Volledige versie bekijken : Kwakje in "The Land Of Smiles". Level Noob
Proloog:
Had het al aangekondigd in MeetingPoint dat je mij kon vinden in Bangkok en Pattaya.
Moest voor het werk weer even naar down under en dacht waarom zoek ik niet wat er te beleven is zowat halverwege.
De verhalen over Thailand zijn natuurlijk wel bekend en een bezoekje daar moest toch even bij op de prioriteiten lijst.
Uiteraard gaan we goed voorbereid, dus na tientallen uren googlen en youtube videos bekijken dacht ik zowat te weten wat te verwachten.
O boy, had ik het mis, een deuk in m'n hart, een zak heimwee en me de vraag stellend wat ik weer in Belgenland doe.
Hierop kan je je dus niet op voorbereiden.
Onderstaande WelshBoy omschrijft perfect het gevoel.
First Time Pattaya (https://www.youtube.com/watch?v=-lm2eYZwh3c)
De ervaren Thailand bezoeker weet wel beter maar voor degene die een eerste reis plannen kan dit verslag misschien van pas komen.
Outbound: Bangkok
Heb ik veel van Bangkok gezien? Ik denk het niet. Voornamelijk rondschuimen in het Sukhumvit district.
Een hotel geboekt vlak bij Asok metro station. Makkelijk vanuit de luchthaven te bereiken met 1 overstap in Makkasan.
Openbaar vervoer is top en zowat alles prima bereikbaar.
Het startshot.
Na overdag wat te wandelen en verkennen in de vroege avond richting Sukhumvit 24 gegaan waar een aantal "massage salons" zijn.
Jonge meiden zitten buiten zodat je al een voorproefje kan beschouwen.
Als je dan binnengaat krijg je een lineup van 10 tot wel zeker 30 dames.
Je kiest het type massage en gaan maar. Verwacht hier echter geen massage :)
Zelf voor de 90min variant gekozen. Was helemaal top. Jonge knappe lieve meid met beperkte Engelse kennis.
Samen douchen en dat ranke,slanke lijfje verkennen. Schade was zowat 60EUR tip inbegrepen.
De suprise
Ik dacht laat ons eens gaan voor een echt goede massage. Ik had al wat gelezen en als je een massage shop kiest waar dames in traditionele klederdracht zitten krijg je een echte massage.
Als het jonge dames in gewone of sexy kleren zijn wordt enkel je vriend gemasseerd.
Dus ik kies een shop met aardige dames die traditioneel gekleed zijn en ga voor de " 1uur Aroma massage". Zowat 15EUR.
Echt goede en stevige massage en als ik me op mijn rug leg komt ze toch wel erg kort langs mijn zaakje en de spanning wordt langzaam opgebouwd. Zacht vraagt ze of ze het met een hand of blowjob mag afmaken.
Slim gespeeld en ik stem toe. Uiteraard moet je eerst onderhandelen maar ik ben nieuw dus we zien wel.
Ze stopt mijn hand tussen haar benen en geeft me een edging handjob en wat later komt het mondje ook te pas. Ze heeft er voor moeten werken. Schade 25EUR extra. Ja ik weet het, uiteraard kan dat wat minder als je wil.
In ieder geval tevreden het pand verlaten.
De dagen nadien kwam ik haar in de SevenEleven tegen en ze kwam nog wat vriendelijk doen.
Eindelijk
Een van mijn grote doelen was een Soapy massage. (Niet verwarren met Nuru massage, die komt later :))
Google maar eens of kijk op https://www.youtube.com/watch?v=CntKujOu5Is
The soapy parlors liggen een beetje uit het Sukhumvit gebied maar je kan makkelijk van Asok de blue line nemen en bij Thailand Cultural Centre uitstappen. Daar heb je er een viertal. Ik ging bij de eerste "Alaina" binnen.
Het was in de namiddag en helemaal niet druk. Niet het beste moment om dit te doen, ik denk de vroege avond is het best.
Alaina is denk ij één van de goedkopere en dacht maar proberen. Op sommige plaasten zitten de dames achter glas, bij deze niet.
De portier begeleide me en er waren maar een negental dames. Ik dacht goedkoopste zowat 55EUR en duurste zowat 90EUR voor 90minuten. Ik koos voor een jongdame met guitige lach die me wel aansprak.
Met services, tip voor dame en portier was ik toch 90EUR kwijt en dit was niet de duurste optie.
Op de kamer werd ik eerst grondig gewassen, het idee is dat je je totaal laat verwennen en niet teveel zelf intiatief neemt.
Op een opblaasbare matras werd ik overladen door een berg warm schuim. best aangenaam moet ik zeggen. Daarna glijd de dame in alle standen over jou heen met uiteraard goed gebruikmakend van haar toeters en doos.
Eerst over de rug en dan over de buik. Zelf werd ik er niet zo heel opgewonden van, nochtans een aardige dame. Haar figuur zal ik matig noemen en dit is dan ook direct een minpuntje aan dit etablisement. Je moet vanop een afstandje kiezen en ze hebben kleren aan.
Blijft dus toch wat gokken maar ik ga er vanuit dat hier het prijs aspect meespeelt.
De zeep werd weggespoelt en ik werdt uitgenodigd om op bed plaats te nemen. Hier gebeurd het gene wat we allen al kennen denk ik.
Was een ervaring en OK maar had er eigenlijk meer van verwacht.
Etcetera
Uiteraard heb ik ginder lekker Thais gegeten en een voetmassage gehad. Naar het drakenspektakel gaan kijken want was net chinees nieuwjaar.
Ook zeker 3 maal door Soi Cowboy gelopen (waar ze den The Hangover Part II opgenomen hebben). Leuk om eens door te wandelen maar sprak me niet onmiddelijk aan.
Elke avond wel eens langs Nana plaza gelopen en de freelancers bekeken. Altijd leuk om uit te zoeken wie een lady en wie een ladyboy is.
Thermae Cafe bekend als freelance pickup bar heb ik niet gedaan. Je moet nog wat overlaten om eens terug te komen hé.
Japan
Een ander item op de bucketlist was een Nuru massage, afkomstig uit Japan. Vergelijkbaar met een soapy maar dan met geurloze gel. Dit kan je meestal terug vinden in kleinere massage shops. Van buitenaf zie je niets, je moet dus binnengaan en dan komt er of een line-up of je kan kiezen uit een fotoboek.
Meestal worden de dames online op voorhand geboekt maar er zijn er altijd wel een hoop vrij. Dikwijls is er ook korting als je online boekt. Sommige shops hebben ook een online aanwezigheidslijst.
Je vindt er een aantal op Sukhumvit 33.
Ik ben er bij een tweetal binnengestapt maar zag geen potentiele kandidaat in de line-up.
De derde shop "Dozo Massage" was het wel prijs. Ik ging all-in en besloot voor het luxe pakket van 2uur in Jacuzzi Room. Schade was 100EUR.
In het 2uur pakket zit trouwens een dubbel shot in. bij 1,5uur is het meestal maar eentje.
Plassen, wassen, glijden , shot 1, wassen en weer boomboom.
Beter dan de Soapy vond ik maar het glijden blijft mij toch iets te technisch. Wel weer super leuke dame die de sfeer er in hield.
Enkele links maar er zijn er nog v
https://daisydream.club/
https://ayamassagebangkok.com/
https://dokidokibangkok.com/girls/
https://www.heavenshop-bkk.com/
https://cherrymassagebkk.com/massage-ladies/
uiteraard zijn er nog veel meer te vinden.
Meer Japan
Een bezoekje aan PatPong mocht ook niet ontbreken. De avondmarkt was nog aan het opstarten en veel dames zag ik nog niet.
Soi Thaniya of ook wel Japanees street genoemd.
Na wat rondwandelen begonnen mijn darmen te rommelen en voor de zekerheid maar richting hotel gekeerd. Bleek nadien ook de beste beslissing want had wat lopenede zaken af te handelen.
