PDA

Volledige versie bekijken : Grace (Franse)



Thap
3 juni 2024, 08:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/france.gif




Grace (Franse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, GFE
Extra info:In overloon waar ze als voor mi

Thap
3 juni 2024, 08:09
Per ongeluk te snel gedrukt,maar om de extra info aan te vullen.
In Overloon, Landhuisje werkt ze soms als Louise, foto,s staan daar op de site. Voor mij de beste ervaring in pay6. Super gfe. Hoe langer de sessies duren hoe enthousiaster ze is. Intelligente dame waarmee je ook goede gesprekken kan voeren.

Mosje1
3 juni 2024, 15:19
Grace=Louise in Penelope ontmoet en een fantastische date mee gehad. Met alle respect voor de veelal jonge.Roemeense dames, valt zij op door gracieuze verschijning en houding. Zij kleedt zich stijlvol en tegelijk toch uitermate sensueel. Op de kamer overtrof zij alle verwachtingen. Zelden heb ik een zo opwindende date gehad. Volop zoenen, passievol en wij hebben elkaar uitgebreid verwend en de liefde op een fantastische wijze bedreven. Je kunt met haar een goed gesprek voeren maar ook heerlijk lachen

pret
8 juni 2024, 13:58
Is nog enkele dagen aanwezig daarna voor onbepaalde tijd op vakantie. Mogelijk gaat ze daarna terug naar haar oude stekkie

Fans kunnen haar link in de gaten houden. https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/linda/

Rino123
9 juni 2024, 07:08
Dat klinkt veelbelovend deze Grace, ik ben benieuwd of ze vandaag aanwezig is in Penelope!!

de duisburg spesjalist
9 juni 2024, 07:12
Dat klinkt veelbelovend deze Grace, ik ben benieuwd of ze vandaag aanwezig is in Penelope!!
grace is nog 2 dagen aanwezig

de duisburg spesjalist
9 juni 2024, 12:41
zaterdag 8 juni . penelope castrop rauxel . 125 KM van overloon vandaan. louise onder de naam grace getrofen in penelope

het durde even voor dat ze tijd voor me had . maar op de kamer aangekomen on het feest beginnen . niks gelijk het bed op louise houd van tederherheid (tong)zoenen om graag tegen je aan staan na een 20 minuten zijn we het bed op gegaan wat kan deze dame pijpen . i heb er zo van genoten van haar pijp streel en zoen kunst dat er nog maar 10 minuten over waaren om me ruit te verschieten.

voor de gene die deze dvp nog in penelope willen bezoeken die moeten opschieten 11 juni vertrek ze naar huis

Thap
15 juni 2024, 13:42
Grace zal niet terugkeren in Penelope. Eind juli is ze weer te vinden onder de naam Louise in Overloon bij het Landhuisje.
Ze laat me de exacte datum nog weten. Zodra ik het weet zal ik het melden.

Rino123
2 juli 2024, 07:35
Jammer dat ze daar niet meer terug komt!!

Thap
4 juli 2024, 09:41
Grace zal 23 juli weer in Nederland aankomen. In de avond zal ze dan weer starten bij het Landhuisje in Overloon met de naam Louise.
Ze zal vooralsnog daar blijven tot en met 11 augustus.