PDA

Volledige versie bekijken : Amira (Roemeense)

Shakir
22 mei 2024, 20:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Amira (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
Extra info:Al drie maanden werkzaam in LR, voorheen in Zwitserland. Ze is niet de legendarische Amira van de oude LR.

vanKees
24 mei 2024, 13:34
Entschuldigung Shakir,
aber mit erstellen des Passes hast Du eine Frage bei mir hervorgerufen.

"Ich arbeite seit drei Monaten in LR, zuvor in der Schweiz. Sie ist nicht die legendäre Amira des alten LR."
Hat jemand Infos zu der legendären Amira exLR und ex!! ?

vanKees

pret
24 mei 2024, 14:24
Weliswaar niet de legendarische Amira maar ik ben ervan overtuigd dat ze haar kan overtreffen.Naar eigen zeggen is ze 26 en dacht dat ze blauw/groene ogen heeft tenzij ze kleurlenzen gebruikt. Ik vind haar borsten eerder B dan A. Verder heeft ze een subtiele tatoeage op haar pols dacht de linker. Als laatste ze verschijnt ten tonele in de avonduren, dus kan zijn dat dagberen haar missen. Naar mijn mening de mooiste meid met topservice. Ze mag zichzelf classificeren als pret-meid. :liebe2:

Tjeppah
24 mei 2024, 14:39
Weliswaar niet de legendarische Amira maar ik ben ervan overtuigd dat ze haar kan overtreffen.Naar eigen zeggen is ze 26 en dacht dat ze blauw/groene ogen heeft tenzij ze kleurlenzen gebruikt. Ik vind haar borsten eerder B dan A. Verder heeft ze een subtiele tatoeage op haar pols dacht de linker. Als laatste ze verschijnt ten tonele in de avonduren, dus kan zijn dat dagberen haar missen. Naar mijn mening de mooiste meid met topservice. Ze mag zichzelf classificeren als pret-meid. :liebe2: