkomt. Wellicht heb ik nog een vrijkaartje op zak en ze niet allemaal zelf opgemaakt. Je weet zelf wel of je kans maakt ;)

Mosje1
6 juli 2024, 09:01
Vorige week heb ik (ook) een bezoek aan Amari gebracht. Om half twaalf aangekomen. Het is dan nog uitermate rustig en dat bleef zo tot 19.00 uur. Met andere woorden: Amari is een echte avond en nachtclub. De inrichting lijkt daar ook op aangepast te zijn. Er zijn niet de goedkoopste materialen gebruikt maar misschien overheerst de 'glitter' teveel. Overdag waren er zo 10 dames aanwezig en iets minder heren. Veel gehamerd werd er (dus ook) niet. Bij mijn vertrek om 20.30 uur werd het duidelijk drukker. Voor mij als dagbezoeker lijkt Amari niet zo aantrekkelijk. Wat ik ook met het mooie weer miste, was een tuin en zwembad. Ondanks mijn kritiek, zal Amari voor andere bezoekers een aanwinst kunnen zijn.

Piepo777
20 juli 2024, 14:31
Volgens mij is gratis een beetje vertekend, je moet minimaal voor 25 euro drinken of eten daar.

pret
20 juli 2024, 14:46
Volgens mij is gratis een beetje vertekend, je moet minimaal voor 25 euro drinken of eten daar.

Alleen de zon is voor niks :biggrin:

schoolmeester
20 juli 2024, 14:51
Klopt, dat is toch niet veel geld Piepo ?
Anders moet je Mamaloe maar pakken....

Willem2
20 juli 2024, 14:52

Ja ze willen niet iedere Piepo binnen hebben ;)

Op deze wijze vind ik het voor de openingsmaanden helemaal niet slecht bedacht om de club te leren kennen.

mentholbear
20 juli 2024, 19:16
Ik vind het ook vertekenend. Net als voorheen meegemaakt met Oceans gratis verjaardag entree. Maar dan wel minimaal zoveel aan consumptie moeten aftikken.

Duidelijker lijkt me 50% openingskorting of €25 openingsprijs.

schoolmeester
20 juli 2024, 19:25
Wat een gezeik over een beetje geld.....

Rino123
22 juli 2024, 17:57
Ik was er gisteren: het was zeer rustig met Ijsberen en Dames. Ik denk dat het meer een Avond-Nachtclub is. Verder best mooi ingericht, wel modern daar moet je van houden natuurlijk!!
Of deze club een goede Toekomst heeft durf ik echt niet te zeggen!!

luminous
25 juli 2024, 07:23
De entree is gratis. Badjas, slippers en handdoeken zijn gratis. Je krijgt een consumptiekaart van €45,- waarop met een stift bedragen worden doorgestreept. Je mag die consumptiekaart niet kwijtraken, anders moet je €45,- betalen. Je betaalt maar 1 keer voor het eten. Dus als er €15,- is doorgestreept op je consumptiekaart, mag je de hele dag eten. Er staat iemand bij de ingang van het restaurant die zegt dat hij alle gezichten onthoudt van personen bij wie hij €15,- heeft doorgestreept.

Nu is het iets veranderd als je wil eten moet je dat bij de theke-dame melden dan streept ze voor 15 € door op je kaart en kreeg ik een oranje fluo bandje aan. Zo kunnen ze zien dat je betaald hebt voor te eten. Je kan dat ook al direct bij aankomst melden dat je wil eten dan ben je er gelijk vanaf.

freek12000
28 juli 2024, 10:44
Wat kost een biertje ?

luminous
28 juli 2024, 11:04
Alcohol vrij bier = 5 €
Alle andere bieren, zoals becks, kölsch, desperados, corona enzovoort = 6 €
erdinger weizen 0,5 liter = 7 €

Ties85
28 juli 2024, 14:22
Dat is meer als fors maar het zal wel een anti alcohol policy zijn van de club.
Die zich vermoed ik wat meer op de Islamitische bezoeker richt want dit zijn voor Duitse begrippen enorme prijzen.

Badslippers
28 juli 2024, 15:20
Alcohol vrij bier = 5 €
Alle andere bieren, zoals becks, kölsch, desperados, corona enzovoort = 6 €
erdinger weizen 0,5 liter = 7 €

Dat zijn bijna standaard horecaprijzen. Een biertje 0,5 liter op terras €6,50

Dat is meer als fors maar het zal wel een anti alcohol policy zijn van de club.
Die zich vermoed ik wat meer op de Islamitische bezoeker richt want dit zijn voor Duitse begrippen enorme prijzen.

Hoe bedoel je? Islamieten mogen geen alcohol zuipen van het opperwezen. Net als roken of naar saunaclubs gaan. Allemaal zonde en haram. Maar ja, Islamieten zijn net zo hypocriet als Christenen. Bedoel je dat de club de prijs hoog maakt om de Islamieten een handje te helpen zich aan de regels te houden?

WA
28 juli 2024, 15:56
Laatst in een blue wellness resort geweest. Biertje hefe weizen €7,75. Daar werkt het wel. Geen moslim te zien. Of zou het de geen badkleding toegestaan policy zijn?

Dannii
29 juli 2024, 05:32
0,2 Liter Glas Kölsch frisch vom Fass kostet 3,00 Euro.

Rino123
30 juli 2024, 18:00
Het Avondeten is pas vanaf 19 uur, dat is erg laat vind ik! Heel jammer als er tussendoor praktisch niets te eten is.

mentholbear
30 juli 2024, 22:53
Het Avondeten is pas vanaf 19 uur, dat is erg laat vind ik! Heel jammer als er tussendoor praktisch niets te eten is.

Terwijl zo iets makkelijk opgevangen kan worden met een soepkom en wat brood ernaast. Desnoods doe je er een paar blikken van de Aldi erin. Of wat stukken vlaai uit de vriezer.

schoolmeester
31 juli 2024, 05:41
Rino123, je kan toch thuis eten of onderweg.

mentholbear
31 juli 2024, 13:39
Hij zegt tussendoor, dus vermoed dat ie er al eerder is en de tijd tussen lunch en diner erg lang vindt, zonder een tussendoortje ofzo.
Moeten we straks zelf een pakje Liga meenemen ;)

Siberische tijger
31 juli 2024, 15:48
Ahhh weer een topic waarbij het voornamelijk over eten gaat.:frown:

Picasso 1
31 juli 2024, 18:40
Ahhh weer een topic waarbij het voornamelijk over eten gaat.:frown:

Gewoon een complete recensie aan wijden en het daarna niet meer over hebben. :)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=400891#post400891

pret
31 juli 2024, 20:33
Gewoon een complete recensie aan wijden en het daarna niet meer over hebben. :)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=400891#post400891

Mag Mentholbear een voorbeeld aan nemen, maar goed die treed niet in details :biggrin:

Willem2
3 augustus 2024, 23:20
Zaterdagavond om een uur of 10 waren er 27 dames aanwezig.

Vanaf de 14de zal de entreeprijs €40,- worden.

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:34
Er is 's middags ook taart of cake. Avond eten is laat maar staat er wel tot in de nacht en wordt heel lang vers aangevuld

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:36
Hij zegt tussendoor, dus vermoed dat ie er al eerder is en de tijd tussen lunch en diner erg lang vindt, zonder een tussendoortje ofzo.
Moeten we straks zelf een pakje Liga meenemen ;)

Ik dacht dat er tussen lunch en avondeten max 4 uur zit. En dan is er in die tussentijd ook taart of cake en staat er fruit. Ik zie het probleem niet.

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:38
Nu is het iets veranderd als je wil eten moet je dat bij de theke-dame melden dan streept ze voor 15 € door op je kaart en kreeg ik een oranje fluo bandje aan. Zo kunnen ze zien dat je betaald hebt voor te eten. Je kan dat ook al direct bij aankomst melden dat je wil eten dan ben je er gelijk vanaf.

Is al langer zo. Hier heb ik ook al eerder over geschreven

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:40

Volgens mij tijdens Happy Hour en dan zonder gratis bier anders 50 euro wat ik ook nog een hele nette prijs vind

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:42

Vrijdagavond was het aantal dames ongeveer hetzelfde. Ook weer veel nieuwe meiden en een aantal dat nog op vakantie is

Tjeppah
4 augustus 2024, 00:53

Dat lijkt me ook vrij normaal. Van e een nieuwe club die al deze verbouwingen heeft verricht kan je niet verwachten dat die dan ook nog eens 2 maanden lang alle kosten van de ijsberen qua eten en drank op zich neemt. Ze hebben dit een maand verlengd vanwege de vakantieperiode en er dan nog veel vrouwen op vakantie zijn. Ze hebben in die periode niet het aantal vrouwen die ze graag willen hebben en daarom vind ik dit netjes wat ze doen.

AxelFF
4 augustus 2024, 18:48
Amari vorig weekend bezocht.
Rond een uur of 6 kwam ik binnen. Zo'n 10-12 dames. 8 heren.
Het personeel is heel vriendelijk. De club is echt mooi, vrij nieuw en redelijk goed afgewerkt.
Buffet van 15 euri was goed.
Leuk gesprekje met Roemeense Julia gehad. Sillicone borsten, maar lief meiske. De kamer was heerlijk. rustig aan. Genoten van haar billen, slanke lijf en uitermate goed pijpwerk.

VAZKOR
15 augustus 2024, 17:57
FKK AMARI - DEBUUTBEZOEK
20 JULI 2024

Na 7,5 Maand clubloos te zijn, keer deze wolf terug naar de clubs om zelf polshoogte te nemen en verkiest er weer een Keulense clubtour van de te maken als vanouds.

Kameraad: “7,5 Maand geen hoeren? Man, je bent terug een maagd!”

1/ Link naar mijn inleiding voor wie er zin in heeft: VAZKOR’s 2 cents in 2024 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42531-Ik-Vazkor&p=847092#post847092)
2/ Link Verslag Samya (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=847086#post847086) en Babylon (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=847090#post847090) (volgende bezoeken).

1) FAZIT
1) Werkpunten
- Pas begonnen, ok maar het wel erg leeg door de grote ruimte. Hopelijk verandert dit.
- Damesaanbod oogt zo erg karig te zijn, qua optics kan écht wel beter
- Timer van de drukknoppen van de douches is veel te kort afgesteld!

2) neutraal
- inkom was toen gratis, echter is er een minimum te besteden bedrag van 25€ niet echt gratis dus. Wordt 50€.

3) Positief
- Wellness, rustruimtes
- Zeer mooi ingerichte club, oogt wat oriëntaals-egyptisch
- 1 dame gaf me zeer goede service
- Restaurant, beste eten van dat weekend was hier
- Vriendelijk personeel

2) Kamergangen en overall service

Een zeer slechte sessie gevolgd door de beste van gans het weekend. De juiste volgorde in crescendo is alvast de plus in dit geval.

1) EVELINE – 101 Hoe een catastrofale sessie bekomen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62514-Eveline-(Roemeense)&p=847076#post847076)

2) ALINA – Olympic Gold in Paris (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62515-Alina-(Roemeense)&p=847078#post847078)

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***

3) CLUBERVARING

Alvorens ik deze club binnentrad was er een vermoeiende rit aan voorafgegaan naar Brühl waar m’n hotel zich bevond. De parkingmogelijkheden waren ook nog eens abominabel door de werken maar ik kreeg m’n zwarte bolide aan de kant gezet. Ik mocht er ook nog eens naar terugkeren om het een stuk verder te parkeren want ik stond erg verkeerd. Had ik niet hoeven doen want ik ging toch onmiddellijk weg maar ze wouden me niet inchecken hiervoor! Dit hotel was recht in het centrum waar je op veel plekken niet mocht staan. Na m’n incheck ging ik even liggen en dan was het op naar de club. Club FKK Amari is in een gewone straat met appartementen aan de overkant en de parkeermogelijkheden waren hier ook geen hoogvlieger maar gelukkig kon ik me vlakbij de ingang parkeren. Ik kon nog een dame zien uitstappen uit een patserwagen van een malafide uitziende romafiguur (haar ‘vriend’?): realitycheck nummer 1, al meteen bij aankomst.

Toen ik binnenkwam was de theke nog bezig met de dame. Ik kwam aan de beurt en werd vriendelijk onthaald. Doordat ik hier een eerste maal was, na 7,5 maand clubafwezigheid bovendien, viel het me op dat ik dit ineens weer spannend vond. De dame gaf me badslippers, ijsbeervel en handdoek en stelde dat de douches en lockers links van me waren, de wellness is bereikbaar via de trap beneden en het dakterras en de kamers vond ik in de etage boven terug. Ik kreeg een stempelkaart dat sterk doet denken aan het systeem in Magnum. Die club zou later op nog een andere manier zijn invloed laten gelden in dit clubbezoek. Bedoeling is dat je voor minstens 25€ aan consumptie en eten nuttigt. Helemaal gratis is de club dus niet, dus je maakt dat je best dorstig en met een lege maag binnenkomt, beiden zijn voorwaarden waar ik ruimschoots aan voldeed na enkel een ontbijt, een stevige rit en een stressvolle aankomst in mijn hotel te Brühl. De kaart mocht ik niet verliezen maar dat wist ik al van Magnum, dat zeiden ze er ook.

Ik kleedde me om en beefde warempel terug wat van die spanning van weleer. Tegelijk was ik sceptisch want ik was niet verwelkomd door een gezellige drukte zoals mijn allereerste clubbezoek in het vertrouwde Golden Time. Deze maand augustus ‘24 zal dat eerste bezoek 13 jaar terug zijn geweest. 13 jaar is eigenlijk weinig…en toch zo’n veranderingen in het clubleven.

Ik douchte me en merkte dat de waterstraal maar even mijn lijf beroerde om er na enige seconden mee op te houden. Was het nu 3 of 5 seconden? Hooguit 8 seconden? Zoiezo was het te kort en moest ik non stop op die knop staan drukken. Je kon eraan draaien voor warm-koud maar dat staat niet echt aangegeven waar het warm en waar het koud draait. Laat je verassen, zeg maar.

Naar beneden voor een wellnessbeurt? Nope, je kon niet meteen vanaf de kleedkamers naar beneden: wrong stairs! De verkeerde trappen richting gesloten deur weer opgeklommen en op zoek naar hun wellness struinde ik door een quasi verlaten barruimte met hier en daar een eenzame dame op duurkope zetels. De barruimte oogde donker, dark mode in ICT termen, met een heleboel sofa’s, zgn. kunst en lange spiegels die op een kitcherig aandoende wijze een chique élan moeten geven aan het geheel. Er was een verlaten DJ Set met 2 grote boxen waar de muziek wordt gespeeld: zonder DJ, die had ik niet gezien gedurende mijn bezoek. Wellicht kwam die later na mijn vertrek? Ik ging weg naar Samya zo een beetje voor tienen ’s avonds.

Ik vond de trappen naar beneden terug en zag er 3 stretchers en wat verder bevond zich de sauna en de douches. Alles in dark mode. De Sauna was violet verlicht en zeer warm (90° vermoed ik). Bij de stretchers kon je water op smaak gebracht met citroenen drinken. Bij elke stretcher was een tafeltje met een koptelefoon die het niet doet. Je kon er naar natuurtaferelen kijken, ideaal om te boven te komen van die oerslechte tijd op kamer achter je te laten (Eveline) of verder te dromen van je stomende kamersessie (Alina…) onder het genot van onderwatertaferelen op groot scherm. Zonder geluid want die koptelefoons, zijn die er enkel voor de mode? Ze hebben ook een Hamam met dezelfde violetverlichting, ik zat er weer zonder damp. Alles is echt erg aantrekkelijk en stijlvol ingericht.

Na de wellness was ik de trappen opgelopen langs de mooi ingerichte kamers en naar een warme ruimte dat dienstdoet als ‘dakterras’. Ook hier een prachtige Egyptisch zwartgouden interieur (of Romeins?): er waren daar een aantal Duits beren aan de praat en een paar eenzaam rokende dames. Ik voelde er mijn geilheidstemperatuur eerder dalen dan stijgen. Het oogde wat saai, doods. Geen spanning van ondeugendheid van de dames die er gewoon plichtmatig present waren en zich aan hun rookverslaving te goed deden. Geen enkele knipoog, zelfs geen kamervraag, nergens in de club, ook niet in de ruime barruimte maar dat veranderde later die dag toen een elegante dame naar me toe stapte. De algehele leegheid van deze grote ruimtes nemen de gezelligheid wat weg hoe mooi ingericht het allemaal ook mag zijn. Dat was toch mijn indruk. Het was ook nog loom en zeer warm +30°, feitelijk geen ideaal moment om naar een club te gaan: je weet gewoon dat de kamers veel te dof en te heet gaan zijn.

Ik ging terug de bar in en erdoor en douchte me opnieuw. Terug in de bar en ik sleurde, bij wijze van spreken dan, de eerste de beste blonde diktiet genaamd EVELINE van haar krukje aan de bar de kamer op tot haar grote verbazing. Én dat van de aan de bar aanwezige dames, inhalige types incluis, zo mocht ik later vernemen van een van hen. En tot verbazing van mezelf uiteraard: ik ging me dus ineens als het eerste het beste groentje gedragen doordat ik al maanden droog stond. Het hoeft geen betoog dat het vervolg in de kamer tot een van de slechtste sessies ontspon. Het was veel te warm en te dof in de anders prachtige kamer die elegant naar een Europese hoofdstad is vernoemd: Praag. Ik ben er 15 jaar geleden nog geweest in die stad en al mijn sessies aldaar waren eens stuk beter dan wat hier is gebeurd…of eerder niet is gebeurd:

=> EVELINE – 101 Hoe een catastrofale sessie bekomen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62514-Eveline-(Roemeense)&p=847076#post847076)

Ik ben naar het restaurant geweest na mijn desastreuze avontuur waarin ik me nog gelukkig achtte dat ik nog aan dikke tieten kon laven, die queeste is alvast geslaagd te noemen. Voor het eten moet je 15€ betalen: je krijgt een bandje als aandenken van de goeie vreet en dat geeft aan dat je van het buffet kan blijven eten zonder bijbetalen. Dat is vast goed nieuws voor Mentholbear. De drank blijft evenwel betalend. Ik kon het eten best wel smaken, ik at maar eenmaal want grote honger had ik niet. Met de ingangsprijs van 50€ is drank en eten inbegrepen maar van het bier weet ik dat niet.