Hier moet ik zeker nog eens terugkomen want de Japanese en Vietnamese dames intereseren me wel. Niet afgecheckt op de bucketlist en blijft dus nog openstaan.
What The Fuck
Een paar daagjes eerder (ben er maar 4 geweest :)) ben ik nog wel wat beerbars voorbij gelopen en ook een rare tent van 3 verdiepen wat ook bars leken. Het was toen zowat 17.00 en eigenlijk niets te zien.
op de laatste avond kwam ik hier weer langs en zag dat dit eigenlijk pas op 19.00 opengaat.
Het was zowat 20.00 en ik toch maar weer eens een kijkje gaan nemen. What The Fuck, ik had wel iets gelezen van een plaats met wat GOGO bars op verschillende verdiepen. Je kan dit vinden op Sukhumvit 4.
Holly canolly, het gonzde er van de jonge sexy meiden. Wel zeker 20 GOGO bars. Als introvert niet makkelijk om hier naar binnen te stappen. Ik sprak buiten in de hal een knappe meid aan, vermoedelijk sprak zij mij aan en nam een drankje met haar.
Ik een biertje zij een shotje. Ladydrink was 4,5EUR dacht ik. Of het een echt shotje was of een glaasje water weet ik niet. Na wat gekeuvel vertelde ik haar dat ik nog niet naar binnen was geweest en we besloten
om samen een kijkje te nemen. Mamasan was verbaasd omdat ze normaal niet binnenkwam met gasten. Ik heb maar 1 bar bezocht er er stonden daar zeker 40 meiden te dansen. Je kan dan eentje kiezen om bij je te komen zitten in ruil voor een drankje.
Veel verloren zielen zaten daar alleen een biertje te nuttigen. Mamasan komt je drankje checken en zorgt dat je niet droog valt. Er wordt wel wat voor drank gepusht. Dames kan je boeken voor zowat 100EUR en meenemen voor shorttime. max 2uur en 1shot.
Sommige bars dansen de meiden naakt, in andere staat er dan weer eentje te douchen en uiteraard zijn er ook enkele bars met enkel LadyBoys.
https://bangkoknightlife.com/nana-plaza/
Afsluiter Bangkok
Laatste dag en als afsluiter nog maar een goede massage meegepikt en op voorhand aangegeven dat ik geen Happy hoefde. Nochtans aardige dame. Ze was een beetje ontgoocheld.
Dus traditionele kleren of niet een happy krijg je altijd. Toch zeker als er enkele dames voor de massage shop zitten.
vrije jongen
22 mei 2024, 21:48
Soi thaniya kun je vergeten. Dat is vooral voor Jappen om tijdens business meetings wat meiden om zich heen te hebben. Als farang wordt je ook nauwelijks aangekeken door de meiden die daar zitten. Kennelijk zijn er ook meiden die je voor hoge prijs kunt meenemen naar je hotel (Jappen althans), al heb ik ook begrepen dat dit dan juist niet de mooie meiden die buiten zitten zijn.
Rond een uurtje of half 9 naar een van de King 's Castle gogo barretjes in patpong is wel de moeite waard (10 dagen geleden althans), best leuke meiden en er wordt behoorlijk aangestuurd om te barfinen. Groot verschil met Pattaya, waar er vaak toch wordt aangestuurd op drankjes kopen. De prijzen in Pattaya gogo 's liggen inmiddels ook op hetzelfde niveau (of hoger) als Bangkok.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Inbound: Pattaya
Na een werkopdracht weer naar huis en waarom dan geen tussenstop in Pattaya boeken. Een mens moet toch wat met zijn verlofdagen.
Ik landde in Bangkok en nam de Roong Reuang bus naar Pattaya. Je vindt deze 2 etages lager dan arrivals. Aan uitgang 8. Kaartje kopen en als je buiten loopt zie je de bussen staan.
Minstens eentje elke half uur. Kostprijs zowat 3,5EUR. Reisduur 2h15 tot in Pattaya.
Zelf was ik Pattaya Zuid afgestapt omdat dit het korste bij Central was maar eigenlijk was North of Jomtien makkelijker. Rit was trouwens aangenaam.
Verkenning
Daar sta je dan om 9.00 s'ochtends in Pattaya. Maar eest op zoek naar het geboekte hotel. Was er maar een weekje dus maar op veilig gespeeld en iets deftig geboekt.
Balkon, jacuzzi in de kamer en pool op het dak. Kostte me net geen 50EUR/nacht. Ontbijt inbegrepen maar dat heb ik niet altijd gehaald :).
Ik was wat vroeg en kon mijn bagage achterlaten. Ben hapje gaan eten en kon toen al gebruik maken van de pool. Om 11 kreeg ik een berichtje dat mijn kamer reeds klaar was. Top dus.
Ik had al was bars gezien maar weinig beweging zo in de ochtend. Dus maar even wandelen en verkennen. Tuktuk vind ik het gemakkelijste om te verplaatsen. Je springt achterop en deze kosten 10Bath. 25Euro cent dus.
Op Beach road rijden ze Zuid, dus richting Walking street en op Second road rijden ze Noord, dus Soi 6 en Sabai Dee. makkelijker kan niet.
Of je spreek een scooter man aan. Kost je zowat 2EUR dan. Bolt is ook goedkoop.
Herkanssing
Ik had nog wel wat avonturen op mijn bucketlist staan maar koos de eerste avond voor wat safety en na wat wandelen door soi 6,7, Walking street toch maar weer eens gaan kijken voor een Soapy.
In het Noorden van Pattaya heb je op second street Sabai Dee en Honey 2. Hier kan je vrij binnenwandelen en even naar de dames kijken die op een bankje zitten achter een etalageraam (fishbowl).
Was niet overtuigd en nam de Tuktuk weer naar het center en daar heb je Honey 1 en PP Body. Uiteindelijk bij PP Body een dame gekozen. Schade zowat 85EUR voor 90minuten. Was best OK maar het soapy body2body blijft mij wat te technisch.
Beerbar
De tweede dag/avond had ik wat sociale verplichtingen en geen tijd gespendeerd aan onze hobby. Maar op de derde avond zou ik de beerbars afschuimen. And Holy Crap er zijn er wel wat. Een paar honderd zou ik zeggen en verspreid over Pattaya maar steeds in groepjes bij elkaar.
Soi Diana, Soi Buakhao, Tree Town, LK Metro, Soi 7 , ...
In Soi Myth Night zag ik een dame waar ik wel nader kennis wou mee maken. Als geboren introvert eerst 3 maal voorbij gelopen en daarna de sprong gewaagd. Lilita sprak redelijk goed Engels en we hadden een aangename babel. Moest het gesprek wat stil vallen dan wordt er 4op en rij gespeeld of pool of wat anders.
Uiteraard haar op enkele ladydrinks getrakteerd. Was zowat 3,5EUR stuk en voor mijn eigen biertje iets van 2EUR. Haar vriendin kwam ook af en toe eens buurten en was een geinige avond. Tijd om maar eens te vertrekken dacht ik en dan maar de rekening gevraagd. Was zowat 25EUR kwijt wat reuze meeviel
voor een avondje drinken. Haar vriendin vroeg stiekem wat ik van plan was, hint hint. Uiteraard was mijn plan om een LT (LongTime) te scoren. Lilita was blij verrast met de vraag en moest even vragen wat de barfine was, 7,5EUR Barfine en zelf nam ze genoegen met 50EUR. Ze zou tot 08.00 blijven.
Uiteraard moet je dan wat afbieden maar vond het al een prijsje dus zo toegestemd. En daar liepen we dan hand in hand weg.
Spannend zo een eerste LT. Bij het hotel moest ze haar Id achterlaten, ter bescherming van hun gasten uiteraard. Is wel goed geregeld vind ik.
Over de service kan ik alleen maar top zeggen. Geen ge-upsell zoals we dat in de clubs soms kennen. LT houdt eigenlijk 2 maal boomboom in. Eenmaal s'avonds en eenmaal s'morgens.
En ja ochtend seks is dikwijls beter dan s'avonds :).
Wat na achten vertrok Lilita en ik kreeg een telefoontje van de receptie om na te vragen of alles in orde was bij haar vetrek. Mooi geregeld en wist ik ook waarom s'ochtends zo dikwijls ging in het hotel. Vermoedelijk had elke kamer wel een extra gast :).
Kost je trouwens niets extra, maar als je meerdere dames wil meenemen kost elke extra in de meeste hotels 12,5EUR.
De rest van de dag toch wat met mijn hoofd in de wolken gelopen.
Wat te doen
Ontbijtje, wat zwemmen in de pool en dan toch overdag maar eens kijken naar wat bezienswaardigheden buiten het hobby gebied. Wandeling naar de grote Boedha, bezoekje aan het Sanctuary of Truth (absoluut bezoekwaardig), toch maar eens naar het strand.
Was trouwens enkele dagen gratis festival. 3 podia op de beach met gezellige sfeer. Ondertussen wat lekkernijen enzo meegepikt. Krokodil en biggetjes van het spit, ...
De vele wandel kilometers vereisten een voetmassage, kost je 5EUR voor een uurtje. De jongdame deed me wel pijn :(
https://sanctuaryoftruthmuseum.com/
Kriebel
Moest toch een dagje bekomen maar het duurde niet lang voor het weer begon te kriebelen. Even door Walking street lopen. Vol met toeristen, mannen met hun vrouw voornamelijk (poor guys). Veel Nightclubs vooral en enkele gogo-bars. Had gelezen iets van 100 clubs.
Was niet zo mijn ding maar uiteraard fun om eens door te lopen. De weg ernaartoe via Beach Road de vele freelancers mogen bewonderen, maar vond het wat tricky om daar nu al een dame mee te nemen. Als je een knappe zag was het zeker een ladyboy.
Ook nog Soi 6 bezocht waar de ene GoGo naast elkaar is. Jonge dames die je elke 5 meter wel belagen en proberen binnen te hengelen. Zeker fun om wat te spelen. Hier worden voornamelijk ST's (Short time) gescoord. Je neemt een dame mee naar je hotel of neemt een kamer boven de bar.
Short time is 1 shot en max 2uur. Barfine zowat 20EUR en 50 tot 75 voor de knappere dames. Geen idee hoever je kan afdingen.
Liefje voor de nacht
Als man on a mission ging ik weer opzoek naar een liefje om de nacht mee door te brengen. De beerbars lagen me het best en Soi Buakhao heeft wat variatie. Aan aandacht komt je hier niet te kort. Vele dames lonken en vragen voor wat attentie. Kwakje werd weer eens gewenkt maar had oog voor de dame ernaast.
Hij trok zijn stoute schoenen aan en vroeg Am of ze wat gezelschap kon gebruiken. Een teleurgesteld gezicht van de buurvrouw en verrast gezicht van Am.
En hup wij voor een drankje. Ik een biertje en Am een Cocktail. Was een beetje een mooiere bar en de dames dienden cocktails te drinken daar. Zowat 4,5EUR voor een ladydrink (whiskey cola en best straf). Dit doen ze zodat de dames was losser komen en zo de klanten wat meer animeren.
Am sprak zeer goed Engels en de avond vlotte snel, haar vriedin Niw kwam er ook bij en wat later een vaste klant van haar. Ik was natuurlijk al vekocht voor ik de bar binnenstapte dus laat ons de vraag maar eens stellen. Am had ervoor al wat laten verstaan dat ze uitzonderlijk met klanten meegaat dus ik dacht wordt hier niks.
Ze leek verrast door mijn vraag en leek te twijfelen. Ik kreeg het voordeel en ze besloot mij de eer te gunnen om vannacht de mijne te zijn. Kan/zal natuurlijk een spelletje zijn om de prijs wat op te drijven. Barfine was 30EUR (Barfine is de prijs die je aan de bar moet betalen om haar voor een avond/uurtjes vrij te kopen).
