PDA

Volledige versie bekijken : Alma (Roemeense)



mynasch
8 juni 2024, 10:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Alma (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:
Prijs:80 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:niet mee gekamerd, maar vond haar zo opvallend dat een paspoortje op zijn plaats leek

uurtje
8 juni 2024, 11:34
Alma heeft hiervoor in LR gewerkt en een blauwe maandag in Diamond. Hoorde destijds van een collega beer dat de dame een beperkte service, maar wel voor de volle prijs, aanbiedt. Wellicht dat dit niet meeractueel is en nu helemaal los gaat.

Gielle012
9 juni 2024, 07:55
Gisteren Alma ervaren, veel geblaat, weinig wol.
Wel een mooie jonge dame, maar moet nog veel leren.

Laatbloeier
1 juli 2024, 16:19
Afgelopen donderdag een van de mooie kamers van Golden Gate gedeeld met Alma. Wat hierboven staat kan ik wel bevestigen. Een mooie jonge vrouw en een enorme kletskous. Gelukkig deed ze dat kletsen wel volkomen naakt en in een bevallige pose. Maar niet kussen en inderdaad een zeer beperkt repertoire. Pijpen redelijk, maar neuken kon slechts in één positie, namelijk doggy. Niettemin kijk ik toch nog redelijk terug op mijn sessie met haar, maar dat komt vooral dankzij haar fraaie verschijning. Zie ook bij Golden Gate algemeen.

uurtje
1 juli 2024, 19:13
Dit gaat dus nooit wat worden. Deze dame schijnt het klappen van de zweep behoorlijk goed te kennen en weet dat ze, op basis van haar jonge leeftijd, een selling point heeft. Daar zal niets meer aan service bijkomen. Nu niet en nooit niet. Maakt mij niet zoveel uit, want valt niet in mijn categorie, maal wel illustrerend over hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.

Giodude
1 juli 2024, 19:36
Dit gaat dus nooit wat worden. Deze dame schijnt het klappen van de zweep behoorlijk goed te kennen en weet dat ze, op basis van haar jonge leeftijd, een selling point heeft. Daar zal niets meer aan service bijkomen. Nu niet en nooit niet. Maakt mij niet zoveel uit, want valt niet in mijn categorie, maal wel illustrerend over hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.

Treffender dan dit kan het niet gezegd worden. Niveau van de dames is op een enkele uitzondering niet om over naar huis (en laat staan op een forum) te schrijven.