Ik liep dan maar verloren rond: wat nu? Ik voelde geen speciale spanning, geen speciale aantrekking tot de aanwezige dames: was ik nu zover geraakt ben ik ineens mijn geilheid ben kwijtgeraakt? Dan kom ik weer thuis en wil ik hier zo weer terug zijn door een geheime deur als ik beter uitgerust ben. Beam me to the saunaclub, mr Scott, now I’m horny enough to fuck any gypsymokkel. Ik ging zitten in een van die protserige fake chique sofa’s die je ook in talloze Maneleclips ziet met de bijhorende lange spiegel daarachter om me af te vragen of ik het maar voor bekeken zou houden en doorgaan naar Samya toen een dame bij me kwam zitten. Dit was een andere diktiet genaamd Alina. En ze was niet opdringerig. Ze kwam een praatje maken en de temperatuur opmeten, nee niet de hitte van de dag, mìjn temperatuur. Ze legde haar handje op m’n luststaaf en streelde dat zachtjes terwijl ze me een heel goede inkijk gaf op zoveel van haar gekmakend zachte grote deinende borsten als ze wat op en neer deinde op de sofa en de golfbeweging me langzaam van m’n mannelijk intellect acuut beroofd en me aankeek met haar donkerbruine kijkers. Ze was vriendelijk, beleefd, ging mee in mijn wensen en stelde meteen haar prijs voor om een ritje te maken en haar zachte borsten verder te verkennen. Ik vroeg haar er even aan te komen en ze hief ze op, deed haar BH af en liet me ze betasten. De uitnodigende beweging alleen van haar tieten naar me toe, was al genoeg om de laatste weerstand als die er nog was, te doen breken en we gingen naar een kamer: dit keer was het in Paris om een eerste olympische prestatie te leveren voor de echte spelen officieel werd geopend. Het mag gezegd worden dat ze het Olympisch goud binnen had qua service zonder veel concurrentie van de dame voor haar en eveneens na haar maar dat wist ik toen nog niet.

=> ALINA – Gold in Paris (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62515-Alina-(Roemeense)&p=847078#post847078)

Na een verrassend goede kamergang kon ik wèl tevreden deze club vertrekken en een herhaling zit er zeker in, al was het maar voor deze Alina terug te ervaren. Tot op heden zal het voelen van almachtig veel zachtheid van haar echte grote mooie borsten me nog steeds achtervolgen en me verzekerd doen terugtrekken richting Noord-Keulen. Die afstand, dat is echter de ware mèrde: een volle 3 uur! Ze is het wel waard natuurlijk maar ja.

Nog een snel overzichtje:

b) Algemene sfeer: het voelt verlaten door de grote ruimtes, het is een nieuwe club dus geef ze wat credit.

c) Line-up: Mager, idem: nieuwe club ik hoop op een toeloop maar als die Alina aanwezig is doet het me weinig verschil toe.

d) Drukte beren: Weinig beren

e) Club interieur en veranderingen: een donkere zeer mooi ingerichte club, orïentaals (zwart-gouden kleuraccenten, wat kitscherig aandoend meubilair, mooie decoraties, kamers genaamd naar plaatsen en hoofdsteden die ook erg mooi zijn afgewerkt!

* Wellness: Sauna en Hamam beide heel goed.
* Bar: in de hoek van een verder grote ruimte in compartimenten
* Eten: heel goed

4) Slotconclusie van de clubdag

Dit is een club die toch echt meer clientèle en nog meer dames nodig heeft willen ze geod draaien en ik hoop echt dat het allemaal goed van de grond komt. Dit was mijn eerste bezoek aan een nieuwe club sinds Oktober 2018 toen ik in mijn vakantie in het Saarland naar FKK Prestige ging vanuit mijn hotel (ja m’n lijstje heeft dat aangegeven). Ik val in herhaling maar dit bezoek voelde alsof er wat off was maar dat heb ik dus op veel plaatsen en wijt ik nu al langer niet meer aan de clubs alleen. Ik hoor het ook van andere mensen over de tegenwoordige Zeitgeist.

Ik wil hier zeker nog terugkeren! Voor Alina!
:freu:

5) Afsluitende video die niet terzake doet in de branche…of wel? ��

https://www.youtube.com/watch?v=CVNXzhm5bQI

Tjeppah
15 augustus 2024, 18:52
Eigenaresse heeft me een aantal weken geleden verteld dat bier inclusief is wanneer je 50 euro entree hebt betaald

schoolmeester
15 augustus 2024, 19:15
Is heel netjes voor die prijs.

Tjeppah
15 augustus 2024, 19:34
Zeker weten. Doet zover ik weet geen enkele club ze na

schoolmeester
15 augustus 2024, 19:56
Vroeger PSR ook, a la carte eten en bier van de tap voor 50 euro.
Dat waren nog eens mooie tijden !

Tjeppah
15 augustus 2024, 20:44
Vroeger PSR ook, a la carte eten en bier van de tap voor 50 euro.
Dat waren nog eens mooie tijden !

Inderdaad vroeger. En de a la carte was in PSR zeer goed

Tjeppah
16 augustus 2024, 16:11
Eigenaresse heeft me een aantal weken geleden verteld dat bier inclusief is wanneer je 50 euro entree hebt betaald

De entree inclusief bier is zelfs maar 40 euro geworden

Wentelt Eefje
16 augustus 2024, 23:30
Niet zo mooi en door de eigenaresse vakkundig verzwegen voor Tjeppah:

Zudem haben Gäste die Möglichkeit Freitags & Samstags ab 22:00 Uhr, den Saunaclub in gepflegter Abendgarderobe zu betreten. Somit verfällt bei gepflegter Abendgarderobe die Bademantelpflicht.

Tjeppah
17 augustus 2024, 06:17

Zo zie ik dat zeker niet. Dit was vlak na de opening van deze club dat ik met haar erover gesproken had. Ik vind het heel begrijpelijk dat sommige zaken aangepast of veranderd wordt door ervaringen die je opdoet door het leiden van een club. Verder openen steeds meer nieuwe clubs waardoor de concurrentie naast het hebben van de juiste vrouwen en het binnen krijgen van ijsberen steeds groter wordt. Zo is mij te oren gekomen dat er aan het einde van het jaar weer een club geopend wordt en dat staat los van deze club.

mentholbear
19 augustus 2024, 11:33
De entree inclusief bier is zelfs maar 40 euro geworden

Slim hoor, met zulk entre inclusief bier trekken ze vast Duitsers en Hollanders aan.

En met de badjasloze entree na 22 uur rond het weekend trekken ze de krijgers en strijders aan.

Nu alleen nog zorgen dat je er dus voor 22 uur weg bent ;)

Tjeppah
19 augustus 2024, 12:29
Tot dusver waren er steeds maar enkele die na 22u geen badjas aan hadden. Ik ben hier geen liefhebber van. Maar de club is groot genoeg dat ik ze nauwelijks zag en me er niet aan stoorde. Nu wel te hopen dat meerdere meiden de goede prijs van mijn favorietjes overnemen. En dan ook voor die prijs een goede bijbehorende service.

mentholbear
19 augustus 2024, 15:02
Vrees ijdele hoop. Ze zullen eerder jaloers zijn dan zich meer in te zetten voor meer klandizie. Wat een slet die zoveel doet voor zo weinig denken ze vast :rolleyes:

Tjeppah
19 augustus 2024, 16:58
Vrees ijdele hoop. Ze zullen eerder jaloers zijn dan zich meer in te zetten voor meer klandizie. Wat een slet die zoveel doet voor zo weinig denken ze vast :rolleyes:

Ik weet 1 ding zeker dat mijn favorietjes meestal met meer centjes naar huis gaan dan de meiden die denken dat hun kut van goud is. En dit geld voor veel clubs dat de meiden die een normale prijs vragen meestal meer verdienen dan vrouwen met extreme prijzen.

mentholbear
19 augustus 2024, 17:29
Soms is het niet perse dat ze denken dat hun poesje van goud is, maar proberen ze het in een andere (soms duurdere) club.
Zoals Antonia uit Babylon die nu in GG is neergestreken. Als ze in een SC Venus ofzo was neergestreken had ik voor 50p30 misschien nog een joker kaart getrokken.
Maar voor €80 is er geen haar op m'n Dagobear kop die zelfs maar overweegt om een extra kamer te gaan maken.

Tjeppah
19 augustus 2024, 17:35
Soms is het niet perse dat ze denken dat hun poesje van goud is, maar proberen ze het in een andere (soms duurdere) club.
Zoals Antonia uit Babylon die nu in GG is neergestreken. Als ze in een SC Venus ofzo was neergestreken had ik voor 50p30 misschien nog een joker kaart getrokken.
Maar voor €80 is er geen haar op m'n Dagobear kop die zelfs maar overweegt om een extra kamer te gaan maken.

Daarom zijn er weinig meiden, die in de clubs in NRW waar ze een hoge uurprijs kunnen vragen, er heel lang werken en verkassen naar andere clubs. Een uitzondering daar gelaten natuurlijk.

mentholbear
21 augustus 2024, 11:03
Ik zie sommigen toch een behoorlijke tijd hangen, terwijl hun service volgens mij niet niveau is.
Waarschijnlijk dat die blijven hangen als ze de dagen doorkomt en niet ambitieus genoeg zijn om overal rond te kijken.
En soms hebben dames vrees dat ze niet meer terug welkom zijn, als ze het ergens elders hebben geprobeerd.

sam1011
24 augustus 2024, 11:29
hoe is de bezetting kwa dames en optisch is het wat of meer kiloknallers ?

Tjeppah
24 augustus 2024, 11:48
Merendeel zijn slanke meiden. Mijn toppertjes staan op het punt van een welverdiende vakantie. Er zijn nog wat meiden op vakantie dus de bezetting is nog niet terug op volle sterkte.

vanKees
24 augustus 2024, 14:02
39709

vanKees

sam1011
24 augustus 2024, 15:13
Merendeel zijn slanke meiden. Mijn toppertjes staan op het punt van een welverdiende vakantie. Er zijn nog wat meiden op vakantie dus de bezetting is nog niet terug op volle sterkte.

dank . dus het is rustig kwa dames aantallen ?

schoolmeester
24 augustus 2024, 15:18
sam 1011 is kampioen vragen stellen, de antwoord op zijn vraag is immers al gegeven:de bezetting is nog niet op volle sterkte !

sam1011
24 augustus 2024, 16:12
[QUOTE=schoolmeester;847647]sam 1011 is kampioen vragen stellen, de antwoord op zijn vraag is immers al gegeven:de bezetting is nog niet op volle sterkte ![/

volle sterkte is geen antwoord op me vraag ,aantallen dat is een antwoord .

Mensen zoals jij die standaard commentaar hebben en corrigeren zijn mensen die lijden aan een persoonlijkheidsstoornis !

Tjeppah
24 augustus 2024, 16:16
De aantallen van de laatste weken weet ik niet. Begin augustus was de laatste keer dat ik er was. Toen waren er rond een uur of 17u zo'n 25 a 30 vrouwen

sam1011
24 augustus 2024, 16:26
De aantallen van de laatste weken weet ik niet. Begin augustus was de laatste keer dat ik er was. Toen waren er rond een uur of 17u zo'n 25 a 30 vrouwen

merci :wink2:

rmjhexe
24 augustus 2024, 20:55
Net terug , dj begon met zijn show, aangezien ik morgen naar de f1 moet om 2100 vertrokken, waren niet veel dames denk 10 stuks, Lekker gegeten goede kamer met Moldavische dame ex sixsens , praat nl s en 80 betaald voor 30 min

JonnyFontane
24 augustus 2024, 21:35
Net terug , dj begon met zijn show, aangezien ik morgen naar de f1 moet om 2100 vertrokken, waren niet veel dames denk 10 stuks, Lekker gegeten goede kamer met Moldavische dame ex sixsens , praat nl s en 80 betaald voor 30 min

Naam van de dame?

Giodude
24 augustus 2024, 21:39
Naam van de dame?

Tankgirl ;)

schoolmeester
25 augustus 2024, 04:08
Anonima.

Willem2
31 augustus 2024, 23:23
31.08. Om 22.00uur waren er 18 dames aanwezig. Prijzen van dames schijnen aardig onder controle te zijn.

jemame
1 september 2024, 21:12
Vandaag 1 September geen dames van 11.00 tot 14.30 uur !

Tjeppah
1 september 2024, 21:19
Is niet fijn maar dit is een nachtclub die het meer van de avond en nacht moet hebben. De meeste dames komen rond 17u en de dames die voorheen wel overdag werkten zijn op vakantie of zijn hun geluk in een andere club aan het uitproberen. De club kennende zullen ze je wel bij binnenkomst gemeld hebben dat er nog geen dvp's waren. Indien dit niet gezegd zou zijn verbaast me dat.

Willem2
28 september 2024, 23:07
Zaterdagavond om 21.30 waren er 20 dames en er zouden er nog wat komen...

jemame
20 oktober 2024, 22:04
Deze voormiddag naar Amari vertrokken , voor mij is dat 1,5 uur rijden . Ik had namelijk een vrijkaart en dacht deze vandaag te verzilveren . Ybf en Willem nog eens bedankt hiervoor . Om 11.45 uur reed ik de parking op en tot mijn verbazing geen enkel voertuig op de parking. Toch maar aan gebeld maar er werd niet opengedaan nog een 2 de keer gebeld want binnen was het licht aan maar geen gehoor . Dan maar een andere optie genomen en naar Elsdorf gereden . Voor mij een teleurstelling Amari en denk niet dat ik ze nog een kans geef ofwel de openings uren aanpassen .

Eddy_V
20 oktober 2024, 22:17
Vandaag 1 September geen dames van 11.00 tot 14.30 uur !
Dat gezegde van ezel en stenen ;)

Willem2
27 oktober 2024, 23:42
Zondagmiddag om een uur of 5 waren er 12 dames.
Zaterdagavond waren dat er 36.

Mauricio
28 oktober 2024, 15:14
Wat is de dresscode hier, dames naakt zoals babylon, authentic FKK of niet?

jemame
28 oktober 2024, 21:48
Openings uren zijn gewijzigd op de website !

Tjeppah
28 oktober 2024, 22:45
Wat is de dresscode hier, dames naakt zoals babylon, authentic FKK of niet?
Meesten lopen in sexy jurkjes

mentholbear
28 oktober 2024, 22:56
Ik zie vandaag iedereen met iets van sexy kledij.

mentholbear
29 oktober 2024, 06:56
FUIK

Op de 28e van de 10e kwam het me goed uit dat ik en vrijkaartje had van het forum, want wederom overdag een afspraak die echter nogal uitliep. Pas rond 20:00 kwam ik aan.

Ik trof er een beetje aparte parking aan. Die werd gedeeld door Picnic bezorg autootjes. Grappig om te zien.
Voor de club stond een dikke Lambo SUV. Van wie zou die nou toch eens kunnen zijn...?

Bij binnenkomst werd netjes gevraagd of het m'n eerste bezoek was.
Dat bevestigde ik, waarop een voor ingestudeerd riedeltje werd afgedraaid van €40 entree, eten en drinken inbegrepen, enz enz.
Niet zo snel mevrouw, ik heb een vrijkaartje. Na bestudering ervan werd ie omgeruild voor de zo begeerde ijsberenvel, waarvoor dank aan forum en club.
Ik kreeg nog netjes een korte omschrijving van waar alles ongeveer zit.
Dat komt wel goed, want ik was na het opfrissen en omkleden sowieso al van plan om de club te ontdekken.
Voorgaande verslagen hebben al wat verteld over de indeling van de tent. Wat me persoonlijk nogal opviel was dat bijna elke ruimte van meerdere kanten bereikt kon worden. De wellness in de kelder, de bar op de begane grond, de kino en peeskamers boven. Nergens liep je vast. Alleen mijn achilleshiel was als een fuik. Het restaurant kun je naellijk maar op 1 manier in en uit. Ik zat er in 'gevangen'. Dat vond ik eigenlijk wel prima, want er waren 4 warme gerechten, een saladebuffet, een soeppan met brood, en als toetje fruit en yogurtjes.
Ook staat er een machine waar je zelf je koffie en thee uit kunt halen.
Ik heb een FAQ aangemaakt met deze en allerhande zaken beschreven staan. Voel je vrij om em aan te vullen en aan te passen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?63588-FAQ-Amari&p=853775#post853775

En dan wat typische Mentholbear dingetjes.
Tijdens mijn verkenningstocht door de club viel het me al snel op dat doordat juist elke ruimte via meerdere kanten benader baar is, dat overal de luide muziek uit bar zich reikt. Ik bedoel, ze hebben moeite gedaan om een rustruimte te maken met een aquarium filmpje op een groot tv scherm, meditatieve muziek op de achtergrond en 3 ligbankjes, maar de bar muziek dreunt er doorheen in de late avond. Ik had uiteindelijk toch een Memtholhoekje gevonden op de 1e verdieping. Je hoorde nog steeds de muziek met de zware bas erbij, maar het iets gedempt en het was er bovenal verduisterd. Want niets is vervelender als je ogen dicht doen en nog steeds lichtflitsen zien door decoratieve LED verlichting ofzo. Enfin, daar heb ik dus 2x een dutje kunnen doen.
Zelf had ik verder door de dag heen enkele sauna rondjes gemaakt. Het fijne was dat hoewel niet aansluitend, je via een trap toch vrij snel op het terras kunt komen om wat ik zo lekker vind om in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen. Jammer was alleen dat die deur vanaf buiten niet geopend kan worden en je een andere ingang moet pakken. Ik had em daarom maar op een kier gehouden. Maar fijner zou zijn als er aan en andere kant ook gewoon een hende zou zijn.
De sauna zelf was overigens superheet. Ik ben meer van de 80 a 85 graden. Deze was minstens 90.
Toen ik overigens tussen sauna rondjes door naar de lockers ging om iets te pakken, hadden net 3 sudlanders zich ook omgetoverd tot ijsbeer. Zonder m'n bril viel het me pas lat op dat er een verdwaalde broek op de bank achter me lag in de verlaten kleedkamer. Ik de theke er op gewezen die gelijk maar even voor garderobe juffrouw speelde en en meenam.
Terug bij de sauna zie ik 3 heren van de onderbroekenbrigade in zitten. Ik voeg me er aan toe en vroeg of ze net waren aangekomen. Nee, ze waren er al een uur ofzo. Hoezo vroeg er 1. Nou, iemand was of vergeten met broek naar huis te gaan of iemand is vergeten z'n broek op te bergen. Een ander vroeg is het een zwarte broek?
Ja.
Met een bruine riem?
Ja.
Oh shit, dat zou wel eens mijn broek kunnen zijn!
Hij zoefde gauw naar de receptie nadat ik em had verteld dat ze em daar had opgeborgen.
Terwijl hij weg was, merkte ik nog aan z'n vrienden op dat een uur wel erg lang was dat het er nog lag.
Waarop 1 van hen uitlegde dat ze net 5 minuutjes geleden pas een ijsberenvel hadden genomen.
Want in deze club is het later op de avond toegestaan om met streetwear in de club te zitten. Ik had er die avond meerdere gezien.

Hun late openingstijden trekken wel jonge sudlanders. En misschien ook wel hun kitscherig interieur. Die kan zo in een rap video ofzo met hun silveren (?!?) banken.
Wat ze wel leuk hebben gedaan is dat ze meerdere beamers hebben geplaatst die groots op de muren. Zo kunnen makkelijk de wanddecoratie aanpassen. Nu was het met spooky skeletten vanwege Halloween. En het en der ook al wat versieringen voor het aanstaande feest.

Enfin, na m'n buikje na de 1e een beetje gevuld te hebben, ging ik in de bar zitten om de line up te aanschouwen. De there had me verteld dat er 10 dames aanwezig zouden zijn. Ik spotte er op dat moment maar 4. Ik vermoed dat het aantal mannen later op de avond toenam naar ongeveer 15.
Terwijl ik daar zo wat zat te gluren naar een slanke brunette met een hard/streng gelaat, schoof een blondine die eerst op een ander bankje zat naast me om zich voor te stellen. Ik was nog steeds een beetje afgeleid door de slanke brunette, maar knoopte toch het gesprekje aan met Andressa. Sommigen vinden het een moeilijke naam en noemen haar soms Andrea...
Maar het schijnt een gangbare Braziliaanse naam te zijn, waar ze vandaan blijkt te komen. Mijn aandacht begon zich steeds meer op haar te richten, want ze is een leuke lieve begripvolle vrouw die niet pusherig is. Want toen ik vertelde dat ik even aan het uitbuiken was, had ze daar alle begrip voor. Gezien dat het rustig was in de club bleef ze zitten voor een babbeltje. De klik was goed, en na een paar keer de slanke ijskoningin langs te hebben zien lopen, besloot ik mijn initiële doel te laten voor wat het was en nader kennis te maken met deze Andressa die pas vier dagen in haar 1e saunaclub zit. Voorheen al wel al ervaring al escort.
Ik was wel verrast toen ze vroeg of ik het misschien vooraf aan haar zou kunnen geven. Ik gaf aan dat ik het wel mee naar de kamer zou kunnen nemen.
Dat vond ze ook goed en ze nam me mee naar Parijs. Althans, de kamers zijn vernoemd naar wereldsteden. Gelijk hun mooiste kamer met een decoratieve openhaard voor wat sfeer.
Voordat de fun kon beginnen vroeg ze weer naar het geld. We zitten in een saunaclub, maar ik denk dat ze nog de escort gewoonte heeft om eerst het geld veilig te hebben gesteld, voordat ze verder gaat. Waarschijnlijk door schade en schande wijs geworden.
Maar in saunaclubs werkt het meestal anders. Mannen hadden de zekerheid dat de dames goede service verleenden, omdat anders de club ze niet meer binnen lieten. Vrouwen hebben de zekerheid dat mannen niet er stiekem tussenuit kunnen knijpen zonder te betalen. Omkleden kost sowieso een paar minuten...
En bij sommige clubs 'hielpen' ze je een handje om aan je betalingsverplichting te voldoen.
Ik ging er echter geen stennis om schoppen. Bovendien had ik niet het gevoel dat ze me probeerde op te lichten. Dus betaald en de pret kon beginnen. Ik duwde als een hitsige rottweiler mijn snuit richting haar kont en snoof de aroma op. Als een bezetene begon ik d'r poepgat te likken totdat ie helemaal glibberde van mijn kwijl...
Nee natuurlijk niet joh, wat denken jullie wel niet van me!
Maar ik vermoed dat partycrasher's hart een paar slagen over sloeg ;)
We hadden een heel standaard Mentholkamertje gedaan waar we heerlijk van elkaar hadden genoten.
Om Siberische tijger beetje een idee van de sfeer te geven, ze was op de kamer zoals ze tijdens onze introductie in de bar was. Lief, teder en geduldig. En ze had geen haast. Sterker nog, ze was zelf helemaal vergeten om vooraf op de klok te kijken. Ik had zelf aangegeven dat onze tijd er helaas alweer op zat. Ze legde uit dat bij escort of was het (ook) prive ontvangst ze niet hoefde te kijken op een paar minuutjes meer of minder. En meer de kamer een natuurlijk verloop laat gaan. Dus totaal geen klokkijkster.
Helaas kwam ze niet in aanmerking voor GOSC kwalificatie, want beademing was niet zo intens en een groen hartje voor ons milieu zou extra zijn. Daar bedankte deze Dagobear voor.
Doch een dikke voldoende en denk voor de meeste ijsberen een prima kamergenote.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?63587-Andressa-(Braziliaanse)

Erna m'n 2e bordje gegeten, wat saunarondjes, een dutje en toen zat m'n bezoek er alweer op.
Grappig was dat bij vertrek de receptioniste Nederlands bleek te kunnen. Even nog gezellig mee gekletst voordat ik de donkere nacht introk.

Voor mezelf is deze club niet helemaal mijn match. De prijs is ok, het eten ook, maar het gebrek aan een rustig plekje mis ik wel.
En ik ben ook geen fan van dat blauwe licht. Doet me behalve aan Aziatische prostitutie plekken denken, lijkt het blauwe licht me alsof je in een spookhuis zit. Ik weet dat het net als rossig licht bedoelt is om de huid er beter uit te laten zien. Maar ik vind het niet mooi en heb dan liever schemerlicht ofzo.

Voor een feestje in de winterse maanden zou deze club geschikt zijn. Je gaat dan toch niet in een tuin liggen. De club is er groot genoeg voor. Sterker nog, met een beetje hutje mutje kun je er 2 voetbal elftallen in kwijt.
En ik weet dat een bepaalde club bij vele favoriet is, maar ik denk dat andere sponsoren ook eens een kan moeten krijgen om een party te organiseren. Is maar een suggestie.

Tjeppah
29 oktober 2024, 10:47
Dat licht kan je aanpassen op de kamer. Zelfs naar gewoon wit licht. Gewoon de lichtknop opnieuw indrukken :biggrin: . Weet je dit voor een volgende keer.
Er kunnen echt wel meer dan 2 voetbalelftallen plaatsnemen hoot. De begane grond is qua oppervlakte vergelijkbaar met GG. Het zal misschien ietsjes kleiner zijn.

mentholbear
30 oktober 2024, 15:12
Ok, de hele Champions League kan er in ;)
In elk geval echt een flink formaat en goed heet.

Firehawk
2 november 2024, 02:57
Vandaag geweest.
Had nog een vrijkaartje en begon bijna te verlopen.
Patjax vroeg nog plannen en het kaartje gesplit en zo gingen we samen.
Net na 1800 uur aangekomen.
Kan er verder vrij kort over zijn. Personeel heel aardig en heel veel. Leek wel meer personeel als meiden.
Mooie schone club. Zag er allemaal super netjes uit.
Eten was wat matiger maar te doen.
Helaas waar ik wel bang voor was weinig meiden. In het begin een kleine 10 en laterna opgelopen naar ongeveer een kleine 15.
Ze doen wel een beetje animeren dus dat is wel ok.
Verder zat er helaas niet zo heel veel tussen en het was heel doods want was bijna niemand.
We hebben het 3 uur volgehouden en toen besloten te vertrekken naar Magnum.
Bij vertrek rond 2130 uur zag ik ineens Francesca binnen komen die ik nog ken van Babylon maar daarna na Samya is gegaan waar ze verpest is geworden. Even mee gedold maar daar ging ik niet voor blijven. Ook zag ik Julia van LR beginnen met werken.
Denk helaas niet dat ik er snel terug ga komen. Wel jammer want zag er super uit en aardige mensen maar geen sfeer of je moet misschien pas om middernacht komen of zo.
Helaas beide de tent ongepopt verlaten.

Padel
2 november 2024, 14:37
Met de tips van Tjeppah, MooieJoke en Mentholbear in het achterhoofd deze donderdag en vrijdag naar saunaclubs getogen. Nogmaals dank daarvoor, het heeft mij geholpen. In eerste instantie zou ik alleen naar Samya gaan maar omdat ik meerdere dagen in Keulen ben ook maar naar Amira geweest. Kon ik gelijk een mooi vergelijk maken vanuit mijn beleving. Donderdag eerst naar Amari. Het was Haloweenfeest. Ik kwam er rond 19.00u aan. Was nog rustig werd er bij binnenkomst gezegd maar dat zou snel veranderen. 40 euro betaald en kreeg er een handdoek, badjas en slippers voor terug. Daarna omkleden om eerst maar is even de club te verkennen. Alles zag er netjes en schoon uit. Bij de bar een biertje genomen. Beetje rondlopen in een vrij grote ruimte met daarachter het eetgedeelte. Daar gebruik van gemaakt. Eten was prima maar niet bijzonder. Ondertussen werd het wel steeds wat drukker met zowel mannen als vrouwen. Met diverse dames gesproken over allerlei onderwerpen. Een dame daarvan sprak Nederlands. Emma heet ze geloof ik en heeft in Nederland gewerkt in Limburg. Ze is in de 40 maar ziet er een stuk jonger uit. Leuke meid maar niet op haar uitnodiging ingegaan. Ik had meer een klik met een andere dame Lorena heet ze geloof ik. ik ben niet goed in namen. Beter met gezichten. Met haar ben ik wel gaan kameren. Alvorens haar gevraagd wat de mogelijkheden zijn wen de kosten. Alles safe kost 60 euro voor een half uur. Wil je meer, bijvoorbeeld tongzoenen en pijpen zonder condoom dan kost het 50 euro meer. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Wel van een prima half uur. Al met al een mooie en leuke club met veel meiden. De meesten zien er best goed uit. Ik beveel deze club aan. Maar....