Schade 90EUR all-in. Werd "a night to remember" voor mezelf. Was zowat 05.00 toen we verstrengeld in elkaar in slaap vielen. We verlieten samen de kamer om 11.00. Ze had dus geen haast om onze rendez-vous af te ronden.
Ojee
Bij het verlaten van het hotel vroeg ik Am of ze met mij nog een avond wou stappen. Wederom verrast keek ze me aan en na een pauze zei ze "Yes sure". Ik zou haar vroeg in de avond in de bar oppikken.
19.00 en daar stond Kwakje dan bij de bar. Een smile begroette mij en we namen uiteraard eerst een drankje in de bar. De dames zijn verplicht om enkele ladydrinks te scoren vooraleer ze de bar mogen verlaten. 2 drankjes en wederom de barfine van 30EUR. We spraken zelf geen bedrag af maar ik plande hetzelfde als de vorige dag.
Om 20.00 op stap om samen door de straten te verdwalen. Samen een massage, marktje bezoeken, blikje bier op het strand. Ik hoor jullie al denken "Kwakje heeft zijn hart verloren". What the fuck ik voelde me weer een jong veulen. Ik moet zeggen achteraf bekeken is het een rare ervaring en totaal te snappen dat zoveel eenzame zielen hier hun geluk (en nadien dikwijls ongeluk) vinden.
In ieder geval weer een avond om niet te vergeten.
En ja de dag erop was een dag vol emoties. In de war en er nu op terugkijkend, was dit hoe verliefdheid voelt?
Back to reality
Een wijs man beschreef ooit de 3-dagen regel. Geen idee waar ik het vandaan heb maar ik had het wel tussen mijn oren geknoopt. Ik wist dat ik geen derde dag/nacht meer met Am moest doorbrengen om de schade te beperken. Het was trouwens ook weer stilaan tijd om over de terugreis na te denken.
Ik ging nog maar eens voor een relaxte massage maar op het einde kwam er geen beweging in mijn kleine vriend en er volgde dus ook geen hoogtepunt.
Ik ging op de laatste avond nog even langs de bar waar Am werkte om vaarwel te zeggen. Beetje stuntelig nam ik afscheid.
Ik liep nog wat rond, dronk een biertje hier en daar en eindigde met een jonge knappe meid waarmee ik een uurtje of zelfs meer pool heb gespeeld. Echt een schatje en vond ze zo lief dat ik de vraag voor een LT niet durfde te stellen. Had eigenlijk toch al teveel op dus maar goed zo.
Back home
Ik had een nachtvlucht en moest dus nog een dagje overbruggen. Uitchecken in het hotel maar ik kon van de ppol blijven gebruik maken en kon voor mijn vertrek ook nog douchen.
De trip weer naar BelgenLand was eentje van weemoed en heimwee. Wat is me hier allemaal overkomen.
Zeker een ervaring rijker en met een gevoel dat de Welshman in bovenstaande video in mijn proloog perfect beschrijft.
Epiloog
Weer een tijdje thuis en de volgende trip naar het Oosten komt er alweer aan. Doet ie het weer is de vraag?
Er staat nog wel wat op de bucketlist dus ben eigenlijk moreel verplicht voor een herbezoek.
Werkt Am nog in dezelfde bar en zal ik haar weer bezoeken? Samen een GentlemansClub bezoeken was nog één van de kinky kantjes die we terloops besproken hadden.
Of dan toch maar enkele GoGo ladies scoren of eens kijken wat de freelancers te bieden hebben.
Damn, ik ga weer tijd te kort komen.
Met kameraden op reis, zeker partytime,
met de vrouw of vriendin op reis lijkt me zonde tenzij jullie beide wat kinky zoeken natuurlijk,
alleen op reis geeft je een levenservaring waar je later in het ouwpeekeshuis nog aan terugdenkt.
Nog op zoek naar wat info
https://pattaya-addicts.com/
https://swanpass.com/