PDA

Volledige versie bekijken : Amira (Roemeense)

Shakir
22 mei 2024, 20:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Amira (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
Extra info:Al drie maanden werkzaam in LR, voorheen in Zwitserland. Ze is niet de legendarische Amira van de oude LR.

vanKees
24 mei 2024, 13:34
Entschuldigung Shakir,
aber mit erstellen des Passes hast Du eine Frage bei mir hervorgerufen.

"Ich arbeite seit drei Monaten in LR, zuvor in der Schweiz. Sie ist nicht die legendäre Amira des alten LR."
Hat jemand Infos zu der legendären Amira exLR und ex!! ?

vanKees

pret
24 mei 2024, 14:24
Weliswaar niet de legendarische Amira maar ik ben ervan overtuigd dat ze haar kan overtreffen.Naar eigen zeggen is ze 26 en dacht dat ze blauw/groene ogen heeft tenzij ze kleurlenzen gebruikt. Ik vind haar borsten eerder B dan A. Verder heeft ze een subtiele tatoeage op haar pols dacht de linker. Als laatste ze verschijnt ten tonele in de avonduren, dus kan zijn dat dagberen haar missen. Naar mijn mening de mooiste meid met topservice. Ze mag zichzelf classificeren als pret-meid. :liebe2:

Tjeppah
24 mei 2024, 14:39
Weliswaar niet de legendarische Amira maar ik ben ervan overtuigd dat ze haar kan overtreffen.Naar eigen zeggen is ze 26 en dacht dat ze blauw/groene ogen heeft tenzij ze kleurlenzen gebruikt. Ik vind haar borsten eerder B dan A. Verder heeft ze een subtiele tatoeage op haar pols dacht de linker. Als laatste ze verschijnt ten tonele in de avonduren, dus kan zijn dat dagberen haar missen. Naar mijn mening de mooiste meid met topservice. Ze mag zichzelf classificeren als pret-meid. :liebe2:

Gelukkig mag. iedereen een andere smaak hebben. In mijn ogen toch echt cupje A en niet meer dan een GND. Maar ieder zijn voorkeur.

Partycrasher
30 mei 2024, 19:53
Entschuldigung Shakir,
aber mit erstellen des Passes hast Du eine Frage bei mir hervorgerufen.

"Ich arbeite seit drei Monaten in LR, zuvor in der Schweiz. Sie ist nicht die legendäre Amira des alten LR."
Hat jemand Infos zu der legendären Amira exLR und ex!! ?

Die Amira von damals wollte in ihrer Jugend Ballerina werden. Es könnte gut sein, dass sie in ihr Heimatland zurückkehrte, um ihren Traum zu verwirklichen. Aber es würde viele Stunden dauern, die zusätzlichen Kilos loszuwerden. Sie war nie dick, aber eine Ballerina ist fast immer zu dick. Und dann ist da noch das Training mit viel jüngeren Teammitgliedern. Hoffentlich schafft sie es, einen Platz bei Holiday on Ice oder so zu bekommen.

sam1011
30 mei 2024, 20:29
draagt deze amira een bril ?

pret
30 mei 2024, 20:33
draagt deze amira een bril ?

Nee