Een dag later, vrijdag dus, op naar Samya... Dit is toch wel weer een heel ander verhaal. Ik kwam ook daar rond 19.00u aan. Hier betaalde ik 60 euro entree voor dezelfde plunje. Medegedeeld werd dat een kamer vanaf 50 euro is. Na het omkleden en douchen in de benedenruimte ging ik naar boven naar een ruimte waar de bar is. Bij binnen komst wist ik niet wat ik zag... stervens druk met heel veel, vooral knappe vrouwen. maar ook heel vel mannen. Deze ruimte was was kleiner dan die van Amira. Omdat er zoveel mensen zijn is het ook heel warm. Er wordt binnen ook veel gevaped. Heel vaak komt er een dame bij je langs voor een praatje met natuurlijk als doel met je naar een kamer te gaan. 2 van hen is dat gelukt. Daarover straks meer. De praatjes met de dames is best leuk vind ik. Als je eerst wat complimentjes geeft en een juiste vraag stelt (afhankelijk van de situatie) komt er soms best wel een leuke conversatie. Natuurlijk wordt er wel hier en daar wat gevoeld en geaaid want ze hebben natuurlijk wel een doel voor ogen. De gesprekken zijn ook best wel grappig want niet iedereen spreekt vloeiend Engels en Duits. Ik ook niet trouwens. Er wordt natuurlijk ook wel gevraagd waar je vandaan komt. 'Aus Holland'! zeg je dan.Maar het gesprek gaat dan deels in het Duits en deels en het Engels. ' Und wo komme sie from?' Zo ontstaat er een nieuwe taal denk ik...
Zoalsgezegd... ik had best wel veel sjans. Zo ook met een dame die meerdere keren voor mij langs liep met een blik van wanneer gaan we nu een keer. Dat heb ik dan ook gedaan. Haar naam weet ik niet meer maar de kamer was prima. Ook hier eerst naar de mogelijkheden gevraagd. Net als bij Amira is tongzoenen en pijpen zonder condoom 50 euro extra. Ook hier hield ik het op safe.
Na de kamergang even wat gedronken en weer had ik de nodige sjans. Het werd drukker en drukker... maar ineens loopt er een bloedmooie dame voor mij langs... prachtige mooie, echte blote borsten...alleen een slipje aan...mooi lichaam. Ik was op slag verliefd. Laat ze mij nou om mijn nek vliegen en hele lieve woordjes tegen mij zegt. Tijdje gepraat en kwam natuurlijk de vraag of ik met haar mee ging... ik stammelde nog een beetje van ik kom nog niet zolang geleden van de kamer af... zegt ze... 'dan gaan we een uur...kost 100 euro' . Natuurlijk ben ik meegegaan. Ik had het uur van mijn leven. Nog nooit zo'n mooie sexbeleving gehad. Aanvankelijk gezegd alles safe maar er was zo'n goed klik dat toen ze een condoom om wilde doen, ik zei, doe maar zonder. Vanaf dat moment werd ik helemaal in de watten gelegd. Alle hoeken van de kamer gezien. Heerlijk zoenen, alle standjes die ik maar kan verzinnen. En dat met zo'n mooie vrouw. Ik kan het eigenlijk niet beschrijven.Geweldig! Ik heb haar naam gevraagd maar ik weet die niet meer. een korte naam, Deeja of zoiets. Wel dat ze 31 is, Roemeense.
Mooie club! Ik beveel deze zeer aan.
Oja, over het upsellen. Ja dat wordt gedaan maar daar moet je op een goede manier mee omgaan. Ik werd bijvoorbeeld uitgenodigd voor een trio. Gevraagd wat te doen en wat de kosten zijn. 100 euro pp. Daar ben je er niet mee als je wat extra's zou willen. Ik heb maar niet gevraagd of dat voor een uur of half uur is. Ik denk een half uur. Ik vind het te duur. Er dus niet op ingegaan...

VannilleYs
4 november 2024, 19:29
Komen de dames een beetje naar de mannen toe in deze club of moet je op jacht. Ik heb de beste ervaring met een beetje jagende vrouwtjes + eigen wensen.

Firehawk
4 november 2024, 19:35
Er is geen animeerverbod lijkt het. Sommige komen wel naar je toe en maken een praatje maar ze vliegen je niet aan.

Tjeppah
4 november 2024, 19:36
Komen de dames een beetje naar de mannen toe in deze club of moet je op jacht. Ik heb de beste ervaring met een beetje jagende vrouwtjes + eigen wensen.

Dit wisselt hier. Soms komen er wel vrouwen naar je toe maar meestal maken ze eerst gebaren op afstand om je over te halen naar haar toe te komen. Echt massaal jagen gebeurt hier niet. Een beetje vergelijkbaar met de club in Vaals wat betreft jagen en zeker niet zoals de club in Velbert

VannilleYs
4 november 2024, 19:49
Een praatje maken is genoeg om te oordelen hoor.

VannilleYs
4 november 2024, 22:10
Nou net terug na een bezoek met vrijkaartje van mede ijsbeer; dank!

Het was een maandag met ongever even veel mannen als vrouwen (5/5). Het is inderdaad een wat kleinere club. Wat betreft personeel zit het hier wel goed en er werd ook echt uitstekend gekookt. Goede kip pilav. Duidelijk was dat er een Turkse kok was; er zat echt wel tijd en aandacht in het eten. Personeel was ook uiterst vriendelijk.

Het aanbod van vrouwen was echter zeer mager (niet letterlijk). Twee van de vijf vrouwen zag ik wel zitten, beiden vrij donker. Dame 1 ging voor mijn neus er met een beer vandoor. De overgebleven dame kwam een praatje maken. Een jonge Cubaanse met de naam Angelina. Uurtje gekamerd; geen upselling omdat het een uur was. Op de kamer echt een goede gfe. Vier sterretjes omdat ze aan het eind tijdens het uithijgen dr whatsapp ging bijhouden. Verder goed zoenwerk. Goed gezicht ook; lichaam net iets minder, maar ze zei 22 te zijn dus het kon er wel mee door.

Bij terugkomst zag ik de andere dame zitten, maar de club is eigenlijk te klein voor mij om opnieuw op te laden. Derhalve dame 1 op het bankje laten zitten.

Al met al scoort de club prima punten op hygiëne, eten, personeel. Niets is krakkemikkig zoals in veel andere clubs; maar waar het uiteindelijk om gaat - de dames - dat was een heel stuk minder om het even mee uit te houden en dan merk je ook dat de club wat klein is. Weten ze iets meer publiek en betere dames te trekken dan kan er nog wel eens herhaalgevaar zijn.

Het is ook een goede club voor een latina (tot vrij donker) op te pikken. Mooie Oostblok dames waren er tijdens mijn bezoek niet, wel een Lilly, maar ik denk niet degene die de meesten hier zoeken.

Patjax
9 november 2024, 10:56
Onderstaande relaas is het eerste deel van het Día de los Muertos drieluik. Via onderstaande link kun je deze mocht je willen in 1x lezen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42883-Patjax&p=854710#post854710

Tsja wat doe je op een vrijdag als je onverwachts vroeg klaar bent? Juist ja, het gedeelte van het brein dat verantwoordelijk is voor de smerigheden waarmee dit forum volstaat gaat dan op volle toeren draaien. De wetenschap dat FH vrij was deed me besluiten om er een berichtje tegenaan te gooien. Hij had niet echt plannen, maar had nog een vrijkaart van Amari die op het punt stond te verlopen en deed het voorstel deze te splitten. Deze club was nog een blinde vlek op de kaart der SC’s en voor de halve prijs wel een gokje waard. Gezien de openingstijden en de spaarzame verslagen afgesproken dat we rond vijf uur zouden vertrekken.

Een uur na vertrek rond 18.15 aangekomen. Zoals al eerder vernoemt wordt de parkeerplaats gedeeld met Picnic die dan ook volstond met hun welbekende komische wagentjes. Ontvangst was zeer vriendelijk en een uitleg wat er inclusief was bij de entree. De bierberen kunnen zich tot 21.00 uur zonder meerprijs laven aan het gele goud. Op FH’s vraag naar de prijs van de dames werd zeer duidelijk gezegd dat deze vanaf €60 per half uur is maar dit met de dame in kwestie besproken moest worden.

Na het verkleedpartijtje eerst maar een een rondje gelopen. De club heeft een hoog kitsch gehalte. Alles was spik en span schoon. Niet verwonderlijk gezien de hoeveelheid personeel wat er rondloopt. Persoonlijk vond ik het restaurant het mooist die gelukkig niet in dezelfde kitscherige stijl dan de rest is.

Qua dames was het nog niet druk. We herkenden Ivy (ex-AG) en het kleinste opdondertje kwam ons bekend voor. Met een tiental dames waaronder een viertal latina’s was het op dit front nog rustig. Op een enkele uitzondering na allemaal ruim in de dertig en voor mij duidelijk iets te veel vlees in de kuip. Het opdondertje kwam terug van een sigaretje roken en had het koud. Vanaf een afstandje begon ze te roepen of één van ons twee zin had om met haar te gaan douchen zodat ze zich kon opwarmen. Je kunt natuurlijk ook heet douchen maar dat terzijde.

Inmiddels was het bijna zeven uur en het eten was er. Vier voederbakken waarvan de eerste was gevuld met pasta, de tweede met een kruising tussen kipcorn en chicken tenders, de derde was voorzien van iets wat op een donkerbruin gepaneerde schnitzel variant leek en de vierde was gereserveerd voor het friet fiasco. Toch maar een poging gewaagd met de schnitzel en de zeer slappe hap friet. De bekendste uitspraak: “Man, man, man. Hier word ik niet vrolijk van!” van Rob Geus was hier van op toepassing. Volgens Ivy was de kip met gespleten persoonlijkheid wel goed te kanen. De proef op de som genomen en deze was wel te eten.

Buiten een sigaretje gerookt en het werd duidelijk dat ze de rokers hier in de kou laten staan. Snel weer naar binnen waar een ijverige poetshulp de vloer met chloor aan het poetsen was. Top dat ze dit doen maar om dit te doen als je geopend bent is een beetje vreemd. Het zorgt voor een indringende geur en slaat op de luchtwegen. Ik had het wel gezien maar FH wilde het nog wel aankijken. Het grappigste vond ik als er weer eens een dame voor de grote wandspiegel ging staan. Zou er zich dan het volgende afspelen.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Wat is er aan de hand
Ik ben zo mooi en toch geen klant

En de spiegel zou dan antwoorden:

Nou muts kom dan van je luie reet
En zorg voor sfeer in deze saaie keet
Het is maar dat je het weet

Om 21.15 letterlijk de handdoek in de ring geworpen met bij mij de gedachte van drie uur verspild die je nooit meer terugkrijgt. Bij de theke stonden drie dames die net binnenkwamen. We herkenden Julia (ex-LR) en Franceska (ex-Babylon/Samya). Geen dames om onze besluitvorming alsnog te veranderen.

Fazit
- Qua inrichting zeer kitscherig. Steekt SC Venus naar de troon.
- Zeer vriendelijk personeel.
- Mooi restaurant. Helaas eten totaal niet van hetzelfde niveau.
- Alles was spik en span.
- Naar kaas maatstaven waren de dames belegen.
- Geen heaters op het terras voor de rokers.
- Temperatuur in club hield niet over.

Leuk om eens gezien te hebben maar acht de kans miniem dat ik hier nog eens terug zal keren. Ik gun ze het allerbeste. Hardwaretechnisch op orde maar softwaretechnisch (dames en eten) matig. Voorlopig zal Amari het rijtje delen met de ter ziele gegaande clubs Déjà Vû en Dolce Vita die ik éénmalig heb bezocht en ongepopt verlaten.

Piet Rodebaard
27 november 2024, 08:56
Discovering this FKK Amari club, which has nothing to do with FKK!

I applied at the end of June and the initial offer was free entry for a €25 drinks package. So why not? However, I don't understand why some people had to pay €45 (even though the promotion ran until 14 July).
A ‘buffet’ is available for an extra €15, but I didn't choose this option, as I was simply in ‘before’ and didn't want to stay too long... !

Access to the area is easy, but the small car park next to a neighbouring business limits the number of spaces, to the point where I'm asked to move my car and... if possible, to leave my key with the reception desk. In this way, a guy can handle your car in two rows and 5-6 cars. Very little space, and very little for me to entrust my own vehicle. :frown:

As for the club, it's big, clean and has been renovated, I'm told, over two years! Several lounge areas (with silver sofas), colourful and pleasant lighting, lateral terrace, spacious upstairs (bedrooms and second terrace) and basement reserved for wellness and showers (clean).

As far as the line-up is concerned, it's still quiet in the afternoon and you have to wait until 4 or 5pm to see around 20 girls. When I left, there were around 30. :smoke:

The problem is the very random pricing from one girl to the next. This gives me the impression that the girls come to try out this new club, but some have already left by the time I write these lines.

So I met :

Aicha (ex-Living Room): asked for 60/30' (all inclusive), why not... However, I wasn't totally won over by her.
Alexandra: Hungarian (and Nikita's mate) tried to sell me a 100/30‘ - 150/150’ (without DFK), I preferred to decline (despite her magnificent breasts).
Cleo (ex. ‘Cataleya’-SixSens): another one who tried her luck in this new club. In the end, I'm going to spend an hour with her. She does 60/30 and 120/60 (which seems to be the normal price in this club, in theory), she doesn't want to hear any more about Six or LR, the room was pretty hot, and the bed (comfortable) and the sofa (also) were well worth it. As far as her ‘fans’ are concerned, I'm not sure she would have stayed there (YY nowadays).
Evelyne (ex-Oase, ex-Sharks): after spending 7 years at Oase and 1 year at Sharks, she tried her luck here (I've forgotten her stage name in the latter clubs) but at Hesse rates: 100/30 and 150/60. She did, however, let me touch her silicon breasts (bravo, doctor!).
Francesca (ex-Bab, ex-Samya): is the grass greener elsewhere? At least that's what Francesca wanted to know (barcode tattoo above eyes).
Nikita (Milf, ex-Living Room): we chatted a bit and she recognised me.
Patricia: former ‘private’ escort from Roermond, who does 130/30 and 200/60! And no DFK either!
Rosa (ex-Living Room): introduced herself as Cuban and new to Germany, but got burnt out quite quickly (in fact, Romanian gypsy ex-LR). Tried to warm me up: first tried at 100/30‘, quickly lowered her expectations (80/30’).
Sarah: Romanian, also 100/30, 150/60

.

It's clear that these random and eccentric prices don't give this club any coherence in terms of pricing. Let's hope that this situation is quickly rectified!
Oh yes, the water is still free... :lostit:

Mooiejoke
4 december 2024, 12:02
Best of 5, deel 2

Met een aantal vrijkaarten op zak, van Willem en van Toko-9, waarvoor hartelijk dank, ging ik 7 november op pad om in drie dagen tijd 5 saunaclubs te gaan bezoeken en te vergelijken. Mijn schema zag er als volgt uit:

- donderdag 7 november: Acapulco Prime
- donderdagavond 7 november: Amari Keulen
- vrijdagmiddag 8 november: Peaches
- vrijdagavond 8 november: Samya
- zaterdag 9 november: Babylon

In alle 5 de clubfora zal ik een kort verslagje doen.

Amari

Nadat ik ongepopt Prime had verlaten en nadat ik ingecheckt was bij mijn hotel, onderweg naar Amari. Voor mij de eerste keer daar. Auto aan de weg geparkeerd en naar het pand gelopen. Buiten ziet het er prima uit, maar binnen nog veel beter. Mijn vrijkaart werd grondig (zie hierbij ook mijn vervolgverslag bij Peaches) bestudeert en ik mocht verder. Omkleden in een nette kleedkamer en daarna de club in.

Zoals al gezegd ziet de club er van binnen heel goed uit. Enorm kitsch ingericht trouwens. Niet echt mijn smaak, maar wel wel grappig fout. Beneden is de wellnes en een rustruimte. Helaas kon ik geen sexy kino en ook geen jacuzzi ontdekken. Jammer. Club was aardig ruim gezien het aantal mensen. Twee masseurs, vijftien tot 20 dames en 10 mannen. Concentratie van de mensen was rond de bar. Een dame was continu aan het dansen in het gangpad… maar daardoor werd het nog geen partysfeer zoals ik de volgende avond (wederom) bij Samya aan zou treffen.

Het restaurant is echt perfect. Heel netjes ingericht, eten mooi geserveerd en was ook goed. De hele inrichting van de club (of het nu je smaak is of niet) geeft aan dat er aandacht is voor het detail.

Na een volgend rondje door de club werd ik beneden tegengehouden door de dame van de Hamam massage. Ik liet me overhalen tot deze manier van masseren. Was ook mijn eerste keer Hamam. Was best wel hmmm lekker. En bijzonder met al dat water geplets en zo’n bloedhete tafel onder je bips.

Maar best goed te doen, dus. Daarna de club weer in waar er nog steeds veel te weinig mensen waren om een partysfeer te realiseren. Qua dames was er (maar) 1 bloedmooie meid (onverwacht mijn smaak). Een Cubaanse meid (naam ben ik vergeten). Nadat ze terug kwam van een kamer haar geschaakt en samen naar boven. Ze was wat koeltjes, maar kwam helemaal los na wat likwerk van mij tussen haar mooie benen en nadat ze wat snuifjes van mijn poppers had genomen. Daardoor kwam ze goed los en hadden we een goede kamer. Wel 70 voor 30 minuten. Maar… ik wist mijn halfvolle flesje poppers aan haar te slijten voor 10 euro, dus de schade was nog maar 60 euro. Ik had nog een volle in mijn auto liggen…..

Kortom: heel nette (maar erg kitscherig) ingericht club met veel te weinig mensen en daarmee te weinig sfeer.
Dames: niet goedkoop en een enkeling die mooi slank en onder de 30 is.
Restaurant en eten: Top

Daarna naar hotel om lekker te slapen en de volgende middag naar Peaches te gaan….

Mooiejoke
4 december 2024, 12:16
Omdat ik mijn verslag vanPeaches daar niet kwijt kan, zet ik hier. Wil de moderator deze verplaatsen?

Best of 5, deel 3

Met een aantal vrijkaarten op zak, van Willem en van Toko-9, waarvoor hartelijk dank, ging ik 7 november op pad om in drie dagen tijd 5 saunaclubs te gaan bezoeken en te vergelijken. Mijn schema zag er als volgt uit:

- donderdag 7 november: Acapulco Prime
- donderdagavond 7 november: Amari Keulen
- vrijdagmiddag 8 november: Peaches
- vrijdagavond 8 november: Samya
- zaterdag 9 november: Babylon

In alle 5 de clubfora zal ik een kort verslagje doen.

Peaches

Na lekker uitslapen in mijn hotel en na een lekker ontbijt en een ochtendje werken naar Peaches vertrokken om daar om iets over twee aan te komen. Voor mij de eerste keer daar en er is nog weinig geschreven over deze club.

Club gaat ook pas om twee uur open, maar het leek wel uitgestorven. Aangebeld en warempel de deur ging open. Ik overhandigde mijn vrijkaart en deze werd geweigerd na grondige bestudering. Er bleek….: ik had de vrijkaart van Amari overhandigd, dus in Amari had men de vrijkaart van Peaches geaccepteerd. Oeps. Ik twijfelde om toch verder te gaan, maar besloot dit niet te doen. Zo te zien was men nog aan het schoonmaken enzo en buiten was het een dode boel, dus verwachtte maar weinig dames.

Kortom: nog nooit zo kort in een club geweest:)….

Club: geen idee. Van buiten was het leeg,maar zag er wel ook uit. Receptie oogde ook ok.
Dames: geen idee
Restaurant: geen idee.

Club kan er niets aan doen, maar eindigt niet bovenaan m’n best of 5.

Dus door naar Samya.

Tjeppah
4 december 2024, 12:22
Jacuzzi is er in Amari niet. De bioscoop is boven, naast de gang is een verbreding waar een groot televisiescherm hangt en er 3 banken staan. Je loopt er makkelijk voorbij.

Picasso 1
4 december 2024, 17:54
Amari

Mijn vrijkaart werd grondig (zie hierbij ook mijn vervolgverslag bij Peaches) bestudeert en ik mocht verder. Omkleden in een nette kleedkamer en daarna de club in.

Peaches

Ik overhandigde mijn vrijkaart en deze werd geweigerd na grondige bestudering. Er bleek….: ik had de vrijkaart van Amari overhandigd, dus in Amari had men de vrijkaart van Peaches geaccepteerd. Oeps.

Welk aspect van de vrijkaart werd in Amari 'grondig' bestudeerd? Check op spellingsfouten misschien?

Mooiejoke
4 december 2024, 18:01
Idd, zo grondig is ie in Amari niet bekeken….

Purrfect
4 december 2024, 18:30
Ich halte es ehrlich gesagt für wahrscheinlicher, daß Du versehentlich zweimal die Freikarte für Amari ausgedruckt hast - und keinmal für Peaches.

Eerlijk gezegd denk ik dat het waarschijnlijker is dat je per ongeluk het gratis ticket voor Amari twee keer hebt afgedrukt - en niet één keer voor Peaches.

Mooiejoke
4 december 2024, 21:39
Ich halte es ehrlich gesagt für wahrscheinlicher, daß Du versehentlich zweimal die Freikarte für Amari ausgedruckt hast - und keinmal für Peaches.

Eerlijk gezegd denk ik dat het waarschijnlijker is dat je per ongeluk het gratis ticket voor Amari twee keer hebt afgedrukt - en niet één keer voor Peaches.

Dat ligt wel meer voor de hand, maar ik had, voor mijn vertrek, de tickets op de goede volgorde gelegd. Dus wel degelijk verschillende. Ik hoop maar dat de aardige Theke dame haar baan nog heeft…

mentholbear
4 december 2024, 23:20
Misschien dat Willem2 dat administratief nog voor de club op orde kan brengen door hen dat juiste vrijkaartje alsnog door te sturen?

Mooiejoke
5 december 2024, 10:33
Misschien dat Willem2 dat administratief nog voor de club op orde kan brengen door hen dat juiste vrijkaartje alsnog door te sturen?

Hoho Menthol��. Niks ervan��. Het vrijkaartje zit nu nog in m’n tas!!

Purrfect
5 december 2024, 10:37
Streng genommen sogar zwei Freikarten: Eine fürs Amari & eine fürs Peaches... ;)

Strikt genomen zelfs twee gratis kaartjes: één voor Amari & één voor Peaches... ;)

mentholbear
6 december 2024, 23:14

Ik bedoel, mocht je inderdaad per ongeluk bij Amari je vrijkaartje van Peaches hebben ingeleverd, hebben ze misschien alsnog de juiste nodig voor hun administratie. Misschien ook niet.

stimpy3
26 januari 2025, 18:11
Vrijdag bij Amari geweest, met een vrijkaartje van Ome Willem2. Aankomst rond 20:00 uur. Parkeren was een beetje tricky: er ligt een flink terrein om Amari heen, maar dat is gedeeld met de plaatselijke Picknick distributeur (met die typische electrische vrachtwagentjes), en het is niet helemaal duidelijk waar het picknick-gedeelte begint en Amari's parkeerruimte is. Daarom maar op straat geparkeerd; dat gaat ook wel.
Binnenkomen is een beetje apart: Amari heeft een 'open deur policy' :D, waardoor de voordeur wagenwijd openstaat (met als gevolg dat het in de kleedruimte ook nogal fris is). In ieder geval: m'n vrijkaartje werd probleemloos door de theke geaccepteerd, met de opmerking "ah, een vrijkaart van ijsberenforum". Mezelf omgekleed, en een beetje de club verkend. Ziet er heel mooi en spiksplinternieuw uit allemaal, en de plaatselijke marmerboer heeft goede zaken gedaan. Enige wat wel heel erg opvalt: het is een grote maar vooral ook een hele lege club. Veel bankstellen neergezet met shiny uiterlijk, wat het een beetje een plastic/spiegelzaaleffect geeft.

Maar goed, eerst maar eens wat eten. Bij de eetruimte kreeg ik een flashback naar Salome; qua inrichting zag dat er precies hetzelfde uit. Niet alleen qua inrichting; ook hier had de kok moeite met het koken van rijst. Ander ding was dat de daghap best nog OK had kunnen zijn als het een beetje warm was; dit was maar net lauw. Keus was uit rijst/spaghetti, 2 soorten saus met vlees/groente/champignons, en aardappelen met kippepoten (die we goed gaar waren). In een andere buffetgedeelte lag wat salade treurig te wezen. Maar goed, het kon er mee door om de ergste honger te stillen. Er zaten nog 3 dames te eten, met een ietwat zuidamerikaans uiterlijk (of was dat een salome-flashback) die ook wel goed in het vlees leken te zitten. Niet helemaal mijn smaak. Ondanks het beperkte aantal klanten (ongeveer netzoveel als het aantal dames) waren de dames niet heel pushy wbt animeren/'hallowiegehts'. Dat viel dan weer mee.

Op m'n mobiel even de toestand van de werled doorgenomen (nog steeds niet al te best), wat geen issues gaf, daarna nog maar eens rondje gemaakt en bijna gestruikeld over het opstapje van het dansplateau bij de barruimte. Daar gaan nog wel meer beren over vallen :D. Na nog een beetje gegeten te hebben en gedouched te hebben besloten wat te doen: naar huis, een bezoekje samya of een bezoekje magnum. Het werd het laatste.
Mezelf aangekleed, waar in de locker naast me net een stevige duitser zich weer aan aan het kleden was na een 5-minuten-bezoekje aan Amari. Sleutel ingeleverd bij de theke, die zei dat "de dames zometeen binnen zouden komen omdat ze een party tot 7:00 zouden hebben". Mnja.

Samenvattend: Mooie club die er echt veelbelovend uitziet, eten is OK maar kan beter, maar het ontbreekt hier vooral aan dames. Hopelijk trekt dat nog een beetje bij.

VannilleYs
8 februari 2025, 18:06
Ik vond die theke zeer lekker. Verder helemaal eens met het verslag. Goede kamer gehad met een donkere zuid amerikaanse, maar de club is echt te leeg om het even uit te houden, tenzij je vol in je telefoon of boekje opgaat, maar dat doet de spanning ook niet toenemen.

Een beer of 4 en een dame of 4 op een donderdagnacht. Alleen als de theme een duobaan heeft overweeg ik het een volgend bezoek.

Eigenlijk moet zo’n club geen entree vragen maar pas bij afname van een dame gaan rekenen, totdat de loop er een beetje in zit.

theobeart
10 februari 2025, 16:42
Noemt men een avond club... Of is het echte zo uitgestorven. Toch wel wat triest verhaal als je tenninste aardig wat kilometers maakt om er te komen

Jammer zeg.

Tjeppah
10 februari 2025, 16:49
Ik vond die theke zeer lekker. Verder helemaal eens met het verslag. Goede kamer gehad met een donkere zuid amerikaanse, maar de club is echt te leeg om het even uit te houden, tenzij je vol in je telefoon of boekje opgaat, maar dat doet de spanning ook niet toenemen.

Een beer of 4 en een dame of 4 op een donderdagnacht. Alleen als de theme een duobaan heeft overweeg ik het een volgend bezoek.

Eigenlijk moet zo’n club geen entree vragen maar pas bij afname van een dame gaan rekenen, totdat de loop er een beetje in zit.

Ik weet niet tot hoelaat je hier geweest bent maar de meeste vrouwen beginnen pas rond een uur of 22u

schoolmeester
10 februari 2025, 17:21
22.00 gaat schoolmeester slapen.